[HDD] Het Archos Gmini 400/402 topic deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last
Reageer Nieuw TopicEergister m'n 402 binnengekregen, dus heb gelijk ff de hack getest. Heb firmware 1.1.11 ofzoiets (allemaal 1tjes), en hier werkt hij. Je krijgt vuur te zien, met wat text (wat overigens veel te snel beweegt om 't te lezen)
Blaat!
quote:Iwes schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:15:
Eergister m'n 402 binnengekregen, dus heb gelijk ff de hack getest. Heb firmware 1.1.11 ofzoiets (allemaal 1tjes), en hier werkt hij. Je krijgt vuur te zien, met wat text (wat overigens veel te snel beweegt om 't te lezen)
Tof
quote:AmberT schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 17:25:
Ik vind het zo jammer dat er zo weinig leuke accesoires voor de gmini zijn. Vergeleken met de hoeveelheid accesoires voor de ipod. Er zijn enkele tasjes (duur) en dan nog een afstandbediening (vind 50 euro ervoor veel te duur). Ook vind ik het jammer dat er niet een echte gmini winkel is, dat vind ik toch fijner om heen te gaan. Dat wou ik even kwijt.
Wat voor accesoires zou jij nog willen zien dan?
Overigens zijn er maar heel weinig winkels speciaal voor een bepaald soort mp3speler zijn. Apple heeft wel Apple Stores maar daar verkopen ze ook niet alleen iPods.
Hmmz... Ik heb wel een probleem met de 402. Als ik deze aansluit op de PC dan flipt m'n wacom helemaal. Hij gaat weer terug naar de muismodus. Ik moet dan de service van de Wacom stoppen en weer starten, maar zolang de 402 nog aangesloten is heeft dat geen zin, want dan fliptie binnen een paar seconde weer...
Blaat!
Zit zon Wacom ook dmv USB aangesloten? Probeer anders eens een andere pc.
Mja, hij zit trouwens ook op dezelfde USB hub.. Dat zal 't wel zijn denk ik (had eerst ook problemen met webcam+bluetooth dongle)..
Blaat!
Misschien dat de Hub geen genoeg stroom kan leveren?
Het zal in ieder geval wel niet aan de Gmini liggen

Leuke beschermhoesjes, tja dingen waarmee je hem kan 'oppimpen'quote:RoD schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 08:32:
Wat voor accesoires zou jij nog willen zien dan?
Overigens zijn er maar heel weinig winkels speciaal voor een bepaald soort mp3speler zijn. Apple heeft wel Apple Stores maar daar verkopen ze ook niet alleen iPods.
Heb je ook de programaatjes die bij de hack horen al gebruikt?quote:Iwes schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:15:
Eergister m'n 402 binnengekregen, dus heb gelijk ff de hack getest. Heb firmware 1.1.11 ofzoiets (allemaal 1tjes), en hier werkt hij. Je krijgt vuur te zien, met wat text (wat overigens veel te snel beweegt om 't te lezen)
Programmaatjes? Ik had een zipje met daar die avi in, en die heb ik gewoon afgespeeld op de gmini. Op de pc krijg ik een speedboat die langsloopt, en op de gmini dus vuur met text erbij...
Blaat!
quote:AmberT schreef op zondag 26 maart 2006 @ 13:12:
[...]
Leuke beschermhoesjes, tja dingen waarmee je hem kan 'oppimpen'Een goedkopere afstandbediening zou ook fijn zijn. Passen eigenlijk andere afstandbedieningen er niet op? Want hoe zit het daarmee, die plug je in je audio uitgang/ingang en dan daaraan weer je koptelefoondraadje? (Ik ben een noob I know)
Volgens mij is het niet zo simpel.
Trouwens, er zijn een boel beschermhoesjes, kijk maar eens in de TS. Ook is er eens een site voorbijgekomen waar je een skin kon laten maken voor je Gmini. Zelfs van je eigen foto's.
Ik dacht trouwens dat er nog geen echte mogelijkheden zijn voor de hack, maar dat het alleen een bewijs was dat hij gehacked is.
Die textreader was toch al beschikbaar?quote:RoD schreef op zondag 26 maart 2006 @ 16:11:
[...]
Volgens mij is het niet zo simpel.
Trouwens, er zijn een boel beschermhoesjes, kijk maar eens in de TS. Ook is er eens een site voorbijgekomen waar je een skin kon laten maken voor je Gmini. Zelfs van je eigen foto's.
Ik dacht trouwens dat er nog geen echte mogelijkheden zijn voor de hack, maar dat het alleen een bewijs was dat hij gehacked is.
Ik heb het niet gelezen, maar het zou best kunnen. Het staat vast wel ergens duidelijk op gmini400.com
Zijn er voor de Gmini ook al andere programma'tjes beschikbaar, zoals een agenda? Dat zou natuurlijk helemaal handig zijn lijkt me!
Ik las in de TS wel delink naar http://archopen.athensmultimedia.com staan, maar die werkt niet.
Of is er natuurlijk de mogelijkheid om die zelf te schrijven?
Ik las in de TS wel delink naar http://archopen.athensmultimedia.com staan, maar die werkt niet.
Of is er natuurlijk de mogelijkheid om die zelf te schrijven?
talpje wijzigde dit bericht 26-03-2006 18:28 (45%)
mekkerrrrrrrrrrrr
Die link werkt hier prima hoor.
Een agenda is er nog niet voor zover ik weet. Je zou het aan kunnen vragen op Archopen of gmini400.com. Natuurlijk kun je het ook zelf schrijven, je moet wel wat verstand van C hebben
Een agenda is er nog niet voor zover ik weet. Je zou het aan kunnen vragen op Archopen of gmini400.com. Natuurlijk kun je het ook zelf schrijven, je moet wel wat verstand van C hebben
Verstand van C heb ik wel, heb nu ook de juiste libraries gevonden die ik moet gebruiken.
Kan dus kijken of dat wat kan worden
, heb alleen nog tijd nodig en daar schort het voornamelijk aan.
Kan dus kijken of dat wat kan worden
mekkerrrrrrrrrrrr
Tof
Ik hoop dat je iets in elkaar kunt knutselen, zou erg leuk zijn
Wellicht kun je ook hulp krijgen van de andere programmeurs die aanwezig zijn op het forum van gmini400 of Archopen.
Er is nu een versie van AVBoy (v2.1) die werkt op de GMini. Ik heb het zelf al getest, en het werkt best aardig. Nog geen geluid, maar wel state saving. GBC games doen het vloeiender en ik heb nog geen rom gevonden die crashte. Het enige dat verder nogal vreemd is, is dat je het programma opnieuw moet opstarten om een andere rom te spelen.
Greetz, Moiristo
Heb je ook grote roms geprobeerd? Daarmee liep het bij mij wel eens vast. Ik ga em meteen uitproberen 
quote:Moiristo schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:09:
Er is nu een versie van AVBoy (v2.1) die werkt op de GMini. Ik heb het zelf al getest, en het werkt best aardig. Nog geen geluid, maar wel state saving. GBC games doen het vloeiender en ik heb nog geen rom gevonden die crashte. Het enige dat verder nogal vreemd is, is dat je het programma opnieuw moet opstarten om een andere rom te spelen.
hoe heb jij hem aan de praat gekregen dan? bij mij crasht ie, ondanks dat ik die mappen heb aangemaakt.
ik heb zegmaar ditte: root\exploits daarin staat aoboygmini.wav
vervolgens een dir daaronder, dus root\exploits\aoboy\roms en een root\exploits\aoboy\states
maar wat doe ik dan fout??
Ik heb aoboygmini.wav in root/Apps staan met daarnaast een map root/aoboy/roms en een map root/aoboy/states. Maw je moet die map aoboy in de root zetten.quote:geejeej schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:33:
[...]
hoe heb jij hem aan de praat gekregen dan? bij mij crasht ie, ondanks dat ik die mappen heb aangemaakt.
ik heb zegmaar ditte: root\exploits daarin staat aoboygmini.wav
vervolgens een dir daaronder, dus root\exploits\aoboy\roms en een root\exploits\aoboy\states
maar wat doe ik dan fout??
Greetz, Moiristo
Ik heb het even getest en het werkt echt perfect
Leuk overzichtje krijg je als je een rom wilt kiezen, en het opties menu ziet er ook goed uit. Ook de roms die eerst crashten werken nu perfect.
Echt _geweldig_
Echt _geweldig_
Wooo Pokemon Gold! =)
Greetz, Moiristo
Ja, die speel ik ook
Leuke RPG spelletjes. De Gameboy heeft eigenlijk best nog wel leuke spellen. Mn zusje heeft net een Gameboy gekocht en ook die spellen.. Ze moest er flink voor betalen. Het gezicht dat ze trok toen ze zag dat ik ze gewoon op mn "mp3speler" kon spelen was geweldig 
wel heel jammer dat het nog zonder geluid is 
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last