Anyways ben weer terug. Sta nog niet op de lijst.
Hakker
Aege server
Main: Plaag 70 Undead Warlock <Savage> @ Blade's Edge Alts: Poysonivy 70 NE Druid - Greywise 70 Human Mage - Persian 70 Draenei Hunter - Healarious 6x Human Priest <Prime Guard> @ Turalyon
Reg. datum: 01 maart 2005
volgens mij kwam het omdat het weekend was, en de server overuren maaktequote:TheFrozen schreef op maandag 19 december 2005 @ 00:41:
[...]
Al 3x mee gemaakt. Maar ik vind toch dat je niet kan klagen, het is immers gratis.
Reg. datum: 28 oktober 2002
Mja opzich wel waar, maar het kan wel erg irritant werken wanneer je steeds "disconnect from the server" zietquote:TheFrozen schreef op maandag 19 december 2005 @ 00:41:
[...]
Al 3x mee gemaakt. Maar ik vind toch dat je niet kan klagen, het is immers gratis.
Deliriant isti Romani.
need i say more?
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
ich bin ein Berliner :)
ik heb ook een tijdje rose gespeelt, wat overigens ook een zeer goede game is. welke van deze 2 games je het meeste aanspreekt is denk ik een persoonlijke kwestie. qua gameplay zijn ze beide behoorlijk sterk. het onderscheid in verschillende classes is in silkroad iets minder als in rose. je hoeft bij silkroad bijvoorbeeld bij het maken van je char geen class te kiezen. silkroad staat qua grahics mischien wat dichter bij de realiteit, rose is iets meer "cartoony". persoonlijk spreken de grahics van silkroad me meer aan, maar da's gewoon kwestie van smaak.
mischien moet je silkroad maar gewoon eens downloaden en paar daagjes spelen, en dan kijken welke game jou het meeste ligt.
Reg. datum: 26 oktober 2005
Maar hijz ei ja het is wel druk je komt er vaak niet eens in .
Is dat zo , wat kan ik daar aan doen ?
- weekends : moeilijk
- smiddags/avonds door de week: matig moeilijk
- sochtends door de week: goed
Reg. datum: 26 oktober 2005
Reg. datum: 24 januari 2004
Reg. datum: 27 augustus 2005
Specs: Amd Athlon XP 3200, Ati Radeon 9600 Pro 256 MB, 512 MB Twinmos + 1024 MB MDT, Asus A7V600-X, Maxtor 6 SATA 80 Gb
Aege is de laatste tijd niet zo moeilijk bereikbaar meer, staat vaak op groen...quote:Stefan1099 schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:47:
Hey jongens ik ga deze game ook proberen ik zag het bij een vriend die het had gedownload omdat ik het hier gezien had .
Maar hijz ei ja het is wel druk je komt er vaak niet eens in .
Is dat zo , wat kan ik daar aan doen ?
Reg. datum: 23 augustus 2004
Ik heb silkroad ook gedownload en wil het ook wel proberen, maar ik heb het spel dus nu geinstalleerd en start het op, dan krijg ik gewoon zon menu met onderin options movie etc, maar ik zie nergens een knop waarmee ik het spel opstart
Ik zie dus geen servers ofzo, ik dacht dat ze misschien down waren maar dit is al sinds gisteren.
Kan iemand mij hiermee helpen?
bij wie moet je wezen voor die quest?quote:stefandeman schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:15:
Als we het dan toch over handige tips hebben, ik raad iedereen die de kans nog krijgt aan, om de Tree Spirit quest te doen, die krijg je op lvl 8 maar moet je pas doen op lvl 10. Je moet dan een aantal van die bomen in elkaar slaan, dan lever je braaf die zooi die er uit valt in maar dat is het niet!!! Want na die quest krijg je een wapen (jeej!!) en nog een quest (die je dus moet vragen) en die is TE simple: je rijdt naar de stad, praat met een gast en komt weer terug met als resultaat keiveel Exp en ook nog eens SP. Kan het eigenlijk nog wel beter
quote:bonzz.netninja schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:57:
[...]
bij wie moet je wezen voor die quest?
"the exorcist" oid, ten westen van jangan.
Hier, die soort scroll bij die bomen.
Ilya wijzigde dit bericht 19-12-2005 22:21 (23%)
Ik heb hem gedownload en zal in de komende 2 weken, (kerst zorgt voor wat oponthoud), is gaan proberen. het ziet er in ieder geval super uit.quote:roltraptoerist schreef op maandag 19 december 2005 @ 14:35:
hier nog ff een uigebreidere reactie van mij op de vraag van Saryon. (aan mijn vorige reactie had je waarschijnlijk weinig)
ik heb ook een tijdje rose gespeelt, wat overigens ook een zeer goede game is. welke van deze 2 games je het meeste aanspreekt is denk ik een persoonlijke kwestie. qua gameplay zijn ze beide behoorlijk sterk. het onderscheid in verschillende classes is in silkroad iets minder als in rose. je hoeft bij silkroad bijvoorbeeld bij het maken van je char geen class te kiezen. silkroad staat qua grahics mischien wat dichter bij de realiteit, rose is iets meer "cartoony". persoonlijk spreken de grahics van silkroad me meer aan, maar da's gewoon kwestie van smaak.
mischien moet je silkroad maar gewoon eens downloaden en paar daagjes spelen, en dan kijken welke game jou het meeste ligt.
Deliriant isti Romani.
ja maar om de quest aan te nemen? met wie moet ik lullenquote:TheFrozen schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:19:
[...]
"the exorcist" oid, ten westen van jangan.
Hier, die soort scroll bij die bomen.
Het wijf in de buurt van die scroll..quote:bonzz.netninja schreef op maandag 19 december 2005 @ 23:56:
[...]
ja maar om de quest aan te nemen? met wie moet ik lullen
quote:stefandeman schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:15:
Als we het dan toch over handige tips hebben, ik raad iedereen die de kans nog krijgt aan, om de Tree Spirit quest te doen, die krijg je op lvl 8 maar moet je pas doen op lvl 10. Je moet dan een aantal van die bomen in elkaar slaan, dan lever je braaf die zooi die er uit valt in maar dat is het niet!!! Want na die quest krijg je een wapen (jeej!!) en nog een quest (die je dus moet vragen) en die is TE simple: je rijdt naar de stad, praat met een gast en komt weer terug met als resultaat keiveel Exp en ook nog eens SP. Kan het eigenlijk nog wel beter
die quest waar jij het over hebt is toch gewoon:
staat gewoon in de quest lijst in de startpost hoorquote:Level 10 - Purification Ground
NPC: MYOSORYEONG(excorist house)
Step 1: Deliver the "Yeoha Black Blood" to Indian Buddhist Monk KUSHYAN.
Step 2: Go back talk to MYOSORYEONG and recieve your reward.
Reward: 12700 exp, 4500 sp and 4000 gold
Reg. datum: 03 oktober 2001
teveel...boven de 40.000quote:SOEFuture schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:44:
enne weet iemand hoeveel skillpoints je ongeveer moet hebben om die 300 masteries vol te krijgen?
ik heb er nu ~720 op lvl 19...
We zijn allebei inmiddels level 20 gepasseerd en ik mag straks de volgende berg quests doen op het nieuwe eiland.quote:
GoT Nick - IGN
cardinal808 - cardinal707
polo1987 - Crazy_Ivan
Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario
Effectz, Stellios en ik zijn van plan een got guild te maken op troy, en jullie zijn natuurlijk van harte welkom. Het got gehalte is namelijk best wel laag op troy ivm aege, best wel jammer.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.