[Stampede #5] - Will the mad cows strike again ....
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
Reageer Nieuw Topicquote:
We moeten dus echt RC5 gaan doen
puur om ons weer even op te trekken op ons moeder project!!!!!
Eventueel een ander project de maand erna?
RHarmsen.nl (nu ook IPv6 Enabled)| IPv6.RHarmsen.nl | KeyProxy stats
Recent bijna alles overgezet naar Rosetta. Dus eigenlijk mijn mainproject voor nu...
[tags]
d-motion wijzigde dit bericht 08-03-2006 19:37 (7%)
Denk even aan de bold tags om je projectkeuze duidelijk te maken!quote:Prang schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:18:
Ga ik voor mezelf toch maar RC5-72....
Recent bijna alles overgezet naar Rosetta. Dus eigenlijk mijn mainproject voor nu...
Ik zet de rapporten online en probeer zo snel mogelijk altijd de votes te editen..
Willen mensen die hun stem willen aanpassen hun vorige post niet editen maar hieonder reply'en en daarbij ook de reden geven voor de verandering? (gekozen voor hoofdproject, plaats vr DPC bedreigd, niet in vet, ...)
De tabel heeft ook alleen de stemmen geteld van de mensen die volgens de regels hebben gestemd (project in VET; datum facultatief). Ook mensen die op hun eigen main-project hebben gestemd komen hier nog in voor.. We rekenen op enige discipline en eerlijkheid onder de DPC'ers..
Genoeg gezeik, hier zijn de cijfers..
| BOINC µFluids@Home | 4 |
| BOINC Rosetta@Home | 23 |
| BOINC Seti@Home | 3 |
| Folding@Home | 19 |
| RC5-72 | 14 |
| SoB | 14 |
| UD-Grid | 8 |
Ik heb nog wat problemen om de uitdraai van de rapporten te leveren, maar die komt er ook aan..
Join Los Alcoholicos! Rondjes aan de bar, kroeggebrabbel en rondjes aan de bar!
Datum maakt niet uit
Dav0s wijzigde dit bericht 08-03-2006 16:36 (4%)
Saying that Java is nice because it works on all platforms is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. <--> [Whatpulse! Doe mee!
...
Bakerlab heeft rekenkracht nodig, en weet ook dondersgoed dat het de community te vriend moet houden om dat te krijgen. Toen ik bij TSC crunchte viel mij de support van de organisatie mij heel vies tegen (ik geloof dat het beter begint te worden). FaD daarna was leuk, maar de Rosetta crew is gewoon echt betrokken bij de community! Dat blijkt bijvoorbeeld hier maar weer uit! Ook leggen ze maar al te graag uit wat ze precies doen, waarom ze het doen en ze geven je ook nog veel leuke informatie om het project heen.
Go Rosettaaaa!
(en natuurlijk om FDC en XS te pakken!
Squeez is dislekties, dus niet zeuren! | Statsbakkert voor Rosetta@Home
Mobster wijzigde dit bericht 08-03-2006 18:42 (9%)
Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Project: kan me niet schelen, ik doe overal wel mee met enkele resultaten, al wil ik jullie aandacht vestigen op het UD-Grid project
Datum: kan me niet schelen, elke dag pc is elke dag pc.
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
| BOINC Rosetta@Home | 23 |
| BOINC Seti@Home | 3 |
| Folding@Home | 22 |
| RC5-72 | 15 |
| SoB | 14 |
| UD-Grid | 8 |
Slechte nieuws: er moeten er helaas nog een paar volgen. Please do in oud-Fries
member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM
Assimilate, Graze, Stampede !!
Instapklaar 2-kamer appartement te koop in een statig herenhuis te Breda: Nieuwe Boschstraat 8b
Ben benieuwd hoeveel hiervan overblijft als je iedereen eraf haalt die op zijn eigen project stemt...quote:ScSi_009 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 20:46:
BOINC µFluids@Home 4 BOINC Rosetta@Home 23 BOINC Seti@Home 3 Folding@Home 22 RC5-72 15 SoB 14 UD-Grid 8
Saying that Java is nice because it works on all platforms is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. <--> [Whatpulse! Doe mee!
cold wijzigde dit bericht 08-03-2006 23:46 (42%)
INTEL Q6600@3.73Ghz http://specs.tweak.to/8058
Dat valt best wel mee daarom... over het algemeen wordt er netjes aan de regels gehouden.quote:Dav0s schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 23:32:
[...]
Ben benieuwd hoeveel hiervan overblijft als je iedereen eraf haalt die op zijn eigen project stemt...
Member of NoizyCows
Orion: Intel C2D E6600, Asus 8800 GTS, 2GB Kingston, SB X-Fi Extreme Gamer.
Ps. Ik heb de meeste power nu niet op UD staan, dus mijn stem kan echt voor UD.
PC's:Dell AMD IBM T41 Tungsten|C
"Computer games don't affect kids, I mean if Pac man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music"
| BOINC Rosetta@Home | 26 |
| BOINC Seti@Home | 3 |
| Folding@Home | 23 |
| RC5-72 | 17 |
| SoB | 14 |
| UD-Grid | 8 |
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last