[MMORPG]Silkroad Online, deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.808 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:03
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:13:
[...]
Ik ben idd uit de guild gestapt, de leader effectz is gone. Guillermo was al eerder uit de guild gestapt en een aantal hadden een nieuwe char aangemaakt. Alleen volgens mij had niemand meer rechten om deze mensen de guild te laten joinen.
Nu heeft guillermo een nieuwe guild gemaakt waar oa de helft van onze guild naar toe is verhuist.
Dat verklaart een hoop. Ik zou graag weer samen met Crazy_Jane (nieuwe char Crazy_ivan) willen joinen. Helaas ben ik vanavond niet aanwezig, dus ik zal vrijdag of zaterdag wel contact opnemen door middel van Ventrilo. Ik heb trouwens nog wel rechten om mensen in de clan te laten, maar daar houd het wel op. (kan de clan niet levelen of een nieuwe leider aanwijzen.)

Als er nog iets voor de nieuwe clan gesponsord moet worden is dat geen probleem. Laatste keer dat ik met mijn nieuwe char de oude clan joinde was ik level 4, inmiddels heb ik in de tweede dag Level 16 bereikt. Gaat zeer goed met mijn Full Int. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:36:
[...]

Dat verklaart een hoop. Ik zou graag weer samen met Crazy_Jane (nieuwe char Crazy_ivan) willen joinen. Helaas ben ik vanavond niet aanwezig, dus ik zal vrijdag of zaterdag wel contact opnemen door middel van Ventrilo. Ik heb trouwens nog wel rechten om mensen in de clan te laten, maar daar houd het wel op. (kan de clan niet levelen of een nieuwe leider aanwijzen.)

Als er nog iets voor de nieuwe clan gesponsord moet worden is dat geen probleem. Laatste keer dat ik met mijn nieuwe char de oude clan joinde was ik level 4, inmiddels heb ik in de tweede dag Level 16 bereikt. Gaat zeer goed met mijn Full Int. :)
We misten jullie al een beetje op ventrilo :| Maar jullie leven dus nog wel :)
Anyway op dit moment bestaat de guild 'oblivion' uit vijf man, en zullen dan wel snel op zeven zitten, goeie zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:11:
[...]
We misten jullie al een beetje op ventrilo :| Maar jullie leven dus nog wel :)
Anyway op dit moment bestaat de guild 'oblivion' uit vijf man, en zullen dan wel snel op zeven zitten, goeie zaak.
Ja, we skypen meestal aangezien we ook niet-game gerelateerde zaken bespreken. Maar wij leven zekers nog en zijn weer lekker fanatiek bezig. Ik heb gisteren trouwens die clan voorbij zien komen, maar kende de naam niet, dus ik neem aan dat er iemand overnieuw is begonnen, of andere mensen bij de clan zijn.

Ik zal mij heeel misschien vanavond laat melden op ventrilo, anders wordt het morgen. Moet vanavond namelijk nog weg en morgen borrelen met mijn werk. Maar ik zou het leuk vinden om de clan weer te joinen, met al die nieuwe mensen en actieve mensen is het ook een stuk leuker, nu we nog laag level zijn, kunnen we lekker veel GP doneren. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:01:
[...]

Ja, we skypen meestal aangezien we ook niet-game gerelateerde zaken bespreken. Maar wij leven zekers nog en zijn weer lekker fanatiek bezig. Ik heb gisteren trouwens die clan voorbij zien komen, maar kende de naam niet, dus ik neem aan dat er iemand overnieuw is begonnen, of andere mensen bij de clan zijn.

Ik zal mij heeel misschien vanavond laat melden op ventrilo, anders wordt het morgen. Moet vanavond namelijk nog weg en morgen borrelen met mijn werk. Maar ik zou het leuk vinden om de clan weer te joinen, met al die nieuwe mensen en actieve mensen is het ook een stuk leuker, nu we nog laag level zijn, kunnen we lekker veel GP doneren. :9
Nou wij (guillermo, stellios, dwergie, fireracer en ik) zitten veel op ventrilo, en daarom bestempelden wij jullie al snel als inactief :X
Iedereen is overnieuw begonnen, behalve guillermo. Dus zijn nog wel low level maar dat mag de pret niet drukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:13:
[...]
Nou wij (guillermo, stellios, dwergie, fireracer en ik) zitten veel op ventrilo, en daarom bestempelden wij jullie al snel als inactief :X
Iedereen is overnieuw begonnen, behalve guillermo. Dus zijn nog wel low level maar dat mag de pret niet drukken :+
Niet spelen zou ik eerder als niet-actief bestempelen, maar dat kan aan mij liggen. Ik wil best vaker op ventrilo komen, maar ik zeg niet dat ik er altijd ben als ik speel. Als jullie daarmee akkoord gaan, dan kunnen we een goede clan vormen. :)

Ik ben behoorlijk actief, maar ik heb ook nog zoiets als een vriendin (ik woon samen), werk en een sociaal leven, dus ga niet te veel eisen :P

offtopic:
als er wat te melden is, kan het namelijk altijd in dit topic, dat kan ik altijd volgen, aangezien ventrilo een passief medium is

[ Voor 10% gewijzigd door Cardinal op 26-01-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:39:
[...]

Niet spelen zou ik eerder als niet-actief bestempelen, maar dat kan aan mij liggen. Ik wil best vaker op ventrilo komen, maar ik zeg niet dat ik er altijd ben als ik speel. Als jullie daarmee akkoord gaan, dan kunnen we een goede clan vormen. :)

Ik ben behoorlijk actief, maar ik heb ook nog zoiets als een vriendin (ik woon samen), werk en een sociaal leven, dus ga niet te veel eisen :P

offtopic:
als er wat te melden is, kan het namelijk altijd in dit topic, dat kan ik altijd volgen, aangezien ventrilo een passief medium is
Het is gewoon lache om n beetje te auehoeren op ventrilo met elkaar, maakt het spel alleen maar leuker. Verder heb ik zelf atm ook geen tijd om het spel te spelen, het is echt niet de bedoeling dat je 24/7 moet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:13:
[...]

* GeleFles is ook nog steeds met zelfde char bezig ;)

heb alleen komende weken niet zo heel veel tijd, moet namelijk nog ff leren voor 2 MCSE modules, die moet ik over 2 weken 'even' gaan halen...
maar probeer wel elke avond ff een uurtje of 2 te gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonnieB82 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:15:
[...]

/me is ook nog steeds met zelfde char bezig ;)

heb alleen komende weken niet zo heel veel tijd, moet namelijk nog ff leren voor 2 MCSE modules, die moet ik over 2 weken 'even' gaan halen...
maar probeer wel elke avond ff een uurtje of 2 te gamen :P
oh ik dacht dat guillermo de enige was, ik heb deze 2week mijn tentamens dus game nauwelijks. Heb intussen al wel al mijn items verkocht, dus heb weer een lkre lege deposit box en het nodige goud O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, bijna level 17 en dus hard onderweg om lvl 20 te worden. Zoals de meeste personen wil ik dan zo snel mogelijk trader gaan worden om dat ook eens te proberen. Kan iemand hier aangeven hoe je je eerste run start en wat je het beste mee kan nemen?

Verder heb ik wel gelezen dat je als lvl20 alleen een trade run kunt doen, maar ik wil toch graag weten of dat klopt.. Alvast bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo.. ik ben ook al aardig bezig moet ik zeggen :) Ik ben nu nog lvl 8 bow, full str.. Heeft de clan op Troy nog behoefte aan members? Zo ja, dan meld ik me bij deze :)
Mijn ingame nick: rickus
Iedereen mag me toevoegen om samen te spelen uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja , dit spel toch maar is een kans gegeven :) . Speel op de nieuwe server , IGN : Napstar lvl 14 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Ben nu lvl 13 Full STR met 2 skills op lvl 7 en 271 339 skill points, wanneer is het raadzaam om die te gaan gebruiken en echt te beginnen met lvlen :?

[ Voor 4% gewijzigd door bAdmuTs op 27-01-2006 00:10 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:38:
Even een vraagje, bijna level 17 en dus hard onderweg om lvl 20 te worden. Zoals de meeste personen wil ik dan zo snel mogelijk trader gaan worden om dat ook eens te proberen. Kan iemand hier aangeven hoe je je eerste run start en wat je het beste mee kan nemen?

Verder heb ik wel gelezen dat je als lvl20 alleen een trade run kunt doen, maar ik wil toch graag weten of dat klopt.. Alvast bedankt voor de info.
Ik weet niet pcies wat je met de term "trade run" bedoelt maar ik neem aan dat je doelt op de verschillen in trade sterren.
Je kan volgens mij traden in 1,2 en 3 sterren. Het voordeel is wanneer je een 1ster trade doet dat alleen NPC thiefs je kunnen pakken en dus niet de 'echte' thiefs. Dus het is voor beginner traders aan te raden een 1ster trade te doen om te voorkomen dat je direct geslacht wordt door een ultra high thief :Y)
Nu kun je kiezen tussen een paard of een kameel. Paard loopt sneller, maar kan minder meenemen en heeft veel minder HP dan de kameel. Verder gooi ik mijn kameel helemaal vol met de goedkoopste silk. (Dan koop je voor 15K in en verkoop je voor 60K, dacht ik). Maar ik weet niet of het nou meer opbrengt als je weinig duur of veel goedkoop spul meeneemt, probeer zelf eens wat uit zou ik zeggen.
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:36:
Zo.. ik ben ook al aardig bezig moet ik zeggen :) Ik ben nu nog lvl 8 bow, full str.. Heeft de clan op Troy nog behoefte aan members? Zo ja, dan meld ik me bij deze :)
Mijn ingame nick: rickus
Iedereen mag me toevoegen om samen te spelen uiteraard :)
Jahoor we hebben nog genoeg plek, maar ga eerst maar even flink hunten en lvlen want ik denk dat we geen chars onder de lvl20 meer aannemen. Je kan me natuurlijk altijd toevoegen: IGN: hobsie.
bAdmuTs schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:40:
Ben nu lvl 13 Full STR met 2 skills op lvl 7 en 271 339 skill points, wanneer is het raadzaam om die te gaan gebruiken en echt te beginnen met lvlen :?
Tja dat kan je helemaal zelf beslissen, er zijn mensen die eerst 20K SP sparen (in korea ;)) en het dan pas uitgeven. Ik zelf houd de regel aan van 3lvls verschil tussen mijn LoE (level of experience) en mijn hoogste mastery level. Op dit moment heb ik >900SP daarmee op lvl20. En mijn main skills heb ik dus op LVL17.
Maar hoe het pcies in de hogere levels zal gaan durf ik niet te zeggen, één ding wat ik je wel wil aanraden blijf je concentreren op je 2hoofd skills en blijf een beetje SP farmen anders kom je wel heel snel in de knup. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:10:
[...]
Het is gewoon lache om n beetje te auehoeren op ventrilo met elkaar, maakt het spel alleen maar leuker. Verder heb ik zelf atm ook geen tijd om het spel te spelen, het is echt niet de bedoeling dat je 24/7 moet. :)
Ik heb hert gemerkt, jullie waren er allemaal niet. Jij wel, maar je reageerde niet :P
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 01:18:
[...]
Jahoor we hebben nog genoeg plek, maar ga eerst maar even flink hunten en lvlen want ik denk dat we geen chars onder de lvl20 meer aannemen. Je kan me natuurlijk altijd toevoegen: IGN: hobsie.
Prima, dat haal ik zaterdag toch makkelijk.

Ik snap alleen niet meer het nut van Full Str. Je bent namelijk veel zwakker in aanvalskracht dan een Full Int. Ben op dit moment level 16 en was gisteren nog even de stomme "operational maps" aan het halen. Elke Giant die maar in de buurt stond was voor mij. Ik heb binnen een half uur 15K verdiend aan drops die de giant deed. De rest was gewoon zielig. Zelfs beserkers streefde ik makkelijk voorbij.

Het enige nadeel is dat je zonder skill, amper damage doet en het veel MP pots kost, maar die haal je met de drops er makkelijk uit. Wat is nu het nut van Full Str :? Ik heb een level 23 Full Str Archer en ik doe met mijn Full Int al meer damage. (nu gemiddeld 200, op een rode vijand 150)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 01:18:
[...]

Ik weet niet pcies wat je met de term "trade run" bedoelt maar ik neem aan dat je doelt op de verschillen in trade sterren.
Je kan volgens mij traden in 1,2 en 3 sterren. Het voordeel is wanneer je een 1ster trade doet dat alleen NPC thiefs je kunnen pakken en dus niet de 'echte' thiefs. Dus het is voor beginner traders aan te raden een 1ster trade te doen om te voorkomen dat je direct geslacht wordt door een ultra high thief :Y)
Nu kun je kiezen tussen een paard of een kameel. Paard loopt sneller, maar kan minder meenemen en heeft veel minder HP dan de kameel. Verder gooi ik mijn kameel helemaal vol met de goedkoopste silk. (Dan koop je voor 15K in en verkoop je voor 60K, dacht ik). Maar ik weet niet of het nou meer opbrengt als je weinig duur of veel goedkoop spul meeneemt, probeer zelf eens wat uit zou ik zeggen.
thx, maar met "trade run" bedoelde ik meer; hoe kom ik aan zo'n kameel of zo'n paard?
Nu ik weet dat een paard gevoelig is voor klappen, kan ik hem ook healen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:22:
[...]
thx, maar met "trade run" bedoelde ik meer; hoe kom ik aan zo'n kameel of zo'n paard?
Nu ik weet dat een paard gevoelig is voor klappen, kan ik hem ook healen?
Paarden en kamelen zijn te koop bij de stallen (stable), het zelfde geld voor potions voor kameel. Op level 1 trade overleef je het makkelijk. Ik had zelf altijd een kameel. Je kan trouwens ook gewoon afstappen en de vijand (thief) verslaan en dan weer op je kameel stappen. In tegenstelling tot gewone paarden die verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben vanochtend ook 'ns begonnen met het spelen van Silkroad. Zit nu op Babel, maar sinds 10u vanochtend is de server al 2x gereboot (nu dus weer). Ik snap dat 't een beta is, maar is dit normaal? Want zo vind ik 't niet echt optimaal spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipmo2K schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 11:39:
Ik ben vanochtend ook 'ns begonnen met het spelen van Silkroad. Zit nu op Babel, maar sinds 10u vanochtend is de server al 2x gereboot (nu dus weer). Ik snap dat 't een beta is, maar is dit normaal? Want zo vind ik 't niet echt optimaal spelen...
volgens mij is dat niet normaal nee .. ik heb het nog nooit gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:01:
[...]
Prima, dat haal ik zaterdag toch makkelijk.

Ik snap alleen niet meer het nut van Full Str. Je bent namelijk veel zwakker in aanvalskracht dan een Full Int. Ben op dit moment level 16 en was gisteren nog even de stomme "operational maps" aan het halen. Elke Giant die maar in de buurt stond was voor mij. Ik heb binnen een half uur 15K verdiend aan drops die de giant deed. De rest was gewoon zielig. Zelfs beserkers streefde ik makkelijk voorbij.

Het enige nadeel is dat je zonder skill, amper damage doet en het veel MP pots kost, maar die haal je met de drops er makkelijk uit. Wat is nu het nut van Full Str :? Ik heb een level 23 Full Str Archer en ik doe met mijn Full Int al meer damage. (nu gemiddeld 200, op een rode vijand 150)
Tja daar vraag je me wat, zelf ben ik full STR glavie/fire. Zelf was ik ook wel benieuwd hoeveel dmg ik doe, dus ben net ff ingame gegaan, was lvl 20,90 dus kon mooi ff testen met 20 en 21. Hier de resultaten:

Level 20:
geen skills:90
weapons skill:350
fire skill:140
combi:470

Level 21:
geen skills:120
weapons skill:380
fire skill:180
combi:510

note: gehunt op chakji worker

Zoals wel een beetje verwacht doet een STR char rete veel (meer) dmg met zijn weapon skill. Zelf ben ik ik echt zeer tevreden over mijn char, vooral veel HP is heel handig voor lag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 19:28
Ramasha zoekt nog een clan, IGN is ook Ramasha, ben level 11... contacteer me maar ffies IG (Troy).. ben btw benieuwd hoe het nu speelt... heb een kleine 2maanden ffies niet gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Als ik silkroad start krijg ik zijn niet verzenden error.
Hoe komt dat?
En hoe kan ik dit fixen?

Edit
al gevonden
zou de sp'er het in de sp willen zetten.
is wel zo makkelijk.
--------
its silkroad.exe error ?? if yes, blame ur HOSTS file (need to mod it) (05.11.23 6:06)
In C:\WINDOWS\system32\drivers\etc open your hosts file with notepad. Then add this line: 222.111.150.111 gwgt1.joymax.com and save the file. :) (05.11.23 6:27)
------------

[ Voor 65% gewijzigd door Brantje op 27-01-2006 19:48 . Reden: Al gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Hmm was ook weer ff gelogd, maar die lag is wel jammer voor deze anders goeie game..
Voorlopig kom ik niet terug en ben ik te vinden op KO.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kal-Online is opzicht ook wel een goed spel .. maar dit vind ik net wat beter.

Zelf speel ik dit sinds gisteren, en ben level 10 en Full STR.
Gebruik Sword + Shield.

Weet nog niet wat voor Force ik ga kiezen .. ik denk Fire aangezien deze een lekkere hoge damage maakt.

Mijn IGN = ExtremePro
Ik ben te vinden op de Babel server!

Edit: Wie kan Shadow Detail op Detailed zetten zonder dat het spel gaat haperen?
Als ik het op Detailed zet duik ik richting de 15FPS, en zet ik em op Circle dan zit ik rond de 70 ~ 90FPS.
Vind dit wel wat jammer .. maar dit mag de pret niet drukken! :D

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem waar ik nu al een tijdje aan erger, het begon voor de update al maar ik dacht dat het daarna misschien over was. Zodra ik Silkroad op start dan staan mijn skills/potions niet op die balk en mijn instellingen zijn niet ingestelt. Nu wil ik namelijk op High spelen maar ik heb ook geen zin om dat steeds in te stellen. Kent iemand dit probleem, en vooral de oplossing want het is best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 16:34:
Kal-Online is opzicht ook wel een goed spel .. maar dit vind ik net wat beter.

Zelf speel ik dit sinds gisteren, en ben level 10 en Full STR.
Gebruik Sword + Shield.

Weet nog niet wat voor Force ik ga kiezen .. ik denk Fire aangezien deze een lekkere hoge damage maakt.

Mijn IGN = ExtremePro
Ik ben te vinden op de Babel server!

Edit: Wie kan Shadow Detail op Detailed zetten zonder dat het spel gaat haperen?
Als ik het op Detailed zet duik ik richting de 15FPS, en zet ik em op Circle dan zit ik rond de 70 ~ 90FPS.
Sword is een INT wapen hoor, dus als ik jouw was zou ik switchen naar blade. Dit is namelijk een STR wapen en gebruikt de zelfde weapon skill als sword. En dan zou ik idd kiezen voor Fire.
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 17:00:
Ik heb een probleem waar ik nu al een tijdje aan erger, het begon voor de update al maar ik dacht dat het daarna misschien over was. Zodra ik Silkroad op start dan staan mijn skills/potions niet op die balk en mijn instellingen zijn niet ingestelt. Nu wil ik namelijk op High spelen maar ik heb ook geen zin om dat steeds in te stellen. Kent iemand dit probleem, en vooral de oplossing want het is best irritant.
Dat probleem met die balk ken ik ook. Ik speel zowel op m'n laptop als op mn gewone pc. En telkens als ik switch dan staan ze er niet, of ze staan er wel en werken niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 16:34:

Durf niet 100% zeker te zijn of ik hem erop heb staan, maar zou haast zeggen van wel, heb alles op full gezet namelijk...

Hier loopt het iig perfect, niks hapert, en ziet er gewoon goed uit... misschien dat je nieuwe videodrivers kan proberen??

(ik zit nu in silkroad, zal de volgende keer ff nakijken of ik het idd aan heb staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zelf ben inactief met silkroad op het moment, zit nu ff in een periode op school dat ik ff op me tellen moet letten dus heb ik geen tijd om te spelen. ik denk dat ik over 1 a 2 weken weer kan gaan spelen. misschien zien jullie me nog wel eens op ventrillo voorbij hoppen:P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ramasha schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 15:35:
Ramasha zoekt nog een clan, IGN is ook Ramasha, ben level 11... contacteer me maar ffies IG (Troy).. ben btw benieuwd hoe het nu speelt... heb een kleine 2maanden ffies niet gespeeld...
Op troy hebben we nu een clan genaamd "Oblivion". Spreek de mensen van de clan aan of neem in het spel contact op met guillermo.
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 23:19:
ik zelf ben inactief met silkroad op het moment, zit nu ff in een periode op school dat ik ff op me tellen moet letten dus heb ik geen tijd om te spelen. ik denk dat ik over 1 a 2 weken weer kan gaan spelen. misschien zien jullie me nog wel eens op ventrillo voorbij hoppen:P .
School is belangrijker dan een spel. Succes :)

Vrijdag nog level 16, vandaag nog level 23 geworden en ben hard opweg om level 24 te worden. Gaat ook lekker met de clan, we moeten alleen 3M bijelkaar krijgen voor een nieuw level, maar voor die tijd kunnen er nog 8 personen in de clan.

Dus als er nog mensen zijn die op Troy zijn en graag in de clan willen, laat het ons weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oblivion, klinkt stoer :P Jammer dat ik de game nog steeds niet aan de praat heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 02:28:
[...]

School is belangrijker dan een spel. Succes :)

Vrijdag nog level 16, vandaag nog level 23 geworden en ben hard opweg om level 24 te worden. Gaat ook lekker met de clan, we moeten alleen 3M bijelkaar krijgen voor een nieuw level, maar voor die tijd kunnen er nog 8 personen in de clan.

Dus als er nog mensen zijn die op Troy zijn en graag in de clan willen, laat het ons weten.
Om die 3M bij elkaar te krijgen hebben we idd wel wat meer sponsors nodig :+ Dus als er nog mensen zijn joined allen, we hebben een paar eisen oa lvl20+ en graag gebruik maken van ventrilo, we maken het vooral gezellig met zn allen :Y)

Als we upgraden naar een lvl2 guild kunnen we volgens mij 20 mensen herbergen en kunnen we allianties met andere guilds maken wat mij erg tof lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn account is lvl 20+ , maar zal die req er over een paar weken hetzelfde zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2006 @ 15:03:
mijn account is lvl 20+ , maar zal die req er over een paar weken hetzelfde zijn?
Ik zou niet weten waarom niet. Iedereen is namelijk net level 20. Behalve die mafkees van een guidleader :+

De meeste met een laag level zijn namelijk uit de oude dode clan "Leviathan" naar "Oblivion" gekomen. De reden dat het level 20 is, is vanwege de mensen die beginnen met het spel op level 5 roepen dat ze de clan willen joinen en nooit verder komen dan level 7 omdat ze nooit meer online zijn. Het is gewoon een drempel om te zien dat je het ook daadwerkelijk speelt.
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2006 @ 10:00:
Oblivion, klinkt stoer :P Jammer dat ik de game nog steeds niet aan de praat heb gekregen.
want :?

[ Voor 16% gewijzigd door Cardinal op 29-01-2006 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan is het goed :) .ik zal van de week eens ff inloggen om te kijken of ik eral vast in kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg een error nadat ik op start druk (zie vorige pagina) Vermoedelijk me GeForce2, maar volgens de minimum specs moet dat kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2006 @ 16:52:
[...]
Ik krijg een error nadat ik op start druk (zie vorige pagina) Vermoedelijk me GeForce2, maar volgens de minimum specs moet dat kunnen.
Als ik jou specs zo bekijk kan dat wel eens kloppen. Er staat inderdaad een GeForce 2, maar een MX is een opgevoerde GeForce1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Ik speel dit spel nog niet maar ga het wel spelen. Ik ga denk ik archer worden, maar wat ik alleen niet snap is, moet ik juist veel INT doen of juist veel meer STR? STR is meer voor swords toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 20:35
TheFrozen schreef op zondag 08 januari 2006 @ 15:49:
Even een kleine melding, want ik zie dat de meeste in TuneSquat gewoon een vern****te char hebben gemaakt.

Wapens en stats:
Sword - Full int
Blade - Full str
Spear - Full int
Glavie - Full str
Bow - Full str
Ga dus niet mixen, je kan nog beter bv full str bij een sword nemen dan te gaan balancen.(dan ken je nog een blade kopen..)

Verder is het slim om maar één skill te kiezen, en niet alle skills zoals ik velen zie doen. Op hoger level heb je daar toch niet meer genoeg skill points voor, en dan zul je zien dat je zelfs met 1 skill niet meer uitkomt, omdat je alles al op andere skills hebt gezet.
Bow is een uitzondering, daarbij is het handig cold te nemen, en lightening tot een bepaald level (voor de speedbuffs).

Welke skill je bij welk wapen kiest maakt niet echt veel uit, wanneer je snel wil levelen is een lightening spear full int build aan te raden. Deze zijn echter dan ook weer een van de minderen in PVP. Het is maar net wat je wilt, grofweg is het:

Fire - Veel damage
Cold - Defence
Lightening - Snelheid

Hopelijk hebben jullie er wat aan, als je lvl20 of zelfs nog lager bent, en je hebt je char totaal niet volgens deze regels gemaakt, zou ik echt overnieuw beginnen, zelf ben ik ook op lvl18 overnieuw begonnen, het is echt aan te raden deze lijnen te volgen!
leesch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in het topic staat dat je beter INT kan nemen :o
kan iemand hier meer over vertellen? wat zijn nou goeie pvp archers?

full str of int ? welke skills?

-edit-

pvp is player versus player :)
elkaar afslachten .. dat is juist het mooiste aan het spel :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2006 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Juist...

Maar als ik nou alles INT doe, is dat nou meer richting physical charachter of een magical charachter? Of is dat anders bij dit spel.

Wat is PvP?

[ Voor 5% gewijzigd door Cabo op 29-01-2006 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:53
Een bow is eerder pure int btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Caboman schreef op zondag 29 januari 2006 @ 21:15:
Juist...

Maar als ik nou alles INT doe, is dat nou meer richting physical charachter of een magical charachter? Of is dat anders bij dit spel.

Wat is PvP?
INT is magical
en PvP is player versus player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Dus als ik archer speel met pure int, dan kan ik mijn punten beter in magical aanvallen doen zoals cold, ipv van normale aanvallan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben ook maar overnieuw begonnen. Ik was lvl 15, had 'n spear met veel te veel skills en deed ook 1:2 bij de statpoints ipv full INT. Nu heb ik 'n level 12 glavie met fire (lvl 9, anders gaat 't levelen al helemaal traag).

Maar nu vraag ik me af: kan ik ook de force skill doen of moet ik echt alles op fire zetten? Want die force skill is op zich wel handig... Verder vraag ik me ook af of ik de skillpoints in moet zetten om vooral uit te breiden (dus méér fireskills), of is het slimmer om de paar skills die ik heb te levelen tot 't maximum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Flipmo2K schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:07:
Ik ben ook maar overnieuw begonnen. Ik was lvl 15, had 'n spear met veel te veel skills en deed ook 1:2 bij de statpoints ipv full INT. Nu heb ik 'n level 12 glavie met fire (lvl 9, anders gaat 't levelen al helemaal traag).

Maar nu vraag ik me af: kan ik ook de force skill doen of moet ik echt alles op fire zetten? Want die force skill is op zich wel handig... Verder vraag ik me ook af of ik de skillpoints in moet zetten om vooral uit te breiden (dus méér fireskills), of is het slimmer om de paar skills die ik heb te levelen tot 't maximum?
als je pure str bent zo ik al je skills op lvl 1 of 2 houden, omdat je dan te weinig mp hebt. met int weet ik het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipmo2K schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:07:

ik ben zelf ook full STR, glavie, fire. :) char op lvl 22 en heuksal/fire op 19.

In principe heb ik alleen SP in heuksal en fire. Verder heb ik heb ik ook nog force increasing van force voor extra MP en gebruik ik nog grass-flow van lightning aangezien je zo sloom loopt met armor. Maar hier laat ik het dan ook bij, en stop verder alleen SP in heuksal/fire.
SOEFuture schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:14:
als je pure str bent zo ik al je skills op lvl 1 of 2 houden, omdat je dan te weinig mp hebt. met int weet ik het niet...
Tja het nadeel daarvan is dat je niet kan upgraden, ik gebruik gewoon wel fire river force (nu op lvl7) en mijn 2sterkste heuksal skill upgrade ik ook gewoon full.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2006 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
ik heb zelf ook lvl 20 str glavie, met river op lvl 2 en 1 heuksal skill op lvl 1, maar kom heel vaak mp te kort? heb jij daar geen last van? of gebruik je gewoon heel veel pots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Wat ik eigenlijk niet snap is als ik bow neem en full str ga. Dan krijg ik toch minder mp, want int is toch voor mp? Dan kan ik beter physical aanvallen kiezen, hoe zit het dan met cold aanvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEFuture schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:24:
ik heb zelf ook lvl 20 str glavie, met river op lvl 2 en 1 heuksal skill op lvl 1, maar kom heel vaak mp te kort? heb jij daar geen last van? of gebruik je gewoon heel veel pots?
Ik gebruik idd veel pots, neem gewoon een hele sloot mee als ik ga slachten. Maar ik heb verder ook geen één heuksal skill op het hoogst (alleen de 2sterkste: Soul spear-Move en Ghost spear-Petal). Alleen river fire force is één van de weinige fire attacks en daarom upgrade ik hem gewoon, helemaal zodat ik strax de extreem fire force kan gaan gebruiken. Of het goed is of niet weet ik ook nog niet. Op dit moment heb ik >1000 SP dus kan het makkelijk financieren. :)
Caboman schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:51:
Wat ik eigenlijk niet snap is als ik bow neem en full str ga. Dan krijg ik toch minder mp, want int is toch voor mp? Dan kan ik beter physical aanvallen kiezen, hoe zit het dan met cold aanvallen?
Ik zou als ik bow zou nemen voor full INT en cold gaan. Waarom? Simpel:
Bow is een afstand wapen dus enemies komen niet makkelijk bij jouw om jouw te raken, dus heb je eigenlijk niet veel HP nodig maar wel veel attack power om de enemy te killen voor dat hij/zij bij je is. Dus INT is een logische optie. Verder gebruik je cold om de enemy te freezen gaat ie langzamer is ie nóg later bij je, wat wil je nog meer? :) ohja draag garment ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2006 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2006 @ 23:41:
[...]

Ik gebruik idd veel pots, neem gewoon een hele sloot mee als ik ga slachten. Maar ik heb verder ook geen één heuksal skill op het hoogst (alleen de 2sterkste: Soul spear-Move en Ghost spear-Petal). Alleen river fire force is één van de weinige fire attacks en daarom upgrade ik hem gewoon, helemaal zodat ik strax de extreem fire force kan gaan gebruiken. Of het goed is of niet weet ik ook nog niet. Op dit moment heb ik >1000 SP dus kan het makkelijk financieren. :)
Kan het je morgen vertellen, ik ben namelijk zojuist level 25 geworden. Hij is sterker dan de laatste, maar dat is niet zo gek, die stamt namelijk nog uit level 21. Hopelijk kan ik morgen de soldiers aan in een force, daar gaat het igg om :)
Ik zou als ik bow zou nemen voor full INT en cold gaan. Waarom? Simpel:
Bow is een afstand wapen dus enemies komen niet makkelijk bij jouw om jouw te raken, dus heb je eigenlijk niet veel HP nodig maar wel veel attack power om de enemy te killen voor dat hij/zij bij je is. Dus INT is een logische optie. Verder gebruik je cold om de enemy te freezen gaat ie langzamer is ie nóg later bij je, wat wil je nog meer? :) ohja draag garment ;)
Kan aan mij liggen, maar Fire is het meest sterk. Heb de vorige keer al Ice gehad, maar mijn level 1 fire deed toen meer damage dan mijn Level 8 Ice.

Al is het zo dat er voor Fire zeer weinig skills zijn voor een archer, is Fire Force ook mijn enige skill die ik zowat heb binnen Fire. Heb er namelijk ook niet de skill points voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 00:30:
[...]

Kan aan mij liggen, maar Fire is het meest sterk. Heb de vorige keer al Ice gehad, maar mijn level 1 fire deed toen meer damage dan mijn Level 8 Ice.

Al is het zo dat er voor Fire zeer weinig skills zijn voor een archer, is Fire Force ook mijn enige skill die ik zowat heb binnen Fire. Heb er namelijk ook niet de skill points voor.
Ik ben ook zeer te spreken over de combi STR,glavie,fire. Ik doe rete veel dmg. Alhoewel ik mijn vorige char spear,lightning ook erg goed vond, alleen daarvan had ik de stat points niet helemaal goed verdeeld. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb enkele vragen over dit spel, en ik hoop dat een ervaren speler die kan beantwoorden.

- Is dit spel het meest gefocussed op: quest of player kill of iets anders?
- Is er veel lagg en kan je makkelijk connecten?
- Wat is de master level (waar 80% van de spelers naar streven zonder 10 uur per dag te spelen ;))
- Is het spel in beta fase of is dat gepasseerd?
- Kan ik er vanuit gaan dat iedereen of de meetste mensen Engels spreken?
- Is het gratis, betalend of werkt het met een soort item store?
* Zal dit in de toekomst veranderen?

Noem verder nog een paar voor en nadelen van het spel. Graag enkel te beantwoorden door mensen die er al ervaring mee hebben, niet door iemand die 1 maand speelt en de lvl5 nog niet voorbij is gekomen bij wijze van spreken ;) Ik zal je hiervoor zeer dankbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 09:33:
Ik heb enkele vragen over dit spel, en ik hoop dat een ervaren speler die kan beantwoorden.

1 Is dit spel het meest gefocussed op: quest of player kill of iets anders?
2 Is er veel lagg en kan je makkelijk connecten?
3 Wat is de master level (waar 80% van de spelers naar streven zonder 10 uur per dag te spelen ;))
4 Is het spel in beta fase of is dat gepasseerd?
5 Kan ik er vanuit gaan dat iedereen of de meetste mensen Engels spreken?
6 Is het gratis, betalend of werkt het met een soort item store?
* Zal dit in de toekomst veranderen?

Noem verder nog een paar voor en nadelen van het spel. Graag enkel te beantwoorden door mensen die er al ervaring mee hebben, niet door iemand die 1 maand speelt en de lvl5 nog niet voorbij is gekomen bij wijze van spreken ;) Ik zal je hiervoor zeer dankbaar zijn.
Hoi welkom op het SRO topic :)
Ik ben lvl22 dus ik weet niet hoe het spel zich voltrekt in (veel) hogere lvls.

1)Ik doe nu vooral veel quests, en af en toe loop ik een beetje te pvp-en. Maar wat vooral leuk is zijn de jobs (trader,hunter,thief), deze kan je vanaf lvl20 doen. In het kort: trader trade goods van de ene stad naar de andere, thiefs proberen dit te voorkomen door hen aan te vallen, hunter verdedigen de trader tegen de thiefs. Dus hier komt veel pvp om de hoek kijken.

2,6)Dit is een nadeel van het spel het wil nog wel eens laggen. Dit komt mede doordat het gratis is met als gevolg zeer populair. Hierdoor lukt het ook wel eens niet op direct te connecten. Alhoewel ik hier de laatste dagen geen last meer van heb, dit komt waarschijnlijk door de nieuwe (vierde) internationale server. En ja volgens de site blijft het spel gratis.

3)Euh ik snap niet helemaal wat je bedoelt :X

4)Ja dit spel is in de beta fase, en wel de 3e. Deze is net gestart (afgelopen dinsdag 24-jan) met oa een anti cheat prog.

5)Op de internationale server worden veel door Europeanen en Amerikanen gespeeld. Dus je mag wel verwachten dat er veel Engels gesproken wordt. In parties ed wordt gewoon Engels gesproken, maar je kunt uiteraard niet verwachten dat mensen in (global)chat altijd Engels lopen te blaten.

Ik hoop je vragen een beetje beantwoord te hebben, anders hoor ik het wel. Ook hoop ik dat je ze accepteerd aangezien ik geen uber leet pr0 ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met master level bedoel ik zo een beetje zoals het LVL60 in WoW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 12:52:
Met master level bedoel ik zo een beetje zoals het LVL60 in WoW :D
Hier kan je max lvl100 met max lvl60 mastery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Na veel lezen ga ik later opnieuw beginnen als archer full int + cold. Ik snap dit alleen niet, moet ik alles op cold doen, of ook een beettje in mijn normale aanvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 13:05:
[...]
Hier kan je max lvl100 met max lvl60 mastery
Klopt, alleen er zit nu nog een cap op, dus dat betekend dat het in de toekomst kan worden uitgebouwd.
Caboman schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:13:
Na veel lezen ga ik later opnieuw beginnen als archer full int + cold. Ik snap dit alleen niet, moet ik alles op cold doen, of ook een beettje in mijn normale aanvallen?
Ik zou alles op de eerste special (river ice :? ) gooien, die skill moet je namelijk gebruiken voor elk monster. Ik zou zeer zorgvuldig alle skills uitzoeken voordat je er oints aan besteed. Je weapon mastery 3 a 4 levels onder je huidige level, vanwege voor de EXP en SP.

offtopic:
om een idee te geven:

Ik ben momenteel level 25 en heb alleen River Fire Force en de tweede daarvan Extreme Fire Force. De overige skills van Fire heb ik er geen van. De skill op mijn zelfde level als mijn eigen level. Mijn bow zit op Level 21, met alleen 1 attack skill

Ik snap alleen niet waarom je Ice neemt
Ice builds are extremely hard to level and they are mainly for extreme pkers who have the time and people to help them power level
Na level 6 wordt het leuk, dan kan je de eerste int skill gebruiken en ben je opeens super sterk

[ Voor 21% gewijzigd door Cardinal op 30-01-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik begin het nu beter te begrijpen. Ik ga fire doen want veel zeggen dat dat sterker is dan ice. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. Maar ik vind het leuk om sterk te zijn in pvp :)

dan is cold weer beter

-edit-
Voor level 20 kon je toch ook skills resetten?
hoe zit dat precies?

me broertje heeft de skill illusion chain genomen, alleen hij weet niet of het wel een goeie skill is

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caboman schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:13:
Ja, ik heb precies hetzelfde gedaan. Ik ben nu lvl 12 en heb 10 Int-punten meer als Str, ik moet wel zeggen dat het zeer goed bevalt met zo'n cold archer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:49:
Ja. Maar ik vind het leuk om sterk te zijn in pvp :)

dan is cold weer beter

-edit-
Voor level 20 kon je toch ook skills resetten?
hoe zit dat precies?

me broertje heeft de skill illusion chain genomen, alleen hij weet niet of het wel een goeie skill is
PVP komt naast de jobs weinig voor. Meeste mensen spelen een level 1 trader en die kunnen alleen aangevallen worden door NPC thiefs.

Bij level 20 kan je inderdaad skills resetten, daarvoor moet je echter wel een quest doen om te kunnen resetten en je krijgt maar 80% van de skill points terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik ben een lvl 9 int archer, en heb River force fire tot lvl 3. Ik heb nu 31 skills points over, zal ik dan cold + fire archer worden? Of Fire + cold + force? Heb eigenijk wel veel SP over vind ik.

Zal ik ook wat punten in psyical aanvallen doen?

Ben van cold naar fire gegaan btw.

[ Voor 20% gewijzigd door Cabo op 31-01-2006 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 11:30:
[...]

4)Ja dit spel is in de beta fase, en wel de 3e. Deze is net gestart (afgelopen dinsdag 24-jan) met oa een anti cheat prog.
sinds die disdag is het online spel dat mijn vrouw nogal eens speeld (Red Moon) niet meer te spelen op deze laptop.
deze gaat namelijk op zoek naar hacking tools alvorens op te starten en schijnbaar ziet deze dat anti hack proggie van silkroad als een hacking tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Caboman schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 00:03:
Ik ben een lvl 9 int archer, en heb River force fire tot lvl 3. Ik heb nu 31 skills points over, zal ik dan cold + fire archer worden? Of Fire + cold + force? Heb eigenijk wel veel SP over vind ik.

Skill points over 8)7

Ik heb op het moment 530 skill points en ze zijn niet over. Het kost steeds en steeds meer. Ik kan me niet voorstellen dat een Fire + Ice te veroorloven valt. Kost gewoon teveel SP. Wat er gebeurd is dat je uiteindelijk een verneukt character hebt met veel te veel skills die veel te zwak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caboman schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 00:03:

Zelfs als je alleen fire en archer kiest heb je later te niet de mogelijkheid om alles te upgraden, tenzij je als een gek gaat farmen. Zoals al gezegd is, later kost het upgraden naar een volgend mastery level erg veel skillpoints: klik

Dus als je SP 'over' hebt geef het niet uit, bewaar het voor later

Nieuws van SRO.net:
Hello. This is Silkroad Online.

In order to maintain a pleasant gaming and smooth patching experience, the server inspection period has been completed.
Server inspection periods occur every Tuseday.

[Update]
- Chat Anti-Spam System added

[Patch]
- PvP/Job Cape Unequip Time Delay added
- Unjustified Murderer Status issue resolved

Thank you.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er inmiddels al een GoT Guild op troy?
of speeld iedereen op aege?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:48:
Is er inmiddels al een GoT Guild op troy?
of speeld iedereen op aege?
jup is er en de guild heet Oblivion. je moet wel lvl20+ zijn om te joinen. guild leader = guillermo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Laatst online: 08-08 17:58
ik wil deze quest doen
Level 15 - Cheolhyeon Anger
NPC: CHEOLHYEON the blacksmith
Step 1: Kill 200 Bandit Bowman, return to him once you complete.
Reward: 26500 exp, 10000 sp and 1 transexual item transform

maar als ik naar die black smit ga dan krijg ik niet de mogelijk heid om die quest te beginnen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het echt niet meer he :P
op aege op heb ik een cold/str archer ...
maar iedereen zegt dat int/cold veel beter is ..

ik wil gewoon een goeie pvp char :) of weet iemand nog iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon9114 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:25:
ik wil deze quest doen

maar als ik naar die black smit ga dan krijg ik niet de mogelijk heid om die quest te beginnen :S
Zit je wel in de goede stad, dus Cheolhyon Anger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
kijk eens op de npc map van jangan en kijk dan een wat achter chulsan staat, dat zou hem moeten zijn.
Cheolhyon Anger is de naam van de quest.

[ Voor 20% gewijzigd door dragon9114 op 31-01-2006 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had ik eerst ook last van dat ik die quest niet kon doen
pas toen de beta 3 fase inging kon k em kiezen
had em toen maar gedaan op lvl 30 :P
leverde wel lekker veel sp punten op voor dat lvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
fijn tiger hunting doet het ook al niet :( het level uppen gaat nu erg traag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon9114 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:38:
fijn tiger hunting doet het ook al niet :( het level uppen gaat nu erg traag :(
Wat bedoel je met "dat"?
Als je bedoelt dat je geen quest description ziet, dat is een bekende bug, de quest doet het wel gewoon. Part1 en 2 100skins en part3 200skins. Je krijgt een berichtje wanneer je de quest completed hebt, ook kan je natuurlijk in je inventory kijken naar het aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb besloten om silkroad een kans te geven en ik moet zeggen dat het een zeer vermakelijke game is :)
Ik speel op die eerste server (B*****??)
Ik ben nu lvl 8 spearman ofziets.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:47
Ik ben gisteren begonnen met spelen en nu lvl 8 :D

ik vraag me af of er nog meer mensen op Babel spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
dragon9114 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:25:
ik wil deze quest doen

dragon9114 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:45:
kijk eens op de npc map van jangan en kijk dan een wat achter chulsan staat, dat zou hem moeten zijn.
Cheolhyon Anger is de naam van de quest.
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:05:
had ik eerst ook last van dat ik die quest niet kon doen
pas toen de beta 3 fase inging kon k em kiezen
had em toen maar gedaan op lvl 30 :P
leverde wel lekker veel sp punten op voor dat lvl
Hehehe, allemaal incorrect. Dit is namelijk een van de eerste linking quests. Dat betekend dat je eerst de quest met de operational maps moet doen en inleveren om deze quest te kunnen starten. Staat ook duidelijk in de omschrijving dat het een linking quest is, maar ik neem aan dat jullie niet begrepen wat het betekende.
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:38:
Ik weet het echt niet meer he :P
op aege op heb ik een cold/str archer ...
maar iedereen zegt dat int/cold veel beter is ..

ik wil gewoon een goeie pvp char :) of weet iemand nog iets anders?
Het is eigenlijk heel simpel, maak een character die Full Str is en level hem tot level 10. Doe dit exact hetzelfde met een Full Int en je zal zien dat die twee tot drie keer meer damage doet. Het enige nadeel is de weinige hoeveelheid HP, maar dat is op te lssen door pots.

[ Voor 19% gewijzigd door Cardinal op 01-02-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Arcalite schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:17:
Ik ben gisteren begonnen met spelen en nu lvl 8 :D

ik vraag me af of er nog meer mensen op Babel spelen
Ja ik dus :)
ingame name: Rakkertje

inmiddels lvl 9,5

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 01-02-2006 13:37 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:47
Rakkerzero schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 12:35:
[...]

Ja ik dus :)
ingame name: Rakkertje
cool :)

Ik ben Arcalite Ingame :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:18:
[...]

[...]

[...]

Hehehe, allemaal incorrect. Dit is namelijk een van de eerste linking quests. Dat betekend dat je eerst de quest met de operational maps moet doen en inleveren om deze quest te kunnen starten. Staat ook duidelijk in de omschrijving dat het een linking quest is, maar ik neem aan dat jullie niet begrepen wat het betekende.
hoezo toen ik die quest kwam incashen kwam die quest later er niet te staan
pas echt na de update kwam de quest er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik wou het volgende toch even met jullie delen. Momenteel level 26 en heb dit gisteren gekregen van een Ghost. Nu nog verkopen voor 2.000.000 :P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Seal.gif

Of iemand moet interesse hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat 'Seal of Star'? en is 'ie daarom goudkleurig? Ik zie namelijk wel vaker van dat soort items maar ik weet niet wat je er mee kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je snel lvl 21 komen ?? .. wand ik begin telkens ander poppetje omdat het me maar niet lukt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:36:
Wat is dat 'Seal of Star'? en is 'ie daarom goudkleurig? Ik zie namelijk wel vaker van dat soort items maar ik weet niet wat je er mee kan...
Naast Seal of Star heb je ook Seal of Moon en Seal of Sun (misschien nog wel meer). Deze items zijn een stuk sterker dan wanneer ze dit niet hadden, en ook zeldzaam. Volgens mij is een item die SoS heeft ongeveer net zo sterk als hetzelfde item maar dan 4lvls hoger.
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:47:
hoe kan je snel lvl 21 komen ?? .. wand ik begin telkens ander poppetje omdat het me maar niet lukt 8)7
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het gespeeld, moet zeggen dat het een erg verslavende game is. Ben nu op level 8, en ga mijn force en fire skill uitbreiden/combineren. Heb nu ook een sword, wil hier graag een archer van maken, maar goed is daar al te laat voor denk ik.

Hoe krijg ik trouwens van die vette outfits ? Ik zie sommigen met een soort van zwart harnas/pak lopen, erg cool.

En hoe draait het spel bij jullie ? Als ik de details op high zet, op 1024x768 dan is hij erg traag. Terwijl ik WOW en battlefield 2 makkelijk kan spelen met alle details op zijn hoogst (en dan 1024x768). Op medium loopt hij perfect.

Verder is het gewoon een erg vet spel, een stuk volwassener dan Rose online, en dat helemaal gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 07:24:
Heb het gespeeld, moet zeggen dat het een erg verslavende game is. Ben nu op level 8, en ga mijn force en fire skill uitbreiden/combineren. Heb nu ook een sword, wil hier graag een archer van maken, maar goed is daar al te laat voor denk ik.
als je (nog maar) lvl 8 bent kan je beter opnieuw beginnen als je een andere build wilt of iets fout gedaan hebt.
Hoe krijg ik trouwens van die vette outfits ? Ik zie sommigen met een soort van zwart harnas/pak lopen, erg cool.
Die outfits kan je kopen bij een npc, je moet alleen wel een hoog lvl zijn om het te kunnen dragen.
En hoe draait het spel bij jullie ? Als ik de details op high zet, op 1024x768 dan is hij erg traag. Terwijl ik WOW en battlefield 2 makkelijk kan spelen met alle details op zijn hoogst (en dan 1024x768). Op medium loopt hij perfect.
silkroad draait bij mij op medium 1280x1024 helemaal soepel :D ik heb een FX5200 :X

[ Voor 7% gewijzigd door SOEFuture op 03-02-2006 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
SOEFuture schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 08:20:
Die outfits kan je kopen bij een npc, je moet alleen wel een hoog lvl zijn om het te kunnen dragen.
Je bedoelt een thief outfit neem ik aan, die kan je pas bij level 20 gaan dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 07:24:

Verder is het gewoon een erg vet spel, een stuk volwassener dan Rose online, en dat helemaal gratis.
Ik zou als ik jouw was overnieuw beginnen, zelf kwam ik op lvl23 tot de ontdekking dat ik 'iets' fout had gedaan, en ook overnieuw begonnen. En lvl8 ben je heel snel dus dat is ook geen probleem.

Het spel draait bij mij ook prima, alleen in de stad gaat het allemaal wat moeilijker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm wat raar, ik heb een AMD64 3000 met een 6600 GT, 1 gig 3200 DDR. In de stad waar iedereen verkoopt en spawnt is het inderdaad een ramp. Daarbuiten gaat het al stukken beter, maar nog steeds ietwat traag. Wel jammer.

Anyways, ik ga dan maar opnieuw beginnen, archer met fire en force wil ik uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:23:
Hmmm wat raar, ik heb een AMD64 3000 met een 6600 GT, 1 gig 3200 DDR. In de stad waar iedereen verkoopt en spawnt is het inderdaad een ramp. Daarbuiten gaat het al stukken beter, maar nog steeds ietwat traag. Wel jammer.

Anyways, ik ga dan maar opnieuw beginnen, archer met fire en force wil ik uiteindelijk.
Fire is geen verkeerde keus, ik heb op het moment een Full Int Archer met Fire. Force heb je echter niet zoveel aan. Je kan jezelf inderdaad healen, maar pots werken effectiever, daarnaast kan je later een mooie cirkel casten waarin vijanden je niet aanvallen, maar echt nuttig is het niet te noemen. Force is naar mijn mening een beetje nutteloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraagje over de lvl16 quest: ik kan de NPC genaamd Gwaki niet vinden? Ook niet op de npc map in de startpost.. Heeft 'ie een andere naam ofzo? Of zit hij in een andere stad?
Trouwens, wat is lucky powder? wat kan je er mee? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Met lucky powder vergroot je de kans dat een shied/wapen/etc een +2/+3 enzo krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Ik zit zelf met een level 16 character op Troy.

Ik zat daar in een clan die [GEUZEN] heet, ben daar alleen niet meer sinds de laatste update, die van 24 januari, niet meer op de server geweest.
Errug benieuwd dus of ik nog in de clan zit, aangezien de enige twee vereisten:
- Nederlands spreken,
- Vaak online om dit te spelen,
zijn.

;)

Ik heb gehoord dat je je quests wel moet doen, dus was eindelijk maar eens begonnen met het doen van quests.
Ben geloof ik blijven hangen bij het verslaan van 50 witte tijgers ofzo.
Zou echt maar weer eens moeten connecten.

Ik had eerst ook problemen met het inloggen, duurde vaak eeuwen.
Ik heb toen volgens het forum op de website mijn hostfile van windows aangepast, zodat ik direct naar het ip van de SilkRoad Server connect.
Dit had toen zowel connectie als inlog mogelijkheid verbeterd.

[ Voor 20% gewijzigd door Ome_Les op 03-02-2006 13:18 . Reden: GlasHELDER! ]

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik ga denk ik opnieuw beginnen ben nu lvl 15 fire archer full int. Het probleem is nu dat ik zo snel dood ga, een paar hits van een tiger en ik ben dood. Mijn Int is 1000, mijn str 450 - 500 dacht ik.

Ben ik nu verneukt? Als ik opnieuw ga beginnen neem ik denk ik glavie 2:1 str+int, en full fire, is dat een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 11-09 08:32
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 09:54:
[...]

Ik zou als ik jouw was overnieuw beginnen, zelf kwam ik op lvl23 tot de ontdekking dat ik 'iets' fout had gedaan, en ook overnieuw begonnen. En lvl8 ben je heel snel dus dat is ook geen probleem.

Het spel draait bij mij ook prima, alleen in de stad gaat het allemaal wat moeilijker :+
Ik zit het spel nu te downloaden.
Maar wat deed je dan fout(dan doe ik het misschien niet fout >:) )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

hmmz ik ben nu net begonnen met spelen :)

maar is er niet toevallig ign die mij ff kan helpen, ik snap er de balle niet van en doe nu maar een beetje ;)

Me ign nick is domm so feel free to pm or visit me :P

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Mijn IGN: Matzum
Kan iemand mij helpen, spele het spel net, en zit ook maar wat te doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Uhm, hoe kan ik een nieuwe skill leren, ik kan maar bij 1 per tabblad, levl up doen, en de andere 4 dingen eronder dan? En ik heb 1x gehad dat ik heel sterk werd en helemaal gloeide, maar nu vullen de bolletejs niet meer? of moet je er iets speciaals voor doen (behalve attacken)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Caboman schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:22:
Ik ga denk ik opnieuw beginnen ben nu lvl 15 fire archer full int. Het probleem is nu dat ik zo snel dood ga, een paar hits van een tiger en ik ben dood. Mijn Int is 1000, mijn str 450 - 500 dacht ik.

Ben ik nu verneukt? Als ik opnieuw ga beginnen neem ik denk ik glavie 2:1 str+int, en full fire, is dat een optie?
Hey Caboman...

Ik heb zelf altijd Strength en int redelijk verdeeld.
Zit nu geloof ik op iets van 800 hitpoints ofzo.

Zou eigenlijk eens moeten gaan kijken hoe mijn character staat... wil dit na het weekend gaan doen.

Wat ik aan kan raden is, als je weer opnieuw begint, het inderdaad bij een skill te houden.

Ben je archer, gebruik in dat geval fire. Dit vanwege snelle vuur ratio van pijl en boog.

Ben je glavie vechter, gebruik dan ice. Ice vertraagt namelijk enorm en met een traag wapen als Glavie is dit heel erg goed!
Je zou wel fire kunnen gebruiken, alleen heb ik hier echt hele slechte ervaring mee, voor wat betreft glavie vechten.

Wat ik zelf heb gedaan is, dat ik mijn skills over glavie/spear, ice en force heb verdeeld.
Sommigen vinden dit al jammer, maar het doet mij nogsteeds errug goed.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Veel succes!

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
matsume schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 19:56:
Uhm, hoe kan ik een nieuwe skill leren, ik kan maar bij 1 per tabblad, levl up doen, en de andere 4 dingen eronder dan? En ik heb 1x gehad dat ik heel sterk werd en helemaal gloeide, maar nu vullen de bolletejs niet meer? of moet je er iets speciaals voor doen (behalve attacken)?
Iemand?
Ik had nog een vraagje: Hoe open je je "friendlist"?
En stel je bent lvl 5, kan je dan nog quests doen van lvl 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
je friendslist open je met U
en de quests van lvl 3 kan je gewoon doen op lvl 3 of hoger
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slowchat en geen offtopic replies.
Geen meldingen in de trant van 'server Y is down / ik kan niet connecten naar server X'.
Hou het nuttig, interessant en leuk voor elkaar.