quote:JP12 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 21:17:
Het is inderdaad een gaaf spel. Het is vooral leuk om te zien hoe door de katapult soldaten uit een kasteel worden geschoten.
Toch zitten er nog wel wat (schoonheids)bugs in zoals het trillen van het landschap, de kleuren die als een soort regenbogen over de map liggen, de gaten in de mannetjes. Ook heb ik gemerkt dat bij het maximale inzoomen met het aanstaan van de beschrijvingen van de gebouwen je niet meer uit kan zoomen als je niet eerst de beschrijvingen weer uit zet.
En nu maar hopen dat de release schedule wat beter is dan bij Windows Vista, want zo'n goed spel als Settlers 2 moet gewoon gespeeld worden
.
Herinder me nu weer hoe ik dagen lang Settlers 2 heb gespeeld, vooral de namen van de verschillende tegenstanders (Knut en Olav de Noormannen) en de gameplay waren geweldig!
Heb ook nog wel eens gekeken naar Widelands, een soort open-source Settlers 2 remake. Niks komt echter zo dicht bij de gameplay als deze nieuwe game met dezelfde geweldige gameplay.
Alleen vind ik het wel erg jammer dat de Geforce 4 serie nog niet ondersteund word, ben ik weer genoodzaakt de pc van mijn ouderste gebruiken ipv mijn eigen pc met Geforce 4 Ti4200.
Ik heb enkel last van het soms trillende beeld op een berg (4x gehad), maar geen gaten en geen last van weer uitzoomen of zo, volgens mij doen je dan iest vreemds...
En tja, als je nog een GF4 hebt, waarom probeer je dan uberhaupt nog nieuwe games te spelen ?
Dat is helaas wel hopeloos oud hoor. Ik heb de mijne al een hele tijd geleden vervangen, en dat was toen al te laat.