OGR-26 #5: 1.099.448 Gnodes Doe jij mee met OGR-26 en zoek je een Subteam? Join Aggressive Cows! Contact me
[Stampede #5] - Will the mad cows strike again ....
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
Reageer Nieuw Topic[o]Blanco - Datum maakt niet uit :P[/]
Als ik een stemrecht heb wil ik hem ook gbruiken
Maargoed, danku
F@H - Datum maakt niet uit
blackangel wijzigde dit bericht 09-03-2006 12:25 (20%)
quote:blackangel schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:10:
Ik heb zo mijn redenen om niet voor BOINC@* en rc5 te stemmen, aan Folding@Home, UD en SoB doe ik al op het moment, dus ik stem:
Blanco - Datum maakt niet uit
Als ik een stemrecht heb wil ik hem ook gbruikenAlleen er is niet een project waar ik op wil of mag stemmen.
Mss helpt ditquote:Mocht je op dit moment grazen voor meer dan 1 DPC project, dan mag je enkel op het project stemmen waar minder dan 50% van je power op staat te crunchen en als je bereid bent tijdens de stampede er meer dan 50% van te maken. Deze uitzondering is speciaal geintroduceerd voor de grotere subteams die vaak aan meerdere projecten meedoen.
member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM
1 april 2006
For he to-day that crunched his PC's with me shall be my brother. Meegedaan aan: UD, Seti, Lifemapper, DF, R@H, F@H, de FaD en R@H Stampede, actieve projecten: Flushen op DPAD.
| Rosetta@Home | 26 |
| Folding@Home | 24 |
| RC5-72 | 18 |
| SoB | 15 |
| UD-Grid | 8 |
| µFluids@Home | 6 |
| Seti@Home | 3 |
Meeste stemmen voor 1 april (39), gevolgd door 1 mei (21) en dan pas 15 april (17)
AES wijzigde dit bericht 09-03-2006 19:08 (4%)
1 mei
Maar heb je dan ook al gekeken naar stemmen voor het eigen project?quote:AES schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 18:00:
Volgens mij moet dit de tussenstand zijn (niet gelet op bold, want ook niet op ....![]()
Rosetta@Home 26 Folding@Home 24 RC5-72 18 SoB 15 UD-Grid 8 µFluids@Home 5 Seti@Home 3
Meeste stemmen voor 1 april (39), gevolgd door 1 mei (21) en dan pas 15 april (17)
Saying that Java is nice because it works on all platforms is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. <--> [Whatpulse! Doe mee!
Hoe doe ik datquote:Dav0s schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 19:05:
[...]
Maar heb je dan ook al gekeken naar stemmen voor het eigen project?
Misschien is het mogelijk iedereen die gestemd heeft op te zoeken op de stats-site om te kijken waar hij/zij het laatst actief is geweest.
Saying that Java is nice because it works on all platforms is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. <--> [Whatpulse! Doe mee!
Ja, dat is zeker mogelijk, maar ik doe nietmee met WhatPulse. Even serieus: ik heb op mijn rekenvouwblaadje best veel info verzameld, maar zoals jij 't voorstelt ..... weinig kansquote:Dav0s schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 21:09:
Goede vraag
Misschien is het mogelijk iedereen die gestemd heeft op te zoeken op de stats-site om te kijken waar hij/zij het laatst actief is geweest.
| Rosetta@Home | 25 (-1) |
| Folding@Home | 27 (+3) |
| RC5-72 | 18 |
| SoB | 15 |
| UD-Grid | 8 |
| µFluids@Home | 6 |
| Seti@Home | 3 |
Bij Rosetta@Home en Folding@Home heb ik een andere uitslag, terwijl het juist om die projecten gaat. Misschien kunnen nog een paar mensen even het topic doorspitten met een turflijstje?
pc specs | auto specs | Het meest fout gespelde Nederlandse woord: sowieso
Alleen de vetgedrukte votes !!!! en met projekt en datum !
Maar ik zal het nog ff checken.
Updeet: [b]13 maart 2006 - 9:29/b]
Net gechecked en bovenstaande is het laatste wat ik net heb geturfd.
MAB wijzigde dit bericht 13-03-2006 09:27 (64%)
Temp Swank/boasthunter ! and still Bearhunter !
Rosetta: 27
Folding: 27
Seti: 3
SoB: 14
RC5: 18
UD: 8
uFluids: 6
edit:
hmm zo te zien telt iedereen op een andere manier
We laten het tellen maar aan de mods over
vrtn wijzigde dit bericht 09-03-2006 21:56 (37%)
Specs! | Lid van de Cureseekers, het gezelligste DC-Team van DPC ;)
| Rosetta@Home | 27 |
| Folding@Home | 26 |
| RC5-72 | 18 |
| SoB | 15 |
| UD-Grid | 8 |
| µFluids@Home | 6 |
| Seti@Home | 3 |
Kan als dat wenselijk is de namen wel laten zien per project. Vouwgarnaal heeft ook alles op de computer.
Met deze score denk ik aan Jozias van Aartsen.quote:AES schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:03:
Mijn stand om 22:00 uur (bold or not):
Rosetta@Home 27 Folding@Home 26 RC5-72 18 SoB 15 UD-Grid 8 µFluids@Home 6 Seti@Home 3
Kan als dat wenselijk is de namen wel laten zien per project. Vouwgarnaal heeft ook alles op de computer.
Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: KM 5D, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Sigma 10-20mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D)
ALs we dat werk over enkele dagen nu eens overlaten aan de Stampede crew
Kristof is lid van de Belgische tak der Cureseekers
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Volgens mij werd bij de andere polls een tussenstand in OP geplaatst.
Misschien een idee om ook hier weer te plaatsen ???
Temp Swank/boasthunter ! and still Bearhunter !
Misschien dat de enthousiastelingen daar iets mee kunnen
Verder kudos aan Elteor voor het vele werk dat hij heeft verzet!
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
quote:Funcracker schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:26:
We hebben ook ooit als (onofficiele) "regel" gesteld dat er enkel overzichten mogen worden gepost als daar 10 andere posts tussenzitten of 24 uur.
Misschien dat de enthousiastelingen daar iets mee kunnen
Verder kudos aan Elteor voor het vele werk dat hij heeft verzet!![]()
Zijn die tien posts dan stemmen, of moet je 't letterlijk nemen?
Dus enthousiast bedoelde promo's tellen ook mee
Are you not informed? Is that because of your attitude? - Visit kryz.org
Tweak-City met ons mee!
str_replace('F','R',$post); ???quote:P3PP3R schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:45:
F@H op 1 mei
VW Golf GTI 16V | VW Corrado G60 | Suzuki Alto 0.8 GA | Subaru Mini Jumbo 0.8 | VW Golf CL 1.6 TD
Stemmen ja, excuus.quote:AES schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:33:
[...]
Zijn die tien posts dan stemmen, of moet je 't letterlijk nemen?
Dus enthousiast bedoelde promo's tellen ook mee
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last