Hoofdcategorieën
Topicacties

[HDD] Het Archos Gmini 400/402 topic deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 last

Reageer Nieuw Topic

Acties:

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004
Geen matches

Is dat altijd dezelfde foto?

Reg. datum: 02 september 2003
Matched: gmini, 400

quote:
RoD schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 22:17:

Verder. Aangezien de Gmini 40x serie al even bestaat, vraag ik me af of de speler bij iedereen nog in orde is. Mijn Gmini 400 is nog in perfécte staat. Doet het nog even goed als toen ik em voor het eerst kreeg (al kan ie een defragmentatie gebruiken :) ) Videokwaliteit valt wat tegen inmiddels, als je em vergelijkt met de huidige kwaliteit van onder andere de Archos gen. 4 serie. Maar ach, het is nog te doen. Voor de rest nog steeds een heerlijke apparaatje, en door de support via de exploit nog steeds een zeer interessante speler. En ik ben ook niet van plan om em voorlopig weg te doen.

Hoe zit dat met jullie? :)
Heb mijn 402 inmiddels alweer ruim anderhalf jaar en hij bevalt mij nog steeds meer dan goed. Ik gebruik 'm uiteraard voor muziek, kan 'm sinds kort ook op m'n nieuwe autoradio aansluiten :) Verder vind ik de usb-host erg handig, gisteren nog zonder problemen een iaudio op aangesloten en ook voor foto's is het erg handig. En met dank aan Rod kan ik sinds kort ook leuke Sega-games erop spelen, Sonic is echt geweldig! Verder gebruik ik 'm ook als externe harde schijf en vind ik nog steeds de beeld en geluidskwaliteit erg goed.

Al met al is het dus voor mij een geweldig apparaat waar ik nog lang plezier aan hoop te beleven.

Reg. datum: 02 oktober 2006
Geen matches

Mijn 402 is al 2 1/2 jaar oud en doet het nog steeds perfect. Ben er zeer tevreden over, maar ik denk er toch over na om een archos gen. 4 te kopen. Dit vanwege het grotere beeldscherm. Wat wel super is aan de 402, dat ie echt alle filmpjes afspeelt. Ik heb nog nooit iets hoeven te converteren. Bij de nieuwere spelers van archos is dat soms een probleem.

Acties:

Matched: gmini

Hmm, dat snap ik niet zo. De codecsupport van de nieuwere spelers van Archos is niet minder dan die van de Gmini 40x reeks. Maw, alles wat op deze Gmini's afspeelt, zou ook op de nieuwere spelers af moeten worden kunnen gespeeld.

Goed om te horen dat iedereen nog steeds veel plezier beleefd aan zijn Gmini :)

Acties:

quote:
- pacman now works on Gmini Added /ArchOpen/tr
d:)b Nu nog even wachten totdat ze de files vrijgeven :)

Verder hoop ik dat er binnenkort nog eens een update komt voor de AOnes en AOboy emulatoren zodat je de snelheid van de games wat kunt aanpassen. Veel games spelen zo tergend traag.... irritant gewoon. Had er wel iets over gehoord dat dat nog op de planning stond, maar dat was ook alweer een hele tijd geleden.
quote:
Revision 41 by CjNr11 (CjNr11 -at- archopen.org, Wed, 17 Jan 2007 22:20:45 GMT)
- bugfix (pacman) Modified /ArchOpen/trunk/app [...]
Revision 40 by CjNr11 (CjNr11 -at- archopen.org, Wed, 17 Jan 2007 22:13:52 GMT)
- Pacman now uses tmr_getMicroTick Modified /A [...]
Anytime now :P

RoD wijzigde dit bericht 18-01-2007 21:57 (83%)

Reg. datum: 23 juli 2005
Geen matches

Ik heb het al gespeeld :)

Vraag me alleen af hoe ik Medios kan afsluiten..kruisje werkt niet, off knop ook niet, tenzij je em heel lang indrukt tot het hele ding uit gaat :)

Greetz, Moiristo

Acties:

Geen matches

Ik weet het ook niet, moet het nog steeds proberen :P Is pacman leuk trouwens?

Verder vroeg ik me het volgende af... welke roms spelen jullie? Welke zijn je favorieten? Welke zijn goed speelbaar ivm de snelheid ed.
Ben ik wel benieuwd naar :)
Even voor de duidelijkheid, ik vraag dus niet om linkjes naar roms ed, dat is allemaal illegaal, dus niet doen :)

Geen matches

Ja, is wel lache :) Ziet er ook wel ok uit.

Ik speel het liefst super mario (1,2,3) :D

Greetz, Moiristo

Acties:

Geen matches

Hehe, die speel ik ook. Werken lekker en zien er ook goed uit op de tv. (nostalgie _O_ ) De spellen voor de Gameboy werken vaak te langzaam bij mij, maar de NES emulator doet het wel goed.

Reg. datum: 31 maart 2005
Geen matches

quote:
Moiristo schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:22:
Ik heb het al gespeeld :)

Vraag me alleen af hoe ik Medios kan afsluiten..kruisje werkt niet, off knop ook niet, tenzij je em heel lang indrukt tot het hele ding uit gaat :)
Volgens mij heb je in medios een soort analoog aan windows start->afsluiten dus ergens in het hoofdmenu kon je dacht ik in een van die kleine programmaatjes kiezen voor terugkeren naar firmware. Ik weet alleen niet precies waar.

Reg. datum: 20 juni 2006
Geen matches

quote:
ja, steeds dezelfde, maar ben steeds te lui om ze eraf te gooien :9

Acties:

Geen matches

quote:
tvmierlo schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:21:
[...]

ja, steeds dezelfde, maar ben steeds te lui om ze eraf te gooien :9
Je kunt ze ook gewoon in de browser verwijderen. Lekker makkelijk.

Reg. datum: 20 juni 2006
Geen matches

ja, ik weet het

verder nog een leuk linkje: http://www.anti-ipod.co.uk/

Geen matches

quote:
Rare site zeg :) Tikkeltje overdreven ook. al ben ik blij niet tot de apple-cultuur te behoren :Y)

Greetz, Moiristo

Geen matches

quote:
geejeej schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 14:14:
[...]

Volgens mij heb je in medios een soort analoog aan windows start->afsluiten dus ergens in het hoofdmenu kon je dacht ik in een van die kleine programmaatjes kiezen voor terugkeren naar firmware. Ik weet alleen niet precies waar.
Ik kan het serieus niet vinden...moet ik dat apart downloaden oid?

Greetz, Moiristo

Reg. datum: 31 maart 2005
Geen matches

quote:
Moiristo schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 02:50:
[...]

Ik kan het serieus niet vinden...moet ik dat apart downloaden oid?
okeoke komt ie dan ;) in medios hoofdmenu heb je een mapje: shell demo, daarin heb je 5 opties, waarvan de derde firmware reload heet.

wist je trouwens dat als je medios aan hebt staan en je de usbkabel erin doet en op F3 drukt, de computer hem gewoon herkent? en nog een keer op F3 en je verlaat de usb modus weer!
(ik begin te hopen op mp3 support :9~ )

Reg. datum: 12 maart 2005
Geen matches

Mijn 2 jaar oude Archos gaf een probleem met de HD. De pc herkent hem niet meer, en als ik hem aanzet is het enige wat ik kan doen formatten, als ik echter "yes" druk, lukt het ook niet. Is ie dood? :'(

Acties:

Geen matches

Dat klinkt inderdaad als een stervende hdd. Ik vrees dat je het haasje bent. Tegen dat soort dingen kun je niet veel doen.

Geen matches

Kun je er wel een grotere nieuwe inzetten :Y)

Greetz, Moiristo

Acties:

Geen matches

Hdd's zijn wel duur. Wellicht dat een nieuwe speler beter is, maar ik weet ook niet hoe gehecht je bent aan de functionaliteit van je speler.

Geen matches

Mijn 402 heb ik nu ook ruim 1,5jaar en heb er nog volop schik van. In de loop der tijd heb ik de HD helemaal vol gekregen! Ik merk dat de speler wel iets langzamer is geworden, maar ik vind nog snel genoeg. Ik sluit 'm ook vaak op mijn stereo aan, want het geluid wat eruit komt vind ik subliem. Het enige wat ik een nadeel vind is dat de batterij niet zo lang mee gaat en lijkt wel alsof de batterij 'moe'wordt, want hij gaat minder lang mee als voorheen.

Over het algemeen dus: :9~

jE weEt tOg?

Acties:

Geen matches

Tynos, je kan em eens proberen te defragmenteren, daar wordt ie vaak wel sneller van :) Dat de batterij minder lang meegaat kan kloppen. Na verloop van tijd raken die dingen uitgeblust. Daar doe je weinig aan helaas. Die van mij doet het nog uitzonderlijk goed trouwens. En ik heb em toch al weer meer dan 2 jaar :)

Reg. datum: 28 augustus 2006

Ey jongens/meisjes :9

Mijn mp3 speler is kapoet en wil nu een nieuwe, k zag deze speler staan op kieskeurig.nl voor 160 euries, maar ik vraag me nu af (als er toch een camera in zit) is deze kwaliteit een beetje relaxt ? of moet ik hem meer zien als alleen mp3-speler met video-functie ?? :)
K heb btw ook een k800i, is het dan ook mogelijk op een of andere manier foto's over te zetten van telefoon naar Gmini ??
Video opname functie zou ik dan willen gebruiken om dingen op te nemen tijdens het skateboarden...

Ik heb K800i, Mijn broer koopt K800i, andere broer dan ook maar...

Reg. datum: 25 april 2004

quote:
TomBergman schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:51:
Ey jongens/meisjes :9

Mijn mp3 speler is kapoet en wil nu een nieuwe, k zag deze speler staan op kieskeurig.nl voor 160 euries, maar ik vraag me nu af (als er toch een camera in zit) is deze kwaliteit een beetje relaxt ? of moet ik hem meer zien als alleen mp3-speler met video-functie ?? :)
K heb btw ook een k800i, is het dan ook mogelijk op een of andere manier foto's over te zetten van telefoon naar Gmini ??
Video opname functie zou ik dan willen gebruiken om dingen op te nemen tijdens het skateboarden...
Er staat dacht ik ergens een link naar een videotje van die camcorder. Het beeld is tuurlijk niet zo geweldig als een DV cam, maar volgens mij zag het er iets beter uit dan van die goedkope webcams. ;) edit: Ik kan die link zo niet meer vinden, misschien dat iemand anders hem weet?

Staan die foto's van je k800i op een geheugenkaart? Dan moet je gewoon een cardreader op usb aansluiten op de usb host van de Gmini, en dan kun je ze overzetten. :)

-DG- wijzigde dit bericht 06-03-2007 14:29 (3%)

5D, 35L

Reg. datum: 28 augustus 2006

quote:
-DG- schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:22:
[...]

Er staat dacht ik ergens een link naar een videotje van die camcorder. Het beeld is tuurlijk niet zo geweldig als een DV cam, maar volgens mij zag het er iets beter uit dan van die goedkope webcams. ;) edit: Ik kan die link zo niet meer vinden, misschien dat iemand anders hem weet?

Staan die foto's van je k800i op een geheugenkaart? Dan moet je gewoon een cardreader op usb aansluiten op de usb host van de Gmini, en dan kun je ze overzetten. :)
Ok ty, ik zal wel ff linkje zoeken, maar verder is iedereen tevreden over dit apparaat merk ik ?
En nog geen gecrashte zooi :P ??

En http://www.misco.nl/produ...02%20Multimediaspeler.htm# Deze prijs is toch ziek laag of heb ik dat fout ? _/-\o_

TomBergman wijzigde dit bericht 06-03-2007 17:46 (10%)

Ik heb K800i, Mijn broer koopt K800i, andere broer dan ook maar...

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: