[PC] settlers 2 remake!!
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last
Reageer Nieuw TopicDoh, nu zie ik het! Ik dacht dat je alleen van ras/kleur/team kon wisselen. Stom van me. Thanks manquote:DutchCommando schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 11:01:
Met de free play optie kan je alle computer tegenstanders uitzetten.
Reg. datum: 04 september 2005
quote:Seiruu schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 08:55:
Is er een manier om alleen met je eigen volk te spelen? Dus niet met computer AI? Gewoon beetje relaxed opbouwen etc, zoals sim city spelen?
Single player --> Free game (oid)
Refreshen is ook wel is handig
Vash_Stampede wijzigde dit bericht 01-10-2006 18:35 (8%)
E8400 | 4GB RAM | HD4850 - War. War never changes. | GTA IV PC Live ID: Krshnik01
Reg. datum: 17 mei 2006
Reg. datum: 01 september 2003
Bedankt voor je input, heeft weer een hoop bijgedragenquote:FireX schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:35:
Persoonlijk hou ik niet meer zo van dit soort spellen. Ik heb vroeger een heletijd dit soort spellen gespeelt maar, nu hou ik hier niet meer zo van. Toch, vind ik dit best wel jammer omdat dit spel er zo goed uit ziet. Maar helaas.. hou ik hier niet meer van
PS3 // C2D 6850 // HD4890 // 4Gb Reaper X 4-4-3-15 // Abit IX38 Quad GT // 22" X223W // X-FI
Officiëel bikkel'n in #bikkels
Campzone Veld C FieldAdmin
De Veld C site!
quote:not-known schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:28:
Ze hadden imho wel wat aan de AI mogen verbeteren. Zodra je het 'trucje' doorhebt win je echt _altijd_. Beetje jammer. Heb het uitgespeeld, free games met 5 bots gedaan.. mja dan maar online spelen, maarja dan ben je toch weer afhankelijk van derden.
Dit is dus precies waarom ik na 1,5 week ook wel was uitgekeken op dit spel. Zodra je de routine kent is het gewoon elke keer schaakmat. Op internet of over lan is het alleen leuk als je ongeveer even goed bent, want anders wals je zo over iemand heen (of je opponent walst zo over jou heen) en dan heb je dus 2 uur voor niets zitten bouwen!
Gek genoeg had ik dit gevoel minder bij de originele settlers 2 terwijl het daar eigenlijk precies hetzelfde was!
1337
Power-over-eSATA rules!
specs laptop | specs PDA | vervoeging Engelse werkwoorden in het Nederlands
Zandbak, dat kun je helaas niet manual oplossen. Normaal gesproken als je nu weer gebouwen zou willen bouwen op je maineiland (en er vraag naar bouwers onstaat) dan zouden ze automatisch weer terug worden gezonden..quote:ZandBak schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 02:21:
iemand al een idee voor mijn probleem ik kan niks meer bouwen ...
quote:OMD schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:47:
[...]
Bedankt voor je input, heeft weer een hoop bijgedragen
bijna net zoveel als jouw bijdrage
de remake van settlers 2 is gewoon vet!
Darkmoon Faire [EU] Craoker - Undead Warrior
Waarschijnlijk heb je teveel boten gemaakt. Deze nemen alle aanlegplaatsen in beslag bij je havens waardoor ze niet meer kunnen varen (er moet een plek vrij zijn op het eindpunt) Helaas is hier niets tegen te doen als het eenmaal gebeurd is.quote:ZandBak schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 02:21:
iemand al een idee voor mijn probleem ik kan niks meer bouwen ...
DVD collection | Specs | DPAD #5
Ik ben een tijd bezig geweest om de map zo te fine tunen dat hij echt op de perfecte manier gespeeld moet worden, want anders kan hij niet. Deze map is dus meer bedoelt voor de die-hard strategie speler dan de relaxte-bouwer

Linkje naar de mapdownload:
http://home.casema.nl/tseor/MI1_map_S2TNG.rar
Linkje Readme.txt voor mapdescription:
http://home.casema.nl/tseor/readme.txt
------------------------------------------------------------------------------------
OJA, ik host ook nog steeds deze map:
Deze map is een stuk normaler speelbaar, 4player Deathmatch want alle startinglocations zijn gebalanced..
linkje:
http://home.casema.nl/tseor/newaustralia_map_S2TNG.rar
------------------------------------------------------------------------------------
Zou graag commentaar op beide mappen willen (vooral de eerste!)
Veel plezier ermee in ieder geval..
PROximity wijzigde dit bericht 03-10-2006 22:09 (46%)
-- SoftwareSystems the_Tzar(Coffee coffee){ //the only method you need... -- specs workstation
flickr fotostream
Positieve discriminatiequote:Imperium schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:44:
Wat mij opvalt is als ik bijvoorbeeld met een zooi generals ga aanvallen tegen andere generals. dat 9 van de 10 keer mijn generals als eerste het dood gaan.. zelfs een general van mij tegen een andere corporal verlies ik vaak.. hoe komt dit? general is toch general?
quote:Imperium schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:44:
Wat mij opvalt is als ik bijvoorbeeld met een zooi generals ga aanvallen tegen andere generals. dat 9 van de 10 keer mijn generals als eerste het dood gaan.. zelfs een general van mij tegen een andere corporal verlies ik vaak.. hoe komt dit? general is toch general?
Vergeet niet dat ze 7 'levens' hebben.
Dus als je ze gebruikt hebt moeten ze een tijdje in een gebouw zitten om te genezen.
Als je dus te snel achter elkaar aanvalt zullen ze van een minderwaardige soldaat die wel al zijn levens heeft kunnen verliezen.
[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -
There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
De mennekes die aanvallen slaan volgens mij vrijwel altijd 1 klap langzamer dan de tegenstander. Dus als jij aanvalt zal je zien dat het andere poppetje de eerste klap uitdeelt. Als jij verdedigt, zal je zien dat jouw generaal van een andere generaal wint, maar dan bijv. in 1 klap door een 2de generaal dood wordt gemaakt.quote:Imperium schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:44:
Waarschijnlijk is het iets als:
IF jouw soldaatje = higher rank than enemy THEN 4/6 van de hits = succeed en 4/6 defends = succeed.
IF jouw soldaatje = lower rank than enemy THEN 2/6 van de hits = succeed en 2/6 defends = succeed.
IF jouw soldaatje = same rank as enemy THEN 3/6 van de hits = succeed en 3/6 defends = succeed
Dit betekent dus niet dat een generaal (met full health) automatisch wint van een corporaal! Met een beetje pech kun je nog steeds verliezen!
Wel is het zo dat dit voorafgaande aan het gevecht al is berekend. Probeer maar eens dit:
Val aan, save het spel tijdens het aanvallen. Als je nu load zul je zien dat het gevecht elke keer hetzelfde loopt. Het zal anders lopen als je saved voordat je het commando geeft om aan te vallen. Als je dan opnieuw load en opnieuw aanvalt krijg je andere gevechtsresultaten.
Gevechten tussen gelijk gerankte soldaatjes = luck. En volgens mij is er geen verschil tussen verdedigen & aanvallen! De ene keer verlies je een generaal bij een aanval de ander keer niet..
PROximity wijzigde dit bericht 04-10-2006 17:45 (6%)
Helaas zijn de systeemeisen eigenlijk net iets te hoog om met mooie graphics voor mij spelen. En dat voor settlers 2 (in de remake)
Nog nooit echt settlers gespeeld en ik zit nog met een aantal vragen. Ik ben nogal een uitbreider, maar ik denk zelf dat ik daarbij iets fout doe. Heb meestal tegen de 10 bouwprojecten lopen, maar altijd missen er wel planken. En het duurt dan uren (voor mijn gevoel) voordat die bij de vooruitgeschoven bouwprojecten zijn.
Kan eraan liggen dat ik teveel tegelijk doe, of vinden jullie van niet?
Uiteindelijk 2 vragen Hoe zetten jullie de houtindustrie op?
En weten jullie toevallig een filmpje van een erg goede bouwer die zijn economie opbouwt. Kan ik even afkijken
E6600, DS3 gigabyte, 2GBkingston, Sapph X1950Pro, Seagate 320GB7200.10
Nou iron en coal, dat is een ander verhaal.
Sandbox style is echt relaxed. Lekker rustig bouwen en je mennekes zien werken.
Seiruu wijzigde dit bericht 05-10-2006 17:55 (11%)
quote:Imperium schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:44:
ik heb het ook gemerkt
maar verdedigen is makelijker is aanvallen blijkbaar, als ze mij aanvallen zie ik het tegenovergestelde.
het help om een flinke overmacht te sturen heb ik het idee, hoe meer overmacht hoe beter de kans dat je de eerst gevechte meteen wint zonder generaals te verliezen.
en als je die overmacht niet hebt laat ze zich eerst stuk vechten op jouw verdediging.
en bij hout hakkers enzo heb ik eigenlijk altijd alles 1 op 1.
1 woodcutter per planter 1 zaagmolen per cutter.
maar ook 1 well + mill per bakker, 1 farm per mill ect.
en dan van alle grondstoffen nog een keer +1 zodat ik altijd voorraad heb, zeker bij farms belangrijk.
bij wells moet je dat dan weer zeker niet doen omdat die altijd veel teveel produceren, dat zorg alleen voor vertraging op je wegen.
Countess wijzigde dit bericht 05-10-2006 20:56 (26%)
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
[stinkt] Ben wel goed maar ook gek [/stinkt]
Bij de eerste poging bouwde ik rustig door op dat stukje land waar je zit met wat kool en ijzer bovenin maar je vind er geen goud. Kom je verder naar beneden dan wordt je in de pan gehakt door de computer. Snel naar beneden bouwen was ook niet echt een succes. Ben nog geen goud tegenkomen
Op zoek naar een architect of ken je iemand die op zoek is naar een architect? Stuur me een PM
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last