Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Geluid werkt nog niet. Bovendien werken sommige Gameboy Color spellen nog niet goed, en kun je alleen maar spellen van een beperkte grootte goed spelen. Dit wordt echter als het goed is allemaal nog verbeterd.
Ziet er naar uit dat je speler vastgelopen is, even resetten dus :) Dat doe je volgens mij door de uit-knop een hele poos ingedrukt te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfoei hij doet het weer, khad te weinig geduld denk ik met het indrukken van de uitknop :)
Zonde dat het geluid het bij de gameboy het nog niet doet.

Trouwens ik ben nog op zoek naar een leuk/goed hoesje voor mijn archos 400. Is er een internetsite waar ze allemaal van die leuke accesoires hebben voor de archos 400?

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Afwachten :) Al duurt het nu toch wel erg lang, ik heb al tijden geen nieuwe versies meer gezien van enige emulator :/ Maargoed, ik vermaak me tot nog toe wel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens er is dus een gmini 402 met camera (camcorder, is dat ook video?). Heeft een van jullie die, of iets gehoord over de kwaliteit ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb nog een gave bug gevonden: Je kan met de gmini400 radio en muziek tegelijkertijd kijken! 8).

• Benodigdheden: 2.1.10 firmware en een afstandsbediening (=AB).
• Hoe te reproduceren: Speel muziek af. Klik tijdens het spelen op browse (f3) en klik op de fm knop op je AB.
• Resultaat: Je hoort de radio door je koptelefoon, maar je muziek speelt door (weliswaar gemute). Totdat de speler naar het volgende nummer gaat, nu hoor je zowel de radio als de muziek door elkaar. Als je nu weer op de fm knop drukt zit je weer in het browse menu. Klik je nu op stop dan zie je dat de muziek nog steeds speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:24:
trouwens er is dus een gmini 402 met camera (camcorder, is dat ook video?). Heeft een van jullie die, of iets gehoord over de kwaliteit ervan?
Je loopt een beetje achter, die is er al een tijdje. Bekijk eens reviews en kijk wat daar in gezegd wordt :)
wwillem schreef op zondag 05 maart 2006 @ 16:09:
Ik heb nog een gave bug gevonden: Je kan met de gmini400 radio en muziek tegelijkertijd kijken! 8).

• Hoe te reproduceren: Speel muziek af. Klik tijdens het spelen op browse (f3) en klik op de fm knop op je AB.
• Resultaat: Je hoort de radio door je koptelefoon, maar je muziek speelt door (weliswaar gemute). Totdat de speler naar het volgende nummer gaat, nu hoor je zowel de radio als de muziek door elkaar. Als je nu weer op de fm knop drukt zit je weer in het browse menu. Klik je nu op stop dan zie je dat de muziek nog steeds speelt.
Radio en muziek tegelijk? :P Jammer dat het niet een wat nuttigere bug is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
RoD schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:34:
Radio en muziek tegelijk? :P Jammer dat het niet een wat nuttigere bug is :+
Ik heb meerdere keren gedacht dat ik 'm gesloopt had toen ik opeens wat op de achtergrond hoorde :D. 't Begint ook pas na een paar min (als het volgende nummer begint).

Anyway, ik heb doom eindelijk aan de praat gekregen (directory verschoven) en ik vroeg mij af of het klopt dat er geen geluid bij zit.. Klopt, in deel 3 net gevonden.

[ Voor 6% gewijzigd door dr snuggles op 05-03-2006 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik kreeg het eerst ook niet aan de praat. Je moet de emulator niet in je data map oid stoppen, maar gewoon in een Doom map op de schijf. Misschien handig voor de mensen die het niet aan de praat krijgen. Wordt er wel bij gezegd dat je het zo moet doen, maar dat staat er ook niet al te duidelijk :P

Misschien zitten er trouwens nog wel meerdere bugs in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op zondag 05 maart 2006 @ 16:09:

ik krijg het niet voor elkaar, maar het is me wel een tijdje terug gelukt om radio te luisteren terwijl ik muziek erop aan het gooien was. ik weet alleen nog dat ik radio luisterde en daarna muziek erop ging zetten, na een tijdje kwam ik erachter dat de radio nog gewoon doorspeelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus aan het kijken voor een hoesje, en zo een in het wit of zwart lijken me wel mooi
Archos Gmini 400 402 Silicone Skin Case (BLACK) + strap

Maar ik weet niet hoe dat zit met op ebay kopen en zou het dus liever in de winkel kopen.
Weet iemand van jullie of dit hoesje in een winkel of op een internetwinkel worden verkocht?

URL gefatsoeneerd...

[ Voor 13% gewijzigd door DeeD2k2 op 06-03-2006 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:24:
Ik ben in het bezit van een 402 CC, de foto en film kwaliteit zijn beide de moeite waard. Wanneer je een foto wilt maken, moet je er wel voor zorgen dat je de gmini niet beweegt, want elke beweging zorgt voor een 'schokje' in de foto. Filmen gaat prima, dichtbij heb je vanzelfsprekend betere kwaliteit dan wanneer je veraf filmt.Het is ook prima kwaliteit, heb hem op wintersport meegenomen, en een paar prima filmpjes gemaakt. Ik weet niet hoe je foto's in goed formaat en evt. filmpjes kan plaatsen op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft een van jullie al zo'n silicone case gekocht via ebay? Hoe betaal je daar? En je moet iets van 10 euro shipping costs betalen?

Ik heb naar xinkchoice.com een mailtje gestuurd en daar kan ik er voor 10 dollar een bestellen inclusief verzendkosten.

Maar helaas, je moet met paypall, credit card of cheque betalen en met dollars, en dat gaat me denk ik niet lukken.

Nou ga ik kijken bij proporta die is wel wat duurder 19,45 + £2.95 (US $4.95) verzendkosten. Maar daar kan je met visa betalen en dat hebben we gelukkig wel. Alleen nou vraag ik me af of euro's en ponds door elkaar kunnen worden verzonden :s
"t zou stukken makkelijker zijn als ze ze gewoon in de winkel zouden verkopen |:(

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 23:14:
Heeft een van jullie al zo'n silicone case gekocht via ebay? Hoe betaal je daar? En je moet iets van 10 euro shipping costs betalen?
Daarvoor moet je maar even op de site van Ebay kijken, daar wordt het wel uitgelegd. Dit is niet de juiste plaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 08:07:
[...]

Daarvoor moet je maar even op de site van Ebay kijken, daar wordt het wel uitgelegd. Dit is niet de juiste plaats :)
Zijn er Silicon cases voor de gmini op de markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Nog niet gevonden, dus waarschijnlijk niet. Ze zijn alleen nog maar op Ebay gespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 18:04:
Nog niet gevonden, dus waarschijnlijk niet. Ze zijn alleen nog maar op Ebay gespot.
Bij xinkchoice.com (via mail) en proporta worden ze dus ook verkocht, alleen dat verzenden van geld is voor mij een probleem!
(Mocht iemand er een gaan bestellen zouden wij dan een akkoordje kunnen doen, dat jij er twee besteld en ik er eentje overkoop, ik heb nl. wel gewoon een bankgironummer).

Verder heb ik nog niets gevonden in een nederlandse winkel helaas.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Weet je zeker dat die site te vertrouwen is? Hij ziet er niet echt geweldig uit. Bovendien lijkt het wel alsof ie niet goed werkt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 18:14:
Weet je zeker dat die site te vertrouwen is? Hij ziet er niet echt geweldig uit. Bovendien lijkt het wel alsof ie niet goed werkt :X
Je hebt het zeker over xinkchoice? Ik heb heen en weer gemaild en ze klinken wel vertrouwd, maar ik ga dus denk ik voor proporta omdat ik daar met visa kan betalen. Beide reageerde snel, binnen 1 dag op mijn email.

Trouwens en dat is dezelfde als die de cases op ebay verkoopt, daar hebben al een boel mensen hun silicone case vandaan, dus het zal wel in orde zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 18:57:
[...]

Je hebt het zeker over xinkchoice? Ik heb heen en weer gemaild en ze klinken wel vertrouwd, maar ik ga dus denk ik voor proporta omdat ik daar met visa kan betalen. Beide reageerde snel, binnen 1 dag op mijn email.

Trouwens en dat is dezelfde als die de cases op ebay verkoopt, daar hebben al een boel mensen hun silicone case vandaan, dus het zal wel in orde zijn.
Ik heb geen creditcard en ben toch wel geinteresseerd in zo'n silicon case (vooral omdat ie laatst op een ruwe betonnen vloer is gevallen :( ). Zou je er misschien ook een voor mij kunnen bestellen? (sorry offtopic maar ik heb geen mailadres)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet nog met mijn vader overleggen of we dat gaan doen en of het kan, iniedergeval is die van proporta niet lichtgevend en ik weet niet precies hoe ie eruit ziet.

Als ik hem ga bestellen, zou ik er een voor je extra kunnen bestellen, maar dezelfde vraag had ik voor mensen die er een via ebay gaan bestellen, of zij dan een witte extra voor mij konden bestellen. :*)

Ik laat het wel weten als ik er een ga bestellen bij proporta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 11:11:
[...]

Ik denk dat ik het probleempje gevonden heb kijk even naar deze site als je wilt! :
http://gmini400.com/index...mf&Itemid=73&topic=1678.0
ik had dit al geprobeerd. maar het mocht niet baten :(
hij kon ook niet connecten.
mijn speler is nu bijna 3 weken weg.
ik wist niet dat het zo moeilijk was zonder de Gmini LOL.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

Jeej... Vandaag bij de MediaMarkt langsgeweest voor mijn Gmini, ik had gister namelijk gebeld, en toen waren er wat problemen met mijn ding (het stond niet geregistreerd onder mijn naam, maar onder MediaMarkt zelf), dus ik vandaag alles weer uitleggen, dat het ding al 2 maanden weg is enzo.

Ze is heel lang weggegeweest, en toen kwam er zo'n dude naar me toe. Hij wat dingen uitleggen enzo.. Blijkt dat als het onder MediaMarkt zelf verstuurd is voor reparatie dat het dan onder verkoopwaar valt, en mijn ding zou dus weer in de schappen komen te liggen. Daar hebben ze ook gekeken, maar nu blijkt het ding dus kwijt te zijn.. Fijn :S.

Nu moet ik mijn accesoires inleveren en mag ik een nieuwe uitzoeken, opzich heb ik daar geen problemen mee, dan kan ik nu voor de 402 gaan. Maar nu kwam die gast met een lulverhaal over de snelle ontwikkeling van de MP3 speler, en dat die van mij ouder dan een half jaar is, dus dat ze gaan kijken wat een reële waarde is voor mijn ding, en dat mag ik 'bestelden', wat er dus op neer komt dat ik nog 30 euro extra mag bijlappen waarschijnlijk. Dat het ding zijn waarde verliest ok, maar zij maken dat ding kwijt, en vervolgens mag ik extra gaan bijbetalen, echt gelul. Ik heb er net niks over gezegt, ik was nog te verbijsterd over het feit dat ze m'n ding kwijt geraakt waren..

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iwes schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 14:48:
Jeej... Vandaag bij de MediaMarkt langsgeweest voor mijn Gmini, ik had gister namelijk gebeld, en toen waren er wat problemen met mijn ding (het stond niet geregistreerd onder mijn naam, maar onder MediaMarkt zelf), dus ik vandaag alles weer uitleggen, dat het ding al 2 maanden weg is enzo.

Ze is heel lang weggegeweest, en toen kwam er zo'n dude naar me toe. Hij wat dingen uitleggen enzo.. Blijkt dat als het onder MediaMarkt zelf verstuurd is voor reparatie dat het dan onder verkoopwaar valt, en mijn ding zou dus weer in de schappen komen te liggen. Daar hebben ze ook gekeken, maar nu blijkt het ding dus kwijt te zijn.. Fijn :S.

Nu moet ik mijn accesoires inleveren en mag ik een nieuwe uitzoeken, opzich heb ik daar geen problemen mee, dan kan ik nu voor de 402 gaan. Maar nu kwam die gast met een lulverhaal over de snelle ontwikkeling van de MP3 speler, en dat die van mij ouder dan een half jaar is, dus dat ze gaan kijken wat een reële waarde is voor mijn ding, en dat mag ik 'bestelden', wat er dus op neer komt dat ik nog 30 euro extra mag bijlappen waarschijnlijk. Dat het ding zijn waarde verliest ok, maar zij maken dat ding kwijt, en vervolgens mag ik extra gaan bijbetalen, echt gelul. Ik heb er net niks over gezegt, ik was nog te verbijsterd over het feit dat ze m'n ding kwijt geraakt waren..
dan ding je toch nog wat af op die nieuwe 402? een euro of 30 ofzo, dan hoef je niet bij te betalen. als je er nou een strak lulverhaal omheen vertelt net zoals die gozer daar deed lukt het misschien wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Als je voor een Gmini 402 gaat, besef dan wel dat je geen gebruik meer kunt maken van de emulators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Dat weet ik, vind ik ook heel jammer (ik heb ze geeneens kunnen proberen), maar ze zeggen dat ze de 200 niet meer kunnen leveren... Ik zal 't zeker eerst proberen, anders wordt 't de 402..

Edit:
Ik heb net gebeld met m'n ma, en die hielp me herinneren dat ze verplicht zijn om mij dezelfde terug te geven, zonder extra kosten. Als dat ze niet lukt moeten ze een soortgelijk product regelen voor mij, maar er morgen dus eigelijk geen extra kosten aan zitten.

Gelukkig hebben we rechtsbijstand, dus daar ga ik alles nog even aan navragen maandag, en als de MediaMarkt daar niet mee akkoord gaat dan maak ik er mooi een zaak van. (Ik moet nog een monitor kopen, dus heb momenteel echt geen geld om bij te betalen)

[ Voor 60% gewijzigd door Iwes op 11-03-2006 20:28 ]

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Klopt, ze horen je een vervangend product te geven. En de Gmini 402 lijkt mij prima geschikt als vervangend product, ze hebben immers bijna dezelfde specs, looks en prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Naja, eerst maar hopen dat ze nog ergens een 400 kunnen regelen, en anders wordt 't idd de 402. Ben gister ook nog in de winkel gaan kijken, en daar staat de 400 en de 402CC, maar de gewone 402 niet. Wel raar dat ze zeggen dat ze de 400 zelf niet meer hebben, terwijl ze 'm er nog wel hebben staan (weet niet of hij op vooraad is, maar d'r zit er wel eentje op 't display (en iemand heeft er een mes in gezet lijkt wel).

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:21

Polycom

Poes van goud

Ach, de gmini402 vind ik persoonlijk een stuk beter dan de gmini400.

- De batterij gaat langer mee
- De speler is een stuk sneller
- De speler maakt minder lawaai (geen ratelende HD maar een klein tikje)
- Extra support voor filmpjes etc.
- Nieuwe firmware (voor de gmini400 komen geen nieuwe firmware meer uit)
- USB Host functie.

Spellen speel ik liever op een nintendo ds of een psp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Komt er geen nieuwe firmware meer uit voor de 400? Das idd wel een redelijk minpunt...

Iemand trouwens een idee of dan op de 402 ooit nog AC3 support komt? Ik moet nu alle nieuwe afleveringen omzetten wil ik geluid hebben....

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:04

Piggen

Lekker bakkie

Dat zal niet gebeuren. Ten eerste moet daar hardwarematige ondersteuning voor aanwezig zijn en ten tweede moeten daarvoor knaken aan Dolby betaald worden voor een licentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Euh... De codecs hier zijn toch ook gewoon gratis.. Net als Xvid enzo... Of denk ik nu helemaal in de verkeerde richting?

Ik bedoel dus niet dat je een 5.1 setje erop aan kan sluiten, maar dat ik iig geluid heb als ik een filmpje met AC3 heb... Ik heb hier thuis ook geen 5.1, maar wel gewoon geluid..

[ Voor 44% gewijzigd door Iwes op 12-03-2006 20:25 ]

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik denk dat het "mogen" afspelen van een bepaalde codec op een mp3speler iets anders is dan het coderen van deze codec in een videobestand oid.
En die firmware upgrades zullen nu wel gestopt zijn, denk niet dat er nog wat voor uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Net weer terug van de MediaMarkt. Ik heb mijn rechtsbijstandsverzekering geeneens hoeven noemen, ze hebben een 402 voor me besteld en over een weekje krijgen ze 'm binnen. Ik hoef er niet voor bij te betalen.. Service _/-\o_

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Top :)
Jammer dat je nu wel de emulators ed kwijt bent, je gaat er dus eigenlijk qua functionaliteit op achteruit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:54
RoD schreef op maandag 13 maart 2006 @ 18:45:
Top :)
Jammer dat je nu wel de emulators ed kwijt bent, je gaat er dus eigenlijk qua functionaliteit op achteruit :+
Tja, het is maar hoe je het bekijkt, spelletjes zijn leuk, maar ik zou de USB-host op mijn 402 toch echt niet meer willen missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Ik zie wel hoe 't allemaal uitpakt. Voordat ik 'm weg deed was er alleen nog maar een sega emulator en doom voor de 400, dus echt veel heb ik niet kunnen missen. Ben benieuwd hoe de usb-host uitpakt (Ik moet nu wel m'n cardreader dus meenemen, want mijn camera wordt niet ondersteund), maar misschien dat ze nog wel een bug vinden in de 402, maar dit valt alleen maar te hopen :P

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
®Otto schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:55:
[...]

Tja, het is maar hoe je het bekijkt, spelletjes zijn leuk, maar ik zou de USB-host op mijn 402 toch echt niet meer willen missen :)
Tuurlijk, tis maar net wat je wilt. Ik kan het me ook wel voorstellen dat er mensen zijn die liever een USB Host hebben ed. Overigens bestaat de kans wel dat de 402 nog gehacked wordt. Het is laatste met de PMA400 van Archos ook gelukt. Ook de oudere Jukebox versies hebben allemaal aangepaste firmware. Er is dus hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:54
Iwes schreef op maandag 13 maart 2006 @ 21:47:
Ik zie wel hoe 't allemaal uitpakt. Voordat ik 'm weg deed was er alleen nog maar een sega emulator en doom voor de 400, dus echt veel heb ik niet kunnen missen. Ben benieuwd hoe de usb-host uitpakt (Ik moet nu wel m'n cardreader dus meenemen, want mijn camera wordt niet ondersteund), maar misschien dat ze nog wel een bug vinden in de 402, maar dit valt alleen maar te hopen :P
Weet niet wat voor camera je hebt, maar met nieuwe firmwares worden er geregeld nieuwe camera's geschikt voor de 402. Heb ik ook gehad met mijn Powershot A610, die werd ineens ook ondersteunt met een nieuwe firmware.
RoD schreef op maandag 13 maart 2006 @ 21:48:
[...]

Tuurlijk, tis maar net wat je wilt. Ik kan het me ook wel voorstellen dat er mensen zijn die liever een USB Host hebben ed. Overigens bestaat de kans wel dat de 402 nog gehacked wordt. Het is laatste met de PMA400 van Archos ook gelukt. Ook de oudere Jukebox versies hebben allemaal aangepaste firmware. Er is dus hoop :)
Moet ook eerlijk zeggen dat het me best leuk lijkt om wat spelletjes te kunnen spelen, maar vind de USB-Host toch ook wel erg handig en zou 'm niet meer willen missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo hé, die 400 is een prachtig spelertje voor zijn prijs! Is het verstandig om deze speler op marktplaats te kopen, dus met garantie van de fabrikant? Dan kan je al snel ongeveer 100 euro besparen. Wat me ook wel bevalt is dat hij lekker uitgebreid is.

Ik ga nog ff verder kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals RoD waarschijnlijk al wel weet, is er een hack gevonden voor de 402 (echter wel met oude firmware). Bekijk de thread hier. Nu wil ik ook een 402 :( hopen dat mn 400 doodgaat voor de garantie verlopen is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, even vergeten te vragen..heeft iemand van jullie al de iTunes Agent geprobeerd? Het is een windows plugin voor iTunes. Ik ben benieuwd of dat een beetje werkt met de gmini, en of je dan ook op dezelfde manier kan synchroniseren als iTunes doet met de iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 09:09:
Zo hé, die 400 is een prachtig spelertje voor zijn prijs! Is het verstandig om deze speler op marktplaats te kopen, dus met garantie van de fabrikant? Dan kan je al snel ongeveer 100 euro besparen. Wat me ook wel bevalt is dat hij lekker uitgebreid is.

Ik ga nog ff verder kijken. ;)
Krijg je het aankoopsbewijs erbij? Dan kun je het best doen denk ik.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:25:
Zoals RoD waarschijnlijk al wel weet, is er een hack gevonden voor de 402 (echter wel met oude firmware). Bekijk de thread hier. Nu wil ik ook een 402 :( hopen dat mn 400 doodgaat voor de garantie verlopen is :D
Nee dat wist ik nog niet! :o Anders had ik het hier meteen gepost natuurlijk. Goed nieuws zeg :) Hij werkt trouwens ook op de CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wordt er mogelijk door deze hack, kun je dan de sega games en de gminiBoy spellen spelen?
Lijkt me best gruwelijk.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Heb je een Gmini 402? Probeer het dan eens uit :P Ik heb eigenlijk geen idee wat er mogelijk is, maar het lijkt erop alsof er dezelfde truc is geprobeerd, maar dan met een videofile. Dus ik denk dat er ongeveer hetzelfde wel mogelijk zal zijn, maar ik weet niet wat er op dit moment al mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Zou leuk zijn als ze het nog beter aan de praat kunnen krijgen, zeker omdat er in de 402 een betere processor zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Heb jij het al geprobeerd dan? Zo ja, wat kun je precies?

Ik bedacht me trouwens net, het zou leuk zijn als er iets kwam om .gif plaatjes te laten zien. Er is al een hack voor .txt bestanden, dus waarom zou .gif niet kunnen? Ook al heb ik er 0,0 verstand van wat er mogelijk is. Zou in ieder geval wel erg mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

RoD schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 07:55:
Heb jij het al geprobeerd dan? Zo ja, wat kun je precies?

Ik bedacht me trouwens net, het zou leuk zijn als er iets kwam om .gif plaatjes te laten zien. Er is al een hack voor .txt bestanden, dus waarom zou .gif niet kunnen? Ook al heb ik er 0,0 verstand van wat er mogelijk is. Zou in ieder geval wel erg mooi zijn.
Ik heb het nog niet geprobeerd, en ga het nog niet proberen totdat ik er meer over weet. :) Ik heb geen zin om straks met een archos te zitten die niet meer aangaat omdat de OS gefucked is.

Als er wat meer positieve berichten komen zal ik mijn ervaringen zeker hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Hmm ik las net in dat draadje dat je alleen een soort screensaver te zien krijgt, er is nog niks nuttigs voor de 402 dus.
Overigens denk ik dat het totaal geen kwaad kan om die hack te proberen. Ik heb nog geen negatieve dingen gehoord en ze doen ook niks met het OS verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD, waar is die hack voor .txt bestanden te downloaden? Dus het komt erop neer dat je alleen kladblok bestanden kan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ja, en ik geloof ook nog een type bestand, weet niet meer welke, staat wel in het topic. Zal het topic even opzoeken.

Edit: Klik Wel even kijken welke versie je moet hebben. Ze werken niet allemaal.

[ Voor 41% gewijzigd door RoD op 16-03-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het zo jammer dat er zo weinig leuke accesoires voor de gmini zijn. Vergeleken met de hoeveelheid accesoires voor de ipod. Er zijn enkele tasjes (duur) en dan nog een afstandbediening (vind 50 euro ervoor veel te duur). Ook vind ik het jammer dat er niet een echte gmini winkel is, dat vind ik toch fijner om heen te gaan. Dat wou ik even kwijt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Eergister m'n 402 binnengekregen, dus heb gelijk ff de hack getest. Heb firmware 1.1.11 ofzoiets (allemaal 1tjes), en hier werkt hij. Je krijgt vuur te zien, met wat text (wat overigens veel te snel beweegt om 't te lezen)

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Iwes schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:15:
Eergister m'n 402 binnengekregen, dus heb gelijk ff de hack getest. Heb firmware 1.1.11 ofzoiets (allemaal 1tjes), en hier werkt hij. Je krijgt vuur te zien, met wat text (wat overigens veel te snel beweegt om 't te lezen)
Tof :) Nu maar wachten tot er wat leuke dingen voor uitkomen :Y)
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 17:25:
Ik vind het zo jammer dat er zo weinig leuke accesoires voor de gmini zijn. Vergeleken met de hoeveelheid accesoires voor de ipod. Er zijn enkele tasjes (duur) en dan nog een afstandbediening (vind 50 euro ervoor veel te duur). Ook vind ik het jammer dat er niet een echte gmini winkel is, dat vind ik toch fijner om heen te gaan. Dat wou ik even kwijt. :P
Wat voor accesoires zou jij nog willen zien dan?
Overigens zijn er maar heel weinig winkels speciaal voor een bepaald soort mp3speler zijn. Apple heeft wel Apple Stores maar daar verkopen ze ook niet alleen iPods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Hmmz... Ik heb wel een probleem met de 402. Als ik deze aansluit op de PC dan flipt m'n wacom helemaal. Hij gaat weer terug naar de muismodus. Ik moet dan de service van de Wacom stoppen en weer starten, maar zolang de 402 nog aangesloten is heeft dat geen zin, want dan fliptie binnen een paar seconde weer...

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Zit zon Wacom ook dmv USB aangesloten? Probeer anders eens een andere pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Mja, hij zit trouwens ook op dezelfde USB hub.. Dat zal 't wel zijn denk ik (had eerst ook problemen met webcam+bluetooth dongle)..

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Misschien dat de Hub geen genoeg stroom kan leveren? :? Het zal in ieder geval wel niet aan de Gmini liggen :) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 08:32:

Wat voor accesoires zou jij nog willen zien dan?
Overigens zijn er maar heel weinig winkels speciaal voor een bepaald soort mp3speler zijn. Apple heeft wel Apple Stores maar daar verkopen ze ook niet alleen iPods.
Leuke beschermhoesjes, tja dingen waarmee je hem kan 'oppimpen' :P Een goedkopere afstandbediening zou ook fijn zijn. Passen eigenlijk andere afstandbedieningen er niet op? Want hoe zit het daarmee, die plug je in je audio uitgang/ingang en dan daaraan weer je koptelefoondraadje? (Ik ben een noob I know)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iwes schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:15:
Heb je ook de programaatjes die bij de hack horen al gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Programmaatjes? Ik had een zipje met daar die avi in, en die heb ik gewoon afgespeeld op de gmini. Op de pc krijg ik een speedboat die langsloopt, en op de gmini dus vuur met text erbij...

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 13:12:
[...]

Leuke beschermhoesjes, tja dingen waarmee je hem kan 'oppimpen' :P Een goedkopere afstandbediening zou ook fijn zijn. Passen eigenlijk andere afstandbedieningen er niet op? Want hoe zit het daarmee, die plug je in je audio uitgang/ingang en dan daaraan weer je koptelefoondraadje? (Ik ben een noob I know)
Volgens mij is het niet zo simpel.
Trouwens, er zijn een boel beschermhoesjes, kijk maar eens in de TS. Ook is er eens een site voorbijgekomen waar je een skin kon laten maken voor je Gmini. Zelfs van je eigen foto's.

Ik dacht trouwens dat er nog geen echte mogelijkheden zijn voor de hack, maar dat het alleen een bewijs was dat hij gehacked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 26 maart 2006 @ 16:11:
[...]

Volgens mij is het niet zo simpel.
Trouwens, er zijn een boel beschermhoesjes, kijk maar eens in de TS. Ook is er eens een site voorbijgekomen waar je een skin kon laten maken voor je Gmini. Zelfs van je eigen foto's.

Ik dacht trouwens dat er nog geen echte mogelijkheden zijn voor de hack, maar dat het alleen een bewijs was dat hij gehacked is.
Die textreader was toch al beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik heb het niet gelezen, maar het zou best kunnen. Het staat vast wel ergens duidelijk op gmini400.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talpje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 11:09
Zijn er voor de Gmini ook al andere programma'tjes beschikbaar, zoals een agenda? Dat zou natuurlijk helemaal handig zijn lijkt me!

Ik las in de TS wel delink naar http://archopen.athensmultimedia.com staan, maar die werkt niet.

Of is er natuurlijk de mogelijkheid om die zelf te schrijven? :)

[ Voor 45% gewijzigd door talpje op 26-03-2006 18:28 ]

mekkerrrrrrrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Die link werkt hier prima hoor.

Een agenda is er nog niet voor zover ik weet. Je zou het aan kunnen vragen op Archopen of gmini400.com. Natuurlijk kun je het ook zelf schrijven, je moet wel wat verstand van C hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talpje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 11:09
Verstand van C heb ik wel, heb nu ook de juiste libraries gevonden die ik moet gebruiken.

Kan dus kijken of dat wat kan worden ;), heb alleen nog tijd nodig en daar schort het voornamelijk aan.

mekkerrrrrrrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Tof :) Ik hoop dat je iets in elkaar kunt knutselen, zou erg leuk zijn :D Wellicht kun je ook hulp krijgen van de andere programmeurs die aanwezig zijn op het forum van gmini400 of Archopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nu een versie van AVBoy (v2.1) die werkt op de GMini. Ik heb het zelf al getest, en het werkt best aardig. Nog geen geluid, maar wel state saving. GBC games doen het vloeiender en ik heb nog geen rom gevonden die crashte. Het enige dat verder nogal vreemd is, is dat je het programma opnieuw moet opstarten om een andere rom te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Heb je ook grote roms geprobeerd? Daarmee liep het bij mij wel eens vast. Ik ga em meteen uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:09:
Er is nu een versie van AVBoy (v2.1) die werkt op de GMini. Ik heb het zelf al getest, en het werkt best aardig. Nog geen geluid, maar wel state saving. GBC games doen het vloeiender en ik heb nog geen rom gevonden die crashte. Het enige dat verder nogal vreemd is, is dat je het programma opnieuw moet opstarten om een andere rom te spelen.
hoe heb jij hem aan de praat gekregen dan? bij mij crasht ie, ondanks dat ik die mappen heb aangemaakt.
ik heb zegmaar ditte: root\exploits daarin staat aoboygmini.wav
vervolgens een dir daaronder, dus root\exploits\aoboy\roms en een root\exploits\aoboy\states

maar wat doe ik dan fout??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:33:
[...]

hoe heb jij hem aan de praat gekregen dan? bij mij crasht ie, ondanks dat ik die mappen heb aangemaakt.
ik heb zegmaar ditte: root\exploits daarin staat aoboygmini.wav
vervolgens een dir daaronder, dus root\exploits\aoboy\roms en een root\exploits\aoboy\states

maar wat doe ik dan fout??
Ik heb aoboygmini.wav in root/Apps staan met daarnaast een map root/aoboy/roms en een map root/aoboy/states. Maw je moet die map aoboy in de root zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik heb het even getest en het werkt echt perfect :) Leuk overzichtje krijg je als je een rom wilt kiezen, en het opties menu ziet er ook goed uit. Ook de roms die eerst crashten werken nu perfect.

Echt _geweldig_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wooo Pokemon Gold! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ja, die speel ik ook :P Leuke RPG spelletjes. De Gameboy heeft eigenlijk best nog wel leuke spellen. Mn zusje heeft net een Gameboy gekocht en ook die spellen.. Ze moest er flink voor betalen. Het gezicht dat ze trok toen ze zag dat ik ze gewoon op mn "mp3speler" kon spelen was geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel heel jammer dat het nog zonder geluid is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaah hij doet het nu! ik heb een map aoboy in de root gezet en daarin die andere mapjes en nu doet ie het.

ik meteen supermario opgezocht, super dit! maar hij is nog wel langzaam zeg, ik probeerde nog even GTA, maar dat is nieteens fatsoenlijk speelbaar. en geluid nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Geduld, geduld, aan snelheid en geluid wordt nog gewerkt :P
Werkt GTA op de Gmini trouwens? :? Is dat ook een Gameboy spel dan? Of iets anders?

Bij mij crashed AOboy trouwens als ik in slot 2 save... half uur werk naar de kloten :/ Hopelijk wordt dat nog gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand aoSPC al geprobeerd? Het is een SNES music player. Ik vraag me alleen af wat er nou zo leuk is aan SNES muziek :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

RoD schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 21:51:
Geduld, geduld, aan snelheid en geluid wordt nog gewerkt :P
Werkt GTA op de Gmini trouwens? :? Is dat ook een Gameboy spel dan? Of iets anders?

Bij mij crashed AOboy trouwens als ik in slot 2 save... half uur werk naar de kloten :/ Hopelijk wordt dat nog gefixed.
gta bestaat voor de gameboy ja, iig gta 2 voor de gameboy color :P

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar hebben jullie die nieuwe versie gminiboy emulator vandaan? Op gmini400.com heb ik het niet kunnen vinden/de download. Is er verder nog een leuke site/forum over de gmini 400?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 18:20:
Waar hebben jullie die nieuwe versie gminiboy emulator vandaan? Op gmini400.com heb ik het niet kunnen vinden/de download. Is er verder nog een leuke site/forum over de gmini 400?
Ja, Archopen.org, staat ook in de TS :P Overigens staat het ook wel op de gmini400.com site.

Maare, wauw! Dan ga ik GTA2 binnenkort eens proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eventueel van plan om binnenkort een 402 aan te schaffen (de Creative Zen Vision M en de iAUDIO X5 zijn ook kandidaten) en ik heb wat vraagjes.

Sorry als de antwoorden al in dit topic staan, ik heb wel alles gelezen maar misschien wat over het hoofd gezien.

1. Krijg je er een AV kabel bij? Zo nee, werkt ook een standaard 2 euro kabel van de electronica shop.

2. Hoe is de kwaliteit van het scherm t.o.v. bijvoorbeeld de Ipod Video en de Vision M?

3. Circuleren er ergens op het internet foto's/video die gemaakt zijn met de 402 CC?

Verder lijkt het me echt een leuk ding. Het gaat mij om mp3's en video. Dat er dus (nog) geen spellen zijn voor de 402 interesseert me dus niet zo. De Creative heeft volgens mij een beter scherm, maar die is ook een stukje duurder.

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
1. Ja.
2. De Vision:M is gewoon superieur wat betreft beeldkwaliteit en ik denk dat de iPod ook nog wel een beter scherm zal hebben, maar daar ben ik niet zeker van. Het beeld van de Gmini is echter wel van erg goede kwaliteit imo.
3. Ja, die zijn er wel.. ik geloof dat ze ook ergens in dit topic stonden.. maar ben nu te :z om te zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
Kun je met die usb host van de 402 nou alleen van de camera kopiëren of ook er naartoe schrijven?
Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-DG- schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:14:
Kun je met die usb host van de 402 nou alleen van de camera kopiëren of ook er naartoe schrijven?
Alvast bedankt. :)
Ik neem aan dat dat alleen kan als de camera ook een usbhost heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens net ontdekt dat defraggen echt kan zorgen voor een snellere gmini :) Of was dat al bekend? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:16:
[...]

Ik neem aan dat dat alleen kan als de camera ook een usbhost heeft?
Ik kan mijn camera gewoon als externe hdd gebruiken, dus ik neem aan dat je er ook wel naartoe kunt schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:06:
Trouwens net ontdekt dat defraggen echt kan zorgen voor een snellere gmini :) Of was dat al bekend? :)
nog een leuke tip; als je defragmenteerd dan moet je je GMINI zéker goed koelen anders kan het zijn dat hij oververhit raakt en je hem bij de volgende start niet meer kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Met het spelen van spellen is dat ook wel aan te raden. Ding wordt enorm heet als ik Sega/Gameboy games speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
RoD schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:51:
[...]

Ik kan mijn camera gewoon als externe hdd gebruiken, dus ik neem aan dat je er ook wel naartoe kunt schrijven.
Maar ik bedoel of de gmini wel een optie heeft om in de map van je camera te plakken zegmaar, dus dat je niet alleen ervan kunt kopieren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zat het eigenlijk ook alweer met die filmpjes van je digitale fototoestel? Kon je die via de usb gewoon uploaden? Ik heb het ooit weleens ergens gelezen...maar weet het niet meer. Hoe defragmenteer je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
-DG- schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:14:
[...]

Maar ik bedoel of de gmini wel een optie heeft om in de map van je camera te plakken zegmaar, dus dat je niet alleen ervan kunt kopieren. ;)
Lijkt me wel.
Ik heb het trouwens zien werken met een iAudio X5, en ik denk niet dat er veel verschil tussen USB Hosts zit. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:35:
hoe zat het eigenlijk ook alweer met die filmpjes van je digitale fototoestel? Kon je die via de usb gewoon uploaden? Ik heb het ooit weleens ergens gelezen...maar weet het niet meer. Hoe defragmenteer je dan?
Euh ja? Die kun je er gewoon opzetten hoor, mits je camera compatible is.
Defragmenteren kun je met rechtermuisknop op de Gmini, eigenschappen, extra en defragementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds wanneer zit er een rechtermuisknop op mijn gmini? :P
maargoed, wat ik me eigenlijk afvraag... die gmini zou toch helemaal niet heet hoeven worden van spelletjes? de hd kan toch gewoon worden uitgeschakeld? iig als ik heel goed luister naar mijn gmini tijdens het spelen van gsudoku, dan hoor ik dat de hd gewoon draait (ik hoor een geluidje). vind ik wel een beetje vreemd. hebben jullie dat ook? denk je niet dat er iets aan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik heb ergens gelezen dat dit type hdd altijd blijft draaien. Hoe het precies zit weet ik niet.

En met dat defragmenteren bedoelde ik natuurlijk rechtermuisknop op het icoontje van je Gmini op je computer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet mijn 402 CC weer retourneren, alleen komplett.nl heeft geen Archos gmini meer in het assortiment. Ik kan nu waarschijnlijk kiezen uit een Creative Vision M of een Cowon iAudio X5.
Het nadeel aan een Creative vind ik de software die je moet installeren en de grootte hiervan, en van de cowon vind ik het scherm niet zo mooi en de weinig ondersteunde formaten. Is het mogelijk dat ik een 402CC terugeis, of zijn ze alleen verplicht om mij een soortgelijke te verstrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel de grootte van de mp3-speler, afmetingen zijn volgens mij groter dan van de Gmini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Kun je je geld niet gewoon terugvragen en van dat geld een andere 402CCkopen? Of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:04

Piggen

Lekker bakkie

Dat moeten ze zelfs als ze geen bevredigende oplossing kunnen bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
En niet bevredigend is dat de klant het niet eens is met de voorgestelde oplossing?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
De verschillende emulatoren voor deze speler maken hem erg aantrekkelijk, maar kijk uit met software en spellen waar auteursrecht op rust. Deze mogen, zoals in de Registratievoorwaarden en faq staat, niet gepost worden. Denk dus na voordat je (een link naar) een ROM o.i.d. post!
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast