Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith
[Multiplatform] Spore: Will Wright's new toy - Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 last
Reageer Nieuw Topicambassade? hoedoejedat?quote:outcast within schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 01:29:
[...]
ik niet Als wanderer de eind badge gehaald, maar door grog space kom ik niet. Ik ga zo eens een ambassade openen op een planeet van ze.
Oja Wie heeft besloten dat ik voorvechter ben val alle ecologien van alle planeten in mijn ally. Dat ze het zelf uitzoeken wanneer er vijf beestjes ziek zijn. Meeste verzoeken reageer ik niet op, irritante terugkerende klusjes
Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith
bonus van diplomat lvl hoog badgequote:
MaxBurn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:50: Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen
wie heeft er aan mijn signature gezeten!?
Heb hetzelfde, hoe kan je een system/planet zoeken?quote:CerielTjuh schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 19:01:
Ik heb een klein probleempje, ik zit nu in de space fase en moet voor een missie een vreemd rijk zoeken, maar ik heb geen idee waar ik het moet zoeken en hoe ik het kan vinden. Iemand een tip voor me?
Kameraad van me had een soortgelijk probleem bij de tweede fase, hij kon niet meer aanvallen en niet meer charmeren, wat hij ook deed....
AMD3500+ / X1900XT / A8N-E / 1024MBKingstone / 300GB Sata HDD.
dat staat eigelijk altijd in de beschrijving van de missie, Zover van bla bla, of het is een rode ster.. meestal komt er of een blauwe lijn naar de juiste planeet, of een cirkel waar je in of bij moet zoeken.quote:MrVegeta schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 21:17:
[...]
Heb hetzelfde, hoe kan je een system/planet zoeken?
en niemand meer kunnen charmeren etc, is waarschijnlijk doordat hij te weinig charm punten heeft voor die rassen. Verder in die fase moet je dat wel verhogen.
In de tribal fase, moet je wel instrumenten gebruiken, en exact de doeltribe nadoen.
wie heeft er aan mijn signature gezeten!?
Reg. datum: 10 oktober 2003

The Zep Man wijzigde dit bericht 14-09-2008 11:59 (3%)
X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."
Reg. datum: 05 februari 2008
Zet alle info uit op je missies na, houd je muis op het schermpje en er begint wat te flikkeren in je galaxyquote:MrVegeta schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 21:17:
[...]
Heb hetzelfde, hoe kan je een system/planet zoeken?
Portfolio: code92.nl
Ik heb er een klacht over ingediend bij EA, vervolgens na 5 dagen een mailtje teruggekregen dat ze die mail doorgestuurd hadden naar hun "second line support". Intussen ben ik alweer bijna een week aan het wachten.quote:Assassinator schreef op zondag 14 september 2008 @ 13:52:
Inderdaad, ik heb Spore nu op mijn pc staan, en door het stuntelen van mijn broertje krijg ik het spel nu niet meer op mijn laptop
-NMe- wijzigde dit bericht 14-09-2008 14:54 (5%)
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean."
De Tweakers.net Tijdlijn
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean."
De Tweakers.net Tijdlijn
Dan zie ik dat wel terugkomen in een eventuele addon die je maar 1 keer kan installerenquote:-NMe- schreef op zondag 14 september 2008 @ 17:39:
Voor zover ik weet hebben ze anderhalf jaar geleden al gezegd dat dat niet meer zou kunnen.
Waar ik in de vorige fases alles en iedereen ging slopen moet ik nu vriendjes worden met andere rassen om er missies van te krijgen en om spices te ruilen. Beetje doelloos.
En dat ecosysteem naar T3 krijgen is ook dom. Om mijn stipje in het midden te krijgen moest ik de planeet wat warmer krijgen en de atmosfeer lager, koop ik zo een meteoriet die dat doet en op een gegeven moment krijg ik een T3 planeet maar dan gaat het maar door en gaat ie te ver door en is het weer een T2.
Vind er niet meer zoveel aan.
Reg. datum: 25 oktober 2001
Ik ben het eens met diegene die zeggen dat een game in het Nederlands een stukje afbreuk doet op het gehele spelelement. Ik ben dan ook gaan zoeken hoe ik spore in het engels kan krijgen, en de oplossing in eigenlijk heel simpel.quote:Damtheman schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:38:
[...]
Helaas al kies je zelf voor Engels tijdens de installatie het spel zelf is dan nog steeds in het Nederlands. Wel beetje onwennig maar leuk spel ik ga verder
In de map 'install dir\Data\Locale staan alle talen onderverdeeld in mappen; verwijder de taal die je niet wilt (in mijn geval alles behalve en-us) en spore start in het engels.
Voor de rest: niet te veel diepgang zover (zit in de wezenfase... moet trouwens ook dringend NL naar EN omzetting doen, games horen niet in het NL te zijn), maar de wezens hebben wel zwaar mijn hart gestolen. De animatie ervan is écht geweldig knap gedaan. Ik ga nog even tot aan de space fase kijken, zien wat het dan wordt.
Only a hitman or a gamer would shoot a person in the face - Jack "the Joker" Thompson
Origin, Bullfrog, Westwood, DICE, Maxis. Pandemic and Bioware must be so thrilled to be in such good company.
Reg. datum: 30 januari 2005
Als je wat verder bent heb je ray's die je kan schieten om het een T3 te maken, je kan dan net zolang de knop indrukken tot hij bij de T3 komt. Als je nog verder bent krijg je een uber terra tool waarmee je elke planeet binnen 1 sec naar T3 hebt inclusief animals. Ben er alleen nog niet uit hoe je hier ammo voor krijgt (begint met 41 maar kan het nergens kopen?)quote:MrVegeta schreef op zondag 14 september 2008 @ 19:41:
Ik snap het de space phase niet zo goed. Ik vlieg wat rond geld te verzamelen met steeds dezelfde missies. Red het ecosysteem, haal dit plantje hier en constant worden mijn planeten en dat van me "vrienden" aangevallen.
Waar ik in de vorige fases alles en iedereen ging slopen moet ik nu vriendjes worden met andere rassen om er missies van te krijgen en om spices te ruilen. Beetje doelloos.
En dat ecosysteem naar T3 krijgen is ook dom. Om mijn stipje in het midden te krijgen moest ik de planeet wat warmer krijgen en de atmosfeer lager, koop ik zo een meteoriet die dat doet en op een gegeven moment krijg ik een T3 planeet maar dan gaat het maar door en gaat ie te ver door en is het weer een T2.
Vind er niet meer zoveel aan.
Nu nog een tool om een kolonie inclusief gebouwen te creeren met 1 druk op de knop
Reg. datum: 21 april 2006
Creatie worden in een map onder mijn documenten opgeslagenquote:DNA_Saint schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:37:
ik heb de savegame map gebackuped
Kul Tiras- Mcclean Lvl 70 Prot Paladin, Daggeressa Lvl 70 Ne Rogue, Zerotalent Lvl 70 Resto Shaman, Cleanessa Lvl 70 Shadow Priest,Mcseven Lvl 70 Tauren Hunter, Shortlooks lvl 70 prot warrior, Fedraxia lvl 70 Warlock,Gratz lvl 70 Mage
Ik hoop dat ze maar eens gaan inzien dat deze methode van DRM meer kwaad doet dan goed. Immers hebben diegene die het spel illegaal verkrijgen deze beperkingen niet, en de betalende klanten juist wel.
SniperFox wijzigde dit bericht 15-09-2008 13:05 (40%)
Ik heb in de commentaren van het frontpageartikel over diezelfde bron nog iets gelezen dat ook aannemelijk klinkt. EA weet best dat ze hier warezversies niet mee voorkomen, maar dit is een manier om te zorgen dat ze hun gameservers niet jarenlang in de lucht hoeven houden. Over 3 jaar halen ze gewoon alle Spore-boxes uit de schappen, en een jaartje daarna hoeven ze niks meer te supporten omdat niemand meer kan installeren. Klaar voor Spore 2....quote:SniperFox schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:59:
Spore: Most Pirated Game Ever Thanks to DRM
Ik hoop dat ze maar eens gaan inzien dat deze methode van DRM meer kwaad doet dan goed. Immers hebben diegene die het spel illegaal verkrijgen deze beperkingen niet, en de betalende klanten juist wel.
De Tweakers.net Tijdlijn
En dan ook nog het feit dat er geen autosave functie is... bah. Een crash en je bent weer 2 uur gamen kwijt.
Weet iemand trouwens ook hoe je een (primitief) ras kan uitroeien? Ze zitten namelijk in een sterrenstelsel die ik graag wil, als ik op de planeet ben en ik vernietig hun hutjes dan kan ik nog steeds niet die planeet koloniseren.
MrVegeta wijzigde dit bericht 15-09-2008 15:00 (19%)
En dat in praktisch 1 dag ;p
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Is mij gelukt door alle hutten op te blazen. ideal zo'n t3 gebied meteenquote:MrVegeta schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:54:
Weet iemand trouwens ook hoe je een (primitief) ras kan uitroeien? Ze zitten namelijk in een sterrenstelsel die ik graag wil, als ik op de planeet ben en ik vernietig hun hutjes dan kan ik nog steeds niet die planeet koloniseren.
En ook hier idd voor space is leuk. zal hem zeker ook keer op de "vriendelijk" manier gaan spelen
maar in de space is weinig te beleven.
maar dat was al vrij snel bekend dat spre wel een echt einde heeft integenstelling tot sims
maar wel legio mogelijkheden om tot dat eind te komen.
Teunis wijzigde dit bericht 15-09-2008 15:17 (25%)
WoW Khadgar Palatank
70: Teunis, Zwartemagica, Shocktrooper, Haunting, Sinuet
WIP: Hunter, Warrior
Reg. datum: 30 januari 2005
Dit probleem heb ik ook gehad, maar waarschijnlijk is het zo dat je een hutje vergeten bent bij een stipje dat je niet kan zien op de kaart omdat hij precies op de rand van de map zit.quote:MrVegeta schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:54:
Of er is een 2e planeet met aliens aanwezig maar dat ben ik nog niet tegengekomen.
Pagina: 1 2 3 4 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 last