Hoofdcategorieën
Topicacties

Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 13

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 26 mei 2004

Bezig met het vervangen van mijn watercooling kit van asetek door swiftech spul, maar omdat nog niet alle onderdelen binnen zijn heb ik eerst de chipset en mosfets een nieuw jasje gegeven :P

Plaatje op imageshack (popups!)

Ook het sidepanel aangepast door het plexiglas te vervangen met 40% geperforeerd plaatstaal.

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Reg. datum: 02 maart 2005

Zier er best goed uit dat geperforeerde plaatstaal. Heb je nog een paar pics waar alles wat duidelijker te zien is?

Hier nog twee foto's. Hoewel zwart wel moeilijk blijft om scherp te fotograferen :P

1:

2:

Reg. datum: 07 april 2001

quote:
brinkdinges schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:41:
[...]

offtopic:
Ik erger me er regelmatig aan als mensen dingen als tafels of computers met 's schrijven, maar dit is toch wel heel erg :X
offtopic:
I know, nu ik het ook lees |:( , had ik maar geen post moeten plaatsen terwijl ik naja uhm.... niet bij de les was en vervolgens delen weg halen en erbij typen etc. |:( .

[Zelf in te vullen]
Reg. datum: 14 februari 2006

quote:
thabazzman schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:57:
Hier nog twee foto's. Hoewel zwart wel moeilijk blijft om scherp te fotograferen :P

1:
[afbeelding]

2:
[afbeelding]

Net een beetje teveel van het goede IMO. Als je dat kleine stukje in het midden zo houdt en de rest weer plexie lijkt het me mooier. Ook beetje jammer van die casebadges.

Verder ziet ie er zeker stoer uit! O+ Zwart
Reg. datum: 09 september 2005

_ferry_: Kun jij iets over die 'Check Images' knop in de TS editten? Het is namelijk erg vervelend dat alles zo verspringt.. Als je aan het kijken bent hier, maar ook tijdens het typen van een quick reply bijvoorbeeld..

Mensen die niet weten wat het doet: Klik erop als je plaatjes in je post staan, voordat je post, zo 'weet' het forum dat die plaatjes er komen, en reserveert hij alvast ruimte, zodat de boel niet heen en weer springt.. :)

Q.E.D.

Die-hard pruts0r
Reg. datum: 22 november 2002

quote:
thabazzman schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:50:
Bezig met het vervangen van mijn watercooling kit van asetek door swiftech spul, maar omdat nog niet alle onderdelen binnen zijn heb ik eerst de chipset en mosfets een nieuw jasje gegeven :P

[afbeelding]

Ook het sidepanel aangepast door het plexiglas te vervangen met 40% geperforeerd plaatstaal.
[afbeelding]
wat zijn dat voor blokjes/dingen op je chipset en mosfets ?
Reg. datum: 24 november 2004

quote:
thabazzman schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:57:

1:
[afbeelding]

2:
[afbeelding]
Ziet er stoer uit! Waar heb je dat geperforeerd plaatstaal vandaan gehaald?

TRiXeS wijzigde dit bericht 27-08-2006 16:26 (43%)

Ik vind de casebadges inderdaad ietwat buiten de boot vallen. Misschien is dat gewoon een persoonlijke smaak:).

Ik ben van plan iets met verf op me case te doen. En dan wil ik een beetje een glanslook creeren. (ála custom cars zeg maar). Nou heb ik geen idee wat voor verf ik daar het beste voor kan gaan gebruiken?!

De verf moet op de zijkant van een Antec P-180 komen, kan ik het beste eerst een stuk schuren of met iets anders behandelen of is speciale verf waar dat niet voor nodig is?

[Zelf in te vullen]

Klein beetje schuren,dan schoonmaken (met thinner ofzo) en dan primer erop. 1 laag is vaak wel genoeg.Daarna spuit je Hoogglans verf erop. En uiteraard in de kleur die je wilt. Probeer eens op een stukje voordat je de hele case gaat doen. Of het zijpaneel in jouw geval :P

Met primer heb ik altijd de ervaring (in spuitbus) om redelijk dicht bij te spuiten. Met gewone verf (ook hoogglans ;) ) spuit ik altijd van een centimeter of 30. Dan krijg je een mooie egale laag zonder druppen enz.

@ Sapphire

Die koelertjes zijn van thermalright, het gaat om hun nieuwe chipset koeler. Een kleine variant van de high riser.

@ De rest, thnx voor de feedback, de chips op mijn case zijn meer een goede herrinering qua overclocken, het betreft een XP 1800+ en een AMD 64 939 3500+ winchester die 2.7ghz deed. Hoewel ze nu dood zijn, ben ik best gehecht aan ze :)
Daarom een plekje @ de sidepanel 8)

quote:
TEAMIKKE schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:48:
Klein beetje schuren,dan schoonmaken (met thinner ofzo) en dan primer erop. 1 laag is vaak wel genoeg.Daarna spuit je Hoogglans verf erop. En uiteraard in de kleur die je wilt. Probeer eens op een stukje voordat je de hele case gaat doen. Of het zijpaneel in jouw geval :P

Met primer heb ik altijd de ervaring (in spuitbus) om redelijk dicht bij te spuiten. Met gewone verf (ook hoogglans ;) ) spuit ik altijd van een centimeter of 30. Dan krijg je een mooie egale laag zonder druppen enz.
Thanks for the tips! Binnenkort maar is proberen dan. Nu nog bezig met het design, wat niet al te vlot verloopt :|

Reg. datum: 25 augustus 2006

herkend iemand deze mods???

http://www.klastonline.nl/mods.jpg

ik wil het graag weten..... geertdegraaf@hotmail.com voor reacties a.u.b.

[Zelf in te vullen]

Ik ken ze niet alleen ik vind die 1ste wel erg gaaf! Jammer dat je de voorkant niet kunt zien. Zo te zien zijn ze nog vrij nieuw aangezien die 2e als bureaublad NFS Underground heeft. Zal daar wel op gebaseerd zijn.

NFS:U is ook al weer een paar jaartjes oud hoor :> Ondertussen hebben we al NFS:U2 gehad, en NFS:MW, wat ook al niet nieuw meer is...

offtopic:
Mooi geresizede usericon trouwens!

TheZeroorez wijzigde dit bericht 25-08-2006 20:19 (64%)

Q.E.D.

Reg. datum: 25 augustus 2006

maar wie zijn de makers?

Als we dat wisten hadden we het wel gezegd ;) Ow, en reacties kun je hier verwachten, daar is het een forum voor. Antwoorden mailen doen we niet aan.

Waar heb je die plaatjes eigenlijk vandaan? Kunnen we misschien ook nog wel wat vandaan toveren.. :)

TheZeroorez wijzigde dit bericht 25-08-2006 20:41 (69%)

Q.E.D.

Reg. datum: 30 juni 2005

quote:
Staat er toch. Matthijs en Danny :P !

Pruttel, Poef.....Aan
Reg. datum: 05 juli 2006

quote:
Xghost schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:27:
[...]

Staat er toch. Matthijs en Danny :P !

Idd ja, geef hem maar eens ongelijk.

[On-Topic]
Vandaag ga ik verder aan mijn Woman-Window
Op dit moment ligt ze er zo bij:

[Woman-Window]

Commentaar is zeker welkom

JamesHondje wijzigde dit bericht 26-08-2006 13:40 (31%)

Opzich is er helemaal niets mis met roze, behalve dan die kleur.

Reg. datum: 12 september 2003

quote:
thabazzman schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:50:

[afbeelding]

[afbeelding]
offtopic:
Waar heb je dat plaatstaal vandaan? Ik ben al een tijdje op zoek naar dergelijk materiaal!

quote:
Pakjebakmeel schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:59:
[...]
offtopic:
Waar heb je dat plaatstaal vandaan? Ik ben al een tijdje op zoek naar dergelijk materiaal!
Van m'n werk meegenomen, ik werk in de ventilatietechniek, maar ik denk dat ze het ook wel hebben bij de gamma/praxis/formido, misschien zelfs wel bij de auto-tuning-shop onder het mom van racegaas, want dat is er ook in meerdere soorten perforaties :)

[Zelf in te vullen]

Dat geperforeerde ALU is vrij duur spul. Ik had zelf een plaatje van 40x30 cm en dat kostte al 9.95 bij de gamma.Dat was wel ALU en geen staal maar maakt dat veel verschil?
Die-hard pruts0r
Reg. datum: 22 november 2002

quote:
JamesHondje schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:34:
[...]

Idd ja, geef hem maar eens ongelijk.

[On-Topic]
Vandaag ga ik verder aan mijn Woman-Window
Op dit moment ligt ze er zo bij:

[Woman-Window]

Commentaar is zeker welkom
ik zou echt die neus bijwerken..........:P

Ja, en nog wel meer aan het gezicht. Nu ik er eens goed naar keek moest ik meteen aan Jan-Jaap van der Wal denken :X

Q.E.D.

quote:
TEAMIKKE schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:25:
Dat geperforeerde ALU is vrij duur spul. Ik had zelf een plaatje van 40x30 cm en dat kostte al 9.95 bij de gamma.Dat was wel ALU en geen staal maar maakt dat veel verschil?

Maakt geen verschil, enkel in gewicht en warmteafgifte/opname, echter zal het daar niet voor bedoelt zijn in dit geval :P

En laat ik nou niet alleen een stukje geperforeerd van m'n werk mee hebben gekregen maar ook een aardige radiator. Daar moet ik nog wat voor verzinnen ;-)

PassieWassie wijzigde dit bericht 26-08-2006 17:30 (27%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: