Reg. datum: 01 september 2001
Zie ook http://www.snidesoft.com
Forum » Spielerij » Strategy Games » [PC] settlers 2 remake!!
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last
Reageer Nieuw TopicJa zo doe ik het nu ook, maar het kost wel veel tijd die ik ook ergens anders had kunnen besteden. Ik produceer all ontiegelijk veel hout bij het beginpunt, dus om dan nog meer ruimte op te offeren voor hout productie is wat zonde.quote:ChrisM schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:51:
Volgens mij gaat het gewoon naar de dichtsbijzijnde storehouse waar het in mag. Dus niet dat het verdeeld wordt, het gaat gewoon naar die waar de route naar toe het kortst is.
Ik denk dus dat er niks anders op zit dan alle storehouses op groen pijltje te zetten, behalve die 2 waar het heen moet.. en dan in de buurt van die storehouses hout gaan kappen.. (Hoe verder de storehouses bij elkaar weg zijn, hoe gemakkelijker dit natuurlijk wel wordt.)
Zie ook http://www.snidesoft.com
No amount of key presses will shut off the Random Bug Generator
Volgens mij is het het plekje van de mijn zelf en alle vakjes er om heen. Ik hou meestal 2 vlaggetjes (schuin) tussen m'n mijnen en dat heeft nog nooit problemen opgeleverd. Iig niet meteen naast elkaar.quote:BHR schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:48:
Klein vraagje, wat is eigenlijk het totale bereik van 1 (goud)mijn?
Ik had namelijk een situatie van 2 mijnen tegenoverelkaar met een weg ertussen waar overal goud onder zat, en ik had er in het begin 1 gebouwd, en de andere als blauwprint klaarstaan. Toch de ene mijn op was, snel de andere aangesloten op het wegennet. Maar nadat die 2de mijn gebouwd was, kreeg ik meteen de melding dat alle goud hier ook al weg was
Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort
My Specs Ralphie`s Boys (150520) VII.65
[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -
There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
Oke tnx! Ik zal dan effe me bril opzetten de volgende keer, want ik dacht dat ik alles wel geprobeerd hadquote:Gonadan schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:55:
Zo'n groot schip neem ik aan?
Dan moet je op je harbor op start expedition klikken. Als de expeditie gestart kan worden kan je een richting kiezen en dan een nieuwe haven maken, je schepen gaan dan vanzelf spullen van de ene naar de andere haven brengen.
Vergeet niet dat het zo schijnt te zijn dat als de spullen over land kunnen dat ze niet via de boten gebracht worden. Ook al duurt het veel langer.
Zo snel mogelijk naar onderen bouwen met barakken. Dan tussen die bergen een barak zetten en expanden naar een watchtower. Dan zo snel mogelijk kolen en goud uit die mijnen halen zodat je eerste tegenstander niets heeft. Die is dan zo verslagen. Gebruik dan zijn grond voor veel farms e.d. voor een stevige voedselstroom en maak dan pas contact met je 2e tegenstanderquote:Ralphie schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:13:
Iemand nog tips voor level 6? Ik loop steeds vast omdat ik geen goud kan vinden, en de tegenstander heeft allemaal generaals waar ik het dus steeds tegen af leg.
Op zoek naar een architect of ken je iemand die op zoek is naar een architect? Stuur me een PM
Ik heb gemerkt dat als ik in een barbour 1 (of meer) van de soldaattypes op 'take out' of 'dont accept' zet, dat die harbour het dan vertikt soldaten op een boot te zetten, ook van types die nog wel op normaal staan.quote:
Yep dat was hem. En dan is het ineens weer simpelquote:Juggernaut schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:26:
[...]
Zo snel mogelijk naar onderen bouwen met barakken. Dan tussen die bergen een barak zetten en expanden naar een watchtower. Dan zo snel mogelijk kolen en goud uit die mijnen halen zodat je eerste tegenstander niets heeft. Die is dan zo verslagen. Gebruik dan zijn grond voor veel farms e.d. voor een stevige voedselstroom en maak dan pas contact met je 2e tegenstander
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Power-over-eSATA rules!
specs laptop | specs PDA | vervoeging Engelse werkwoorden in het Nederlands
Zie ondertitel
Klopt allemaal. En de vikingen zitten er niet in.quote:Soulflame schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:04:- de levels zijn anders dan in het origineel; misschien ligt het aan mij, maar ik zou zweren dat je in de originele settlers in het 2e level een watchtower tegenkomt (die kapot is), en dat je aan het begin van het 3e level, er een viking bij je hoofdkwartier staat met een kapotte boot, die dan wat te vertellen heeft wanneer je landgrens over hem heengaat.
- ook dacht ik echt te herinneren dat de vikingen ook een ras waren, nu keek ik net even stiekum bij freeplay (wil eigenlijk eerst de campaign uitspelen, zit nu in level 6 of 7 dacht ik), en daar zag ik dat je dus maar 3 rassen hebt; de romeinen, de afrikanen en de chinezen... moet je de vikingen vrijspelen in een later deel van de campaign of zitten ze er echt niet in? (zou ik wel jammer vinden).
Dat dit soort bugs er nog steeds in zitten, zelfs na zo'n remake... je zou toch verwachten dat ze dit soort dingen dan ook meteen meepakken, en het niet alleen een nieuw gelikt uiterlijk geven en het opnieuw uitbrengen.quote:Hackykid schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:09:
[...]Ik heb gemerkt dat als ik in een barbour 1 (of meer) van de soldaattypes op 'take out' of 'dont accept' zet, dat die harbour het dan vertikt soldaten op een boot te zetten, ook van types die nog wel op normaal staan.
quote:glashio schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:03:Veel items worden eerst naar de HQ/Storehouse gebracht en vervolgens via dezelfde weg terug gebracht naar diegene die het nodig heeft. Dit gebeurd ook met Coins...
Iemand idee waarom ?
quote:Brons schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:30:Wat gebeurde er? Het graan ging van de farm naar een mill aan de andere kant van de map, het flour ging dan weer naar een bakery heel ergens anders. Het brood kwam dan uiteindelijk aan bij de mijn naast de boerderij (waar dus ook een Mill en Bakery staan, niets te doen!!). Vervolgens ging het ijzererts en kool ook weer een trip maken over de gehele map. Natuurlijk werkt dit niet, waarom bedenkt de AI dat producten de hele map over moeten als het ook gewoon naar de buurman kan?
Ik ergerde me altijd dood aan die kleine logistieke 'imperfecties' (zacht uitgedrukt soms) van het spel, waarmee je soms met je hele economie gewoon een kwartier zat te wachten op kleine dingen (beer/swords/plankjes) die de verkeerde kant op gingen, voordat je weer verder kon.quote:writser schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 00:41:
Net een paar uur gespeeld met mijn huisgenoot, komen we er achter dat je niet kan saven in een potje multiplayer. Als er 1 spel is dat savegames nodig heeft in multiplayer dan is het Settlers wel. We zijn ruim vier uur bezig en hebben elkaar nog niet eens gevonden.
Nu lees ik net op een forum dat er binnenkort een patch komt waarmee je multiplayer potjes ook kan saven. Typisch stukje Ubisoft-oostblok-afraffelwerk, zoals ze dat ook al met Heroes 5 deden. Wordt er een beetje ziek van eigenlijk. Beide spellen zijn erg leuk, maar je krijgt een half afgemaakt product in handen dat pas in de loop van 2007 volledig speelbaar is ..
Iet wijzigde dit bericht 22-03-2007 20:22 (31%)
I use a <insert heavy config>."Dude! Solitaire must load like instantly"
Zie ondertitel
daves2hd wijzigde dit bericht 23-03-2007 13:52 (7%)
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Zie ondertitel
FullCirCle wijzigde dit bericht 23-03-2007 22:16 (15%)
Mooie meisjes poepen nie!
Even wachten met veroveren?quote:Yukkie schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 19:30:
Iemand nog tips voor level 7, die met dat draken eiland? ik krijg het maar niet voor elkaar. die eerste tegenstander komt vrij snel al nadat je de haven plaats hebt "veroverd" en dan benik iig al meteen de sjaak
[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -
There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
http://www.audi-fan.nl - 100 jahre vorsprung durch technik
Kredietcrisis? Overdreven! We zijn nu pas op het niveau van 2003
Auredium [Human Mage] (level 80) - Eretai [Human Deathknight ] (level 60) - Maranji [Dreanei Shaman] (level 10) - Server: Blade's Edge
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last
© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: