AMD3500+ / X1900XT / A8N-E / 1024MBKingstone / 300GB Sata HDD.
[Multiplatform] Spore: Will Wright's new toy - Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 last
Reageer Nieuw TopicEA geeft geen moer om gamers. Ze gooien hun eigen glazen in. Spore is één van de meest illegale gekopieerde games ooit. Dit hebben ze aan zichzelf te danken. Hoe kunnen ze het in hun bolle hoofden bedenken om zo'n achterlijk en belachelijk systeem als dit door de strotten van eerlijk betalende gamers te duwen? Er zijn systemen die zich inmiddels bewezen hebben (Steam bijvoorbeeld) en er zijn systemen die oneerlijk zijn (Sony's rootkit, Starforce en nu dus EA's DRM). Wanneer leren ze het eens?
Ze slaan de plank volledig mis! Bij deze zal ik nooit meer een EA game kopen en ik hoop dat meer mensen dit zullen doen! Het zijn afzetters bij EA! Ze verkopen wanproducten. Iemand zou een rechtszaak moeten beginnen. Afzetters!
I'm here to kick ass and chew bubblegum, and I'm all outta gum..
edit, ja als ik van me thuis planeet af kom crasht de game...
MrVegeta wijzigde dit bericht 15-09-2008 22:25 (28%)
Reg. datum: 30 augustus 2004
ze gooien die DRM niet in om mensen te laten stoppen met downloaden (iedereen wist immers dat dit juist zou betekenen dat er meer gedownload zou gaan worden). ze duwen het erin zodat je het spel niet doorverkoopt als je er op uitgekeken bent en dat je het niet stiekum ook op de pc van je broertje gaat installeren. schandalig als je het mij vraagt, voor mij een reden om het spel niet te kopen.quote:ferdius schreef op maandag 15 september 2008 @ 21:06:
Ik heb ook nog even zin om mijn ontevredenheid over de DRM van EA te uiten:
EA geeft geen moer om gamers. Ze gooien hun eigen glazen in. Spore is één van de meest illegale gekopieerde games ooit. Dit hebben ze aan zichzelf te danken. Hoe kunnen ze het in hun bolle hoofden bedenken om zo'n achterlijk en belachelijk systeem als dit door de strotten van eerlijk betalende gamers te duwen? Er zijn systemen die zich inmiddels bewezen hebben (Steam bijvoorbeeld) en er zijn systemen die oneerlijk zijn (Sony's rootkit, Starforce en nu dus EA's DRM). Wanneer leren ze het eens?
Ze slaan de plank volledig mis! Bij deze zal ik nooit meer een EA game kopen en ik hoop dat meer mensen dit zullen doen! Het zijn afzetters bij EA! Ze verkopen wanproducten. Iemand zou een rechtszaak moeten beginnen. Afzetters!
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean."
De Tweakers.net Tijdlijn
Reg. datum: 09 juli 2003
Games op de pc zijn tegenwoordig maar bagger allemaal half afgemaakte troep.Het is natuurlijk van de idiote dat je de game maar 3 of 5 keer kan installen. Je betaald 49 euro voor een game en je kan er niet mee doen wat je wil
Nog even en ze gaan het toepassen op Films en Muziek Cd's kan je hem 5 keer beluisteren en dan is het over.
Alsof het jou daar niet om zou gaan.quote:RoaDHouse schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 00:27:
Het gaat de heren er alleen maar om veel geld te verdienen.
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean."
De Tweakers.net Tijdlijn
De gezonde balans tussen de commercie en een eerlijk herbruikbare game produceren is wel ver te zoeken..quote:
I'm here to kick ass and chew bubblegum, and I'm all outta gum..
Ik ben het met je eens dat EA zoveel mogelijk geld probeert te verdienen. Ik ben het ook met je eens dat ze dat op de verkeerde manier doen. Ik ben het niet met je eens dat daarom maar alle pc games prut zijn en dat het vast alleen maar erger wordt.quote:
De Tweakers.net Tijdlijn
Reg. datum: 13 september 2008
de grox heb je niet een twee drie uitgeschakeld hoorquote:Glorificationer426 schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:59:
Ik heb het afgelopen weekend zitten spelen en er is idd niks aan in de space fase, snap ook niet wat er na nog komt eigenlijk. Enige wat ik nu nog moet doen is 2 vijanden uitschakelen/bondgenootschap aangaan en dan heb ik het uitgespeeld volgens mij....
En dat in praktisch 1 dag ;p
het uiteindelijke doel is om het midden van het universum te bereiken, pas dan heb je spore uitgespeeld
Reg. datum: 04 juni 2001
Heb nu ook eindelijk door hoe het werkt met specerijen verzamelen, mijn geld stroomt nu binnen, heerlijk. De grox kom ik helaas nog steeds tegen, is daar iets tegen te doen?
[img]http://cry.travianteam.com/sig-5-nl-2-nlspeed_42171.gif[/img]
Reg. datum: 01 juli 2004
In principe is het een kindergame, bloed en geweldloos en alles zo schattig mogelijk in beeld gebracht. Gameplay mist diepgang, eigenlijk in elke fase. Alles is zo statisch als wat, geen interactie met de (toch al eentonige) omgevingen. De wereld is niet levendig, wezens zijn op vooraf bepaalde plaatsen in en om een nest. Het RTS element van elke stage is te simpel uitgewerkt, het is alsof je allemaal mini games speelt terwijl ik het gevoel wil hebben dat ik dat wezen naar de top van de voedselketen knok.
Blijkbaar het gevolg van inbreng van EA want het zag er toch allemaal heel anders uit.
Eigenlijk is het leukste onderdeel nog het ontwerpen van wezens. Dat zegt een hoop...
Reg. datum: 10 oktober 2001
Dus...
Ik ben ook zwaar ontevreden over Spore. Ik heb de Galactic Edition gekocht via bol.com.
Paar uurtjes gespeeld en toen erop uitgekeken.
De DRM toestanden ben ik ook simpelweg niet over te spreken.
Het gaat niet om de grootte van de meloenen, maar om de smaak...
Reg. datum: 13 september 2008
er zijn naast spore voor de pc ook twee andere versies: "spore creatures" voor de nintendo ds en "spore origins" voor mobiel en ipodquote:Mork_Van_Ork schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 11:10:
Waarom staat er in de TT dat het een multiplatform game is? Op welke platformen naast de pc komt deze game nog meer uit dan, de Mac ofzo? Toch niet op de consoles volgens mij.
Reg. datum: 19 oktober 2004
Ik heb mijn game bij play.com besteld... Geen idee of ik hem kan ruilen... Ik verwacht de game vandaag binnen te krijgen... Maar ik ga hem nog niet eens installeren... ik ruil hem of ik verkoop hem direct verder voor een leuk prijsje.
Vind het jammer dat ik 2 jaar uit mijn leven verknoeid heb aan de hype rondom deze game. Want hij is het niet waard.
En ik zeg niet per definitie dat het een slechte game is.... Ik zeg alleen dat het eindproduct mij niet weet te boeien.. Maar dat kan net zo goed ook iets over mij zeggen.
Reg. datum: 10 oktober 2001
Ah ok duidelijk, thanks. Een soort tamagotchi-versies aan de titel en de platforms te horen.quote:kladderblok schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 11:38:
[...]
er zijn naast spore voor de pc ook twee andere versies: "spore creatures" voor de nintendo ds en "spore origins" voor mobiel en ipod
Dus...
Probleem is dat ik de game al heb opengemaakt en heb geinstalleerd.quote:Dacide schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 11:48:
volgens mij kan je terugvallen op de consumentenbescherming bij koop op afstand.. dus zonder opgave van reden altijd retourneren binnen 7 dagen.
Ik heb mijn game bij play.com besteld... Geen idee of ik hem kan ruilen... Ik verwacht de game vandaag binnen te krijgen... Maar ik ga hem nog niet eens installeren... ik ruil hem of ik verkoop hem direct verder voor een leuk prijsje.
Vind het jammer dat ik 2 jaar uit mijn leven verknoeid heb aan de hype rondom deze game. Want hij is het niet waard.
En ik zeg niet per definitie dat het een slechte game is.... Ik zeg alleen dat het eindproduct mij niet weet te boeien.. Maar dat kan net zo goed ook iets over mij zeggen.
Ik ben overigens heel erg benieuwd naar de reacties van Will Wright en de developers zelf omtrend deze hele situatie. Zijn daar al dingen over bekend?
Het gaat niet om de grootte van de meloenen, maar om de smaak...
(Zal wel iets met kopieren te maken hebben, en gebruikte keys etc)
maar op spel vind ik aardig ontwikkeld tot aan de space tijd. daarna vind ik de stap erg groot zeker om beetje vooruit te gaan.
En is met meer reis halve universum af totdat je worhole kan roei grox uit en klaar.
nou hopelijk kan nog wat plezier uit maken creaters halen maar of dat 50+ euries waard was, nee
één van de games die ik liever eerst de gekopieerde versie van had gespeeld voordat gekocht had
Teunis wijzigde dit bericht 16-09-2008 12:15 (61%)
WoW Khadgar Palatank
70: Teunis, Zwartemagica, Shocktrooper, Haunting, Sinuet
WIP: Hunter, Warrior
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
niet duidelijk is om lees te
Ik vraag me af wat will zelf vind van zijn spel. Of dat hij het voldoende vind uitgewerkt en of het is geworden wat hij in gedachte had. (ergens in mijn hoofd piept er een stemmetje dat will wright niet echt de top game heeft kunnen maken die die gewilt heeft)quote:Refragmental schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 11:55:
[...]
Ik ben overigens heel erg benieuwd naar de reacties van Will Wright en de developers zelf omtrend deze hele situatie. Zijn daar al dingen over bekend?
outcast within wijzigde dit bericht 16-09-2008 13:11 (82%)
MaxBurn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:50: Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen
Reg. datum: 19 oktober 2004
Een bedrijf kan in zijn voorwaarden zetten wat ie wilt.. feit is dat hun niet boven de wet staan.quote:Teunis schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:10:
lees de voorwaarde er maar eens op na meeste gamesshop nemen geen games terug
(Zal wel iets met kopieren te maken hebben, en gebruikte keys etc)
Pagina: 1 2 3 4 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 last