Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] settlers 2 remake!!

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 26 27 28 29 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 25 maart 2005

Ik mag niet zeggen dat die timecrack perfect werkt omdat het praten over cracks hier niet tof gevonden wordt :)

Reg. datum: 18 september 2003

quote:
gabiballetje schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 23:17:
Ik mag niet zeggen dat die timecrack perfect werkt omdat het praten over cracks hier niet tof gevonden wordt :)

Praten over cracks zonder dat er naar gelinkt of gevraagd wordt lijkt me niet illegaal. Aan de andere
kant kunnen conclusies, getrokken uit gepraat over cracks wel aanzetten tot 'illegaliteit', dus mijn idee is dat je hier op GoT niet mag zeggen of een crack goed werkt of niet. :)

Wreah
Reg. datum: 26 januari 2000

Bleh hij crasht hier op gegeven moment. Herladen heeft geen zin want hij crasht weer op dat punt. In ieder geval is het lekkere nostalgie en een leuk voorproefje.
Reg. datum: 07 oktober 2004

Bwah, denk dat het gebruik van de timecrack voor de meesten maar een zoethoudertje is om hun honger te stillen tot we allemaal massaal naar de winkel rennen om de duurst mogelijke collectors edition te kopen. Ik heb de demo zelfs nog niet gedownd, maar ik voor mij zou deze redenering toch opgaan

Dit spel verdient het gewoon om straks te downloa.. kopen :)

Damn, vanaf vandaag nog een hele maand wachten (er vanuit gaande dat het het hier ook op 7 sept in de shops ligt) om mijn geld in te leveren bij de gameboer !!!
Ik kan nie wachten op die meester game.
En dan nog Company of Heroes, en de 2e uitbreiding voor Dawn of War !!!
Daar gaan mijn piekies wqeer, maar wel terecht !
Ik denk de settlers 2 remake hoog als niet bovenaan mijn best buys lijstje komt te staan.

Topic el morte...
tja logisch eigenlijk, er komt totaal geen nieuws over, zelfs niet op de settlers site.
Ik kan zelfs op geen enkele sit een release date vinden, en de game stores weten ook van niets :(

Reg. datum: 29 juli 2001

quote:
gabiballetje schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:14:
Topic el morte...
tja logisch eigenlijk, er komt totaal geen nieuws over, zelfs niet op de settlers site.
Ik kan zelfs op geen enkele sit een release date vinden, en de game stores weten ook van niets :(
Totaal geen marketing inderdaad..

quote:
PROximity schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 00:43:
[...]

Totaal geen marketing inderdaad..
Hebben ze ook niet nodig, zo'n spel als dit verkoopt zich zelf wel. :)

Reg. datum: 01 september 2001

heb demo 3 keer gespeeld nu, ben helemaal verslaaft :o

enige wat ik eigenlijk mis is de charcoal maker uit settlers 3, krijg me coal productie niet goed :P

quote:
Demonfreak schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 01:51:
[...]

Hebben ze ook niet nodig, zo'n spel als dit verkoopt zich zelf wel. :)

Pardon ???
Ik heb al wat rond gebeld, GEEN ENKEL VERKOOPPUNT van games heeft er nog van gehoord, is kan het nergens pre-orderen of wat dan ook.
Vergeet niet dat er ZAT gamers zijn die settlers niet kennen, of nooit hebben gespeeld, maar enkel hebben zien staan.
Als er wat aan marketing gedaan werd kreeg je nieuwe screenshots, filmpjes, info etc, een druk forum met speculaties, en heel belangrijk, sites waar je het kan pre-orderen.
Nu krijg je niets.

edit: typo

Reg. datum: 01 september 2002

quote:
gabiballetje schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:54:
[...]

Pardon ???
Ik heb al wat rond gebeld, GEEN ENKEL VERKOOPPUNT van games heeft er nog van gehoord, is kan het nergens pre-orderen of wat dan ook.
Vergeet niet dat er ZAT gamers zijn die settlers niet kennen, of nooit hebben gespeeld, maar enkel hebben zien staan.
Als er wat aan marketing gedaan werd kreeg je nieuwe screenshots, filmpjes, info etc, een druk forum met speculaties, en heel belangrijk, sites waar je het kan pre-orderen.
Nu krijg je niets.

volgens mij staat de ds versie al wel als pre-order bij play.com
http://www.play.com/Games...The_Settlers/Product.html

kan me vergissen maar toch d-;

Reg. datum: 24 februari 2004

quote:
Brupje schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:35:
heb demo 3 keer gespeeld nu, ben helemaal verslaaft :o

enige wat ik eigenlijk mis is de charcoal maker uit settlers 3, krijg me coal productie niet goed :P

Bij de distributie van je voedsel de kolenmijn de hoogste prioriteit geven.
Het slaat namelijk nergens op dat de goudmijn het meest krijgt terwijl je verreweg het meest kolen nodig hebt. :)

[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -

There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.

quote:
Semmy schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:40:
[...]

Hahaha settlers voor de nintendo DS :D

quote:
gabiballetje schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:54:
[...]

Pardon ???
Nu krijg je niets.

Helemaal mee eens, snap er ook weinig van. Per TOEVAL dat ik op deze game stuitte, maar anders.. normaal gesproken zou je met zoiets dood gegooid moeten worden :)

quote:
Semmy schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:40:
[...]

Ja, en ik zit ook echt met mijn Nintendo DS op Tweakers en GoT te surfen zeker ?
WTF heb ik aan een DS versie als ik geen DS heb en de demo waar we zo gek van zijn voor de PC is ???
Denk ff na voordat je wat post dan :?

quote:

Van PROximity.
Helemaal mee eens, snap er ook weinig van. Per TOEVAL dat ik op deze game stuitte, maar anders.. normaal gesproken zou je met zoiets dood gegooid moeten worden

Inderdaad, je moet er mee dood gegooid worden, dan komt er me toch ineens een leger mensen die het spel zien EN kopen, zkeer na de demo, dan is de populariteit gigantisch, maar je hoort er nog niets van eigenlijk, zelfs amper wat op de settlers site en op ubisoft en zo, en het spel ,moet toch over 3 weken uit komen, ik gok dat ik het hier dan nergens ga vinden !

Edit: 1 dag later heb ik het gevonden ! Bij Bol.com ! release 30-09-06 :(
Eerst zou het 07-09 zijn :(

gabiballetje wijzigde dit bericht 18-08-2006 10:43 (38%)

Nog niet bekend bij DimensionPlus. Dat is m'n lokale gamesshop die altijd zeer op de hoogte is van dit soort dingen.. Zegt wel genoeg :|

java/flex pimp

Marketing maakt veel kapot, één van de beste methodes is nog steeds mond aan mond, veel nuttiger dan reclame, want wat krijgen mensen er voor in ruil? niets, hun enige motivatie is een goed product dat ze zo goed vinden dat ze de informatie erover willen delen met hun mede mensen.

Wees blij dat ze liever het geld van marketing in het development budget hebben gestoken en koop de game als het uitkomt, geloof mij, er zullen genoeg mensen die game kopen en de buzz komt vanzelf wel als de eerste lading verslaafden de tijd maakt om ff ergens op een forum te posten ;)

flex: java has so many sucky web view frameworks that you have to look elsewhere to get a nice frontend for a java web app

Reg. datum: 01 september 2001

quote:
Gonadan schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 23:19:
[...]

Bij de distributie van je voedsel de kolenmijn de hoogste prioriteit geven.
Het slaat namelijk nergens op dat de goudmijn het meest krijgt terwijl je verreweg het meest kolen nodig hebt. :)
ja oke, maar ik had 300 planken hout op voorraad, maar te weinig voedsel ;p
Reg. datum: 12 november 2000

Vanavond de demo gedownload, sinds die tijd aan het spelen. Doet weer denken aan vroeger, toen tot in de kleine uuurtjes (> 03:20 uur) gespeeld met Settlers2. Slecht voor de nachtrust, maar leuk om te doen!
Over de demo een vraagje. Ik blijf hangen op de begraafplaats. Daar moet ik ergens naar zoeken, maar dat wil maar niet lukken. Iemand een tip ???????

Asus A8V-deluxeRev2, AMD Athlon64 3000+(Venice), 2*512Mb pc3200 Kingston, Sapphire Radeon 9500, Antec Phantom 350-EC fanless, 2*200Gb P120 Samsung in LianLi-V1100 kast met nog wat zooi

Where wind is Trouble
Reg. datum: 26 januari 2004

begraaf plaats ehh. Das deel 5 en niet deel 2 :)

Reg. datum: 12 november 2000

Oeps, zie nu dat ik met de Heritage aan het spelen ben. Is de demo voor S5. Niet slechts trouwens. Doet weer denken aan vroeger.
Strakjes snel de echte demo van S2 downloaden. Kijken hoe die is.
Settlers rules!!

wiebe wijzigde dit bericht 20-08-2006 12:20 (12%)

Asus A8V-deluxeRev2, AMD Athlon64 3000+(Venice), 2*512Mb pc3200 Kingston, Sapphire Radeon 9500, Antec Phantom 350-EC fanless, 2*200Gb P120 Samsung in LianLi-V1100 kast met nog wat zooi

quote:
wiebe schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 12:07:
Oeps, zie nu dat ik met de Heritage aan het spelen ben. Is de demo voor S5. Niet slechts trouwens. Doet weer denken aan vroeger.
Strakjes snel de echte demo van S2 downloaden. Kijken hoe die is.
Settlers rules!!

Haha, met alle respect maar S5 is niet echt "good old times". S2 next gen daarentegen brengt echt herinneringen terug, dat is het echte werk 8)

releasedate: 15september 2006
volgens: http://www.dimensionplus.nl/index3.asp?url=/link.asp?pid=74667
Ik heb hem in ieder geval al besteld!

quote:
PROximity schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 18:04:
[...]

Haha, met alle respect maar S5 is niet echt "good old times". S2 next gen daarentegen brengt echt herinneringen terug, dat is het echte werk 8)

releasedate: 15september 2006
volgens: http://www.dimensionplus.nl/index3.asp?url=/link.asp?pid=74667
Ik heb hem in ieder geval al besteld!

Mijn sources zeggen 21 September uit en gaat voor ¤34,50 over de toonbank.
Ik ben benieuwd voor welke prijs jij hem besteld hebt !

Heb hem ook maar eens gisteren gedownload na het doorlezen van deze thread. Ik was vroeger ook helemaal verslaafd aan Settlers 2, met Sttlers 3 hebben ze toch een andere weg ingeslagen die niet zo leuk/verslavend was als 2. Meteen in -60 minuten uitgespeeld :P
quote:
Glival schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:19:
Voor nieuwe soldaten heb je toch een zwaard, een schild en bier nodig? Ik had wat zwaarden, schilden en bier in storage, 300 workers over, maar kreeg geen nieuwe soldaten... Mis ik nog wat?
Je moet bier, zwaard en schild in 1 en hetzelfde warehouse/HQ hebben. Duurde ook erg lang bij mij voor ik dat doorhad.

DutchCiv - De Nederlandse Civilization Site

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 26 27 28 29 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: