quote:
PROximity schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 13:06:
helaas alweer uitgespeeld, vind het jammer dat ze de campaign zo kort maken, de laatste missie is een van de makkelijkere. In 1,5 uur gedaan..

Wanneer komt de expansion?

Ben benieuwd hoe internetplay is, je kan dan natuurlijk niet versnellen..
Tenzij ze er een functie in zetten dat de andere speler een vraag krijgt of hij het ermee eens is, verder maakt het dan weinig uit denk ik, maar ik denk niet dat dta er in zit, geen probleem voor mij
Wat betreft de campaign, die had misschien iets moeilijker kunnen zijn, MAAR, ik denk toch dat deze game heel erg gaat leven op extra maps die uit gaan komen zodar vooral de engelse versie uit is, dan zijn er ineens veel meer spelers die maps gaan maken, waaronder ik misschien wel.
Je krijgt echt multiplayer maps, en campaign achtige maps en zo.
Edit:
Uitbreiding zou leuk kunnen zijn, NIET met extra units, maar met een of meerdere rassen met iets andere tech tree/gebouwen. Zo kun je nog eens wat anders doen, dan ga je wel het spel flink veranderen, en dat is nou juist het gevaar.
Nieuwe mappen, random stuff als echt werkende vulkaan, maar dat kan dus echt veel impact hebben en het spel te ver aanpassen...
Naar mijn idee is het na Settlers 2 downhill gegaan, Settlers 3 ging nog, daarna was het echt klaar.
gabiballetje wijzigde dit bericht 12-09-2006 14:02 (20%)