Dat verklaart een hoop. Ik zou graag weer samen met Crazy_Jane (nieuwe char Crazy_ivan) willen joinen. Helaas ben ik vanavond niet aanwezig, dus ik zal vrijdag of zaterdag wel contact opnemen door middel van Ventrilo. Ik heb trouwens nog wel rechten om mensen in de clan te laten, maar daar houd het wel op. (kan de clan niet levelen of een nieuwe leider aanwijzen.)Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:13:
[...]
Ik ben idd uit de guild gestapt, de leader effectz is gone. Guillermo was al eerder uit de guild gestapt en een aantal hadden een nieuwe char aangemaakt. Alleen volgens mij had niemand meer rechten om deze mensen de guild te laten joinen.
Nu heeft guillermo een nieuwe guild gemaakt waar oa de helft van onze guild naar toe is verhuist.
Als er nog iets voor de nieuwe clan gesponsord moet worden is dat geen probleem. Laatste keer dat ik met mijn nieuwe char de oude clan joinde was ik level 4, inmiddels heb ik in de tweede dag Level 16 bereikt. Gaat zeer goed met mijn Full Int.