[MMORPG]Silkroad Online, deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.809 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 10:20:
9 levels is veeeeelste veel, 3 levels tussen je weapon/force en je gewone level, meeer dan genoeg...

waarom ? nou ik ben nu lvl 36 en ik moet voor één level 2800000 xp krijgen...ik heb nu 4 levels tussen mijn weapon/force en men gewone level, en ik krijg nu van beesten nog maar 650 XP, terwijl als ik het niks tussen mijn weapon/force en gewone level laat komen 1000 xp krijg, dat scheelt een hoop...levelen word een bitch als je 9 levels er tussen laat :/
Dus als ik er 9 levels tussen zou laten krijg ik wel het meeste SP exp points, maar VEEL minder LVL exp points? Hmmm dat is dan wel een meeste aparte lvling systeem dat ik ooit gezien heb! :o

Hoe ligt die verhouding trouwens? Scheelt het veel (lees tientallen procenten verschil) als ik er die 9 lvl's tussen laat zitten, of is het maar iets van 1 a 2 % meer oid :?

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiRePaTH schreef op maandag 13 februari 2006 @ 11:40:
[...]

Dus als ik er 9 levels tussen zou laten krijg ik wel het meeste SP exp points, maar VEEL minder LVL exp points? Hmmm dat is dan wel een meeste aparte lvling systeem dat ik ooit gezien heb! :o

Hoe ligt die verhouding trouwens? Scheelt het veel (lees tientallen procenten verschil) als ik er die 9 lvl's tussen laat zitten, of is het maar iets van 1 a 2 % meer oid :?
Scheeld zeker veel, zelf heb ik vanaf het begin 3lvls er tussen gehouden. Zit nu op lvl28 en heb (bijna) alle skills van heuksal en fire en nog wat. heb iets van 1.6k sp over (en ben net geleveld). dus als ik straks naar lvl 29 ga heb ik makkelijk >2k sp.

Verder weet ik niet vehouding niet heel pcies maar volgens mij is het bij mij ongeveer exp:sp 3:1, zal er binnenkort wel even opletten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Volgens mij is het 10% per level. Dus als je EXP 1 level hoger ligt dan je SP level, is de verhouding 90/10. Als je er dan 9 levels tussen hebt, is die verhouding 10/90.

Ik heb er 's 7 levels tussen gehouden toen ik level 17 was, maar zelfs toen vond ik levelen al véél te traag gaan. Na alle quests gedaan te hebben moest ik nog wel 'n tijdje gewoon beesten afslachten om aan level 18 te komen. Nu ik level 20 ben laat ik er 5 levels tussen en dan vind ik 't nog wel te doen. Levelen gaat niet zo snel, maar voor de quests moet je al redelijk wat beesten afmaken (= EXP) en de quests geven nog redelijk wat extra EXP.

Lees anders deze guide maar 's.

[ Voor 10% gewijzigd door Flipmo2K op 13-02-2006 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf haal ik om de twee levels mijn mastery twee levels omhoog, heb dus steeds 4-5 verschil tussen mijn mastery level en mijn skill level. Ben lvl 23. Met het halen van de verschillende quests haal je voldoende experience binnen om nog redelijk te kunnen levelen, je hoeft dan dus niet alleen maar monsters te verslaan. Laat de mogelijkheid wel open om straks 3-4 levels verschil te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 19:51

CHeff

Allemaal gekkigheid

Er is een hele lijst met komende updates uitgegeven, waaronder de aankondiging van de 5e server "Athens" en het fixen van de soms toch best wel crappy tekst >:)

Open Service Announcement "Evolution Update"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Moet je na deze 3de test fase ook opnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Niet online
Nee, in FAQ's op de diverse fansites staat dat je met je character uit de beta ook nog in de finalversie kunt spelen, dus ook in de volgende betafases lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg cool die nieuwe update!

wel beetje jammer van die jewelery boxes :P kost me weer 1 a 2 slots in rückzakke.

Maar wel coole gifts! :D hiep hiep hoeree!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beloofde updates zien er mooi uit! :*)
Maar ik weet niet of een vijfde server het "overbevolkingprobleem" zal oplossen...
Als je op een andere server inlogt moet je toch opnieuw beginnen niet ?
Zouden ze dan geen Aege 2 server kunnen maken ofzo ? Eentje waarop je dezelfde chars hebt als op Aege 1 maar dat je bij het inloggen een beetje verdeeldheid krijgt.
Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jullie zit maar ik geraak maar met moeite ingelogd in het spel en als ik er dan in ben heb ik ook vaak last van vervelende vertragingen in het spel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Mijn engels is niet zo goed :P.
Wat komt er allemaal in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 3de beta test wordt gesloten en de "Service Start Schedule" (wat dat dan ook mag zijn ;) ) wordt geopend.
Er wordt zoals al gezegd een nieuwe server geopend "Athens"
De website krijgt ook een nieuw kleedje (denk ik)
De meeste teksten in het spel worden vernieuwd.
Er komt een handiger systeem voor het vormen en joinen van pasty's.
Er komt een betere "Bug report" service die het mogelijk moet maken om toekomstige problemen sneller op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:35
Brantje schreef op maandag 13 februari 2006 @ 18:54:
Mijn engels is niet zo goed :P.
Wat komt er allemaal in?
en dat noemt zich official newsposter :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:07

AirX

Tweak Guru

AirX is nu ook een Silkroader ;) (ingame: AirXNL) :)
Kan iemand mij trouwens ook vertelllen of die weapon skills ook MP vreten?

[ Voor 43% gewijzigd door AirX op 14-02-2006 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

AirX schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 09:37:
AirX is nu ook een Silkroader ;) (ingame: AirXNL) :)
Kan iemand mij trouwens ook vertelllen of die weapon skills ook MP vreten?
yep :)
Mijn wolf bite vreet gewoon MP.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Als er belang stelling is ga ik een guild maken speciaal voor gotters op aege.
[GoT].
Als jullie willen komt die guild er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
ik wil die got guild wele ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

ik heb ook wel interesse weet alleen niet hoelang ik nog zo actief ga spelen, iig kan ik wel bijdrage leveren aan het opzetten van [GoT] guild :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Ah ok ik heb nu iets van 350K dus nog 150 te gaan.
Iedereen die bij wil dragen kan me ig aan spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel interesse in die GoT guild :) lvl 22 int spear .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister-ious
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-12-2024

mister-ious

JEEH, Hiep hoi!

kheb wel interesse, de laatste tijd ben ik wat minder online (=meer tijd met gezin) maar iedere week toch wel een keertje of 2/3
kzit momenteel bij de Dutch Elites, een guild wat maar liefst 3 members heeft, maar die ik qua naam erg cool vond!
Hoeveel gegadigden zijn er voor een GOT guild en is het trouwens mogelijk om van guild te wisselen? (zo ja...hoe?)

in ieder geval, zet mij maar op de lijst en dan moeten we ook een keer een in game meeting organiseren (iedereen op een bepaald tijdstip ergens in JANGAN bijvoorbeeld) en dan allemaal in het GOT guild stappen)

Ik ben nu net begonnen als trader en hoop dus meer money binnen te halen (eventueel voor bij te dragen aan het GOT guild?)
welke job doen jullie het meeste?

en van je aai ja jippie jippie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister-ious

mister-ious

JEEH, Hiep hoi!

ik ben trouwens lvl 21 sword/ice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Ik heb net de GoT guild gemaakt.
De site
Nog vrij simpel, maar dat veranderd in de loop van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
ik zou ook graag in die guild willen, maar ik ben nog niet zo'n hoog lvl omdat ik net opnieuw begin O-) mijn vorige char ben ik helemaal zat (8>
mijn IGN is trouwens _future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
mister-ious schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:20:
kheb wel interesse, de laatste tijd ben ik wat minder online (=meer tijd met gezin) maar iedere week toch wel een keertje of 2/3
kzit momenteel bij de Dutch Elites, een guild wat maar liefst 3 members heeft, maar die ik qua naam erg cool vond!
Hoeveel gegadigden zijn er voor een GOT guild en is het trouwens mogelijk om van guild te wisselen? (zo ja...hoe?)

in ieder geval, zet mij maar op de lijst en dan moeten we ook een keer een in game meeting organiseren (iedereen op een bepaald tijdstip ergens in JANGAN bijvoorbeeld) en dan allemaal in het GOT guild stappen)

Ik ben nu net begonnen als trader en hoop dus meer money binnen te halen (eventueel voor bij te dragen aan het GOT guild?)
wel een andere dutch elites dan waar ik, en 24 anderen inzitten dan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister-ious

mister-ious

JEEH, Hiep hoi!

OOOW IK BEDOEL DUTCH LEGENDS.......

zorry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Level is geen probleem.
Post daar maar dat je wilt joinen.
Wel ff registeren.

edit:
Forum is up jullie kunnen registeren.
mister-ious schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:20:

Ik ben lvl 2 trader en 15%.
Als je uit de guild stapt kan je meteen een andere joinen.
Wat betreft een meeting mag maar daat voor hebben we het guild forum voor.(Linkje :P)

[ Voor 125% gewijzigd door Brantje op 14-02-2006 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schuey schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:48:
[...]

wel een andere dutch elites dan waar ik, en 24 anderen inzitten dan :Y)
spartaan :P

idd ik d8 ff iemand te betrappen in vroegstadium van veraden :P maar nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook wel bij de GoT Guild :)
Maar kben wel nog maar lvl 15 |:(
Mijn IGN is pijlschieter en ben dus archer pacheon/ice/force

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Zo als ik zei het lvl maakt niet uit.
Zaterdag rond 12.00 in jahang?
Bij de trade shop.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:09:
[...]

spartaan :P

idd ik d8 ff iemand te betrappen in vroegstadium van veraden :P maar nee :P
Kijk maar uit straks loopt je guild leeg ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Brantje op 15-02-2006 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

zaterdag 12:00 gaat mij iig niet lukken, ik heb ouders waarvan ik enkel op vaste tijden mag spelen :Y) Dus je kan mij enkel van 13:00 tot 21:00 verwachten dat wel dagelijks :+

Ff snel lvlen met mijn full int bow fire ventje :) En mijn friendlist mag nog wel wat voller, t was dat ik brantje toevallig tegenkwam ign :P dus add me maar :) domm

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch Elites is inmiddels een lvl 4 guild, wehebbe dus weer 10 plekken voor lvl 25+ :)

PM $Tsukiko of $Magic of $Supremage

en zeg dat je deze post heb gelezen:)

screenshotje van een aantal DutchElites: http://img273.imageshack.us/img273/7969/groepsfoto5bl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

dommerick schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 09:26:
zaterdag 12:00 gaat mij iig niet lukken, ik heb ouders waarvan ik enkel op vaste tijden mag spelen :Y) Dus je kan mij enkel van 13:00 tot 21:00 verwachten dat wel dagelijks :+

Ff snel lvlen met mijn full int bow fire ventje :) En mijn friendlist mag nog wel wat voller, t was dat ik brantje toevallig tegenkwam ign :P dus add me maar :) domm
Is goed ik ben om 2 uur vrij dan zie ik je wel in jahang.
En meld je ff aan op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Ik heb Silkroad radicaal van mijn HDD afgegooid... veel te verslavend :( (ben ik hier de enige die verstandig is? }:O )
dommerick schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:58:
ik zie het probleem niet met verslavende spellen :)
Op één of andere manier gaat er bij mij een alarmbelletje rinkelen... "ik ga te veel tijd aan deze game besteden :p"... misschien een idee om een kookwekkertje bij de PC te zetten (met stroom relais ;))

[ Voor 89% gewijzigd door AirX op 15-02-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

ik zie het probleem niet met verslavende spellen :)

Ik zie het meer als tijdverdrijf en in mmorpgs kan ik mij altijd lkkr ontspannen, want of je komt om echt te lvlen of je gaat gewoon een beetje gezellig kletsen. Voor de rest is silkroad wel vermakelijk, maar ik weet niet hoe lang het mij kan boeien, sinds ik de chatfunctie brak vind. Wat niet bevoordelijk is voor de community want er zijn er zo weinig die gezellig chatten.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

@sp
Kan je TuneSquat weg halen en GoT neer zetten?

Verder is de guild feedvasr gestelf op 30K.
Zo dra de guild 100% wil ik lvl up :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brantje schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:16:
@sp
Kan je TuneSquat weg halen en GoT neer zetten?

Verder is de guild feedvasr gestelf op 30K.
Zo dra de guild 100% wil ik lvl up :).
ja en veranderd mijn ingame nick ff in de SP

zet er maar / Supremage achter:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik speel het nou ook. Het is wel wennen, want het is mijn eerste MMORPG.

Nu ben ik level 7 en ik heb eigenlijk door wat je met die skill points kunt doen :P Wel erg leuk, maar inderdaad ook verslavend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Edit:
We blijven wel bij de oude, aan die reclame wennen we maar.
Ten zij iemand een goede host heeft.

[ Voor 71% gewijzigd door Brantje op 15-02-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Brantje schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:00:
Edit:
We blijven wel bij de oude, aan die reclame wennen we maar.
Ten zij iemand een goede host heeft.
Ik wil wel hosten (heb alles, PHP, MYSQL, APACHE Htacces spul etc) Mail me maar op "arjandj *AT* Gmail *DOT* com"

Wat moet er eigenlijk gehost worden? }:O (Ah, een forum.... phpbb2 lijkt me? )

[ Voor 26% gewijzigd door AirX op 15-02-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Ja idd
edit:
You got mail.

[ Voor 65% gewijzigd door Brantje op 15-02-2006 16:04 ]

• CHeff

CHeff

Allemaal gekkigheid

Heuh, ik wil ook in de guild. Maar eens een karakter op de Aege server beginnen B)

• dommerick

dommerick

is domm

sinds lvl geen probleem is, kan ik wel zeggen dat je welkom bent (ondanks dat ik geen master ben, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd) :)

En de GoT guild bestaat, en ik zit erin samen met nog 3 anderen, zitten we totaal al op 4 :Y)

Kan iemand maybe uitleggen wat die guild points doen? wat ik tot nu toe weet is dat ik ze krijg als ik train of als ik gewoon online ben, 1 van de 2 gok ik :9

Heeft iemand nog een goede bow voor mij rond lvl 15-20?

Heeft geen signature.

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Had net een oranje champ thief verslagen.
Kwam een elixer uit(shield) en een sos ring lvl 24.
Mooie drop al zeg ik het zelf :).
Chakij:
Elixer(protector) :P

[ Voor 11% gewijzigd door Brantje op 16-02-2006 09:45 ]

Verwijderd

dommerick schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 09:21:
sinds lvl geen probleem is, kan ik wel zeggen dat je welkom bent (ondanks dat ik geen master ben, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd) :)

En de GoT guild bestaat, en ik zit erin samen met nog 3 anderen, zitten we totaal al op 4 :Y)

Kan iemand maybe uitleggen wat die guild points doen? wat ik tot nu toe weet is dat ik ze krijg als ik train of als ik gewoon online ben, 1 van de 2 gok ik :9

De gekregen GP is gelijk aan de SP die je verdient. Dus met hunten en quest inleveren krijg je GP (als de award van een quest oa SP krijgen is natuurlijk :)).
Als je met zn allen voldoende GP hebt verzameld kan je upgraden naar een volgend guildlevel. In jullie geval moet je dan 3M neertellen en dan zijn jullie de troste eigenaar van een lvl2 guild. Je kan dan ipv 15 members 20 hebben, en unions sluiten met andere guilds.

• dragon9114
dommerick schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 09:21:

hoe kan ik de got guild joinen ?? en op welke server zitten jullie ?

• dommerick

dommerick

is domm

door op server aege te spelen, (lvl maakt niet uit) en 30k guild fee te betalen :)

[ Voor 7% gewijzigd door dommerick op 16-02-2006 15:44 ]

Heeft geen signature.

• saviour
  • Niet online
Een stomme vraag misschien, maar:

Bij elke level up kun je weer een quest doen, die quest komt dan in beeld te staan. Zodra ik dat venstertje dan wegklik, staat deze niet meer in mijn questlist (in het menu).

Kan ik die quest dan niet meer doen? Heb ik dan iets fouts gedaan?

Verwijderd

in dat lijstje staat naar welke npc je moet gaan om de desbetreffende quest in ontvangst te nemen. als je niet meer weet bij welke npc je de quest moet ophalen dan kan je altijd nog ff in de startpost van dit topic kijken. daar staat een hele lijst met quests en welke npc je ervoor nodig hebt en wat je moet doen onderandere. gl & hf

• CHeff

CHeff

Allemaal gekkigheid

dommerick schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 15:44:
door op server aege te spelen, (lvl maakt niet uit) en 30k guild fee te betalen :)
oeh, 30k. Dan moet ik eerst ff sparen }:O

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Aanstaande Zaterdag(18 feb)
Ga ik een Meeting houden.
De gene die dan willen joinen kunnen dat dan.
Aangezien dat het plein in jahang zo groot is heb ik ene andere plaats:
Rond 13.30.
Afbeeldingslocatie: http://img109.imageshack.us/img109/3904/wachtplaats2dw.th.jpg

Verder kan ik niet wachten tot ik lvl 32 ben
want dan kan ik dit wapen
Afbeeldingslocatie: http://www.silkroad-online.pl/obrazki/bronie/miecze2/5.jpg
En natuurlijk koop ik de +3 versie :P.
Ben er al voor aan het sparen heb al 511K dus dat schiet lekker op.

Verwijderd

Beter.

Speel het nu ook sinds enkele dagen. Ben nu lvl 15. Behoorlijk verslavend zeg haha. Het is ook een stuk mooier dan WoW, ookal heb ik me daar ook maanden mee vermaakt. Maar wilde eens wat nieuws.

Mijn ingame naam is mightyspawn, voeg me maar toe aan de first post.

Wel een vraag. Ik level de fire skill het meest. Maar heb toch ook lightning naar lvl 5 gebracht. Maar merk nu dat die eigenlijk overbodig is. Maakt het wat uit voor die 5 lvl. Ik weet dat het enkele puntjes kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SRO ziet er mooier uit dan WoW?? Dat kan ik niet zeggen van Guildwars vs SRO. Guildwars springt, wat graphics betreft ver boven SRO uit, alleen qua gameplay zijn de spellen absoluut niet aan elkaar gelijk.

Je kunt in elk geval Lightning naar lvl 12 brengen voor de Grasswalk skill, dus de 5 punten die je in lightning gestoken hebt zijn niet weggegooid.
Deze "kopen" van deze skill kost je niet erg veel punten, maar de 20% snellere run merk je wel degelijk en binnen SRO moet je redelijk vaak behoorlijke afstanden afleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:31:
Beter.

Speel het nu ook sinds enkele dagen. Ben nu lvl 15. Behoorlijk verslavend zeg haha. Het is ook een stuk mooier dan WoW, ookal heb ik me daar ook maanden mee vermaakt. Maar wilde eens wat nieuws.

Mijn ingame naam is mightyspawn, voeg me maar toe aan de first post.

Wel een vraag. Ik level de fire skill het meest. Maar heb toch ook lightning naar lvl 5 gebracht. Maar merk nu dat die eigenlijk overbodig is. Maakt het wat uit voor die 5 lvl. Ik weet dat het enkele puntjes kost.
Als je de got guild wilt joienen dan zie ik je morgen ;).

edit nieuwe forum is up :):
AirX bedankt voor het hosten :)

[ Voor 5% gewijzigd door Brantje op 17-02-2006 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister-ious

mister-ious

JEEH, Hiep hoi!

Brantje schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:07:
[...]

wat is de url voor het nieuwe forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik benm full int, alleen nu zit ik te twijfelen tussen blade en spear, bij een blade heb je een schild, en dat scheelt een beetje in de damage die je krijgt, maar bij een spear heb ik het idee dat ik mee damage doe. Voordat ik al mijn SkillPoints weggooi, wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Geluksdagen voor mij.
Vandaag weapon elixer en protector elixer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:19:
ik benm full int, alleen nu zit ik te twijfelen tussen blade en spear, bij een blade heb je een schild, en dat scheelt een beetje in de damage die je krijgt, maar bij een spear heb ik het idee dat ik mee damage doe. Voordat ik al mijn SkillPoints weggooi, wat raden jullie aan?
Blade = str wapen
Sword = int wapen
Spear = int wapen

Voordeel sword = meer hits -> meer kans op status effect + shield
Voordeel spear = damage + meer hp door passive skill van spear tree

Ik heb sword

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het niet dat de sword en bow zelfde attk speed hebben of vergis ik mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Volgens mij ook.
Veder heb ik net een LVL 32 +3 blae gekocht.
En morgen is de meeting 13.30
Aangezien dat het plein in jahang zo groot is heb ik ene andere plaats:
Rond 13.30.
Afbeeldingslocatie: http://img109.imageshack.us/img109/3904/wachtplaats2dw.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brantje schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:07:
[...]

Ah ik speel op de Troy server, vergeten te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:52:
SRO ziet er mooier uit dan WoW?? Dat kan ik niet zeggen van Guildwars vs SRO. Guildwars springt, wat graphics betreft ver boven SRO uit, alleen qua gameplay zijn de spellen absoluut niet aan elkaar gelijk.

Je kunt in elk geval Lightning naar lvl 12 brengen voor de Grasswalk skill, dus de 5 punten die je in lightning gestoken hebt zijn niet weggegooid.
Deze "kopen" van deze skill kost je niet erg veel punten, maar de 20% snellere run merk je wel degelijk en binnen SRO moet je redelijk vaak behoorlijke afstanden afleggen.
Als ik dit op alles high speel en daarna Wow bij mn broertje opstart die t nog speelt vind ik t toch beter uit zien. Hij zei t ook meten van WOW. En nee niet WoW ;)

Maar boeie wat maakt t ook uit, t gaat om de gameplay en die bevalt me van beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw klopt het dat silkroadonline.net momenteel niet te bereiken is?
wil namelijk een account maken :)

maarre kom er ieder geval niet op die site.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:26:
[...]

Blade = str wapen
Sword = int wapen
Spear = int wapen

Voordeel sword = meer hits -> meer kans op status effect + shield
Voordeel spear = damage + meer hp door passive skill van spear tree

Ik heb sword
aha, dankjewel.
Ik ga denk toch gewoon voor de spear, omdat die damage toch wel opweegt tegen het schild. Hoe eerder dat je iemand dood heb, hoe minder damage hij je kan geven...
Tenzij iemand ineens zo'n ontzettend groot nadeel kan noemen van de spear gaat ik lekker spearen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:54:
[...]

Ah ik speel op de Troy server, vergeten te melden.
Switch dan naar eage :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwil wel in GoT guild .. maar dan moet ik wel nieuw ventje maken :'( en ik kom er soms niet in

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een beetje geluk hier:
- SoS lvl 27 female steel headgear (protector dus). Helaas niet erg veel waard, maar SoS is toch leuk om te krijgen
- lvl21 snake spear +3 ->12 critical.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

@ hierboven nice drops idd :)
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:46:
kwil wel in GoT guild .. maar dan moet ik wel nieuw ventje maken :'( en ik kom er soms niet in
zo erg is nieuw ventje toch niet :P, ik ben ook nog low lvl dus is dan toch gezellig :*)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff

CHeff

Allemaal gekkigheid

En de eerste paar lvls gaan toch harstikke snel.
Ben vanavond opnieuw begonnen op de Aege server en heb nu al opgewerkt tot lvl 8 en daarbij al genoeg gold verdiend om de guild te joinen (30K) _/-\o_

* CHeff gaat weer verder met wat water ghosts in mekaar rossen. })

IGN is Gyllian btw :>

[ Voor 7% gewijzigd door CHeff op 17-02-2006 22:02 . Reden: IGN toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
CHeff schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 22:01:
En de eerste paar lvls gaan toch harstikke snel.
Ben vanavond opnieuw begonnen op de Aege server en heb nu al opgewerkt tot lvl 8 en daarbij al genoeg gold verdiend om de guild te joinen (30K) _/-\o_

* CHeff gaat weer verder met wat water ghosts in mekaar rossen. })

IGN is Gyllian btw :>
als je de GoT guid wilt joinen moet je je hier even aanmelden en dat bij joinen even posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Ik zit nu hard op ongs te meppen.
per kill 1348 exp er bij.
Ze zijn van lvl 34 en ik moet zeggen eitje.
Want het gaat zo super easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-07 11:47
Wat is nou een goeie manier om geld te verdienen, ik hang nogsteeds rond de 5k en daar moet ik dan wel eten van kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Welk lvl ben je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gezien dat er gisteren een nieuwtje gepost is op de officiële site.
Het betreft hun excuses voor de recente server problemen. Wat mij betreft zijn die terecht want ik had de laatste tijd wel wat problemen om in te loggen.
Toch fijn dat de makers zo open over de problemen spreken met hun gebruikers. :P
Ze vermelden ook dat er aan gewerkt wordt. Laten we hopen dat de probleempjes snel van de baan zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Niet online
Het is dan officieel ook nog 'maar' een BETA he, dus het zou ook slecht zijn als ze problemen zouden ontkennen of er niets aan zouden doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Dit is echt lullig. Ben ik bezig met het killen van die stone ghosts, word ik gedisconnect. Vrvolgens kom ik weer terug, ben ik zelf gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Nog 9 min voor de meeting.
Ik sta al op de plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

De meeting was een suc6 :).
Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/201/sro20060218133929911ae.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat ik er niet bij was .. zijn er nog mensen online ik ben nu op de spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Jammer, gemist :( Sliep nog ;)

edit:
Maar ik kan toch niet op de server komen... dat "Disconnect to server" (:?) is verdomd vervelend...

[ Voor 66% gewijzigd door DizzyWeb op 18-02-2006 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de enige oplossing daartegen is vrees ik gewoon blijven proberen heb ik daarjuist ook voorgehad.
Maar er komt dus volgens het laatste nieuws een update die de serverproblemen moet oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu ook, sinds vanochtend, op de xian server(moeilijk om te conecten zeg, pfff). Spelen jullie allemaal op de aege server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Jep de GoT guild zit ook op aege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

decarlo wat is je ign, iig pm mij maar domm of brantje dan kan je in de guild komen...

momenteel erg gezellig in de guild, begin het spel zowaar leuk te vinden omdat het gewoon gezellig is :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Ik probeer nu al een paar uur op Aege te komen, maar ik kom er niet meer op.

Ik lees in het nieuws dat er juist upgrades uitgevoerd zijn om dat te verbeteren, maar sindsdien kan ik helemaal niet meer connecten en wordt ik er alleen maar uit gemieterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:29:
decarlo wat is je ign, iig pm mij maar domm of brantje dan kan je in de guild komen...

momenteel erg gezellig in de guild, begin het spel zowaar leuk te vinden omdat het gewoon gezellig is :)
Mijn ign is pijlschieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Ik kom ook niet meer ingelogd... zowel op Aege als Troy... ;(

Ik hoop niet dat het zo blijft iig...

BTW, waarom sluit Silkroad totaal af als je gedisconnect wordt? Vind ik eigenlijk beetje aso... :(

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
nu ik in de got guild zit vind ik het spel veel leuker :D dus mensen als je silkroad online speelt join de got guild op de aege server 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam net een lame ass cheater/script kiddie tegen. Maar moet toegeven hij had het redelijk slim aangepakt. Ik zat in een party met 3 andere. Maar eentje daarvan liep de hele tijd achter een andere player aan en enige wat die deed als er bij diegene die hij achterna liep wat HP af ging dan deed die hem healen. En dat continue.

Na een tijdje had ik echt zoiets van waar is die in godsnaam bezig, geen leven ofzo om de hele tijd achter zijn reet aan te lopen.

Toen we even zaten maar gevraagd. Was het dus een bot gemaakt met het alom bekende programma autoit. Maar hij had een 2e computer thuis staan een apart account en een aparte user. Dus stom had die het niet bekeken, als die bot gepakt zou worden kwam hij er vrij zeker zonder beschuldiging onder uit.

Haha wat een creatievelingen ook in t spel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Mja, cheater.
Kwam ook zon iemand tegen.
Ja ik heb een website gevonden waar je je lvl naar 52 kan doen.
Ik mee spelen hoe en wat?
Is nu een week geleden. Hij is sindsdien niet meer online geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Laatst online: 11-09 14:42
Ja ik ben nu 1.5 week aan het spelen ben nu lvl 27.
Dus toen heb ik met een paar maten een guild opgezet.
Misschien een idee om een alliantie te creeëren tussen deze 2 guilds?
Dat is natuurlijk alleen mogelijk als jullie guild lvl 2 is (Ten minste dat denk ik), naja wij upgraden de guild naar lvl 2 vanaaf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komen jullie die server in...100x geprobeerd al zonder succes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
ik kwam net de tiger women tegen :D
heel veel giants!!

Afbeeldingslocatie: http://www.home.versatel.nl/dax_wijnveldt/thumbtigerwomen1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.home.versatel.nl/dax_wijnveldt/thumbtigerwomen2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.home.versatel.nl/dax_wijnveldt/thumbtigerwomen3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.home.versatel.nl/dax_wijnveldt/thumbtigerwomen4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
wa hahahah das vet er is wel heel erg veel gedropt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Ik wou graag info over die tiger woman.
Waar spawnd ze
welk lvl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
lvl30 dacht ik, spawned rondom en in bandit den tot aan tiger mountain..

[ Voor 5% gewijzigd door Schuey op 18-02-2006 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-07 11:47
lvl 13 bijna 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Laatst online: 11-09 14:42
Ik haat die zombie status...

En idd ze spawn elke 3-5 uur rond om en in de stronghold.
Dit gebied strekt zich uit van beide ferry's tot aan de stronghold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Ben lvl 31.
Mooi dat ik haar kill :)

[ Voor 3% gewijzigd door Brantje op 18-02-2006 21:07 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slowchat en geen offtopic replies.
Geen meldingen in de trant van 'server Y is down / ik kan niet connecten naar server X'.
Hou het nuttig, interessant en leuk voor elkaar.