Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] settlers 2 remake!!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 25 maart 2005

quote:
JP12 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 21:17:
Het is inderdaad een gaaf spel. Het is vooral leuk om te zien hoe door de katapult soldaten uit een kasteel worden geschoten >:) .

Toch zitten er nog wel wat (schoonheids)bugs in zoals het trillen van het landschap, de kleuren die als een soort regenbogen over de map liggen, de gaten in de mannetjes. Ook heb ik gemerkt dat bij het maximale inzoomen met het aanstaan van de beschrijvingen van de gebouwen je niet meer uit kan zoomen als je niet eerst de beschrijvingen weer uit zet.

En nu maar hopen dat de release schedule wat beter is dan bij Windows Vista :+ , want zo'n goed spel als Settlers 2 moet gewoon gespeeld worden :P .

Herinder me nu weer hoe ik dagen lang Settlers 2 heb gespeeld, vooral de namen van de verschillende tegenstanders (Knut en Olav de Noormannen) en de gameplay waren geweldig!

Heb ook nog wel eens gekeken naar Widelands, een soort open-source Settlers 2 remake. Niks komt echter zo dicht bij de gameplay als deze nieuwe game met dezelfde geweldige gameplay.

Alleen vind ik het wel erg jammer dat de Geforce 4 serie nog niet ondersteund word, ben ik weer genoodzaakt de pc van mijn ouders :'( te gebruiken ipv mijn eigen pc met Geforce 4 Ti4200.

Ik heb enkel last van het soms trillende beeld op een berg (4x gehad), maar geen gaten en geen last van weer uitzoomen of zo, volgens mij doen je dan iest vreemds...
En tja, als je nog een GF4 hebt, waarom probeer je dan uberhaupt nog nieuwe games te spelen ?
Dat is helaas wel hopeloos oud hoor. Ik heb de mijne al een hele tijd geleden vervangen, en dat was toen al te laat.

/16
Reg. datum: 18 mei 2000

7 September dus.

Het enige echte opmerkelijke verschil dat ik vond was dat je outposts en andere militaire gebouwen kan upgraden. Da's wel weer handig.

Nuages du monde

Reg. datum: 18 september 2003

Als het spel eenmaal uit is, gaan we dan ook GoT servers aanleggen?
Unrealeur
Reg. datum: 21 mei 2006

Volgens mij waren we duidelijk genoeg wat betreft het niet toestaan van cracks

Ik ga spelen _/-\o_

blaataaps wijzigde dit bericht 16-07-2006 15:46 (113%)

Reg. datum: 21 maart 2004

hier crasht de game, iedere x dat ik speel, ik doe niets bijzonders gewoon een beetje bouwe, (geen schepen). En mijn PC restart steeds, iets te maken met dual core?

X1800 XT
Asus 3200 mobo
2 gig

XBOX 360 Gamertag | Asus A8R32-MVP deluxe | X2 3800+ | Corsair 2048MB - 4000PT | PowerColorX1800XT | 3Dmark06

Reg. datum: 29 juli 2001

geweldig spel, echt de S2 sferen terug.
Helaas een beetje aan de makkelijke kant, maarja dat zal wel komen omdat het een demo is, heb 'm nu 3x gedaan, 1ste keer met 5min sparetime, 2de keer met 17min sparetime en 3de keer met 29min :)
Ik was helemaal verslaafd aan S2, maar heb S3/4 nooit gespeeld omdat ik meteen al door had dat dat niets was. Eindelijk hebben ze door dat S2 hun beste telg is, dus die remake is erg slim :)

Voor iedereen die het spel niet kan spelen (G4 zielepietjes, hier heb ik een gameplay demootje gemaakt) van de eerste demo level 44MB, 7:36. Heb lomp zitten knippen in het filmpje dus let niet op het editinggebeuren. Geeft een beetje een indruk. Kan niet wachten op de full!! helaas dat ze maar 10 campaign maps erbij doen :(

http://members.home.nl/broest/s2tje.avi

Reg. datum: 24 februari 2004

quote:
PROximity schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:35:
helaas dat ze maar 10 campaign maps erbij doen :(
Dat is toch logisch? Het is een remake en de originele had er niet meer. :)

[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -

There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.

Dan moet de gold edition add-on maar snel uitkomen :D

R.I.P Mama
Reg. datum: 03 oktober 2001

Dit spel ziet er wel geinig uit, het doet mijn trouwens denken aan het spel Knights And Merchants.

R.I.P Mama :: 05-06-2008 :(

De duitse versie is 7 september, benieuwd wanneer de NL/UK versie dan uit komt, of dat het multilangual is. Ik hoop ook dat er een internetplay variant in zit waarbij je kan saven, dat zou wel redelijk briljant zijn, maar daar gok ik dan ook wel op.

ReLAX mAn

aangezien het allemaal wat lang geleden is voor mij, wie helpt me?

Hoe kan ik die settlers bewegen dat ze voor mij gaan bouwen?
wat moet ik nu doen?

zie tweakers.net/aanbod/advertentie/182836 voor een FragFX

Dat is het gene waar ik eerst ook de mist in ging, maar je moet niet vergeten om wegen te bouwen naar je bouwplaatsen. Vroeger deden ze dat dacht ik automatisch, maar nu wordt traffic routing dus ook belangrijk.

Acties: [view][quote]

Door: Thandor
DT Moderator OH/CSL / BBG'er
Rag Mama Rag

quote:
Bouncing_tom schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 20:52:
Dat is het gene waar ik eerst ook de mist in ging, maar je moet niet vergeten om wegen te bouwen naar je bouwplaatsen. Vroeger deden ze dat dacht ik automatisch, maar nu wordt traffic routing dus ook belangrijk.
Vroeger moest je juist wegen aanleggen ;)
Vanaf Settlers III konden de Settlers zelf hun weg vinden :)

Overigens vind ik het 'wegenbouwen' één van de goede eigenschappen van Settlers 1 en 2 (ook van de '10th Anniversary' versie). Zo kun je een mooie structuur maken :Y)

Profiel | http://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties: [view][quote]

Door: pasta
Moderator BV/CSA
Michael Baysplosions!!!
Reg. datum: 15 september 2002

Juist, je civilisatie valt of staat bij een goede wegenstructuur. Dat is iets wat ik ook idd in de latere versies juist miste en dat was wat Settlers Settlers maakte IMO. :)

In the end, these are pittances. I am the one who gets to tell you, DANCE YOU WRETCHED MONGRELS

You have 80:00 minutes.

ReLAX mAn

prachtig spel, ga deze zeker kopen, maar euh hoe kan ik er voor zorgen dat mijn militaire objecten nu met meerde soldaten bemand gaat worden?

zie tweakers.net/aanbod/advertentie/182836 voor een FragFX

Vake bu-j te bange
Reg. datum: 05 februari 2001

quote:
jefjef schreef op maandag 24 juli 2006 @ 21:14:
prachtig spel, ga deze zeker kopen, maar euh hoe kan ik er voor zorgen dat mijn militaire objecten nu met meerde soldaten bemand gaat worden?
hoe dichter bij de vijand des te meer militairen gaan d'r in een gebouw. De aantallen kun je regelen in een menu ergens geloof ikl

Op zoek naar een architect of ken je iemand die op zoek is naar een architect? Stuur me een PM

Verdulleme.. zit ik dit topic door te lezen, naarmate ik meer zie&lees steeds nieuwsgieriger wordende, kom ik er op pagina 4 achter dat mn Geforce 4 het allemaal niet meer gaat checken.. wat ben ik nu teleurgesteld, bleh. :'(

quote:
quote:

Hangt er ook vanaf wat er in past ;-)

Baracks (2 max)
Guardhouse (3 max)
Watchtower (6 max)
Fortress (9 max)

Damn wat duurt 1,5 maand lang als je wacht op een ubergame, er vanuit gaand dat het ook hier gelijk op 7 september uit komt...
Ik denk dat Ubisoft hier stiekem veel pieken aan gaan verdienen, en terecht, ubergame.
Krijgen we straks nog meer mappen plus campaign plus andere volken, beter :)

First Sergeant
Reg. datum: 11 juni 2001

Fantastisch spel, kan niet wachten om em te kopen !

gebruikt iemand hier trouwens de patch om van de tijdslimiet af te zijn ?

24" Imac @ 2.93 Ghz, ATi Radeon 4850.

Jup die spel gaat mij terecht mijn dixons bonnen kosten.

dat was het dan weer voor deze post

patch ?
neuh... gewoon genoeg gametime :)
kan nie vind nie patch nie
ah daar
ach ja...
ik beschouw het nu al als een van de beste spellen die ik heb gekocht, en ik heb het nog niet eens :)

gabiballetje wijzigde dit bericht 27-07-2006 03:24 (72%)

Reg. datum: 30 oktober 2001

Ik kan met me 6600 GT niet geod spelen. Elke keer als ik de game start, kom ik wel in het spel, maar gaat de game bijna direct naar de power save state.

directX geupdate, maar power safe probleem blijft ;(

Four wijzigde dit bericht 30-07-2006 13:22 (43%)

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag; Do my eyes represent the OO in gOOgle or something?

Ik heb ook een 6600 GT, nou schijnen meer van de nieuwere games soms een soort minibug te hebben, men is er niet uit hem dat in de kaart directx of de drivers zit, waardoor ze te warm worden, en dat wordt dan wel een geinterpreteerd naar power save.
Zo kan de mijne dus te warm worden, uitvallen, en dan krijg je te lezen dat de kaart niet genoeg power krijgt, ja, my ass, vandaar dat ik FEAR kan spelen zeker...
Het is dus de kaart die te warm wordt waarschijnlijk.
Oplossing, koop een el-cheapo schijt fan, mik die op je kast, en voila, genoeg koeling (kills airflow, maar die heb je dan niet nodig :)
Nu is alles lekker koel en no problems.
En dan wachten tot de temperaturen zakken.
Ik heb het met heeeeel weinig games, en enkel bij games die een duidelijk probleem hebben, en duidelijk meer in de zomer, met normale games normaal op max van kaartje spelen no problems.

Helemaal top !!! Tijdens mijn studententijd (jawel!) uren doorgebracht met het opbouwen van een economy om vervolgens al die zielige negertjes af te slachten. Heerlijk spel !!! Lekker dom turen naar ventjes met een plank of een vis.....

Goed om te zien dat het inderdaad een remake is en niet een compleet nieuw of zwaar aangepaste game. Alle oude features hebben eigenlijk gewoon een nieuw jasje gekregen. Overigens een van de weinige games waar een goede remake van gemaakt wordt of waar uberhaupt een nieuwe release van komt. Blijkbaar zegt dat toch ook wat over het genre en het succes van Settlers-serie zelf.

Nu moet ik wel zeggen dat ik na Settlers 3 afgehaakt ben. Versie 3 vond ik nog wel leuk, maar vanaf 4 en later 5 geloofde ik het wel. Voor de laatste is wel erg mooi, maar het typische cartoon-gevoel is volkomen weg.

Gelukkig is er naast een nieuwe GUI en de grafische engine ook wel het e.e.a. is aangepast qua gameplay, ook al is het minimaal. Voor het slopen van gebouwen waarbij je een gedeelte van de resources terugkrijgt is prima. In het origineel stond je nog wel eens letterlijk met lege handen....

Nu maar hopen dat de final release net zo goed is als de demo en dat niemand het origineel vergeet.

By the way: die time-crack, werkt die uberhaupt ?

Het ligt aan de gebruiker OF het is 'by design'.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: