Hoofdcategorieën
Topicacties

[Stampede #5] - Will the mad cows strike again ....

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 04 december 2003

En dan alle radiostations doorverwijzen naar iisschots, hij is tenslotte woordvoerder :P Wat zal die het druk krijgen haha

VW Golf GTI 16V | VW Corrado G60 | Suzuki Alto 0.8 GA | Subaru Mini Jumbo 0.8 | VW Golf CL 1.6 TD

TeamBVD rulez

quote:
-Intelligence- schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:04:
En dan alle radiostations doorverwijzen naar iisschots, hij is tenslotte woordvoerder :P Wat zal die het druk krijgen haha
Ach ja, de telefoon kan uit :)

www.dutchpowercows.org | Member of TeamBVD

Hey, dat is niet de DPC spirit he ;) Alles in het werk om de XS luitjes bij R@H (want ik vermoed dat R@H de uiteindelijke winnaar is) eens goed de neus te wassen... zeker na die reacties op hun forum

VW Golf GTI 16V | VW Corrado G60 | Suzuki Alto 0.8 GA | Subaru Mini Jumbo 0.8 | VW Golf CL 1.6 TD

dus...

Ik hoop dat er een goed dummy stappenplan komt en een dummy FAQ, die zo simpel zijn dat zelfs je schoonmoeder/oma/MsN-BrEeZeR het begrijpt. Want ik denk dat de grootste drempel om mee te doen is het niet kunnen installeren, of dat een groot deel van te voren al zegt dat snap ik toch niet. Ik denk dat er in die groep toch een hoop power nog zit. Thuispc's en kantoren. Voorbeeld is mijn moeder die door mij erg enthausiast is voor dpc en heeft ook andere mensen op kantoor aangestoken, alleen de drempel om het te installeren is te hoog. Zijn alleen mensen die word kunnen opstarten en outlook kunnen gebruiken, maar wel allemaal nieuwe pentiums hebben staan. Als die groep kan worden overgehaald door een goede handleiding krijgen we een hoop power erbij, en de stampede reclame campagne is natuurlijk een mooie motivatie.
dus eigenlijk handleiding maken, laten reviewen door de grootste n00b die je kan bedenken en dan commetaar serieus nemen.

Bongo Stampede

* Soulmaster stemt nog even snel op seti :)
hooptochweldathetF@Hgaatworden
Plaatjes. Veel plaatjes. Dat maakt het overzichtelijk en makkelijk.

Misschien kun je het stappenplan van Grutte Pier aanpassen:
http://www.gruttepier.org/projects/rah/info.php

Deze is dan nog te uitgebreid.

Een groot struikelblok is toch wel de client optimalisatie. Deze zou ik als een "extra toevoeging" voor gevorderden toevoegen. Wel vermelden iig.

Ook voor de niet Friesche DPC-er! Team Grutte Pier [Wa Oars] . . . . . Nemesis' Rosetta/WCG credits

Of iemand schrijft snel een installer met geoptimaliseerde client detectie erin enzo :p

Reg. datum: 01 februari 2000

quote:
Dogooder schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:13:
Want ik denk dat de grootste drempel om mee te doen is het niet kunnen installeren, of dat een groot deel van te voren al zegt dat snap ik toch niet..

Verder:
paranoide, 'wat word er berekend/verzonden', dwz security.
'babysit' gehalte vd client.

C!!!1400, BH6.
DPC: Df,Tsc,Fad, R@h.. + rc5-72 . . . Someone set up us the cow.

Radiation_lan
Reg. datum: 18 januari 2003

quote:
Dogooder schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:13:
Ik hoop dat er een goed dummy stappenplan komt en een dummy FAQ, die zo simpel zijn dat zelfs je schoonmoeder/oma/MsN-BrEeZeR het begrijpt...
[heel verhaal]
Ja, of je verzint zoiets. :P

Squeez is dislekties, dus niet zeuren! | Statsbakkert voor Rosetta@Home

Reg. datum: 27 juni 2005

Voor wat 't waard is, maar uit mijn rekenvouwblaadje komt het aantal stemmen op projecten precies overeen met die van de stemcie :+

Nu allen snel schakelen, want 't is zo 1 april.

member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM

doet wat met computers ....

quote:
AES schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:47:
Voor wat 't waard is, maar uit mijn rekenvouwblaadje komt het aantal stemmen op projecten precies overeen met die van de stemcie :+

Altijd fijn om te horen :P

Voor degenen die het gemist mochten hebben, de Stampede gaat hier verder met de uitslag van de stemming en hoe verder te gaan ... :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: