Hoofdcategorieën
Topicacties

[HDD] Het Archos Gmini 400/402 topic deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 22 februari 2006
Matched: gmini, 400

Bedankt voor je snelle reactie,

Ik twijfel eigenlijk tussen die Packard Bell en die Iriver H10 omdat die

1) ongeveer in dezelfde prijsklasse liggen

2) ze hebben beiden een equalizer aan boord (de Gmini niet denk ik)

Een equalizer is geen vereiste zolang het geluid van de speler maar ok is. Hoe zit dat eigenlijk met het geluid van de Gmini ? Met welke andere speler is die ongeveer te vergelijken ? de I-pod ?

Wat die spelletjes betreft dat moest ik inderdaad ook nog vragen. Die hacks werken niet op de 402 zeker ?
Indien ja dan heb ik een probleem. Ik weet niet of de 400 nog ergens te verkrijgen is.

Reg. datum: 23 juli 2005

quote:
2) ze hebben beiden een equalizer aan boord (de Gmini niet denk ik)

Met de Gmini kun je bass, treble en bass boost instellen, dus niet zozeer een equalizer maar wel iets dat er een beetje op lijkt :)

quote:
Een equalizer is geen vereiste zolang het geluid van de speler maar ok is. Hoe zit dat eigenlijk met het geluid van de Gmini ? Met welke andere speler is die ongeveer te vergelijken ? de I-pod ?

Naar mijn mening is het afhankelijk van de oordoppen die je erbij neemt; ik vond het geluid met de standaard oordoppen van Archos al best redelijk, maar met bvb sony ex71 doppen (die mijn kat laatst heeft doorgebeten), klinkt het wel beter.

quote:

Wat die spelletjes betreft dat moest ik inderdaad ook nog vragen. Die hacks werken niet op de 402 zeker ?
Indien ja dan heb ik een probleem. Ik weet niet of de 400 nog ergens te verkrijgen is.
Vreemd genoeg was het showmodel van de GMini bij de MediaMarkt Enschede vorige week nog een 400 ;)

Greetz, Moiristo

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004
Matched: gmini

Als je twijfelt tussen de H10 en de Packard Bell, neem dan de H10, Packard Bell maakt rommel. Maargoed, dat is offtopic hier.
De spellen werken inderdaad niet op de 402, maar er wordt wel aan gewerkt om een exploit te maken voor de 402.

Ik heb de nieuwste iPod nog niet beluistert, maar de Gmini klinkt veel beter dan de G4 iPod. Hier moet je wel de juiste oordoppen bij hebben, want de bijgeleverde zijn bagger.
Uit reviews komt ook dat de Gmini een bijzonder goed geluid heeft.

Grootste voordeel tov andere spelers vind ik de gui van de Gmini. Het ziet er erg mooi uit, werkt makkelijk, en je hebt ontzettend veel opties.

Welkom op GoT trouwens Darkman242 :)

RoD wijzigde dit bericht 22-02-2006 15:05 (5%)

Reg. datum: 31 maart 2005
Geen matches

ze zijn idd bezig met een exploit voor de 402, ze hebben al een manier gevonden om de bufferoverflow te creëeren, dus tis nog maar een kwestie van tijd (denk ik)
packard bell zuigt vind ik.
en dat ie niet hard kan, hij kan wel hard genoeg dat je hem niet in je oor kan houden, maar ga er niet vanuit dat het lekker luistert als je hem op zn hardst naast je neer legt. het is dan toch vervormd enzo. maar normaal is de kwaliteit van het geluid echt goed hoor. ligt ook aan je doppen.
het menu is relaxed en de fucties houden niet op. (sorry, het overzicht is kwijt)
het enige wat mist is een ipod clickwheel, maar dan kan je ook weer niet die leuke spelletjes spelen.

iBarL
Reg. datum: 02 december 2003
Geen matches

Lijkt me duidelijk genoeg Darkman ;)

Antec P182, Tagan 600W, Asus P5KR, Intel Q6600, 4x1GB DDR2 Corsair C5, 2xWD 250GB Raid-0, Club3D HD4870, 23" ACD, Logitech G15+Mx510 @ Windows XP Professional 32-bit

Geen matches

quote:
geejeej schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 21:18:
ze zijn idd bezig met een exploit voor de 402, ze hebben al een manier gevonden om de bufferoverflow te creëeren, dus tis nog maar een kwestie van tijd (denk ik)
en dat ie niet hard kan, hij kan wel hard genoeg dat je hem niet in je oor kan houden, maar ga er niet vanuit dat het lekker luistert als je hem op zn hardst naast je neer legt. het is dan toch vervormd enzo. maar normaal is de kwaliteit van het geluid echt goed hoor. ligt ook aan je doppen.
het menu is relaxed en de fucties houden niet op. (sorry, het overzicht is kwijt)
het enige wat mist is een ipod clickwheel, maar dan kan je ook weer niet die leuke spelletjes spelen.
Hij mist zeker geen clickwheel, waar wilde jij het clickwheel plaatsen op de speler? Zon clickwheel maakt de speler alleen maar groter, aangezien de "vrije ruimte" voor de knoppen aan 2 kanten verdeeld is.

Geen matches

quote:
RoD schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 14:26:
[...]

Hij mist zeker geen clickwheel, waar wilde jij het clickwheel plaatsen op de speler? Zon clickwheel maakt de speler alleen maar groter, aangezien de "vrije ruimte" voor de knoppen aan 2 kanten verdeeld is.
jaa dat klopt wel, maar scrollen gaat soms wel langzaam als je in het midden van je lijst met muziek moet zijn... en hij gaat wel met stapjes steeds sneller, maar toch is dat niet echt heel relaxed. (hij past er idd niet op)

Geen matches

Dat van dat scrollen is waar, dat is lichtelijk vervelend soms. Eigenlijk zou je met bijvoorbeeld een van de F toetsen met sprongen tegelijk door de lijst moeten kunnen gaan. Misschien een functie voor MediOS :)

Geen matches

weten jullie eigenlijk hoe het precies zit met MediOS?? is dat een zeer uitgebreide exploit ofzo?

Geen matches

quote:
geejeej schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 21:18:

Dan begrijp ik inderdaad niet waarom ze in de reviews zeggen dat hij wat stil speelt.
Mijn huidige speler is een Packard Bell Audiokey en aangezien iedereen hier PB maar niets vindt hoop ik dat de geluidskwaliteit alleen maar kan verbeteren. Alhoewel ik over PB niet te klagen heb.
Het is niet echt de bedoeling om via headphones te luisteren. Meestal luister ik ofwel via de boxen van mijn PC ofwel via de autoradio.

Als ik nu eens zeker wist dat die Exploit voor de 402 er ging komen, ik bestelde mij er direct één.

Geen matches

quote:
geejeej schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:17:
weten jullie eigenlijk hoe het precies zit met MediOS?? is dat een zeer uitgebreide exploit ofzo?

Volgens mij wordt dat wel uitgelegd op Archopen toch? Ik weet het ook niet precies, maar ik geloof dat het een apart OS is. Zit ook een bootloader bij (werkt al op de AV3xx serie geloof ik, vandaar) alleen het is nog niet af.
De Gameboy emulator loopt ook op MediOS oid, dus misschien dat die er handig in verwerkt zit zodat je niet elke keer die exploit hoeft te gebruiken.

Reg. datum: 05 december 2005

Heb zelf ook maanden gedaan over het vinden van de juiste mp3-speler. Ook ik had de foto-functie hard nodig i.v.m. met mijn reis die ik ga maken.

Ik heb de gmini402 gekozen en zeker geen spijt!!! Packard bell vibe 500 heb ik ook geprobeerd. Die stelt echt geen f*ck voor man! Onoverzichtelijk, gadverdamme...niks mee te beginnen.. geen vergelijking met de gmini! De gmini werkt gewoon super. Ook voor de 'hoofdfunctie' mp3 speler is hij perfect. Je hebt geen i-tunes ofzo nodig. Gewoon droppen die shit. Je kunt door je files browsen of zoeken op artiest, etc.. Geluid te zacht?? Ach man... hard zat iig.. En video werkt ook super.. filmpje?? hercoderen die shit en lekker in de trein lachen met hans teeuwen!!

De 402 of 400.. Tja.. De hack voor de 402 zal toch wel vanzelf komen..

Bedankt allemaal,

Jullie hebben mij overtuigd. Ik ga zeker voor de Gmini (waarschijnlijk 402 aangezien de 400 nog moeilijk te krijgen is).

Nu alleen nog een online-winkel vinden die de goedkoopste is. En wil leveren in België natuurlijk.

Geen matches

Ik vraag me af of er wel een hack voor de 402 komt. Er moet namelijk eerst wel een exploit gevonden worden. Er is al een manier gevonden om de 402 te laten crashen.. maar het moet maar net toevallig mogelijk zijn om een exploit te creeëren.

Reg. datum: 24 februari 2006

Voor aantrekkelijk geprijsde Gmini (en andere) zaken zoals car adapters, usb (5v) kabels etc. kan je het beste even kijken op:

http://www.newmp3technology.com/products.php?cat=24

Reg. datum: 17 augustus 2001

Ben zelf ook al een tijd aan het rondkijken voor een MP3 speler. Mijn eisen zijn:
  • Minimaal 20 GB
  • Goede kwaliteit geluid
  • USB-host om foto's van m'n digi-camera over te kunnen zetten
  • kleuren-LCD scherm van redelijk formaat met redelijke resolutie
  • Mogelijkheid om DivX/Xvid af te kunnen spelen
  • TV-out om foto's en filmpjes ook op TV te kunnen kijken

Gezien deze lijst kom ik dan uit op de Gmini 402. Heb nog wel even gekeken naar de iAudio X5 en de Creative Zen Vision:M maar die hebben allebei geen USB-host. Daarbij zijn ze ook nog eens een stuk duurder dan de 402.

Een alternatief zou eventueel nog de iStation i2 kunnen zijn. Is wel een indrukwekkend apparaat, maar misschien wat minder betrouwbaar (kwalitatief) dan de Archos Gmini...
Sinds 1980
Reg. datum: 10 februari 2005

quote:
Darkman242 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 21:30:
Bedankt allemaal,

Jullie hebben mij overtuigd. Ik ga zeker voor de Gmini (waarschijnlijk 402 aangezien de 400 nog moeilijk te krijgen is).
Ik heb nog een gmini 400 liggen! Vers uit de reparatie (scherm was gebroken) met het beschermende plastic er nog op. 100% krasvrij en nog/weer zo goed als nieuw. Met originele software, maar ik wil hem best volgooien met muziek O-)
Als je 200,- wil geven, dan is ie van jou. Dan krijg je de originele afstandsbediening erbij!

Maar dit lijkt teveel op marktplaats...
http://koopjes.marktplaat...rs_en_ipods/22648244.html
(da's de mijne)

quote:
Erik80 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 09:14:
[...]

Ik heb nog een gmini 400 liggen! Vers uit de reparatie (scherm was gebroken) met het beschermende plastic er nog op. 100% krasvrij en nog/weer zo goed als nieuw. Met originele software, maar ik wil hem best volgooien met muziek O-)
Als je 200,- wil geven, dan is ie van jou. Dan krijg je de originele afstandsbediening erbij!

Maar dit lijkt teveel op marktplaats...
http://koopjes.marktplaat...rs_en_ipods/22648244.html
(da's de mijne)

Als ik vragen mag : waarom doe je hem eigenlijk weg ?

En hoe zit het met de batterij ? (levensduur ?) Eventuele verzendkosten ?

Sinds 1980
Reg. datum: 10 februari 2005

ik doe hem weg omdat het nogal lang duurde voordat ie gerepareerd was. In die tussentijd heb ik een andere mp3-speler gekocht en is mijn gmini dus overbodig geworden (ik had hem eigenlijk ook nooit meer terug verwacht).

De levensduur van de batterij is nog prima. Hij is eigenlijk maar ong. een half jaar gebruikt, want hij is een half jaar in reparatie geweest door faillisement van reparatiebedrijf...

De verzendkosten zijn voor mijn rekening bij een fatsoenlijk bod. Dan stuur ik hem onder rembours op.

Reg. datum: 17 augustus 2001
Geen matches

Domme vraag, ik zie het al op de foto.

Haay wijzigde dit bericht 24-02-2006 13:23 (92%)

quote:
Erik80 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:53:
ik doe hem weg omdat het nogal lang duurde voordat ie gerepareerd was. In die tussentijd heb ik een andere mp3-speler gekocht en is mijn gmini dus overbodig geworden (ik had hem eigenlijk ook nooit meer terug verwacht).

De levensduur van de batterij is nog prima. Hij is eigenlijk maar ong. een half jaar gebruikt, want hij is een half jaar in reparatie geweest door faillisement van reparatiebedrijf...

De verzendkosten zijn voor mijn rekening bij een fatsoenlijk bod. Dan stuur ik hem onder rembours op.
200 ¤ en jij verzend hem naar België ?

Geen matches

offtopic:
Anders handelen jullie het even via de mail af :>

Geen matches

Dat wil ik gerust doen, maar dan heb ik wel Erik80 zijn e-mail adres nodig.

Reg. datum: 06 februari 2004
Geen matches

Die kan je vinden via de link naar zijn Marktplaats advertentie. Via het forum is het niet de bedoeling dat jullie ermee verder gaan... :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Geen matches

oeps, my mistake.

Had ik niet gezien. Bedankt ik handel het verder af via mail.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: