jos707 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:52:
[...]
Kan je even vertellen wat er dan zoal mis was met de beeldkwaliteit ? En wat was de bron van het beeld, DVD of gewoon tv-kabel ?
Ik heb ook niks anders dan goede dingen gehoord over deze LCD en verbaas mij dan ook dat beeld zo slecht was.
Nou er is natuurlijk niks "mis" met het beeld maar bij de mediamarkt kreeg ik de kans om hem te vergelijken met zijn directe "32" concurrenten. De JVC 32x70 leek een stuk scherper te zijn en de Sony 32v2000, de panasonic 32lx60 en de JVC gaven een voller kleurbeeld dan dat de Toshiba deed. Ik mocht met de afstandsbediening even aanklooien maar ik kreeg het "zo ff snel" niet zo als die andere drie. (De Sony geeft echt verbluffend de kleur rood weer, net zoals Sony zelf beweerd trouwens)
Het vergelijkbeeld was de analoge kabel welke bij MM zelf draaide (ik weet dit is niet de beste bron) Ook had ik even gevraagd om een dvd op te zetten (via HDMI) dit zag er niet verkeerd uit maar ik had liever even een film gezien waarbij veel kleur en beweging zichtbaar was.
Ik denk dat je voor het bedrag van € 1050,- niet een betere lcd tv kan kopen maar ik wil graag het beste, ik verwachte ook het beste van de Toshiba en dat is me niet gegeven. Mijn verwachtingen waren te hoog denk ik. Het is eigenlijk ook heel moeilijk om te zeggenwat ik eigenlijk had verwacht.
Zoals ik al had gepost: Als je eenmaal een lcd thuis aan de muur habt hangen dan kán je hem ook niet meer vergelijken met anderen. Dus dan is het beeld gewoon goed, maar ik ben er zoeentje die dan weet dat ik een betere "32" had kunnen kopen (€1000 + geef ik maar zelden uit), en dat gevoel kan ik niet echt goed hebben.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop