Het Logitech Z-5500 PLOPJES probleem topic DEEL 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.771 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107559

Ik heb ook gebeld naar logitech, en gekozen voor een nieuwe set. Geen probleem, werd prima geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-04 16:16
Anoniem: 47742 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:36:
tm030614 ik heb je even mailtje gestuurd over mijn contact met de helpdesk.

Nou ik heb dus even gebeld met de helpdesk over mijn X-530 setje, de beste man wist hier helemaal niks van af. Na wat rondzoeken van hem kon hij mij wel vertellen dat er wat problemen waren met de Z-5500 set maar dat waren maar heel weinig mensen volgens hem.. Ook ben ik afgescheept met het verhaal dat ik maar langs de Mediamarkt moest gaan voor een vervangingssetje. Toen ik hem vertelde dat ik dit allang zou hebben gedaan als ik de enige was geweest kreeg ik het antwoord dat er zovéél setjes waren en dat het best zou kunnen dat die van mij defect is. Het lijkt er dus op dat de z-5500 wél aandacht krijgt maar dat het bij andere setjes vies tegen valt.
Check mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Anoniem: 144949 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:48:
Mja het probleem van de Z-5500 werd ontkent bij Logitech NL totdat er orders kwamen van hoger op (B.L. enzo). Het probleem zal ook ontkent worden bij de andere setjes totdat er orders van hogerop komen over de andere setjes. Heb ook een mailtje (met dat formulier van 'stel een vraag') gestuurd ondertussen voor men X-530. Hierin heb ik verwezen dat de problemen al bekend zijn bij Logitech, en dat er ook vermelding van is in de FAQ.
Door wie word het nu nog ontkend dan? Ik heb echt meer info nodig wil ik jullie kunnen helpen.

Overigens is het niet de bedoeling om oude cases op te halen. Dus cases ouder dan 1 week waarin het probleem ontkend word laten vallen en een nieuwe aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144949

tm030614 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 14:30:
[...]

Door wie word het nu nog ontkend dan? Ik heb echt meer info nodig wil ik jullie kunnen helpen.

Overigens is het niet de bedoeling om oude cases op te halen. Dus cases ouder dan 1 week waarin het probleem ontkend word laten vallen en een nieuwe aanmaken.
Oei sorry dat ik voor verwarring zorg. Heb momenteel nog met niemand contact gehad van Logitech. Ik heb daarstraks een mailtje gestuurd naar de customer service via dit formulier waarin ik zeg dat men X-530 last heeft van ploppen en radio-ontvangst. Ik heb ook verwezen naar de FAQ waarin dit probleem stond omschreven (weliswaar voor de Z-5500) en gezegd dat het probleem bij hun bekend zou zijn en er een oplossing voor zou zijn.

Mijn post van daarnet was als reactie op InFIAm3. InFIAm3 zei namelijk dat het probleem aan de telefoon werd ontkent voor de X-530 en dat de medewerker zei dat het waarschijnlijk gewoon een defect is. In mijn reactie, redeneerde ik gewoon het volgende: het probleem van de Z-5500 is ontkent geweest door Logitech (want het zou aan het net hebben gelegen, of er zou een defect zijn geweest) tot op het moment dat B.L. zich terug is gaan moeien en er erkenning is gekomen voor het probleem. Ik veronderstel dat er dan van hogerop (Zwitserland, B.L., whatever) orders zijn geweest naar de customer service van Logitech NL, om, indien er iemand belt met dit probleem, het dan te accepteren en een omruiling of terugbetaling voor te stellen. Dus zoals dit ook bij de Z-5500 is gebeurd, veronderstel ik dat het ook bij de andere setjes zo is: namelijk eerst ontkennen van het probleem totdat er orders komen van hogerop om het probleem aan te nemen en een oplossing voor te stellen. Mits InFIAm3 zei, dat het probleem werd ontkent toen hij belde, dacht ik dat de orders van hogerop mbt de andere setjes nog niet plaatsgevonden hebben.
Dus die post, was maar een redenering van mij, ik weet niet wat er al al dan niet gebeurd is bij Logitech.

Sorry voor de verwarring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Nou ik heb dus even gebeld met de helpdesk over mijn X-530 setje, de beste man wist hier helemaal niks van af.
Geloof me, elke helpdesk medewerker kent de problemen. Officieel kennen ze de problemen echter niet. Elke keer wanneer je belt (ook al krijg je dezelfde persoon waar je een week oid eerder het probleem aan hebt uitgelegd) zal de medewerker zeggen dat er geen problemen met de x-530 bekend zijn. Ik sprak een tijdje een medewerker die aangaf wel van de problemen op de hoogte te zijn maar dit officieel niet te zijn. Helaas heb ik geen naam opgeschreven toen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
nomad85 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 14:09:
[...]

Thnx....die Magnum E bedoel je toch?....kon er niet zoveel engelse review van vinden......bovendien zijn ze de helft van de prijs van Z-5500.....zijn ze dan niet wat minder?....

Ik wil er niet op achteruit gaan, maar als het even kan alleen geen logitech meer.

Ik ga er nog even wat dingen overlezen..thnx ComBax.
Inderdaad, die Concept E Magnum. Nu is hij niet zo duur meer, maar hij heeft toch nog een tijdje €379 gekost.
Engelstalige reviews zijn idd schaars, maar dit is wel een goeie vergelijking met meerdere sets (ook de Z-5500 van Logitech).
Nog een (Nederlandstalige discussie over de setjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47742

Done, je hebt mail terug :)

Ik ben net dus gebeld door de heer BL, zeer vriendelijk en de agent zou gewezen worden op zijn fout. Ook heb ik een verzoek gekregen of iemand van de ABU bij langs kon komen. Heb hierop gezegd dat ik niet wist of ik op die data aanwezig was en of hij me daar even over kon mailen. Dit heeft hij heel netjes gedaan. Ik denk dat ik dus wel even iemand van de ABU langs laat komen om hier even te komen kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:25

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Zoals ik al een paar keer gepost heb, zat ik te zoeken naar een speakerset van een ander merk. Ik ben daar gister 6 uur mee bezig geweest en vandaag ook zeker een paar uur. Heb dingen in het duits gelezen, in het engels, nederlands en frans. De concurrentie zoals ik hem bedacht had is het volgende:

Megaworks S750 thx..creative
Megaworks 550 thx...van creative
Teufel E s Magnum
Klipsch 5.1 ultra...maar die is niet leverbaar in nederland
ozaki F8 hm 080
Teufel Concept G THX 7.1

Oké hier mijn conclusies. Ik heb zelf niks getest, heb alleen vele vele review gelezen.

Megaworks S750 klinkt geweldig, levert goed geluid in spellen, muziek en movies. Doet qua geluid niet onder voor de Z-680 (voorganger van Z-5500). Mist daarentegen wel aansluit mogelijkheden. Heeft niet zelf een decoder voor DTS, dus of je sluit hem analoog aan en geniet van sub-optimale ervaringen, of je neemt een propere audigy kaart erbij die zelf DTS ondersteunt. De Z-5500 is qua geluid niet veel beter dan de Z-680, dus ook niet veel beter dan de S750 van creative, maar heeft dus een eigen decoder en meer aansluitmogelijkheden voor eventuele andere apparaten naast de PC.
S750 heeft niks wat een Z-5500 niet heeft. Wat hij wel anders heeft is de opbouw van de boxen. De S750 maakt gebruik van 2-weg boxen, wat betere kwaliteit op kan leveren. De S750 heeft volgens sommige review een betere harmoniek. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, (zal nog even verder lezen), maar ik denk dat de S750 een iets betere (vooral) muziek weergave heeft, maar dat het niet opweegt tegen de nadelen die de Z-5500 niet heeft (zoals geen eigen decoder etc).

Megaworks 550, het kleine broertje van de S750. Hij is zeker niet slecht. Komt hardstikke mooi geluid uit, maar als je de Z-5500 gewend bent, zul je zeker niet aangenaam verrast zijn. Kortom, wil je bezuinigen op je uitgave en heb je geen externe decoder nodig, geen extra aansluitmogelijkheden, dan zou je kunnen gaan voor dit systeem. Hij verliest de strijd met een Z-680, maar niet met een grote achterstand. Persoonlijk vind ik hem veel minder mooi dan de Z-5500 en achteruit gaan op je systeem vind ik uiteraard zonde.

Klipsch Ultra. Er zijn wat meerdere versies van. Je hebt de gewone 5.1, die al een tijdje uit is. De ultra is daarna uitgebracht en is letterlijk de verbeterde versie van de gewone. De gewone 5.1 van klipsch (die niet meer op de website van klipsch staat) was minder goed dan de Z-680. De ultra is daarentegen wel een echte verbetering t.o.v. zijn voorganger, maar ik kon geen directe conclusies tussen Z-5500 (of Z-680) en de ultra vinden. Wat ik wel weet is dat de ultra veel duurder is dan de Z-5500. Hij is niet leverbaar in nederland, dus tenzij je zelf naar duitsland (bijvoorbeeld) gaat, kun je dit systeem niet zo makkelijk kopen. Ik kan eigenlijk geen goede uitspraak over dit systeem doen, daar ik er te weinig info voor vond. De klipsch heeft ook geen decoder, maar wel een control unit. Hier kun je wel vrij veel settings mee regelen, maar uiteraard is dat heel wat anders dan een decoder. Sommige review geven deze set de ultieme waardering, een 10. Zelf vind ik dit vreemd aangezien hij nogal beperkt is in aansluitmogelijkheden en omdat hij geen decoder voor DTS heeft.
Conclusie: qua geluid via analoog zal deze niet minder zijn dan de Z-5500 en misschien zelfs wel beter. Ik weet het niet, kon niet genoeg vinden over de vergelijking tussen Z-5500 en deze set.

Ozaki F8. Kan ik eigenlijk kort en subjectief over zijn. Ik heb een Ozaki 5.1. (Ozaki HM030 Q3) gehad. Ligt nu op zolder. Geluid is zoveel minder mooi. De bas is gewoon slecht en resoneert binnen de subwoofer. Nou is de F8 een ander systeem. Review geven aan dat er goed geluid uit komt. Maar voor muziek mist hij diepgang, hij is het best geschikt voor kleine ruimtes. Een andere review die ik erover vond aan dat het systeem voor uiterlijk punten scoort en dat het geluidtechnisch geen hoogvlieger is.
Ook dit zal niet je opvolger zijn van je Z-5500. De ozaki F8 heeft extra mogelijkheden qua aansluiten. Je kunt er nog een tv aansluiten, daar er 2 ingangen op zit. 1x 5.1 en 1x stereo. In totaal zitten er 5 aansluitingen op, maar wat de andere voor aansluitingen zijn weet ik niet. Heeft geen decoder en kan niet optisch aangesloten worden.

Teufel E magnum. Deze is een stuk goedkoper, ongeveer 150 euro (volgens website van hun, pricewatch staat hij niet tussen.) Hierover is best veel te vinden, de boxen zijn alleen al wat ouder en was zelfs nog voor de Z-680. De meningen die ik erover kon vinden van review waren eigenlijk unaniem. Klinkt goed. Is vooral niet al te duur en is duurzaam. Daarentegen zal hij een vergelijking met de Z-680 verliezen (en dus ook zeker van de Z-5500). De teufel heeft geen extra mogelijkheden qua aansluiten. Heeft geen decoder en kan niet optisch aangesloten worden.

Teufel Concept G THX 7.1

Toch wel het parade paardje van teufel op dit gebied. Hij is niet goedkoop (maar ook niet duurder dan de Z5500 volgens mij), is alleen niet te koop in nederland.
Hij geeft een mooi harmonisch geluid (je hoort dus niet apart een subwoofer knallen), dit heb ik meerdere keer gelezen. De Z-5500 heeft dat wel eens vind ik, dat de subwoofer wat buiten de rest valt en dat je niet het geluid krijgt wat je met gewone boxen hebt.
Een aansluiting voor bijvoorbeeld een koptelefoon is er niet, wat ik dan wel weer een negatief punt vind. Optisch en coaxiaal zul je ook niet vinden op deze set. Kortom, hij mist echt wat aansluitmogelijkheden. Het is samen met de S750 de enige boxen met 7.1 die ik vergelijk. Niet iedereen heeft hier ruimte voor, daar je de boxen ook naast je kwijt moet kunnen.
Over het geluid zelf: Klinkt erg goed, kan zich meten met de S750 en de Z-5500.
Het duits is me toch zwaar gevallen dus ik weet het niet helemaal zeker.

Dat was het wel ongeveer....al deze informatie heb ik overal en nergens vandaan gehaald via google. Kan best zijn dat er fouten in staat. Graag commentaar hierop. Geef wat links die aangeven dat wat ik zeg niet helemaal klopt. Hier staat een ruw begin. Ik ben zelf eigenlijk weer tot de conclusie gekomen dat de Z-5500 toch wel het beste voor mij is.

Edit: thnx guys...heb het erbij gezet, uiteraard eerst nog even zelf gegoogled :)

[ Voor 18% gewijzigd door Nomad op 06-04-2006 16:16 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainless-NL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-03 14:12

Brainless-NL

lolkipo

Zeer netjes van je om even een opsomming te geven voor vervangende setjes, voor de mensen die geen z5500 meer zouden willen. Ik weet iig wel dat ik over een aantal maanden een z5500 koop.Dat is wel onder de voorwaarde dat de problemen daadwerkelijk zijn opgelost. Totdat ik dit van jullie hoor zal ik niet tot de aankoop overgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic Lion
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:05
Op dit moment heb ik bijna geen last van ploppen, alleen af en toe met een halogeen lamp die op hetzelfde stopcontact zit. Is dit voldoende of willen ze hem dan niet ruilen? En wat als ik ga verhuizen en daar blijkt hij toch erg te ploppen, kan ik hem dan alsnog omruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47742 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:04:
Done, je hebt mail terug :)

Ik ben net dus gebeld door de heer BL, zeer vriendelijk en de agent zou gewezen worden op zijn fout. Ook heb ik een verzoek gekregen of iemand van de ABU bij langs kon komen. Heb hierop gezegd dat ik niet wist of ik op die data aanwezig was en of hij me daar even over kon mailen. Dit heeft hij heel netjes gedaan. Ik denk dat ik dus wel even iemand van de ABU langs laat komen om hier even te komen kijken :)
Ah mooi zo. Mij mag hij gerust ook eens bellen. Ik denk wel dat ik op die data vrij ben, maar ik twijfel over mijn eigen Engels... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127279

@nomad, goed gedaan hoor. Ik was zelf al zeker van dat ik de z5500 ging houden, maar voor mensen die twijfelden zeker wel aardig review. (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
De S750 levert ook beter geluid dan de Z-5500, alleen wat je al zegt, heeft geen ingebouwde decoders and such sort.

@FlipTrip
Precies :)

@Bor de Wollef
Correctie dan, beter geluid.

[ Voor 18% gewijzigd door Marf0rz op 06-04-2006 16:17 ]

If you can't beat them, buy them !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipTrip
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05-2022
Even melden dat de gigaworks s750, 2 weg boxen heeft in tegenstelling met de z 5500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144949 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:43:
[...]

Ah mooi zo. Mij mag hij gerust ook eens bellen. Ik denk wel dat ik op die data vrij ben, maar ik twijfel over mijn eigen Engels... |:(
Hmm, ik weet niet of het nodig is om op 2 plekken te komen. Ik heb begrepen dat ze een auto huren en langs een aantal plekken gaan. Meneer B.L. heeft me ook een nieuw setje toegestuurd die ik begin volgende week kan verwachten om te testen. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Marf0rz schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:01:
[...]

De S750 levert ook mooier geluid dan de Z-5500, alleen wat je al zegt, heeft geen ingebouwde decoders and such sort.
Mooier is natuurlijk zeer subjectief. Misschien kun je vertellen hoe het geluid verschilt? Is het bv helderder, meer diepgang, betere tonen in het middengebied etc? Ik ben wel benieuwd waar de verschillen zitten namelijk. Zeker omdat ik de goedkopere setjes van Creative stukken minder vind klinken dan de goedkopere Logitechs.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
tm030614 ik heb je even mailtje gestuurd over mijn contact met de helpdesk.

Nou ik heb dus even gebeld met de helpdesk over mijn X-530 setje, de beste man wist hier helemaal niks van af. Na wat rondzoeken van hem kon hij mij wel vertellen dat er wat problemen waren met de Z-5500 set maar dat waren maar heel weinig mensen volgens hem.. Ook ben ik afgescheept met het verhaal dat ik maar langs de Mediamarkt moest gaan voor een vervangingssetje. Toen ik hem vertelde dat ik dit allang zou hebben gedaan als ik de enige was geweest kreeg ik het antwoord dat er zovéél setjes waren en dat het best zou kunnen dat die van mij defect is. Het lijkt er dus op dat de z-5500 wél aandacht krijgt maar dat het bij andere setjes vies tegen valt.
Ik heb een tijdje terug gebeld voor mijn z-2300 want iedereen had het over de fantastische klantenservice. Ik werd dus ook afgepoeierd door een irritante vent en moest maar naar Dynabyte oprotten. Ik kreeg zelfs nog de wind van voren van die vent :/ omdat ik even uitleg vroeg. Ik heb toen maar eens een mailtje geprobeerd en kreeg als antwoord dat ik dit en dat moest proberen. Ik had trouwens wel via een slimme woordspeling gesuggereerd dat de winkel had gezegd met Logitech contact op te nemen want anders moest het dubbel verzonden worden = zonde. Na wat weekjes proberen antwoord gegevens dat het niks hielp en een dag later stond er een nieuwe set op de stoep. Ik zal dus vooral mailen met Logitech, misschien heb je er wat aan.
Logic Lion schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:38:
Op dit moment heb ik bijna geen last van ploppen, alleen af en toe met een halogeen lamp die op hetzelfde stopcontact zit. Is dit voldoende of willen ze hem dan niet ruilen? En wat als ik ga verhuizen en daar blijkt hij toch erg te ploppen, kan ik hem dan alsnog omruilen?
Ruil hem nu maar voor zo'n goede versie, dat het ding af en toe plopt maakt niks uit het hoort niet te ploppen. Dit klinkt wel weer erg fout maar als ze gaan vragen hoe vaak het plopt verzin dan maar VAAK voordat ze je gaan afpoeieren. Zoals je al zegt als je gaat verhuizen of het apparaat in een andere stopcontact steekt zit je misschien alsnog met de gebakken peren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BARACUS schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:23:
[...]

Ik heb een tijdje terug gebeld voor mijn z-2300 want iedereen had het over de fantastische klantenservice. Ik werd dus ook afgepoeierd door een irritante vent en moest maar naar Dynabyte oprotten. Ik kreeg zelfs nog de wind van voren van die vent :/ omdat ik even uitleg vroeg. Ik heb toen maar eens een mailtje geprobeerd en kreeg als antwoord dat ik dit en dat moest proberen. Ik had trouwens wel via een slimme woordspeling gesuggereerd dat de winkel had gezegd met Logitech contact op te nemen want anders moest het dubbel verzonden worden = zonde. Na wat weekjes proberen antwoord gegevens dat het niks hielp en een dag later stond er een nieuwe set op de stoep. Ik zal dus vooral mailen met Logitech, misschien heb je er wat aan.
Zie ook een paar reply's boven je.. :) Er is al een andere oplossing gekomen. Toch bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Anoniem: 47742 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:27:
[...]

Zie ook een paar reply's boven je.. :) Er is al een andere oplossing gekomen. Toch bedankt voor de tip.
8)7 het is ook zo'n enorm web van problemen deze topic.

[ Voor 3% gewijzigd door BARACUS op 06-04-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-05 21:00
Tijd voor een nieuw deel trouwens?

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:42
Ik heb vandaag keurig een mailtje terug gekregen van Logitech. Er werd gevraagd of ik de speakerset los wilde koppelen van de computer en dan kijken of ik dan nog steeds ploppen had. Dit was echter het geval, en had dus daarna de keuze of ik kreeg me geld terug, of wachten op de nieuwe versie.
Ik wacht dus op de nieuwe versie die er dus (als het goed is) over 6 weken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Zal vanavond een nieuw deel maken. Deze zit alweer vol :)

Overgens zou ik willen vragen om ontopic te blijven. Dus hier hoeft wat mij betreft geen discusie te ontstaan welke speakers we gaan kopen als je een refund van Logitech krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu ook een antwoord gehad op mijn mailtje:
Geachte heer *naam disco stu*,

Dank u wel voor uw e-mail.

Uit uw e-mail begrijp ik dat u last heeft van 'plopjes' en radio-ontvangst met uw X-530.

Voor deze problemen hebben we op dit moment nog geen concrete oplossing. De problemen worden op dit moment onderzocht. Wij kunnen echter wel uw gegevens door sturen naar het hoofdkantoor. Deze zullen dan contact met u zoeken zodra er meer informatie bekend is. Graag verneem ik nog of het mogelijk is dat het hoofdkantoor in het Engels met u communiceert.

Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

*naam kerel Logitech*
Logitech Europe SA
Customer Support
Ok klinkt dus goed, ik hoop op een telefoontje. Ik veronderstel mogelijk B.L. in person zoals bij InFIAm3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij hebben ze daar goed op de flikker gehad B.L. stuurde mij:

I will correct the agent and make sure that they really understand what is going on.

My apologizes for this.

Dus ik denk dat ze op servicedesk nu wel de goede info verschaffen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Anoniem: 47742 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:44:
Volgens mij hebben ze daar goed op de flikker gehad B.L. stuurde mij:

I will correct the agent and make sure that they really understand what is going on.

My apologizes for this.

Dus ik denk dat ze op servicedesk nu wel de goede info verschaffen hehe
Klopt. Mr. B.L./B.G. en T.T. zijn op de achtergrond druk bezig de agents aan het trainen om e.e.a. goed gecommuniceert te krijgen met de klanten. Helaas zijn ze er nog niet helemaal in geslaagt. Neem van mij aan, ze doen echt hun best op dit moment. Ze houden mij momenteel overal van op de hoogte :+ Heel netjes Logitech! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w