[HDD] Het Archos Gmini 400/402 topic deel 4
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 last
Reageer Nieuw TopicDus dit als cadeau'tje voor mijn verjaardag over paar weken is een aanrader?quote:RoD schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:40:
Hmm, naar mijn weten worden deze spelers al lang niet meer gemaakt. Raar dat deze shop ze nog verkoopt. Ik hoop niet dat het refurbished modellen zijn... Wel een goede prijs, voor een speler die nog steeds erg goed is!
ik leef op muziek en mijn mp3speler is dood...
daarbij lijkt het me wel cool om filmpjes te maken tijdens het skateboarden.
TomBergman wijzigde dit bericht 06-03-2007 21:47 (8%)
Ik heb K800i, Mijn broer koopt K800i, andere broer dan ook maar...
Ik vind het zelf nog altijd een geweldige speler, en heb (naast de Cowon iAudio D2) nog geen goede vervanger gezien.quote:TomBergman schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:42:
[...]
Dus dit als cadeau'tje voor mijn verjaardag over paar weken is een aanrader?
ik leef op muziek en mijn mp3speler is dood...
daarbij lijkt het me wel cool om filmpjes te maken tijdens het skateboarden.
Ding heeft een handige en mooi interface, USB Host, mappensupport en... je kunt er allerlei emulatoren op draaien wat garant staat voor veel plezier in een verloren uurtje
Als je de speler dan voor zon prijs kunt krijgen is dat imo een super prijs/kwaliteitverhouding.
Ok tyquote:RoD schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:19:
[...]
Ik vind het zelf nog altijd een geweldige speler, en heb (naast de Cowon iAudio D2) nog geen goede vervanger gezien.
Ding heeft een handige en mooi interface, USB Host, mappensupport en... je kunt er allerlei emulatoren op draaien wat garant staat voor veel plezier in een verloren uurtje
Als je de speler dan voor zon prijs kunt krijgen is dat imo een super prijs/kwaliteitverhouding.
Het wordt alleen een beetje lastig zoeken als je veel artiesten erin hebt staan; die manier van scrollen (eerst langzaam, dan steeds sneller) hadden ze wat mij betreft wel wat beter mogen makenquote:RoD schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:19:
[...]
Ding heeft een handige en mooi interface, USB Host, mappensupport en...
Greetz, Moiristo
ja maar de arclibrary houdt daar geen rekening mee en daar werkt het net zo. en als je alleen de leuke liedjes van een artiest hebt (zoals ik, soms maar 2 nummers oid) dan heeft het ook weinig zin om alles in mapjes te doen.quote:RoD schreef op maandag 12 maart 2007 @ 07:45:
Ik vind het eigenlijk niet zo erg. Maar als je veel artiesten hebt zou ik sowieso een mappenindeling maken met A-N, O-Z oid qua namen zodat je sneller kunt vinden wat je wilt hebben
naja voor zo'n prijs mag je wel een beetje geduld hebben.quote:RoD schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:52:
De ARClibrary houdt daar inderdaad geen rekening mee, maar daar heb je juist de browser voor. En ik doe juist wel alles in mapjes, om het overzichtelijk te houden.
Ik ben opzoek naar de 4-in-1 media adapter voor de Gmini400... is die nog ergens te krijgen? Kon het zo niet op de Archos site zien en bij de MM hadden ze er iig geen acc. meer voor dit type.
Ik probeer nog even verder te googlen....
edit: Kom uit bij de volgende webwinkel :
http://www.memoryshop.nl/...compactflash-adapter.html
Waar dus staat te lezen dat het product nooit meer op voorraad komt
Ik wou nl de Archos Gmini400 aan me vader geven als image tank voor z'n verjaardag (hij duikt veel over de wereld en heeft ook een onderwaterhuis voor z'n camera / zelf gebruik ik hem nl alleen nog voor mp3-speler, wat ook met me telefoon kan)... Dit feest gaat niet door tenzij ik nu een tweedehands nog kan bemachtigen... dus misschien iemand hier die er van af wil (de CF adapter), of weet iemand nog een adresje waar ze toevallig onder een laagje stof er toch nog een hebben liggen... laat het me weten!!!
edit2: Kom bij een amerikaanse webstore uit :
http://www.newmp3technology.com/4n1.htm
Daar is eentje krijgen die werkt met de Gmini400... probleem is echter dat ik geen CC heb en een wire transfer na de US and A te lang duurt (over 1,5 week is me pa jarig)... AAARGGHHHos
BaT wijzigde dit bericht 15-03-2007 15:41 (64%)
Antec P182, Tagan 600W, Asus P5KR, Intel Q6600, 4x1GB DDR2 Corsair C5, 2xWD 250GB Raid-0, Club3D HD4870, 23" ACD, Logitech G15+Mx510 @ Windows XP Professional 32-bit
Maar het verbaast me eigenlijk dat het ding nog te krijgen is
Nu hopen dat het ook echt zo mooi gaat in de praktijk
Antec P182, Tagan 600W, Asus P5KR, Intel Q6600, 4x1GB DDR2 Corsair C5, 2xWD 250GB Raid-0, Club3D HD4870, 23" ACD, Logitech G15+Mx510 @ Windows XP Professional 32-bit
If you run out of words, you run out of game.
Edit: Bedankt voor de kick trouwens, deed me er aan herinneren dat ik weer eens op Archopen moest kijken
Paar nieuwsberichten:
quote:New codec
By: oxygen77 on: Tue 26 of Jun, 2007 [07:12 UTC] (131 reads)
MediOS News
We have a new sound codec: midi sound file, we need to provide a pack of samples in order to release this codec
File Browser
By: oxygen77 on: Mon 25 of Jun, 2007 [05:52 UTC] (132 reads)
MediOS News
Some more features are now available:
* copy files
* the first virtual keyboard
* create folder / rename
We should soon have:
* copy folder
* more msg box to warn, ask the user
* a virtual keyborad more like archos one
* language support
RoD wijzigde dit bericht 04-08-2007 18:51 (64%)
Kwam er laatst achter dat een adapter van een Alcatel telefoon ook op de 402 past, dus heb ik deze autolader gekocht en deze werkt perfect in de auto. Het lijkt mij dan ook dat een normale lader van Alcatel ook op de 402 past, bv. deze.quote:Yoghi schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 18:02:
de adapter van mijn 402 is overleden toen ik hem in het stopcontact stak in mijn studentenkamergodzijdank zonder mn 402 eraan. heb dus een nieuwe nodig. heeft iemand hier ervaring met dit via archos regelen? hij is namelijk ook verkrijgbaar op newmp3technology.com voor ¤21.90. heb mijn 402 inmiddels ruim 1,5 jaar.
Heb de 402 nu ruim twee jaar en geniet nog steeds elke dag van dit geweldige apparaat. Gebruik 'm zoals gezegd ook volop nu in de auto:
wel leuk die houder
Onlangs is mijn adapter voor de archos gmini 400 overleden. Ik heb een nieuwe besteld via archos.com. Na deze aangesloten te hebben. word mijn archos gloeiend heet. als ik mijn archos aanzet zijn de balkjes van de batterij rood. en gaat na enkele seconden (20) uit. ik neem aan dat er een zekering is doorgebrand. aangezien ik dat ding nog kan opstarten. Heeft iemand een idee waar je in Nederland een archos gmini kan laten repareren voor een schappelijke prijs of is toch de batterij stuk. Aangezien ik dat ding al meer dan drie jaar heb verwacht ik niet dat ik nog garantie heb.
Heeft iemand ervaringen met dit soort problemen please tell me.
Typisch, bij mij gebeurde precies hetzelfde met mijn Gmini 400 (inmiddels ook al zo'n 2,5 jaar oud). Ik heb een nieuwe lader bij newmp3technology.com gekocht, en die werd verrassend snel - binnen een week - thuisbezorgd. Niet de originele adapter, maar werkt net zo goed.quote:Yoghi schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 18:02:
de adapter van mijn 402 is overleden toen ik hem in het stopcontact stak in mijn studentenkamergodzijdank zonder mn 402 eraan. heb dus een nieuwe nodig. heeft iemand hier ervaring met dit via archos regelen? hij is namelijk ook verkrijgbaar op newmp3technology.com voor ¤21.90. heb mijn 402 inmiddels ruim 1,5 jaar.
Leedbek Luuk - Lekker chillen, je weet toch!
Laatste nieuws:
MediOS begint al flink vorm te krijgen. Echt verbazingwekkend dat ze hier nog mee doorgaan.quote:Sound on Av4 and G400
By: oxygen77 on: Wed 29 of Aug, 2007 [08:06] (47 reads)
MediOS News
We have increased the performance of our sound player, now playback is better on older devices like av400 or Gmini400. With some work we could also have sound playback on av3 or av1 but we are not sure that ogg would be possible.
Background image has been enhanced, setting is now saved. I'm currently working on png and bmp support. Not sure we will have gif or other format supported. Jpeg reader is not doing resize to screen size, it can only change the size of the image by dividing it by 2, 4 or 8. So images can be displayed smaller in the screen. The best is anyway to resize background image on your computer.
Greetz, Moiristo
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 last