Hoofdcategorieën
Topicacties

[AB] Logitech Harmony 525 Advanced Universal Remote

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 04 december 2006

quote:
Smarron schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:28:
Zo, toch maar besloten om de 885 te kopen en heb hem zojuist besteld. Wel een behoorlijk bedrag, maar dan heb je ook wat (als het goed is). Ik ben zeer benieuwd!
Dat vond ik ook in het begin. Eenmaal binnen en ingesteld en werkt toch erg prettig.

Sommige activiteiten werken nog niet naar behoren maar ik leer er momenteel mee leven omdat gewoon te lui ben om het in te stellen.

Al mijn apparaten staan er wel gewoon goed in. Heb er een paar uur voor uitgetrokken om alle knoppen van mijn 9 apparaten te leren die er nog niet in stonden maar werkt uitstekend.

Vooral het scherm met de 8 knoppen zijn erg fijn

Dus zeker zijn geld waard _/-\o_

Nikon D80, Nikon MB-D80, Tamron SP 28-75mm f/2.8 XR Di LD AS, Nikkor 70-300mm VR 4.5-5.6, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, Nikon SB-800, B+W UV MRC, 2x Sandisk Extreme III 2GB, Gorilla SLR Zoom, Bilora 1122, Crumpler Match Maker M, Crumpler Pretty Boy L

Be Your Self
Reg. datum: 28 juni 2001

Weet iemand of ik deze AB kan programeren zodat ik mijn Acer PD726W Beamer om BV 8:00 uur aan kan laten gaan en om 23:00 uit kan laten gaan?

Amd Athlon xp 2200+, MSI K7N2G ILSR mobo , 2x 512 mb ddr 333, 60 gb maxtor ata 133, 60 gb hitachi gxp 1800, prolink pixelview 256 mb geforce fx 5600 vivo

En weer voorbij......
Reg. datum: 17 juli 2001

quote:
the_breaker schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:42:
Weet iemand of ik deze AB kan programeren zodat ik mijn Acer PD726W Beamer om BV 8:00 uur aan kan laten gaan en om 23:00 uit kan laten gaan?
Ik ben in de software geen tijdsopties tegen gekomen, dus voor zover ik weet kan dit niet.

Zo niet dan toch..

Reg. datum: 05 november 2002

quote:
the_breaker schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:42:
Nee, lijkt me ook redelijk kansloos.....
Moet je toch deze hebben........(werkt altijd als een tiet! :9 )

kaajee wijzigde dit bericht 10-07-2007 16:52 (5%)

Be Your Self
Reg. datum: 28 juni 2001

quote:
kaajee schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:51:
[...]

Nee, lijkt me ook redelijk kansloos.....
Moet je toch deze hebben........(werkt altijd als een tiet! :9 )
Lol en binnen een week me lamp a 300 euri naar de maan :|

Een beamer (lamp) hoort af te koelen en mag dus niet zomaar stroomloos gemaakt worden anders zegt de lamp pang }:O

Amd Athlon xp 2200+, MSI K7N2G ILSR mobo , 2x 512 mb ddr 333, 60 gb maxtor ata 133, 60 gb hitachi gxp 1800, prolink pixelview 256 mb geforce fx 5600 vivo

quote:
the_breaker schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:05:
[...]

Lol en binnen een week me lamp a 300 euri naar de maan :|

Een beamer (lamp) hoort af te koelen en mag dus niet zomaar stroomloos gemaakt worden anders zegt de lamp pang }:O
Sorry was ik vergeten, deze moet er natuurlijk ook nog bij..........

Heb sinds gisteren een Harmony 895.

Kreeg hem in het begin niet aan de praat. De TV (LG 26LX2R) ging niet naar de juiste input. Na een aantal keer de troubleshoot gedaan te hebben is het me toch gelukt.

Alleen springen nu beide Xbox360's aan die op me kamer staan :). Ach binnen kort wordt dat er toch weer 1. Ga nu weer verder vogelen.

Btw, wel jammer dat de PS3 niet bestuurd kan worden met dit ding.

Intel Core2Duo E6700 - MSI 975X Platinum - 2 x 1GB OCZ Platinum DDR2 EL XTC - Asus Extreme N7800GTX/2DHTV - 1.67 Terabyte - Be-Quiet P5-470W-S1.3 - Samsung 193P - Casema 20000/2000 - XBox360 Premium - Playstation 3 60GB - Nintendo Wii

Le Mans LMP2 winner 2008

Hmmpf, vandaag zou mijn 885 binnenkomen. Helaas was er niemand thuis. Moet ik tot maandag wachten. :(
Ik heb sinds woensdag me 885 binnen (uit Frankrijk ) en tot nu toe heb ik maar 1 ding niet gevonden. En dat is hoe je (geleerde) specifieke IR code's kunt sturen.
BV: van de ene AB1 de aan code, van een andere AB2 code volume omhoog etc..

Zo heb ik een 's morgens iets van: Met de AB pc aan, tv aan op pc input, reciever aan op pc input.
Alleen krijg ik het niet voor elkaar om daar een activity van te maken

Wat betekenen foto's nou echt - Keelsies video
Taal fouten inbegrepen ;)

Reg. datum: 11 juni 2007

quote:
klaasbram schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 23:22:
Ik heb sinds woensdag me 885 binnen (uit Frankrijk ) en tot nu toe heb ik maar 1 ding niet gevonden. En dat is hoe je (geleerde) specifieke IR code's kunt sturen.
BV: van de ene AB1 de aan code, van een andere AB2 code volume omhoog etc..

Zo heb ik een 's morgens iets van: Met de AB pc aan, tv aan op pc input, reciever aan op pc input.
Alleen krijg ik het niet voor elkaar om daar een activity van te maken
Hoezo kun je daar geen activiteit van maken ? Gewoon nieuwe activiteit aanmaken en apparaten selecteren die gebruikt gaan worden in die activiteit.

Bij de apparaten kun je op IR leren klikken en bepaalde IR codes van bv een andere ab leren...

-| Mac Pro | ACD 23" | MacBook Pro | iPhone 3G 16GB Wit | Time Capsule | HK Soundsticks II | Canon 40D | 24-105 L f/4 || 430EX |-

Reg. datum: 04 augustus 2000

Mijn 555 is binnen. Mooi ding, lekker stevig en kraakt niet.
Nu nog goed geconfigureerd krijgen.

Het grootste gemis in de software vind ik tot nog toe dat je niet de volgorde van apparaten kunt bepalen. Mijn dvd krijgt pas spanning als de versterker aan staat.
Als de remote eerst een signaal naar de dvd stuurt dan zal er niet veel gebeuren.
Ik heb nu maar 2 commando's toegevoegd. Eerst een wachtcommando van 2 sec, dan een powertoggle commando naar de dvd. Dat werkt op zich wel goed.
edit:

De helpdesk heeft me doorverwezen naar Canada. Die zijn ff bezig geweest en hebben gezorgd dat mijn versterker altijd als eerste aan gaat. Perfecto..

Na een uur of 10 rommelen werkt alles nu zoals gewenst.

Blijft er nog 1 punt open.
1. Als je een activiteit start en je wilt tussendoor even naar een device (tv ofzo) dan kun je weer terug naar je activity door op de activities knop te drukken. Alle knoppen zijn dan weer volgens de activity, alleen de opties die je in je lcd scherm had heb je niet weer.

eisbaer wijzigde dit bericht 17-07-2007 19:03 (157%)

| Nano 4G | shure se310 |Specs -> Pc

stiekum toch CivicRider

Weet iemand waarom de software van de Harman Kardon versie (de TC30) Vista Aero disabled?

Een navigatiesysteem met vrouwenstem maakt zichzelf in één klap volslagen ongeloofwaardig

Reg. datum: 23 april 2004

quote:
eisbaer schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 19:14:
Blijft er nog 1 punt open.
1. Als je een activiteit start en je wilt tussendoor even naar een device (tv ofzo) dan kun je weer terug naar je activity door op de activities knop te drukken. Alle knoppen zijn dan weer volgens de activity, alleen de opties die je in je lcd scherm had heb je niet weer.
2x op de activities-knop drukken?

quote:
Marco schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:44:
[...]

2x op de activities-knop drukken?
Dat is 'm.

quote:
SeatRider schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:12:
Weet iemand waarom de software van de Harman Kardon versie (de TC30) Vista Aero disabled?
Eh............omdat de HK Software niet Vista Aero compatible is wellicht.................

Reg. datum: 15 augustus 2000

quote:
SeatRider schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:12:
Geen last van...

Gamertag => Macer NL / Nikon D300 / Imac 24" / Iphone 3G 16GB

stiekum toch CivicRider

quote:
Heb je de versie van de CD geinstalleerd, of er later eentje gedownload?

En Kaajee, thanks!

SeatRider wijzigde dit bericht 16-07-2007 08:23 (5%)

Een navigatiesysteem met vrouwenstem maakt zichzelf in één klap volslagen ongeloofwaardig

Le Mans LMP2 winner 2008

Zo, mijn 885 is bezorgd! Nu nog 2,5 uur filerijden |:( en dan kan ik een avondje testen! Ik lees dat veel mensen er uren mee bezig zijn om de remote volledig af te stemmen. Is dat veelal het echte finetunen of ook de basics enzo ?
stiekum toch CivicRider

quote:
Smarron schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:43:
Zo, mijn 885 is bezorgd! Nu nog 2,5 uur filerijden |:( en dan kan ik een avondje testen! Ik lees dat veel mensen er uren mee bezig zijn om de remote volledig af te stemmen. Is dat veelal het echte finetunen of ook de basics enzo ?
In mijn geval het finetunen, dat kan weken in beslag nemen. Ik doe nu nog 1 of 2x per week wat kleine wijzigingen doorvoeren. De initiele programmeeraktie nam bij mij 10 minuten in beslag en leverde al een goedwerkende remote op, maar je bent gewoon ff bezig met je activities en extra knopjes naar je zin te krijgen.

quote:
Bij mij gaat/ging de meeste tijd toch wel zitten in het finetunen, lcd heeft een knoppen overzicht van soms wel 15pagina's a 8 functie, die heb ik zelf terug gebracht naar max 2 pagina's. etc..
Verder ga ik later nog wel weer wat stoeien om me activiteiten in orde maken.

Wat betekenen foto's nou echt - Keelsies video
Taal fouten inbegrepen ;)

Le Mans LMP2 winner 2008

Nou, ik ben er ook achter ja! De basics zijn binnen 10 minuten geregeld, maar het finetunen .. pff. Wel een werkje hoor. Ik denk dat ik ze per apparaat helemaal perfect probeer te krijgen, anders weet ik niet waar ik moet beginnen.

Over de 885 kan ik nu al tevreden zijn. Hij ligt lekker in de hand, is helemaal niet zwaar door de accu en oogt in het echt mooier dan op een plaatje, maar dat is persoonlijk. Het dockingstation is ook erg mooi om te zien. Ik moet er nog wel wat handigheid mee krijgen, maar dat komt wel met de tijd. Ik ben er in ieder geval al wel tevredener over dan mijn oude Kameleon 8-in-1.

quote:
Om een voorbeeld te geven.
Je bent tv aan het kijken maar wilt nu een dvd gaan kijken.
Je kiest dan voor de activiteit Dvd kijken. Wat er dan gebeurde was dat de tv uit wordt gezet en vervolgens weer aan wordt gezet. Er zijn meerdere manieren op dit op te lossen maar je moet de eerste keer even uitzoeken welke opties er allemaal zijn en die vindt je met het nodige door de wizard gaan, trouble shooting proberen, apparaat instellingen totdat je weet wat waar verstopt zit. En iedere keer dat je wat nieuws gebakken hebt moet je opslaan, profiel downloaden enz. Dat duurt ook ff.
Maar als het eenmaal geconfigureerd is werkt het geweldig.

eisbaer wijzigde dit bericht 16-07-2007 20:50 (3%)

Dit zuigt.
Voeg ik 1 commando toe bij een activiteit, zijn alle zelf gedefinieerde toetsen in mijn activiteiten pleite. Hoe is dat nou weer mogelijk @#$%. Maar weer ff toevoegen dan.

http://www.eisbaer.name/fotodump/temp.jpg

eisbaer wijzigde dit bericht 16-07-2007 21:55 (21%)

Sound is no voodoo!

Voelt iemand zich geroepen om een mooie TS voor deel II aan te maken. Jullie ziten al boven de 1000 posts!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Le Mans LMP2 winner 2008

quote:
voodooless schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 10:19:
Voelt iemand zich geroepen om een mooie TS voor deel II aan te maken. Jullie ziten al boven de 1000 posts!
Ik heb opzich wel interesse als niemand zich verder aangesproken voelt. :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: