Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
[xbox] Xbox media center - Deel V
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 57 58 59 last
Nieuw TopicHiervoor had ik helemaal geen xbmc, dus dit was first time install. En de xbmc op de cd is van januari geloof ik. Vanaaf ga ik proberen of ik kan ftp'en om dan de xbmc te updaten met de build van schweino.
SDFNYIRW
quote:martdj schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:55:
Ik zag dat Schweino zijn build al een tijdje niet meer geupdate heeft (laatste van 13 maart). Daarnaast zag ik bij XBMC dat er momenteel een code freeze is (vanaf 7 maart) voor versie 2.0 waarin alleen nog bugs gefixt worden. Is het mogelijk dat er sinds 13 maart geen changes meer geweest zijn of is Schweino "afwezig" (ik heb 'm ook al een tijd niet meer op het forum gezien).
Daarnaast zou het handig zijn om te weten welke bestanden Schweino voor zijn build aan de XBMC uit de CVS toevoegt (zoals naast een aantal scripts blijkbaar DialogSubMenu.xml), zodat we weten of iets een bug in XBMC is of misschien veroorzaakt door die toevoegingen. Weet iemand dit?
Ik ben er wel hoor, alleen wat passiever in dit forum
Ik ondervind de laatste dagen veel problemen met de CVS server, ik krijg er niets van gedownload, vandaar het gebrek aan updates.
Het enige wat ik aan de CVS toevoeg zijn scripts, enkele milkdrop visualisaties, codecs en de betreffende dialogsubmenu.xml
Ik lees overigens net pas dat dit laatste bestand problemen geeft, ik zal mijn eigen versie dus weghalen zodat de originele CVS versie in mijn builds komt te zitten.
[update]
zie net dit:
quote:( 2006-03-13 12:42:16 - Project CVS Service ) As of 2006-03-12 pserver (anonymous) CVS services, along with tarballs and ViewCVS are down for projects that start with the letters e, i, j, o, v, w and x. We hope to resolve this issue in the next 2 days.
van http://sourceforge.net/docs/A04/
Blijkbaar is het nog niet opgelost dus.....
Schweino wijzigde dit bericht 17-03-2006 14:57 (23%)
Smokeheadquote:KroeT schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:35:
Ik heb net gezocht naar skins, maar kan eigenlijk niets vinden dat mooier of 'beter' is dan PMIII. Jammer doch helaas.
quote:Bigfoot87 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 20:06:
[...]
Je kunt Xbmc remote benaderen dmv de webserver.
Dus je kunt in je browser gewoon het ip van je xbox invullen.
Als ik het ip in mijn browser tik doet ie het niet..moet ik iets enablen op mijn xbox?
Ik wil dus mijn xbox "shadowen" vanaf mijn pc net als realVNC, radmin bij pc's..
PnD wijzigde dit bericht 18-03-2006 11:36 (34%)
Hier lopen de films ook soms vast. Soms starten ze niet eens op. Wel raar. Ik gebruik een versie van Schweino maar weet zo niet welke versie. Heeft de laatste hier ook last van? Wilde namelijk vandaag weer eens gaan updaten 
Reg. datum: 22 oktober 2004
Reg. datum: 22 oktober 2004
Weet iemand hoe ik mijn Thomson DVD speler in mijn Xbox 1.0 toch zo ver krijg om mijn Slayer' af te spelen? Hij wilt er niet van booten, heb al geprobeerd:
Maxell CD-RW
Maxell CD-R
Philips DVD+RW
En leest geen van allen. Nogal vervelend, zo heb ik nog niks aan mijn modchip
Maxell CD-RW
Maxell CD-R
Philips DVD+RW
quote:Bigfoot87 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 20:06:
[...]
Je kunt Xbmc remote benaderen dmv de webserver.
Dus je kunt in je browser gewoon het ip van je xbox invullen.
Een backup van een DVD maak je met Magiciso,
Vervolgens kun je gewoon het Iso bestand streamen of kopieren naar je Xbox.
Moet ik dan perse een xbox dvd image maken of een gewone ISO?
Want voor xbox image moet je een geregistreerde versie hebben..
Hoe ga ik hem vervolgens afspelen in XBMC?
Reg. datum: 27 juli 2005
quote:PnD schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 09:01:
[...]
Als ik het ip in mijn browser tik doet ie het niet..moet ik iets enablen op mijn xbox?
Ik wil dus mijn xbox "shadowen" vanaf mijn pc net als realVNC, radmin bij pc's..
Ja, je zult idd eerst de webserver aan moeten zetten in xbmc. Dit kun je doen in onder 'Netwerk' in 'Instellingen'
Vervolgens zul je door je ip in te tikken in je browser verbinding kunnen maken met Xbmc, en deze bedienen via je browser.
Plaatje op imageshack (popups!)
Bigfoot87 wijzigde dit bericht 18-03-2006 15:56 (7%)
quote:PnD schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 11:37:
[...]
Moet ik dan perse een xbox dvd image maken of een gewone ISO?
Want voor xbox image moet je een geregistreerde versie hebben..
Hoe ga ik hem vervolgens afspelen in XBMC?
Nee je kunt op je computer gewoon een ISO maken met MagicISO.
En dan kun je de ISO gewoon via je SMB shares benaderen en afspelen of kopieren.
suc6!
Hmm had dit gedaan, maar had misschien niet genoeg geduld dan..
Ik kan met mijn thomson alleeen booten van sony cd'rsquote:Thaan schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 11:03:
Weet iemand hoe ik mijn Thomson DVD speler in mijn Xbox 1.0 toch zo ver krijg om mijn Slayer' af te spelen? Hij wilt er niet van booten, heb al geprobeerd:
Maxell CD-RW
Maxell CD-R
Philips DVD+RW
Reg. datum: 20 augustus 2004
Reg. datum: 20 augustus 2004
een DVD+R does the trick (niet RW dus)quote:Thaan schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 11:03:
Maxell CD-RW
Maxell CD-R
Philips DVD+RW
Reg. datum: 03 november 2005
Reg. datum: 03 november 2005
Stemmen dusquote:We just discovered that we have been nominated in two categories in SF's Community Choice Awards.
Please help by submitting your votes for XBMC:
- Best Multimedia Project
- Best Game Project
These are the first annual SF Community Awards; vote for Open Source projects you think are shaping the technology landscape.
Voting has already started and ends on:
USA: Thursday 3/23/06, 11:59 pm EST
EU: 2006-03-24, 4:59 am GMT
Winners are announced at the Slashdot Lounge at LinuxWorld Expo, Boston, April 5.
Thanks for your vote in both categories (scroll to the bottom of each category)!
/Team XBMC
Reg. datum: 30 november 2000
Reg. datum: 30 november 2000
met evolution of een firmware als xecuter 3.0, moet je maar ff op hun sites zoeken
UTFS??? STFU zal je bedoelen!!!
Ik gebruik al een tijdlang XBMC met veel plezier. Ik heb sinds kort m'n xbox aangesloten op een beamer. Ik projecteer nu via de componentaansluiting 2 meter breed op 480p wat er erg lekker uit ziet.
Nu zijn alleen de ondertitels van DivX films nogal dik zwart omlijnd. Een iets dunner lijntje zou mooier zijn. Heeft iemand een idee of dit kan? Is het lettertype te wijzigen?
-edit: Ik heb het al gevonden.. gewoon subs kleiner maken, wist niet dat dat kon
http://manual.xboxmediace...SettingsMyVideosSubtitles -
Nu zijn alleen de ondertitels van DivX films nogal dik zwart omlijnd. Een iets dunner lijntje zou mooier zijn. Heeft iemand een idee of dit kan? Is het lettertype te wijzigen?
-edit: Ik heb het al gevonden.. gewoon subs kleiner maken, wist niet dat dat kon
FaceDown wijzigde dit bericht 19-03-2006 13:42 (19%)
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Reg. datum: 15 augustus 2004
zo zo een RGB kabel is echt een stuk mooier en scherper als een normale scart
kan je ergens in XBMX instellen hij breedbeeld moet weergeven ?
Reg. datum: 27 september 2002
Reg. datum: 27 september 2002
Yep bij je settingsquote:hellrazor schreef op zondag 19 maart 2006 @ 13:48:
zo zo een RGB kabel is echt een stuk mooier en scherper als een normale scart![]()
die tomson drives zijn trouwens ook aan te passen dacht ik zodat ze meer kunnen afspelen. Schijnt echter wel lastig te zijn...
Kijk daar voor op de website van xbox-scene
Kijk daar voor op de website van xbox-scene
ik heb evox erop alleen kan ik die setting bij system manegement niet veranderenquote:Tha_Butcha schreef op zondag 19 maart 2006 @ 09:46:
met evolution of een firmware als xecuter 3.0, moet je maar ff op hun sites zoeken
quote:hellrazor schreef op zondag 19 maart 2006 @ 15:13:
[...]
ik heb evox erop alleen kan ik die setting bij system manegement niet veranderen
Probeer ConfigMagic 1.6 final eens, daar moet het zeker mee lukken.
http://www.eurasia.nu/mod...rderby=titleA&show=50
In je normale xbox dashquote:hellrazor schreef op zondag 19 maart 2006 @ 13:48:
zo zo een RGB kabel is echt een stuk mooier en scherper als een normale scart![]()
Weet iemand of het mogelijk is om de MCE infrarood ontvanger te gebruiken i.c.m. XBMC?
Op mijn PC werkt deze zonder problemen en gaat er een rood ledje branden als je op een knop van de afstandbediening drukt.
Echter als ik de receiver aansluit en wil gebruiken in XBMC dan werkt het niet.

Ik heb zelf al de volgende dingen gedaan:
- <displayremotecodes>true</displayremotecodes> geeft geen resultaat
- De MCE receiver aansluiten op een USB hub en het rode ledje gaat branden als je op een knop drukt.
- De MCE receiver aansluiten op de Xbox en de led brandt tot het moment dat het Microsoft of MOD logo in beeld komt (bij het opstarten)
Op mijn PC werkt deze zonder problemen en gaat er een rood ledje branden als je op een knop van de afstandbediening drukt.
Echter als ik de receiver aansluit en wil gebruiken in XBMC dan werkt het niet.

Ik heb zelf al de volgende dingen gedaan:
- <displayremotecodes>true</displayremotecodes> geeft geen resultaat
- De MCE receiver aansluiten op een USB hub en het rode ledje gaat branden als je op een knop drukt.
- De MCE receiver aansluiten op de Xbox en de led brandt tot het moment dat het Microsoft of MOD logo in beeld komt (bij het opstarten)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 57 58 59 last
Dit topic is gesloten.