Opzich is er helemaal niets mis met roze, behalve dan die kleur.
Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 13
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicDremel?quote:JamesHondje schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:21:
[...]
Nou, het is dat ik geen tijd meer had, ik moet hem haar idd wat aanpassen.
Op het moment is ze zo:
http://img92.imageshack.us/my.php?image=im000929tw7.jpg
Helaas zitten er hier er daar wat krasjes, hoe kan ik die een beetje wegwerken?
Faith: not wanting to know what is true - F.W. Nietzsche
Voor die krasjes zou ik inderdaad even met een fijne vijl, of een vijltje op je Dremel erlangs gaan.
qed
Krasjes op me kast met een dremel wegwerken?quote:The_Zeroorez schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:28:
Het ziet er zo een stuk beter uit ja. Ik zou alleen de kin nog íets groter maken, maar dan ook echt maar een heel klein beetje. Nog twee dingen: Ik zou haar een (bescheiden!) tepel geven, dat ziet er gewoon een stuk echter uit. Ook is haar hand+duim een beetje in Donald Duck-stijl, het is een erg simpel golfje, met een dikke knop erop, wat in het echt toch ook wel anders is.
Voor die krasjes zou ik inderdaad even met een fijne vijl, of een vijltje op je Dremel erlangs gaan.
De onderkant van die kont mag inderdaad best wat ronder ja. Ik snap dat je normaal een platte reet hebt, als je erop zit, maar zo zonder ondergrond ziet dat er niet uit..
qed
De krassen zitten op me 'lak'.... zal die kont wat ronder maken ja!quote:The_Zeroorez schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:50:
Ik zeg toch dat je er een vijltje op moet zetten, geen cirkelzaagje
De onderkant van die kont mag inderdaad best wat ronder ja. Ik snap dat je normaal een platte reet hebt, als je erop zit, maar zo zonder ondergrond ziet dat er niet uit..
qed

Witte LED ingebouwd als verlichting voor m'n kast
Die rode LEDjes die je ziet is mijn knightrider looplicht op de parallele poort en doet ook dienst als VU meter in winamp
Filmpje van het looplicht
Voor meer informatie over dat looplicht, kan je me mailen of een DM sturen
Een tip voor goedkope witte LEDs, bij de Action verkopen ze van die mountainbike lampjes voor €1.32, daar zitten 3 witte LEDs in
De camera is van het model Trust, zegt genoeg toch
ThinkPad wijzigde dit bericht 26-08-2006 21:46 (5%)
Beamer omgebouwd naar Xenon verlichting | ThinkPad T40 | ThinkPad T42 | Dell Latitude X300 | Fujitsu Scaleo P 8600GT, P4 3Ghz, 1GB
Als je dat goedkoop vind, heb ik nog wel een tip voor jouquote:frankiepankie schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:45:
Een tip voor goedkope witte LEDs, bij de Action verkopen ze van die mountainbike lampjes voor �1.32, daar zitten 3 witte LEDs in
We hebben alle deelnemers van de BEP Modding Trophy een voeding opgestuurd, kom even kijken wie er naar de finale zijn doorgegaan!
WTFquote:brinkdinges schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 10:47:
[...]
Als je dat goedkoop vind, heb ik nog wel een tip voor jou![]()
Beamer omgebouwd naar Xenon verlichting | ThinkPad T40 | ThinkPad T42 | Dell Latitude X300 | Fujitsu Scaleo P 8600GT, P4 3Ghz, 1GB
Ben nu bijna klaar met dremelen. alleen die kop moet nog gedaan worden. Helaas zitten er bij het haar nogal wat krassen, en hoop ik dat kunnen weg te werken met wat verf ( dat word heel goed mengen denk ik
http://img48.imageshack.us/my.php?image=im000930yf8.jpg
qed
Heb ik ook wel aan zitten denken, alleen kon niet op de juiste kleur komen. gelukkig heb ik nog een stukje uigezaagt metaal liggen, kijken hoever ik kom met de juiste kleur.quote:The_Zeroorez schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 18:48:
Als je gaat verven kun je denk ik net zo goed heel je kast doen. Als dat teveel werk is zou ik lekker een 0,5CM randje wit doen ofzo, liever een kleur die totaal anders is (maar wel bij je kast past..) dan een kleur die nét ietsje anders is. Niets zo irritant en lelijk als dat
Reg. datum: 25 november 2004
de lelijke wit grijze speakers naast je pc.
(mijn zijn dan ook nog van medion)
en aangezien mijn kast er sinds korte tijd zo uitziet.
konden de boxen natuurlijk niet achter blijven.
Wat voor kast is dat trouwens? Coolermast Stacker?
Reg. datum: 07 augustus 2006
nog 1 tip: die neus is een beetje te hoekig misschien iets ronder niet te erg maar gewoon iets ronder makenquote:JamesHondje schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 18:27:
[Update van mijn kant]
Ben nu bijna klaar met dremelen. alleen die kop moet nog gedaan worden. Helaas zitten er bij het haar nogal wat krassen, en hoop ik dat kunnen weg te werken met wat verf ( dat word heel goed mengen denk ik)
http://img48.imageshack.us/my.php?image=im000930yf8.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=vdeZWRf6itY <--Check gewoon ff:P
Heel dat hoofd moet nog gedaan wordenquote:chrissiethaboy schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:15:
[...]
nog 1 tip: die neus is een beetje te hoekig misschien iets ronder niet te erg maar gewoon iets ronder maken
Reg. datum: 07 augustus 2006
ahaquote:JamesHondje schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:01:
[...]
Heel dat hoofd moet nog gedaan worden
http://www.youtube.com/watch?v=vdeZWRf6itY <--Check gewoon ff:P
Ik moet zeggen dat ik plexiglas dat met boutjes/imbusjes vast gezet is altijd wel mooi vindt
qed
Wees gerust, oranje sleeving, en mooi opgeruimtquote:The_Zeroorez schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:27:
Als jij een kast hebt die van binnen enorm mooi is, coole hardware heeft, mooie koelers, mooi gesleevde+opgeruimde kabels, geen stickers, mooie kleur van binnen, zou ik voor transparant gaan. Heb je geen trek om dit alles te doen zou ik voor mat gaan,
Ik moet zeggen dat ik plexiglas dat met boutjes/imbusjes vast gezet is altijd wel mooi vindt
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.