[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 10
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicHeeft iets... heel stoer!quote:
Reg. datum: 15 februari 2004
Ik heb de kleuren wat heftiger gemaakt door er wat meer contrast in te brengen. De auto heb ik vooral wat meer contrast gegeven.quote:timovdz schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:06:
allemaal goed uitgeknipt enzo, maar het plaatje heeft niks geen samenhang, ook zou ik de kleuren allemaal wat heftiger maken, want die auto oogt beetje flets, en de vrouw heeft ook niet echt krachtige belichting...
quote:ahrik schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 22:35:
[...]
Leuke compilatie van beelden maar wat hebbben deze gemeen met elkaar?
Ik zou alle obecten beetje een zelfde kleur geven. Misschien een geel gevulde layer boven aan met een "overlay" blending?
De rechter/linker arm van de vrouw (??) zou ik beetje bij "gummen", zie een gele rand na de schaduw.
Het is (...was) een vrouw, die arm heb ik aangepast. De plaatjes hebben inderdaad niets gemeen met elkaar. Maar dat was ook niet echt de bedoeling. Dit is voor mij meer een beetje een experiment met photoshop. Ik heb vaker met Photoshop gewerkt (fotobewerking enzo) maar heb eigenlijk nog nooit eerder zoiets gemaakt, dus dit is de eerste keer en ben er best tevreden mee.
Het resultaat nu, is het beter?

Reg. datum: 24 december 2004
quote:
Een stuk beter vind ik. De auto komt minder plat over en de gebouwen komen beter naar voren.
Maar ik post hier om wat te laten zien

De band koos trouwens het eerste ontwerp
Edit:
Heb trouwens het eerste ontwerp afgeleid van een ontwerp op een template-website
DelTorro wijzigde dit bericht 19-09-2006 01:04 (6%)
Reg. datum: 16 januari 2005
de eerste is een stijl die ik vaker zie, en het punt daarvan vind ik dat het teveel op elkaar lijkt.
er bestaat geen twijfel over dat ze allebei netjes in elkaar gezet zijn, maar ik zou persoonlijk voor de 2e gaan met heel misschien hier en daar een kleine uitbreiding. bijvoorbeeld een soort newsticker, maar dan anders om de show info in te zetten enzo... dat zijn toch dingen die je makkelijk wilt kunnen vinden...
maar verder echt numbero 2
Reg. datum: 15 februari 2004
Tja, ik hoor verschillende meningen. Hoor ook dat er nu minder sfeer/een eigen stijl inzit, misschien moet ik er een beetje tussenin zitten...quote:DelTorro schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 00:57:
Een stuk beter vind ik. De auto komt minder plat over en de gebouwen komen beter naar voren.
Ik vind de eerste leuker, deze is veel speelser. De tweede vind ik te strak en te saai. Maar ik ging even op shadylane.nl (daar maak jij 'm voor toch?) kijken, ik vind deze huidige site mooier moet ik zeggen. Maar ik denk dat je met die 2e wel een leuke basis hebt, ik zou er mee verder gaan want hij kan echt leuk worden. Succes!quote:DelTorro schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 00:57:
Maar ik post hier om wat te laten zien. Heb twee (totaal verschillende) ontwerpen gemaakt voor de website van een band. De één wat rommelig, de ander veel strakker. Commentaar hoor ik graag. En welke vinden jullie mooier?
@Tim0z: ernstig mooi! Goed expirimenteel, kleuren zijn ook ok (border eromheen niet, gooi weg). Je zou wellicht in het vervolg wat meer op compositie kunnen letten. 't is nou allemaal wat willekeurig waardoor het als geheel wat minder overkomt...
Reg. datum: 11 november 2003
Ik zou het in jouw geval maar bij webdevelopment houden...quote:ZpAz schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 18:19:
Een logo voor mijn website, wat vinden jullie er van?
[afbeelding]
--
De layout van de site moet nog komen
[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker
quote:BertusG schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 17:25:
[...]
Ik zou het in jouw geval maar bij webdevelopment houden...
kritiek is prima maar zo zonder argumentatie iets afkraken is imho not-done.
we zitten niet op dit forum om elkaar af te zeiken...
Suriname
Ik heb in illustrator een logo gemaakt wat ik op zou willen slaan als eps of svg echter heb ik het probleem dat als ik het als EPS exporteer en ik photoshop open dat de kleuren niet kloppen (kleur is zwart in illustrator maar een stuk lichter in photoshop) en als ik het logo (wat enkel uit text bestaat (wel gedraaid e.d.)) als svg opsla gaat ie gek doen met de maten aangezien hij het als gewone tekst gaat zien (in firefox).
Mol Schuddebeurs | Castrol | BP | It's more than just oil. It's liquid engineering.
En hoe te doen??quote:sdomburg schreef op donderdag 21 september 2006 @ 19:42:
Maak van je tekst dan eerst curven in Illustrator
Mol Schuddebeurs | Castrol | BP | It's more than just oil. It's liquid engineering.
Uw tekstvak selecteren en dan rmk > create outlinesquote:M@rijn schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:08:
[...]
En hoe te doen??ik ben voor het maken van logo's overgestapt naar Illustrator dus ik moet het nog een beetje leren.
quote:
Geweldige plaat... heb je er hier meer van gemaakt of is dit je eerste?
echt super, jammer dat het geen vector is...
Reg. datum: 16 januari 2005
volgens mij zet photoshop iets uit illustrator automatisch in CMYK mode... als je em op rgb zet is de kleur van zwart meestal wel goed... weet niet waarom ie dat anders leest in photoshop dan illustratorquote:M@rijn schreef op donderdag 21 september 2006 @ 19:38:
Dit vraagje is niet bepaald topic waardig denk ik
Ik heb in illustrator een logo gemaakt wat ik op zou willen slaan als eps of svg echter heb ik het probleem dat als ik het als EPS exporteer en ik photoshop open dat de kleuren niet kloppen (kleur is zwart in illustrator maar een stuk lichter in photoshop) en als ik het logo (wat enkel uit text bestaat (wel gedraaid e.d.)) als svg opsla gaat ie gek doen met de maten aangezien hij het als gewone tekst gaat zien (in firefox).
't Is grotendeels in MS Paint gemaakt en dan afgewerkt in Photoshop.
Dit nam ik als voorbeeld: http://web2.server-drome.org/bilder/blog/rose.jpg

Vich wijzigde dit bericht 22-09-2006 10:41 (16%)
quote:Vich schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:33:
* Vich heeft vlindertjes in z'n buik
't Is grotendeels in MS Paint gemaakt en dan afgewerkt in Photoshop.
Dit nam ik als voorbeeld: http://web2.server-drome.org/bilder/blog/rose.jpg
als je het in photoshop heb afgewerk, waarom heb je dan niet even de randjes afgeblurt?
maar verder ziet hij er erg netjes uit, vooral de binneste gedeeltes.
maar als je met deze paint style meer gaat maken bij dit plaatje, word het vast ook erg stoer.
Nothing you can't touch is real - FoxMountain 3d Portfolio

Iemand nog tips?
When I read about the dangers of drinking beer, I gave up reading...
quote:KaBRamm schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:08:
[...]
als je het in photoshop heb afgewerk, waarom heb je dan niet even de randjes afgeblurt?
Omdat het bedoeld is als pixel art
Ik vond het een goed idee om de schaduw wél vloeiend te maken omdat het dan contrasterend was met de pixels van de roos.
quote:
maar verder ziet hij er erg netjes uit, vooral de binneste gedeeltes.
maar als je met deze paint style meer gaat maken bij dit plaatje, word het vast ook erg stoer.
Thanks
@ hierboven: leuk gedaan dat iris!
Reg. datum: 08 mei 2004
Zat me vandaag beetje te vervelen op Stage. Dus photoshop maar eens ff opgestart. Met als volgend resultaat:
http://img58.imageshack.us/my.php?image=groenemeidcv3.gif
http://img80.imageshack.us/my.php?image=paarsemeidtk2.gif
C&C plx
BraX wijzigde dit bericht 22-09-2006 13:39 (6%)
Wikko <Invictus> - 70 Undead Female Fire Mage op EU-Ragnaros
Braxe (Koelkast) - 70 Tauren warrior op EU-Ragnaros
When I read about the dangers of drinking beer, I gave up reading...
quote:BraX schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:32:
Zat me vandaag beetje te vervelen op Stage. Dus photoshop maar eens ff opgestart. Met als volgend resultaat:
C&C plx
Leuk gedaan; alleen, doe het silhouet overtrekken met Illustrator of zo - nu lijkt het er meer op alsof je een hele ruwe pixelvorm hebt uitgeknipt, en dat clasht een beetje met de rest.
(ook aanrader: save als PNG, kijk wat je aan kilobytes bespaart
ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware

ik hoop dat jullie kunnen zien wat het is, ik heb 't per ongeluk flattened opgeslagen en dan die uber belachelijk grain er niet meer uit krijgen :x
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.