Beamer omgebouwd naar Xenon verlichting | ThinkPad T40 | ThinkPad T42 | Dell Latitude X300 | Fujitsu Scaleo P 8600GT, P4 3Ghz, 1GB
Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 13
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topic
Dat gekreukte komt door mijn bankschroef..over 2 dagen een nieuwe..gelukkig ging deze keer het snijden met de Dremel goed.
Hier nog een foto:

Ik vind het wel jammer dat de bankschroef hem heeft gekreukt,er komt nog meer in,dat zien jullie later wel.
W1ckeD wijzigde dit bericht 29-08-2006 20:53 (32%)
Vanmiddag bezorgd, vanavond alles ingebouwd (kaartje erin gedrukt, SLi bruggetje erop lalala het hele verhaal), PC opgestart, superblij, alles werkt helemaal perfect, 3DM05 ging er bijna 4000 punten op vooruit, hoera!
Alleen 1 ding kwam ik een uurtje geleden achter
Oplossing: de fanaansluiting van kaart *onderin* parallel schakelen met kaart *bovenin* en alles werkt nu
morgen zal ik wel wat foto's posten en ook een product survey schrijven op T.net
offtopic:
Part of the "Saturnus, wwwhizz & Mi©hel GoT Terro® Squad" :+
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.
Totdat de kaart onderin wat stof hapt oid en net warmer wordt dan de bovenstequote:dTwIzzy schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:52:
Vandaag m'n 2e XFX 7800GT binnen gekregen, om weer SLi te gaan draaien (vorige kaart is door duistere redenen overleden).
Vanmiddag bezorgd, vanavond alles ingebouwd (kaartje erin gedrukt, SLi bruggetje erop lalala het hele verhaal), PC opgestart, superblij, alles werkt helemaal perfect, 3DM05 ging er bijna 4000 punten op vooruit, hoera!![]()
Alleen 1 ding kwam ik een uurtje geleden achter. De fan van kaart *bovenin* (SLi slave geloof ik, kaart waar niet de monitor op zit) draait constant op 100%, rivatuner reageert ie totaal niet op, softwarematig is het niet op te lossen
. En dat dus terwijl kaart *onderin* gwoon perfect luistert naar rivatuner en desnoods wat nVidia drivers hem vertellen. Ik erger me nogal aan het geluid (gelukkig neit zo erg als ATi X1xxx stofzuigers
) maar slapen komt er niet van en de kaart is in 2D undergeclockt naar 200 MHz. 100% fan onnodig
![]()
Oplossing: de fanaansluiting van kaart *onderin* parallel schakelen met kaart *bovenin* en alles werkt nu![]()
morgen zal ik wel wat foto's posten en ook een product survey schrijven op T.net
qed
quote:graafg2 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:58:
herkend iemand deze mods???
[afbeelding]
ik wil het graag weten..... geertdegraaf@hotmail.com voor reacties a.u.b.
En dit was dan toch de doorslag voor mij om een account aan te maken
Hier kun je stemmen : http://www2006.slamfm.nl/actie-back2school-fotos.php
Forum over de Nuclair mod staat hier : http://www.hardware.info/forum/showthread.php?t=95135
Helaas is op HWI sinds kort Imagehack geblokt maar ik zal hier even de final foto,s posten.
Dit was dan de mooie Compaq zoals deze er voor de mod uitzag

Foto 1 van de achterkant met alleen de rode fans aan :

Foto 2 van de achterkant maar met de gle neon erbij aan:

Foto 3 van de voorkant met alleen de rode fans:

Foto 4 van de voorkant maar dan met de gele neon erbij:

Foto 5 Het intake rooster met de rode fan erachter +gele neon aan

Dit was dus de eerste casemod voor mij en het is me goed bevallen dus heb ik al weer volgende plannen!, Ondertussen heb ik van een vriend de opdracht gehad om zijn kast te modden met het thema NAC, (de voetbalploeg van Breda). Deze is inmiddels ook klaar.
Foto 1 :
http://file01.uploaddump....kpdmwaecwomk-M5110077.JPG
Foto 2 :
http://file01.uploaddump....kpdmwaecdqwe-M5110083.JPG
Foto 3 :
http://file01.uploaddump....kkpdmwaqmamm-M5110084.JPG
Een moderator wijzigde dit bericht 06-09-2006 23:45 (0%)
Reden: Thumbnail je pics aub; ik heb er nu links van gemaakt.
Mooi kastje, maar ik moet zeggen dat ik de kast die je voor je maat hebt gemaakt ook goed gelukt vind en, misschien nog wel meer slamfm waardigquote:
Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !
firefox gaat op z'n bek ermee.
Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+
Reg. datum: 10 september 2005
Ik ben nu bezig om een cpu meter te bouwen van 8 ledjes (Ja die van pointofnoreturn), maar nu zoek ik dus daar nog het juiste stukje programmatuur voor. Ik heb meerdere topics doorgekeken maar als er links in staan dan zijn de bestanden verwijdert. Heeft iemand nog het juiste stukje programmatuur hiervoor op z`n pc staan? Ik maak gewoon die van pointofnoreturn, of het met die veilige chip is weet ik nog niet, aangezien ik de meuk vanmiddag ga halen. Kan iemand mij hier een download link posten van zo`n stukje software, wat werkt op een Asus A8N-E via de printerpoort?
Bij voorbaat dank!
quote:EylaH schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:16:
Ik had even een vraagje,
Ik ben nu bezig om een cpu meter te bouwen van 8 ledjes (Ja die van pointofnoreturn), maar nu zoek ik dus daar nog het juiste stukje programmatuur voor. Ik heb meerdere topics doorgekeken maar als er links in staan dan zijn de bestanden verwijdert. Heeft iemand nog het juiste stukje programmatuur hiervoor op z`n pc staan? Ik maak gewoon die van pointofnoreturn, of het met die veilige chip is weet ik nog niet, aangezien ik de meuk vanmiddag ga halen. Kan iemand mij hier een download link posten van zo`n stukje software, wat werkt op een Asus A8N-E via de printerpoort?
Bij voorbaat dank!
Je kan ook "KEMO RelaisTimer" gebruiken om zelf een soort van loopjes te maken, bijv. een knightrider effect etc..Of een winamp plugin om hem als VU meter te gebruiken
dat CPU meter programma heette volgens mij LEDmeter maar dat heb ik nooit aan de gang gekregen (programma wou niet draaien)
Beamer omgebouwd naar Xenon verlichting | ThinkPad T40 | ThinkPad T42 | Dell Latitude X300 | Fujitsu Scaleo P 8600GT, P4 3Ghz, 1GB
Reg. datum: 10 september 2005
Edit-
Het programma loopt bij mij ook niet, hij kan PDH meter ofzo niet vinden.
Iemand een andere oplossing voor dit?
EylaH wijzigde dit bericht 31-08-2006 13:39 (36%)
Reg. datum: 30 juli 2003
Ik heb mijn kast een keertje overgespoten en er een raampje in gezet omdat ik op dat moment toch niet zoveel beters te doen had
(je gaat rare dingen als je te lang werkloos bent
Zo zag mijn kast er uit voordat ik er iets aan gedaan had:

Toen ik hem net gespoten had:
Plaatje op imageshack (popups!)
En nog een foto van voordat ik mijn CCFL kapot had gemaakt...
Verder wil ik binnenkort dit ook nog gaan doen: Dit
Reg. datum: 22 maart 2006
dit vind ik toch wel 1 van de leukste topics die ik op GoT kan vinden. Hallo dus weer
@ evil_ko
Ik heb een tijd geleden mijn floppy ook zo gespoten, maar ik heb hem niet in mijn computer gezet. Ik weet niet waar je woont, maar je zou hem dan kunnen komen halen of ik wil hem wel opsturen? Stuur maar even een mail dan.
@ Door: X-GAMER-X
Ik vind de kasten allebei er erg goed uit zien. Vooral van die NAC kast zit de lak er mooi op. Die andere kast is wel gaaf omdat je zelf van kleur kunt switchen. Niet gek voor iemand van een jaar of 15
Je kunt op je favoriete case stemmen op www.slamfm.nl
@post hierboven.
Voor de NAC mod heb ik geen verf gebruikt maar plakplastic
http://www.silent-hardware.nl
Vertel me alsjeblieft dat je nog niet klaar bent..quote:evil_ko schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:19:
Toen ik hem net gespoten had:
TheZeroorez wijzigde dit bericht 31-08-2006 16:10 (12%)
qed
Reg. datum: 30 juli 2003
quote:The_Zeroorez schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:10:
[...]
Vertel me alsjeblieft dat je nog niet klaar bent..
Is het zo erg dan?
want afgezien van dat de cd-dingkies nog moeten ben ik eigenlijk wel klaar
@fritz_spitz: Dat is heel vriendelijk, maar ik zit zelf nog met wat spuitbussen die nog leeg moeten
Edit: Die aan/uit knop die wou ik in eerste instantie eigenlijk metalic achtig spuiten, maar ik vond het een beetje zonde van mijn geld om alleen voor een paar knopjes een hele spuitbus te kopen
Misschien dat ik hem wel gewoon een keer met zo'n zilver kleurige pen/stift inkleur ofzo (kan dat?)
evil_ko wijzigde dit bericht 31-08-2006 18:55 (28%)
Het ging eigenlijk vooral over die opticals + FDD ja.. En die aan/uit knop natuurlijk..quote:evil_ko schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:56:
[...]
Is het zo erg dan?
want afgezien van dat de cd-dingkies nog moeten ben ik eigenlijk wel klaar
qed
Ruim je kabels op!
Opzich is er helemaal niets mis met roze, behalve dan die kleur.
Reg. datum: 09 september 2004
Gefeliciteerdquote:X-GAMER-X schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 21:07:
Bedankt iedereen die nog heeft gestemd !! ik ben zojuist de trotse winnaar van een SLAM FM! alternate pc twv 500¤
Dat probleem heb ik dus ook, krijg dat programma ook niet aan de gangquote:EylaH schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:29:
Stom van me, het staat gewoon bij de tutorail van pointofnoreturn. Volgende keer beter kijken. Toch bedankt!
Edit-
Het programma loopt bij mij ook niet, hij kan PDH meter ofzo niet vinden.
Iemand een andere oplossing voor dit?
Reg. datum: 23 augustus 2004
Is het een beetje een goeie pc ?quote:X-GAMER-X schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 21:07:
Bedankt iedereen die nog heeft gestemd !! ik ben zojuist de trotse winnaar van een SLAM FM! alternate pc twv 500¤
quote:twv ¤500,-
Zal dus wel niet hè? Als hij zelf voor ¤500,- kan bestellen is het leuk, maar een compleet systeem zal wel een zijn die je aan iemand weg geeft, of natuurlijk om weer te modden..
qed
Kabels Gesleeved en een window.

Ook heb ik in een 166MHZ gezaagd.
Dit was om te oefenen met mijn nieuwe Dremel.

Het hele ding sluit niet meer goed maar het gaat om het idee.
Natuurlijk zit achter alles Plexi.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.