quote:
Is ie nu al uit? Opschieten!
In Duitsland only, hier wachten tot 21 september of daaromtrent.
quote:
nou wen er maar aan , het is een duits spel , duitse fabrikant (bluebyte) It is german babe
In het Engels of Nederlands maakt dat niet meer uit he

Liefst Engels, Nederlands klinkt vaak ook zo schraal, maar hun zijn wel een typische fabrikant om een NL versie te maken vind ik. We shall see. Met veel dingen is het in het Engels of Nederlands wel een stuk makkelijker.
Viking zitten er volgens mij niet in, in ieder geval niet als speelbaar ras, en ik weet vrijwel zeker ook niet als non playable fractie.
Wat betreft de gebouwen en animaties zijn er wel wat verschillen, het zijn zeer kleine, maar toch.
Niet zozeer de manieren waarop gebouwen werken zijn anders, maar gebouwen laten wel duidelijker zien met een soort omhoog vliegende icoontjes of de productie is stilgezet (radertje met een kruis erdoorheen geloof ik) of een gebouw niet werkt (slaap Zzzz's die omhoog vliegen) omdat ie geen goederen of eten krijgen.
Het ziet er beter afgewerkt uit en zo, kleine verschillen die het toch doen.
Ik weet niet hoe het met de mappen zit.
Deze info heb ik allemaal van andere plekken vandaan. Maar er schijnt inderdaad een editor bij te zitten, geen idee of ze die simpel hebben gehouden (ik hoop en denk van wel) en dan zullen er veel maps volgen !!!