Hoofdcategorieën
Topicacties

[HDD] Het Archos Gmini 400/402 topic deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 31 maart 2005
Geen matches

quote:
TomBergman schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 16:22:
[...]
Ok ty, ik zal wel ff linkje zoeken, maar verder is iedereen tevreden over dit apparaat merk ik ?
En nog geen gecrashte zooi :P ??
En http://www.misco.nl/produ...02%20Multimediaspeler.htm# Deze prijs is toch ziek laag of heb ik dat fout ? _/-\o_
Ik zou er bijna nog een halen, voor die prijs ;)

Acties:

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004
Geen matches

Hmm, naar mijn weten worden deze spelers al lang niet meer gemaakt. Raar dat deze shop ze nog verkoopt. Ik hoop niet dat het refurbished modellen zijn... Wel een goede prijs, voor een speler die nog steeds erg goed is!

Reg. datum: 28 augustus 2006
Geen matches

quote:
RoD schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:40:
Hmm, naar mijn weten worden deze spelers al lang niet meer gemaakt. Raar dat deze shop ze nog verkoopt. Ik hoop niet dat het refurbished modellen zijn... Wel een goede prijs, voor een speler die nog steeds erg goed is!
Dus dit als cadeau'tje voor mijn verjaardag over paar weken is een aanrader?
ik leef op muziek en mijn mp3speler is dood... :9

daarbij lijkt het me wel cool om filmpjes te maken tijdens het skateboarden.

TomBergman wijzigde dit bericht 06-03-2007 21:47 (8%)

Ik heb K800i, Mijn broer koopt K800i, andere broer dan ook maar...

Acties:

Geen matches

quote:
TomBergman schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:42:
[...]

Dus dit als cadeau'tje voor mijn verjaardag over paar weken is een aanrader?
ik leef op muziek en mijn mp3speler is dood... :9

daarbij lijkt het me wel cool om filmpjes te maken tijdens het skateboarden.
Ik vind het zelf nog altijd een geweldige speler, en heb (naast de Cowon iAudio D2) nog geen goede vervanger gezien.
Ding heeft een handige en mooi interface, USB Host, mappensupport en... je kunt er allerlei emulatoren op draaien wat garant staat voor veel plezier in een verloren uurtje :)
Als je de speler dan voor zon prijs kunt krijgen is dat imo een super prijs/kwaliteitverhouding.

Geen matches

quote:
RoD schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:19:
[...]

Ik vind het zelf nog altijd een geweldige speler, en heb (naast de Cowon iAudio D2) nog geen goede vervanger gezien.
Ding heeft een handige en mooi interface, USB Host, mappensupport en... je kunt er allerlei emulatoren op draaien wat garant staat voor veel plezier in een verloren uurtje :)
Als je de speler dan voor zon prijs kunt krijgen is dat imo een super prijs/kwaliteitverhouding.
Ok ty :) dan zet ik deze op mijn lijstje !

Reg. datum: 23 juli 2005
Geen matches

quote:
RoD schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:19:
[...]
Ding heeft een handige en mooi interface, USB Host, mappensupport en...
Het wordt alleen een beetje lastig zoeken als je veel artiesten erin hebt staan; die manier van scrollen (eerst langzaam, dan steeds sneller) hadden ze wat mij betreft wel wat beter mogen maken :) krijg iedere keer zo'n gevoel van 'schiet eens óp nou' :>

Greetz, Moiristo

Acties:

Geen matches

Ik vind het eigenlijk niet zo erg. Maar als je veel artiesten hebt zou ik sowieso een mappenindeling maken met A-N, O-Z oid qua namen zodat je sneller kunt vinden wat je wilt hebben :)

Reg. datum: 31 maart 2005
Geen matches

quote:
RoD schreef op maandag 12 maart 2007 @ 07:45:
Ik vind het eigenlijk niet zo erg. Maar als je veel artiesten hebt zou ik sowieso een mappenindeling maken met A-N, O-Z oid qua namen zodat je sneller kunt vinden wat je wilt hebben :)
ja maar de arclibrary houdt daar geen rekening mee en daar werkt het net zo. en als je alleen de leuke liedjes van een artiest hebt (zoals ik, soms maar 2 nummers oid) dan heeft het ook weinig zin om alles in mapjes te doen.

Acties:

Geen matches

De ARClibrary houdt daar inderdaad geen rekening mee, maar daar heb je juist de browser voor. En ik doe juist wel alles in mapjes, om het overzichtelijk te houden.

Geen matches

quote:
RoD schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:52:
De ARClibrary houdt daar inderdaad geen rekening mee, maar daar heb je juist de browser voor. En ik doe juist wel alles in mapjes, om het overzichtelijk te houden.
naja voor zo'n prijs mag je wel een beetje geduld hebben.

iBarL
Reg. datum: 02 december 2003
Matched: gmini, 400

Zo; al een tijdje niet meer geweest hier.. maar het loopt nog steeds lekker _/-\o_

Ik ben opzoek naar de 4-in-1 media adapter voor de Gmini400... is die nog ergens te krijgen? Kon het zo niet op de Archos site zien en bij de MM hadden ze er iig geen acc. meer voor dit type.
Ik probeer nog even verder te googlen.... :)

edit: Kom uit bij de volgende webwinkel :
http://www.memoryshop.nl/...compactflash-adapter.html

Waar dus staat te lezen dat het product nooit meer op voorraad komt :'( De andere acc. echter wel!
Ik wou nl de Archos Gmini400 aan me vader geven als image tank voor z'n verjaardag (hij duikt veel over de wereld en heeft ook een onderwaterhuis voor z'n camera / zelf gebruik ik hem nl alleen nog voor mp3-speler, wat ook met me telefoon kan)... Dit feest gaat niet door tenzij ik nu een tweedehands nog kan bemachtigen... dus misschien iemand hier die er van af wil (de CF adapter), of weet iemand nog een adresje waar ze toevallig onder een laagje stof er toch nog een hebben liggen... laat het me weten!!!

edit2: Kom bij een amerikaanse webstore uit :
http://www.newmp3technology.com/4n1.htm
Daar is eentje krijgen die werkt met de Gmini400... probleem is echter dat ik geen CC heb en een wire transfer na de US and A te lang duurt (over 1,5 week is me pa jarig)... AAARGGHHHos ;)

BaT wijzigde dit bericht 15-03-2007 15:41 (64%)

Antec P182, Tagan 600W, Asus P5KR, Intel Q6600, 4x1GB DDR2 Corsair C5, 2xWD 250GB Raid-0, Club3D HD4870, 23" ACD, Logitech G15+Mx510 @ Windows 7 Professional 64-bit

Acties:

Geen matches

Het ding is nog steeds belachelijk duur :/ Anders had ik wel overwogen dat ding (alsnog) aan te schaffen. Jammer.
Maar het verbaast me eigenlijk dat het ding nog te krijgen is :P

iBarL
Reg. datum: 02 december 2003
Geen matches

Idd... viel me mee dat ik hem uiteindelijk nog kon vinden ergens. Heb maar een Paypal accountje aangemaakt en er 50 euro op gestort. Dat zal er dan over een paar dagen opstaan; vervolgens laat ik het met Express-Mail mailen vanuit USA naar NL... als goed is net op tijd binnen en nog goedkoper als dat ie in NL werd aangeboden :*)

Nu hopen dat het ook echt zo mooi gaat in de praktijk :+

Antec P182, Tagan 600W, Asus P5KR, Intel Q6600, 4x1GB DDR2 Corsair C5, 2xWD 250GB Raid-0, Club3D HD4870, 23" ACD, Logitech G15+Mx510 @ Windows 7 Professional 64-bit

Reg. datum: 28 oktober 2005
Geen matches

de adapter van mijn 402 is overleden toen ik hem in het stopcontact stak in mijn studentenkamer |:( godzijdank zonder mn 402 eraan. heb dus een nieuwe nodig. heeft iemand hier ervaring met dit via archos regelen? hij is namelijk ook verkrijgbaar op newmp3technology.com voor ¤21.90. heb mijn 402 inmiddels ruim 1,5 jaar.

If you run out of words, you run out of game.

Acties:

Geen matches

Ik gok dat Archos je het volle pond laat betalen, aangezien je al geen garantie meer hebt. Je kunt natuurlijk even bellen (niet mailen, tenminste, als je graag reactie wilt) met Archos of ze uit coulance iets voor je kunnen doen.

Edit: Bedankt voor de kick trouwens, deed me er aan herinneren dat ik weer eens op Archopen moest kijken :P Zij hebben niet stilgezeten lijkt het wel. Er wordt nog altijd aan MediOS gewerkt.
Paar nieuwsberichten:
quote:
New codec
By: oxygen77 on: Tue 26 of Jun, 2007 [07:12 UTC] (131 reads)
MediOS News
We have a new sound codec: midi sound file, we need to provide a pack of samples in order to release this codec

File Browser
By: oxygen77 on: Mon 25 of Jun, 2007 [05:52 UTC] (132 reads)
MediOS News
Some more features are now available:

* copy files
* the first virtual keyboard
* create folder / rename

We should soon have:

* copy folder
* more msg box to warn, ask the user
* a virtual keyborad more like archos one
* language support

RoD wijzigde dit bericht 04-08-2007 18:51 (64%)

Reg. datum: 20 juni 2006
Geen matches

jeeeeeeeeeeee, ik kan nu spellen spelen en muziek luisteren tegelijk :*) maar bij mij zit nu een bug in snake: hij blijft niet lopen... :O

Acties:

Geen matches

Je gebruikt MediOS? Of de gewone firmware met de emulator-hack?

Reg. datum: 02 september 2003
Geen matches

quote:
Yoghi schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 18:02:
de adapter van mijn 402 is overleden toen ik hem in het stopcontact stak in mijn studentenkamer |:( godzijdank zonder mn 402 eraan. heb dus een nieuwe nodig. heeft iemand hier ervaring met dit via archos regelen? hij is namelijk ook verkrijgbaar op newmp3technology.com voor ¤21.90. heb mijn 402 inmiddels ruim 1,5 jaar.
Kwam er laatst achter dat een adapter van een Alcatel telefoon ook op de 402 past, dus heb ik deze autolader gekocht en deze werkt perfect in de auto. Het lijkt mij dan ook dat een normale lader van Alcatel ook op de 402 past, bv. deze.

Heb de 402 nu ruim twee jaar en geniet nog steeds elke dag van dit geweldige apparaat. Gebruik 'm zoals gezegd ook volop nu in de auto:

http://home.versatel.nl/arnotto/DSC_0404b.JPG

Reg. datum: 20 juni 2006
Geen matches

ik gebruik mediOS

wel leuk die houder ;)

Reg. datum: 18 augustus 2007

Hoi allemaal,

Onlangs is mijn adapter voor de archos gmini 400 overleden. Ik heb een nieuwe besteld via archos.com. Na deze aangesloten te hebben. word mijn archos gloeiend heet. als ik mijn archos aanzet zijn de balkjes van de batterij rood. en gaat na enkele seconden (20) uit. ik neem aan dat er een zekering is doorgebrand. aangezien ik dat ding nog kan opstarten. Heeft iemand een idee waar je in Nederland een archos gmini kan laten repareren voor een schappelijke prijs of is toch de batterij stuk. Aangezien ik dat ding al meer dan drie jaar heb verwacht ik niet dat ik nog garantie heb.

Heeft iemand ervaringen met dit soort problemen please tell me.

Acties:

Geen matches

Ik kan me niet anders voorstellen dan dat dat bij Archos moet.. Je zou ze eens kunnen mailen voor een prijsopgave. Maar ik denk dat een nieuwe speler zinvoller is...

Reg. datum: 18 augustus 2007
Geen matches

bedankt rod

Leedbek

quote:
Yoghi schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 18:02:
Typisch, bij mij gebeurde precies hetzelfde met mijn Gmini 400 (inmiddels ook al zo'n 2,5 jaar oud). Ik heb een nieuwe lader bij newmp3technology.com gekocht, en die werd verrassend snel - binnen een week - thuisbezorgd. Niet de originele adapter, maar werkt net zo goed.

Lekker chillen, je weet toch!

Acties:

Leven we nog? Archopen in ieder geval wel :)

Laatste nieuws:
quote:
Sound on Av4 and G400
By: oxygen77 on: Wed 29 of Aug, 2007 [08:06] (47 reads)
MediOS News
We have increased the performance of our sound player, now playback is better on older devices like av400 or Gmini400. With some work we could also have sound playback on av3 or av1 but we are not sure that ogg would be possible.

Background image has been enhanced, setting is now saved. I'm currently working on png and bmp support. Not sure we will have gif or other format supported. Jpeg reader is not doing resize to screen size, it can only change the size of the image by dividing it by 2, 4 or 8. So images can be displayed smaller in the screen. The best is anyway to resize background image on your computer.
MediOS begint al flink vorm te krijgen. Echt verbazingwekkend dat ze hier nog mee doorgaan. :) Is er al iemand die dit uitgetest heeft en kan melden wat de kwaliteit is?

Reg. datum: 23 juli 2005
Geen matches

ik ga het zeker een keer proberen :D Vraagje aan Luuk-online: hoe staat het nu met de accu na 2,5 jaar? Ik vraag me een beetje af of hetzelfde gebeurt als met veel ipods; dat ie het op een gegeven moment nog maar een uurtje of twee doet oid :)

Greetz, Moiristo

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: