[HDD] Het Archos Gmini 400/402 topic deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last
Reageer Nieuw Topicpfoei hij doet het weer, khad te weinig geduld denk ik met het indrukken van de uitknop 
Zonde dat het geluid het bij de gameboy het nog niet doet.
Trouwens ik ben nog op zoek naar een leuk/goed hoesje voor mijn archos 400. Is er een internetsite waar ze allemaal van die leuke accesoires hebben voor de archos 400?
Zonde dat het geluid het bij de gameboy het nog niet doet.
Trouwens ik ben nog op zoek naar een leuk/goed hoesje voor mijn archos 400. Is er een internetsite waar ze allemaal van die leuke accesoires hebben voor de archos 400?
AmberT wijzigde dit bericht 05-03-2006 12:18 (73%)
Afwachten
Al duurt het nu toch wel erg lang, ik heb al tijden geen nieuwe versies meer gezien van enige emulator
Maargoed, ik vermaak me tot nog toe wel 
trouwens er is dus een gmini 402 met camera (camcorder, is dat ook video?). Heeft een van jullie die, of iets gehoord over de kwaliteit ervan?
aka wwillem
Ik heb nog een gave bug gevonden: Je kan met de gmini400 radio en muziek tegelijkertijd kijken!
.
• Benodigdheden: 2.1.10 firmware en een afstandsbediening (=AB).
• Hoe te reproduceren: Speel muziek af. Klik tijdens het spelen op browse (f3) en klik op de fm knop op je AB.
• Resultaat: Je hoort de radio door je koptelefoon, maar je muziek speelt door (weliswaar gemute). Totdat de speler naar het volgende nummer gaat, nu hoor je zowel de radio als de muziek door elkaar. Als je nu weer op de fm knop drukt zit je weer in het browse menu. Klik je nu op stop dan zie je dat de muziek nog steeds speelt.
• Hoe te reproduceren: Speel muziek af. Klik tijdens het spelen op browse (f3) en klik op de fm knop op je AB.
• Resultaat: Je hoort de radio door je koptelefoon, maar je muziek speelt door (weliswaar gemute). Totdat de speler naar het volgende nummer gaat, nu hoor je zowel de radio als de muziek door elkaar. Als je nu weer op de fm knop drukt zit je weer in het browse menu. Klik je nu op stop dan zie je dat de muziek nog steeds speelt.
quote:AmberT schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:24:
trouwens er is dus een gmini 402 met camera (camcorder, is dat ook video?). Heeft een van jullie die, of iets gehoord over de kwaliteit ervan?
Je loopt een beetje achter, die is er al een tijdje. Bekijk eens reviews en kijk wat daar in gezegd wordt
Radio en muziek tegelijk?quote:wwillem schreef op zondag 05 maart 2006 @ 16:09:
Ik heb nog een gave bug gevonden: Je kan met de gmini400 radio en muziek tegelijkertijd kijken!.
aka wwillem
quote:RoD schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:34:
Radio en muziek tegelijk?Jammer dat het niet een wat nuttigere bug is
Ik heb meerdere keren gedacht dat ik 'm gesloopt had toen ik opeens wat op de achtergrond hoorde
Anyway, ik heb doom eindelijk aan de praat gekregen (directory verschoven) en ik vroeg mij af of het klopt dat er geen geluid bij zit.. Klopt, in deel 3 net gevonden.
dr snuggles wijzigde dit bericht 05-03-2006 21:46 (6%)
Ik kreeg het eerst ook niet aan de praat. Je moet de emulator niet in je data map oid stoppen, maar gewoon in een Doom map op de schijf. Misschien handig voor de mensen die het niet aan de praat krijgen. Wordt er wel bij gezegd dat je het zo moet doen, maar dat staat er ook niet al te duidelijk 
Misschien zitten er trouwens nog wel meerdere bugs in
Misschien zitten er trouwens nog wel meerdere bugs in
ik krijg het niet voor elkaar, maar het is me wel een tijdje terug gelukt om radio te luisteren terwijl ik muziek erop aan het gooien was. ik weet alleen nog dat ik radio luisterde en daarna muziek erop ging zetten, na een tijdje kwam ik erachter dat de radio nog gewoon doorspeelde.quote:wwillem schreef op zondag 05 maart 2006 @ 16:09:
Ik heb nog een gave bug gevonden: Je kan met de gmini400 radio en muziek tegelijkertijd kijken!.
Ik ben dus aan het kijken voor een hoesje, en zo een in het wit of zwart lijken me wel mooi
Archos Gmini 400 402 Silicone Skin Case (BLACK) + strap
Maar ik weet niet hoe dat zit met op ebay kopen en zou het dus liever in de winkel kopen.
Weet iemand van jullie of dit hoesje in een winkel of op een internetwinkel worden verkocht?
URL gefatsoeneerd...
Archos Gmini 400 402 Silicone Skin Case (BLACK) + strap
Maar ik weet niet hoe dat zit met op ebay kopen en zou het dus liever in de winkel kopen.
Weet iemand van jullie of dit hoesje in een winkel of op een internetwinkel worden verkocht?
URL gefatsoeneerd...
DeeD2k2 wijzigde dit bericht 06-03-2006 17:55 (13%)
Ik ben in het bezit van een 402 CC, de foto en film kwaliteit zijn beide de moeite waard. Wanneer je een foto wilt maken, moet je er wel voor zorgen dat je de gmini niet beweegt, want elke beweging zorgt voor een 'schokje' in de foto. Filmen gaat prima, dichtbij heb je vanzelfsprekend betere kwaliteit dan wanneer je veraf filmt.Het is ook prima kwaliteit, heb hem op wintersport meegenomen, en een paar prima filmpjes gemaakt. Ik weet niet hoe je foto's in goed formaat en evt. filmpjes kan plaatsen op dit forum.quote:AmberT schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:24:
Heeft een van jullie al zo'n silicone case gekocht via ebay? Hoe betaal je daar? En je moet iets van 10 euro shipping costs betalen?
Ik heb naar xinkchoice.com een mailtje gestuurd en daar kan ik er voor 10 dollar een bestellen inclusief verzendkosten.
Maar helaas, je moet met paypall, credit card of cheque betalen en met dollars, en dat gaat me denk ik niet lukken.
Nou ga ik kijken bij proporta die is wel wat duurder 19,45 + £2.95 (US $4.95) verzendkosten. Maar daar kan je met visa betalen en dat hebben we gelukkig wel. Alleen nou vraag ik me af of euro's en ponds door elkaar kunnen worden verzonden
"t zou stukken makkelijker zijn als ze ze gewoon in de winkel zouden verkopen
Ik heb naar xinkchoice.com een mailtje gestuurd en daar kan ik er voor 10 dollar een bestellen inclusief verzendkosten.
Maar helaas, je moet met paypall, credit card of cheque betalen en met dollars, en dat gaat me denk ik niet lukken.
Nou ga ik kijken bij proporta die is wel wat duurder 19,45 + £2.95 (US $4.95) verzendkosten. Maar daar kan je met visa betalen en dat hebben we gelukkig wel. Alleen nou vraag ik me af of euro's en ponds door elkaar kunnen worden verzonden
"t zou stukken makkelijker zijn als ze ze gewoon in de winkel zouden verkopen
AmberT wijzigde dit bericht 07-03-2006 18:05 (87%)
Daarvoor moet je maar even op de site van Ebay kijken, daar wordt het wel uitgelegd. Dit is niet de juiste plaatsquote:AmberT schreef op maandag 06 maart 2006 @ 23:14:
Heeft een van jullie al zo'n silicone case gekocht via ebay? Hoe betaal je daar? En je moet iets van 10 euro shipping costs betalen?
Zijn er Silicon cases voor de gmini op de markt?quote:RoD schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 08:07:
[...]
Daarvoor moet je maar even op de site van Ebay kijken, daar wordt het wel uitgelegd. Dit is niet de juiste plaats
Nog niet gevonden, dus waarschijnlijk niet. Ze zijn alleen nog maar op Ebay gespot.
Bij xinkchoice.com (via mail) en proporta worden ze dus ook verkocht, alleen dat verzenden van geld is voor mij een probleem!quote:RoD schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 18:04:
Nog niet gevonden, dus waarschijnlijk niet. Ze zijn alleen nog maar op Ebay gespot.
(Mocht iemand er een gaan bestellen zouden wij dan een akkoordje kunnen doen, dat jij er twee besteld en ik er eentje overkoop, ik heb nl. wel gewoon een bankgironummer).
Verder heb ik nog niets gevonden in een nederlandse winkel helaas.
AmberT wijzigde dit bericht 07-03-2006 18:10 (17%)
Weet je zeker dat die site te vertrouwen is? Hij ziet er niet echt geweldig uit. Bovendien lijkt het wel alsof ie niet goed werkt 
quote:RoD schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 18:14:
Weet je zeker dat die site te vertrouwen is? Hij ziet er niet echt geweldig uit. Bovendien lijkt het wel alsof ie niet goed werkt
Je hebt het zeker over xinkchoice? Ik heb heen en weer gemaild en ze klinken wel vertrouwd, maar ik ga dus denk ik voor proporta omdat ik daar met visa kan betalen. Beide reageerde snel, binnen 1 dag op mijn email.
Trouwens en dat is dezelfde als die de cases op ebay verkoopt, daar hebben al een boel mensen hun silicone case vandaan, dus het zal wel in orde zijn.
AmberT wijzigde dit bericht 07-03-2006 19:00 (21%)
Ik heb geen creditcard en ben toch wel geinteresseerd in zo'n silicon case (vooral omdat ie laatst op een ruwe betonnen vloer is gevallenquote:AmberT schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 18:57:
[...]
Je hebt het zeker over xinkchoice? Ik heb heen en weer gemaild en ze klinken wel vertrouwd, maar ik ga dus denk ik voor proporta omdat ik daar met visa kan betalen. Beide reageerde snel, binnen 1 dag op mijn email.
Trouwens en dat is dezelfde als die de cases op ebay verkoopt, daar hebben al een boel mensen hun silicone case vandaan, dus het zal wel in orde zijn.
Greetz, Moiristo
Ik moet nog met mijn vader overleggen of we dat gaan doen en of het kan, iniedergeval is die van proporta niet lichtgevend en ik weet niet precies hoe ie eruit ziet.
Als ik hem ga bestellen, zou ik er een voor je extra kunnen bestellen, maar dezelfde vraag had ik voor mensen die er een via ebay gaan bestellen, of zij dan een witte extra voor mij konden bestellen.
Ik laat het wel weten als ik er een ga bestellen bij proporta
Als ik hem ga bestellen, zou ik er een voor je extra kunnen bestellen, maar dezelfde vraag had ik voor mensen die er een via ebay gaan bestellen, of zij dan een witte extra voor mij konden bestellen.
Ik laat het wel weten als ik er een ga bestellen bij proporta
quote:surround_2 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 11:11:
[...]
Ik denk dat ik het probleempje gevonden heb kijk even naar deze site als je wilt! :
http://gmini400.com/index...temid=73&topic=1678.0
ik had dit al geprobeerd. maar het mocht niet baten
hij kon ook niet connecten.
mijn speler is nu bijna 3 weken weg.
ik wist niet dat het zo moeilijk was zonder de Gmini LOL.
Jeej... Vandaag bij de MediaMarkt langsgeweest voor mijn Gmini, ik had gister namelijk gebeld, en toen waren er wat problemen met mijn ding (het stond niet geregistreerd onder mijn naam, maar onder MediaMarkt zelf), dus ik vandaag alles weer uitleggen, dat het ding al 2 maanden weg is enzo.
Ze is heel lang weggegeweest, en toen kwam er zo'n dude naar me toe. Hij wat dingen uitleggen enzo.. Blijkt dat als het onder MediaMarkt zelf verstuurd is voor reparatie dat het dan onder verkoopwaar valt, en mijn ding zou dus weer in de schappen komen te liggen. Daar hebben ze ook gekeken, maar nu blijkt het ding dus kwijt te zijn.. Fijn
.
Nu moet ik mijn accesoires inleveren en mag ik een nieuwe uitzoeken, opzich heb ik daar geen problemen mee, dan kan ik nu voor de 402 gaan. Maar nu kwam die gast met een lulverhaal over de snelle ontwikkeling van de MP3 speler, en dat die van mij ouder dan een half jaar is, dus dat ze gaan kijken wat een reële waarde is voor mijn ding, en dat mag ik 'bestelden', wat er dus op neer komt dat ik nog 30 euro extra mag bijlappen waarschijnlijk. Dat het ding zijn waarde verliest ok, maar zij maken dat ding kwijt, en vervolgens mag ik extra gaan bijbetalen, echt gelul. Ik heb er net niks over gezegt, ik was nog te verbijsterd over het feit dat ze m'n ding kwijt geraakt waren..
Ze is heel lang weggegeweest, en toen kwam er zo'n dude naar me toe. Hij wat dingen uitleggen enzo.. Blijkt dat als het onder MediaMarkt zelf verstuurd is voor reparatie dat het dan onder verkoopwaar valt, en mijn ding zou dus weer in de schappen komen te liggen. Daar hebben ze ook gekeken, maar nu blijkt het ding dus kwijt te zijn.. Fijn
Nu moet ik mijn accesoires inleveren en mag ik een nieuwe uitzoeken, opzich heb ik daar geen problemen mee, dan kan ik nu voor de 402 gaan. Maar nu kwam die gast met een lulverhaal over de snelle ontwikkeling van de MP3 speler, en dat die van mij ouder dan een half jaar is, dus dat ze gaan kijken wat een reële waarde is voor mijn ding, en dat mag ik 'bestelden', wat er dus op neer komt dat ik nog 30 euro extra mag bijlappen waarschijnlijk. Dat het ding zijn waarde verliest ok, maar zij maken dat ding kwijt, en vervolgens mag ik extra gaan bijbetalen, echt gelul. Ik heb er net niks over gezegt, ik was nog te verbijsterd over het feit dat ze m'n ding kwijt geraakt waren..
Blaat!
dan ding je toch nog wat af op die nieuwe 402? een euro of 30 ofzo, dan hoef je niet bij te betalen. als je er nou een strak lulverhaal omheen vertelt net zoals die gozer daar deed lukt het misschien welquote:Iwes schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 14:48:
Jeej... Vandaag bij de MediaMarkt langsgeweest voor mijn Gmini, ik had gister namelijk gebeld, en toen waren er wat problemen met mijn ding (het stond niet geregistreerd onder mijn naam, maar onder MediaMarkt zelf), dus ik vandaag alles weer uitleggen, dat het ding al 2 maanden weg is enzo.
Ze is heel lang weggegeweest, en toen kwam er zo'n dude naar me toe. Hij wat dingen uitleggen enzo.. Blijkt dat als het onder MediaMarkt zelf verstuurd is voor reparatie dat het dan onder verkoopwaar valt, en mijn ding zou dus weer in de schappen komen te liggen. Daar hebben ze ook gekeken, maar nu blijkt het ding dus kwijt te zijn.. Fijn.
Als je voor een Gmini 402 gaat, besef dan wel dat je geen gebruik meer kunt maken van de emulators.
Dat weet ik, vind ik ook heel jammer (ik heb ze geeneens kunnen proberen), maar ze zeggen dat ze de 200 niet meer kunnen leveren... Ik zal 't zeker eerst proberen, anders wordt 't de 402..
Edit:
Ik heb net gebeld met m'n ma, en die hielp me herinneren dat ze verplicht zijn om mij dezelfde terug te geven, zonder extra kosten. Als dat ze niet lukt moeten ze een soortgelijk product regelen voor mij, maar er morgen dus eigelijk geen extra kosten aan zitten.
Gelukkig hebben we rechtsbijstand, dus daar ga ik alles nog even aan navragen maandag, en als de MediaMarkt daar niet mee akkoord gaat dan maak ik er mooi een zaak van. (Ik moet nog een monitor kopen, dus heb momenteel echt geen geld om bij te betalen)
Edit:
Ik heb net gebeld met m'n ma, en die hielp me herinneren dat ze verplicht zijn om mij dezelfde terug te geven, zonder extra kosten. Als dat ze niet lukt moeten ze een soortgelijk product regelen voor mij, maar er morgen dus eigelijk geen extra kosten aan zitten.
Gelukkig hebben we rechtsbijstand, dus daar ga ik alles nog even aan navragen maandag, en als de MediaMarkt daar niet mee akkoord gaat dan maak ik er mooi een zaak van. (Ik moet nog een monitor kopen, dus heb momenteel echt geen geld om bij te betalen)
Iwes wijzigde dit bericht 11-03-2006 20:28 (60%)
Blaat!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last