Gathering of Tweakers

Quicksearch
[DPC]Happy Hour

quote:
ZypherNL schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:18:
Dat idee van TheFrozen spreekt me wel heel erg aan een leader en 4 Co-leaders ik kan op dit moment zo 100/150k Doneren voor de clan.

Maarja dan de vraag wie er leader moet worden?
Ik zou opzich het leiderschap wel op me willen nemen ben iedere dag online vaak ook nog langer dan goed voor me is lol.

Maar ik ben zo hoog lvl nog niet lvl 21 nu bijna 22 dus als er iemand hoger level is/nog vaker speelt dan moet ie het maar zeggen.

Wie de leader wordt zal me een zorg zijn. Meestal is dat ook niet zo'n probleem. Ik weet niet hoe het zit met rechten binnen een clan van Silkroad. Als namelijk de leader om een willekeurige reden niet meer online komt, de rest van de clan geen controle meer heeft is mijn grootste zorg.

Daarnaast vergt de organisatie (betalingen, tijdstip etc) meer problemen.

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

quote:
ZypherNL schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:18:
Dat idee van TheFrozen spreekt me wel heel erg aan een leader en 4 Co-leaders ik kan op dit moment zo 100/150k Doneren voor de clan.

Maarja dan de vraag wie er leader moet worden?
Ik zou opzich het leiderschap wel op me willen nemen ben iedere dag online vaak ook nog langer dan goed voor me is lol.

Maar ik ben zo hoog lvl nog niet lvl 21 nu bijna 22 dus als er iemand hoger level is/nog vaker speelt dan moet ie het maar zeggen.

Maar het klinkt iedergeval veel belovend allemaal toen ik begon met spelen d8 ik dat komt nooit goed :D
Ook eg veel plezier gehad gister tijdens het caravan systeem met Stellios en viperian eerste trade geslaagd tweede trade werden we neergehaald door een lvl 21897498247 hunter lamer lol :P

Dan moeten we maar eens met elkaar om de tafel gaan zitten en overleggen. Ik zelf zou ook graag wat willen doneren maar heb gewoon niet veel :/ dus ik kan elke vorm van leaderschap wel vergeten :D

enfin als ik het zo hoor zijn wel al aardig opweg naar de half miljoen, dus we kunnen in principe binnenkort een clannetje starten, zou wel nijs zijn. ik heb trouwens ook al een teamspeakje gefixed kunnen we lkr ingame blaaten :P

[DPC]Happy Hour

quote:
hobsie schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:57:
[...]
enfin als ik het zo hoor zijn wel al aardig opweg naar de half miljoen, dus we kunnen in principe binnenkort een clannetje starten, zou wel nijs zijn. ik heb trouwens ook al een teamspeakje gefixed kunnen we lkr ingame blaaten :P

Teamspeak heb ik al eens geprobeerd, maar dat is gewoon bagger. Kan je beter conference call van skype gebruiken. :P (als iemand betere alternatieven weet :? )Het half miljoen moet niet echt een probleem vormen.

Mijn vraag is hoe het zit met de animo. Als er namelijk 10 mensen zijn die graag in een clan willen zitten de kosten nog maar op 50K per persoon.

Naar waar ik kan tellen zijn er echter maar 4 personen die op Troy spelen. (Hobsie, ZypherNL, polo1987 en ik)Dus dan zou het 125K worden, das een hoop meer.

offtopic:
polo1987 is een persoon die veel op GoT zit maar vaak amper wat post, maar wel iemand die veel actief is met Silkroad

cardinal808 wijzigde dit bericht 21-12-2005 13:37 (18%)

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

quote:
cardinal808 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:35:
[...]
Naar waar ik kan tellen zijn er echter maar 4 personen die op Troy spelen. (Hobsie, ZypherNL, polo1987 en ik)Dus dan zou het 125K worden, das een hoop meer.

1.Hobsie
2.ZypherNL
3.Pollo1987
4.Stellios
5.ViperXGT
6.Cardinal808

Dus zou het 83k Worden dat is wel te doen denk d8 ik :D

The time has come

Fi`maff

Op zich wil ik ook wel meedoen, maar ik speel maar een uurtje per dag ofzo, en ben nog maar level 15 op Troy (Level 17 op Xian) maar ik kan wel een gast meenemen die is nu geloof ik level 21. Toch weer 2 man erbij, scheelt weer gold :).

en over teamspeak/skype en andere meuk... beter gebruik je Ventrilo! liefst oude versie _/-\o_

Ik zal die andere gast ff aanspreken vanmiddag/vanavond als hij er is. Volgens mij speelt hij 24/7, dus dat komt wel goed voor jullie uit :P.

Mafferik wijzigde dit bericht 21-12-2005 14:13 (36%)

Flame-Instinct

quote:
Mafferik schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:55:
Op zich wil ik ook wel meedoen, maar ik speel maar een uurtje per dag ofzo, en ben nog maar level 15 op Troy (Level 17 op Xian) maar ik kan wel een gast meenemen die is nu geloof ik level 21. Toch weer 2 man erbij, scheelt weer gold :)
Doen!

The time has come

quote:
Op zich wil ik ook wel meedoen, maar ik speel maar een uurtje per dag ofzo, en ben nog maar level 15 op Troy (Level 17 op Xian) maar ik kan wel een gast meenemen die is nu geloof ik level 21. Toch weer 2 man erbij, scheelt weer gold :).

en over teamspeak/skype en andere meuk... beter gebruik je Ventrilo! liefst oude versie _/-\o_

Ik zal die andere gast ff aanspreken vanmiddag/vanavond als hij er is. Volgens mij speelt hij 24/7, dus dat komt wel goed voor jullie uit :P.

ik ben ook nog maar lvl 17 hoor :P ik heb het op het ogenblik heel druk met school en speel ook niet veel, maar kerstvakantie komt eraan :+

Maar als die gast mee wil doen zitten we al op 8 man is alweer 62500 de man, prima dacht ik zo.

Persoonlijk vind ik skype ook een betere sound hebben dan ts/vent. alleen nadeel is dat je iedereen steeds moet uitnodigen voor een vergadering. Bij ts/vent join je gewoon de channel :) anyway ik hoor meer mensen zeggen dat vent beter is dan ts dus ik zal ff kijken of ik die kan fixen, zal geen probleem zijn schat ik zo.

[DPC]Happy Hour

quote:

Dan komt nu de vraag of het een GoT only clan wordt :)

1.Hobsie (level 17)
2.ZypherNL
3.Polo1987 (level 21)
4.Stellios
5.ViperXGT
6.Cardinal808 (level 20)
7.Mafferik (level 15)

Laten we stellen dat de gene met het hoogste level niet de leader hoeft te zijn. Ik weet namelijk zeker dat polo1987 geen zin heeft in dat gezeur. :p

cardinal808 wijzigde dit bericht 21-12-2005 14:29 (45%)

quote:
cardinal808 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:25:
[...]

Dan komt nu de vraag of het een GoT only clan wordt :)

Hmm dus alle members moeten zich eerst reggen op GoT voordat ze lid mogen worden, kom dat nemen we op in de statuten :Y)

Nee lol ik ben eigenlijk wel voor, this gewoon gaaf GoT only te zijn, ipv dat we iedereen gaan aannemen. We hebben nu al een toffe groep en er komen ongetwijfels meer lui bij, we kunnen het prima redden zo is mijn opinie

Lijst update:

1.Hobsie (level 17)
2.ZypherNL (level 21)
3.Polo1987 (level 21)
4.Stellios (level 20)
5.ViperXGT (level 20)
6.Cardinal808 (level 20)
7.Mafferik (level 15)

hobsie wijzigde dit bericht 21-12-2005 14:35 (16%)

Fi`maff

Mijn ingame nick is "maff" btw.
Die van me maatje: Guillermo (mocht je em tegen komen, zeg maar dat ie een guild joined >:). al denk ik dat ik em eerder tegen kom via ventrilo/MSN/IRC/Telefoon/IRL ;))

Mafferik wijzigde dit bericht 21-12-2005 14:47 (36%)

Flame-Instinct

have a little faith
Reg. datum: 08 december 2004

Ben zelf een die-hard GW speler, maar om eens een keer een kijkje te nemen in een meer open wereld heb ik Silkroad op mijn pc staan. Nu een paar keer aangelogged en het is druk, erg druk. Niet dat dat de pret mag drukken, moet zelfs zeggen dat dat mij wel aanspreekt, echter deze drukte heeft ook een nadeel. Als ik ff een uurtje wil spelen dan kom ik niet op de server.

Ik weet dat het gratis is, dus echt raar is het niet, maar hoe gaan jullie daar nu mee om? Gewoon de hele tijd online blijven? Of is er een ander trucje?

Fi`maff

quote:
faith schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:07:
Ben zelf een die-hard GW speler, maar om eens een keer een kijkje te nemen in een meer open wereld heb ik Silkroad op mijn pc staan. Nu een paar keer aangelogged en het is druk, erg druk. Niet dat dat de pret mag drukken, moet zelfs zeggen dat dat mij wel aanspreekt, echter deze drukte heeft ook een nadeel. Als ik ff een uurtje wil spelen dan kom ik niet op de server.

Ik weet dat het gratis is, dus echt raar is het niet, maar hoe gaan jullie daar nu mee om? Gewoon de hele tijd online blijven? Of is er een ander trucje?
's avonds 's nachts en 's morgens kom ik der meestal makkelijk op, alleen 's middags is het wel eens een ramp.

Flame-Instinct

quote:

Het verschilt heel erg bij mij in hoe snel ik op de server ben. De ene keer direct andere keer duurd het (maar) 10minuten. En zodra ik erop ben blijf ik er ook een poosje op, ghehe

[DPC]Happy Hour

quote:

Het ergste wat er kan gebeuren is een keiharde disconnect van de server. Als een login niet lukt, dan rustig met tussenpozen op connect drukken. Resultaat is dat je minder vaak die disconnect krijgt. Silkroad werkt niet zoals Rose, waarbij er op een gegeven moment een loginscript was om er doorheen te komen.

Dit is meer een kwestie van geluk hebben, de enige tactiek die ik gebruik is geduld hebben en volhouden. Meestal kom ik meteen binnen, in het ergste geval duurt het een minuut of 5 voordat ik binnen ben.

Nou nou nou ? Geen log-in script voor Silk ? |:( . Echt wél . :)

quote:

lievie maffje heeft een beetje overdreven :X :D :*

Ik ben dus die gast die "24/7" speelt, kugh kugh :D

Nja ik speel dus ook silkroad, op troy, ben een lvl 17 pure mage archer, dus nix op str alles op int.

Handig voor partys ;-)

Maar ik zou dus graag willen joinen in de guild!!! lijkt me gaaf :D en inderdaad : en over teamspeak/skype en andere meuk... beter gebruik je Ventrilo! liefst oude versie _/-\o_ als het goed is heb ik dan wel een ventrilo server!

Mijn character heet btw : guillermo

Adios

[DPC]Happy Hour

quote:
Het moet niet gekker worden hier :o

D'er zijn nog 2 plekken over in Reborn , liefst 20 + members . We spelen in Aege :) , dus als je interesse hebt laat maar een berichtje achter .

nouja uiteraard, ik heb alleen geen geld, en ben slechts level 13

ich bin ein Berliner :)

ik ben lvl 19 26% op dit moment, pure strengt.
ik zou graag willen joinen :D
ik heb deze week nog wel school maar daarna heb ik anderhalve week vakantie :9~

mijn IGN: future_

ik speel op Aege

SOEFuture wijzigde dit bericht 21-12-2005 21:22 (19%)

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

quote:
Guillerm0oO schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:57:
[...]
Maar ik zou dus graag willen joinen in de guild!!! lijkt me gaaf :D en inderdaad : en over teamspeak/skype en andere meuk... beter gebruik je Ventrilo! liefst oude versie _/-\o_ als het goed is heb ik dan wel een ventrilo server!
Tof tuurlijk mag je joinen, gaaf zelfs :) zelf heb ik ook een vent server opgezet alleen wel de nieuwste versie oude versie heb ik zo niet, dus als jij die wel hebt goeie zaak.

quote:
Guillerm0oO schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:57:
[...]

lievie maffje heeft een beetje overdreven :X :D :*

Ik ben dus die gast die "24/7" speelt, kugh kugh :D

Nja ik speel dus ook silkroad, op troy, ben een lvl 17 pure mage archer, dus nix op str alles op int.

Handig voor partys ;-)

Mijn character heet btw : guillermo

Adios

owja?! en ik dan!?! :D

ik wil ook! nu op level14 geloof ik...

speel niet zo heel veel nog, maar als ik weer wat tijd heb, ben ik wel veel online te vinden :)

en die ventrillo server die guillermo kan regelen, gaat niet door, da's namelijk een servertje die bij mij op mn werk staat, en daar zitten we niet op veel dataverkeer te wachten!
(ding is er neergezet voor af en toe een potje CS in de avonduren)

edit:
owja, ingame name is: Dwergster_NL

RonnieB82 wijzigde dit bericht 21-12-2005 20:18 (4%)

-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex

mm en toen wilde opeens silkroad online niet meer starten (prog reageert niet meer bij starten) en is de website ook onbereikbaar geworden......zucht

ich bin ein Berliner :)

Inderdaad :/

Ik helemaal in de stress net met die foutmelding *my precious silkroad*
Dacht dat het aan men pc lag of dat er een fucked update was binnengekomen oid.
ik 2x reinstall maarnee...site idd ook down :-P

Silkroad was stiekem gewoon een 6 maanden hoax? en kost nu 30 euro per maand ? :P

[DPC]Happy Hour

quote:
Napstar schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:12:
D'er zijn nog 2 plekken over in Reborn , liefst 20 + members . We spelen in Aege :) , dus als je interesse hebt laat maar een berichtje achter .
quote:
bonzz.netninja schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:15:
nouja uiteraard, ik heb alleen geen geld, en ben slechts level 13
quote:
SOEFuture schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:28:
ik ben lvl 19 26% op dit moment, pure strengt.
ik zou graag willen joinen :D
ik heb deze week nog wel school maar daarna heb ik anderhalve week vakantie :9~

mijn IGN: future_

(moet nu sporten, ben rond 10 uur weer terug)
Met het werven van mensen heb ik geen problemen, alleen misschien handig voor de mensen die bij een clan willen om even te laten weten op welke server ze spelen

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws