Gathering of Tweakers

Quicksearch
ik speel op Aege :+ en ik ga nu proberen online to komen... 8)7 :X

IGN future_

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

quote:
hobsie schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:50:
we zoeken idd nog sponsors, kost namelijk 500.000 goud :D

500.000 goud met zijn allen?

dat is het een eitje, want ik heb zelf alleen al 420.000 en als ik nog wat verkoop kom ik makkelijk aan de 500.000. :9

geld moet dus geen probleem zijn >:)

als je me zoekt: kijk op TROY
IGN: Crazy_Ivan

quote:
cardinal808 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:25:
[...]

Dan komt nu de vraag of het een GoT only clan wordt :)

1.Hobsie (level 17)
2.ZypherNL
3.Polo1987 (level 21)
4.Stellios
5.ViperXGT
6.Cardinal808 (level 20)
7.Mafferik (level 15)

Laten we stellen dat de gene met het hoogste level niet de leader hoeft te zijn. Ik weet namelijk zeker dat polo1987 geen zin heeft in dat gezeur. :p
en dat klopt, ik heb ook nog een gewoon (druk) leven, en speel voornamelijk voor de lol.

polo1987 wijzigde dit bericht 21-12-2005 23:15 (51%)

wel geteld hebben we dan 9 man voor een GoT guild op troy, geld was ook geen probleem polo betaald :+

Verder zal ik asap een vent server online zetten aangezien daar de voorkeur voor was, morgen zal ik het wel ergens gefixed hebben. Dan rest ons alleen nog een naampje :9

Reg. datum: 05 januari 2003

Ok ik heb even zitten debuggen, en ik ben er achter gekomen hoe jer weer online kan..

Gooi deze entry in je system32\drivers\etc\hosts file:
222.111.150.111 gwgt1.joymax.com

En start silkroad met deze executable:
http://www.rainbowfox.com/temp/hook.exe

:)

Goed nieuws!!
kom er net achter dat silkroad het weer doet!!! :D
vanmiddag weer spelen, moet nu eerst naar school 8)7

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

Hey TheFrozen

mag ik ook ff in de lijst van de begin post? :) zou ik leuk vinden

quote:
ViperXGT schreef op donderdag 22 december 2005 @ 09:27:
Hey TheFrozen

mag ik ook ff in de lijst van de begin post? :) zou ik leuk vinden
Moet je wel even zeggen op welke server je speelt en je IGN :), ik weet dan dat je op troy speelt maar je IGN weet ik niet helemaal precies.

quote:
Napstar schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:48:
Nou nou nou ? Geen log-in script voor Silk ? |:( . Echt wél . :)

idd autohotkey werkt erg goed :D

voor diegene waarbij skillroad crashed bij het starten...:
The crash problem at launcher start is a DNS resolving problem.

Caution : When they will change the DNS or update silkroad.exe, you will need to undo this.

This works for lots of people, but NOT everybody.

Windows XP fix :
With C:\WINDOWS\NOTEPAD.EXE
Open C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts
Add in the file 222.111.150.111 gwgt1.joymax.com
Save it and retry the launcher.
Notepad may not save it directly. If it doesn't, save your updated files as "host.txt", move the original host file to another folder, and remove the ".txt" on your updated file.

And no more crash on Silkroad.exe!

Ik was gister ff in thief town geweest en heb daar zo'n mooi zorro pakje gekocht :D Kzie ook dat veel mensen hier al aardig wat cash hebben. bij mij vliegt het geld er net zo hard weer uit als het erin komt :/. kzal vanaf nu eens mij cash flow beter in de gaten houden, en af en toe een stalletje opzetten. gister was ik beetje met de trader job aan stoeien, en ben 2x gekilled door die gekke beesten in de woestijn ;(. volgende keer toch maar wat mensen meenemen op de trip :P

Vis
Reg. datum: 23 december 2004

quote:
Napstar schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:12:
D'er zijn nog 2 plekken over in Reborn , liefst 20 + members . We spelen in Aege :) , dus als je interesse hebt laat maar een berichtje achter .

Add Clitoris en kick CuteRukia aub.

Voortaan iedereen graag ook de server die hij speelt erbij zetten... bv Dwergster_NL..

Ilya wijzigde dit bericht 22-12-2005 12:46 (15%)

quote:
TheFrozen schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:45:
[...]

Add Clitoris en kick CuteRukia aub.

Voortaan iedereen graag ook de server die hij speelt erbij zetten... bv Dwergster_NL..
ik, guillermo en maff spelen op troy server...

-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex

sinds kort heb ik enorme lag op Aege, ik word er helemaal gek van 8)7

is dat op Troy ook zo? anders ga ik op die server opnieuw beginnen :9

Frozen , Rukia is der al een lange tijd uit , als je me ff pmt ingame invite ik je wel :) ben nu in donwhang aant afken .

Die lag is vreselijk...het is een soort bug sinds de xmas update.
Gister avond was alles weer goed, en dan vandaag na server check weer attack speed-lag :(

quote:
SOEFuture schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:03:
sinds kort heb ik enorme lag op Aege, ik word er helemaal gek van 8)7

is dat op Troy ook zo? anders ga ik op die server opnieuw beginnen :9
ik heb echt geen last van constante lag. uiteraard in de stad loopt het niet 100% soepel maar dan kan ik mee leven. Tijdens beestje slachten heb je afentoe dat ie blijft hangen, af en toe zwaar klote momenten, maar verder draait prima @ hier.

quote:
Stefan1099 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:43:
Hey , ik kan niet in die servers komen ik wil in Xian .
Er staat Cannot connect due to server traffic, wat kan ik daar aan doen ??

niks, gewoon blijven proberen :P je komt er na een paar keer proberen wel in

quote:
hobsie schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:39:
ik heb echt geen last van constante lag. uiteraard in de stad loopt het niet 100% soepel maar dan kan ik mee leven. Tijdens beestje slachten heb je afentoe dat ie blijft hangen, af en toe zwaar klote momenten, maar verder draait prima @ hier.

dat heb ik ook, dat ie blijft hangen, maar het gebeurd nu veeel vaker dan vorige week :?
Daarnet toen duurde het ook lang voordat mijn character ging aanvallen. ook de snelheid van mijn characters aanvallen was erg verlaagd 8)7

Zoals ik al eerder zei :P

IGN: Viperian
server: Troy

:) plz zet me ff bij die startpost

dan hoor ik er eindelijk bij B) :D :P

volgens mij ligt nu alles plat. als ik de game start geeft hij het bericht: "the server is in examination or out of working time"

mini cooper 1991

ik log zonder enkel probleem in op eage

Heb net een snake spear gevonde met een gele naam. er komt ook een paarse gloed vanaf. weet iemand mischien wat dit speartje mij kan opleveren?

Plaatje op imageshack (popups!)

Ja zet mij ook maar bij de startpost

IGN : guillermo
Server : Troy

Geld is geen probleem.

Lijkt me leuk als de guild er is :)

quote:
roltraptoerist schreef op donderdag 22 december 2005 @ 19:42:
Heb net een snake spear gevonde met een gele naam. er komt ook een paarse gloed vanaf. weet iemand mischien wat dit speartje mij kan opleveren?

[afbeelding]
Nice... ik denk wel meer dan 300-400k :)

quote:
hmm het is wel maar een lvl16 en deze chars hebben nog niet zoveel geld dus denk niet dat je er een hoog bedrag voor zal krijgen. Misschien iemand die wapens spaard ofzo :+, of je mag hem natuurlijk aan mij uitlenen :Y)

quote:
hobsie schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:09:
[...]

hmm het is wel maar een lvl16 en deze chars hebben nog niet zoveel geld dus denk niet dat je er een hoog bedrag voor zal krijgen. Misschien iemand die wapens spaard ofzo :+, of je mag hem natuurlijk aan mij uitlenen :Y)

lvl16..... waarom doet die spear dan veel meer damage dan mijn lvl 18 spear :?
ik denk dat als mensen van rond de lvl 20 deze spear zien (en dan vooral de stats + het mooie effect) ze hem wel kopen... :9 ik zou um in iedergeval graag willen :9~ maar heb helaas niet genoeg geld :'(
wanneer ik eenmaal genoeg geld heb heb ik vast wel een betere spear/glavie :+

quote:
SOEFuture schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:12:
[...]

lvl16..... waarom doet die spear dan veel meer damage dan mijn lvl 18 spear :?
ik denk dat als mensen van rond de lvl 20 deze spear zien (en dan vooral de stats + het mooie effect) ze hem wel kopen... :9 ik zou um in iedergeval graag willen :9~ maar heb helaas niet genoeg geld :'(
wanneer ik eenmaal genoeg geld heb heb ik vast wel een betere spear/glavie :+
hmm daar zit wat in, ik wist zo niet wat de damage stats van mijn wapen was (heb de zelfde lvl16 zonder extra troep). Maar dan kan stellios er nog wel wat voor goud voor vangen, nijse vondst stel :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws