Jeej... Vandaag bij de MediaMarkt langsgeweest voor mijn Gmini, ik had gister namelijk gebeld, en toen waren er wat problemen met mijn ding (het stond niet geregistreerd onder mijn naam, maar onder MediaMarkt zelf), dus ik vandaag alles weer uitleggen, dat het ding al 2 maanden weg is enzo.
Ze is heel lang weggegeweest, en toen kwam er zo'n dude naar me toe. Hij wat dingen uitleggen enzo.. Blijkt dat als het onder MediaMarkt zelf verstuurd is voor reparatie dat het dan onder verkoopwaar valt, en mijn ding zou dus weer in de schappen komen te liggen. Daar hebben ze ook gekeken, maar nu blijkt het ding dus kwijt te zijn.. Fijn

.
Nu moet ik mijn accesoires inleveren en mag ik een nieuwe uitzoeken, opzich heb ik daar geen problemen mee, dan kan ik nu voor de 402 gaan. Maar nu kwam die gast met een lulverhaal over de snelle ontwikkeling van de MP3 speler, en dat die van mij ouder dan een half jaar is, dus dat ze gaan kijken wat een reële waarde is voor mijn ding, en dat mag ik 'bestelden', wat er dus op neer komt dat ik nog 30 euro extra mag bijlappen waarschijnlijk. Dat het ding zijn waarde verliest ok, maar zij maken dat ding kwijt, en vervolgens mag ik extra gaan bijbetalen, echt gelul. Ik heb er net niks over gezegt, ik was nog te verbijsterd over het feit dat ze m'n ding kwijt geraakt waren..