Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Verwijderd
Scheeld zeker veel, zelf heb ik vanaf het begin 3lvls er tussen gehouden. Zit nu op lvl28 en heb (bijna) alle skills van heuksal en fire en nog wat. heb iets van 1.6k sp over (en ben net geleveld). dus als ik straks naar lvl 29 ga heb ik makkelijk >2k sp.FiRePaTH schreef op maandag 13 februari 2006 @ 11:40:
[...]
Dus als ik er 9 levels tussen zou laten krijg ik wel het meeste SP exp points, maar VEEL minder LVL exp points? Hmmm dat is dan wel een meeste aparte lvling systeem dat ik ooit gezien heb!
Hoe ligt die verhouding trouwens? Scheelt het veel (lees tientallen procenten verschil) als ik er die 9 lvl's tussen laat zitten, of is het maar iets van 1 a 2 % meer oid
Verder weet ik niet vehouding niet heel pcies maar volgens mij is het bij mij ongeveer exp:sp 3:1, zal er binnenkort wel even opletten
Ik heb er 's 7 levels tussen gehouden toen ik level 17 was, maar zelfs toen vond ik levelen al véél te traag gaan. Na alle quests gedaan te hebben moest ik nog wel 'n tijdje gewoon beesten afslachten om aan level 18 te komen. Nu ik level 20 ben laat ik er 5 levels tussen en dan vind ik 't nog wel te doen. Levelen gaat niet zo snel, maar voor de quests moet je al redelijk wat beesten afmaken (= EXP) en de quests geven nog redelijk wat extra EXP.
Lees anders deze guide maar 's.
[ Voor 10% gewijzigd door Flipmo2K op 13-02-2006 12:29 ]
Verwijderd
Open Service Announcement "Evolution Update"
Verwijderd
wel beetje jammer van die jewelery boxes
Maar wel coole gifts!
Verwijderd
Maar ik weet niet of een vijfde server het "overbevolkingprobleem" zal oplossen...
Als je op een andere server inlogt moet je toch opnieuw beginnen niet ?
Zouden ze dan geen Aege 2 server kunnen maken ofzo ? Eentje waarop je dezelfde chars hebt als op Aege 1 maar dat je bij het inloggen een beetje verdeeldheid krijgt.
Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jullie zit maar ik geraak maar met moeite ingelogd in het spel en als ik er dan in ben heb ik ook vaak last van vervelende vertragingen in het spel.

Wat komt er allemaal in?
Verwijderd
Er wordt zoals al gezegd een nieuwe server geopend "Athens"
De website krijgt ook een nieuw kleedje (denk ik)
De meeste teksten in het spel worden vernieuwd.
Er komt een handiger systeem voor het vormen en joinen van pasty's.
Er komt een betere "Bug report" service die het mogelijk moet maken om toekomstige problemen sneller op te lossen.
en dat noemt zich official newsposterBrantje schreef op maandag 13 februari 2006 @ 18:54:
Mijn engels is niet zo goed.
Wat komt er allemaal in?

Kan iemand mij trouwens ook vertelllen of die weapon skills ook MP vreten?
[ Voor 43% gewijzigd door AirX op 14-02-2006 09:37 ]
yepAirX schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 09:37:
AirX is nu ook een Silkroader(ingame: AirXNL)
Kan iemand mij trouwens ook vertelllen of die weapon skills ook MP vreten?
Mijn wolf bite vreet gewoon MP.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
[GoT].
Als jullie willen komt die guild er.
Heeft geen signature.
Iedereen die bij wil dragen kan me ig aan spreken.
kzit momenteel bij de Dutch Elites, een guild wat maar liefst 3 members heeft, maar die ik qua naam erg cool vond!
Hoeveel gegadigden zijn er voor een GOT guild en is het trouwens mogelijk om van guild te wisselen? (zo ja...hoe?)
in ieder geval, zet mij maar op de lijst en dan moeten we ook een keer een in game meeting organiseren (iedereen op een bepaald tijdstip ergens in JANGAN bijvoorbeeld) en dan allemaal in het GOT guild stappen)
Ik ben nu net begonnen als trader en hoop dus meer money binnen te halen (eventueel voor bij te dragen aan het GOT guild?)
welke job doen jullie het meeste?
en van je aai ja jippie jippie

mijn IGN is trouwens _future
wel een andere dutch elites dan waar ik, en 24 anderen inzitten danmister-ious schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:20:
kheb wel interesse, de laatste tijd ben ik wat minder online (=meer tijd met gezin) maar iedere week toch wel een keertje of 2/3
kzit momenteel bij de Dutch Elites, een guild wat maar liefst 3 members heeft, maar die ik qua naam erg cool vond!
Hoeveel gegadigden zijn er voor een GOT guild en is het trouwens mogelijk om van guild te wisselen? (zo ja...hoe?)
in ieder geval, zet mij maar op de lijst en dan moeten we ook een keer een in game meeting organiseren (iedereen op een bepaald tijdstip ergens in JANGAN bijvoorbeeld) en dan allemaal in het GOT guild stappen)
Ik ben nu net begonnen als trader en hoop dus meer money binnen te halen (eventueel voor bij te dragen aan het GOT guild?)
zorry...
Post daar maar dat je wilt joinen.
Wel ff registeren.
edit:
Forum is up jullie kunnen registeren.
Ik ben lvl 2 trader en 15%.mister-ious schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:20:
kheb wel interesse, de laatste tijd ben ik wat minder online (=meer tijd met gezin) maar iedere week toch wel een keertje of 2/3
Als je uit de guild stapt kan je meteen een andere joinen.
Wat betreft een meeting mag maar daat voor hebben we het guild forum voor.(Linkje
[ Voor 125% gewijzigd door Brantje op 14-02-2006 20:27 ]
Verwijderd
spartaanSchuey schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:48:
[...]
wel een andere dutch elites dan waar ik, en 24 anderen inzitten dan
idd ik d8 ff iemand te betrappen in vroegstadium van veraden
Verwijderd
Maar kben wel nog maar lvl 15

Mijn IGN is pijlschieter en ben dus archer pacheon/ice/force
Zaterdag rond 12.00 in jahang?
Bij de trade shop.
Kijk maar uit straks loopt je guild leegVerwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:09:
[...]
spartaan![]()
idd ik d8 ff iemand te betrappen in vroegstadium van veradenmaar nee
[ Voor 60% gewijzigd door Brantje op 15-02-2006 09:21 ]
Ff snel lvlen met mijn full int bow fire ventje
Heeft geen signature.
Verwijderd
PM $Tsukiko of $Magic of $Supremage
en zeg dat je deze post heb gelezen:)
screenshotje van een aantal DutchElites: http://img273.imageshack.us/img273/7969/groepsfoto5bl.jpg
Is goed ik ben om 2 uur vrij dan zie ik je wel in jahang.dommerick schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 09:26:
zaterdag 12:00 gaat mij iig niet lukken, ik heb ouders waarvan ik enkel op vaste tijden mag spelenDus je kan mij enkel van 13:00 tot 21:00 verwachten dat wel dagelijks
![]()
Ff snel lvlen met mijn full int bow fire ventjeEn mijn friendlist mag nog wel wat voller, t was dat ik brantje toevallig tegenkwam ign
dus add me maar
domm
En meld je ff aan op het forum.
Op één of andere manier gaat er bij mij een alarmbelletje rinkelen... "ik ga te veel tijd aan deze game besteden :p"... misschien een idee om een kookwekkertje bij de PC te zetten (met stroom relaisdommerick schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:58:
ik zie het probleem niet met verslavende spellen
[ Voor 89% gewijzigd door AirX op 15-02-2006 12:01 ]
Ik zie het meer als tijdverdrijf en in mmorpgs kan ik mij altijd lkkr ontspannen, want of je komt om echt te lvlen of je gaat gewoon een beetje gezellig kletsen. Voor de rest is silkroad wel vermakelijk, maar ik weet niet hoe lang het mij kan boeien, sinds ik de chatfunctie brak vind. Wat niet bevoordelijk is voor de community want er zijn er zo weinig die gezellig chatten.
Heeft geen signature.
Kan je TuneSquat weg halen en GoT neer zetten?
Verder is de guild feedvasr gestelf op 30K.
Zo dra de guild 100% wil ik lvl up
Verwijderd
ja en veranderd mijn ingame nick ff in de SPBrantje schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:16:
@sp
Kan je TuneSquat weg halen en GoT neer zetten?
Verder is de guild feedvasr gestelf op 30K.
Zo dra de guild 100% wil ik lvl up.
zet er maar / Supremage achter:)
Nu ben ik level 7 en ik heb eigenlijk door wat je met die skill points kunt doen
We blijven wel bij de oude, aan die reclame wennen we maar.
Ten zij iemand een goede host heeft.
[ Voor 71% gewijzigd door Brantje op 15-02-2006 15:17 ]
Ik wil wel hosten (heb alles, PHP, MYSQL, APACHE Htacces spul etc) Mail me maar op "arjandj *AT* Gmail *DOT* com"Brantje schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:00:
Edit:
We blijven wel bij de oude, aan die reclame wennen we maar.
Ten zij iemand een goede host heeft.
Wat moet er eigenlijk gehost worden?
[ Voor 26% gewijzigd door AirX op 15-02-2006 15:40 ]
En de GoT guild bestaat, en ik zit erin samen met nog 3 anderen, zitten we totaal al op 4
Kan iemand maybe uitleggen wat die guild points doen? wat ik tot nu toe weet is dat ik ze krijg als ik train of als ik gewoon online ben, 1 van de 2 gok ik
Heeft iemand nog een goede bow voor mij rond lvl 15-20?
Heeft geen signature.
Kwam een elixer uit(shield) en een sos ring lvl 24.
Mooie drop al zeg ik het zelf
Chakij:
Elixer(protector)
[ Voor 11% gewijzigd door Brantje op 16-02-2006 09:45 ]
Verwijderd
De gekregen GP is gelijk aan de SP die je verdient. Dus met hunten en quest inleveren krijg je GP (als de award van een quest oa SP krijgen is natuurlijkdommerick schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 09:21:
sinds lvl geen probleem is, kan ik wel zeggen dat je welkom bent (ondanks dat ik geen master ben, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd)![]()
En de GoT guild bestaat, en ik zit erin samen met nog 3 anderen, zitten we totaal al op 4
Kan iemand maybe uitleggen wat die guild points doen? wat ik tot nu toe weet is dat ik ze krijg als ik train of als ik gewoon online ben, 1 van de 2 gok ik
Als je met zn allen voldoende GP hebt verzameld kan je upgraden naar een volgend guildlevel. In jullie geval moet je dan 3M neertellen en dan zijn jullie de troste eigenaar van een lvl2 guild. Je kan dan ipv 15 members 20 hebben, en unions sluiten met andere guilds.
hoe kan ik de got guild joinen ?? en op welke server zitten jullie ?dommerick schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 09:21:
sinds lvl geen probleem is, kan ik wel zeggen dat je welkom bent (ondanks dat ik geen master ben, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd)![]()
[ Voor 7% gewijzigd door dommerick op 16-02-2006 15:44 ]
Heeft geen signature.
Bij elke level up kun je weer een quest doen, die quest komt dan in beeld te staan. Zodra ik dat venstertje dan wegklik, staat deze niet meer in mijn questlist (in het menu).
Kan ik die quest dan niet meer doen? Heb ik dan iets fouts gedaan?
Verwijderd
oeh, 30k. Dan moet ik eerst ff sparendommerick schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 15:44:
door op server aege te spelen, (lvl maakt niet uit) en 30k guild fee te betalen
Ga ik een Meeting houden.
De gene die dan willen joinen kunnen dat dan.
Aangezien dat het plein in jahang zo groot is heb ik ene andere plaats:
Rond 13.30.

Verder kan ik niet wachten tot ik lvl 32 ben
want dan kan ik dit wapen

En natuurlijk koop ik de +3 versie
Ben er al voor aan het sparen heb al 511K dus dat schiet lekker op.
Verwijderd
Speel het nu ook sinds enkele dagen. Ben nu lvl 15. Behoorlijk verslavend zeg haha. Het is ook een stuk mooier dan WoW, ookal heb ik me daar ook maanden mee vermaakt. Maar wilde eens wat nieuws.
Mijn ingame naam is mightyspawn, voeg me maar toe aan de first post.
Wel een vraag. Ik level de fire skill het meest. Maar heb toch ook lightning naar lvl 5 gebracht. Maar merk nu dat die eigenlijk overbodig is. Maakt het wat uit voor die 5 lvl. Ik weet dat het enkele puntjes kost.
Verwijderd
Je kunt in elk geval Lightning naar lvl 12 brengen voor de Grasswalk skill, dus de 5 punten die je in lightning gestoken hebt zijn niet weggegooid.
Deze "kopen" van deze skill kost je niet erg veel punten, maar de 20% snellere run merk je wel degelijk en binnen SRO moet je redelijk vaak behoorlijke afstanden afleggen.
Als je de got guild wilt joienen dan zie ik je morgenVerwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:31:
Beter.
Speel het nu ook sinds enkele dagen. Ben nu lvl 15. Behoorlijk verslavend zeg haha. Het is ook een stuk mooier dan WoW, ookal heb ik me daar ook maanden mee vermaakt. Maar wilde eens wat nieuws.
Mijn ingame naam is mightyspawn, voeg me maar toe aan de first post.
Wel een vraag. Ik level de fire skill het meest. Maar heb toch ook lightning naar lvl 5 gebracht. Maar merk nu dat die eigenlijk overbodig is. Maakt het wat uit voor die 5 lvl. Ik weet dat het enkele puntjes kost.
edit nieuwe forum is up :):
AirX bedankt voor het hosten
[ Voor 5% gewijzigd door Brantje op 17-02-2006 10:18 ]
wat is de url voor het nieuwe forum?Brantje schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:07:
[...]
Als je de got guild wilt joienen dan zie ik je morgen.
Verwijderd
Vandaag weapon elixer en protector elixer.
Verwijderd
Blade = str wapenVerwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:19:
ik benm full int, alleen nu zit ik te twijfelen tussen blade en spear, bij een blade heb je een schild, en dat scheelt een beetje in de damage die je krijgt, maar bij een spear heb ik het idee dat ik mee damage doe. Voordat ik al mijn SkillPoints weggooi, wat raden jullie aan?
Sword = int wapen
Spear = int wapen
Voordeel sword = meer hits -> meer kans op status effect + shield
Voordeel spear = damage + meer hp door passive skill van spear tree
Ik heb sword
Verwijderd
Ah ik speel op de Troy server, vergeten te melden.Brantje schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:07:
[...]
Als je de got guild wilt joienen dan zie ik je morgen.
Verwijderd
Als ik dit op alles high speel en daarna Wow bij mn broertje opstart die t nog speelt vind ik t toch beter uit zien. Hij zei t ook meten van WOW. En nee niet WoWVerwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:52:
SRO ziet er mooier uit dan WoW?? Dat kan ik niet zeggen van Guildwars vs SRO. Guildwars springt, wat graphics betreft ver boven SRO uit, alleen qua gameplay zijn de spellen absoluut niet aan elkaar gelijk.
Je kunt in elk geval Lightning naar lvl 12 brengen voor de Grasswalk skill, dus de 5 punten die je in lightning gestoken hebt zijn niet weggegooid.
Deze "kopen" van deze skill kost je niet erg veel punten, maar de 20% snellere run merk je wel degelijk en binnen SRO moet je redelijk vaak behoorlijke afstanden afleggen.
Maar boeie wat maakt t ook uit, t gaat om de gameplay en die bevalt me van beide.
Verwijderd
wil namelijk een account maken
maarre kom er ieder geval niet op die site..
Verwijderd
aha, dankjewel.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:26:
[...]
Blade = str wapen
Sword = int wapen
Spear = int wapen
Voordeel sword = meer hits -> meer kans op status effect + shield
Voordeel spear = damage + meer hp door passive skill van spear tree
Ik heb sword
Ik ga denk toch gewoon voor de spear, omdat die damage toch wel opweegt tegen het schild. Hoe eerder dat je iemand dood heb, hoe minder damage hij je kan geven...
Tenzij iemand ineens zo'n ontzettend groot nadeel kan noemen van de spear gaat ik lekker spearen
Switch dan naar eageVerwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:54:
[...]
Ah ik speel op de Troy server, vergeten te melden.
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 17:56 ]
Verwijderd
- SoS lvl 27 female steel headgear (protector dus). Helaas niet erg veel waard, maar SoS is toch leuk om te krijgen
- lvl21 snake spear +3 ->12 critical.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 20:09 ]
zo erg is nieuw ventje toch nietVerwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:46:
kwil wel in GoT guild .. maar dan moet ik wel nieuw ventje makenen ik kom er soms niet in
Heeft geen signature.
Ben vanavond opnieuw begonnen op de Aege server en heb nu al opgewerkt tot lvl 8 en daarbij al genoeg gold verdiend om de guild te joinen (30K)
* CHeff gaat weer verder met wat water ghosts in mekaar rossen.
IGN is Gyllian btw
[ Voor 7% gewijzigd door CHeff op 17-02-2006 22:02 . Reden: IGN toegevoegd ]
als je de GoT guid wilt joinen moet je je hier even aanmelden en dat bij joinen even postenCHeff schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 22:01:
En de eerste paar lvls gaan toch harstikke snel.
Ben vanavond opnieuw begonnen op de Aege server en heb nu al opgewerkt tot lvl 8 en daarbij al genoeg gold verdiend om de guild te joinen (30K)
* CHeff gaat weer verder met wat water ghosts in mekaar rossen.
IGN is Gyllian btw
per kill 1348 exp er bij.
Ze zijn van lvl 34 en ik moet zeggen eitje.
Want het gaat zo super easy.
Verwijderd
Het betreft hun excuses voor de recente server problemen. Wat mij betreft zijn die terecht want ik had de laatste tijd wel wat problemen om in te loggen.
Toch fijn dat de makers zo open over de problemen spreken met hun gebruikers.
Ze vermelden ook dat er aan gewerkt wordt. Laten we hopen dat de probleempjes snel van de baan zijn
Ik sta al op de plaats.
Maar ik kan toch niet op de server komen... dat "Disconnect to server" (
[ Voor 66% gewijzigd door DizzyWeb op 18-02-2006 14:10 ]
Verwijderd
Maar er komt dus volgens het laatste nieuws een update die de serverproblemen moet oplossen
Verwijderd
momenteel erg gezellig in de guild, begin het spel zowaar leuk te vinden omdat het gewoon gezellig is
Heeft geen signature.
Ik lees in het nieuws dat er juist upgrades uitgevoerd zijn om dat te verbeteren, maar sindsdien kan ik helemaal niet meer connecten en wordt ik er alleen maar uit gemieterd.
Verwijderd
Mijn ign is pijlschieterdommerick schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:29:
decarlo wat is je ign, iig pm mij maar domm of brantje dan kan je in de guild komen...
momenteel erg gezellig in de guild, begin het spel zowaar leuk te vinden omdat het gewoon gezellig is
Ik hoop niet dat het zo blijft iig...
BTW, waarom sluit Silkroad totaal af als je gedisconnect wordt? Vind ik eigenlijk beetje aso...
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Verwijderd
Na een tijdje had ik echt zoiets van waar is die in godsnaam bezig, geen leven ofzo om de hele tijd achter zijn reet aan te lopen.
Toen we even zaten maar gevraagd. Was het dus een bot gemaakt met het alom bekende programma autoit. Maar hij had een 2e computer thuis staan een apart account en een aparte user. Dus stom had die het niet bekeken, als die bot gepakt zou worden kwam hij er vrij zeker zonder beschuldiging onder uit.
Haha wat een creatievelingen ook in t spel zeg.
Kwam ook zon iemand tegen.
Ja ik heb een website gevonden waar je je lvl naar 52 kan doen.
Ik mee spelen hoe en wat?
Is nu een week geleden. Hij is sindsdien niet meer online geweest...
Dus toen heb ik met een paar maten een guild opgezet.
Misschien een idee om een alliantie te creeëren tussen deze 2 guilds?
Dat is natuurlijk alleen mogelijk als jullie guild lvl 2 is (Ten minste dat denk ik), naja wij upgraden de guild naar lvl 2 vanaaf...
Waar spawnd ze
welk lvl?
[ Voor 5% gewijzigd door Schuey op 18-02-2006 19:25 ]
lvl 13 bijna 14Brantje schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 10:12:
Welk lvl ben je?
En idd ze spawn elke 3-5 uur rond om en in de stronghold.
Dit gebied strekt zich uit van beide ferry's tot aan de stronghold
Dit topic is gesloten.
Geen slowchat en geen offtopic replies.
Geen meldingen in de trant van 'server Y is down / ik kan niet connecten naar server X'.
Hou het nuttig, interessant en leuk voor elkaar.