Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Spore: Will Wright's new toy - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 50 51 52 53 last

Reageer Nieuw Topic
Mighty Pirate!
Reg. datum: 20 juli 2007

quote:
SirNobax schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 01:38:
[...]

Holy sh... euh bananen. Ik heb dus ook hetzelfde. Ben in 1 speer doorgespeeld naar space age (6 uurtjes ofzo) niets geen problemen (op normal). Allemaal een fluitje van een cent.
Naja, dan komt het, Sir Nobax heeft ruzie met een ander ruimtemannetje, op zich geen probleem. 2 uur later is HEEL DE GALAXY MAP vijandig. :|
Hoe is dat nou ingodsnaam gebeurd ?? Ik snap er geen drol van, maarja, ik kan dus helemaal niets meer.

[edit]Hmm, als je een andere wereld kies, dan kan je kiezen wanneer je wil beginnen, pfew. Ik stond bijna op het punt om weer vanaf 0 te beginnen.
mja dat lijkt inderdaad tot nu toe de enige oplossing... wel zwaar genaaid. Het zou zó makkelijk op te lossen zijn door méérdere savegames per planeet toe te staan, of één simpele knop in het menu maken met "begin fase opnieuw". Ik zie het al voor me als ik straks op "moeilijk" ga proberen... 32 planeten in mijn hoofdmenu die allemaal een savegame hebben waar je binnen 20minuten hardstikke dood gaat... :(

Nee, ik heet geen Bert...
Reg. datum: 02 juni 2001

Ik had de Galactic Edition gepre-ordered via de site van EA en zou hem kunnen afhalen bij Dynabyte in Purmerend.
Kom ik daar om na maanden wachten eindelijk te kunnen spelen, hebben ze hem niet!
Ze hadden hem niet gehad. Volgens Dynabyte niet geleverd door EA.

Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen?

Reg. datum: 26 juni 2008

Ik had juist geluk, ik had hem niet gepre-ordered, dus ging gister naar de bart smit en bleek dat ze 1 galactic over hadden(hoorde dat galactic alleen voor pre-order was) maar toen had ik 's avonds pech.
Ik de dvd in me pc gestopt, installatie gestart, code ingevoerd,, loopt me hele pc vast,, en dat elke keer weer :'( heb dus nog steeds niet kunnen spelen :(

Reg. datum: 27 augustus 2004

Ik ben helemaal hyped. Heb net even de review gelezen op tweakers en kan niet wachten tot ik 'm heb. Dat economische spreekt mij erg aan. :+

ik heb dit spel gister ook gehaald helemaal geweldig, echt leuk alles kunnen tweaken enzo. heb echter nog niet online kunnen komen :( heb een EA account voor die upgrades enzo log ik mee in zegt hij kan niet. maak ik een nieuwe aan zegt hij bestaat al. wil ik spore registreren en voer ik een fout password in zegt hij fout password voer ik een goed wachtwoord in zegt hij ik ga spore koppelen aan dit account en daarna zegt hij fout password echt wous

Reg. datum: 24 juli 2005

De servers zijn vaker down dan up, maak je geen zorgen, je kunt gewoon spelen, uploaden kun je later ook doen

Fok anime topic is ook leuk :)
Reg. datum: 21 september 2005

Zou er in de volgende TS de sys req kunnen komen?

Hoeveel toegevoegde waarde heeft het online gedeelte?

MaxBurn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:50: Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen

Rawk!
Reg. datum: 17 december 2000

quote:
outcast within schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:26:
Zou er in de volgende TS de sys req kunnen komen?

Hoeveel toegevoegde waarde heeft het online gedeelte?
Dat je werelden bevolkt worden door creaturen die andere spelers gemaakt hebben.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."

Reg. datum: 27 augustus 2004

Vind dat een goed idee. Zo heb je een dynamische wereld die nooit op elkaar lijkt. Kunnen ze ook met de sims 3 doen :)

Reg. datum: 03 augustus 2004

wat is dit een lelijk spel zeg, en vooral de omgeving buiten op de planeet. Had zoveel beter gekunt. Zelfs met 8x transparency, edge detect AA en 16xAF blijft het om te huilen.

Q6600@3.6Ghz (450x8), 2x2GB 800 DDR2 GSkill @ 900mhz, HD4870@875/1050 - HR03-GT ,P35-DS4, 2x Samsung Spinpoint 320GB RAID0, 36GB Raptor 10k, Antec Nine Hundred, Corsair 520w

Ducit amor patriae
Reg. datum: 14 augustus 2000

quote:
DarkX schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:41:
[...]

Dat je werelden bevolkt worden door creaturen die andere spelers gemaakt hebben.
Die dus als AI fungeren.
Er is geen interactie. Er wordt alleen maar een dataset gedownload met gegevens over de creature.
Mijn idee hiervan was dat iedereen een planeet zou hebben, of meerdere, en dat er over de hele wereld mensen zo'n planeetstelsel zouden bezitten, en dat je aan de hand van online gaming meerdere planeten kon bezoeken.

Het is dus gewoon een singleplayer spel, met de mogelijkheid om (net als bij SIMS meubels te delen) creatures te delen.

Reg. datum: 30 april 2007

quote:
cYbert schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 13:46:
Ik had de Galactic Edition gepre-ordered via de site van EA en zou hem kunnen afhalen bij Dynabyte in Purmerend.
Kom ik daar om na maanden wachten eindelijk te kunnen spelen, hebben ze hem niet!
Ze hadden hem niet gehad. Volgens Dynabyte niet geleverd door EA.

Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen?
Ben dus niet de enige die ermee zit. Ik kon de mijne ophalen bij Dynabye in Den Haag maar daar hadden ze mijn reservering niet binnen waardoor ik met lege handen naar huis ging :(

Cellograficus met rode cap

Ik heb hem net gekocht en ik vind hem echt supervet! Vooral dat de creature editor eigenlijk een soort RPG skilltree is maakt me erg blij. Leuk hoe ze creativiteit en gameplay gekoppeld hebben. :)

www.oogst3d.net, met: portfolio, games, 3D-art, programming, 3d Studio MAX-tutorials en muziek.
www.ronimo-games.com, mijn gamebedrijf.

Fail!

Ik ben behoorlijk blij dat ik niet mee gedaan heb aan de hype. Valt zwaar tegen (zelfs zonder gehyped te zijn). Wat mij vooral tegenvalt is de eentonigheid in de eerste paar fases. Ook het feit dat ze je keuzes inperken is irritant. 4 claws heeft geen toegevoegde waarde als je er al 2 hebt bijvoorbeeld. Maarja, zal het nog wel eventjes spelen en dan weer verwijderen van mijn hardeschijf. Helaas.

Ook het feit dat je alles weer kan inwisselen vind ik behoorlijk belachelijk. Zou toch juist leuk zijn als je aan bepaalde onderdelen vast zit terwijl ze minder nuttig zijn?

Brons wijzigde dit bericht 05-09-2008 17:25 (18%)

Layout nostalgie | Last.fm

Nee, ik heet geen Bert...
Reg. datum: 02 juni 2001

quote:
Damir schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:12:
[...]

Ben dus niet de enige die ermee zit. Ik kon de mijne ophalen bij Dynabye in Den Haag maar daar hadden ze mijn reservering niet binnen waardoor ik met lege handen naar huis ging :(
Hoofdkantoor Dynabyte zegt ze niet gehad te hebben van EA.
EA is het nog aan het uitzoeken.
Hopelijk zijn ze nog te krijgen en niet al uitverkocht.... Zou beetje erg jammer zijn als je als fan maanden geleden al hebt gereserveerd...

Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

quote:
FragNeck schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:06:
[...]

Die dus als AI fungeren.
Er is geen interactie. Er wordt alleen maar een dataset gedownload met gegevens over de creature.
Mijn idee hiervan was dat iedereen een planeet zou hebben, of meerdere, en dat er over de hele wereld mensen zo'n planeetstelsel zouden bezitten, en dat je aan de hand van online gaming meerdere planeten kon bezoeken.

Het is dus gewoon een singleplayer spel, met de mogelijkheid om (net als bij SIMS meubels te delen) creatures te delen.
Ik snap niet hoe je hierbij komt, dat is namelijk nooit beweerd. Ik vind het sowieso al wel een meerwaarde dat je nieuwe creatures binnenkrijgt met de namen van de maker erbij, ook al blijft het in principe hetzelfde.

Ik vind het wel erg jammer dat wapenset van voertuigen niks uitmaakt. Ik zet hele coole wapens op mn wagen, op toffe plekken, nee hoor doet hij gewoon een standaard raketactie. Dat vind ik echt zo'n gemiste kans.

Iemand een G11/G15 pootje polssteun JPAC-interface te koop? PM Me plz!

Fail!

quote:
MsG schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:39:
[...]

Ik snap niet hoe je hierbij komt, dat is namelijk nooit beweerd. Ik vind het sowieso al wel een meerwaarde dat je nieuwe creatures binnenkrijgt met de namen van de maker erbij, ook al blijft het in principe hetzelfde.

Ik vind het wel erg jammer dat wapenset van voertuigen niks uitmaakt. Ik zet hele coole wapens op mn wagen, op toffe plekken, nee hoor doet hij gewoon een standaard raketactie. Dat vind ik echt zo'n gemiste kans.
Zelfde voor de creatures. Als je een wapen op z'n achterste zet gebruikt hij 'm ook gewoon 'naar voren'.

Layout nostalgie | Last.fm

Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

Klopt, maar dat was al jammer bij de creature editor. Toen je van sommige tweakers nog niet mocht concluderen dat ze dan helaas niet echt gericht slaan :P, maar helaas er is niks meer verbeterd. Ach ik vind het wel vermakelijk, ik wacht wel tot ie goedkoper wordt en dan koop ik hem.

Ik wil alleen verder spelen, maar ik zit dus vast in de civ stage :|.

Iemand een G11/G15 pootje polssteun JPAC-interface te koop? PM Me plz!

Mighty Pirate!
Reg. datum: 20 juli 2007

quote:
Brons schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:41:
[...]

Zelfde voor de creatures. Als je een wapen op z'n achterste zet gebruikt hij 'm ook gewoon 'naar voren'.
ik zal het je nog beter vertellen, ik had dus religieus, en ik wou een mooie dikke racewagen bouwen, maar bij religieus heb je dus van die lelijke grote objecten die je "aanvallen" doen... dus ik heb die toeter gewoon aan de onderkant van de wagen gemaakt, waar je hem niet kan zien, steekt gewoon de grond in. Werkt prima :D

Reg. datum: 27 september 2006

Ik heb nu al wat uren in spoor zitten, alleen 1 ding snap ik maar half. Als je een planeet beter wilt maken moet je planten plaatsen, heter kouder maken etc etc. En dan unlock je die "bolletjes" waardoor de planeet beter wordt. Nu heb ik echter 1 planeet waar ik van T1 alles al heb behalve een kleine plant maar iedere kleine plant die ik geprobeerd heb ging dood. Moet ik eerst nog de atmosfeer wat beter maken(hij is erg dicht op die planeet maar hij is al wel T1) of heb ik gewoon pech met planten? (al heb ik wel gemerkt dat sommige beesten/planten alleen op T2 of hoger overleven).

Xdoos Gamertag: Postius

Reg. datum: 15 december 2001

Ik zit nu in de ruimte fase en het word nu wel iets interessanter. Er zitten echter nogsteeds wat irritante dingetjes in:
1. Je moet steeds via-via naar een planeet vliegen. Het kan niet in één keer(heb het in ieder geval niet uitgevonden
2.Als een van je planeten word aangevallen moet je er steeds heenvliegen
3.Geen idee of het mogelijk is meerdere ruimteschepen te maken
4.Gevechten met ruimteschepen zijn echt vreselijk irritant. Ik zie totaal geen hoogte met de camera dus schieten is lastig. Het schieten zelf is ook niet al te interessant. Beetje random klikken en klaar.

Would you rather be right or happy?

Reg. datum: 07 april 2005

Bleh, had paar creatures gedownload van de sporepedia, die ik gewoon kan importeren in de creature editor, nou probeert mijn vriendin dit ook te doen met andere creatures, alleen werkt dit gewoon niet, de creatures komen er gewoon niet bij te staan :(

geprobeert de creatures met mijn comp naar de hare over te zetten maar dat werkt helaas niet.

Het toevoegen van de creatures die ik had gedownload werken dan weer wel :S
Reg. datum: 14 november 2006

quote:
pingkiller schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 21:16:
Ik zit nu in de ruimte fase en het word nu wel iets interessanter. Er zitten echter nogsteeds wat irritante dingetjes in:
1. Je moet steeds via-via naar een planeet vliegen. Het kan niet in één keer(heb het in ieder geval niet uitgevonden
2.Als een van je planeten word aangevallen moet je er steeds heenvliegen
3.Geen of het mogelijk is meerdere ruimteschepen te maken
4.Gevechten met ruimteschepen zijn echt vreselijk irritant. Ik zie totaal geen hoogte met de camera dus schieten is lastig. Het schieten zelf is ook niet al te interessant. Beetje random klikken en klaar.
punt 1 komt vanzelf verandering in als je meer badges krijgt. Op den duur mag je een nieuwe hyperdrive kopen, met 2 maal de range. dan kun je wel planeten overslaan

punt 2 is ook voor mij irritant, maar rust je kolonies goed uit met turrets, dan slaan ze zelf ook veel aanvallen af (ga wel naar allies, aangezien het je reputatie kan schaden als je niet te hulp schiet
punt 3: als je allies en genoeg badges hebt, kun je met meerdere scheepjes vliegen. Als het goed is krijg je de eerste sowieso van je Ally, en mocht ie kapot gaan, kun je altijd bij de ally gaan bedelen (diplomacy) voor een nieuwe
punt 4: beste wapen voor zwakkere vijanden is de standaard laser, ook al zeggen ze dat het een grondwapen is. wel een kortere range dan een missile, maar doet sneller schade. Missile is handig tegen vijanden met sterkere wapens, dan kun je namelijk achteruit vliegen, waarmee je hun missiles ontwijkt, en jouw missiles wel doel raken (let wel op, sommigen vluchten, om te helen. Vlieg ze achterna, en schiet ze alsnog kapot met je laser.. missile werkt niet, omdat ze te snel gaan)

Goed, mocht je na je eerste missies en trades genoeg geld hebben, koop dan in elk geval de health upgrades, de laser upgrades, en stardrive upgrades. Die zijn het handigst voor het verloop van het spel

Reg. datum: 14 november 2006

quote:
Postius schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 19:26:
Ik heb nu al wat uren in spoor zitten, alleen 1 ding snap ik maar half. Als je een planeet beter wilt maken moet je planten plaatsen, heter kouder maken etc etc. En dan unlock je die "bolletjes" waardoor de planeet beter wordt. Nu heb ik echter 1 planeet waar ik van T1 alles al heb behalve een kleine plant maar iedere kleine plant die ik geprobeerd heb ging dood. Moet ik eerst nog de atmosfeer wat beter maken(hij is erg dicht op die planeet maar hij is al wel T1) of heb ik gewoon pech met planten? (al heb ik wel gemerkt dat sommige beesten/planten alleen op T2 of hoger overleven).
je hebt idd planten die niet op lvl 1 kunne overleven. Zoek dan gewoon een planeet uit die ook een t1 score heeft, steel datgene wat je nodig hebt, en plop het neer op je eigen planeet.

Reg. datum: 05 september 2008

Voor de mensen die meer random creations willen:

http://www.spore.com/sporepedia#qry=ssc-500015465878

Abonneer er maar ff op. En als je helemaal geen maxis creations wil hebben moet je als thema mijn podcast kiezen.

Dit is mijn podcast, en ik vul het dagelijks met nieuwe voorwerpen. (monsters, gebouwen en voertuigen).

Stem ook ff positief als je wil ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 50 51 52 53 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: