[MMORPG]Silkroad Online, deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.749 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-06 00:38
Ik denk dat 22:00 uur dan een betere tijd zou zijn ;)

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

cardinal808 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 14:47:
[...]

[...]

Inderdaad en volgens mij kan je level ook niet hoger dan je gewone level, daarnaast zou het veel te veel SP kosten die je zeker niet hebt bij Level 15. Ik moet naar level 21 en daar ben ik meer dan 100 SP kwijt, dus het is grote Bull@#$% :X
mja, ik bedoel dus total mastery level... (ik doe levellen voor boog en lightning... en dan heb ik de basic skill van ice er ook nog bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5832

Anders maken we die Guild dinsdag ff aan ofzo? (Troy heb ik het over he) Ik ben er wel om 19:00 vanavond, maar vanavond om 22:00 ben ik denk ik bezig met andere zaken dan gamen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 5832 op 24-12-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:56
ik wil ook in de guild. ben nu lvl 18 me ign is warchaser op aege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-06 08:42
Anoniem: 5832 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 18:11:
Anders maken we die Guild dinsdag ff aan ofzo? (Troy heb ik het over he) Ik ben er wel om 19:00 vanavond, maar vanavond om 22:00 ben ik denk ik bezig met andere zaken dan gamen ;)
Ik ga vanavond bij vrienden eten en polo1987 is daar ook, ik weet niet hoe het zit met de cashflow, maar wij kunnen iig het geld(ingame) bij elkaar krijgen. Alleen moeten we een pakkende naam hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-06 19:19
Ben ik nu de enige die een beetje teleurgesteld is na een paar dagen spelen? Ik had verwacht dat er een verhaal in het spel zou zitten maar de quests zijn allemaal hetzelfde"kill <X getal monsters> en verzamel <X getal voorwerpen>".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138411

de quests zijn idd niet zo bijster orgineel, maar de awards zijn soms toch wel behoorlijk lekker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
cardinal808 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 18:32:
[...]

Ik ga vanavond bij vrienden eten en polo1987 is daar ook, ik weet niet hoe het zit met de cashflow, maar wij kunnen iig het geld(ingame) bij elkaar krijgen. Alleen moeten we een pakkende naam hebben.
Dindsdag klint voor mij ook goed als iedereen dan kan lijkt mij dat wel een goed idee ;)
En btw :@ 3 keer achterelkaar dodgegaan wat een achterlijke lag zeg.

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rimshim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-06 09:59
Hallo allemaal ik heb een probleem bij deze quest....

Level 13 - Tiger Hunting Competition(you can do this quest 3 times)
NPC: General SONHEYON
First time: Kill 1 Tiger champion, 20 Tigers and 20 Young Tigers.
Once you complete go back and get reward
Second time: Kill 3 Tigers champion, 30 Tigers and 30 Young Tigers
Third time: Kill 5 Tigers champion, 40 Tigers and 40 Young Tigers
Reward: Total 33000 exp, 9550 exp, 3600 gold, 1 Tiger Volient Scroll and Hp recovery potions.

De eerste keer ging hij prima. Maar bij de tweede keer is het vakje in het gesprek scherm leeg ik kan wel op de 2 klikken maar krijg dan een quest met nul waarden. als ik hierna tigers kill gebeurt er niks...

Iemand hier een oplossing?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145346

ik probeer nu ook te starten met silkroad alleen ik krijg die site maar neit geladen dus kan ik me niet registreren, kan iemand me daarmee helpen ofzo? trouwens dankje voor die snelle download link _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161376

Rimshim schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 21:30:
Hallo allemaal ik heb een probleem bij deze quest....

Level 13 - Tiger Hunting Competition(you can do this quest 3 times)
NPC: General SONHEYON
First time: Kill 1 Tiger champion, 20 Tigers and 20 Young Tigers.
Second time: Kill 3 Tigers champion, 30 Tigers and 30 Young Tigers
Third time: Kill 5 Tigers champion, 40 Tigers and 40 Young Tigers
Reward: Total 33000 exp, 9550 exp, 3600 gold, 1 Tiger Volient Scroll and Hp recovery potions.

De eerste keer ging hij prima. Maar bij de tweede keer is het vakje in het gesprek scherm leeg ik kan wel op de 2 klikken maar krijg dan een quest met nul waarden. als ik hierna tigers kill gebeurt er niks...

Iemand hier een oplossing?

Alvast bedankt!
De quest werkt gewoon alleen er staat geen text bij. Gewoon tijgers gaan slachten en als je de benodigde hoeveelheid hebt wordt het pas aangegeven. De third time heeft trouwens ook geen text.

happy hunting :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Laatst online: 23:17
Ik speel weer :) Was tijdje bezig met 'dingen' :) Zal weer mn best gaan doen voor de clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Sparrow
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-06 07:31
Ik heb dit gisteren maar eens geprobeerd nadat ik flink afgeknapt was op een game met Starforce, maar ben ik de enige die de besturing ongelovelijk vind tegenvallen? Point & Click is gewoon niet mijn favoriete bewegingssysteem denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Black Sparrow schreef op zondag 25 december 2005 @ 12:59:
Ik heb dit gisteren maar eens geprobeerd nadat ik flink afgeknapt was op een game met Starforce, maar ben ik de enige die de besturing ongelovelijk vind tegenvallen? Point & Click is gewoon niet mijn favoriete bewegingssysteem denk ik.
Je kan ook lopen met pijltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik probeer vandaag de heletijd al te registreren maar ik krijg een fucking strange error:S deze: Wrong Factor Is Called

kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deleenheir
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04-2024
mss moet je even wachten want de servers liggen plat atm

"If it works, don't fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103718

Black Sparrow schreef op zondag 25 december 2005 @ 12:59:
had ik bij het begin ook maar moet je gewoon aan wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reborn heeft nog steeds plek vrij voor spelers die vooral dagelijks spelen en dus niet 1x in de 2 weken onlinekomen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43384

Anoniem: 103718 schreef op zondag 25 december 2005 @ 21:45:
reborn heeft nog steeds plek vrij voor spelers die vooral dagelijks spelen en dus niet 1x in de 2 weken onlinekomen :X
Misschien heb ik wel interesse. Ik speel bijna iedere dag, misschien wel maar 1 of 2 uurtjes, ik weet niet of dat een probleem is. Ik ben momenteel trouwens een level 20 full STR archer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn de registraties gesloten ofzo? want ik ben nu al 2 dagen aan het proberen te registreren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43384 schreef op zondag 25 december 2005 @ 22:20:
[...]

Misschien heb ik wel interesse. Ik speel bijna iedere dag, misschien wel maar 1 of 2 uurtjes, ik weet niet of dat een probleem is. Ik ben momenteel trouwens een level 20 full STR archer.
nee dat is zat :D
wat is je ingame naam?
of msg me me ign is kadooosh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43384

Anoniem: 103718 schreef op zondag 25 december 2005 @ 23:34:
[...]

nee dat is zat :D
wat is je ingame naam?
of msg me me ign is kadooosh
IGN=cannonball

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
ZypherNL schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 18:53:
[...]
Dindsdag klint voor mij ook goed als iedereen dan kan lijkt mij dat wel een goed idee ;)
En btw :@ 3 keer achterelkaar dodgegaan wat een achterlijke lag zeg.
Hebben we al een naam voor de clan op Troy :?

[ Voor 22% gewijzigd door Cardinal op 26-12-2005 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
cardinal808 schreef op zondag 25 december 2005 @ 23:48:
[...]

suggestie: Praeton, kwam in me op bij "troy".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

owja, kan ik nog ge-add worden aan startpost?

IGN nick: Dwergster_NL
server: Troy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardinal808 schreef op zondag 25 december 2005 @ 23:48:
[...]

Nee nog niet, stellios, effectz en ik wouden ook nog even met jouw en polo overleggen. Morgen komen we bijelkaar om 19.00. Dit geldt trouwens voor iedereen die op dit moment een troy guild wil joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Ontopic aub.. ga maar op msn zeuren

Startpost update, omdat toch veel mensen moeilijk kunnen inloggen:
Afbeeldingslocatie: http://x11.putfile.com/12/34917514016.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.silkroadonline.net/silkroadonline/data_img/down_img/client_full.gif
Afbeeldingslocatie: http://x11.putfile.com/12/34917414797.jpg

Auto-login Bot Gebruik op eigen risico!

[ Voor 90% gewijzigd door Ilya op 26-12-2005 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
  • Laatst online: 19-06 08:11
Grrrrr... probeer al vanaf 15.00 uur in te loggen en kom er gewoon niet meer op zeg... zeer frusterend, heb er gelijk spijt van dat ik vanochtend heb uitgelogd voor het middag eten.

Denk ik weer eens goed te zijn om mijn plaatsje op te geven krijg je dit... Het zit ook nooit eens :P mee

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
TheFrozen schreef op maandag 26 december 2005 @ 14:29:
Ontopic aub.. ga maar op msn zeuren

Startpost update, omdat toch veel mensen moeilijk kunnen inloggen:

[...]
Heb het geprobeerd alleen het is jammer dat hij telkens weer naar het venster gaat naar zijn eigen programma, als ie nou eens dat zou minimaliseren zou het wel leuk zijn maar het heeft tot nu toe nog geen effect gehad anders had ik nu hier niet iets gepost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Laatst online: 22-02 15:17
Waarom ken ik nie aanmelde bij "join" op die site hij blijft maar lade als ik alles heb ingevuld en op join klik :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
Neoblade111 schreef op maandag 26 december 2005 @ 19:07:
Waarom ken ik nie aanmelde bij "join" op die site hij blijft maar lade als ik alles heb ingevuld en op join klik :S
Moet je gewoon de website laten draaien heeft mij ook zeker 5 min geduurt voordat hij doorging maar hij ging wel :) Gewoon laten doen, bakkie leut drinken ofzo...

Damn kan er nog steeds niet op zeg. Wat een ondercapaciteit hebben die lui zeg. Ik vond het harstikke top en leuk wat ze gedaan hebben maar nu dat ik van bijna een hele dag er niet op kan begint het mij toch zwaar te irriteren. Of zijn er wel mensen die er makkelijk op komen? Probeer alle 3 de servers maar tot nu toe telkens geen succes... Lijkt wel of ik telkens achter het net loop te vissen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neoblade111 schreef op maandag 26 december 2005 @ 19:07:
welkom in het zelfde schuitje als ik, ik heb dat ook en als hij EINDELIJK is geladen zegt hij Wrong Factor Is Called dat is bij IE FF en Opera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Nee, een van de mensen die wel graag ziet dat een topic nuttige post bevat en dit soort reacties horen daar niet bij in het rijtje.

Anyway, wat brengt een intensifying elixer (weapon) tegenwoordig op. een Chakji was zo aardig om er een te laten vallen.

[ Voor 12% gewijzigd door Crash op 26-12-2005 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en mag ik nog niet eens hulp vragen om dat ik een error krijg, er zijn moderators om der over te bepalen niet ts'ers

edit: heb nu net ff geprobeert op een oud pc'tje extra daarvoor aangesloten:P en daarop kan ik wel registreren. mijn ingame naam is GamerGTX

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 145346 op 26-12-2005 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Dutch Elites heeft weer wat ruimte, voor 30+ only :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Anoniem: 36835 schreef op maandag 26 december 2005 @ 22:25:
Dutch Elites heeft weer wat ruimte, voor 30+ only :P
Houdt mij achter als backup, wanneer er niemand meld. (lvl 22 atm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:11
Modbreak:Ik heb zojuist een shitload aan offtopic bullshit replies getrashed en verbaas me erover hoeveel nutteloze posts hier in dit topic staan :X Mededelingen als 'server X ligt plat', 'ik kan niet op server Y inloggen', 'ik speel onder de naam A op server B' e.d. zijn absoluut niet op zijn plaats in dit topic. Als je iets zinnigs te melden hebt en je doet een toevoegen van je in-game naam: ok. Maar een enkele opzichstaande reactie zal direct keihard getrashed worden.
Laat deze modbreak + topicwarning genoeg zijn a.u.b. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153309

cardinal808 schreef op maandag 26 december 2005 @ 21:46:
[...]

[...]

Anyway, wat brengt een intensifying elixer (weapon) tegenwoordig op. een Chakji was zo aardig om er een te laten vallen.
Ik ben zelf maar een noobje van lvl 15 maar als ik door de stad loop en ik loop naar die kraampjes dan zie ik Elixers wel vaak voor 200 - 300K van eigen verwisselen. Dus ik zou hem er voor 250 inhangen. Alleen wat kan je precies met die elixers dat ze zo waardevol zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Anoniem: 153309 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 08:26:
[...]
Ik ben zelf maar een noobje van lvl 15 maar als ik door de stad loop en ik loop naar die kraampjes dan zie ik Elixers wel vaak voor 200 - 300K van eigen verwisselen. Dus ik zou hem er voor 250 inhangen. Alleen wat kan je precies met die elixers dat ze zo waardevol zijn?
Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee, maar ik gok dat het een (+1) effect heeft. Maar het zou betekenen dat ik voor 500.000 aan elixers heb, want ik heb er twee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142569

ik speel ook sinds kort silkroad en ben nog een beetje noob atm,

heb atm een lvl 5 char op troy met pak weg 6k gold :(

zit er aan te denken een archer te maken maar welke skill moet ik dan bijvoorbeeld wel en niet pakken? ik neem aan die archer skills wel en ook die force powers met dat healen lijkt me wel makkelijk...

als je wat tips hebt graag :D

btw ign Dabrowa

PM me maar als die guild klaar is dan breng ik wel wat geld mee (als ik het dan heb :P)

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 142569 op 27-12-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161116

Modbreak:Wat was er niet duidelijk aan [rml]Crash in "[ MMORPG]Silkroad Online, deel 2"[/rml] :?

[ Voor 83% gewijzigd door Crash op 28-12-2005 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163828

Ok, vandaag word dus de Guild gestart? Paar vraagjes

Guildnaam : ?
Verzamelen : ?
Tijd : ?
Per persoon te betalen : ?
Te betalen bij : ?

komt er btw nog een guildnaam vote / poll iets...is misschien wel zo handig, zometeen krijgen mensen een guildnaam waarvan ze denken, wat een kutnaam, moeten we niet hebben natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met Elixers kan je idd je wapen upgraden.
Wapen elixers op Aege raak je voor 200k kwijt... hoger is moeilijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142569 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 11:53:
ik speel ook sinds kort silkroad en ben nog een beetje noob atm,

heb atm een lvl 5 char op troy met pak weg 6k gold :(

zit er aan te denken een archer te maken maar welke skill moet ik dan bijvoorbeeld wel en niet pakken? ik neem aan die archer skills wel en ook die force powers met dat healen lijkt me wel makkelijk...

als je wat tips hebt graag :D

btw ign Dabrowa

PM me maar als die guild klaar is dan breng ik wel wat geld mee (als ik het dan heb :P)
Ik zou je weapon skill doen (Pacheon) en Cold, dan lopen ze heel langzaam en kan je ze aan de grond aan frosten, zijn ze dood voordat ze bij je zijn.
Ik ben nu lvl 20 pure int archer met cold, en 1 skill van lightning, bevalt best :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okay :D dank je dat is inderdaad erg handig

nog een vraag, als ik lvl dan krijg je die 3 skill point, als archer moet ik deze dan gelijk matig verdelen of meer in int stoppen voor mana voor magic arrows en stuff? en blijven die 3 skill points er 3 or worden deze na bijv lvl 10 meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Anoniem: 142569 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:19:

nog een vraag, als ik lvl dan krijg je die 3 skill point, als archer moet ik deze dan gelijk matig verdelen of meer in int stoppen voor mana voor magic arrows en stuff? en blijven die 3 skill points er 3 or worden deze na bijv lvl 10 meer?
Ga voor full strenght of full int, hybrids vallen mij in ieder geval tegen. En het blijven er altijd 3, maar je krijgt automatisch 1 punt per level op int en str.

[ Voor 9% gewijzigd door Ilya op 27-12-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142569 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:19:

Eigenlijk krijg je 5skill point maar 2 daarvan worden al gelijk verdeelt over STR en INT. Bow is een puur STR wapen dus ik raad je aan de rest van je skill points op STR te doen. Verder blijven deze constant bij mijn weten. Verder zoals de persoon boven mij al zei, als archer zou ik ook voor ice gaan.

Verder zou ik in het algemeen op silkroad-oasis kijken, en specifiek staat hier een buildguide: klik (scrol naar beneden en kijk bij bow :)
Anoniem: 163828 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:08:

komt er btw nog een guildnaam vote / poll iets...is misschien wel zo handig, zometeen krijgen mensen een guildnaam waarvan ze denken, wat een kutnaam, moeten we niet hebben natuurlijk :P
Tja vanavond komen we gewoon bij elkaar en bouwen we de guild, de personen die dan aanwezig zijn zullen dan wel gaan beslissen over naam en leaders ed. We komen bijelkaar op [url=irc://quakenet/got-sko]irc[/url].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister-ious
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-12-2024

mister-ious

JEEH, Hiep hoi!

hoe kun je een guild joinen? moet iemand je dan uitnodigen?
IGN:Hasocheono op Aege...
lvl 16
ben door drukte met gezin laatste twee weken wat minder online, maar met mijn nieuwe werk vanaf 2 januari met minder reistijd waarschijnlijk wel weer een uurtje tot half uurtje per dag vermoed ik!

en van je aai ja jippie jippie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Mwahh ben het neit echt mee eens dat bow een str wapen is. Je ziet dat the magic attack veel hoger ligt dan de physical attack. Op hogere levels ben je min of meer kansloos zonder skills als archer. Ik zou voor full int gaan. Maar dat is mijn mening hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
cls schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:56:
Mwahh ben het neit echt mee eens dat bow een str wapen is. Je ziet dat the magic attack veel hoger ligt dan de physical attack. Op hogere levels ben je min of meer kansloos zonder skills als archer. Ik zou voor full int gaan. Maar dat is mijn mening hehe.
Als archer is het beste om full int te nemen met cold en natuurlijk bow skill, eventueel een subskill. Full strenght zou ook kunnen, maar je hebt meer profijt van full int. Verder zou ik protector of gardement nemen, de beesten komen toch vaker in de buurt dan je lief is, dus persoonlijk zou ik protector kiezen.

cls, wat is jou ign en welke server speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
TheFrozen schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:54:
[...]

Als archer is het beste om full int te nemen met cold en natuurlijk bow skill, eventueel een subskill. Full strenght zou ook kunnen, maar je hebt meer profijt van full int. Verder zou ik protector of gardement nemen, de beesten komen toch vaker in de buurt dan je lief is, dus persoonlijk zou ik protector kiezen.

cls, wat is jou ign en welke server speel je?
ign = cls, server: aege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is er al wat meer bekent over die guild ofniet?

ik las dat iedereen er rond 1900 uur moest zijn maar waar? in jangan of ergens anders?

ook zag ik iets over een ts server...die kan ik ook wel 1 opzetten *zet hem aan*

TS ip: 84.29.182.133:8767
PW: wow

kom gerust binnenvallen en hoi zeggen ;)

nogmaals IGN: dabrowa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
cardinal808 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 11:48:
[...]

Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee, maar ik gok dat het een (+1) effect heeft. Maar het zou betekenen dat ik voor 500.000 aan elixers heb, want ik heb er twee. :P
Anoniem: 36835 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:09:
Met Elixers kan je idd je wapen upgraden.
Wapen elixers op Aege raak je voor 200k kwijt... hoger is moeilijker
Vandaag 2 Elixers verkocht voor 250K per stuk. In totaal nu 850.000 op mijn rekening staan :o
Anoniem: 163828 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:08:

Anoniem: 161376 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:42:
Tja vanavond komen we gewoon bij elkaar en bouwen we de guild, de personen die dan aanwezig zijn zullen dan wel gaan beslissen over naam en leaders ed. We komen bijelkaar op [url=irc://quakenet/got-sko]irc[/url].
Nee, ik wil ook meer duidelijkheid voordat ik er ook maar een cent aan uitgeef.
Om te beginnen zou ik de naam willen weten, misschien is een poll een goed idee. Daarnaast is het niet bekend wie de leader gaat worden.

Dan zullen er weinig mensen beslissen, want polo1987 en ik zullen niet aanwezig zijn op IRC. Ga het er ook niet voor installeren of proberen. Ik stel ook dringend voor dat we hier een paar zaken onder elkaar zetten en niet op IRC gaan lopen kloten. Ze wouden een GoT clan en niet een een of ander IRC geneuzel.

Het is nu namelijk al 16:00 geweest en er is geen naam duidelijk, geen leader en andere zaken.

[ Voor 3% gewijzigd door Cardinal op 27-12-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan stel ik me wel voor als leader (suggestie dus)

naam voor guild

1. Dutch Lions
2. Gathering Of (thieves, traders, hunters bijv.)
3. Order of .......
4. Flying Dutchmen

dit zijn al 4 mogelijk heden die mij wel aan spreken

andere ideen:

kom even op mn TS server (als je thuis bent natuurlijk, op het werk staat het zo stom als je tegen je PC aan het praten bent :P)

of neem contact met me op via email of msn: dope4yu@hotmail.com

Be safe Aprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Anoniem: 142569 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:13:
dan stel ik me wel voor als leader (suggestie dus)

naam voor guild

1. Dutch Lions
2. Gathering Of (thieves, traders, hunters , tweakers bijv.)
3. Order of .......(tweakers :? )
4. Flying Dutchmen
Tweakers is niet het meest orginele, maar wel het geen waar we allemaal vandaan komen. Flying Dutchman is de clan van Flight Simulator, en lions/tigers wil ik niet aan herinnerd worden, teveel van gekilled :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-05 12:13
Misschien handig voor jullie om te weten dat een guildname maar 12 characters kan bevatten. (tenzij ze dit kort geleden hebben gewijzigd dan)
Dus Flying Dutchmen en Gathering Of... en waarschijnlijk ook Order Of... kan je alvast wegstrepen.

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Enthroned schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:26:
Misschien handig voor jullie om te weten dat een guildname maar 12 characters kan bevatten. (tenzij ze dit kort geleden hebben gewijzigd dan)
Dus Flying Dutchmen en Gathering Of... en waarschijnlijk ook Order Of... kan je alvast wegstrepen.
Dan wordt het een naam die waarschijnlijk een woord bevat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je kent vast wel het gezegde "dont shoot the messenger " ;)

maar bedankt voor die 12 tekens ding.. :P

als andere mensen nog ideen hebben voor een guild/clan naam laat het mij/ons weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardinal808 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:59:
[...]
Dan zullen er weinig mensen beslissen, want polo1987 en ik zullen niet aanwezig zijn op IRC. Ga het er ook niet voor installeren of proberen. Ik stel ook dringend voor dat we hier een paar zaken onder elkaar zetten en niet op IRC gaan lopen kloten. Ze wouden een GoT clan en niet een een of ander IRC geneuzel.

Het is nu namelijk al 16:00 geweest en er is geen naam duidelijk, geen leader en andere zaken.
Volgens mij is slowchat nogal verboden hier op GoT en is IRC wel handig daarvoor, maar we kunnen het natuurlijk ook ff ingame doen om een bepaald tijdstip, kan je meteen ff de LVLs van iedereen zien. Partychat! Ik heb 19:00 nogal vaak voorbij zien komen, op dit tijdstip ben ik iig bij de Guild NPC.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 5832 op 27-12-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
Anoniem: 5832 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:50:
[...]

Volgens mij is slowchat nogal verboden hier op GoT en is IRC wel handig daarvoor, maar we kunnen het natuurlijk ook ff ingame doen om een bepaald tijdstip, kan je meteen ff de LVLs van iedereen zien. Partychat! Ik heb 19:00 nogal vaak voorbij zien komen, op dit tijdstip ben ik iig bij de Guild NPC.
Ik sta ook om 19:00 uur bij de guild npc Jangan verder vond ik de clannaam die hobsie had voorgesteld wel een goede: levitation en anders Elsyisian Heb het niet zo op die simpele namen als gathering of blabla guild of thieves enz enz.

Wie er clanleader gaat worden: Mja ik had al gezegd dat ik wel clanleader zou willen zijn heb er ook al redelijke ervaring mee. maar daar komen we wel uit ;)

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
ZypherNL schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:55:
[...]

Ik sta ook om 19:00 uur bij de guild npc Jangan verder vond ik de clannaam die hobsie had voorgesteld wel een goede: levitation en anders Elsyisian Heb het niet zo op die simpele namen als gathering of blabla guild of thieves enz enz.

Wie er clanleader gaat worden: Mja ik had al gezegd dat ik wel clanleader zou willen zijn heb er ook al redelijke ervaring mee. maar daar komen we wel uit ;)
Kunnen we beter een party maken en daar lopen typen. Ik zal er zeker zijn. Ik ben ervoor dat jij Clanleader wordt rn de naam levitation is ook prima.

Probleem opgelost :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leviathen is wel cewl :D ill be there ;)

[ Voor 171% gewijzigd door Crash op 28-12-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

prima dan gaan we voor levitation als guild name. verder heb ik een ventrilo server draaien die in principe 24/7 up is. ip: 85.145.113.19:3784. Dus als jullie daar tegen die tijd joinen zou handig zijn. Server versie is trouwens 2.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leviathen.

kan je beter Leviathan doen...
Dat is een GF (Guardian Force) uit FF8

Afbeeldingslocatie: http://www.riffus.com/gf-leviathan.jpg

persoonlijk vind ik GoT ook vet :P maarja smaken verschillen...

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 163828 op 27-12-2005 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Anoniem: 163828 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:07:
Leviathen.

kan je beter Leviathan doen...
Dat is een GF (Guardian Force) uit FF8

[afbeelding]

persoonlijk vind ik GoT ook vet :P maarja smaken verschillen...
Vind de twee beter dan levitation. Tis geen harry potter :P :+
Anoniem: 161376 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:28:
prima dan gaan we voor levitation als guild name. verder heb ik een ventrilo server draaien die in principe 24/7 up is. ip: 85.145.113.19:3784. Dus als jullie daar tegen die tijd joinen zou handig zijn. Server versie is trouwens 2.1.2
Misschien hadnig om de nieuwe versie te gebruiken, ik kan namelijk niet connecten met oude software

[ Voor 30% gewijzigd door Cardinal op 27-12-2005 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de oude ventrilo: *Click*
Werkt gewoon naast je nieuwe versie. Bij de oude versie kunnen er meer mensen (gratis) in een server.
offtopic:
Voor de admins, dit een legale download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Leviathan

... is het geworden. Eindelijk een nieuwe clan op Troy voor GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
cardinal808 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:32:
Leviathan

... is het geworden. Eindelijk een nieuwe clan op Troy voor GoT
T heeft ff geduurt met name door de feestdagen enzo maar clan staat als een huis :D
9 members nu en hopelijk worden dit er nog meer ;)

T'is ff uitzoeken hoe het allemaal werkt met clanfuncties als name?

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister-ious
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-12-2024

mister-ious

JEEH, Hiep hoi!

ik wil ook joinen!
hoe kan ik dat doen?
kan 1 van de leaders me adden?

en van je aai ja jippie jippie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
mister-ious schreef op woensdag 28 december 2005 @ 02:47:
ik wil ook joinen!
hoe kan ik dat doen?
kan 1 van de leaders me adden?
Message mij IGN:Effectz ingame of een van de mensen met rechten om te inviten:
Stellios
Guilermo
Cardinal707

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Guillermo :/

(maakt niet uit Effectz, khou nogsteeds van je)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
Zegguh... Kunnen jullie op SRO komen? Krijg telkens de melding dat de server eruit ligt of bezig met onderhoud en op http://www.silkroadonline.net staat niks maar op http://www.silkroadonline.co.kr staat wel iets met de datum van vandaag alleen mijn talenknobbel laat me daar even in de steek :P

Heeft iemand een grote talenknobbel of weet wat er aan de hand hoor ik het graag... Heb wel zin na een dagje hard werken in een spelletje SRO

Weet iemand iets over waar je allemaal quests kan vinden. Had degene al gedaan die voor de hand lagen en kwam tot een teleurstellend ontdekking toen ik het leger kamp door rende dat daar ook nog quests waren. Dus heb nu een bruinvermoeden dat ik dieper moet gaan zoeken... Of was deze net uitzondering bij uitstek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bigfoot48 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 19:11:
[...]

Weet iemand iets over waar je allemaal quests kan vinden. Had degene al gedaan die voor de hand lagen en kwam tot een teleurstellend ontdekking toen ik het leger kamp door rende dat daar ook nog quests waren. Dus heb nu een bruinvermoeden dat ik dieper moet gaan zoeken... Of was deze net uitzondering bij uitstek?
offtopic:
Heb je de startpost al doorgenomen?

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 5832 op 28-12-2005 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91961

Ik heb die text eens door Babelfish gehaald.. Erg veel doe ik er niet mee, maar dit is (ongeveer) het resultaat:

-- It informs from the silk road and it gives. --

[ Guidance ] settlement means update

How are you. It is a silk road on-line. When purchasing the silk from home page, account variant in the method which it will settle (real-time), the nothing bankbook payment method is added and the settlement is possible in the normality. Many use it will wish in new settlement means. Thank you.

Dus.

Maar goed, vanmiddag zag ik ook regelmatig 2 tijden voorbij komen: 15:00 - 15:30.. Misschien is het nu rond die tijd in korea en had 't al voorbij moeten zijn.. Zoiets.

[edit]19:58 en nog steeds niets.. Geeft me mooi tijd om eens wat bevindingen door te sluizen.
Allereerst: Tof spelletje.. kostte me veel moeite om het uit te vinden, maar in de vakantie heb je daar mooi de tijd voor. Wat me wel bevreemde is dat je het spel niet via bittorrent kan binnenhalen. Juist een protocol als BT kan ze veel dataverkeer schelen.
Eenmaal gedownload en geinstalleerd (wat perfect ging) moest ik nog wat updaten, wat maar kort duurde en kon ik meteen aan de arbeid.
Af en toe is het engels gewoon lachwekkend. Vreselijk veel fouten. Een beetje storend maar het zit niet echt in de weg. (Ze mogen dat 'beloings'-window wel een keer fixen van mij, eerlijk gezegd).
De bediening loopt niet soepel, wat waarschijnlijk veroorzaakt wordt door een trage server. Ik zit op Troy, maar ik kan me niet voorstellen dat 't op andere servers beter gaat. Ik heb al een aantal keer gehad dat ik dood ging omdat m'n health niet direct geupdate werd :(
Daarnaast (maar dat zit in het spel zelf) vond ik het af en toe machtig irritant dat andere (sterkere) mannetjes vaak m'n monsters wegkaapten. Had je ze eindelijk onder de knie, waren er van die gasten op hogere levels die een monster met 1 pijl afmaakten. Ben je toch mooi je spullen kwijt (ik weet niet exact HOE het verdeeld wordt, maar wel dat 't me af en toe behoorlijk op de zenuwen ging werken (oftewel: ik werd agressief)).
Maar goed, ik zit nu op lvl 11 en ben hooked! Ondanks de kritische punten hierboven, is het goed speelbaar en leuk om te doen. Bovendien vind ik het er best mooi uitzien. Technisch een knap staaltje, iig.

Goed, maar weer eens kijken of ik alweer op de server kom..

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 91961 op 28-12-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wordt maar snel Level20 Infected, dan wordt het spel nog net weer een stukje leuker! :) Gisteravond level 20 geworden, en ben niet meer bezig geweest met levelen, alleen maar de Merchant uithangen en de woestijn verkennen hehehe

ff wat kleine plaatjes voor de sfeer in het topic:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~maff/div/so1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~maff/div/so2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~maff/div/so3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~maff/div/so4.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~maff/div/so5.JPG

_/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 5832 op 28-12-2005 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:19

Brantje

De post is daar >>

De patch server is momenteel offline.
Silkraod starten is dus onmogelijk geworden.
quote: silkroadonline
This is Silkroad Online.

We have unstable network frequency.

Thus, Server down may be occured sometimes.

We will fix the problem as soon possible.

We would like to ask your kind understand.

Thank you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153309

Anoniem: 5832 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 20:12:
[...]

ff wat kleine plaatjes voor de sfeer in het topic:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

_/-\o_
Geweldige foto's, heb ook nog zitten denken om een foto van mij op een paard die de zonsondergang tegemoet rijdt maar toch wel erg cliché ;) Leuk dat je ze post, het topic wordt zo echt wel leuker. Beter in ieder geval als die "heh ik kan niet connecten, en jullie?" berichtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

[rml]Crash in "[ MMORPG]Silkroad Online, deel 2"[/rml] zeker gemist? ;)

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 28-12-2005 21:26 ]

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Patch server is inmiddels weer online.
Je kan gewoon weer inloggen.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:20
Hunter escort gezocht!

Ik heb in Jangan wat spullen ingekocht en zit op een 5 sterren trade. (welke ik natuurlijk niet in m'n eentje ga lopen :P) Ik sta bij de Hunters Guild op/met een Arabian Camel Beloning kun je zeker verwachten :)
Gelieve wat sterke Hunters (level ~30)

Never mind.

[ Voor 9% gewijzigd door NitroX infinity op 29-12-2005 14:29 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/img525/4691/sro20051229235942637jg.jpg
lvl 50+ hunter:P

Ik zag hem bij heayngon ghosts lopen, en we waren met zn 8e bij ferry:) dus ik had iedereen gewarned dat hij eraan kwam. En toen ie spawnde, had ie nog net tijd om zich up buffen:P

Toen ginge wij met zn 8e erop :P paar doden van ons , maar hij was ook dood :D

ps: 1 uur later, toen ik met cls alleen was, kwam ie ons wel ownen:P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 30-12-2005 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Ben nu bijna lvl 23 maar kan nog niet veel bijzonders. Hunter schiet niet op omdat mn level te laag is, Merchant zelfde verhaal al die mobs kan ik niet snel genoeg afmaken en al helemaal niet in de buurt bij Downhang.

Ook schiet mn bow uber traag sinds die kerst patch, ben daarom atm maar aan het spelen met een blade user daar merk ik niet zoveel van die lage attackspeed. Maarja dies nu nog maar op lvl 13..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129606

Hoi, ik speel op de Troy server en onder het motto; hoe meer zielen, hoe meer vreugd is mijn IGN = Kingcactus. :)

Ik ben een jaar geleden gestopt met Final Fantasy XI online, na dit 2 jaar lang te hebben gespeeld. Uiteraard begon het na al die tijd weer een beetje te kriebelen en kwam ik hier deze threat tegen over Silkroad.
Tot nu toe een leuke game! Ik ben nog maar lvl12 maar het valt me niks tegen, wat ik echt mis is de mogelijkheid om te craften en wat meer diversiteit in het uiterlijk van de armors en weapons.
Hopelijk bieden de hogere levels wat meer uitbreiding, ik heb begrepen dat de game meer open wordt vanaf lvl20.

Een goede party of guild is altijd handig dus ik wil wel aan het lijstje toegevoegd worden. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pffffffffff, had ik een mooie Seal of Star Blade en Shield gekocht... Zijn ze vanavond verwijderd van de servers omdat ze gehacked zouden zijn :(...Nu moet ik een nieuwe Blade en Shield hebben :(...

(op Troy btw)

Om afscheid te nemen:
:'(
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~maff/div/so6.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~maff/div/so7.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~maff/div/so8.JPG

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 5832 op 30-12-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5832 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 15:47:
pffffffffff, had ik een mooie Seal of Star Blade en Shield gekocht... Zijn ze vanavond verwijderd van de servers omdat ze gehacked zouden zijn :(...Nu moet ik een nieuwe Blade en Shield hebben :(...
Wat is dat voor onzin>? Ik heb mn SoS item nog:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 15:51:
[...]

Wat is dat voor onzin>? Ik heb mn SoS item nog:)
Nou ja mischien is mijn account ook wel gehacked? zal het wel nooit te weten komen. Ook geen zin om er achter aan te gaan. Iemand van de Troy Guild ff een leuke blade & shield voor me LVL22/23? Gisteren net wat van die dingen verkocht :( :(

btw add me ff aan de Troy Guild in de startpost, zit er al sinds het begin in
GoT Nick - IGN
Mafferik - maff

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 5832 op 30-12-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:29
toen ik vanochtend inlogde was ik ook opeens mn seal of star necklace kwijt, geen flauw idee waar het gebleven is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

pfoe! ben ik blij dat ik eergister mn SoS wristlet heb verkocht.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Waarschijnlijk hebben ze gewoon een aantal SoS items verwijderd , denkend dat het dupes waren. Via de site kon je jezelf GM maken (SQL injection),en zo dus items make, godmode, monsters spawnen etc. Dat hebben ze nu gefixed, en nu verwijderen ze waarschijnlijk items met dezelfde ID ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158573

Hey heeft iemand SoS blade/sword voor me ik ben lvl 16 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Heeft er iemand misschien al een idee wanneer je je weer mag registereren? Ik vindt zit zwaar kut wou graag joinen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat voor error heb je? als het wrong factor is called is moet je je firewall uit zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Foutje in de sp:

Level 22 - http://img502.imageshack.us/img502/4342/236bw.jpg
1. Hunt 60 Demon Horses.
2. Get 50 Demon/Devil Horse horseshues.
3. Get 200 Hyungno Soldier flags.
4. Get 200 Hyungno Ghost flags.

moet zijn:

Level 23 - http://img502.imageshack.us/img502/4342/236bw.jpg
1. Hunt 60 Demon Horses.

Op vele sites staat dat voor 23 en niet 22 ;).

BTW zet me ook aub in de Sp onder aege
IGN: brantje

[ Voor 6% gewijzigd door Brantje op 31-12-2005 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Brantje schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 09:36:
Foutje in de sp:

Level 22 - http://img502.imageshack.us/img502/4342/236bw.jpg
1. Hunt 60 Demon Horses.

moet zijn:

Level 23 - http://img502.imageshack.us/img502/4342/236bw.jpg
1. Hunt 60 Demon Horses.

Op vele sites staat dat voor 23 en niet 22 ;).

BTW zet me ook aub in de Sp onder aege
IGN: brantje
klopt inderdaad ja, ik ben 22 en heb hem niet gehad.. danku ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158573

Anoniem: 158573 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 20:17:
Hey heeft iemand SoS blade/sword voor me ik ben lvl 16 ???
Iemand die daaraan kan komen ?
Armor of schilden mogen ook ik wil er ook voor betalen maar heb niet veel k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Ik had nog een idee voor de SP.
Zet de namen van de quests er ook ff bij, dat is wel zo makkelijk :).
En het aangerade lvl voor de quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156661

uhm nu heb ik tog een vraag ik heb kunnen vinden waar die elixers voor dienen. en datje ze voor aardig wat geld kan verkopen nu heb ik er een voor shield maar is er ook ergens een list te vinden met de prijsen per soort elixer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:20
Zijn allemaal hetzelfde waard voor zover ik weet.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
NitroX infinity schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:30:
Zijn allemaal hetzelfde waard voor zover ik weet.
Behalve weapon elixer..

Weapon elixers zitten rond 200k en de rest rond 35k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Sommige mensen op Aege verkopen echter hun weapon elixer voor ~10k!
helaas was ik net te laat :(
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slowchat en geen offtopic replies.
Geen meldingen in de trant van 'server Y is down / ik kan niet connecten naar server X'.
Hou het nuttig, interessant en leuk voor elkaar.