PauperTronics.nl Goedkoper kunnen we het niet maken, wel brakker
[PC] settlers 2 remake!!
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last
Reageer Nieuw TopicOp zoek naar een architect of ken je iemand die op zoek is naar een architect? Stuur me een PM
Na een poosje oefenen in freeplay, (daar kan je tenminste vrijuit alle buildings neerhalen en je wegenstelsel herinrichten zonder nadelige gevolgen), ben ik tegen nog meer problemen aangelopen. Meestal zitten de mines op grote afstand van vruchtbare grond voor bijvoorbeeld farms. Dan krijg je al snel dat het zo lang duurt voordat voldoende food bij de mijnen is dat je productie instort.
Verder is de PC wel erg slecht in missie 2. Je moet alleen in staat zijn zwaardjes schilden bier en munten te maken en winst is gegarandeerd.
Ik kon alleen nog niet zien welke rangen soldiers de tegenstander had. Zag alleen dat mijn general aan het vechten was tegen een ander. Hoe kan je zien wat voor rangen de tegenstander heeft?
E6600, DS3 gigabyte, 2GBkingston, Sapph X1950Pro, Seagate 320GB7200.10
Volgens mij alleen aan het uiterlijk, hoe meer improved de equipment is he.quote:Amafi schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:47:
Hoe kan je zien wat voor rangen de tegenstander heeft?
Single player -> freeplay game ->
Map: The green mile
Resources: High
Condition victory: Destroy all enemies
3 AI instellen op zijn moeilijkste EN alle 3 in 1 team zetten.
Probeer nu maar eens te winnen
Ik had er 204 defeated, toen was ik af
(tip: raak goud in midden niet kwijt
[stinkt] Ben wel goed maar ook gek [/stinkt]
Hoe zag het origineel er uit?
http://www.strategy-gaming.com/reviews/settlers3/ss3_03.jpg
of
http://blog.frukt.pri.ee/pics/games/settlers2.png
Doh
Angeloonie wijzigde dit bericht 10-10-2006 20:57 (16%)
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, Seat Ibiza
-- SoftwareSystems the_Tzar(Coffee coffee){ //the only method you need... -- specs workstation
flickr fotostream
Reg. datum: 04 september 2005
Ik vind het zelf eigenlijk wel iets fijner dan het origineel. M.n. de hogere resolutie en mogelijkheid om soldaatjes niet in huisjes te laten zitten.quote:The_Tzar schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:17:
Hmm... speelt die nieuwe lekkerder dan het origineel? of is het origineel gewoon veel overzichtelijker zonder nadelen?
E8400 | 4GB RAM | HD4850 - War. War never changes. | GTA IV PC Live ID: Krshnik01
Power-over-eSATA rules!
specs laptop | specs PDA | vervoeging Engelse werkwoorden in het Nederlands
quote:AgentSmith schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 04:53:
Ben bezig met het voorbereiden van een nieuw offensief. Probleem is dat mijn 15 generaals in een storehouse niet meer in een militair gebouw willen. Als ik ze uit het storehouse dwing dan blijven ze ijsberen ipv naar de enige twee militaire gebouwen te marcheren die niet als geëvacueerd gemarkeerd zijn. Ook een barrack vlakbij willen ze niet in. Hoe krijg ik ze naar m'n frontlinie want anders wordt het volgende vijandelijk gebied aanvallen vrij lastig zoniet onmogelijk.
Het spel 'bepaalt' zelf of de dreiging aan het front groot genoeg is om die soldaatjes er heen te sturen.
Persoonlijk had ik het liever ook anders gezien, ik bouw in zo een geval een Storehouse aan het front en forceer de soldaatjes daar dan heen. Mocht het spel dan beslissen dat het wel nodig is, zijn ze er ook binnen aanzienlijke tijd.
/dev/null
Power-over-eSATA rules!
specs laptop | specs PDA | vervoeging Engelse werkwoorden in het Nederlands
Intel E6600@3,15Ghz| MSI 975X PPE| 2x WD 640GB| Mushkin DDRII 2x2GB XP2-6400 Redline@875Mhz@4-4-3-10@1,85v| Sapphire Toxic HD 4890 1GB| Creative X-Fi Xtreme Music| Lite-On iHES 106-29| Samsung 226BW| Lian Li PC A71| Windows Vista HP 64-bit NL SP2
Ik ben vroeger echt compleet verslaafd geweest aan S2. Is volgens mij ook het enige spel dat m'n zusje uitgedreid gespeeld heeft, dus dat was vaak ruzie
quote:Hydra schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:29:
OMG! Ik zie dus nu net pas dat er een hedendaagse versie van S2 is! Iemand de volledige versie al in Nederland gespot?
topic al gelezen? FRS heeft hem onder andere maar hij is vast ergens goedkoper
http://www.freerecordshop...uctid=1144847&navid=4
Op zoek naar een architect of ken je iemand die op zoek is naar een architect? Stuur me een PM
quote:Juggernaut schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:42:
topic al gelezen?
Laatste 4 pagina's, niet helemaal, zit op kantoor dus kan me niet permitteren te veel tijd hieraan te besteden
Maareh, thanks
Reg. datum: 29 augustus 2003
Ik heb dus beer in m'n storehouse in het zuiden en wapens in het noorden. Hoe kan ik dat transporteren? Ik probeerde al met alle storehouses geen beer te laten aannemen, behalve die wapens heeft, daar zette ik het pijltje aan (alles naar hier veronderstel ik). Jammergenoeg vonden m'n settlers dat te ver, want ze lieten dan het bier gewoon aan de brewery staan. snik
Iemand een idee?
Kredietcrisis? Overdreven! We zijn nu pas op het niveau van 2003
quote:jeroenikke schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:46:
Na een tijdje spelen, savede ik het spel. Daarna start ik het weer op en zie een tip staat bij het laadscherm: Beer, shields and swords moeten in het zelfde storehouse zitten om soldaten te maken. Dààrom maakte ik geen soldaten extra
Ik heb dus beer in m'n storehouse in het zuiden en wapens in het noorden. Hoe kan ik dat transporteren? Ik probeerde al met alle storehouses geen beer te laten aannemen, behalve die wapens heeft, daar zette ik het pijltje aan (alles naar hier veronderstel ik). Jammergenoeg vonden m'n settlers dat te ver, want ze lieten dan het bier gewoon aan de brewery staan. snik
Iemand een idee?
Dat pijltje betekend alles er uit gooien.
Dus je moet alle storehouses op niet accepteren zetten, behalve degene waar het in moet.
En dan op de storehouse die het bier heeft zet je het pijltje aan.
@vatt: kort kan ook
[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -
There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
In missie 3 heb ik een expeditie gedaan (naar het westen) en daar een barracks gebouwd, alleen er gebeurt niets; er komen geen soldaten om te verdedigen. Wel worden er planken e.d. verstuurd.
Slave of Thieves
Heb je wel soldiers in je harbour zitten? Dat is nodig om ze te verschepenquote:IDtenT schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:47:
Kan iemand mij vertellen hoe ik soldaatjes naar een ander eiland krijg?
In missie 3 heb ik een expeditie gedaan (naar het westen) en daar een barracks gebouwd, alleen er gebeurt niets; er komen geen soldaten om te verdedigen. Wel worden er planken e.d. verstuurd.
Flickr PSN ID= cheironnl
Yup. Stuk of 10.quote:cheiron schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:40:
[...]
Heb je wel soldiers in je harbour zitten? Dat is nodig om ze te verschepen
Slave of Thieves
Reg. datum: 01 september 2001
Ook zou het wel zijn als je kon aangeven dat een bepaald goed verzameld moet worden in een specifiek storehouse. Alle storehouses van de mijnen tot aan me hoofdkwartier accepteren nu geen kolen meer.
Zie ook http://www.snidesoft.com
quote:Brupje schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:36:
ik zou eik wel willen dat bepaalde goederen (hout, steen bv) over alle storehouses zouden worden verdeeld. Als ik 2 kanten op wil groeien moet ik erg veel moeite doen om beide buitenste storehouses van hout/steen te voorzien.
Ook zou het wel zijn als je kon aangeven dat een bepaald goed verzameld moet worden in een specifiek storehouse. Alle storehouses van de mijnen tot aan me hoofdkwartier accepteren nu geen kolen meer.
Volgens mij brengen je carriers de goederen die je niet nodig hebt naar het dichtsbijzijnde storehouse. Als je de storehouses behalve de 2 bij je verschillende fronten zet met het groene pijltje (alle mats van die soort uit het storehouse) dan moeten de hout en steen ongeveer verdeeld worden.
Doormiddel van die pijltjes (alle mats van die soort uit het storehouse)
En het andere bord (deze mat niet accepteren om in storehouse te zetten)
Kan je elke gewenste soort mat naar een storehouse van je keuze sturen.
Of bedoelde je dat niet?
E6600, DS3 gigabyte, 2GBkingston, Sapph X1950Pro, Seagate 320GB7200.10
Ik denk dus dat er niks anders op zit dan alle storehouses op groen pijltje te zetten, behalve die 2 waar het heen moet.. en dan in de buurt van die storehouses hout gaan kappen.. (Hoe verder de storehouses bij elkaar weg zijn, hoe gemakkelijker dit natuurlijk wel wordt.)
Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort
wanneer ik dit aangeef in het vlaggen menu, geen sjoege!
Laat maar heb al gevonden!
jefjef wijzigde dit bericht 20-10-2006 17:47 (9%)
zie tweakers.net/aanbod/advertentie/182836 voor een FragFX
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last