Hoofdcategorieën
Topicacties

[HDD] Het Archos Gmini 400/402 topic deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

Reageer Nieuw Topic

Acties:

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004
Matched: gmini

Klopt, ze horen je een vervangend product te geven. En de Gmini 402 lijkt mij prima geschikt als vervangend product, ze hebben immers bijna dezelfde specs, looks en prijs :)

Blaat
Reg. datum: 23 februari 2005
Matched: 400

Naja, eerst maar hopen dat ze nog ergens een 400 kunnen regelen, en anders wordt 't idd de 402. Ben gister ook nog in de winkel gaan kijken, en daar staat de 400 en de 402CC, maar de gewone 402 niet. Wel raar dat ze zeggen dat ze de 400 zelf niet meer hebben, terwijl ze 'm er nog wel hebben staan (weet niet of hij op vooraad is, maar d'r zit er wel eentje op 't display (en iemand heeft er een mes in gezet lijkt wel).

Blaat!

I GoT a bike.
Reg. datum: 10 augustus 2004
Matched: gmini, 400

Ach, de gmini402 vind ik persoonlijk een stuk beter dan de gmini400.

- De batterij gaat langer mee
- De speler is een stuk sneller
- De speler maakt minder lawaai (geen ratelende HD maar een klein tikje)
- Extra support voor filmpjes etc.
- Nieuwe firmware (voor de gmini400 komen geen nieuwe firmware meer uit)
- USB Host functie.

Spellen speel ik liever op een nintendo ds of een psp. :)

My grandparents went to Auschwitz and all I got was this lousy t-shirt

Blaat

Komt er geen nieuwe firmware meer uit voor de 400? Das idd wel een redelijk minpunt...

Iemand trouwens een idee of dan op de 402 ooit nog AC3 support komt? Ik moet nu alle nieuwe afleveringen omzetten wil ik geluid hebben....

Blaat!

Geen commentaar
Reg. datum: 18 december 2002
Geen matches

Dat zal niet gebeuren. Ten eerste moet daar hardwarematige ondersteuning voor aanwezig zijn en ten tweede moeten daarvoor knaken aan Dolby betaald worden voor een licentie.

Blaat
Geen matches

Euh... De codecs hier zijn toch ook gewoon gratis.. Net als Xvid enzo... Of denk ik nu helemaal in de verkeerde richting?

Ik bedoel dus niet dat je een 5.1 setje erop aan kan sluiten, maar dat ik iig geluid heb als ik een filmpje met AC3 heb... Ik heb hier thuis ook geen 5.1, maar wel gewoon geluid..

Iwes wijzigde dit bericht 12-03-2006 20:25 (44%)

Blaat!

Acties:

Geen matches

Ik denk dat het "mogen" afspelen van een bepaalde codec op een mp3speler iets anders is dan het coderen van deze codec in een videobestand oid.
En die firmware upgrades zullen nu wel gestopt zijn, denk niet dat er nog wat voor uit komt.

Blaat
Geen matches

Net weer terug van de MediaMarkt. Ik heb mijn rechtsbijstandsverzekering geeneens hoeven noemen, ze hebben een 402 voor me besteld en over een weekje krijgen ze 'm binnen. Ik hoef er niet voor bij te betalen.. Service _/-\o_

Blaat!

Acties:

Geen matches

Top :)
Jammer dat je nu wel de emulators ed kwijt bent, je gaat er dus eigenlijk qua functionaliteit op achteruit :+

Reg. datum: 02 september 2003
Geen matches

quote:
RoD schreef op maandag 13 maart 2006 @ 18:45:
Top :)
Jammer dat je nu wel de emulators ed kwijt bent, je gaat er dus eigenlijk qua functionaliteit op achteruit :+
Tja, het is maar hoe je het bekijkt, spelletjes zijn leuk, maar ik zou de USB-host op mijn 402 toch echt niet meer willen missen :)

Blaat

Ik zie wel hoe 't allemaal uitpakt. Voordat ik 'm weg deed was er alleen nog maar een sega emulator en doom voor de 400, dus echt veel heb ik niet kunnen missen. Ben benieuwd hoe de usb-host uitpakt (Ik moet nu wel m'n cardreader dus meenemen, want mijn camera wordt niet ondersteund), maar misschien dat ze nog wel een bug vinden in de 402, maar dit valt alleen maar te hopen :P

Blaat!

Acties:

quote:
®Otto schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:55:
[...]

Tja, het is maar hoe je het bekijkt, spelletjes zijn leuk, maar ik zou de USB-host op mijn 402 toch echt niet meer willen missen :)
Tuurlijk, tis maar net wat je wilt. Ik kan het me ook wel voorstellen dat er mensen zijn die liever een USB Host hebben ed. Overigens bestaat de kans wel dat de 402 nog gehacked wordt. Het is laatste met de PMA400 van Archos ook gelukt. Ook de oudere Jukebox versies hebben allemaal aangepaste firmware. Er is dus hoop :)

Reg. datum: 02 september 2003

quote:
Iwes schreef op maandag 13 maart 2006 @ 21:47:
Ik zie wel hoe 't allemaal uitpakt. Voordat ik 'm weg deed was er alleen nog maar een sega emulator en doom voor de 400, dus echt veel heb ik niet kunnen missen. Ben benieuwd hoe de usb-host uitpakt (Ik moet nu wel m'n cardreader dus meenemen, want mijn camera wordt niet ondersteund), maar misschien dat ze nog wel een bug vinden in de 402, maar dit valt alleen maar te hopen :P

Weet niet wat voor camera je hebt, maar met nieuwe firmwares worden er geregeld nieuwe camera's geschikt voor de 402. Heb ik ook gehad met mijn Powershot A610, die werd ineens ook ondersteunt met een nieuwe firmware.

quote:
RoD schreef op maandag 13 maart 2006 @ 21:48:
[...]

Tuurlijk, tis maar net wat je wilt. Ik kan het me ook wel voorstellen dat er mensen zijn die liever een USB Host hebben ed. Overigens bestaat de kans wel dat de 402 nog gehacked wordt. Het is laatste met de PMA400 van Archos ook gelukt. Ook de oudere Jukebox versies hebben allemaal aangepaste firmware. Er is dus hoop :)
Moet ook eerlijk zeggen dat het me best leuk lijkt om wat spelletjes te kunnen spelen, maar vind de USB-Host toch ook wel erg handig en zou 'm niet meer willen missen.

lettergoochelaar
Reg. datum: 15 oktober 2005

Zo hé, die 400 is een prachtig spelertje voor zijn prijs! Is het verstandig om deze speler op marktplaats te kopen, dus met garantie van de fabrikant? Dan kan je al snel ongeveer 100 euro besparen. Wat me ook wel bevalt is dat hij lekker uitgebreid is.

Ik ga nog ff verder kijken. ;)

Graas mee bij Team-NGS, het gezelligste team van de Dutch Power Cows.

Reg. datum: 23 juli 2005

Zoals RoD waarschijnlijk al wel weet, is er een hack gevonden voor de 402 (echter wel met oude firmware). Bekijk de thread hier. Nu wil ik ook een 402 :( hopen dat mn 400 doodgaat voor de garantie verlopen is :D

Greetz, Moiristo

Reg. datum: 23 juli 2005

Oh, even vergeten te vragen..heeft iemand van jullie al de iTunes Agent geprobeerd? Het is een windows plugin voor iTunes. Ik ben benieuwd of dat een beetje werkt met de gmini, en of je dan ook op dezelfde manier kan synchroniseren als iTunes doet met de iPod.

Greetz, Moiristo

Acties:

quote:
Mark Mulder schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 09:09:
Zo hé, die 400 is een prachtig spelertje voor zijn prijs! Is het verstandig om deze speler op marktplaats te kopen, dus met garantie van de fabrikant? Dan kan je al snel ongeveer 100 euro besparen. Wat me ook wel bevalt is dat hij lekker uitgebreid is.

Ik ga nog ff verder kijken. ;)

Krijg je het aankoopsbewijs erbij? Dan kun je het best doen denk ik.

quote:
Moiristo schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:25:
Zoals RoD waarschijnlijk al wel weet, is er een hack gevonden voor de 402 (echter wel met oude firmware). Bekijk de thread hier. Nu wil ik ook een 402 :( hopen dat mn 400 doodgaat voor de garantie verlopen is :D
Nee dat wist ik nog niet! :o Anders had ik het hier meteen gepost natuurlijk. Goed nieuws zeg :) Hij werkt trouwens ook op de CC.

Reg. datum: 07 september 2005

Wat wordt er mogelijk door deze hack, kun je dan de sega games en de gminiBoy spellen spelen?
Lijkt me best gruwelijk.!

Acties:

Heb je een Gmini 402? Probeer het dan eens uit :P Ik heb eigenlijk geen idee wat er mogelijk is, maar het lijkt erop alsof er dezelfde truc is geprobeerd, maar dan met een videofile. Dus ik denk dat er ongeveer hetzelfde wel mogelijk zal zijn, maar ik weet niet wat er op dit moment al mogelijk is.

I GoT a bike.
Geen matches

Zou leuk zijn als ze het nog beter aan de praat kunnen krijgen, zeker omdat er in de 402 een betere processor zit. :)

Acties:

Geen matches

Heb jij het al geprobeerd dan? Zo ja, wat kun je precies?

Ik bedacht me trouwens net, het zou leuk zijn als er iets kwam om .gif plaatjes te laten zien. Er is al een hack voor .txt bestanden, dus waarom zou .gif niet kunnen? Ook al heb ik er 0,0 verstand van wat er mogelijk is. Zou in ieder geval wel erg mooi zijn.

I GoT a bike.
Geen matches

quote:
RoD schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 07:55:
Heb jij het al geprobeerd dan? Zo ja, wat kun je precies?

Ik bedacht me trouwens net, het zou leuk zijn als er iets kwam om .gif plaatjes te laten zien. Er is al een hack voor .txt bestanden, dus waarom zou .gif niet kunnen? Ook al heb ik er 0,0 verstand van wat er mogelijk is. Zou in ieder geval wel erg mooi zijn.

Ik heb het nog niet geprobeerd, en ga het nog niet proberen totdat ik er meer over weet. :) Ik heb geen zin om straks met een archos te zitten die niet meer aangaat omdat de OS gefucked is.

Als er wat meer positieve berichten komen zal ik mijn ervaringen zeker hier posten.

Acties:

Geen matches

Hmm ik las net in dat draadje dat je alleen een soort screensaver te zien krijgt, er is nog niks nuttigs voor de 402 dus.
Overigens denk ik dat het totaal geen kwaad kan om die hack te proberen. Ik heb nog geen negatieve dingen gehoord en ze doen ook niks met het OS verder.

Reg. datum: 07 september 2005
Geen matches

RoD, waar is die hack voor .txt bestanden te downloaden? Dus het komt erop neer dat je alleen kladblok bestanden kan bekijken?

Acties:

Geen matches

Ja, en ik geloof ook nog een type bestand, weet niet meer welke, staat wel in het topic. Zal het topic even opzoeken.

Edit: Klik Wel even kijken welke versie je moet hebben. Ze werken niet allemaal.

RoD wijzigde dit bericht 16-03-2006 15:56 (41%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: