Hoofdcategorieën
Topicacties

[HDD] Het Archos Gmini 400/402 topic deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 31 maart 2005
Geen matches

jaah hij doet het nu! ik heb een map aoboy in de root gezet en daarin die andere mapjes en nu doet ie het.

ik meteen supermario opgezocht, super dit! maar hij is nog wel langzaam zeg, ik probeerde nog even GTA, maar dat is nieteens fatsoenlijk speelbaar. en geluid nog...

Acties:

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004
Matched: gmini

Geduld, geduld, aan snelheid en geluid wordt nog gewerkt :P
Werkt GTA op de Gmini trouwens? :? Is dat ook een Gameboy spel dan? Of iets anders?

Bij mij crashed AOboy trouwens als ik in slot 2 save... half uur werk naar de kloten :/ Hopelijk wordt dat nog gefixed.

Reg. datum: 23 juli 2005
Geen matches

Heeft iemand aoSPC al geprobeerd? Het is een SNES music player. Ik vraag me alleen af wat er nou zo leuk is aan SNES muziek :?

Greetz, Moiristo

quote:
RoD schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 21:51:
Geduld, geduld, aan snelheid en geluid wordt nog gewerkt :P
Werkt GTA op de Gmini trouwens? :? Is dat ook een Gameboy spel dan? Of iets anders?

Bij mij crashed AOboy trouwens als ik in slot 2 save... half uur werk naar de kloten :/ Hopelijk wordt dat nog gefixed.
gta bestaat voor de gameboy ja, iig gta 2 voor de gameboy color :P

Antec 300 Case | Asus P5B Deluxe, Intel C2D E6700 @ 2,66 (266x10) @ 1,1v met Arctic Cooling Freezer 7 Pro | 1,8TB harddisk (300gb maxtor, 500gb WD en 1TB WD) | Asus 8500GT (passief) | Dell Ultrasharp 2407WFP + Iiyama E430-B

Reg. datum: 28 mei 2005
Matched: gmini, 400

Waar hebben jullie die nieuwe versie gminiboy emulator vandaan? Op gmini400.com heb ik het niet kunnen vinden/de download. Is er verder nog een leuke site/forum over de gmini 400?

Acties:

Matched: gmini, 400

quote:
AmberT schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 18:20:
Waar hebben jullie die nieuwe versie gminiboy emulator vandaan? Op gmini400.com heb ik het niet kunnen vinden/de download. Is er verder nog een leuke site/forum over de gmini 400?

Ja, Archopen.org, staat ook in de TS :P Overigens staat het ook wel op de gmini400.com site.

Maare, wauw! Dan ga ik GTA2 binnenkort eens proberen :D

Reg. datum: 26 mei 2005
Geen matches

Ik ben eventueel van plan om binnenkort een 402 aan te schaffen (de Creative Zen Vision M en de iAUDIO X5 zijn ook kandidaten) en ik heb wat vraagjes.

Sorry als de antwoorden al in dit topic staan, ik heb wel alles gelezen maar misschien wat over het hoofd gezien.

1. Krijg je er een AV kabel bij? Zo nee, werkt ook een standaard 2 euro kabel van de electronica shop.

2. Hoe is de kwaliteit van het scherm t.o.v. bijvoorbeeld de Ipod Video en de Vision M?

3. Circuleren er ergens op het internet foto's/video die gemaakt zijn met de 402 CC?

Verder lijkt het me echt een leuk ding. Het gaat mij om mp3's en video. Dat er dus (nog) geen spellen zijn voor de 402 interesseert me dus niet zo. De Creative heeft volgens mij een beter scherm, maar die is ook een stukje duurder.

Bedankt alvast!

Acties:

1. Ja.
2. De Vision:M is gewoon superieur wat betreft beeldkwaliteit en ik denk dat de iPod ook nog wel een beter scherm zal hebben, maar daar ben ik niet zeker van. Het beeld van de Gmini is echter wel van erg goede kwaliteit imo.
3. Ja, die zijn er wel.. ik geloof dat ze ook ergens in dit topic stonden.. maar ben nu te :z om te zoeken :P

Reg. datum: 26 mei 2005
Geen matches

Bedankt :)

Reg. datum: 25 april 2004
Geen matches

Kun je met die usb host van de 402 nou alleen van de camera kopiëren of ook er naartoe schrijven?
Alvast bedankt. :)

5D, 35L

Geen matches

quote:
-DG- schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:14:
Kun je met die usb host van de 402 nou alleen van de camera kopiëren of ook er naartoe schrijven?
Alvast bedankt. :)
Ik neem aan dat dat alleen kan als de camera ook een usbhost heeft?

Greetz, Moiristo

Trouwens net ontdekt dat defraggen echt kan zorgen voor een snellere gmini :) Of was dat al bekend? :)

Greetz, Moiristo

Acties:

Geen matches

quote:
Moiristo schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:16:
[...]

Ik neem aan dat dat alleen kan als de camera ook een usbhost heeft?
Ik kan mijn camera gewoon als externe hdd gebruiken, dus ik neem aan dat je er ook wel naartoe kunt schrijven.

Reg. datum: 09 januari 2005

quote:
Moiristo schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:06:
Trouwens net ontdekt dat defraggen echt kan zorgen voor een snellere gmini :) Of was dat al bekend? :)
nog een leuke tip; als je defragmenteerd dan moet je je GMINI zéker goed koelen anders kan het zijn dat hij oververhit raakt en je hem bij de volgende start niet meer kan gebruiken

JB,

Acties:

Geen matches

Met het spelen van spellen is dat ook wel aan te raden. Ding wordt enorm heet als ik Sega/Gameboy games speel.

Reg. datum: 25 april 2004

quote:
RoD schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:51:
[...]

Ik kan mijn camera gewoon als externe hdd gebruiken, dus ik neem aan dat je er ook wel naartoe kunt schrijven.
Maar ik bedoel of de gmini wel een optie heeft om in de map van je camera te plakken zegmaar, dus dat je niet alleen ervan kunt kopieren. ;)

5D, 35L

Reg. datum: 28 mei 2005
Geen matches

hoe zat het eigenlijk ook alweer met die filmpjes van je digitale fototoestel? Kon je die via de usb gewoon uploaden? Ik heb het ooit weleens ergens gelezen...maar weet het niet meer. Hoe defragmenteer je dan?

Acties:

quote:
-DG- schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:14:
[...]

Maar ik bedoel of de gmini wel een optie heeft om in de map van je camera te plakken zegmaar, dus dat je niet alleen ervan kunt kopieren. ;)

Lijkt me wel.
Ik heb het trouwens zien werken met een iAudio X5, en ik denk niet dat er veel verschil tussen USB Hosts zit. :)

quote:
AmberT schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:35:
hoe zat het eigenlijk ook alweer met die filmpjes van je digitale fototoestel? Kon je die via de usb gewoon uploaden? Ik heb het ooit weleens ergens gelezen...maar weet het niet meer. Hoe defragmenteer je dan?

Euh ja? Die kun je er gewoon opzetten hoor, mits je camera compatible is.
Defragmenteren kun je met rechtermuisknop op de Gmini, eigenschappen, extra en defragementeren.

Reg. datum: 31 maart 2005

sinds wanneer zit er een rechtermuisknop op mijn gmini? :P
maargoed, wat ik me eigenlijk afvraag... die gmini zou toch helemaal niet heet hoeven worden van spelletjes? de hd kan toch gewoon worden uitgeschakeld? iig als ik heel goed luister naar mijn gmini tijdens het spelen van gsudoku, dan hoor ik dat de hd gewoon draait (ik hoor een geluidje). vind ik wel een beetje vreemd. hebben jullie dat ook? denk je niet dat er iets aan te doen is?

Acties:

Ik heb ergens gelezen dat dit type hdd altijd blijft draaien. Hoe het precies zit weet ik niet.

En met dat defragmenteren bedoelde ik natuurlijk rechtermuisknop op het icoontje van je Gmini op je computer :D

Reg. datum: 07 september 2005

Ik moet mijn 402 CC weer retourneren, alleen komplett.nl heeft geen Archos gmini meer in het assortiment. Ik kan nu waarschijnlijk kiezen uit een Creative Vision M of een Cowon iAudio X5.
Het nadeel aan een Creative vind ik de software die je moet installeren en de grootte hiervan, en van de cowon vind ik het scherm niet zo mooi en de weinig ondersteunde formaten. Is het mogelijk dat ik een 402CC terugeis, of zijn ze alleen verplicht om mij een soortgelijke te verstrekken.

Reg. datum: 07 september 2005

Bedoel de grootte van de mp3-speler, afmetingen zijn volgens mij groter dan van de Gmini.

Acties:

Geen matches

Kun je je geld niet gewoon terugvragen en van dat geld een andere 402CCkopen? Of kan dat niet?

Geen commentaar
Reg. datum: 18 december 2002
Geen matches

Dat moeten ze zelfs als ze geen bevredigende oplossing kunnen bieden.

Acties:

Geen matches

En niet bevredigend is dat de klant het niet eens is met de voorgestelde oplossing?

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: