Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] The Settlers II 10th Anniversary Edition

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 26 27 28 29 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 25 maart 2005

quote:
CrisT schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:09:
Heb hem ook maar eens gisteren gedownload na het doorlezen van deze thread. Ik was vroeger ook helemaal verslaafd aan Settlers 2, met Sttlers 3 hebben ze toch een andere weg ingeslagen die niet zo leuk/verslavend was als 2. Meteen in -60 minuten uitgespeeld :P
[...]
Je moet bier, zwaard en schild in 1 en hetzelfde warehouse/HQ hebben. Duurde ook erg lang bij mij voor ik dat doorhad.

God ik zou willen dat het al uit was... wachten duurt zo lang he, op zo'n uber spel.
Maar met een beetje mazzel is vanaf 7 september wat nieuw spul te lezen, volgens sommige komt het dan al in duitsland uit, dus dan zijn er weer nieuwtjes etc.
Wij nog wachten tot waarschijnlijk 3e week september :(

[BI] Crewmember

Dat je bij het slopen van een building wat resources terug krijgt vond ik wel een fijne toevoeging, dat zal vast in de volledige game me nog eens van pas gaan komen :p

Officiëel bikkel'n in #bikkels
Campzone Veld C FieldAdmin
De Veld C site!

Reg. datum: 18 september 2003

Geduld is een schone zaak, je kunt in de tussentijd altijd nog die afwas van 2 weken oud opruimen. :)

Helaas is mijn vriendin allergisch voor een stapeltje afwas en wordt het iedere avond gedaan...
Ik ben zo iemand die het 2 dagen opspaart om ook wat te doen te hebben, i.p.v. zo'n klein beetje te doen.

Reg. datum: 24 februari 2004

quote:
gabiballetje schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:33:
Helaas is mijn vriendin allergisch voor een stapeltje afwas en wordt het iedere avond gedaan...
Ik ben zo iemand die het 2 dagen opspaart om ook wat te doen te hebben, i.p.v. zo'n klein beetje te doen.

Dat probleem ken ik, ik vind het niet de moeite om voor twee borden, twee kommetjes, 1 pan en wat kopjes een hele afwas af te werken. Nog zonde van het water/gas ook.

Maar ik moet m'n vriendin dan wel vastbinden anders gaat ze hem wegwerken. ;)

[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -

There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.

quote:
Gonadan schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:30:
[...]
Dat probleem ken ik, ik vind het niet de moeite om voor twee borden, twee kommetjes, 1 pan en wat kopjes een hele afwas af te werken. Nog zonde van het water/gas ook.
Maar ik moet m'n vriendin dan wel vastbinden anders gaat ze hem wegwerken. ;)

Juist, weer een heel teiltje opwarmen voor zo'n klein beetje, kun je net zo goed veel doen maar helaas.
Ze kan ook niet een beetje doen, ze moet meteen het hele huis doen :P
Ze maakt ongeveer een hele planning :s
En da's nie errug, maar als dat niet strookt met mijn plan gaat het dus van mijn gametime af :s

Edit: Ik heb gezien dat sommige bladen/winkels/webshops het spel kennen als Settlers: The next generation/Settlers 2: The Next generation/Settlers 2: 10th Anniversary edition.
Schiet lekker op, een duidelijke naam is ook handig.

gabiballetje wijzigde dit bericht 01-09-2006 09:53 (21%)

Reg. datum: 24 februari 2004

quote:
gabiballetje schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 20:01:
[...]

Juist, weer een heel teiltje opwarmen voor zo'n klein beetje, kun je net zo goed veel doen maar helaas.
Ze kan ook niet een beetje doen, ze moet meteen het hele huis doen :P
Ze maakt ongeveer een hele planning :s
En da's nie errug, maar als dat niet strookt met mijn plan gaat het dus van mijn gametime af :s

Edit: Ik heb gezien dat sommige bladen/winkels/webshops het spel kennen als Settlers: The next generation/Settlers 2: The Next generation/Settlers 2: 10th Anniversary edition.
Schiet lekker op, een duidelijke naam is ook handig.

Zucht, gaat van je gametime af, lol. :P

Ik heb thuis een redelijke verdeling, ik doe in het weekend zo'n beetje het hele huis, en zij kookt iets vaker en doet de was en boodschappen. In het weekend kook ik.

Ontopic:
Ik zit me nog te bedenken wat ik een redelijke prijs vind voor het spel.
Ik zal het niet al te veel spelen, maar dit is wel een spel uit mijn top 5 :)

[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -

There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.

quote:
Gonadan schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 10:09:
[...]
Ik zit me nog te bedenken wat ik een redelijke prijs vind voor het spel.
Ik zal het niet al te veel spelen, maar dit is wel een spel uit mijn top 5 :)

Dan is www.gcshop.nl wel wat voor je misschien ? Daar bestel ik de meeste games...
Vaak 10-15 euro goedkoper.
Ik heb ze al gemailed, bij hun zal hij 35-36 euro zijn, da's een leuk prijsje, voor dat geld doe ik het meteen bestellen zodra het kan.

Reg. datum: 23 februari 2005

Ook het cracken van demo's is niet toegestaan.

Terr wijzigde dit bericht 05-09-2006 15:20 (80%)

quote:
SjorsVN schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:16:
Weet iemand een manier om die time-limit te omzeilen? Heb de demo nu al 4x gespeeld en ik wil gewoon m'n tegenstander uitroeien, ik zal wel een noob zijn maar ik heb meer tijd nodig :P
De gemakkelijkste manier om de tijdslimiet te omzeilen is even wachten en het spel kopen :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Speel mee: schuifpuzzle | indiegamer.nl

PM FroPod
Reg. datum: 26 september 2000

quote:
Weet iemand een manier om die time-limit te omzeilen? Heb de demo nu al 4x gespeeld en ik wil gewoon m'n tegenstander uitroeien, ik zal wel een noob zijn maar ik heb meer tijd nodig :P

Even googlen misschien? Het is vrij makkelijk te vinden 8)7

Ik heb de originele Settlers II maar weer eens uit de kast getrokken, het is toch leuker om een hele campaign te doen ipv steeds datzelfde demo level :). En het werkt prima onder DOSbox.

quote:

Lezen is moeilijk he ?
In dit topic is beschreven hoe dat moet, en je kan hem zo vinden, eens wat doen zonder meteen te gaan zeuren is moeilijk he ?

PM FroPod

quote:
gabiballetje schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 14:02:
In dit topic is beschreven hoe dat moet
Die posts zijn verwijderd, mind you ;)
quote:
.oisyn schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:51:
Ik heb de originele Settlers II maar weer eens uit de kast getrokken, het is toch leuker om een hele campaign te doen ipv steeds datzelfde demo level :). En het werkt prima onder DOSbox.

Hehe, ja precies, en hier werkt het ook perfect onder XP :-)

Wat me nu wel opvalt is dat farms in het origineel een stuk meer veldjes tegelijk gebruiken, hier heeft een goeie farm ook echt al zijn ruimte nodig, terwijl je in die nieuwe ook weg kunt komen met plek voor maar 3 veldjes, want meer worden er toch niet tegelijk gebruikt.

Maar voor het efficient trainen van je soldaatjes blijkt die evacuate functie best wel handig, merk ik nu ik het zonder moet doen.

Maar ik probeer me toch een beetje in te houden met spelen nu, anders ben ik strakt als de remake er is weer uitgespeeld met settlers :-p

Reg. datum: 18 september 2003

quote:
.oisyn schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:51:
[...]

Even googlen misschien? Het is vrij makkelijk te vinden 8)7

DOSbox? Asjeblieft zeg, een echte tweaker heeft nog gewoon een P2 staan voor de wat oudere meuk.. :)

quote:
.oisyn schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 14:41:
[...]

Die posts zijn verwijderd, mind you ;)

Mmmm... okay, maar dan nog, zoek ff op google en je hebt hem zo gevonden.
Moeilijk is het niet, hij moet het gewoon uberhaupt proberen.

PM FroPod

Ja wat ik al zei dus :P
quote:
Demonfreak schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 20:46:

DOSbox? Asjeblieft zeg, een echte tweaker heeft nog gewoon een P2 staan voor de wat oudere meuk.. :)
Een echte tweaker? Ik dacht dat een echte tweaker z'n PC zo tweakte dat ie er alles goed op kan draaien. En dat betekent dus niet een tweede PC ernaast voor andere zut zodat ie niet hoeft te tweaken. Dus :+

.oisyn wijzigde dit bericht 06-09-2006 11:48 (83%)

be anonymous
Reg. datum: 26 november 2000

zijn er al mensen die het spel hebben weten te bemachtigen, ik ben vandaag naar de winkel geweest maar zag het nog nergens staan. volgens de website is hij al wel inmiddels(vandaag) uit.

weet iemand trouwens of het mogelijk is om de view vast te houden als je de kaart draait met de rechtmuisknop ?

cs skill - making a desert eagle out of tooth picks

Reg. datum: 04 september 2005

De duitse versie is uit. Engelse versie weet ik geen datum uit me hoofd.
Het duits is ff wennen maar maakt t wel grappig :)

E8400 | 4GB RAM | HD4850 - War. War never changes. | GTA IV PC Live ID: Krshnik01

[BI] Crewmember

21 september 2006 komt die uit in de rest van de wereld. Ffies geduld nog dus ;)

De Veld C site!

quote:
Vash_Stampede schreef op donderdag 07 september 2006 @ 20:52:
De duitse versie is uit. Engelse versie weet ik geen datum uit me hoofd.
Het duits is ff wennen maar maakt t wel grappig :)
En zitten er mooie grote multiplayer levels bij? (Ik wacht nog ff dat duits is me met meerdere spellen niet bevallen ;-) )

Tsja wat moet ik hier nu neerzetten...

Wel jammer dat ze niet meteen de boel vertalen en tegelijkertijd uitbrengen !!!
Nu zal ik moeten wachten terwijl anderen al kunnen spelen :s
Dat duits is niks :s

[BI] Crewmember

Voor hetzelfde geld is de duitse versie ook compleet geleverd met engelse vertaling en kan je dmv een kleine tweak al engels spelen.. ;)

De Veld C site!

quote:
not-known schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:09:
Voor hetzelfde geld is de duitse versie ook compleet geleverd met engelse vertaling en kan je dmv een kleine tweak al engels spelen.. ;)
Dat is waar maar het is zonde om hem te kopen, en dan te hopen, en het niet werkt ;)

Tsja wat moet ik hier nu neerzetten...

Wreah
Reg. datum: 26 januari 2000

Mij lijkt het geen probleem om de duitse versie te spelen. Er is niet zo heel veel spraak in het spel en alleen de units/gebouwen heten anders.

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 26 27 28 29 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2009