meer uitleg en meer details worden binnenkort vrijgegeven...
Reg. datum: 25 maart 2006
[help] levitatorquote:Soul__assasin schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 14:17:
zonder uitleg...
[afbeelding]
Had ik die afbeelding al eens niet gezien?
Maakt me erg benieuwd... zwevende kast!
briljant echt waar ik heb idee voor een pc in een boeken kastquote:Soul__assasin schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 14:17:
zonder uitleg...
[afbeelding]
spel fouten voor houden
"Even een IDE kabel vervangen" zit er niet bijquote:TommelMOD schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 00:24:
[...]
zoiets is misschien ook wel vet
[afbeelding]
imho heel erg mooi
Who is General Failure and why is he reading my hard disk?
Reg. datum: 15 augustus 2005
quote:TommyGun schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 23:09:
[...]
"Even een IDE kabel vervangen" zit er niet bij
wanneer vervang je in godsnaam nou een ide kabel
maar het gaat om het idee idd
E6600, P35C-DS3R,PQI 2gb PC6400, 250GB samsung SP2504c , 6600 Silencer, Samsung Syncmaster 226BW, CM Stacker stc-t01,
ontezettend veel respect als het je luktquote:Soul__assasin schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 14:17:
zonder uitleg...
[afbeelding]
E6600, P35C-DS3R,PQI 2gb PC6400, 250GB samsung SP2504c , 6600 Silencer, Samsung Syncmaster 226BW, CM Stacker stc-t01,
Reg. datum: 11 december 2004
De opportunity presenteerde zich toen mijn zus een nieuwe camera kocht waardoor haar oude toestel (kodak cx4230) beschikbaar kwam. En ik heb het daarnet opengevezen om te kijken wat ik ermee zou kunnen doen. En ziedaar, een highres infrarood fototoestel

En een voorbeeldje:
normaal licht:

en IR+zichtbaar:

en nu met filter, IR-only:

MMach wijzigde dit bericht 01-05-2006 01:30 (6%)
Het lijkt bij die 2e foto net of dat zwarte plastic doorzichtig is. Soort X-rayquote:MMach schreef op zondag 30 april 2006 @ 19:44:
Een tijdje geleden had ik mijn webcam al es omgebouwd tot infraroodzicht, maar eigen aan de webcam is de beperkte resolutie en instelmogelijkheden. Een digitale camera ombouwen zou veel betere resultaten geven, maar of het mogelijk was?
De opportunity presenteerde zich toen mijn zus een nieuwe camera kocht waardoor haar oude toestel (kodak cx4230) beschikbaar kwam. En ik heb het daarnet opengevezen om te kijken wat ik ermee zou kunnen doen. En ziedaar, een highres infrarood fototoestel(bleek dus eenvoudigweg de IR filter voor de CCD weghalen, riskant maar maet de nodige voorzichtigheid lukt het wel)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een voorbeeldje:
normaal licht:
[afbeelding]
en IR+zichtbaar:
[afbeelding]
Reg. datum: 01 maart 2006
zo hadden de eerste camera's van sony met nightshot een sterke nightshot functie. icm met een filter (of juist eruit gehaald geloof ik), kon je min of meer door badkleding heenkijkenquote:Logic4l schreef op zondag 30 april 2006 @ 19:56:
idd was laatst meende ik ook bij Brainiac, konden ze het ondergoed zien van een aantal vrouwlijke 'proefpersonen'.
[b]Specs PC -=- Specs Laptop -=- Fuji S602Z
quote:MMach schreef op zondag 30 april 2006 @ 19:44:
Een tijdje geleden had ik mijn webcam al es omgebouwd tot infraroodzicht, maar eigen aan de webcam is de beperkte resolutie en instelmogelijkheden. Een digitale camera ombouwen zou veel betere resultaten geven, maar of het mogelijk was?
De opportunity presenteerde zich toen mijn zus een nieuwe camera kocht waardoor haar oude toestel (kodak cx4230) beschikbaar kwam. En ik heb het daarnet opengevezen om te kijken wat ik ermee zou kunnen doen. En ziedaar, een highres infrarood fototoestel(bleek dus eenvoudigweg de IR filter voor de CCD weghalen, riskant maar maet de nodige voorzichtigheid lukt het wel)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een voorbeeldje:
normaal licht:
[afbeelding]
en IR+zichtbaar:
[afbeelding]
Prachtig
Ik wil wel meer pics zien, heb je geen site met nog wat voorbeelden ?
Damn moet ik ook hebben...issie nou ook erg krachtig ?
(door wat kan je zoal zien allemaal ?
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
je kan door muren heen kijken en door ondergoedquote:Jado schreef op zondag 30 april 2006 @ 21:05:
[...]
Prachtig![]()
Ik wil wel meer pics zien, heb je geen site met nog wat voorbeelden ?
Damn moet ik ook hebben...issie nou ook erg krachtig ?
(door wat kan je zoal zien allemaal ?)
http://coke.physics.ucla.edu/laptag/mchs/photo/irphoto01.htm

Op die plek zat eerst een ventilatie-roostertje, toen een kleine fan. Uiteindelijk begaf de fan t en wou ik iets anders, dan maar een window. Ik had alleen niets anders in huis dan transparante cd-doosje, een dremel en tape, dit is t resultaat. Gat onder de 'window' is voor een reeds bestelde 120mm fan...
P.S. foto genomen met V3 Razr
Icec_Old wijzigde dit bericht 01-05-2006 00:25 (7%)
Significant lekkerder! ♠ What comes out off this mouth ain't called boastin', it's thruthin'! ♠ Pas op voor... Spul!!!
Netjes. Is dat ding achter je raam een koeler ofzo?quote:Icec_Old schreef op maandag 01 mei 2006 @ 00:24:
Een casemod met de achterkant van een cd-doosje:
[afbeelding]
Op die plek zat eerst een ventilatie-roostertje, toen een kleine fan. Uiteindelijk begaf de fan t en wou ik iets anders, dan maar een window. Ik had alleen niets anders in huis dan transparante cd-doosje, een dremel en tape, dit is t resultaat. Gat onder de 'window' is voor een reeds bestelde 120mm fan...
P.S. foto genomen met V3 Razr
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Zou dat ook willen als je gewoon een digitale camera hebt waar je dat filter eruit sloopt?quote:PASware schreef op zondag 30 april 2006 @ 20:04:
[...]
zo hadden de eerste camera's van sony met nightshot een sterke nightshot functie. icm met een filter (of juist eruit gehaald geloof ik), kon je min of meer door badkleding heenkijken
ik poste hier een plaatje van een komend project terwijl ik er niet aan dacht dat er nog meer info in mijn open dir stond... deze maak ik dus ook public maar daar houd het dan echt wel bij op dan zal je moeten wachten op [CIP]The rambaldi Project
ik vind het sneu dat sommige tweakertjes het altijd nodig vinden om een dir te gaan uitspitten heb nu alles verplaatst wat nog meer kan vrijgeven jullie zullen nog een beetje geduld moeten uit oefenen
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Dit topic is gesloten. ![]()