Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Spore: Will Wright's new toy - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 50 51 52 53 last

Reageer Nieuw Topic
Icon nu nog kleiner!
Reg. datum: 22 augustus 2001

quote:
DreamCatchers schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:30:
[...]

Hield Gold niet in dat ze bezig gingen met verschepen? Duurt lang dan :P
Gold betekend ook meestal dat ie te downloaden is :+ Heb zojuist ook de Galaxy editie besteld! \o/ Wel handig dat je gewoon uit zo'n lijst met winkels kan kiezen om hem op te halen :D
Wannabe gamedev

"Gold release, the final development stage in software engineering when software is deemed ready for mass release." Niks meer, niks minder.

Een mening zonder argumentatie is als een kettingzaag op een zoutvlakte: volkomen nutteloos.
Weblog | Specs: Raggebak de rest

Reg. datum: 05 oktober 2003

Iedereen houd zijn adem in tot volgende week....

Ik hoop echt dat spore zijn verwachtingen in lost!

er zijn nog steeds spores te verkrijgen op kapaza, ebay,2dehands,... trouwens ;-)

Reg. datum: 08 oktober 2004

Ik wacht toch even eerst de reviews en reacties hier af voordat ik op de koop over ga. Ik heb nu toch wel een gevoel dat er een hele grote hype omheen gecreëerd wordt. Op zich natuurlijk het goed recht van de ontwikkelaar.
Reg. datum: 12 september 2000

Mijn enige vrees is dat Spore toch te "mass friendly" wordt. Als ik nu alle pics en videotjes bekijk, is het verdomd cartoony geworden vergeleken met de eerste filmpjes van Will Wright. Ik heb in een interview gelezen dat er alleen in de Space stage een beetje bloed in voorkomt.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=213893
quote:
Jowsuf asks: In the ESRB Content Rating it says 'Animated blood', but in all the latest previews I have not seen any blood. Is there blood in the game/is there an option to turn it on or off?

Lucy Bradshaw: There really is not blood per se. The only stage that has this is a little in Space if you laser creatures on the ground, but it is very limited, not graphic.
Sorry hoor, maar geen bloed in Creature Stage? Belachelijk. Is dat de reden dat ik geen één video meer heb gezien hoe een creature een andere creature opeet? Ik zat echt te kwijlen toen ik de eerste filmpjes zag van hoe Spore eruit zag en het aanvallen en opeten van andere dieren. Dat zag er echt verdomd realistisch uit, bloed en al. Maar nu hebben ze dat blijkbaar zo aangepast dat het er verschikkelijk nep uit gaat zien. Om maar te zwijgen over hoe belachelijk dit eruit gaat zien in tribal/civ stage.

Nu maar hopen dat de mod community het spel realistisch zullen maken want van Will Wright en zijn team heb ik weinig hoop. Die gaan, enigszins begrijpelijk, toch voor het geld.

Reg. datum: 25 september 2000

Heeft iemand de game al ? Ik ben hem nu aan het downloaden :)
Volkomen legaal via de Electronic Arts Download manager !!

Jammer dat m'n internet niet wat sneller is, download duurt nog 3 uur :( ( @ 333kb/s)

iets te vroeg gejuicht 8)7 ( zie ook reaktie hieronder )
Bij de release op 4 september zal het ongeveer 30 minuten in beslag nemen om het spel te decrypteren voor je het kunt starten.
Nou ja, dan hoef ik dan iig niet zolang te wachten :P

tjeerdoo wijzigde dit bericht 31-08-2008 12:47 (36%)

Reg. datum: 28 januari 2006

je kan hem toch pas op 4 september spelen, alleen hoef je hem dan niet meer te downloaden

Professional Newbie

@tjeerdoo: Je weet dat het alleen een preload is? Je kan het pas op 4 september spelen. Dit scheelt je alleen download tijd op 4 september, maar je schiet er feitelijk niets mee op :(
edit:
Note to self, eerst refreshen, dan posten

En er is nog geen download voor de mac beschikbaar, ik hoop dat die er op 4 sept wel zal zijn...

Gerco wijzigde dit bericht 31-08-2008 12:51 (9%)

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!"
- Steun Mepukori, gebruik geen DRM!

Reg. datum: 03 augustus 2004

hoe durven ze er in vredesnaam 55 euro voor te vragen op die ea store. Dat zijn geen prijzen van deze tijd. Play.com heeft alles voor 40. En dit voor een download en niet eens een echte dvd met boekje etc. :')

PainkillA wijzigde dit bericht 31-08-2008 13:05 (21%)

Q6600@3.6Ghz (450x8), 2x2GB 800 DDR2 GSkill @ 900mhz, HD4870@875/1050 - HR03-GT ,P35-DS4, 2x Samsung Spinpoint 320GB RAID0, 36GB Raptor 10k, Antec Nine Hundred, Corsair 520w

Acties: [view][quote]

Door: -NMe-
Admin Devschuur®
Watching you I am.
Reg. datum: 25 februari 2004

quote:
PainkillA schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 12:58:
hoe durven ze er in vredesnaam 55 euro voor te vragen op die ea store. Dat zijn geen prijzen van deze tijd. Play.com heeft alles voor 40. En dit voor een download en niet eens een echte dvd met boekje etc. :')
Hoe denk je anders dat ze profiteren van al die mensen die 7 euro betaald hebben voor de creature creator? ;)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean."
De Tweakers.net Tijdlijn

Reg. datum: 29 oktober 2003

quote:
PainkillA schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 12:58:
Waar heb je een dvd of boekje voor nodig? Ik betaal 55 euro voor een spel die ik meteen op de release datum kan starten zonder naar de winkel te moeten, zonder nog te moeten installeren. Ik speel liever het spel dan met 40 paupers in de rij te moeten staan om een spelletje te kunnen spelen. Een download is een plus geen min, en ik ben bereid voor die service te betalen.

Reg. datum: 13 oktober 2006

Kan je hem niet via Steam komen?
Daar kosten games meestal niet erg veel...

Reg. datum: 03 augustus 2004

quote:
Pap3rclip schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 17:17:
nee.. anders had ik het wel geweten. Steam heeft altijd goede prijzen en het steam platform werkt uitstekend.

Q6600@3.6Ghz (450x8), 2x2GB 800 DDR2 GSkill @ 900mhz, HD4870@875/1050 - HR03-GT ,P35-DS4, 2x Samsung Spinpoint 320GB RAID0, 36GB Raptor 10k, Antec Nine Hundred, Corsair 520w

quote:
Pap3rclip schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 17:17:
EA heeft z'n eigen electronisch distributie systeem in de vorm van EALink / EA downloader....lijkt me niet erg waarschijnlijk dat ze ooit voor distributie via een concurrerend systeem zullen kiezen. Ik ga de game zelf overigens gewoon in de winkel halen...die paar dagen wachten maakt ook niks uit op de ontwikkeltijd en het telkens uitstellen van de release.

Reg. datum: 04 september 2005

quote:
Seth_Chaos schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 17:13:
[...]

Waar heb je een dvd of boekje voor nodig? Ik betaal 55 euro voor een spel die ik meteen op de release datum kan starten zonder naar de winkel te moeten, zonder nog te moeten installeren. Ik speel liever het spel dan met 40 paupers in de rij te moeten staan om een spelletje te kunnen spelen. Een download is een plus geen min, en ik ben bereid voor die service te betalen.
Daar heb je dan ook weer webshops voor, sturen het netjes naar je thuis. Uiteraard moet je dan wel een goeie hebben die het ook (als je dat persee wilt) op de releasedag levert.

Zelf ben ik er eigenlijk toch nog niet helemaal uit of ik m nou wel of niet koop. Ik krijg er toch wel een beetje een Black & White gevoel bij wat allemaal veelbelovend was, maar het toch niet allemaal kon waarmaken. Zal de reviews en GoT wel in de gaten houden :)

E8400 | 4GB RAM | 8800GT - War. War never changes.

^_^;
Reg. datum: 29 augustus 2003

quote:
Seth_Chaos schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 17:13:
[...]

Waar ze ook nog eens besparen op: CD/DVD / Boekjes/ Hoesje al die spullen die je normaal gesproken mee geleverd krijgt hoeven ze nu niet te leveren. Dus daar besparen ze al op wat ze zouden kunnen verrekenen met de kosten van bandbreedte.

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Reg. datum: 30 maart 2007

Iemand al success gehad in de stad?, Ben net langs bart smit etc geweest. eerste was woensdag :(

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows
Reg. datum: 16 september 2004

Woensdag? Dat is dan nog steeds 1 dag te vroeg toch?

Dacht dat de officiële release pas op de 4e of zelfs 5e lag.

Heb hem zelf via ebay besteld, wordt pas de 7e verstuurd. Maar hou me vast aan de filosofie dat ik 3,5 jaar wacht en die week er dan ook nog wel bij kan :+

Watching you I am.
Reg. datum: 25 februari 2004

Ik ga hem niet eens kopen op de releasedag, ik wacht nog even. :P

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean."
De Tweakers.net Tijdlijn

.eXP | DonCorleone
Reg. datum: 12 maart 2001

Ik denk het wel, leuke aanbieding ook nu bij Gamemania:

Als je de "gewone" versie dus reserveert, krijg je de Galactic Edition!
http://gamemania.nl/Content/bestelbanners/spore.jpg

Amd Athlon 64 X2 4200+ @2500 Mhz, ASUS A8N-SLI, Nvidia 8800 GTS 320 Mb, SoundBlaster Audigy LS, 2 GIG Kingston Camera: Canon EOS 450D + EF-S 18-55mm iS, Canon EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM, Canon BG-E5

Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

Alleen zie ik daar nergens een prijs staan :+ op die site.

Iemand een G11/G15 pootje polssteun JPAC-interface te koop? PM Me plz!

.eXP | DonCorleone

53 euri als ik me niet vergis ;)

Amd Athlon 64 X2 4200+ @2500 Mhz, ASUS A8N-SLI, Nvidia 8800 GTS 320 Mb, SoundBlaster Audigy LS, 2 GIG Kingston Camera: Canon EOS 450D + EF-S 18-55mm iS, Canon EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM, Canon BG-E5

Reg. datum: 16 april 2008

Bij Bartsmit is dat ook , heb ik ergens gelezen..

.eXP | DonCorleone

En ja hoor, het is weer zover, in NL wordt hij al bij div. winkels verkocht :) Ik ben dus even naar de stad ;)

Ben hier toch wel erg benieuwd naar geworden. Dit zou de eerste game sinds tijden kunnen zijn die ik op de PC speel, maar ik wacht ff wat reviews en de eerste patches af voordat ik em koop :P

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 50 51 52 53 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: