[MMORPG]Silkroad Online, deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.806 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deleenheir
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04-2024
en een goede kinesist vinden om je artrose/muisarm te bewerken 8)7

"If it works, don't fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

deleenheir schreef op maandag 16 januari 2006 @ 00:39:
en een goede kinesist vinden om je artrose/muisarm te bewerken 8)7
Idd.
Denk dat je een goede arts nodig bent na die 8 dagen.
LVl 30 in d8 dagen is dat incl douchen of zonder, met of zonder eten, enz enz :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:09
Laatst de japanse versie geprobeerd, maar daar ben ik snel mee opgehouden. Meer van het zelfde, maar als we dan toch opnieuw moeten beginnen, doe ik dat liever op de europese server.

Nopg 6 dagen en dan zou het zover moeten zijn, leuke alternatieven heb ik eerlijk gezegd nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 10:02:
Laatst de japanse versie geprobeerd, maar daar ben ik snel mee opgehouden. Meer van het zelfde, maar als we dan toch opnieuw moeten beginnen, doe ik dat liever op de europese server.

Nopg 6 dagen en dan zou het zover moeten zijn, leuke alternatieven heb ik eerlijk gezegd nog niet gevonden.
Ik heb de japanse versie ook gedaan, het is idd gewoon super saai aangezien je niets kan lezen. Maar moeten we als de 3e beta begint overnieuw beginnen? Ik hoop eigenlijk dat ik gewoon verder mag met mijn vorige char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Volgens mij behouden we de oude hoor.
Daar hoop ik wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Brantje schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:20:
Volgens mij behouden we de oude hoor.
Daar hoop ik wel op.
Ach, het maakt mij niet zoveel uit. Heb de vorige keer wat "fouten" gemaakt. Ik hoop alleen dat die datum ook de europese versie in de lucht wordt gegooid, wat ik eigenlijk betwijfel.

Als we op de oorspronkelijke servers de characters behouden denk ik toch om overnieuw te beginnen, klinkt gek, alleen je gaat je fouten langzaam merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Welke fouten heb je gemaakt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:46:
[...]

Ach, het maakt mij niet zoveel uit. Heb de vorige keer wat "fouten" gemaakt. Ik hoop alleen dat die datum ook de europese versie in de lucht wordt gegooid, wat ik eigenlijk betwijfel.

Als we op de oorspronkelijke servers de characters behouden denk ik toch om overnieuw te beginnen, klinkt gek, alleen je gaat je fouten langzaam merken.
Daarom juist, ik heb met mijn eerste char ook fouten gemaakt, dus ben na lvl23 overnieuw begonnen met een "goeie" build, deze heb ik alweer op lvl21 zitten. Dus zit er niet echt op te wachten overnieuw te moeten beginnen aangezien ik dan pcies hetzelfde ga doen, aangezien mijn tweede gewoon een prima build is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Iedereen houd gewoon zijn account, staat op de site ergens bij alpha.. vanaf de alpha zal iedereen zijn account houden, totdat het veranderd. Dus nu houd je hem ook gewoon!
(Waarom zouden er anders zoveel mensen zijn in Hotan..)

[ Voor 15% gewijzigd door Ilya op 18-01-2006 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hadde wat vrijetijd over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik wil graag ook beginnen met dit spel, jammer dat de servers nu down zijn maar ik heb de screenshots bekeken, een aantal filmpjes gecheckt en dit topic (half) doorgelezen en het ziet er goed uit moet ik zeggen! Maar ik vraag me een aantal dingen af (alvast voor als de servers weer up gaan en ik voor het eerst kan gaan spelen):
- welk race kan je het best worden? het lijkt me dat ze alle 3 even sterk zijn, maar je hebt altijd dat er van de 1 heel veel zijn, en van de ander minder zegmaar..
- op welke server kan ik het best gaan spelen?
- blijft silkroad voor altijd gratis om te spelen?
- wat zijn handige community sites met guides etc? :)

Ik ben zelf eigenlijk nog een mmorpg newbie, ik heb eigenlijk alleen ROSE online gespeeld maar daar moet je nu voor betalen en daar heb ik weinig zin in, verder heb ik Anarchy online geprobeerd maar dat vond ik niet echt leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 23:06:
Hey, ik wil graag ook beginnen met dit spel, jammer dat de servers nu down zijn maar ik heb de screenshots bekeken, een aantal filmpjes gecheckt en dit topic (half) doorgelezen en het ziet er goed uit moet ik zeggen! Maar ik vraag me een aantal dingen af (alvast voor als de servers weer up gaan en ik voor het eerst kan gaan spelen):
- welk race kan je het best worden? het lijkt me dat ze alle 3 even sterk zijn, maar je hebt altijd dat er van de 1 heel veel zijn, en van de ander minder zegmaar..
- op welke server kan ik het best gaan spelen?
- blijft silkroad voor altijd gratis om te spelen?
- wat zijn handige community sites met guides etc? :)

Ik ben zelf eigenlijk nog een mmorpg newbie, ik heb eigenlijk alleen ROSE online gespeeld maar daar moet je nu voor betalen en daar heb ik weinig zin in, verder heb ik Anarchy online geprobeerd maar dat vond ik niet echt leuk..
- Je kan het beste full INT of full STR gaan met een goed bijbehorend wapen en skill, bijv spear/lightning respectievelijk glavie/fire.
- Op dit moment zijn er drie internationale servers en Troy is de nieuwste en dus zie je hier ook nog veel lage levelers en dus leuker om op te beginnen dan de andere twee, maar Aege zou ook geen verkeerde keus zijn.
- Volgens de website blijft het spel altijd gratis.
- In de TS staan een tweetal handige sites met veel info en guids over SRO, hier vind je ook veel informatie over welke builds je vooral niet moet kiezen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 23:06:
Ik neem aan dat je op de site gelezen hebt over china, european en muslim(geloof ik). Die rassen zijn er nog niet allemaal. Alleen china, en binnekort european. Weinig keus dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheFrozen schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 01:08:
[...]

Ik neem aan dat je op de site gelezen hebt over china, european en muslim(geloof ik). Die rassen zijn er nog niet allemaal. Alleen china, en binnekort european. Weinig keus dus :)
Oke, bedankt voor de info maar ik bedoelde eigenlijk of je beter trader, hunter of thief kan worden? Maar in principe mag dat trouwens ook geen verschil uitmaken, lijkt me toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:27:
[...]

Oke, bedankt voor de info maar ik bedoelde eigenlijk of je beter trader, hunter of thief kan worden? Maar in principe mag dat trouwens ook geen verschil uitmaken, lijkt me toch?
Je kan alles zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:27:
[...]

Wat ik begrepen heb is trader op low level het gemakkelijkste, zolang je maar zorgt dat je niet boven de 1 ster trades gaat. Een thief op dat level is te kwetsbaar. Hunter kun je dacht ik wel worden, maar je bent ook kwestbaar voor high-level thiefs en ik denk niet dat je hulp vaak ingeroepen zal worden om een trader te hulp te schieten.

Wel zou ook ik graag willen weten op welk niveau je een beetje hunter of thief zou kunnen gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:13:
[...]

Wat ik begrepen heb is trader op low level het gemakkelijkste, zolang je maar zorgt dat je niet boven de 1 ster trades gaat. Een thief op dat level is te kwetsbaar. Hunter kun je dacht ik wel worden, maar je bent ook kwestbaar voor high-level thiefs en ik denk niet dat je hulp vaak ingeroepen zal worden om een trader te hulp te schieten.

Wel zou ook ik graag willen weten op welk niveau je een beetje hunter of thief zou kunnen gaan spelen?
Tja, kan altijd natuurlijk, maar voor lvl 32 (nieuwe wapens) zou ik het zeker niet proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Welke nieuwe swords komen er in?
Thief kan je het beste 30/40+ voor zijn.
Verder wat voor nut hebben elixirs op een wapen.
En waneer is het verstandigst om ze te gaan gebruiken (welk lvl).
Ik heb er nu een stuk of 5 die ik niet verkoop.

edit:

typo's

[ Voor 7% gewijzigd door Brantje op 19-01-2006 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
ik vraag me wat af....
ik ben nu lvl 19 op 85%, dus binnenkort lvl 20 }) en dan ga ik even wat jobs proberen... maar als ik dan dood ga (met me job equipment aan) raak ik dan ook exp kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
SOEFuture schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 20:45:
ik vraag me wat af....
ik ben nu lvl 19 op 85%, dus binnenkort lvl 20 }) en dan ga ik even wat jobs proberen... maar als ik dan dood ga (met me job equipment aan) raak ik dan ook exp kwijt?
Je gaat toch dood :?
offtopic:
of niet dan
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:07:
[...]

Daarom juist, ik heb met mijn eerste char ook fouten gemaakt, dus ben na lvl23 overnieuw begonnen met een "goeie" build, deze heb ik alweer op lvl21 zitten. Dus zit er niet echt op te wachten overnieuw te moeten beginnen aangezien ik dan pcies hetzelfde ga doen, aangezien mijn tweede gewoon een prima build is.
Ik zag al een andere hobs figuur staan in de alliance, de laatste keer dat we speelde. :+ a long time ago, in a galaxy far far away....
ik wil rijk zijn :o

[ Voor 54% gewijzigd door Cardinal op 19-01-2006 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Als je snel rijk wilt worden neem dan trader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
SOEFuture schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 20:45:
ik vraag me wat af....
Ja.. lijkt me logisch, je raakt altijd exp kwijt behalve als je met cape vecht. Wat is er anders nog leuk aan, als het toch niet uitmaakt of je dood gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 21:27:

[...]

Ik zag al een andere hobs figuur staan in de alliance, de laatste keer dat we speelde. :+ a long time ago, in a galaxy far far away....
Ja klopt kheb toen char hobsie aangemaakt met het idee via de site de naam weer te veranderen naar hobs. Alleen toen kwam ik er pas achter dat dat niet meer kon. Hopelijk is hobs binnenkort weer terug mis hem nu al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:11:
[...]

Ja klopt kheb toen char hobsie aangemaakt met het idee via de site de naam weer te veranderen naar hobs. Alleen toen kwam ik er pas achter dat dat niet meer kon. Hopelijk is hobs binnenkort weer terug mis hem nu al :D
Huh, kan je via de site je naam veranderen? Dat zou mooi zijn, want The Swordman is toch wel vreselijk afgezaagd/jaren 70. Hoe moet je dat doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kword al zenuwachtig als ik de naam silkroad zie -.- gelukkig duurt het niet lang meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Wordt er ook nog wat aan de quests gedaan in de 3e beta? de quests zijn zoals ze nu zijn echt doodsaai, en dat is erg zonde van een toch wel "krachtig" spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je dood gaat tijdens een job, verlies je vet weinig exp. 1 champion killen en je hebt het terug:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 14:57:
[...]

Huh, kan je via de site je naam veranderen? Dat zou mooi zijn, want The Swordman is toch wel vreselijk afgezaagd/jaren 70. Hoe moet je dat doen dan?
Het kon door gewoon in te loggen op op de site van SRO, vervolgens kon je de namen van je chars wijzigen, tenminste dat had ik gezien toen ik mijn account aanmaakte. Helaas kan je op dit moment alleen nieuwe accounts maken en niet wijzigen. Dus daar moet ik nog even opwachten :+
BlackJack schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 18:19:
Wordt er ook nog wat aan de quests gedaan in de 3e beta? de quests zijn zoals ze nu zijn echt doodsaai, en dat is erg zonde van een toch wel "krachtig" spel.
Lijkt mij niet waarschijnlijk dat ze ineens allemaal quests gaan verbouwen, dus reken er maar niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 17:01:
kword al zenuwachtig als ik de naam silkroad zie -.- gelukkig duurt het niet lang meer :)
Anders ik wel.. en ik heb het spel nog nooit gespeeld! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Nog 2 dagen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Ik neem aan dat de beta 00:00 begint (koreaanse tijd)? In dat geval kunnen we morgen om 4 uur beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
BlackJack schreef op zondag 22 januari 2006 @ 11:32:
Ik neem aan dat de beta 00:00 begint (koreaanse tijd)? In dat geval kunnen we morgen om 4 uur beginnen :P
Dat zou mooi zijn, alleen jammer dat ik morgen moet werken en me helaas niet kan ziekmelden (eigen belang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Morgen om 7 (am) is het zo ver.
Silkroad start dan met de 3de beta.

Offical news:
information] 3rd Closed Beta Test Open Notice
2006-01-23
Hello. This is Silkroad Online.

For our community across the world and from many countries, we are happy to announce that the time for the start of the 3rd Closed Beta Test is near. More details regarding the 3rd Closed Beta Test is given below. We thank you for your support.

◆ 3rd Closed Beta Test Open Schedule

3:00 pm ; January 24, 2006 (Korean Standard Time)
En:
[information] Homepage Inspection Completed
2006-01-23
Hello. This is Silkroad Online.

Since homepage inspection has completed, homepage can be used normally now.

Enjoy your day.
Ben ik blij dat ik van de dokter een week thuis moet blijven omdat een ******* iemand vuurwerk in me schoen heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Brantje schreef op maandag 23 januari 2006 @ 08:44:
Vanacht om half 11 is het zo ver.
Silkroad start dan met de 3de beta.
Het is maandag en moet nog wakker worden, maar hoe kom je aan die tijd. Er staat namelijk in het bericht 3 PM. Er zit 8 uur verschil tussen. Dan kom ik meer op 10 uur 's ochtends op de 24e.

Kan er naast zitten :? en wil geen spelbreker zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 09:14:
[...]

Het is maandag en moet nog wakker worden, maar hoe kom je aan die tijd. Er staat namelijk in het bericht 3 PM. Er zit 8 uur verschil tussen. Dan kom ik meer op 10 uur 's ochtends op de 24e.

Kan er naast zitten :? en wil geen spelbreker zijn :P
Het is maandag en zelfs cardinal808 moet nog wakker worden. 3pm = 3uur 's middags =15.00. Nou op dit punt had je gelijk 8uur verschil, het is in korea 8 uur later dus: 15-8=7. Dus volgens mij mogen we morgen ochtend om 7uur al aan de bak.

Maar voor mij zal het ongetwijfeld ook maandag ochtend zijn, dus als iemand anders mijn redenatie even onderuit wil schoppen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 07:51
Is het nodig een nieuwe client te downloaden om de nieuwe beta te spelen?

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 09:31:
[...]
Maar voor mij zal het ongetwijfeld ook maandag ochtend zijn, dus als iemand anders mijn redenatie even onderuit wil schoppen? :+
Nope, schop hem niet onderuit. Anders krijgen we vanavond weer zoveel posts met mensen die helemaal niet een poging hebben gewaagd om te rekenen :P Het haalt in iedergeval de theorie onderuit dat vanavond al gespeeld kan worden.
Beelzebub schreef op maandag 23 januari 2006 @ 10:07:
Niet bekend en waarschijnlijk moeten alleen een aantal bestanden worden geupdate. gaat dus automatisch bij het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Was nog niet wakker toen ik de tijd deed.
Nu wel.
Zal de post ff updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beelzebub schreef op maandag 23 januari 2006 @ 10:07:
Ik ga er niet vanuit, als ze het wel doen mogen ze eerst wel ff wat extra bandwith kopen ;). Ga er maar vanuit dat cardinal nu wel de waarheid spreekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om 6 uur lkkr silkroaden!!! :P beter :D ik weer happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 13:17:
[...]

Ik ga er niet vanuit, als ze het wel doen mogen ze eerst wel ff wat extra bandwith kopen ;). Ga er maar vanuit dat cardinal nu wel de waarheid spreekt :)
bevestiging: ik ben nu aan het updaten, dus het is idd alleen een update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei heb de update ook al binnen, enige verschil wat ik tot nu toe kan merken is dat er nu anti cheat software draait. Helaas kunnen de servers nog niet gejoined worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm volgens mij duurt het nog dik 16 uur voordat we kunne spelen want tis nu 23 uur daar en ze zeggen om 3pm wat dus 15 uur is...
anders hadden ze gezecht 3am :p en dan zouden we om 7 uur vanaf kunne spele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:23
gameguard zit er gelijk bij, handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ff geupdate .. maar de servers bij mij kan ik niet zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:15
Btw.. Ik heb Pristontale gespeeld.. en de Gameguard die daar bij zat was echt HEEL irritant, je kon niet eens naar je desktop oid en het crashte ook voortdurend met meldingen dat je hackte terwijl dat niet zo was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
cls schreef op maandag 23 januari 2006 @ 17:08:
Btw.. Ik heb Pristontale gespeeld.. en de Gameguard die daar bij zat was echt HEEL irritant, je kon niet eens naar je desktop oid en het crashte ook voortdurend met meldingen dat je hackte terwijl dat niet zo was..
Dat zou wel jammer zijn, maarja als het echt zo erg wordt bij silkroad stappen ze vanzelf wel weer af van gameguard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Schuey schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:05:
gameguard zit er gelijk bij, handig :)
Ligt er maar aan wat je handig vindt. De pro bots gebruiken packets en veel daarvan gebruiken de client helemaal niet. Die hebben een ingebouwde client die is te vergelijken met de minimap. Ze kunnen dus onderhand zoveel clients loaden als ze willen en mass geld verdienen, aangezien ze niets hoeven te doen en ze toch geen graphics laden (dus amper CPU/GPU belasting). Omdat die bots dus geen client gebruiken, start nProtect dus ook niet op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:23
das idd dan niet zo handig nee :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan silkroad nu al doen :? want als ik silkroad opstart staat er bij de server list nix 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Dat klopt wacht tot morgen 7 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm lekker, nadat ik op start druk krijg ik een error;
The instruction at "0x6356103a" referenced memory at "0x73783ec2". The memory could not be written.

Hopelijk heeft dit te maken met mijn tijdelijke videokaart, GF2MX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 07:51
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 18:19:
wie kan silkroad nu al doen :? want als ik silkroad opstart staat er bij de server list nix 8)7
dat is hier ook het geval

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook.. maar lijkt me logisch als het pas morgenochtend 7 uur online gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIJ DOET HET! :P
Net ge-update, servers staan der alleen nog niet!

GO GO GO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke versie kan ik het beste downloaden om te kunnen spelen?
Heb t nog eerder gedownload, kheb wel versie 1.01 client op hun site gezien moet ik die installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:29:
welke versie kan ik het beste downloaden om te kunnen spelen?
Heb t nog eerder gedownload, kheb wel versie 1.01 client op hun site gezien moet ik die installeren?
ja .. als je die installeert en opent dan update hij automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yo cls ;)

ik heb nu dat het 5x zo lang duurt om te alt tabben :P doo die gameguard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je de screensize aanpassen trouwens??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deleenheir
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04-2024
eerste vaststelling: gameguard en speedfan gaan niet goed samen... speedfan slaat volledig tilt 8)7

"If it works, don't fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
De servers doen het!

[ Voor 136% gewijzigd door Jazzle op 24-01-2006 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol aege is gecrashed en die 2de ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
De hoofdserver nu ook btw

quote van het silkroad forum:
5 kazillion ppl try to log when servers open
that make the server pc burn
now they are on the streets asking for money to buy a new one
8)7 8)7

[ Voor 250% gewijzigd door Jazzle op 24-01-2006 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Je kan weer spelen _/-\o_
er is veeel minder lag, en als er een quest item wordt gedropt staat je naam er nu achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Ik hoop wel dat ze meer servers gaan kpoen/huren.
Maakt het spel ook wat leuker.
En ik heb nog geen lag gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah!

kan weer op silkroad stuk minder lag maar echt druk was het nog niet toen ik er op kwam half uur later wel :p. >> Xian

verder heb ik nog geen verandering gezien,
maar ben nu wel lvl 18 nog 2 levels en ik kan een job kiezen :).

was vandaag ook naar een andere deel van silkroad teleported waar de monsters sterker zijn.
ik met mijn lvl 18 tegen uhm mud something :/

mja hun namen waren rood heb zelf een mud verslagen die uhm extra groot ben even naam kwijt was :p.

mja dus 2 kunnen verslaan 3e mja letten even niet op lag ik opeens op de grond :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Laggs zijn er nog wel heb ik ik nt gemerkt :@.
Laggg en ben meteen dood 16K exp weg.
Maar de laggs zijn wel minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij plz uitleggen hoe het zit met Skill Points en Stat Points.

Hoeveel Skill Points moet je toevoegen?, ik hoorde dat je onder de 5mastery moest blijven (ofzo).

Ik heb de guides gelezen, maar ik snap het niet. Kan Plz iemand het voor mij uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:38:
Kan iemand mij plz uitleggen hoe het zit met Skill Points en Stat Points.

Hoeveel Skill Points moet je toevoegen?, ik hoorde dat je onder de 5mastery moest blijven (ofzo).

Ik heb de guides gelezen, maar ik snap het niet. Kan Plz iemand het voor mij uitleggen.
Okee over Skill Points (SP) het volgende:
Het idee is dat je zelf kan bepalen hoeveel EXP respectievelijk SP je krijgt per gehunt monster. Wil je veel EXP dan is het beste je hoogste mastery (dus niet totaal mastery) 1lvl onder je LoE (level of experience) te houden.
Maar je kan er ook voor kiezen om juist veel SP te krijgen (SP farming). Dit doe je door je hoogste mastery met een maximum 9lvls onder je LoE te houden.
Ik hoop dat dit duidelijk is. Nu is uiteraard de vraag wat moet je nou doen? Ik zou zeker niet kiezen om er maar 1lvl onder te gaan zitten aangezien je dan op langere termijn heel erg krap komt te zitten met SP. Maar persoonlijk vind ik een verschil van 9lvls wel weer erg overdreven omdat je dan extreem langzaam levelt. Mijn advies: ga er tussen in zitten. Zelf houdt ik er 3lvls tussen.

Over stat points:
Als je 1level omhoog gaat krijg je totaal 5skill points, twee daarvan worden meteen gelijk verdeeld over STR en INT. Zelf mag je dus nog drie verdelen. Ik raad je aan om full STR óf full INT te kiezen aangezien je met daarmee de sterskte chars maakt. Als je die keus gemaakt hebt kies je daarbij een bijpassend wapen en skills. Hier zijn tal van guids over dus lees die eens door, deze zijn op de sites te vinden die in de TS staan.

Je kan natuurlijk ook eerst een wapen kiezen en dan kijken of je daarvoor het best str/int moet zijn :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt man!
Nu snap ik er wat meer van.

Wat ik alleen niet begrijp is, wat is LoE. Waar kan je dat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:11:
Bedankt man!
Nu snap ik er wat meer van.

Wat ik alleen niet begrijp is, wat is LoE. Waar kan je dat zien?
Dat is je gewone character level. staat gewoon links boven naast je naam. Alleen om duidelijk het verschil te maken tussen je char level en mastery level, wordt het char level ook wel LoE genoemd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook Pristontale gespeeld, met gameguard maar ik werd er nooit uitgeknalt, dat moet dan aan jou liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Hoe zit het met die dieren.
Waar kun je ze kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brantje schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:04:
Hoe zit het met die dieren.
Waar kun je ze kopen?
dan moet je naar de stables, daar kan je een scroll kopen die een paard laat summonen waar je automatisch op zit, dat is wel fijn hoor. Als je offlline gaat terwijl je zo'n scroll gebruikt hebt dan krijg je hem gewoon terug en kan je hem hergebruiken. Maar dat kan allemaal pas vanaf lvl 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:29:
[...]

dan moet je naar de stables, daar kan je een scroll kopen die een paard laat summonen waar je automatisch op zit, dat is wel fijn hoor. Als je offlline gaat terwijl je zo'n scroll gebruikt hebt dan krijg je hem gewoon terug en kan je hem hergebruiken. Maar dat kan allemaal pas vanaf lvl 10
ik denk dattie de huisdieren bedoelt waar een kleine 100 posts terug over gesproken werd.
op het moment zijn er een aap en een wolf in ontwikkeling voor zover ik weet.
je kan ze dus nog niet krijgen.
Ik denk dat dat komt wanneer het europese volk ook geimplementeerd wordt in het spel.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McKaamos schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:33:
[...]

ik denk dattie de huisdieren bedoelt waar een kleine 100 posts terug over gesproken werd.
op het moment zijn er een aap en een wolf in ontwikkeling voor zover ik weet.
je kan ze dus nog niet krijgen.
Ik denk dat dat komt wanneer het europese volk ook geimplementeerd wordt in het spel.
Wooooh, huisdieren??? :+ Dat is bruut!!! Maar heb je dan ook volkeren? Want die ben ik nog nooit tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, we kunnen eindelijk spelen :P Ik heb eigenlijk gelijk al een vraagje: bij de quest die je in het begin krijgt moet je naar 1 of andere generaal die bij de zuidelijke poort zou moeten staan. Ik heb een hele tijd gezocht maar ik kan hem echt niet vinden? Misschien weet iemand wat ik bedoel en heeft tips? Thx :)

Vanaf welk lvl kan ik trouwens in de guild van got? Als jullie nog members zoeken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. ik wil net weer het spel gaan spelen, dus ik start het op, vul m'n user/pass in en vervolgens wachten.. Staat er opeens 'Disconnected from server' en kan ik alleen op 'ok' klikken waarna het spel vanzelf afsluit :( Heb het nu al 3x geprobeerd en 3x krijg ik dit.. Zit de server dan vol of is er iets anders aan de hand? Ik weet zeker dat ik steeds het goede wachtwoord in type dus dat kan het niet zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:23:
Hmm.. ik wil net weer het spel gaan spelen, dus ik start het op, vul m'n user/pass in en vervolgens wachten.. Staat er opeens 'Disconnected from server' en kan ik alleen op 'ok' klikken waarna het spel vanzelf afsluit :( Heb het nu al 3x geprobeerd en 3x krijg ik dit.. Zit de server dan vol of is er iets anders aan de hand? Ik weet zeker dat ik steeds het goede wachtwoord in type dus dat kan het niet zijn..
Zelfde hier, maar dat gebeurde ook wel voor de beta3 update. Verschil bij mij is echter dat windows daarna bij niet meer lekker werkt en ik het systeem middels de powerknop een hard-reset moet geven. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-09 01:51
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:13:
Ik heb eigenlijk gelijk al een vraagje: bij de quest die je in het begin krijgt moet je naar 1 of andere generaal die bij de zuidelijke poort zou moeten staan. Ik heb een hele tijd gezocht maar ik kan hem echt niet vinden?
spoiler:
Die staat Toch bij het military camp ietsje ten noorden van de westelijke poort :? Sonhyeon even uit mijn hoofd.

[ Voor 4% gewijzigd door 0siris op 24-01-2006 19:46 ]

ach...in een volgend leven lach je er om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Vind het niet echt goed speelbaar zo, als ik ergens klik waar me vrouwtje heen moet lopen reageerd ze pas na een paar sec en hetzelfde geldt voor een conversatie, moet soms 4/5 keer klikken voordat ie mijn selectie pas pakt. Weet niet of dat door de lag komt :?

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
bAdmuTs schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 20:17:
Vind het niet echt goed speelbaar zo, als ik ergens klik waar me vrouwtje heen moet lopen reageerd ze pas na een paar sec en hetzelfde geldt voor een conversatie, moet soms 4/5 keer klikken voordat ie mijn selectie pas pakt. Weet niet of dat door de lag komt :?
Ik heb precies hetzelfde, en het is best wel irritant (nog maar te zwijgen over de pathfinding :X ).
Maar al met al vind ik het echt een super game! ben na een uurtje spelen al lvl6 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Vind het tot nu toe ook een kewl spel. En die autopickup die pakt maar een ding tegelijk op, weet niet of dat de bedoeling is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
't reageerd inderdaad allemaal erg traag

erg lastig bij die Giant tijgers enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Is er een manier om terug te vinden waar je de nieuwe quests kan doen :? Heb namelijk al 3 meldingen gehad en kan ze niet meer terug vinden en heb geen zin om de hele stad af te struinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
bAdmuTs schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:23:
Is er een manier om terug te vinden waar je de nieuwe quests kan doen :? Heb namelijk al 3 meldingen gehad en kan ze niet meer terug vinden en heb geen zin om de hele stad af te struinen.
de lijst van alle quests staan in de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Hey mensen,

Gaan we nog wat doen met de clan? We zijn namelijk level 1 en de leader is in geen velden te bekennen. Ik weet niet of iemand hem kan opsporen, ik heb namelijk geen zin om een nieuwe clan aan te maken, krijgen we die organisatie weer. Lijkt me handiger dat die iemand aanwijst.

Ik ben gisteravond overnieuw begonnen. Dit heeft geen windeieren gelegd. Ben na 2 uur spelen bij level 12 aangeland en ga met een sneltreinvaart door alle quests heen. Moet zeggen dat mijn Full Int bow een stuk beter bevalt dan mijn Full Str bow. Mijn attack is ook een klein wonder. Zonder skill doe ik namelijk gemiddels 20 damage. Met fire river force gemiddeld 100. Heb ook amper health potions nodig, alleen MP potions. (bergen daarvan). Nu kunnen de meeste creatures niet eens bij me komen omdat ze met 3 a 4 schoten het leven laten.

Mijn doel is om het einde van de week minimaal level 20 te zijn. en ik denk dat het wel gaat lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 13:38
Ik speel ook Silkroad, maar niet zo heel veel.. Gewoon in de tijden dat ROSE offline is, en wanneer ik d'r ff geen zin in heb :9
Mijn naam is Erikje, en speel op Aege (lvl 11 blade nu) heb ook op de andere servers nog een lvl 19 archer enzo..

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteravond ook last van die vage lag, alles reageerde 10x zo traag en op een gegeven moment dacht ik serieus dat mijn muis en toetsenbord dood waren omdat ik er zo hard en vaak op moest rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Woei, wat een uitvinding zon stall :D

Heb nu een lvl 12 sword/blade, bAdMuTs op Aege

Zie gewoon iemand ingame reclame maken voor een site waar je cheats vandaan kan halen |:( :r
cls schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:05:
[...]

Keylogger btw.. Er zijn geen hacks/cheats.
K, dat scheelt maar toch is het niet de bedoeling.

[ Voor 76% gewijzigd door bAdmuTs op 25-01-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:15
bAdmuTs schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:48:
Woei, wat een uitvinding zon stall :D

Heb nu een lvl 12 sword/blade, bAdMuTs op Aege

Zie gewoon iemand ingame reclame maken voor een site waar je cheats vandaan kan halen |:( :r
Keylogger btw.. Er zijn geen hacks/cheats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja, er zijn wel HP/MP bots d8 ik.. maarja das gewoon lame :/

anywayz, tis atm niet te spelen met die lag :/ alles heeft 3-5 seconden vertraging hier. En tis ook ziekelijk druk in town. PC trekt 't spel goed.. tot ik in Jangan rond ga lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:26:
PC trekt 't spel goed.. tot ik in Jangan rond ga lopen :P
Mja, das bij mij ook, ik denk dat het (in mijn geval) toch aan de pc ligt, logisch dat-ie die grasveldjes wel trekt...maargoed 't werkt wel goed hoor hier.

[ Voor 3% gewijzigd door Jazzle op 25-01-2006 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

geen interessant spel vind ik, gare graphics en dan die geluiden :O

geef mij maar L2 privaatjes!

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
D1ON schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:59:
geen interessant spel vind ik, gare graphics en dan die geluiden :O

geef mij maar L2 privaatjes!
doei :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Er zijn nu 4 servers zo meld sro:
[Information] New Server [Babel] Announcement (revised)
When the 3rd Closed Beta went live, users responded with a desire for a new update.

We would appreciate it greatly if users could understand that the 3rd Closed Beta period is primarily focused on testing Nprotect and increasing system stability in order to further strengthen the foundations of this game and the experience. Adding anything new before we are sure that the foundations are secure would be a disservice to you, our users.

It may have been difficult for us to have implemented additional elements because of this focus, however the voices and opinions of you, our players, are very important to us. More than that, we believe that in order to allow easier access to even more members of the Silkroad Online experience we are happy to announce that a new server is ready for you to live in.

◆ New Server “Babel” Open Announcement

15:00 26 / 1 / 2006

* If you would like to post on the community forum with your character's name from the new server, this will be possible after 17:00.(revised)
Dat is goed nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe eindelijk ze snappen het :+

Goeiezaak deze nieuwe server, ik hoop dat ze nu nieuwe chars van nieuwe users blokken op de andere servers. Het lijkt mij namelijk niet veel aan om op een clean server te spelen, aangezien je relatief weinig medespelers hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Voordeel is:
Als je lekker snel lvld kan je zonder human thiefs een trade gaan doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:33:
Hehe eindelijk ze snappen het :+

Goeiezaak deze nieuwe server, ik hoop dat ze nu nieuwe chars van nieuwe users blokken op de andere servers. Het lijkt mij namelijk niet veel aan om op een clean server te spelen, aangezien je relatief weinig medespelers hebt.
Nieuwe user blocken lijkt me niet handig, aangezien er altijd mensen zijn die een account al hebben aangemaakt, maar niet meer spelen. Nu is het nog druk, alleen het zou betekenen dat een server eigenlijk langzaam "doodbloed"

Ik neem aan dat de meeste mensen trouwens uit de clan van Troy zijn gestapt :? Gisteren was ik en Crazy_ivan namelijk een van de enige die nog aan het spelen was en ik mis een heleboel personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:48:
[...]

Nieuwe user blocken lijkt me niet handig, aangezien er altijd mensen zijn die een account al hebben aangemaakt, maar niet meer spelen. Nu is het nog druk, alleen het zou betekenen dat een server eigenlijk langzaam "doodbloed"

Ik neem aan dat de meeste mensen trouwens uit de clan van Troy zijn gestapt :? Gisteren was ik en Crazy_ivan namelijk een van de enige die nog aan het spelen was en ik mis een heleboel personen.
Hmm zit ook weer wat in :)

Ik ben idd uit de guild gestapt, de leader effectz is gone. Guillermo was al eerder uit de guild gestapt en een aantal hadden een nieuwe char aangemaakt. Alleen volgens mij had niemand meer rechten om deze mensen de guild te laten joinen.
Nu heeft guillermo een nieuwe guild gemaakt waar oa de helft van onze guild naar toe is verhuist.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slowchat en geen offtopic replies.
Geen meldingen in de trant van 'server Y is down / ik kan niet connecten naar server X'.
Hou het nuttig, interessant en leuk voor elkaar.