Aan iedereen die op Troy speelt,
Ik heb wat zitten praten met Viperian hobsie en Stellios en iedereen is het er mee eens dat de guild nu wel mag komen
Alleen zitten we nog met een aantal probleempjes:
1. We moeten we allemaal bij elkaar zien te komen voor het geld/de invites
- Nou had ik als voorstel dat we morgen op een afgesproken tijd bij elkaar komen in Jangan
ik had 7 uur in gedachten als iemand niet kan graag ff melden.
2. Communicatie we kunnen alles wel via het got forum doen maar dat wordt een hele rompslomp
aan berichten gericht aan een gelimiteerd aantal mensen/individuen.
- Hobsie heeft een ventrillo server opgezet voor ons (ip weet ik niet meer) en is bereid een Irc
kanaal op te zetten en een website te maken voor de guild.
3. Guildleader wie wil de leiding op zich nemen dit moet een persoon zijn die vaak ingame is en
er niet zomaar mee kapt en de rest van de clan niets meer kan omdat de leader spoorloos is.
- Ik zou de leiding wel op me willen nemen ben in verschillende Mmorpg’s 2nd leader geweest
maar regelde altijd meer dan de guildleader zelf lol.
Als er iemand is die zegt het lijkt mij heel erg leuk om de leader te zijn of wil heel graag leader
zijn dan moet hij/zij dat even melden ik wil mezelf zeker niet tot leader bombarderen dus als
iemand leader wilt worden spot is in principe nog vrij ik doe het alleen als er niemand anders is
die wilt.
4. Clan naam Wat wordt de naam van de clan? Na even met hobsie en stellios gebabbeld te
hebben kwamen we er alle 3 achter dat een we een tweakers/got naam niet echt origineel
vonden.
- We kunnen doen dat iedereen een clannaam post en dat we de leukste eruit pikken dmv stemmen ofzo.
Kortom morgen 19:00 uur meeten in jangan
Als er suggesties of opmerkingen zijn of als iemand een goed meeting point weet ingame laat het even weten laat ook even weten of je kunt of niet.
Ik hoop dat hobsie irc kanaal nog voor morgen kan regelen kunnen we daar ff fijn babbelen
Mijn clannaam suggestie is: Elysian knights