[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -
There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
[PC] settlers 2 remake!!
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last
Reageer Nieuw TopicAbandonwarez sites zijn niet 100% legaal.quote:ExODuZ schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 13:42:
[...]
U vraagt wij draaien.
Laatst een site gevonden waar je old school games kan downloaden, gratis.
Reg. datum: 18 juli 2005
Hamachi
Naam: GotSettlers
Passw: tweak
We hebben afgesproken elke avond zo ie zo om 8 uur, dan zijn er meestal wel mensen
En maybe ook andere tijden
(zoals ik nu zin heb in een potje)
Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p
Reg. datum: 18 juli 2005
Dan koop je er 1, en de rest die leen je tijdelijk van t usenet ofzo(A) voor lan heb je geen legale te hebben !quote:MrVegeta schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 13:40:
Hm, voor online/lan moet je neem ik aan de legale hebben? Ik ga dit jaar nog een kleine lan houden met 6 lui ofzo en dit is dan wel erg leuk.
Maar om daar nou 6x settlers voor te kopen is een beetje lame..
Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p
Die werkt alleen voor LAN-games maar niet voor campaign?
quote:Tripp schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 13:52:
[...]
Abandonwarez sites zijn niet 100% legaal.
Zolang de software die erop staat abandoned is en dus vrij gegeven is wel.
Anyway, de engelse schijnt op sommige plaatsen al uit te zijn, ik heb hem besteld bij www.gcshop.nl en die zeggen dat ie in nl vanaf 21/09 te krijgen is, ik heb hem in de pre-order staan, en daar is ie 34,50, scheelt je dus nog een tientje ook. Betaal je meer, dan snap ik je niet helemaal...
Reg. datum: 14 augustus 2006
[This space is for rent]
Dit is echt een vet spel
Reg. datum: 29 mei 2004
1ste settlers game voor jequote:PoweRoy schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 21:45:
hoe moet je eigenlijk je gebied uitbreidenIn the tutorial gaat t om viandelijk gebouw mollen en je krijgt meer gebied. Mijn gebied grenst aan open natuur en kan je dus geen gebouw aanvallen.
Turalyon: Stoomwals 80 warrior <Focus>, Detovenaar 80 mage <Alive>, Oxpowered 70 druid ,Colos 80 Shaman <Focus>
quote:Tr!gger schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 23:41:
[...]
1ste settlers game voor je? Bouw een guardhouse or een ander militair gebouw en je grensgebied wordt uitgebreid.
Bouw dat gebouw dan wel aan je grens, anders werkt het niet.
En hoe groter het militaire gebouw hoe meer het uitbreidt.
Grab shell dude!
Reg. datum: 07 januari 2005
quote:Bleet schreef op zondag 16 april 2006 @ 17:54:
Njah, en niemand valt het op dat Settlers V een ontzettende domper is geweest? Ik heb altijd in de Settlers reeks geloofd, maar wat Ubisoft de laatste tijd flikt geeft mij niet echt hoop op dat het beter gaat worden. Settlers hoort niet in 3d, althans, het is ze niet gelukt met het laatste deel. Maargoed, dan maar hopen dat het op een andere manier leuk gaat worden.
settlers 4 was ook al (Semi) 3d en misschien zelfs deel 3 al. Vind dit er best leuk uitzien nu. Settlers V was inderdaad niet leuk want had niks meer met settlers te maken, dat was een age of empires wannabe.
Maar ik heb even eem gameplay probleempje. Hoe breid ik mijn territory uit??? Outpost bouwen, scouts sturen werkt allemaal niet. In de tutorial kom ik het ook niet tegen.
quote:SdK2004 schreef op zondag 17 september 2006 @ 16:02:
[...]
settlers 4 was ook al (Semi) 3d en misschien zelfs deel 3 al. Vind dit er best leuk uitzien nu. Settlers V was inderdaad niet leuk want had niks meer met settlers te maken, dat was een age of empires wannabe.
Maar ik heb even eem gameplay probleempje. Hoe breid ik mijn territory uit??? Outpost bouwen, scouts sturen werkt allemaal niet. In de tutorial kom ik het ook niet tegen.
Het zit wel in de tutorial.
Je moet een militair gebouw aan je grens zitten. Geen outpost.
Layout nostalgie | Last.fm
misschien ging ik er te snel doorheen. Ik viel, zoals opgedragen, de barracks van de vijand aan en toen was mn tutorial alweer klaar. Bedankt voor de tip:).quote:Brons schreef op zondag 17 september 2006 @ 16:05:
[...]
Het zit wel in de tutorial.
Je moet een militair gebouw aan je grens zitten. Geen outpost.
Ik zit in map 2 en ben lekker aan het uitbereiden alle kanten op en gaat goed tegen de tijd dat ik de tegenstander bereik ben ik door mijn soldaatjes heen
dus een lege tower en stronghold staan aan zijn grens
Ik kan nergens vinden wat ik moet bouwen om ze te kunnen recruiten
Ik heb wapens ik heb bier
dus daar zal het wel niet aan liggen
HELP ME d-;
Ben pas net met 1 klaar maar in de tutorial zeiden ze dat je 3 (drie) dingen nodig hebt voor soldaten, wapens bier en schilden. Misschien mis je de schilden???quote:Semmy schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:49:
Even een vraag
Ik zit in map 2 en ben lekker aan het uitbereiden alle kanten op en gaat goed tegen de tijd dat ik de tegenstander bereik ben ik door mijn soldaatjes heen
dus een lege tower en stronghold staan aan zijn grens
Ik kan nergens vinden wat ik moet bouwen om ze te kunnen recruiten
Ik heb wapens ik heb bier
dus daar zal het wel niet aan liggen
HELP ME d-;
quote:SdK2004 schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:52:
[...]
Ben pas net met 1 klaar maar in de tutorial zeiden ze dat je 3 (drie) dingen nodig hebt voor soldaten, wapens bier en schilden. Misschien mis je de schilden???
En ze moeten alle drie samen in 1 gebouw zijn.
Je kan ook de barracks die verder in het centrum van je stad staan evacueren (op een barrack klikken en op pijl icoontje drukken onderaan) om zo soldaten naar het front te sturen.
quote:Whut?! schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:59:
[...]
En ze moeten alle drie samen in 1 gebouw zijn.
Je kan ook de barracks die verder in het centrum van je stad staan evacueren (op een barrack klikken en op pijl icoontje drukken onderaan) om zo soldaten naar het front te sturen.
ah dat is het ze zitten niet in 1 gebouw dank je.
Dat evacueren heeft dat geen gevaar voor de binnenkant van mijn stad. kan daar natuurlijk wel alles weghalen maar wat is het gevolg daarvan?
quote:Semmy schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:05:
[...]
ah dat is het ze zitten niet in 1 gebouw dank je.
Dat evacueren heeft dat geen gevaar voor de binnenkant van mijn stad. kan daar natuurlijk wel alles weghalen maar wat is het gevolg daarvan?
Bijna niks, je houdt het gebied wat er bij hoort. Er zit alleen geen soldaat in om het te verdedigen en kan dus meteen overgenomen worden door een vijandelijke soldaat.
Daarom is het handig om toch zeker een dubbele rij aan defense aan de grenzen te houden zodat je niet meteen hulpeloos bent
zo'n vermoeden had ik al maakt het wel makkelijk om je getrainde soldaten naar het front te krijgenquote:Whut?! schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:21:
[...]
Bijna niks, je houdt het gebied wat er bij hoort. Er zit alleen geen soldaat in om het te verdedigen en kan dus meteen overgenomen worden door een vijandelijke soldaat.
Daarom is het handig om toch zeker een dubbele rij aan defense aan de grenzen te houden zodat je niet meteen hulpeloos bent
Reg. datum: 23 april 2002
*gefrustreerd*
/edit: Speelde net missie 2 uit; kan ik nu wel ineens missie 4 kiezen. Vaag O_o;
Marcade wijzigde dit bericht 18-09-2006 00:39 (9%)
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> Best cooler in town
> [SjoQ] = SjoQing
Reg. datum: 14 augustus 2006
@glashio ROFL, die avatar
Ik speelde al tijden geen spellen meer, maar nu deze game uit is.. heerlijk! Ben eindelijk weer eens verslaafd aan een gamequote:Marcade schreef op maandag 18 september 2006 @ 00:26:
Ik heb net missie 3 van Settlers 2 Anniversary uitgespeeld; maar dan kom ik terug in dat campaign scherm en kan ik alleen nog maar kiezen uit missie's 1 en 2. Heeft iemand dit ook gehad en/of weet iemand hier een oplossing voor? Ik heb nog wel een savegame van het einde van missie 3 maar als ik die laat en 't dan weer uitspeel krijg ik weer precies hetzelfde resultaat.
*gefrustreerd*
/edit: Speelde net missie 2 uit; kan ik nu wel ineens missie 4 kiezen. Vaag O_o;
Binne.nl al gezien? | Fotograaf @ Partyflock & AxeWeb.nl
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last