[MMORPG]Silkroad Online, deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 16.706 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134936

het lagged wel als de neten op de aege server zg :(

10 sec lag geen uitzondering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:44
densoN schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:53:
[...]
Wat je zegt dat het effect erop blijft kan je dit ook bevestigen.
Zelf heb ik vaker luck gehad die niet werd geactiveerd waardoor ik omhoog ging met hetzelfde aantal luck of terug naar +0. Dan lijkt mij dat dit met immortal hetzelfde geval zou zijn?
Bevestigen is altijd lastig, dan zou ik daarvan plaatjes moeten hebben gemaakt. Maar als je zoekt op de verschillende fora op internet zijn ze het er allemaal over eens.
Steady - The object will not lose stats if it fails. Rather it will just remain where it was.
Lucky - The object has a greater chance of a successful enchanting.
Immortal - The object can not break if enchanting fails.

The item will usually also say the number of times that this will take effect - ie: Steady (1 Time/s)
bron

Bovenstaande bron heeft ook een uitgebreide Alchemy how-to, waarin alles precies in staat uitgelegd. Daarin wordt ook gezegd dat naar +1 nog steeds stuk kan gaan, maar niet vaak voorkomt.

Overige bronnen
bron 1
bron 2

De bronnen zijn allemaal van Oasis, aangezien de search van Tavern "a living hell" is en bijna random resultaten teruggeeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103718

mare steady is bullshit als je bv van 2 naar 3 gaat en hij failled blijft ie egt niet op 2 hoor dan gaat ie gewoon naar 0, ik hoorde dat er geen durability van af gaat als ie failled, maar volgens mij gebeurt dat zoizo niet maar goed, hij kan dus wel gewoon weer trug naar+0 als ie +3 is, heb ut vaker gehad met steady items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
Hoe wissel je die jewel boxen in?

Heb er al 4 gevonden

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri de Jager
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 23:43

Yuri de Jager

Assume good intent

Bah, precies wat ik al dacht. Ben nu al bijna een uur aant proberen om in te loggen :'(

Ik zou er verdorie nog wel wat geld voor over hebben ook om niet mijn kostbare vrije tijd te hoeven verspillen aan opstarten en proberen in te loggen :/

[ Voor 49% gewijzigd door Yuri de Jager op 21-02-2006 20:45 ]

5950@CTR3,85-4,875GHz|64GB 3600C14|32TB HDD|2.2TB SSD|RTX2070-XC-ULTRA|Alienware M17xR2 FTW!|i7 920XM(ES)|16GB DDR1333|750GB 7.2K HDD|256GB Crucial M4 SSD|3DV:P7671

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri de Jager
  • Laatst online: 08-05 23:43

Yuri de Jager

Assume good intent

5950@CTR3,85-4,875GHz|64GB 3600C14|32TB HDD|2.2TB SSD|RTX2070-XC-ULTRA|Alienware M17xR2 FTW!|i7 920XM(ES)|16GB DDR1333|750GB 7.2K HDD|256GB Crucial M4 SSD|3DV:P7671

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Oops, ik stond bij de verkeerde So-ok.

Heb een paar speed scrolls gekregen en een monster summon scroll, ben benieuwd.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-05 19:55

dommerick

is domm

Zo ik heb mijn eerste monster scroll gisteren gebruikt, kwamen er 6 strong black tigers :+ Samen met ramirezi en future heb ik die beesten gekicked, dikke xp :9~ Alleen die #%$#% ksers :( gaan ze een beetje leechen, zelfs de items :(

Uiteindelijk kreeg ik ongeveer 3% voor niet al te veel moeiten maar ik ging dood en had maar 2% over :( ik was aan t typen om ff die kser weg te krijgen, niet slim :9

Maar gelukkig heb ik gister dan toch nog lvl 19 gehaald ondanks de harde lag die niet echt meewerkte, maar toen de servers weer overburned waren was de lag ook weer weg, beetje apart als je er over nadenkt 8)7

En ik heb een nieuwe monster scroll gescoord :Y), en als sub heb ik dan toch force genomen best lkkr :) een heal van 424 hp das ongeveer me totale hp :P Straks reviven en op lvl 25 neem ik ook die circle, die ziet er best veelbelovend uit ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-05 19:32

Brantje

De post is daar >>

dommerick schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 08:31:
Zo ik heb mijn eerste monster scroll gisteren gebruikt, kwamen er 6 strong black tigers :+ Samen met ramirezi en future heb ik die beesten gekicked, dikke xp :9~ Alleen die #%$#% ksers :( gaan ze een beetje leechen, zelfs de items :(

Uiteindelijk kreeg ik ongeveer 3% voor niet al te veel moeiten maar ik ging dood en had maar 2% over :( ik was aan t typen om ff die kser weg te krijgen, niet slim :9

Maar gelukkig heb ik gister dan toch nog lvl 19 gehaald ondanks de harde lag die niet echt meewerkte, maar toen de servers weer overburned waren was de lag ook weer weg, beetje apart als je er over nadenkt 8)7

En ik heb een nieuwe monster scroll gescoord :Y), en als sub heb ik dan toch force genomen best lkkr :) een heal van 424 hp das ongeveer me totale hp :P Straks reviven en op lvl 25 neem ik ook die circle, die ziet er best veelbelovend uit ;)
Die circle sucks.
Tenzij je hem upgrade maar dat is erg duur.
Verder force is makkelijk en die circle kan je op lvl 23 al :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

moet toch ook blijven farmen :) en ja ik was wel van plan om die circle op te graden :+

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
dommerick schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 08:31:
Gisteren ook een scroll gebruikt. Het werd echter alleen mijn dood, voor die 52000 Exp die ik verloren ben heb ik wel het nodige gelachen. Ik kreeg namelijk 5 strong Ongs. Ik was na 1 steek (5 tegelijk) al dood, maar uiteindelijke hebben meer dan 12 mensen de dood gevonden dankzij mijn scroll :P

Ik had de scroll namelijk gecast net voor de south gate van Donwhang. Volgende scrolls flikker ik maar weg, want je wordt er niet bepaald vrolijk van. De andere items zijn wel lekker, zeker de scrolls die weer worden gegeven.

Krijg een beetje de indruk dat de monster scrolls plaats hebben gemaakt voor de santa outfit. Iemand vroeg al of je een bunny suit kon krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
cardinal808 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 09:28:
[...]

Gisteren ook een scroll gebruikt. Het werd echter alleen mijn dood, voor die 52000 Exp die ik verloren ben heb ik wel het nodige gelachen. Ik kreeg namelijk 5 strong Ongs. Ik was na 1 steek (5 tegelijk) al dood, maar uiteindelijke hebben meer dan 12 mensen de dood gevonden dankzij mijn scroll :P
Als je een mosterscroll gebruikt moet je even kijken voor hoeveel mensen die is. Mijn eerste scroll was gewoon voor 1 strong tiger, die ik trouwens niet op tijd dood kreeg. Maar de tweede scroll die ik kreeg was voor 5 personenen ik overleefde het dus ook maar 1 klap.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

[...]

Ik had de scroll namelijk gecast net voor de south gate van Donwhang. Volgende scrolls flikker ik maar weg, want je wordt er niet bepaald vrolijk van. De andere items zijn wel lekker, zeker de scrolls die weer worden gegeven.

Krijg een beetje de indruk dat de monster scrolls plaats hebben gemaakt voor de santa outfit. Iemand vroeg al of je een bunny suit kon krijgen :+
goed opletten, bij elke scroll staat aangegeven voor hoeveel personen (dus hoeveel nmi's) hij is...
gister met zn 5en een 5 person-scroll gebruikt, kwamen dus 5 strong archers uit... hoewel ik gelijk de dood vond (ik ben lvl30, die beesten lvl38), hebben we met zn 5en alsnog 3 van die krengen kunnen mollen :P
We zijn zowiezo bij jangang gaan staan, zodat we de ruimte voor onself hebben, en dus ook niks gejat kan worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Knowuse schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 09:37:
[...]
Als je een mosterscroll gebruikt moet je even kijken voor hoeveel mensen die is. Mijn eerste scroll was gewoon voor 1 strong tiger, die ik trouwens niet op tijd dood kreeg. Maar de tweede scroll die ik kreeg was voor 5 personenen ik overleefde het dus ook maar 1 klap.
Wat denk je zelf......

Tuurlijk had ik een scroll voor 5 personen :o , maar ik moest hem gewoon uitproberen. Die 2% haal ik toch makkelijk weer bijelkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

die monster scrolls zijn inderdaad vrij pittig en moet je op tijd killen, maar kill je ze op tijd dan heb je ook wel dikke xp :)
[...]

hier kan ik dan ook wel weer om laggen :P iedereen bij downhang daar aan t pvpen en jij gebruikt een scroll xD

tis dat je niet aege speelt, maar anders mocht je de scroll wel aan mij geven :+... (btw als je ze inlevert in jangang krijg je waarschijnlijk minder sterke monster scroll, of t tis lvl based)

ik heb al weer een 2 monster scroll die ik vanmiddag ff ga doen, ik denk met zijn 3en want dan weet je zker dat je ze op tijd doodhebt :9

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Als je je monster scrolls kwijt wilt, ik koop ze wel (op Aege). PM Me vanavond maar rond 21.00 uur $Supremage

Ik bied 10k per stuk:P en 20k voor een 5pers scroll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Anoniem: 36835 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:26:
Als je je monster scrolls kwijt wilt, ik koop ze wel (op Aege). PM Me vanavond maar rond 21.00 uur $Supremage

Ik bied 10k per stuk:P en 20k voor een 5pers scroll
Jammer genoeg voor jou speel ik op Troy. Vanavond maar eerst eens level 36 bereiken, alleen eerst maar eens kijken hoe het dan gaat met mijn arm. Mijn vriendin heeft er namelijk vanacht op geslapen, voelt niet echt fijn ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:46

AirX

Tweak Guru

Kun je die scrolls ook in Jangang activeren? (bij de fontein }) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
AirX schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:01:
Je snapt tuurlijk ook wel dat je in de stad dit soort dingen niet kan doen :o . Ik snap wel waar je heen wilt. Ik kan me soms ergeren aan de hoeveelheid shops. Laat ze eens wat doen aan de mensen die meerdere accounts nemen om een shop 24/7 te kunnen laten draaien. Ze zijn altijd makkelijk te herkennen aan de witte pakjes in Downhang.

Daarnaast een zooi sterke monsters casten in Jangan zorgt natuurlijk voor een leuke slachting onder de mensen, het is ook soms verbazingwekkend hoeveel mensen zich in de strijd storten tegen vijanden die ze nooit aan zouden kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Ik doe ook wel mee.
En het is lvl based.
Wel jammer dat het na 5 min weg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161376

AirX schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:01:
Gister al gedaan :+ Kwam een lvl52+ aanzetten die had een scroll. Ze ging hem even spawnen voor jangang:

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tilpd/strong-ishade.jpg

Uiteraard was ik de gene die weer dood moest gaan :/ Best leuk die mob scrolls kost alleen bergen aan exp

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 161376 op 22-02-2006 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Anoniem: 161376 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:19:
[...]

Gister al gedaan :+ Kwam een lvl52+ aanzetten die had een scroll. Ze ging hem even spawnen voor jangang:

[afbeelding]

Uiteraard was ik de gene die weer dood moest gaan :/ Best leuk die mob scrolls kost alleen bergen aan exp
Die kosten EXP omdat je dood gaat? Of kosten ze EXP om te activeren? :P

Nog even voor de Topic Starter: Zou je http://silkroad.kicks-ass.net kunnen toevoegen als de thuisbasis van de GoT Guild?

[ Voor 12% gewijzigd door AirX op 22-02-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik was net weer lekker bezig met het killen van die tree ghosts. Op een gegeven moment wilde ik even gaan zitten om bij te komen, komt er een thief die me ineens gaat aanvallen. Toe was ik dood.

Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
saviour schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:17:
Ik was net weer lekker bezig met het killen van die tree ghosts. Op een gegeven moment wilde ik even gaan zitten om bij te komen, komt er een thief die me ineens gaat aanvallen. Toe was ik dood.

Is dat normaal?
NPC thiefs vallen traders aan, ze worden automatisch gespawnd. Als echter de trader in kwestie uit hun beeld valt, vallen ze de eerste de beste andere speler aan. Dit kan zelfs gebeuren als je zelf een thief speelt.

Dus ja, dat is normaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158277

cardinal808 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:22:
[...]

NPC thiefs vallen traders aan, ze worden automatisch gespawnd. Als echter de trader in kwestie uit hun beeld valt, vallen ze de eerste de beste andere speler aan. Dit kan zelfs gebeuren als je zelf een thief speelt.

Dus ja, dat is normaal :P
en ga je daar exp van kwijt als je dood gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, net zo veel als monster:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Dit ziet er beter uit dan Rose Online :o
Toch maar eens een keertje proberen dan

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Paxlie schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:21:
Dit ziet er beter uit dan Rose Online :o
Toch maar eens een keertje proberen dan
Pas maar op, straks moet je "sociaal level" opzoeken in een woordenboek. Zelf heb ik vroeger Irose gespeeld, totdat "hacks" aan de orde van de dag waren. Hier komt dat gelukkig zelden voor. Verschil met Rose is dat er geen Magician is, je hebt als Magic ventje altijd een wapen en wapens als rods en stafs bestaan (nog) niet.

Daarnaast ziet het er minder "kinderlijk" uit, dus een realistischere stijl dan Rose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103718

ik koop die monster scroll voor 15k en 30k voor 5pers ^^ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AirX schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:22:
[...]

Die kosten EXP omdat je dood gaat? Of kosten ze EXP om te activeren? :P

Nog even voor de Topic Starter: Zou je http://silkroad.kicks-ass.net kunnen toevoegen als de thuisbasis van de GoT Guild?
Omdat ik steeds dood ga ffsjes :|

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 161376 op 22-02-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

ok, dit spel ziet er echt een stuk mooier uit dan Rose :o
Mooie muziek op de achtergrond (die na een dag of wat vast wel zal irriteren)

Voorlopig lijkt het wel veel op Rose. Op sommige plekken echt overkill aan mensjes met winkeltjes enzo :D Niet echt goed voor de framerate :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Zo hey...poosje hier niet meer geweest aangezien ik geen sro meer speel, _veel_ nieuwe posts :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Vet spel man!!!! alleen is het te druk.
Ik ben lvl 10 nu , met 5 punten in fire magic, en de rest in swordpower:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Blijkbaar mist er nog een quest in de startpost.
Als je level 17 bent kan je bij die paardenshop een quest krijgen met daarin "Hunt 40 White Tigers".
Je krijgt er 12500XP voor en 4300 gold.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• dommerick

dommerick

is domm

dit klopt idd, zo mist er ook een quest voor lvl 19,weet alleen niet welke aangezien ik dat quest warning opende wegklikte en dacht dat vind ik lter wel trug :)

maar er waren er 3 en hier vind ik er maar 2 voor lvl 19 :S

Heeft geen signature.

• Cardinal
Paxlie schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:54:
ok, dit spel ziet er echt een stuk mooier uit dan Rose :o
Mooie muziek op de achtergrond (die na een dag of wat vast wel zal irriteren)

Voorlopig lijkt het wel veel op Rose. Op sommige plekken echt overkill aan mensjes met winkeltjes enzo :D Niet echt goed voor de framerate :P
Nou dat moet je dan gewend zijn, in Zant en Junon Polis sterfde het ook van de shops.
Outerspace schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 23:43:
Blijkbaar mist er nog een quest in de startpost.
Als je level 17 bent kan je bij die paardenshop een quest krijgen met daarin "Hunt 40 White Tigers".
Je krijgt er 12500XP voor en 4300 gold.
dommerick schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:08:
dit klopt idd, zo mist er ook een quest voor lvl 19,weet alleen niet welke aangezien ik dat quest warning opende wegklikte en dacht dat vind ik lter wel trug :)

maar er waren er 3 en hier vind ik er maar 2 voor lvl 19 :S
Er zitten wel meer fouten in de lijst, ondanks dat hij aardig klopt. De level 35 quest (de lange waslijst) heeft namelijk ook een verkeerde volgorde.

Anoniem: 131087

Gisteren even mazzel aan het einde van een trade, vlak voor Donwhang.

Mijn laatste thief dropped een jewel-box, maar dat is niet zo raar. Wat wel erg leuk was de drop die ik kreeg van een "earth ghost". Een lvl24 Lightning Glavie SoS, 8 critical. Wel balen dat ik geen Glavie speel ;)

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Er mist nog 1 quest volgens mij, weet al1 niet meer exact hoe hij heet. je moet 8 unieke items vinden die tombstones laten vallen. level 7 quest ofzo.

Reconhell schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:40:
Er mist nog 1 quest volgens mij, weet al1 niet meer exact hoe hij heet. je moet 8 unieke items vinden die tombstones laten vallen. level 7 quest ofzo.
Die staat in het starters topic: Level 7 - Clear Biseokgwi

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:03
ey even vraagje:

Ik speel nu silkroad en mijn karakter is Xinhun. Ik ben level 19 en ik kies alleen magic skills. Ik zie op de website dat dit karakter een expert is in vechten.

Maakt dit wat uit? Heeft de keuze van je karakter invloed op de skills die je kiest? Ik had het pad magic gekozen omdat ik het leuk vind, alleen vraag mij nu af of dit wel verstandig is met deze karakter.

Overnieuw beginnen, vind ik een beetje zonde.

[ Voor 6% gewijzigd door isomis op 23-02-2006 11:14 ]

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

• Cardinal
isomis schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 11:14:
ey even vraagje:

Ik speel nu silkroad en mijn karakter is Xinhun. Ik ben level 19 en ik kies alleen magic skills. Ik zie op de website dat dit karakter een expert is in vechten.

Maakt dit wat uit? Heeft de keuze van je karakter invloed op de skills die je kiest? Ik had het pad magic gekozen omdat ik het leuk vind, alleen vraag mij nu af of dit wel verstandig is met deze karakter.

Overnieuw beginnen, vind ik een beetje zonde.
Ik neem aan dat je de verhaaltjes bedoeld bij een character. Volgens mij zijn dit eerste klas "bullshit" verhaaltjes bij een character, om zo een leuk verhaal te creeren. Kan me niet voorstellen dat het uberhaupt maar dan ook iets uitmaakt.

Nergens is er ook maar iets te vinden welk character je neemt, dus je kan gewoon verder gaan met je huidige character.

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:03
dacht ik al. Moet ik eigenlijk dan ook skills nemen voor wapens als ik magic skills steeds neem? want ik zie ook weapon skills?

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

• Cardinal
isomis schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 11:32:
dacht ik al. Moet ik eigenlijk dan ook skills nemen voor wapens als ik magic skills steeds neem? want ik zie ook weapon skills?
Ik weet niet met welk wapen je speelt, maar de meeste skill mastery's hebben bepaalde voordelen voor een bepaald wapen. Je kan ze nemen, maar het hoeft niet.

De Mastery's doen namelijk wel een % increase van je wapen sterkte, maar die zijn Physical, aangezien je met magic speelt hebben deze upgrades niet erg veel nut. Voordeel is dat het weinig uitmaakt met welk wapen je speelt. Je kan dus een keuze maken als je wilt en daar de skills voor het specifieke wapen pakken. Sommige kunnen namelijk handig zijn voor een bepaald wapen.

Houd er echter wel rekening mee dat het qua skillpoints praktisch onmogelijk is om alle wapens te nemen en die te upgraden, dus ik zou zeggen kies er een uit, maar voordat je dat doet ga eens het een en ander lezen op fora die gespecialiseerd zijn in Silkroad. Beste keuze is Oasis

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Ik heb een blade, welke mastery raad je dan aan?

Paxlie schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 11:49:
Bicheon (dus blade/sword mastery)
En ice/Fire

maar je zei dat je magic was , dus full int? Neem dan een zwaard ipv blade.

• Cardinal
Paxlie schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 11:49:
Mastery's zijn voor wapens en Imbue's zijn de magicals. Ik mag aannemen dat je realiseerd dat Bicheon voor zwaarden en dergelijke zijn en dat misschien pratisch is dat je die ook neemt :+

Qua Imbue hangt het van het type zwaard af welke je het beste kan nemen, lees je er even op in zou ik zeggen.
Anoniem: 36835 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 11:56:
[...]
maar je zei dat je magic was , dus full int? Neem dan een zwaard ipv blade.
offtopic:
Dat was Isomis, Paxlie heeft nergens vermeld wat die precies doet, of ik moet een post gemist hebben

[ Voor 25% gewijzigd door Cardinal op 23-02-2006 12:02 ]

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

cardinal808 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 12:00:
[...]

Mastery's zijn voor wapens en Imbue's zijn de magicals. Ik mag aannemen dat je realiseerd dat Bicheon voor zwaarden en dergelijke zijn en dat misschien pratisch is dat je die ook neemt :+

Qua Imbue hangt het van het type zwaard af welke je het beste kan nemen, lees je er even op in zou ik zeggen.

[...]

offtopic:
Dat was Isomis, Paxlie heeft nergens vermeld wat die precies doet, of ik moet een post gemist hebben
Dan heb ik voor de juiste componenten gekozen (fire en bicheon)

• saviour
  • Niet online
Ok, fijn om te weten. :P

Ik ben gister opnieuw begonnen op Xian, met een Archer, full int + fire. Dat gaat best lekker moet ik zeggen, tot nu toe beter dan mijn Sword, full int + ice, level 9 nu.

Alleen toen ik net buiten Jangan liep, werd ik deze keer gekilled door een devil bug. Geen idee hoe dat ding daar kwam, maar ik was wel meteen dood, haha.

Even later liep ik naar die chinese stad, om wat stone ghosts af te maken en daar kwam een Black Robber Bowman tegen volgens mij. Daar ben ik maar heel snel langsop gelopen. :o

Wat ik wel raar vind is dat ik weleens gedisconnect wordt tijdens het spelen, maar dat al die mensen met hun shop hartstikke lang blijven staan.

Anoniem: 158277

Ik koos/kies voor:

Glavie/STR (waarschijnlijk full str ofwel een 5:1 of 6:1 config) en dan die element ben ik nog over aan het denken. Wat ik wel weet is dat het waarschijnlijk geen ICE zal zijn, heb al hp genoeg dus kan vrij goed in leven blijven he :p

Light lijkt wel leuk voor snelheid, fire geeft dan weer dat beetje extra damage.

• Cardinal
saviour schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:11:
[...]
Alleen toen ik net buiten Jangan liep, werd ik deze keer gekilled door een devil bug. Geen idee hoe dat ding daar kwam, maar ik was wel meteen dood, haha.

Even later liep ik naar die chinese stad, om wat stone ghosts af te maken en daar kwam een Black Robber Bowman tegen volgens mij. Daar ben ik maar heel snel langsop gelopen. :o

Wat ik wel raar vind is dat ik weleens gedisconnect wordt tijdens het spelen, maar dat al die mensen met hun shop hartstikke lang blijven staan.
De Devilbugs en Robbers komen waarschijnlijk van het event waarbij scrolls zorgen voor vijanden die daar niet horen. Mensen beginnen namelijk enthousiast aan de scrolls maar komen er snel achter dat de vijanden best lastig zijn. Het beste kan je een lager level de scroll laten casten, kan je het tenminste overleven.
Anoniem: 158277 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:20:
Ik koos/kies voor:

Glavie/STR (waarschijnlijk full str ofwel een 5:1 of 6:1 config) en dan die element ben ik nog over aan het denken. Wat ik wel weet is dat het waarschijnlijk geen ICE zal zijn, heb al hp genoeg dus kan vrij goed in leven blijven he :p

Light lijkt wel leuk voor snelheid, fire geeft dan weer dat beetje extra damage.
Damage doet een Glavie genoeg, hijs alleen niet vooruit te branden. Lightning zorgt ervoor dat een wapen sneller wordt door de verschillende skills. Lightning zou dus een goede keuze zijn. Het enige irritante aan lightning is de area damage die de skill doet. Daarmee worden andere vijanden aangetrokken en dat is niet altijd wat je wilt.

Anoniem: 153309

cardinal808 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:47:

[...]

Damage doet een Glavie genoeg, hijs alleen niet vooruit te branden. Lightning zorgt ervoor dat een wapen sneller wordt door de verschillende skills. Lightning zou dus een goede keuze zijn. Het enige irritante aan lightning is de area damage die de skill doet. Daarmee worden andere vijanden aangetrokken en dat is niet altijd wat je wilt.
Als je Full Str bent is dat juist wel wat je wilt want dan kan je lekker tankje spelen

• dommerick

dommerick

is domm

idd, tankje spelen lijkt mij ook wel wat daarom bouw ik nog wel een keer een full str sword + shield met cold en force :)

iig houden we met de GoT guild aanstaande zaterdag weer een meeting dit zal op de zelfde plek gebeuren, deze plek :
[afbeelding]

Dit zal gebeuren om [/b]14:00[b] en dan kan iedereen die nog wil joinen erbij komen aangezien er nog plek is. Tijdens de meeting uiteraard een mooie screenshot en dan daarna een massale trade

(hopelijk hebben we de guild tegen die tijd lvl 2 :) )

Heeft geen signature.

Anoniem: 116829

goed om te weten dat er nog meer mensen zijn die dit spel spelen ^_^ ik ben sinds kort van de WoW af en dit spel vind ik toch weer wat aantrekkelijker (aangezien ik asian mmorpgs gewend ben).

ik ben nu lvl 11 (ff paar uur gespeeld) en zit op babel en heet uiteraard Shokora

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
dommerick schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 20:32:
idd, tankje spelen lijkt mij ook wel wat daarom bouw ik nog wel een keer een full str sword + shield met cold en force :)

iig houden we met de GoT guild aanstaande zaterdag weer een meeting dit zal op de zelfde plek gebeuren, deze plek :
[afbeelding]

Dit zal gebeuren om [/b]14:00[b] en dan kan iedereen die nog wil joinen erbij komen aangezien er nog plek is. Tijdens de meeting uiteraard een mooie screenshot en dan daarna een massale trade

dit alles is op de server Aege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157136 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:00:
weten julie of dat lang duurt 600 chakji killen ?
3 uur ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardinal808 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:47:
[...]

De Devilbugs en Robbers komen waarschijnlijk van het event waarbij scrolls zorgen voor vijanden die daar niet horen. Mensen beginnen namelijk enthousiast aan de scrolls maar komen er snel achter dat de vijanden best lastig zijn. Het beste kan je een lager level de scroll laten casten, kan je het tenminste overleven.

[...]

Niet dus.

Glavie = psy dmg
Str = psy dmg
Fire = based op psy dmg, zie passive en buff skills.

Glavie/Fire/Str = de beste build voor glavie
Ice = 2na beste
Lightning = waste, omdat lightning magic based is. dus spear/int/lightning = weer de beste

Zelfde geld voor blade en sword:

blade = psy dmg
fire = psy dmg based
str = psy dmg

Dus blade/fire/str = beste voor blade
Ice daarna

voor zwaard maakt het eigenlijk niet veel uit, als je maar full int bent. En veel SP farmed voor de lightning buffers.

PS: attack speed is vast, kan door geen enkele skill veranderd worden. Alleen door Berserk mode

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 24-02-2006 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Anoniem: 36835 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 09:28:
[...]

Niet dus.

Glavie = psy dmg
Str = psy dmg
Fire = based op psy dmg, zie passive en buff skills.

Glavie/Fire/Str = de beste build voor glavie
Ice = 2na beste
Lightning = waste, omdat lightning magic based is. dus spear/int/lightning = weer de beste

Zelfde geld voor blade en sword:

blade = psy dmg
fire = psy dmg based
str = psy dmg

Dus blade/fire/str = beste voor blade
Ice daarna

voor zwaard maakt het eigenlijk niet veel uit, als je maar full int bent. En veel SP farmed voor de lightning buffers.

PS: attack speed is vast, kan door geen enkele skill veranderd worden. Alleen door Berserk mode
Het verschilt ook per level. Op erg hoog level schijnt ice/sword weer erg goed te zijn. Maar het klopt wel dat lightening GEEN strenght skill is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toevallig GoT guild:) Wij van Dutch Elites hebben een uur later een meeting in jangan :P We gaan onze monster scrolls dan gebruiken :P met zn alle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

DizzyWeb

Ondertiteld

dommerick schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 20:32:

[afbeelding]

Ik *hoop* dat ik kan, maar krijg schoonouders op bezoek :| Dus ik betwijfel het, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Anoniem: 36835 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:43:
Toevallig GoT guild:) Wij van Dutch Elites hebben een uur later een meeting in jangan :P We gaan onze monster scrolls dan gebruiken :P met zn alle
We kunne samen gaan.

Dus hierbij wordt de GoT guildmeeting om 15.00 gehouden.
Zullen we op de zelfde plek gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Brantje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 18:57:
[...]

We kunne samen gaan.

zet je het ook in de Guild notice en op het GoT guildforum??? anders komt de helft te vroeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145346

iemand zin om samen met mij opnieuw te beginnen in troy server? heb geenz in om de hele tijd alleen te lvl'en :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 16:14
Brantje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 18:57:
[...]

We kunne samen gaan.

wel heel voorbarig ineens..

denk dat de beesten die we spawnen voor 90% veel te hoog level voor jullie zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Schuey op 24-02-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wordt hier echt gek :( zit al 2 dagen te zoeken naar een lvl 18 bow die +2 of +3 heeft maar nergens is er in jangan iets te vinden |:( dus als iemand op BABEL er een heeft zeg het ff dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Anoniem: 145346 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 19:35:
iemand zin om samen met mij opnieuw te beginnen in troy server? heb geenz in om de hele tijd alleen te lvl'en :Y)
ik ben vandaag overnieuw begonnen @ aege server :)
Schuey schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 19:40:
[...]

wel heel voorbarig ineens..

denk dat de beesten die we spawnen voor 90% veel te hoog level voor jullie zijn.
zeg maar gerust voor allemaal :Y)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

* Outerspace is nu level 18 op Aege. Ik ben al menig persoon tegen gekomen van DutchElite :)
Ik moet zeggen dat sinds die jewel boxen er zijn, ik wel erg geld verdien :+ Je vraagt er zo'n 25/30k voor en ze kopen het ook nog? Terwijl je op Tiger Hunt gaat met 1 lange zit daar binnen 2 uur al op 3 boxen zit :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Laatst online: 04-05 04:46
Outerspace schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 01:03:
* Outerspace is nu level 18 op Aege. Ik ben al menig persoon tegen gekomen van DutchElite :)
Ik moet zeggen dat sinds die jewel boxen er zijn, ik wel erg geld verdien :+ Je vraagt er zo'n 25/30k voor en ze kopen het ook nog? Terwijl je op Tiger Hunt gaat met 1 lange zit daar binnen 2 uur al op 3 boxen zit :)
Ik ben net begonnen (ook op Aege), en had op level 3 al twee Jewel Boxes gedropt gehad. Een verkocht voor 24K, de andere heb ik bij So-Ok ingeleverd, en ik kreeg er een speed scroll van. Heb die verkocht voor 5K, terwijl ik m later bij ene voor 35K in de shop zag :|

Maar ligt het aan mij, of is die economie compleet krom? Ik heb nu op level 4 30K, terwijl items voor lvl 5+ in shops maar 1-2K kosten ofzo. Of ben ik gewoon lucky geweest met 2 van die Jewel Boxes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Ruuddie schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 02:16:
[...]

Ik ben net begonnen (ook op Aege), en had op level 3 al twee Jewel Boxes gedropt gehad. Een verkocht voor 24K, de andere heb ik bij So-Ok ingeleverd, en ik kreeg er een speed scroll van. Heb die verkocht voor 5K, terwijl ik m later bij ene voor 35K in de shop zag :|

Maar ligt het aan mij, of is die economie compleet krom? Ik heb nu op level 4 30K, terwijl items voor lvl 5+ in shops maar 1-2K kosten ofzo. Of ben ik gewoon lucky geweest met 2 van die Jewel Boxes?
Die Jewel Boxes kan je inderdaad goed verkopen net zoals de scrolls. Die speed scrolls had ik voor zo'n 10k kunnen verkopen en een paar andere uit jewel boxes voor 10k.

Op zich heb je veel poen voor een level 4 kereltje, maar dat komt echt door die event die ze hebben georganiseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja het klopt, iemand van jou lvl kan alleen zoveel geld hebben door het event of door gewoon een paar dagen lang te kijken voor goede trades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had hetzelfde met het kerstevent.
Ook daar verkochten de jewel boxes lekker en kon ik daarna alles kopen wat ik wou.

Gewoon op het goede moment begonnen met spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een stuk of 15 van die jewlboxen gehad en alles ingelevert, hiervan was maar één een mob scroll, de rest goud of movingspeedscrolls. oja ook een weapon elixer :9 maar kheb liever mob scrolls die zijn echt geweldig. Vooral als je voor meerder personen hebt, roep je een paar lui van je guild op en ga je die slachten. Eindelijk iets leuks te doen met je guildmembers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb gister sro voor 6 uur of langer gespeeld en maar 2 jewel boxes gevonden dus ik ben niet echt blij. en als iemand op babel weapon elixors wilt verkopen voor een zacht prijsje msg GamerNL dan maar ingame;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Het is misschien een stomme vraag, maar hoe lever je die jewel boxes in bij So-ok?

Ik neem aan dat het deze So-ok is:
Nummer 27, bij de West-gate:
http://img353.imageshack....=changanmidquality3rc.jpg

Als ik met haar praat kan ik niets, als ik mijn jewel boxes aan haar geef door met die boxes op haar te klikken, komen ze op de grond te liggen.
ze staat bij de gouden draak richting south gate
Ik had dus kennelijk de verkeerde :o
Hartelijk dank!

[ Voor 14% gewijzigd door saviour op 25-02-2006 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

saviour schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 15:52:
Het is misschien een stomme vraag, maar hoe lever je die jewel boxes in bij So-ok?

Ik neem aan dat het deze So-ok is:
Nummer 27, bij de West-gate:
http://img353.imageshack....=changanmidquality3rc.jpg

Als ik met haar praat kan ik niets, als ik mijn jewel boxes aan haar geef door met die boxes op haar te klikken, komen ze op de grond te liggen.
ze staat bij de gouden draak richting south gate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:41

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Ben nu ook sinds 4 dagen aan het spelen. Het is echt grappig ik ben nu level 12...heb al een aantal leuke dingen gehad met die jewel boxen. Zo'n monster summon ding 3 keer, een keer verkocht voor 25000 dus had gelijk geld om leuke spullen aan te kopen.

Ik weet totaal niet wat die dingen waard zijn, maar mensen hebben het geld ervoor over :P misschien was het wel te goedkoop. Ik heb ook van die moving speed dingen, maar die schijnt niemand te willen kopen voor 11000.

Nou ik ga maar weer eens verder spelen :P

o ja..hoeveel beter wordt het beeld als ik een 9600pro neem ? want die geforce 2 mx 400 trekt het niet helemaal als het druk is.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn msi x800 gto trek het in de stad ook niet altijd maar misschien komt dat omdat ik alles op max heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Hmm, ik heb van So-ok ook een intensifying elixer gekregen. Dat ding schijnt dus veel geld waard te zijn, maar wat doet het? Heeft het nu om hem zelf te gebruiken of kan ik hem beter verkopen? Ik kan het antwoord niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 16:14
ligt eraan, als het een weapon elixir is kun je die verpatsen voor 200-250k gold. De rest tussen 35 en 50k. Ik zou hem verpatsen, aangezien je vast nog niet zon hoog level bent dat het superveel nut heeft om een +3 wapen ofzo te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Laatst online: 12:34
Ff vraagje, werkt de autologin-bot van de startpost goed? Is het geen hack ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Schuey, dankjewel. Het is inderdaad een weapon elixer. Xfix, ik probeerde de bot gister en het leek goed te gaan. Maar na een tijdje zag ik staan dat ik niet kon verbinden omdat ik al verbonden was. Het leek er dus op dat de bot, de verbinding verbroken had terwijl het niet moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167592

Waar is die So-Ok gozer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
dat is geen gozer, maar een vrouwtje die staat aan de andere kant van de draak op het plein dan dat de bank staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

tymiek schreef op zondag 26 februari 2006 @ 02:41:
...knip...

o ja..hoeveel beter wordt het beeld als ik een 9600pro neem ? want die geforce 2 mx 400 trekt het niet helemaal als het druk is.
heej ook iemand met zon brakke kaart als ik >:)... nou moet ik zeggen dat ik op 800*600 speel en low detail en echt nergens last van heb, zelfs niet als het druk is :)

Die autologin bot doet het bij mij iig niet, dunno of het een hack ding is maar hij werkte voor geen meter :+

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arieke
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-05-2022

Arieke

live your life, dont waste it.

heb onder tussen al denk 10 proberen te registeren. Heb telkens alles ingevult maar na dus nu al uurtje te wachten heb ik nog geen enkele email gekregen met linkje oid.
Ligt dit aan mij of kan ik gewoon domweg niet meer registeren?

P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167592

OliverBB schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:16:
[...]

dat is geen gozer, maar een vrouwtje die staat aan de andere kant van de draak op het plein dan dat de bank staat.
Sorry en bedankt. ;) En hoe lever je die Jewel boxes bij haar in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

oeps verkeerde topic

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 105758 op 26-02-2006 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
een jewel box bij je hebben.
met So Ok gaan praten.
en dan ben je je jewel box kwijt en heb je wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WARNING: GEBRUIK DE LOGIN BOT NIET

File: SRO_autologin.rar
Status: INFECTED/MALWARE
MD5 912f051e563085fcc661699664087e9d
Packers detected: UPX, AUTOIT
Scanner results
AntiVir Found nothing
ArcaVir Found Trojan.Psw.Agent.Bn
Avast Found nothing
AVG Antivirus Found nothing
BitDefender Found nothing
ClamAV Found nothing
Dr.Web Found nothing
F-Prot Antivirus Found nothing
Fortinet Found nothing
Kaspersky Anti-Virus Found nothing
NOD32 Found nothing
Norman Virus Control Found nothing
UNA Found Trojan.PSW.Win32.Agent
VBA32 Found nothing

This is a report processed by VirusTotal on 02/26/2006 at 17:31:20 (CET) after scanning the file "SRO_autologin.rar" file.
Antivirus Version Update Result
AntiVir 6.33.1.50 02.25.2006 no virus found
Avast 4.6.695.0 02.20.2006 no virus found
AVG 718 02.24.2006 no virus found
Avira 6.33.1.50 02.25.2006 no virus found
BitDefender 7.2 02.26.2006 no virus found
CAT-QuickHeal 8.00 02.25.2006 no virus found
ClamAV devel-20060126 02.26.2006 no virus found
DrWeb 4.33 02.26.2006 no virus found
eTrust-InoculateIT 23.71.87 02.26.2006 no virus found
eTrust-Vet 12.4.2095 02.24.2006 no virus found
Ewido 3.5 02.26.2006 no virus found
Fortinet 2.71.0.0 02.26.2006 suspicious
F-Prot 3.16c 02.25.2006 no virus found
Ikarus 0.2.59.0 02.24.2006 no virus found
Kaspersky 4.0.2.24 02.26.2006 no virus found
McAfee 4705 02.24.2006 no virus found
NOD32v2 1.1419 02.26.2006 no virus found
Norman 5.70.10 02.24.2006 no virus found
Panda 9.0.0.4 02.26.2006 Suspicious file
Sophos 4.02.0 02.26.2006 no virus found
Symantec 8.0 02.26.2006 no virus found
TheHacker 5.9.4.102 02.24.2006 no virus found
UNA 1.83 02.24.2006 Trojan.PSW.Win32.Agent
VBA32 3.10.5 02.26.2006 no virus found

er zit dus een trojan in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

crap gister nog gebruikt, dan maar ff me pc proberen te cleanen

*domm herinnert zich dat ie norton nog moet betalen.En dan ook maar ff hitmanpro laten scannen
[addictmode] bah weer 3 uur niet gamen :( [/addictmode]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

niet om het een of ander, maar die bot neemt wat dingen van je over. Wordt hij niet daarom gezien als trojan?

Ik roep ook maar wat hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

http://vil.mcafeesecurity.com/vil/content/v_130839.htm
Discovery Date: 03/18/2005
Origin: Unknown
Length: N/A
Type: Trojan
SubType: Password Stealer
Minimum DAT: 4419 (01/12/2005)
Updated DAT: 4450 (01/12/2005)
Minimum Engine: 4.3.20
Description Added: 01/12/2005
Description Modified: 01/12/2005 8:57 AM (PT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

leuk, al meer als 1x gebruikt, hopelijk dat de ontwikkelaar van dat progje al is gestopt met silkroad :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62601

Ja het word volgens mij gedetecteerd omdat het gepacket is dat doen ze om belangrijke deeltjes te verbergen zodat je het niet kan hex editen.
wat je eens moet doen is unpacken en daarna eens scannen omdat 1 antivirus een trojan weergeeft hoeft het perse zo te zijn.
als je het niet vertrouwt neem je een ander bot er zijn er honderden. of maak je eigen met macro's zoals actools enz.

ik zelf speel het spel niet meer.
maar ik heb de file niet bekeken dus ik ga niet claimen dat het veilig is :)
was zelf boven de lvl 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Hmm, ik gebruik AVG maar die vond niets. Hopelijk was het dan ook maar niets.

Zojuist heb ik mijn monster summon scroll verkocht voor 40K en mijn weapon elixer voor 200K. Best veel geld als je nog maar level 14 bent :D

Het duurt trouwens wel lang voordat je 20 maps van de bandit archers hebt. Ik heb er toch al aardig wat gekilled en ik heb er nu 16. Ach ja, we zijn er bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

jup, een lastige quest, duurt heel lang aangezien de droprate van die maps ernstig laag is :( ach ja dan mag ik op zoek naar een nieuwe autologing, hij werkte toch niet :P

wie gaat de nieuwe ts maken, sinds the frozen niet meer speelt... of maybe dat het nog wel wil doen. Ik ben er niet handig in

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

DizzyWeb

Ondertiteld

Ik heb al vanalles gelezen... ik heb nu een char die op dit moment 2:1 Int is... En ik ga straks verder met alleen Int. Maar, heeft het nu als (full) Int zin om ook te investeren in je weapon skills? Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen in mijn Fire skills geinvesteerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

DizzyWeb schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:56:
Ik heb al vanalles gelezen... ik heb nu een char die op dit moment 2:1 Int is... En ik ga straks verder met alleen Int. Maar, heeft het nu als (full) Int zin om ook te investeren in je weapon skills? Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen in mijn Fire skills geinvesteerd...
Als je een beetje SP farmed heb je zat SP's over om in je weapon skills te steken... en jah.. er zitten leuke extra skills bij, zoals: high critical, extra range (archer), etc..... heel handig icm de Force Skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat pics van Dutch Elites meeting:

http://img142.imageshack.us/img142/6745/verzamelen8md.jpg (brantje staat erook op:P)

http://img104.imageshack.us/img104/6744/aanvallen4kk.jpg (ice shade lvl 52 monster:P)

http://img104.imageshack.us/img104/3834/clanpic5py.jpg ( groeps foto :P)

offtopic: saviour jij woont toch in zevenaar?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 27-02-2006 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik heb een volgend deel aangemaakt. Ik zal vandaag ervoor zorgen dat de startpost compleet geupdate wordt, daarvoor moet ik wel het laatste topic doorspitten.

Het geen wat aangepast moet worden is de quest lijst, daarnaast staan er nog meer kleine foutjes in, mocht je op en aanmerkingen hebben dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slowchat en geen offtopic replies.
Geen meldingen in de trant van 'server Y is down / ik kan niet connecten naar server X'.
Hou het nuttig, interessant en leuk voor elkaar.