[LCD] Nieuwe Toshiba WL 66P schermen

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 4.708 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-04 11:24

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

Topicstarter
Binnenkort verkrijgbaar, de nieuwe Toshiba LCD schermen, verkrijgbaar in 4 smaken variërend van 32 tot 47 inch. De 42 en 47 inch modellen zouden 1080p mogelijkheden hebben. Nog weinig info bekend over prijzen/verkrijgbaarheid, maar er wordt april genoemd.

Er zijn twee series, de WL66P en WLG66P, waarbij het verschil is, dat laatstgenoemde als extra een DVB-T tuner heeft.

Toshiba's worden meen ik door What HiFi als heel behoorlijk beschouwd; dit hou ik dan ook zeker in de gaten!

Zie dit nieuwsbericht: http://www.techdigest.tv/2006/02/toshibas_new_ra.html (hier refereert men naar Engelse typenummers) en dit topic op een Duits forum: http://www.hifi-forum.de/viewthread-133-1818.html

Wat specs:
http://www.toshiba.de/con...einfo/LCD-TV_47WLG66P.pdf
en
http://www.toshiba.de/consumer/presseinfo/LCD-TV.pdf

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.engadget.com/media/2006/02/toshiba_wlt66.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door gratis_vodka op 02-03-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108939

Ziet er goed uit
32 inch is groot genoeg voor mij. Nu nog de prijs die zeker 2000+ gaat worden:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-04 11:24

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

Topicstarter
Het huidige 37 inch model kost momenteel rond de 2000 zie http://www.kieskeurig.nl/...CF866C12570AD003737DF.htm, aanvankelijk zullen ze inderdaad wek duur zijn. Met name de 42 en 47 inch modellen.

[ Voor 11% gewijzigd door gratis_vodka op 03-03-2006 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GdeKeijzer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-04 04:11

GdeKeijzer

Asjemenou?

Het nieuwe 37" model zal rond de 2800 euro komen te liggen

check hier http://www.prad.de/tvguide/screen1256.html

Niet omdat het moet, maar omdat het kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GdeKeijzer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-04 04:11

GdeKeijzer

Asjemenou?

Weet iemand het verschil tussen de 37WL66Z en de 37WL66P ?
Als enige verschil op de 'techblatte' op toshiba.de is de kleur.
Zelfs de prijs zou gelijk zijn. Iemand al ervaringen met deze TV?

Mvg

Niet omdat het moet, maar omdat het kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-08-2024
Ik heb een 32 WL 66 besteld bij Alternate. Levertijd deze week.

Zie dit overzicht bij Kieskeurig.nl :

http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/queryprices?readform&qcode=tv_lcd&q=32+and+wl+and+66&pcode=tv_lcd

De prijzen zijn de laatste maand sterk gedaald. Merkwaardig is dat deze nieuwe en verbeterde versie van de 32 WL 58 goedkoper is dan de WL 58. De Z en de P toevoeging indiceert de kleur van de kast. Z= Zwart P=Titaan zilver.

In allerlei Fora wordt de WL 58 Toshiba nogal geroemd als superieur en deze WL 66 serie heeft zelfs verbeteringen, zoals de nieuwe Farouja chip voor snellere beeldverwerking en tevens heeft deze sterk verbeterde beeldinstelmogelijkheden.

zie hiertoe:

http://www.hifi-forum.de/viewthread-148-41.html

en:

http://www.areadvd.de/index.html

Tot voor kort was de Panasonic superieur, deze plaats is nu ingenomen door Toshiba.

Ik hoop dat anderen hier wat aan hebben, ben zelf nogal bezig geweest hiermee.

Groeten

Guys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcell
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02-2023
Ik heb er ook 1 besteld, de 37" versie.

Ik laat hem uit duitsland overkomen, geloof iets van €1460 incl. verzendkosten, prijsverschil is echt enorm met nederland en zelfs winkels in duitsland. Ben bij de media markt in herzogenrath gaan kijken een daar stond hij voor €1899!

Zodra ik hem binnen heb (zou binnen een paar dagen moeten gebeuren) zal ik wat ervaringen posten hier.

Iemand een goed adresje om een fatsoenlijke dvi > hdmi converter + kabel te kopen en maakt het nog wat uit of je die converter bij de pc of bij de tv zet? Heb een kabeltje van 10m nodig.

Btw, voor meer info over dit of andere schermen kun je beter es de duitse en engelse fora bezoeken.
http://www.avforums.com en http://www.hifi-forum.de is een hoop op te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-04 19:18
Ik ben laatste tijd ook aan het orienteren op een lcd scherm en ik kwam uit bij samsung en toshiba. Ik heb de toshiba nergens gezien en op dit moment ben ik aan het wachten op de 32 of 40inch versie van de M71B (die binnenkort uit moet komen). Maar de toshiba schermen trekken mij ook erg aan, alleen ik ben echt benieuwd naar quality ervan.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-04 19:09
ik vraag me af wat er beter is...een Philips 32PF9830 of zo'n Toshiba 32 inch? Toshiba heb ik nog nooit naar gekeken, maar ik kan me er ook geen herinneren in de winkels :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-04 11:18
Voor je portomonnee is deze zeker beter!

De philips is erg goed, maar ik denk dat de tosh er niet voor onder doet.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-04 03:13

DarkSide

theres no place like ::1

Prijs is idd erg aantrekkelijk. Wel heeft de philips volgens mij een hoger contrast waarde.
Maar ik zou de toshiba eerst live willen bekijken. Ben zeer benieuwd wat de kwaliteit is.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:53
Hoe bevalt deze tv in de praktijk (met een XBOX360)? Het is lastig om dit toestel ergens te zien. Weet iemand waar ik deze kan zien?

Ik overweeg deze Toshiba aan te schaffen, maar het kan ook de Panasonic 32 LX60F worden of de Sony 32S2000. De Sharp 32GA9 is een interessante outsider.

Daarbij de aantekening dat ik de Sharp en de Panasonic ook nog niet live gezien. Maar de kans dat ik die in Nederland tegenkom schat ik hoger in dan die van de Toshiba. De Sony heeft een supermooi beeld.

Het meest belangrijke waarvoor ik hem koop is HDTV tijdens het WK-voetbal en gamen op mijn XBOX.

Wie heeft praktijkervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcell
Ik hoop morgen eindelijk wat praktijk-ervaring te hebben met dat ding, zit er nu al 2 weken op te wachten! Had hem gekocht waar hij direct leverbaar was, bleek toch niet zo te zijn..
Vandaag maar weer eens gebeld met die mensen en hij zou nu morgen toch echt moeten komen, al heb ik er nog een hard hoofd in.
In ieder geval als hij er morgen nog niet is vraag ik mijn centjes terug en ga ik hem ergens anders bestellen en hoop ik volgende week wat meer te kunnen zeggen over dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
Volgens mij is 'ie bij Alternate €1299,--, maar levertijd onbekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115951

op kieskeurig.nl vind ik die Toshiba 32WL66Z terug en daar staat bij de beschrijving:

Introductiemodel 2005.

Is dit een fout of is dat nog het vorige model ?

Ook op een internetshop staat model 2005 vermeld.

Allemaal beetje verwarrend, en hier in belgie zou ik ook niet weten waar ik die tv kan gaan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
Zou kunnen dat hij eind 2005 aan het publiek is voorgesteld, en dat nu de levering pas op gang komt.

Toestel wordt steeds interessanter. Heb 2 tijdschriften gekocht: het Duitse HiFi test waarin de Tos 2e wordt achter de veel duurdere Philips 32PF9830 met van de TL-balken aan de achterkant. De Philips is 1 punt beter op het onderdeel 'bewegung' en in de What HiFI wordt de Tos beoordeeld met 5 sterren, één meer dan de Loewe 32 selection. 5 sterren is in Engeland het hoogste 'Excellent'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174920

Ik heb de 32 inch versie gezien bij mm, en wauw wat een geweldig beeld zeg!
Ging eigenlijk voor een Samsung, maareh de twijfel slaat enorm toe.

Het enige waar ik eigenlijk mee zit is dat de max. resolutie 1280*1024 (3:4 verhouding dus :'( )
En via de HDMI aansl. kun je eventueel 1360*768 krijgen (6 pix te weinig dus) maar het ziet er uit alsof het geen 1:1 pixelmapping is :?

Hier een linkje met wat foto`s ter info halverwege de pagina!
http://www.avforums.com/f...hread.php?t=333378&page=6

Dit is eigenlijk het enig wat mij ervan weerhoudt de Tos te kopen in 32 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
Welke MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcell
Ik heb mijn 37" ook eindelijk hier staan. Wel nog in de doos, ik zal later op de dag wat fotootjes schieten als ik hem ga installeren. De doos ziet er iig indrukwekkend uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht dat hij in Breda hing, maar dat was de WL58 (deze vond ik al geweldig) de WL66 moet nog beter zijn _/-\o_

Ik denk dat ik de pc resolutie op de koop toe neem, de Tos zijn ongeveer de enige die mijn vrouw echt mooi vind :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcell
Eerste ervaringen zijn tot nu toe erg positief! Gelukkig geen dode pixels aangetroffen!

Voor een lcd zijn de zwartwaardes aardig goed. Tv-beeld (wel digitaal via @home) is strak al lijkt dit per zender nog te verschillen. Je moet natuurlijk niet al te dicht bijkomen maar ik heb dan wel ook de 37" versie omdat ik normaal vanaf een metertje of 4 zit te kijken. Moet wel nog eens flink gaan klooien met die beeldinstellingen om te kijken wat het precies allemaal doet.
Ik moet wel erbij zeggen dat het zwart wat lichter lijkt te worden naar mate je de kijkhoek vergroot (>45 graden), dit alles wel nog met (bijna) standaardinstellingen.

Ook de beeldinstellingen ben ik nog mee bezig, je hebt er nl. best veel, even uit m'n hoofd: super live 1, cinema 1, super live 2, cinema 2, subtitle, wide, 14:9, 4:3. Vooral de subtitle vind ik erg handig, ik irriteer me altijd bij zenders als film1 dat je boven een mega zwarte balk hebt met daarin hun logo, deze stand knipt die helemaal eraf en de onderste balk knipt hij zo dat (jaja, de naam deed het al vermoeden) de ondertiteling net in beeld valt.

Vooral het aantal aansluitingen is erg uitgebreid. Ik heb 2x scart, 2x hdmi, 1x component, 1x composite en 1x vga. Tot nu toe heb ik m'n dvd-speler via component aangesloten en dit ziet er allemaal goed uit, zal hier later op de dag ook wat fotootjes van trekken.

M'n pc heb ik via een dvi->hdmi kabel aangesloten, ben nog een beetje aant stoeien met die resoluties. Ik heb dit nog nooit gedaan dus ik ben me nog een beetje wegwijs aant maken door alle instellingen van m'n 7800gt. Ik krijg het iig beeldvullend door de tv als 720p of 1080i in te stellen maar ik moet dan wel de overscan compensation gebruiken dus of ik hier 1:1 pixelmapping heb vraag ik me af. Ook hier zal ik strax wat fotootjes van maken, heb al wat hd-materiaal klaarstaan.

Afstandsbediening ligt lekker in de hand maar die gebruik ik zelf niet zoveel omdat ik via zo'n kastje van @home zap.

Voor de rest krijg je er ook echt nix extra's bij behalve de gebruiksaanwijzing dan en wat schema's van de tv vanbinnen die mss wel van pas kunnen komen als je garantie verlopen is en je kent zelf iemand die handig is met tv's.

Foto's komen eraan zodra m'n camera opgeladen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hardcell schreef op zondag 07 mei 2006 @ 12:58:
Ik moet wel erbij zeggen dat het zwart wat lichter lijkt te worden naar mate je de kijkhoek vergroot (>45 graden), dit alles wel nog met (bijna) standaardinstellingen.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, ik sta ook op het punt een Tosh te halen.
Het "probleempje" met de kijkhoek schijnt een "bug" te zijn in de 37inch modellen, op verschillende engelse en duitse fora zijn er meer die dat probleem hebben.

Zou je ook wat foto`s kunnen posten met HD materiaal en DVD materiaal via de PC _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 174920 op 07-05-2006 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcell
Die komen eraan, maar wanneer is nog ff de vraag want die camera wat ik hier heb komen erg wazige foto's vanaf, een vriend van me heeft een spiegelreflex, ik hoop dat ik die even hierheen krijg vandaag.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
Leuk verhaal en ik ben erg benieuwd naar de foto's.

Hoe heette jouw winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn de foto`s al gemaakt???
Ben zeer benieuwd :9~

Heb je trouwens de zwarte of de zilveren uitvoering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146820

Ik twijfel nog tussen de Panasonic 42PV 60E en deze toshiba (het 37inch model). De zwartwaarden van de toshiba zouden er goed zijn voor LCD begrippen. Het design van de Toshiba spreekt me ook meer aan dan die van de Panasonic. Als laatste is de prijs (nu zo'n 1400euro) ook erg scherp.
Hetgeen wat me aan het twijfelen maakt is dat de 37"toshiba problemen zou hebben qua kijkhoek. Daarnaast wil ik mijn toekomstige TV aansluiten op mijn PC (6800GT) via VGA of DVI. Nu lijken hier ook nog wat problemen te bestaan. Is het mogelijk om een vullend, scherp beeld te krijgen op de maximale resolutie van de TV?

Wie kan mij helpen met het maken van de keuze?
Maak ik met een van deze Tv's een miskoop?

Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's van Hardcell. Hopelijk is hij ons niet vergeten en voor eeuwig in zijn Tv gedoken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit nog te twijfelen tussen de 32" en de 37" inch :?

Ik zit ongeveer zo`n 4 meter van de tv af?
Ook heb ik gezien dat de contrastratio van de 37" 1000 is tegenover 1200 voor de 32".

Weet iemand of dit verschil zichtbaar is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
Ik ga voor de 32" bij redcoon. Volgens mij is ie daar het goedkoopst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

poes schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:56:
Ik ga voor de 32" bij redcoon. Volgens mij is ie daar het goedkoopst.
Ja, had ik ook gezien, hoe zit het daar met de garantie omdat het europese modellen zijn ipv nederlandse!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
Heb ik vanmiddag per chat aan ze gevraagd: 2 jaar garantie net als bij Alternate.

Coolsound geeft maar 1 jaar garantie, maar die zaak ken ik helemaal niet. Redcoon zit al langer in Duitsland, net als Alternate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

poes schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:45:
Heb ik vanmiddag per chat aan ze gevraagd: 2 jaar garantie net als bij Alternate.

Coolsound geeft maar 1 jaar garantie, maar die zaak ken ik helemaal niet. Redcoon zit al langer in Duitsland, net als Alternate
Thanks _/-\o_
Weet ik ook waar ik m`n 37" ga bestellen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
Hardcell schreef op zondag 07 mei 2006 @ 12:58:

Foto's komen eraan zodra m'n camera opgeladen is.
Waar blijven die foto's ? Je bent nu namelijk al twee weken aan het opladen :)
Misschien ook tijd voor een nieuwe camera :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
Foto's of niet, ik heb de knoop doorgehakt en zojuist de 32 WL 66 P (Zilver/Titan) besteld bij RedCoon voor € 1035,-- excl. bezorgkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
poes schreef op zondag 21 mei 2006 @ 17:45:
Foto's of niet, ik heb de knoop doorgehakt en zojuist de 32 WL 66 P (Zilver/Titan) besteld bij RedCoon voor € 1035,-- excl. bezorgkosten.
als je em binnenhebt, kan je dan foto's posten!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 28-04 07:56
Hardcell schreef op donderdag 20 april 2006 @ 21:20:
Ik heb er ook 1 besteld, de 37" versie.

Ik laat hem uit duitsland overkomen, geloof iets van €1460 incl. verzendkosten, prijsverschil is echt enorm met nederland en zelfs winkels in duitsland. Ben bij de media markt in herzogenrath gaan kijken een daar stond hij voor €1899!

Zodra ik hem binnen heb (zou binnen een paar dagen moeten gebeuren) zal ik wat ervaringen posten hier.

Iemand een goed adresje om een fatsoenlijke dvi > hdmi converter + kabel te kopen en maakt het nog wat uit of je die converter bij de pc of bij de tv zet? Heb een kabeltje van 10m nodig.

Btw, voor meer info over dit of andere schermen kun je beter es de duitse en engelse fora bezoeken.
http://www.avforums.com en http://www.hifi-forum.de is een hoop op te vinden!
waar in duitsland heb je hem dan besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
Rainesh schreef op zondag 21 mei 2006 @ 18:00:
[...]

Ja, moet ik alleen ff uitvissen hoe dat moet hier op GOT.
Nu maar wachten.......'t is ook mijn eerste bestelling bij redcoon. Heb veel fora gelezen en zover ik heb kunnen uitzoeken zijn die gasten behoorlijk oké.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Laatst online: 26-01 15:58

Bergen

Spellingscontroleur

Anoniem: 174920 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 11:57:
Het enige waar ik eigenlijk mee zit is dat de max. resolutie 1280*1024 (3:4 verhouding dus :'( )
Nee, 5:4. 1280*960 is 4:3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelus1753
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-01 07:16
Heeft een van de bezitters dat ding al werkend op zijn PC? Het nadeel van 2 HDMI connectoren is dat jou PC ook HDMI moet hebben, of een DVI > HDMI + analoge audio (optisch?) aan je versterker hangen.
Ik wil ook een 32", maar ik zit nog uit te denken hoe ik hem goed aan de PC kan hangen. Iemand ervaring mee?

Voor de geinteresseerden een goeie (duitse) review: http://www.areadvd.de/hardware/2006/toshiba_32wl66_1.shtml
Ze waren daar ontzettend goed te spreken over de ingebouwde DCDi Faroudja Deinterlacing, die de DVD en TV beelden upscaled. En dat hebben we in NL nog wel een paar jaar nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Rainesh schreef op zondag 21 mei 2006 @ 18:00:
[...]

Wel even batterij opladen :) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
Bekijk dit even:

http://www.toshiba.de/consumer/pdf/283/32wl66p.pdf

Pc-ingang = VGA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024

swopdark

ja doe maar...

Waarschijnlijk zijn de mensen die de tv nu hebben zo onder de indruk van hun tv dat ze vergeten zijn wat foto's te posten. Ik ben sinds vandaag ook erg geïnterreseerd in deze Toshiba. Vooral de prijs van de 32" versie klinkt een beetje unreal (€1099,-) dus ik zoek me wild naar "addertjes"

Ik was eigenlijk voor week geleden 100 pct zekerweten van plan een Phillips 32pw9966 te gaan kopen maar deze heeft alleen een dvi aansluiting waardoor je dus geen twee hd apparaten op je tv kunt aansluiten zonder alle kabels te moeten wisselen. Het ambilight van de Phillips sprak me wel erg aan maar het prijsverschil vanbijna € 800,- is het niet waard denk ik.

Please Toshiba owners laat even wat foto's zien van jullie nieuwe tv ik ben vooral benieuwd naar de afwerking van de kunststof omhuizing en de mogelijkheden om hem aan de muur te hangen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
Hoewel ik hem besteld heb ben ik er niet zeker van of dat de 66 serie de 58 vervangt. Of dat de 58 serie het topmodel blijft, zoals een aantal bladen schrijven, of dat de 66 serie nu toch de top van Toshiba is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-04 14:40
Waarom probeert iedereen zo krampachtig zijn PC via een DVI-->HDMI kabel aan te sluiten.. Wat is er mis met de gewone VGA (D-sub) kabel. Theoretisch zou het digitale signaal een betere kwaliteit moeten leveren, maar ik heb mijn TFT via een d-sub kabel aan mijn PC hangen en ik kan iet echt zeggen dat ik vaak storing heb ofzo (lees "nooit") en heb de monitor ook een x aan een andere pc gehangen met een dvi kabel en met een d-sub, en dan af en toe wisselen, maar ik zie geen verschil.

als ik dan lees dat mensen allemaal gekke trucs moeten uithalen om via de dvi kabel fatsoenlijk beeld te krijgen vraag ik me af waarom de PC niet gewoon met een VGA kabel wordt aangesloten, dan hou je ook nog 2 HDMI poorten over voor een HD decoder en HD DVD speler en kan je XBOX lekker op de component aansluiting..

Maar als ik iets over het hoofd zie, dan hoor ik dat graag..

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:12
Ik heb vandaag een 32wl56p bij de MM in Zwolle opgehaalt voor 888 euro en ik moet zeggen die heeft al een perfect beeld, voor een 32" is het retestrak allemaal.
Nu ben ik geen audio/video-fiel dus het is mij allemaal om het even, het enige verschil met de 58p wat ik kon vinden is het aantal ingangen, maar het is voor mij meer dan voldoende.
Als deze 66p dan nog beter moet zijn dan is het zeker geen slecht koop.

Ook moet ik even kwijt dat Toshiba echt geen kleine speler is op de LCD markt, alleen is het in de USA en Asia vele malen groter dan hier in Europa.
Toshiba maakt weldegelijk goede produkten (al heb ik het hier niet over hun laptops) tegen een zeer redelijke prijs.

Dus voor iedereen die twijfelt over een Toshiba, ga eens kijken in de winkel en vraag je af of het verschil in kwaliteit met Philips of Samsung die meerprijs wel waard is. Het zijn gewoon goede televisies voor niet al te veel geld (hoewel het toch nog een hoop blijft, en NEE, ik heb geen aandelen in Toshiba, IK vind gewoon dat ze over het algemeen best goede produkten maken).

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

poes schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 20:23:
Hoewel ik hem besteld heb ben ik er niet zeker van of dat de 66 serie de 58 vervangt. Of dat de 58 serie het topmodel blijft, zoals een aantal bladen schrijven, of dat de 66 serie nu toch de top van Toshiba is.
De 66 is NIET de opvolger van de 58, dat wordt de 68 die rond augustus/september moet uitkomen.

In What Hifi magazine (UK) van juni 06 is een test tussen acht 32'' LCD's. De Toshiba 66 kwam er op de 2e plaats na de Sony 32V2000.

Niet slecht dus.... heel goed zelfs !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Welke 8?

wordt de Phillips 32PF9966 ook getest?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62484

Ik ben zelf aan het twijfelen. Samsung LE37R72B vs de Tosh. Kan iemand al wat zeggen over de vga connectie en 1:1 pixelmapping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-04 00:09

xdc

waar blijven de foto's in dit topic? :)
en meer gebruikers info aub

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
Anoniem: 62484 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 14:38:
Ik ben zelf aan het twijfelen. Samsung LE37R72B vs de Tosh. Kan iemand al wat zeggen over de vga connectie en 1:1 pixelmapping?
VGA gelimiteerd tot 1280x720, daarboven blurry en/of overscan, maar het kan ook zijn dat dit hoger kan, nog geen echte ervaringen. HDMI echter 1360x768 1:1 pixelmapping met bewijs > http://www.avforums.com/f...?p=2887018&postcount=1044.

[ Voor 18% gewijzigd door Roet op 28-05-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 16:31
Wat mij toch meer interesseert is de kwaliteit van 480i en 576i beelden. Dat analoog TV beeld er crappy uitziet kan ik wel accepteren, maar ik wil ten opzichte van m'n huidige CRT TV er niet in kwaliteit op achteruit gaan met m'n PS2 en Dreamcast. Jammer genoeg ondersteunen een hoop games niet 480p, dat had het al een stuk minder problematisch kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xdc schreef op zondag 28 mei 2006 @ 14:59:
waar blijven de foto's in dit topic? :)
en meer gebruikers info aub
Ja, idd. wordt tijd dat er eens wat bevindingen en foto`s hier komen 8)

Ik ga m`n eigen eens lekker verwennen en de 37WL66Z bestellen :9~
Heb gister de 32" versie gezien bij MM in Breda en ziet er goed uit (behalve het signaal wat met 6 miljoen andere tv`s verdeelt is :r )

De 32" was bij MM € 1499,- (op internet bij Redcoon € 1056,- 8) )

Scheelt wel wat he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Heeft iemand hier al ervaringen met de 42" of reviews ervan gezien die een beetje positief zijn?

De problemen met de kijkhoek en het brommen (geluid) vindt ik namelijk toch wel verontrustend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

innocent schreef op zondag 28 mei 2006 @ 20:18:
Heeft iemand hier al ervaringen met de 42" of reviews ervan gezien die een beetje positief zijn?

De problemen met de kijkhoek en het brommen (geluid) vindt ik namelijk toch wel verontrustend :(
De ervaringen op de engelse en duitse fora zijn goed.

De kijkhoek is alleen merkbaar op de 37" (ook niet bij allemaal even veel)
Brommen is alleen van toepassing op de WLT serie (met ingebouwde dig. tuner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Anoniem: 174920 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 20:46:
[...]

Met andere woorden: De 32WL66 en 42WL66 hebben nergens last van.

[ Voor 4% gewijzigd door Devil N op 28-05-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62267

Ik heb de 32wl66.

Pal signaal: kijk op meer dan 3 meter.
Digitaal: mac mini intel dvi naar hdmi.
Na veel calibreren is de kwaliteit weergaloos.
Ik eb zelfs de aanschaf van de beamer uitgesteld zo goed is deze tv.

De faroudja is beter dan alle software matige deinterlacing die ik heb in VLC.

Topper (ik wou alleen dat ik een 10cm grotere had gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

jopmelone: wil je asjeblief ff wat leuke foto's schieten van je Toshiba scherm? Hoe blijft de faroudja chip staan tegenover de pixel plus techniek van philips? Heb je dat misschien kunnen bekijken in de MM?

ik wil as zaterdag ff een rondrit gaan maken langs de MM-kten die de Toshiba hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.avforums.com/f...w+thread+for+WLT+Settings

Dat is nog een goed site voor info betreffende de 32wl66.

Instelling in de MM is normaal gesproken zwaar K..
Kijk of je heb mee mag nemen en geld terug krijgt indien hij niet bevalt.
(woon niet in NL dus heb geen id of het kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tegenover de Pixelplus van philips....

Ik heb geen idee eerlijk gezegd, maar kon in de recenties nix beters vinden voor dit geld (was bedoeld als TV naast de beamer...).
Zwart waarden zijn weergaloos, contrast idem

Kan hem prima gebuiken als pc monitor (wel handig om de htpc te bedienen als VNC om een reden niet werkt). (60 Herz, na veel klooien heb ik 1224 * 695,,, geen overscan, geen onderscan, geen zwartbalken OSX)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
Over PixelPlus:

In de htv van deze maand was men echt niet zo enthousiast hierover! Er stond zelfs in de conclusie dat als je PP uit liet, jeb est een aardige tv hebt.

Over RedCoon:

Ik verwacht vandaag of morgen een telefoontje van de vervoersmaatschappij van RedCoon (de Greef)

Over HDTV: ik heb overwogen om HDTV van Casema te nemen, maar de ontvanger van Samsung wordt in veel fora (ook hier) afgekraakt. Letterlijk. Dat ding schijnt enorm te kraken. Daarnaast krijg je voor € 299,-- geen PVR, maar slechts een ontvanger. Hebben mensen ervaring met de Toshiba, om mij toch nog over de streep te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Vraagje, weet iemand waar de 37WL66 te bewonderen is ?? Ik ben zelf van plan hem te kopen maar +/- €1500,- is niet helemaal niks.. Je leest veel over die kijkhoek, maar de enige manier om er achter te komen of je het zelf storend vind, is door het te gaan bekijken,
Het maakt niet uit of die in die zaak brak is aangesloten, want het gaat me niet om de beeldkwaliteit, daarvan ben ik wel overtuigd dat tie goed zit, maar voornamelijk om de zwart waardes als je het scherm onder een hoek bekijkt. Als de zaak een beetje in het noordwesten van het land zit zou het fijn zijn

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eerste vijf toestellen in de What Hi Fi test (komt uit avforums):

1. Sony KDL-32V2000 - 5/5 (Picture 5/5, Sound 4/5, Features 4/5)
2. Toshiba 32WLT66 - 5/5 (Picture 5/5, Sound 4/5, Features 5/5)
3. JVC LT-32DX7 - 4/5 (Picture 4/5, Sound 4/5, Features 5/5)
4. Samsung LE32R74 - 4/5 (Picture 3/5, Sound 2/5, Features 4/5)
5. Panasonic 32LXD60 and LG 32LX2R (Tied based on same 3/5 average) (Picture 3/5, Sound 3/5, Features 4/5) (Picture 3/5, Sound 4/5, Features 3/5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Anoniem: 115951 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:19:
Eerste vijf toestellen in de What Hi Fi test (komt uit avforums):

1. Sony KDL-32V2000 - 5/5 (Picture 5/5, Sound 4/5, Features 4/5)
2. Toshiba 32WLT66 - 5/5 (Picture 5/5, Sound 4/5, Features 5/5)
3. JVC LT-32DX7 - 4/5 (Picture 4/5, Sound 4/5, Features 5/5)
4. Samsung LE32R74 - 4/5 (Picture 3/5, Sound 2/5, Features 4/5)
5. Panasonic 32LXD60 and LG 32LX2R (Tied based on same 3/5 average) (Picture 3/5, Sound 3/5, Features 4/5) (Picture 3/5, Sound 4/5, Features 3/5)
Hebben ze hierbij ook de prijs meegenomen ???
1. kdl-32V2000 €1567,-
2. 32WL(T)66 €1060,- is niet de T versie, ben over deze prijs niet zeker
3. LT-32DX7 €1410,-
4. LE32R74 +/-€ 1300,-
5 32LXD60 =/- €1200,0 / LG 32LX2R €1044,-
note: sommige prijzen zijn aannames, of opgesteld door hun grote of kleine broer te vergelijken met varianten die wel in Nederland te krijgen zijn, maar dit zijn ongeveer de minimum prijzen waarvoor deze tv's te krijgen zouden moeten zijn

Er zit namelijk wel een prijsverschil van ongeveer €500,- tussen het duurste en het goedkoopste model....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is inderdaad rekening gehouden met de prijs.
Dat was dan ook het negatieve punt van de Sony samen met zijn beperkte connectiviteit. De sony is veruit de beste, maar ook de duurste.

Ik dacht dat de T in de toshiba staat voor Digitale tuner.

Ik wou eerst de Toshiba kopen, maar ga nu toch voor de Sony gaan omdat die het beste is dat er momenteel te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Ik zie bij beide picture 5/5 staan, maar ik geloof je meteen als je zegt dat die van de sony beter is, heb er al meer goede verhalen over gehoord.. het prijsverschil van €500,- vind ik alleen wel erg veel...

de 37" schijnt alleen een beetje een probleem met de kijkhoek te hebben, die gebruiken dus een ander soort scherm dan de 32" is de kwaliteit van de 37WL66 net zo goed ??

Ik weet dat ik de vraag al een x eerder gesteld heb, maar heeft iemand de 32of 37 WL66 al op zijn pc aangesloten en hoe ?? ik lees daar wat wisselende ervaringen over.. terwijl ik dat eigenlijk het belangrijkste vind.. HR uitzendingen moet ik nog zien, maar alle HR afleveringen van 24 serie 5 en prisson-break die op mijn file-server staan te wachten wil ik wel op 1366x720 op de TV toveren, en niet dat ik met een 1024x768 zit die daarna weer op een verschrikkelijke manier wordt vervormt..
Ook wil ik er op kunnen msn-en of iets ander typen (of wat lezen op GOT) en dan wil je gewoon 1:1 mapping hebben, anders worden kleine letters echt onleesbaar.

als het iemand gelukt is kan die dan vertellen of
-het via vga(d-sub) (hier hoop ik eigenlijk op, want dan hou je 2HDMI poorten vrij) gelukt is of met een HDMI->DVI kabel?
-het uitmaakt of je een nvidia kaart of een ati kaart hebt?
-of je door middel van powerstrip een resolutie moet instellen of dat windows alles gewoon herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Anoniem: 174920 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 20:46:
[...]

Bedoel je de 42 WLG 66 ? Deze heeft namelijk een digitale tuner en een resolutie van 1920x1080.
De 42 WL 66 heeft volgens mijn namelijk maar een resolutie van 1366x768 :( en valt dus af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
wanneer komen nou foto's??? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
Vrijdag komt de mijne...dan komen er van mij wel foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TF-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-08-2020
nog een paar dagen en dan komt mijn 32wl66z.

bestelt bij medianess.de voor 1030 euro incl verzending naar nederland.
koopje toch??

nu nog een Oehlbach HDMI kabel en ik ben vooralsnog klaar.

- - - - T F - - - -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Laatst online: 27-04 14:58
Als ik op deze foto's moet afgaan moet ik toch zeggen dat het toch een vrij nette LCD is gezien de prijs. En als ik de Duitse/Engelse reviews mag geloven is deze tv helemaal een koopje.

Edit:
nog meer pics gevonden.

[ Voor 23% gewijzigd door jos707 op 29-05-2006 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom foto's?
Internet wemelt van de foto's van deze tv.
Of bedoel je foto,s van een spelende toshiba?
Geen id wat het brengt. Ligt weer aan de camera, lichtinstellingen, scene, instellingen pc / dvd speler / TV.

Gewoon afgaan op de reviews , van goede sites, en de prijskwaliteit verhouding.

Maar waar ik werkelijk niemand over hoor is de afstand tot de TV.

Pal beeldsignaal kijken op 2 meter afstand is geen feest. Omdat het kabel signaal eenvoudig te brak is en de TV "te " goed.. Minder dan 2,5 a 3 meter en je kijkt alleen maar Pal / Kabel ..Denk er dan nog ff over na. Anders is het top voor relatief weinig (relatief... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verzoek>

Post je TV instellingen (backlight etc)

Zal het morgen doen. (goede instelllingen maken een wereld van verschil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Anoniem: 62267 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 00:36:
[...]

Waarom foto's?
Internet wemelt van de foto's van deze tv.
Of bedoel je foto,s van een spelende toshiba?
Geen id wat het brengt. Ligt weer aan de camera, lichtinstellingen, scene, instellingen pc / dvd speler / TV.

Gewoon afgaan op de reviews , van goede sites, en de prijskwaliteit verhouding.

Maar waar ik werkelijk niemand over hoor is de afstand tot de TV.

Pal beeldsignaal kijken op 2 meter afstand is geen feest. Omdat het kabel signaal eenvoudig te brak is en de TV "te " goed.. Minder dan 2,5 a 3 meter en je kijkt alleen maar Pal / Kabel ..Denk er dan nog ff over na. Anders is het top voor relatief weinig (relatief... )
Ik zou graag foto's van een spelende Toshiba zien, omdat ik op het punt sta om een Samsung 40M71B aan te schaffen. Maar ik wil toch een spelende Toshiba zien, heb ze ook in geen enkele winkel zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTommie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:36

TTommie

Het leven is een pijpkaneel...

Anoniem: 62267 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 00:36:
[...]

Is dat ook het geval als je digitaal hebt van UPC?
Ik ben voornemens om de 37WL66Z aan te schaffen maar ik heb maar een kamer van
3,5 meter breed. ALs ik er dan te dicht opzit/slecht beeld kwaliteit heb is het natuurlijk weer niks waard.

Mr. T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-05-2023
Rainesh schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 10:56:
[...]

Ik zou graag foto's van een spelende Toshiba zien, omdat ik op het punt sta om een Samsung 40M71B aan te schaffen. Maar ik wil toch een spelende Toshiba zien, heb ze ook in geen enkele winkel zien staan.
Sta ook op het punt de 40m71b aan te schaffen, zou mooi zijn als ik hem ergens draaiend kan zien. Liefst naast elkaar, maar je kan niet alles hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-04 13:21
die is nog niet eens uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoodlum77 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:49:
[...]

Sta ook op het punt de 40m71b aan te schaffen, zou mooi zijn als ik hem ergens draaiend kan zien. Liefst naast elkaar, maar je kan niet alles hebben
Sta ook op het punt de 40m71b aan te schaffen, zou mooi zijn als ik hem ergens draaiend kan zien. Liefst naast elkaar, maar je kan niet alles hebben[/quote]

De TV's die ik spelend heb gezien hadden een bagger signaal en een bagger afstelling.
Altijd deze ellende als je een tv koopt, eigenlijk moet je een test dvd meenemen, tv's calibreren en dan vergelijken.. Probeer dat de MM verkoper maar uit te leggen.

32wl66 is top, faroudja rocks, prijs is geweldig.
andere toshiba's geen id, maar ik zou een Toshiba nemen met zelfde scherm, specificaties etc alleen andere omvang, en faroudja chip.

Samsung: geen id.

Neem een max budget en koop daarvoor het beste zou ik zeggen, en hou er rekening mee dat het ding in 5 jaar wordt afgeschreven (letterlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_BingO
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-04 16:57
Weet iemand of er een winkel in (de buurt van) Groningen is waar de Toshiba 32 WL66 te zien is? Wil hem graag kopen, maar moet hem toch eerst ff in levende lijve zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-04 11:18
El_BingO schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:29:
Weet iemand of er een winkel in (de buurt van) Groningen is waar de Toshiba 32 WL66 te zien is? Wil hem graag kopen, maar moet hem toch eerst ff in levende lijve zien :D
Is er een Mediamarkt in de buurt? Voor zover ik weet de enige echte winkel die hem verkoopt. Verder zijn het bijna allemaal webshops

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Kossen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-04 11:36
Roet schreef op zondag 28 mei 2006 @ 15:23:
[...]

VGA gelimiteerd tot 1280x720, daarboven blurry en/of overscan, maar het kan ook zijn dat dit hoger kan, nog geen echte ervaringen. HDMI echter 1360x768 1:1 pixelmapping met bewijs > http://www.avforums.com/f...?p=2887018&postcount=1044.
Is er iemand hier die een HTPC hier op heeft aangesloten? Hoe heb je dan de HDMI aangestuurd? Via een DVI-HDMI kabel of alleen HDMI? En waar heb je deze Tosh aan gekoppeld (PC, XBox360, DVD, etc.)

Ik overweeg nl heeel hard om te gaan voor de 37WL66, maar ik wil m'n HTPC wel kunnen gebruiken op 1360x768 (ATI graka).. bij voorbaat dank voor het antwoord _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_BingO
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-04 16:57
basset schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 20:25:
[...]

Is er een Mediamarkt in de buurt? Voor zover ik weet de enige echte winkel die hem verkoopt. Verder zijn het bijna allemaal webshops
Ja maar mijn MM (Groningen) heeft hem niet... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 21:00
"Iets verderop" > MM én IT's Den Haag hebben geen Toshiba's staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Laatst online: 24-04 00:09

xdc

heb er ook 1tje besteld bij redcoon
volgende week meer ;)

overigens de 32 inch versie , vind de 400 eu verschil toch wat te veel voor de 37 inch variant.

[ Voor 46% gewijzigd door xdc op 02-06-2006 17:10 ]

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roet schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:38:
MM in Breda wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
Ik heb hier wat foto's gepost:

http://homepage.mac.com/joost001/PhotoAlbum7.html

Veel plezier ermee. Meer foto's volgen later!

Ben enorm aan het stoeien met de instellingen aan het stoeien.
Is het leuk om te posten hoe jullie instellingen staan?

[ Voor 35% gewijzigd door poes op 02-06-2006 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

poes schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 18:21:
Ik heb hier wat foto's gepost:

http://homepage.mac.com/joost001/PhotoAlbum7.html

Veel plezier ermee. Meer foto's volgen later!

Ben enorm aan het stoeien met de instellingen aan het stoeien.
Is het leuk om te posten hoe jullie instellingen staan?
Ziet er goed uit Poes 8)
Ik ben benieuwd hoe dvd`s er op de Tosh uitzien.

Ik moet nog even op m`n vakantiegeld wachten om de 37 incher aan te schaffen.
(de kinderkamer is binnen en dat is toch wel belangrijker!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Laatst online: 08-02 14:52
32WL66P besteld bij NoRRoD. Dinsdag of woensdag staat ie voor me klaar. Na het zien van de fotos van poes kan ik nie wachten! NoRRoD is wel wat duur in vergelijk met de andere leveranciers die genoemd worden op kieskeurig.nl maar gelukkig betaal ik niet de prijs die op de site genoemd wordt ;) En kan ik hem op deze manier in een winkel halen. Ik hou niet zo van post bezorgen van dit soort apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasb84267
  • Laatst online: 22-01-2024
Roet schreef op zondag 28 mei 2006 @ 15:23:
[...]

Dat ziet er erg goed uit zeg! :9~

Kan iemand die dat scherm heeft mij vertellen of je daar powerstrip voor nodig hebt? Ziet het er bij julie ook zo goed uit?

X360: klaasb, Barton 2.5 ghz, 1 gig mem, 6800 LE, 13" Low Radiation CRT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
Ik hou niet zo van post bezorgen van dit soort apparaten.
Het is eenzelfde soort transportbedrijf als die de televisies bij Norrod afleverd!
Alleen bij Norrod zie je het niet en bij je thuis meestal wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

poes schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 09:00:
[...]

Het is eenzelfde soort transportbedrijf als die de televisies bij Norrod afleverd!
En dan zijn we nog eens een paar honderd €uro goedkoper uit 8)

He, je bent Nederlander of je bent het niet :P :P :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
poes schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 09:00:
[...]

Precies, en wat je niet ziet, is er niet.

Daarnaast vind ik het gewoon prettiger om dit soort dingen in een winkel op te halen. En ik werk gewoon, en ben dus niet thuis, waar moeten ze dat ding afleveren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Anoniem: 174920 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 09:11:
[...]

En dan zijn we nog eens een paar honderd €uro goedkoper uit 8)

He, je bent Nederlander of je bent het niet :P :P :P :P :P
Ik ben net zo duur uit als bij die postorder bedrijfjes hoor :) Ik ga niet 200 Euro teveel betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Roet schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:38:
De MM in Utrecht heeft de 37WL66 staan, en een aantal oudere modellen (56 en 58 series). Ze zijn wel errrrrrg lastig te vinden. Jammer, want ik zou graag de 32WL66 met m'n eigen ogen willen zien voordat ik besluit tot aankoop over te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Ik heb vandaag de toshiba 32pw66z bij de mediamarkt in Zwolle (80km gereden, je moet er iets voor over hebben) mogen bekijken. Hij werd ervoor speciaal uit het magazijn gehaald omdat hij niet in de showroom stond (dit was mij wel verteld door de telefoniste).

Nadat hij was uitgepakt en aangesloten, was het een plaatje om te zien. Vrij compacte vormgeving maar wel strak...

Het beeld echter.. Dit viel me behoorlijk tegen nadat ik de zeer lovende reviews op www.areadvd.de en AV magazin.de had gelezen. Deze sites prijzen deze Toshiba de hemel in door zijn uitstekende beeld weergave en de faroudja chip.

Ik had eindelijk mijn shortlist voor mijn nieuwe 32"tv laten slinken tot de:

- Sony 32v2000
- Toshiba 32pw66

De Sony draaide op de achtergrond ook vrolijk mee en ook deze tv overtuigde niet echt.. de Panasonic en de JVC welke ernaast stonden te pronken hebben het me weer flink moeilijk gemaakt. deze twee waren flink scherper qua beeld dan de Sony en de Tosh... lastig...

Is er iemand die vol trots zijn Toshiba aan mij wil laten zien (thuis) terwijl hij/zij deze tv volledig heeft gefine-tuned? Is misschien een beetje een enge vraag maar ik kan er op deze manier niet uitkomen.

plz mail mij op: swopdark@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:04

MrScratch

I am rubber, you are glue

Kan je de speaker van deze lcd nou ook als center speaker bij 5.1 gebruiken? Ik zal hem gaan ophangen en de speaker van de tv hangt dan precies op de plaats waar ik de centerspeaker zou ophangen, namelijk direct onder de tv.

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62484

In principe kan je altijd de speakers uit je tv als center gebruiken mits je de scart (geluidpinnetjes) verbind met de center preout van je receiver/pre of je 5.1 analoge uitgang op je dvd speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178267

Ik ben van plan om zo'n toshiba te kopen, zeker gezien de prijs!
Wil iemand mij asjeblieft eens vertellen hoe de weergave van voetbal is? dit is naast het gebruik van mijn xbox 360 erg belangrijk ;)

alvast bedankt

ps ik ben nieuw 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Vast wel erg goed denk ik, weetje al die nieuwe tv zijn gewoon erg goed.. Als je em aan de muur hebt hangen in je kamer dan kan je em toch niet meer vergelijken met andere tv's... Maarja dan blijf je in je onderbewustzijn toch weten dat er een betere te koop is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178267

ach ben maar een arme student die thuiswonend is en pas over 4-5 jaar het huis uitgaat, tot die tijd moet ik een mooie lcd hebben, en qua prijs is deze toshiba perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Laatst online: 27-04 14:58
swopdark schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 22:31:
Ik heb vandaag de toshiba 32pw66z bij de mediamarkt in Zwolle (80km gereden, je moet er iets voor over hebben) mogen bekijken. Hij werd ervoor speciaal uit het magazijn gehaald omdat hij niet in de showroom stond (dit was mij wel verteld door de telefoniste).

Nadat hij was uitgepakt en aangesloten, was het een plaatje om te zien. Vrij compacte vormgeving maar wel strak...

Het beeld echter.. Dit viel me behoorlijk tegen nadat ik de zeer lovende reviews op www.areadvd.de en AV magazin.de had gelezen. Deze sites prijzen deze Toshiba de hemel in door zijn uitstekende beeld weergave en de faroudja chip.

Ik had eindelijk mijn shortlist voor mijn nieuwe 32"tv laten slinken tot de:

- Sony 32v2000
- Toshiba 32pw66

De Sony draaide op de achtergrond ook vrolijk mee en ook deze tv overtuigde niet echt.. de Panasonic en de JVC welke ernaast stonden te pronken hebben het me weer flink moeilijk gemaakt. deze twee waren flink scherper qua beeld dan de Sony en de Tosh... lastig...

Is er iemand die vol trots zijn Toshiba aan mij wil laten zien (thuis) terwijl hij/zij deze tv volledig heeft gefine-tuned? Is misschien een beetje een enge vraag maar ik kan er op deze manier niet uitkomen.

plz mail mij op: swopdark@hotmail.com
Kan je even vertellen wat er dan zoal mis was met de beeldkwaliteit ? En wat was de bron van het beeld, DVD of gewoon tv-kabel ?
Ik heb ook niks anders dan goede dingen gehoord over deze LCD en verbaas mij dan ook dat beeld zo slecht was.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste