[MMORPG]Silkroad Online, deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.807 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

* DizzyWeb gaat maar eens een ander spel zoeken.

Hoe prachtig ik Silkroad ook vind, je hebt niets aan een spel wat je niet kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

ja ik denk dat het dan toch aan je eigen connectie ligt, aangezien ik ongeveer probleemloos kan inloggen (op die paar x disconnect na :) )

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Wat houd de skill snake sword dance in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Wat is het verschil tussen een Glavie en Spear??

Ze slaan volgens mij even snel en dmg is ook evenveel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:02

AirX

Tweak Guru

ik wil graag jullie aandacht vragen voor de Nederlandse SilkroadOnline Wiki. Deze is te vinden op http://silkroad.kicks-ass.net/
Hij is nog redelijk leeg, maar het is eigenlijk de bedoeling dat we hem met z'n allen gaan vullen. Zie de help section voor meer info ;)

Allemaal meehelpen bitte! (en niet alleen wanneer de servers plat liggen, stelletje SRO verslaafden ;) :P)

Wil de TS misschien het adres http://silkroad.kicks-ass.net/ even in de Topic Start vermelden? (het is de thuisbasis van zowel de NL Wiki als van de GoT Guild)

[ Voor 41% gewijzigd door AirX op 19-02-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 10:52:
Vraagje: Wat is het verschil tussen een Glavie en Spear??

Ze slaan volgens mij even snel en dmg is ook evenveel...
Glavie is voor de STR-builds doet in vergelijking met de Spear meer Physical schade. Spear is is dus voor INT-build.. In eerste instantie lijken ze ongeveer evenveel schade te doen, maar het verschil wordt hem op hoger level wel steeds duidelijker.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we een guild beginnen op Troy.

Wie heeft er 5 ton over :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 16:57

Joran

<3 natalee

De eerste op Xian?

>Joran

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben een beetje verveeld en ik wil van jullie weten welk wapen en force je het beste kunt nemen bij een full int build. ik heb al veel guides gelezen, maar door die dingen zie ik de bomen in bos zelfs niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

als je full int gaat kan ik je bow zker aanraden, meestal zijn de beesten al dood voordat ze bij je zijn. Ik zou als ik nog een keus had bow met cold nemen, maar ik heb bow met fire bevalt overigens ook wel maar ze zijn te snel bij me. Dit heb je niet met cold waar je ze slowt maar iets minder dmg doet, keuzes die je moet afwegen. En voor de grass walk flow zou ik lightning lvl 14 nemen zodat je grass walk flow kan en zon skill die 5% magic dmg increase geeft ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik begin opnieuw op de andere server, als ik lvl 15 bent dan meld ik me wel voor de guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Pff dat connecten (naar Babel) is echt hell... Zeker met al die disconnects waardoor je 't spel weer opnieuw op kunt starten.

Maar iemand interesse in 'n guild op Babel? Ben zelf level 19 en heb d'r wel oren naar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad...ik ben net overnieuw begonnen op Babel.

Nog andere mensen die op babel spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:05:
Ok ik begin opnieuw op de andere server, als ik lvl 15 bent dan meld ik me wel voor de guild
als je got guild bedoelt kan je joinen wanneer je wilt, we hebben geen lvl req, enigste is dat je lid van got moet zijn (en lid van guild forum word ook op prijs gesteld :) )

Crap!!! ik krijg net 2 dikke lagspikes echt 6 seconden gebeurt er niks daarna lig ik dood op de grond (kan niet veel hebben met 500 hp) en dan kan ik niks meer doen ik volg alles nog dus ben niet disconected maar ik kan niet meer chatten resurecten niks 8)7 :?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Sodeju, ik ben nou bezig met die quest waarin je al die tombe ghosts (geloof ik) kapot moet maken. Ik heb al 7 van de 8 dingen verzameld, maar de 8e wil maar niet.

Zo ben je er wel veel tijd aan kwijt zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja de laatste duurt altijd heel heel heel lang:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Zo.. heb nieuwe char op Aege: AirXA, een full int archer met Cold ;) (alleen als ie ijs en ijs koud is :P)

[ Voor 20% gewijzigd door AirX op 19-02-2006 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu lvl15, nou wil ik de lvl15 quest doen, deze dus:
Level 15 - Cheolhyeon Anger
NPC: CHEOLHYEON the blacksmith

maar als ik naar hem toega, staat er dus geen start converse

weet iemand hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eej,

Ik speel sinds gistermiddag Silkroad Online(mannetje van level14), en heb het niet helemaal goed aangepakt( maar te veel skills, zoals veeelen....). Ik wil dus graag een nieuw manneke maken: ik zt te twijfelen tussen een sword>fullstr>fire-skills en een full>int>bow>fire. Iemand een sterke reden dat ik zeker te weten voor die build moet gaan?

Ik wil graag bij de GoT guild op de server aege, ik lees net dat er geen minimum level is waarmee je kan joinen.Kan ik me dus aanmelden?

(username: sjachie)

@ blaablaa: misschien moet je eerst een andere voltooid hebben voordat je die kan doen, misschien dat dat een mogelijkheid kan zijn?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2006 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 21:44:
eej,

Ik speel sinds gistermiddag Silkroad Online(mannetje van level14), en heb het niet helemaal goed aangepakt( maar te veel skills, zoals veeelen....). Ik wil dus graag een nieuw manneke maken: ik zt te twijfelen tussen een sword>fullstr>fire-skills en een full>int>bow>fire. Iemand een sterke reden dat ik zeker te weten voor die build moet gaan?

Ik wil graag bij de GoT guild op de server aege, ik lees net dat er geen minimum level is waarmee je kan joinen.Kan ik me dus aanmelden?

(username: sjachie)

@ blaablaa: misschien moet je eerst een andere voltooid hebben voordat je die kan doen, misschien dat dat een mogelijkheid kan zijn?
Je kunt je aanmelden op http://silkroad.kicks-ass.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:55
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 21:39:
Ik ben nu lvl15, nou wil ik de lvl15 quest doen, deze dus:
Level 15 - Cheolhyeon Anger
NPC: CHEOLHYEON the blacksmith

maar als ik naar hem toega, staat er dus geen start converse

weet iemand hoe dat kan?
Omdat je de Operational Maps nog niet hebt afgemaakt. Zodra je die inlevert kan je de volgende quest doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oja klopt, bedankt!

op de server was er net iets te lezen over dat de 3rd closed beta ermee kapt...en de open beta start een uur later.

betekent dit ook een reset van de chars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nee, de characters worden behouden als 't goed is. En verder is het van 20-02 15.00u tot 21-02 16.00u down (Koreanse tijd), dus morgen rond 8u Nederlandse tijd kunnen we weer gamen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Kwam ik net ook achter :(.
Nou ja kan ik te minste wel aan me spreekbeurt werken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Flipmo2K schreef op maandag 20 februari 2006 @ 07:33:
Nee, de characters worden behouden als 't goed is. En verder is het van 20-02 15.00u tot 21-02 16.00u down (Koreanse tijd), dus morgen rond 8u Nederlandse tijd kunnen we weer gamen :).
totale crap, ben ik net een keer vroeg uit en dek ik f hard t gaan lvlen :|
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 21:44:
Ik speel sinds gistermiddag Silkroad Online(mannetje van level14), en heb het niet helemaal goed aangepakt( maar te veel skills, zoals veeelen....). Ik wil dus graag een nieuw manneke maken: ik zt te twijfelen tussen een sword>fullstr>fire-skills en een full>int>bow>fire. Iemand een sterke reden dat ik zeker te weten voor die build moet gaan
Als je full str gaat, zou ik sword(of blade degene met hoogste physical dmg :9) + shield dan force en cold erbij. Zelf lijkt me dat een goede build. Ook full int bow fire is een goede keuze cardinal heeft daar iets over geschreven :) (te vinden op pagina 26 waarna er een flinke discussie over full int tegenover full str begint)

Dus moet je zelf ff kijken wat je wilt gaan doen.. momenteel speel ik full int > bow > fire wat me opzich wel bevalt maar ik merk dat de mobs nog vaak bij me zijn voordat ze dood zijn. Dus denk ik achteraf dat ik beter cold had kunnen kiezen om de enemy dan te slowen das echt te effectief :9~ Dan is hun atk spd zo laag :) dus maybe dat ik ooit nog een full str>sword+shield>force>cold (en uiteraard 14 lightning voor de buffs van lightning, grasswalk flow en een die 5% magic dmg increase geeft :7)

hopelijk helpt dit er zullen wel meer ervaren spelers zijn die het beter weten aangezien ik nog maar 3 weken speel.

Join wel de got guild maakt het speel veel leuker :P aangezien ik de community ign wel beetje mis weinig mensen die tijd maken gewoon gezellig te chatten, of gewoon partys :+

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Op het forum stromen de aanmeldingen binnen.
We moeten dus wel upgraden naar lvl 2 geen probleem.
Maar het lijkt me verstandig als we samen betalen.
Domm kom ff @msn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Flipmo2K schreef op maandag 20 februari 2006 @ 07:33:
Hhmm, Dacht toch echt te herinneren dat het allemaal in Maart zou gaan plaatsvinden. Ben ik gewoon gek, of leven ze daar in een andere maand :?
Hello This is Silkroadonline

For you, our users from many nations, we will end the closed beta period you have been participating in with the end of this 3rd Closed Beta. In order to bring you a fuller service upgrade, we have readied the Open service to follow the end of this Closed Beta. We would like to thank you all for your honest and helpful feedback for contributing to a successful Closed Beta Test.

With our thanks for your participation, we hope you will be pleased with the upgraded service and game quality improvements that will be coming. The first steps in this are described in greater detail with this Open Service announcement

[3rd Closed Beta Test Completion Schedule]

3/20/2006 15:00

[Open Service Start Schedule]

3/21/2006 16:00 open

[Evolution Update Details and Service Schedule]

- New server “Athens” opens
For our many, many lovely users and to allow even more users to experience the Silkroad, we are pleased to announce a new server. Join us in welcoming the much anticipated fifth server, "Athens".

Update Schedule: 3/21/2006

- New Homepage opens
Stronger community features, information/refined design in a beautiful package will be open to you, our users.

- Monster Mash Event
An intriguing event where through the jewelry boxes you pick up from hunting monsters you can get them exchanged by the NPC So-Ok for bountiful gifts.

Update Schedule: 3/21/2006 after the Weekly Server Inspection ~ 3/28/2006 before the Weekly Server Inspection

- Party Matching System Update
No longer will you have to shout in order to find party members!
A system where even in the field you can easily join a party!
A one click system where you can search for parties with available slots and join automatically.

Update Schedule: mid March to early April (dates may change due to development schedule)

- Game Text Complete Revision
If you have been troubled by the vague and difficult text in the game, suffer no more! We are adding and changing much of the text used in the game.

-Bug Report Service Upgrade
The service upgrades don’t end with the Open Service. First, the bugs you spot will be able to be submitted to us in a systematic form so that we can more precisely diagnose the problems. This Bug Report function will appear on our new homepage.

Update Schedule: 3/21/2006 Together with our new homepage opening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Maand vervroegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 19:51

CHeff

Allemaal gekkigheid

Ah, schoolgangers. Die hebben tenminste de tijd om overdag te spelen :)

En ik maar druk bezig zijn met mijn afstudeerproject :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
CHeff schreef op maandag 20 februari 2006 @ 10:32:
Ah, schoolgangers. Die hebben tenminste de tijd om overdag te spelen :)

En ik maar druk bezig zijn met mijn afstudeerproject :+
Wees niet gevreesd, ik zal gewoon moeten werken om mijn boterham te verdienen. Dus ik heb ook niet de luxe om overdag te spelen. Daarnaast maakt het gelijk het spel leuker, want je kan niet wachten tot je weer mag spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
goed nieuws, de servers zijn weer online (bron) :*)
hij is nu aan het patchen...

edit: als ik op start klik krijg ik een foutmelding met allemaal vraagtekens... :'( hebben jullie dat ook?
deze foutmelding: klik

[ Voor 43% gewijzigd door SOEFuture op 20-02-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik krijg precies dezelfde melding na het patchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Ik hier wel, hier is die error:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v457/YopY/errordinges.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Hello. This is Silkroad Online.

We appreciate the enormous love shown to the game during the successful 3rd Closed Test which will end today. We sincerely offer many thanks to you, our users.

Details regarding the Open Service schedule follow below.

<3rd Closed Test Completed>
Completion date: 2/20/2006 15:00

<Open Service>
Start Date: 2/21/2006 16:00
Die foutmelding zal je wel houden tot morgen. Kennelijk is mijn bovenstaande waslijst correct en hebben ze het verkeerd getyped/maand vervroegd.

De foutmeldingen waren er ook tijdens de 2e beta close. Dus niets vreemds onder de zon. Ik wou vanavond eigenlijk level 36 worden, alleen zal dat morgen worden. Zal binnenkort ook maar eens wat plaatsjes posten, daar ontbreekt het namelijk van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:40:
De enige reden dat je die skill moet upgraden heeft te maken met het SP verhaal. Je "mag" namelijk maar 9 levels verschil hebben tussen je "Imbue" (Fire, Ice en Lightning) en je "Weapon Mastery". Met 9 levels verschil haal je de meeste Skill Points en met een 1 level verschil de meeste EXP.
Is het nu zo dat je ongeveer 3 a 4 levels verschil moet hebben tusse je character lvl en je hoogste skill?
Of is het zoals hierboven wordt genoemd zo dat je ongeveer 3 a 4 lvls verschil moet hebben tussen je weapon mastery en je Imbue?

Want ik hoor steeds andere verhalen...

Thanx in advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is toch gewoon zo dat je XP en je skill-XP in balans worden gehouden door de verhouding waarin je ze krijgt; als je mastery achterloopt krijg je meer SPXP, en als je lvl relatief laag is krijg je meer gewone XP.
Ze zeggen dat het het beste is om je mastery 4 levels lager te houden, zodat je veel skillpoints krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

ja zoals ook al in de startpost vermeld staat heb je als je je mastery gelijk houdt aan je lvl (volgens mij telt het hoogste lvl mastery) dan krijg je xp/spxp in de verhouding 9:1 elk lvl dat je je mastery lager houdt wordt de verhouding 1 meer voor je spxp. Voor mij is dit dus

lvl 15 fire mastery en lvl 18 > xp/spxp > 6:4

volgens mij is dit de formule... iig zo interpreteer ik de tekst uit de ts en ook lijkt het te kloppen als ik mijn spxp ign zie :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 12:21:
[...]
Is het nu zo dat je ongeveer 3 a 4 levels verschil moet hebben tusse je character lvl en je hoogste skill?
Of is het zoals hierboven wordt genoemd zo dat je ongeveer 3 a 4 lvls verschil moet hebben tussen je weapon mastery en je Imbue?

Want ik hoor steeds andere verhalen...
Nee, het is het meest interresant om je Mastery en Imbue 3 a 4 levels lager te hebben aan je eigen level.
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:11:
het is toch gewoon zo dat je XP en je skill-XP in balans worden gehouden door de verhouding waarin je ze krijgt; als je mastery achterloopt krijg je meer SPXP, en als je lvl relatief laag is krijg je meer gewone XP.
Ze zeggen dat het het beste is om je mastery 4 levels lager te houden, zodat je veel skillpoints krijgt.
Dat klopt. Maar dan moeten het wel beide skills zijn.
dommerick schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:21:
ja zoals ook al in de startpost vermeld staat heb je als je je mastery gelijk houdt aan je lvl (volgens mij telt het hoogste lvl mastery) dan krijg je xp/spxp in de verhouding 9:1 elk lvl dat je je mastery lager houdt wordt de verhouding 1 meer voor je spxp. Voor mij is dit dus

lvl 15 fire mastery en lvl 18 > xp/spxp > 6:4

volgens mij is dit de formule... iig zo interpreteer ik de tekst uit de ts en ook lijkt het te kloppen als ik mijn spxp ign zie :)
Het maakt niet uit of je Mastery gebruikt of Imbue. Het hoogste level telt.

Het hele EXP/SP verhaal is leuk om in te verdiepen. Zelf trek ik namelijk eens in de zoveel levels alles gelijk, gewoon om te profiteren van maximale sterkte en maximale EXP.

Het is namelijk wel leuk om bergen SP te hebben, maar als je geen skills hebt die je kan gebruiken schiet het ook niet erg op he?

Het meeste gebruikte waarschuwing is dat je "later" in de problemen komt. Ik zelf ben benieuwd wanneer "later" is, aangezien ik nu level 35 ben en de nodige skills altijd kan upgraden. Als je echter meerdere skills uit meerdere mastery's en Imbue's wil hebben dan zal je echter moeten farmen. Sommige skills hebben namelijk een voordeel die de kosten verwaarlozen.

Voorbeeld is de passive van "Haeksual" als een Full Int heb je namelijk niet veel HP, voor 36 SP krijgt je er gratis 102 HP bij, das in het begin bijna het dubbele :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

dat verhaal is true, maar ik hou me mastery meestal twee lvls lager tenzij ik het nodig vind om ff snel te lvlen of omdat ik voel dat ik te zwak ben om monsters snel te kunnen killen :)

wat is het max lvl hier? weet iemand dat want max mastery lvl is 300 duurt wel ff voordat je daar bent :P

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

99 ben je voor maar 547,263,228 exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
dommerick schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:30:
dat verhaal is true, maar ik hou me mastery meestal twee lvls lager tenzij ik het nodig vind om ff snel te lvlen of omdat ik voel dat ik te zwak ben om monsters snel te kunnen killen :)

wat is het max lvl hier? weet iemand dat want max mastery lvl is 300 duurt wel ff voordat je daar bent :P
klopt, hoeveel levels mensen afwijken is eigenlijk een eigen keuze. Zelf houd ik maar twee levels aan, dit heeft ermee te maken dat ik niet veel skills heb. Hoe meer skills je uiteindelijk wilt hebben hoe groter de afwijking moet zijn. Gewoon een kwestie van zelf invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arg dit vin ik niet leuk .... moet wachten tot morge :( was bijna lvl 20 nog maar 3 % ofzo :(

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:22:
arg dit vin ik niet leuk .... moet wachten tot morge :( was bijna lvl 20 nog maar 3 % ofzo :(
Een dag voor zoveel verbeteringen, wat wil je eigenlijk nog meer... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wordt er allemaal aangepast? Ik hoop in ieder geval op het verhelpen met het moeilijk connecten/disconnecten van een server.
(waar ik me trouwens ook voer verbaas is dat ze de zin: ''Disconnected TO server'' nog niet hebben verandert. Al maakt het niet zoveel uit.)

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:49:
Wat wordt er allemaal aangepast?(misschien een site waar het op staat?)
Misschien op silkroad en misschien heb ik het al eerder genoemd :)
(waar ik me trouwens ook voer verbaas is dat ze de zin: ''Disconnected TO server'' nog niet hebben verandert. Al maakt het niet zoveel uit.)
- Game Text Complete Revision
If you have been troubled by the vague and difficult text in the game, suffer no more! We are adding and changing much of the text used in the game.
Heeeel misschien, passen ze dit ook aan, als ze maar die stomme (0) verwijderen en gewoon zeggen dat je de quest gehaald hebt, of wat je nou precies moet hunten en hoeveel en zo kan ik veel belangrijkere dingen bedenken :P

[ Voor 45% gewijzigd door Cardinal op 20-02-2006 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:49:
Wat wordt er allemaal aangepast? Ik hoop in ieder geval op het verhelpen met het moeilijk connecten/disconnecten van een server.
jup staat gewoon op site: klik

Zelf houdt ik 3lvls verschil tussen mijn char lvl en hoogste mastery. dit resulteert in een exp:sp verhouding van 4:1. Hier heb ik tot nu toe meer dan genoeg aan, terwijl ik best veel skills heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

ja idd, maar die tweede tiger hunting competition krijg k gewoon een 2 meer niet doe ik accept maar krijg ik quest niet :(, beetje jammer net toen ik een hele middag tigers aan het hunten was :)

damn die tiger giants zijn leuk lkkre :9~ xp

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
dommerick schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:59:
ja idd, maar die tweede tiger hunting competition krijg k gewoon een 2 meer niet doe ik accept maar krijg ik quest niet :(, beetje jammer net toen ik een hele middag tigers aan het hunten was :)

De tweede quest zou het gewoon moeten doen, alleen je krijgt niets te zien, een helehoop (0), maar er staat wel completed achter. Je kan de quest drie keer doen, als het goed is, maar met een beetje mazzel is dat de volgende keer dat we kunnen spelen opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, ik had beter rond meoten kijken.

Ikzit te twijfelen of ik nou enkel fire als force moet nemen, of ook blada-doubleattack en dat soort dingen. Kan iemand me vertellen of ik later in de problemen kom door die weapon attacks erbij te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:59:

Je kan gewoon in je inventory kijken hoeveel velletjes je hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:03:
Sorry, ik had beter rond meoten kijken.

Ikzit te twijfelen of ik nou enkel fire als force moet nemen, of ook blada-doubleattack en dat soort dingen. Kan iemand me vertellen of ik later in de problemen kom door die weapon attacks erbij te nemen?
Als je alleen Fire als Imbue en het wapen wat je draagt neemt zou er geen enkel probleem moeten zijn. Kijk wel goed uit voordat je nutteloze skills zoals firewall gaat gebruiken, daar verspil je eigenlijk de meeste skillspoints mee, skills die je eigenlijk niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Skills die je niet gebruikt zijn wel 1 puntje waardig vind ik altijd ;) gewoon leuk om mee te patsen als je een noobje helpt of gewoon in de stad loopt xD

@hobsie je heb de verkeerde quest in gedachten :P ik heb het over de quest met hunt 20 tigers 20 young tigers en 1 tiger champ.... 2de x zou dit 30 tigers 30 young tiger en 3 tiger champs mar die doet het niet :(

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:58:
Skills die je niet gebruikt zijn wel 1 puntje waardig vind ik altijd ;) gewoon leuk om mee te patsen als je een noobje helpt of gewoon in de stad loopt xD

@hobsie je heb de verkeerde quest in gedachten :P ik heb het over de quest met hunt 20 tigers 20 young tigers en 1 tiger champ.... 2de x zou dit 30 tigers 30 young tiger en 3 tiger champs mar die doet het niet :(
Jawel, als je hem vraagt en gewoon OK en ACCEPT doet en je jaagt die tigers dan staat er op een gegeven moment, (0) completed. Staat dat bij alle drie, dan ga je terug krijg je weer een verhaal vertaald in 0 accept en hoppekee, klaar is Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:58:

oh dacht dat je bezig was met de white tigers :+ anyway zoals al gezegd gewoon hunten, zolang duurt die quest toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 19:51

CHeff

Allemaal gekkigheid

Je hebt trouwens ook nog de 5, 40, 40 Tiger Hunting competion voor als je ze nog niet zat bent :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weten julie of dat lang duurt 600 chakji killen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat hij het doet morge en niet net als de vorige keer dat ze het niet haalde :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri de Jager
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 00:49

Yuri de Jager

Assume good intent

* Yuri de Jager kan niet wachten......

5950@CTR3,85-4,875GHz|64GB 3600C14|32TB HDD|2.2TB SSD|RTX2070-XC-ULTRA|Alienware M17xR2 FTW!|i7 920XM(ES)|16GB DDR1333|750GB 7.2K HDD|256GB Crucial M4 SSD|3DV:P7671

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:00:
weten julie of dat lang duurt 600 chakji killen ?
Bij mij duurde die 600 Chakji's in ieder geval niet zo lang als de quest met de Chakji's eyes.
Ik vond het nog wel meevallen gelukkig.
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je speelt. Als je steeds gaat zitten kan het lang duren. Gewoon een vracht pots mee en knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jmmr .. als ik silkroad weer kan spele zit ik op school :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CHeff schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:38:
Je hebt trouwens ook nog de 5, 40, 40 Tiger Hunting competion voor als je ze nog niet zat bent :Y)
Jaja ik ken ze wel, het is alleen wat lang geleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Ze zijn al 10 min telaat :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

hehe ^^ brantje is verslaafd :)

ach ik vind t niet erg dat t te laat is, liever laat dan incompleet >:) (en ik kan toch nog niet spelen 8) )

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Ok ik geef toe kan niet zonder. :P
Maar ach ben nu die nieuwe site aan het door spitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri de Jager

Yuri de Jager

Assume good intent

Hij update en..... shit :'(

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9f280137f782abe603bc2b6bb234344d/full.jpg

5950@CTR3,85-4,875GHz|64GB 3600C14|32TB HDD|2.2TB SSD|RTX2070-XC-ULTRA|Alienware M17xR2 FTW!|i7 920XM(ES)|16GB DDR1333|750GB 7.2K HDD|256GB Crucial M4 SSD|3DV:P7671

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Hebben wij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri de Jager

Yuri de Jager

Assume good intent

Ok, dan maar hopen dat ik na mijn werk er nog bij kan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe jewel boxes die straks droppen zijn helaas niet zo goed als de "kerst geschenken". Ik heb toen zelfs een weapon elixer eruit gehaald. :9~

Je krijgt, voor een jewelbox, nu een scroll en afhankelijk van je scroll krijg je een monster, nadeel van dit monster is dat deze na 5 minuten weer verdwijnt.
Zou wel gaaf zijn als deze trouwens als pet met je mee gaat vechten, maar daar stond niets over vermeldt. Zodra iemand hier meer info over heeft, laat maar even weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
weet er al iemand meer van die foutmelding af, het blijkt dat er een klein deel wel zonder problemen in komt namelijk... ook ligt het blahblah forum eruit. (opnieuw installeren helpt niet, ook niet in een andere folder. besparen sommige zich toch wat moeite en hoop)

[ Voor 38% gewijzigd door densoN op 21-02-2006 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 09:16:
De nieuwe jewel boxes die straks droppen zijn helaas niet zo goed als de "kerst geschenken". Ik heb toen zelfs een weapon elixer eruit gehaald. :9~

Je krijgt, voor een jewelbox, nu een scroll en afhankelijk van je scroll krijg je een monster, nadeel van dit monster is dat deze na 5 minuten weer verdwijnt.
Zou wel gaaf zijn als deze trouwens als pet met je mee gaat vechten, maar daar stond niets over vermeldt. Zodra iemand hier meer info over heeft, laat maar even weten!
die scrolls zijn niet het enige kadoo wat eruit komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 09:37:
[...]
die scrolls zijn niet het enige kadoo wat eruit komt
Wat krijg je dan nog meer :? Op de website staat daar namelijk niets over vermeld. Het zou leuk zijn als je meer krijgt, maar ik betwijfel het. Helaas kan je de scrolls ook niet opsparen aangezien de scrolls en de jewelboxes kennelijk verwijderd worden aan het eind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
Er komt ook altijd gold uit die boxen, niet veel maar wel gold..

[ Voor 4% gewijzigd door densoN op 21-02-2006 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

densoN schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 09:16:
weet er al iemand meer van die foutmelding af, het blijkt dat er een klein deel wel zonder problemen in komt namelijk... ook ligt het blahblah forum eruit. (opnieuw installeren helpt niet, ook niet in een andere folder. besparen sommige zich toch wat moeite en hoop)
Nog steeds plat als een dubbeltje... Ik krijg ook weer de GROTE VRAAGTEKENMELDING! Gewoon te druk met die handel...
Btw de hele site ligt nu plat... Wanneer doet alles het nou gewoon zoals het moet? :X

[ Voor 9% gewijzigd door Fl4pp13 op 21-02-2006 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
densoN schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 09:58:
Er komt ook altijd gold uit die boxen, niet veel maar wel gold..
Ik heb al 3.5 Mil, nog meer gold :P. Wat er ook uit mocht komen, ik kan niet wachten tot vanavond, dan kan ik weer spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
cardinal808 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 10:05:
[...]

Ik heb al 3.5 Mil, nog meer gold :P. Wat er ook uit mocht komen, ik kan niet wachten tot vanavond, dan kan ik weer spelen :)
ik heb al 20+mil, nog meer gold ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfde als kerst event, alleen geen kerst kleren, maar monster scrolls. Voor de rest ook die andere item zoals elixirs etc.

Btw: is die GoT guild op Aege ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
ja, de GoT guild is op Aege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 10:17:
zelfde als kerst event, alleen geen kerst kleren, maar monster scrolls. Voor de rest ook die andere item zoals elixirs etc.

Btw: is die GoT guild op Aege ? :P
hehe ja GoT guild op Aege, jullie ook toch?

damn @ signature

lvl 47 en 37 hoelang ben je daar al mee bezig?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet zo lang, ik werk nu fulltime dus heb weinig tijd om te gamen. vroeger deed ik 1 a 2 lvls per dag :P

Ik speel nu alleen nog met mijn nuker, omdat die het leukst is om te spelen. Die glavie is saai:)
DutchElites zitten ook op Aege ja. We hebbe een lvl 51 in onze guild :P

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jauw! ik ben nieuw hier, maar op sro al weer lvl 21.. B)
ik heb nog steeds problemen met het vraagteken schermpje en alles, weet iemand wanneer dit probleem opgelost is? de nieuwe site is wel leuk btw.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Nope,
BTW is het forum van de guild got aardig gegroeit.
Neem eenseen kijke:
http://silkroad.kicks-ass.net/forum/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

karakter set en regional settings op Koreaans zetten schijnt te werken. Maar ik zit op werk dus kan niet testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 10:59:
karakter set en regional settings op Koreaans zetten schijnt te werken. Maar ik zit op werk dus kan niet testen
Waar kun je dat veranderen? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Wordt je windows dan ook koreaans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
ze gaan wat aan de error doen :*)
[Information] Connection Error Notice

Date : 2/21/2006
inquiry : 392

Hello. This is Silkroad Online.

We are currently examining the problem that is causing log-in errors and will resolve this issue as quickly as possible.

We apologize for not being able to provide normal service at this time and will post notice when normal service is restored.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ergens in control panel set language for non unicode applications.

maar aangezien ze het aan het fixen zijn, be patient ;) stelletje addicts:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 11:27:
ergens in control panel set language for non unicode applications.

maar aangezien ze het aan het fixen zijn, be patient ;) stelletje addicts:P
waar 'ergens'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Go to Control Panel --> Regional and Language Options

Go under the Advanced tab.

Change the Language for non-Unicode programs to Korean

Restart you computer and it should work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 11:35:
Go to Control Panel --> Regional and Language Options

Go under the Advanced tab.

Change the Language for non-Unicode programs to Korean

Restart you computer and it should work.
Werkt het ook voor jou Supreme?
en heeft iemand misschien een download url, heb geen xp pro cd bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

rlx dude, er is al aangegeven dat er al aan word gewerkt, heb gewoon ff geduld dan komt het wel goed :)

damn kan niet w88 tot ik vanmiddag weer spelen >:)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Heb maar ff een mooi artikel geschreven over elixers enzo:
http://silkroad.kicks-ass.net/forum/viewtopic.php?t=51
Meer imgs komen nog aangezien dat sro down is:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
dommerick schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 11:47:
rlx dude, er is al aangegeven dat er al aan word gewerkt, heb gewoon ff geduld dan komt het wel goed :)

damn kan niet w88 tot ik vanmiddag weer spelen >:)
als er toch al een oplossing is, waarom zouden we dan wachten.. zucht

offtopic:
brandje, je guide is wel leuk maar bovenaan spreek je over lucky potions en onderaan over lucky powders. Tips: +1 werkt zeer zeker niet altijd en waarom vertel je niet wat over de invloed van luck op een item en hoe dat precies werkt..

[ Voor 28% gewijzigd door densoN op 21-02-2006 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Goed idee.
Verder heeft de guild nu ook een officeel irc channel
#gotsro @ irc.tweakers.net

http://home.hccnet.nl/casemod/chat/
Kan je direct meer chatten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:31
En hoe zit het dan met die overige 2 vakjes je kan er ook nog extra dingen toevoegen en welke? Laatst had ik een headgear van +5 wilde hem naar+6 hebben. lucky powder erbij gedaan en was toen alles kwijt was het een gewone geworden zonder +. Da's vrij

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
Bigfoot48 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:26:
En hoe zit het dan met die overige 2 vakjes je kan er ook nog extra dingen toevoegen en welke? Laatst had ik een headgear van +5 wilde hem naar+6 hebben. lucky powder erbij gedaan en was toen alles kwijt was het een gewone geworden zonder +. Da's vrij
dat is dus het pijnlijke van het 'upgraden' je hele item kan verdwijnen.
hiervoor is de extra optie immortal weer handig.
met de overige twee vakjes kan 'nog' niks gedaan worden.
later in het spel zullen er meerdere opties beschikbaar zijn in het 'alchemy' menu

[ Voor 15% gewijzigd door densoN op 21-02-2006 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:31
densoN schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:35:
[...]

dat is dus het pijnlijke van het 'upgraden' je hele item kan verdwijnen.
hiervoor is de extra optie immortal weer handig.
met de overige twee vakjes kan 'nog' niks gedaan worden.
later in het spel zullen er meerdere opties beschikbaar zijn in het 'alchemy' menu
Ahhhhh, kijk weer eens wat geleerd... heb wel eens zien staan 3mortal/mortal of 4luckytimes/times dat heeft dan weer daar mee te maken:)

Zeg dat dan..... :9

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
Bigfoot48 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:40:
[...]

Ahhhhh, kijk weer eens wat geleerd... heb wel eens zien staan 3mortal/mortal of 4luckytimes/times dat heeft dan weer daar mee te maken:)

Zeg dat dan..... :9
houd er wel rekening mee dat ook al heb je immortal5 dan kan je item nog kapot gaan.
hij pakt die opties namelijk niet altijd. misschien is een voorbeeldje duidelijker.
Je hebt een wapen+2 +immortal1
weapon elixir erop
weg wapen

Wat ook kan
wapen+2 +3luck
weapon elixir
wapen+3 +3luck

zoals je ziet pakt hij niet altijd de luck, maar dit kan natuurlijk ook in je nadeel werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
densoN schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:44:
[...]
houd er wel rekening mee dat ook al heb je immortal5 dan kan je item nog kapot gaan.
hij pakt die opties namelijk niet altijd. misschien is een voorbeeldje duidelijker.
Je hebt een wapen+2 +immortal1
weapon elixir erop
weg wapen

Wat ook kan
wapen+2 +3luck
weapon elixir
wapen+3 +3luck

zoals je ziet pakt hij niet altijd de luck, maar dit kan natuurlijk ook in je nadeel werken!
Leuk stukje, maar ik weet niet zeker of dit helemaal accuraat is. Zover ik weet kan een wapen met Immortal niet "verdwijnen", maar wel weer naar het standaard terugschieten.

De extra stats: Luck, Immortal en Steady blijven namelijk op een wapen totdat het speciale effect worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Hij doet het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
SRO doet het weer :P
edit: net te laat :X

[ Voor 46% gewijzigd door SOEFuture op 21-02-2006 12:52 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slowchat en geen offtopic replies.
Geen meldingen in de trant van 'server Y is down / ik kan niet connecten naar server X'.
Hou het nuttig, interessant en leuk voor elkaar.