[MMORPG]Silkroad Online, deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.707 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138411

yeah! nog meer gotters op Troy :)

ik starte net silkroad op en hij begon met updaten, volgens mij is dat voor dat x-mass event :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-05 17:00
<---Vanuit school
Yup ik had m vanochtend ook nog ff aangezet zag um ook updaten is voor het kerstevent :D

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 22:18

bonzz.netninja

Niente baffi

idd, de filenames zijn santa_zusenzo.ditte

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03:39
Thief job is echt te vet :P. Ben nu lvl 2 thief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:43
Anoniem: 161376 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:04:
leuk leuk :)

Effectz, Stellios en ik zijn van plan een got guild te maken op troy, en jullie zijn natuurlijk van harte welkom. Het got gehalte is namelijk best wel laag op troy ivm aege, best wel jammer.
Wat moet er eigenlijk gebeuren om een Clan aan te maken. Waarschijnlijk weer een geld kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161376

we zoeken idd nog sponsors, kost namelijk 500.000 goud :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Anoniem: 161376 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:50:
Peanuts ;)

Ik weet niet met hoeveel mensen we zijn, maar dat kan ik makkelijk opbrengen. Op het moment heb ik namelijk 250.000. Gewoon blijven hunten. Moet alleen een heleboel zooi verkopen, dan heb ik makkelijk 100.000 meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153309

Was wel lachen laatst, ik reed op mijn paard ergens heen en toen zag ik iemand een thief neerslaan en daar viel iets uit, bleek het een garment armor van lvl 37 te zijn :D Daar was ik nogal blij mee verrast mee aangezien ik lvl 13 ben en ik dat ding voor 37K kan verkopen bij de blacksmith :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155988

waar is de event So-Ok
kheb namelijk wel al zon jewelery box maar bij de normale So-Ok doet ie niks
heb het wel over de stad jangan
kwil mijn santa outfit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5832

Anoniem: 155988 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:18:
waar is de event So-Ok
kheb namelijk wel al zon jewelery box maar bij de normale So-Ok doet ie niks
heb het wel over de stad jangan
kwil mijn santa outfit
ten zuiden van de kerstboom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-06 14:32

scorpie

Supra Addict

Hehe, begint goed:

---------------------------
Silkroad Online
The server is in examination or out of working time. Connect http://www.silkroadonline.co.kr to see more information.
OK

edit:
Nou, de server Xian, waar ik dus op speelde, is gecrashed, en ze hebben de data van een week geleden teruggezet, allemaal quests terug die ik in de tussentijd met moeite heb kunnen doen :(
Leuk spel, maar nu heb ik het echt wel gezien, kan straks weer 500 monsters killen omdat ze allemaal niet zo'n bepaald item laten vallen waarvan ik er 10.000 van moet verzamelen 8)7.

[ Voor 41% gewijzigd door scorpie op 20-12-2005 19:00 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

kan je mooi op Aege beginnen waar alle tweakers zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb sinds het weekend enorme last van lag, echt alles gaat traag en mijn char reageert pas na een paar seconden... 8)7 8)7 :|

hebben jullie dat ook of ben ik de enige?

ik speel trouwens op Aege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:59

Pieroman

/me

Aege is volgens mij een zeer drukke server, ik kom er soms ook gewoon niet op. Ik ben trouwens zelf ook begonnen en ben nu lvl9 :)

Ingame Bobbelman^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162829

heb idd ook last van de lag de laatste dagen, mijn skills doen het dan pas na enkele seconden. Ik ben een beetje aan het proberen wat voor char ik uiteindelijk wil maken. Ik wilde graag vragen wat eigelijk het makkelijkst is. Ik heb nu een soort van warrior met alleen level points op health. ik heb skill points op vooral het weapon gedeelte omdat ik een blade gebruik en die zou beter zijn met physical ipv mental. Is dit aan te raden? of is het verstandig om ook wat naar fire dmg bijvoobeeld te doen? Zeg het me spoedig aub ben nu lvl 14

IGN: Juiceh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Anoniem: 162829 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:26:
heb idd ook last van de lag de laatste dagen, mijn skills doen het dan pas na enkele seconden. Ik ben een beetje aan het proberen wat voor char ik uiteindelijk wil maken. Ik wilde graag vragen wat eigelijk het makkelijkst is. Ik heb nu een soort van warrior met alleen level points op health. ik heb skill points op vooral het weapon gedeelte omdat ik een blade gebruik en die zou beter zijn met physical ipv mental. Is dit aan te raden? of is het verstandig om ook wat naar fire dmg bijvoobeeld te doen? Zeg het me spoedig aub ben nu lvl 14

IGN: Juiceh
Fire of Cold erbij is slimmer.
Scorperito schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:37:
Hehe, begint goed:

Silkroad Online
The server is in examination or out of working time. Connect http://www.silkroadonline.co.kr to see more information.
OK

edit:
Nou, de server Xian, waar ik dus op speelde, is gecrashed, en ze hebben de data van een week geleden teruggezet, allemaal quests terug die ik in de tussentijd met moeite heb kunnen doen :(
Leuk spel, maar nu heb ik het echt wel gezien, kan straks weer 500 monsters killen omdat ze allemaal niet zo'n bepaald item laten vallen waarvan ik er 10.000 van moet verzamelen 8)7.
Niet zeuren, je krijgt nu 4x zoveel drops en 2x zoveel exp en gold, voor 2 weken. De rollback was 1 week, dus kan je 400% van je exp en 800% van je items terug halen..

[ Voor 41% gewijzigd door Ilya op 20-12-2005 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95617

Hey mensen,
Ik doe ook mee met silkroad online nu :)
Mijn IGN is Viperian en ik zit in Troy (kben lv20 :*) )
Ik heb al een paar mensen ontmoet van GoT
Beter dat we ff een clan maken, t word vast gezellig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62601

zo een hoop noobs op silkroadonline, ben lekker boven de lvl 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Vriendelijk verzoek
Leuk voor je dat je level 35 bent, maar het draagt niets bij aan het topic. En "noobs"..ligt er maar aan hoeveel tijd je wil en hebt te besteden aan het spelen.

Geldt dus voor iedereen

[ Voor 12% gewijzigd door Ilya op 20-12-2005 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Anoniem: 95617 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:45:
Hey mensen,
Ik doe ook mee met silkroad online nu :)
Mijn IGN is Viperian en ik zit in Troy (kben lv20 :*) )
Ik heb al een paar mensen ontmoet van GoT
Beter dat we ff een clan maken, t word vast gezellig 8)7
Leuk, maar de volgende vraag is altijd, hoe gaan we het organiseren. Wie is er vaan genoeg online om clan leader te zijn. Ik iig niet want ik speel voor mijn lol. Daarnaast heb ik naast het spel ook nog een leven :P
TheFrozen schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:58:
Vriendelijk verzoek
Leuk voor je dat je level 35 bent, maar het draagt niets bij aan het topic. En "noobs"..ligt er maar aan hoeveel tijd je wil en hebt te besteden aan het spelen.

Geldt dus voor iedereen
Touche... :+

[ Voor 25% gewijzigd door Cardinal op 20-12-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Ik stel voor dat iemand leader is en 100k in de pot stopt. Daarbij nog 4 co-leaders, die ook 100k doneren en dan hoeven ze alleen nog maar bij elkaar te komen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
zijn er eigenlijk op Aege guilds van alleen GOT members?
Ik dacht dat Reborn dat was, maar ik sprak er één en die wist niks van GOT.....

misschien wordt het tijd voor een GOT only guild op Aege })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardinal808 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:23:
[...]

Peanuts ;)

Ik weet niet met hoeveel mensen we zijn, maar dat kan ik makkelijk opbrengen. Op het moment heb ik namelijk 250.000. Gewoon blijven hunten. Moet alleen een heleboel zooi verkopen, dan heb ik makkelijk 100.000 meer.
woei ik ben lang zo rijk niet, maar dat komt meer omdat ik in het begin nooit de moeite heb genomen om een shop te runnen. Ik verkocht gewoon alles bij de NPC om daarvan stuff te kopen, maar ik heb in tussen het licht gezien :+ en al een aantal shops gedraait.

verder loopt effectz een beetje trader te spelen en daar hopen we ook wat mee te gaan verdienen, dus guild komt eraan :)
Vriendelijk verzoek

Geldt dus voor iedereen
pwned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Anoniem: 161376 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 00:28:
[...]

woei ik ben lang zo rijk niet, maar dat komt meer omdat ik in het begin nooit de moeite heb genomen om een shop te runnen. Ik verkocht gewoon alles bij de NPC om daarvan stuff te kopen, maar ik heb in tussen het licht gezien :+ en al een aantal shops gedraait.

verder loopt effectz een beetje trader te spelen en daar hopen we ook wat mee te gaan verdienen, dus guild komt eraan :)
Nou, het meeste komt niet van shops, maar gewoon killen en vooral geld oprapen, ook van mensen die dat niet doen. Maar uiteindelijk leveren de shops het meeste op. Daarnaast gaat het ook lekker snel. Mijn records staat op 10 items binnen 30 minuten verkocht. Ik dacht eerst nog dat mijn shop eruit was geknald, maar kennelijk wordt de shop opgeheven als je uitverkocht bent. :P

Vooral armors en wapen (level 16-18) zijn erg in trek en goede wapens (critical of stats) kunnen makkelijk voor meer dan de shop prijs verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
Dat idee van TheFrozen spreekt me wel heel erg aan een leader en 4 Co-leaders ik kan op dit moment zo 100/150k Doneren voor de clan.

Maarja dan de vraag wie er leader moet worden?
Ik zou opzich het leiderschap wel op me willen nemen ben iedere dag online vaak ook nog langer dan goed voor me is lol.

Maar ik ben zo hoog lvl nog niet lvl 21 nu bijna 22 dus als er iemand hoger level is/nog vaker speelt dan moet ie het maar zeggen.

Maar het klinkt iedergeval veel belovend allemaal toen ik begon met spelen d8 ik dat komt nooit goed :D
Ook eg veel plezier gehad gister tijdens het caravan systeem met Stellios en viperian eerste trade geslaagd tweede trade werden we neergehaald door een lvl 21897498247 hunter lamer lol :P

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
ZypherNL schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:18:
Dat idee van TheFrozen spreekt me wel heel erg aan een leader en 4 Co-leaders ik kan op dit moment zo 100/150k Doneren voor de clan.

Ik zou opzich het leiderschap wel op me willen nemen ben iedere dag online vaak ook nog langer dan goed voor me is lol.

Maar ik ben zo hoog lvl nog niet lvl 21 nu bijna 22 dus als er iemand hoger level is/nog vaker speelt dan moet ie het maar zeggen.
Wie de leader wordt zal me een zorg zijn. Meestal is dat ook niet zo'n probleem. Ik weet niet hoe het zit met rechten binnen een clan van Silkroad. Als namelijk de leader om een willekeurige reden niet meer online komt, de rest van de clan geen controle meer heeft is mijn grootste zorg.

Daarnaast vergt de organisatie (betalingen, tijdstip etc) meer problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZypherNL schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:18:

Maar het klinkt iedergeval veel belovend allemaal toen ik begon met spelen d8 ik dat komt nooit goed :D
Ook eg veel plezier gehad gister tijdens het caravan systeem met Stellios en viperian eerste trade geslaagd tweede trade werden we neergehaald door een lvl 21897498247 hunter lamer lol :P
Dan moeten we maar eens met elkaar om de tafel gaan zitten en overleggen. Ik zelf zou ook graag wat willen doneren maar heb gewoon niet veel :/ dus ik kan elke vorm van leaderschap wel vergeten :D

enfin als ik het zo hoor zijn wel al aardig opweg naar de half miljoen, dus we kunnen in principe binnenkort een clannetje starten, zou wel nijs zijn. ik heb trouwens ook al een teamspeakje gefixed kunnen we lkr ingame blaaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Anoniem: 161376 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:57:
[...]
enfin als ik het zo hoor zijn wel al aardig opweg naar de half miljoen, dus we kunnen in principe binnenkort een clannetje starten, zou wel nijs zijn. ik heb trouwens ook al een teamspeakje gefixed kunnen we lkr ingame blaaten :P
Teamspeak heb ik al eens geprobeerd, maar dat is gewoon bagger. Kan je beter conference call van skype gebruiken. :P (als iemand betere alternatieven weet :? )Het half miljoen moet niet echt een probleem vormen.

Mijn vraag is hoe het zit met de animo. Als er namelijk 10 mensen zijn die graag in een clan willen zitten de kosten nog maar op 50K per persoon.

Naar waar ik kan tellen zijn er echter maar 4 personen die op Troy spelen. (Hobsie, ZypherNL, polo1987 en ik)Dus dan zou het 125K worden, das een hoop meer.

offtopic:
polo1987 is een persoon die veel op GoT zit maar vaak amper wat post, maar wel iemand die veel actief is met Silkroad

[ Voor 18% gewijzigd door Cardinal op 21-12-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
cardinal808 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:35:
[...]
Naar waar ik kan tellen zijn er echter maar 4 personen die op Troy spelen. (Hobsie, ZypherNL, polo1987 en ik)Dus dan zou het 125K worden, das een hoop meer.
1.Hobsie
2.ZypherNL
3.Pollo1987
4.Stellios
5.ViperXGT
6.Cardinal808

Dus zou het 83k Worden dat is wel te doen denk d8 ik :D

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zich wil ik ook wel meedoen, maar ik speel maar een uurtje per dag ofzo, en ben nog maar level 15 op Troy (Level 17 op Xian) maar ik kan wel een gast meenemen die is nu geloof ik level 21. Toch weer 2 man erbij, scheelt weer gold :).

en over teamspeak/skype en andere meuk... beter gebruik je Ventrilo! liefst oude versie _/-\o_

Ik zal die andere gast ff aanspreken vanmiddag/vanavond als hij er is. Volgens mij speelt hij 24/7, dus dat komt wel goed voor jullie uit :P.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 5832 op 21-12-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
Anoniem: 5832 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:55:
Op zich wil ik ook wel meedoen, maar ik speel maar een uurtje per dag ofzo, en ben nog maar level 15 op Troy (Level 17 op Xian) maar ik kan wel een gast meenemen die is nu geloof ik level 21. Toch weer 2 man erbij, scheelt weer gold :)
Doen!

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zich wil ik ook wel meedoen, maar ik speel maar een uurtje per dag ofzo, en ben nog maar level 15 op Troy (Level 17 op Xian) maar ik kan wel een gast meenemen die is nu geloof ik level 21. Toch weer 2 man erbij, scheelt weer gold :).

en over teamspeak/skype en andere meuk... beter gebruik je Ventrilo! liefst oude versie _/-\o_

Ik zal die andere gast ff aanspreken vanmiddag/vanavond als hij er is. Volgens mij speelt hij 24/7, dus dat komt wel goed voor jullie uit :P.
ik ben ook nog maar lvl 17 hoor :P ik heb het op het ogenblik heel druk met school en speel ook niet veel, maar kerstvakantie komt eraan :+

Maar als die gast mee wil doen zitten we al op 8 man is alweer 62500 de man, prima dacht ik zo.

Persoonlijk vind ik skype ook een betere sound hebben dan ts/vent. alleen nadeel is dat je iedereen steeds moet uitnodigen voor een vergadering. Bij ts/vent join je gewoon de channel :) anyway ik hoor meer mensen zeggen dat vent beter is dan ts dus ik zal ff kijken of ik die kan fixen, zal geen probleem zijn schat ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Dan komt nu de vraag of het een GoT only clan wordt :)

1.Hobsie (level 17)
2.ZypherNL
3.Polo1987 (level 21)
4.Stellios
5.ViperXGT
6.Cardinal808 (level 20)
7.Mafferik (level 15)

Laten we stellen dat de gene met het hoogste level niet de leader hoeft te zijn. Ik weet namelijk zeker dat polo1987 geen zin heeft in dat gezeur. :p

[ Voor 45% gewijzigd door Cardinal op 21-12-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardinal808 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:25:
[...]

Hmm dus alle members moeten zich eerst reggen op GoT voordat ze lid mogen worden, kom dat nemen we op in de statuten :Y)

Nee lol ik ben eigenlijk wel voor, this gewoon gaaf GoT only te zijn, ipv dat we iedereen gaan aannemen. We hebben nu al een toffe groep en er komen ongetwijfels meer lui bij, we kunnen het prima redden zo is mijn opinie

Lijst update:

1.Hobsie (level 17)
2.ZypherNL (level 21)
3.Polo1987 (level 21)
4.Stellios (level 20)
5.ViperXGT (level 20)
6.Cardinal808 (level 20)
7.Mafferik (level 15)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 161376 op 21-12-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn ingame nick is "maff" btw.
Die van me maatje: Guillermo (mocht je em tegen komen, zeg maar dat ie een guild joined >:). al denk ik dat ik em eerder tegen kom via ventrilo/MSN/IRC/Telefoon/IRL ;))

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 5832 op 21-12-2005 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131087

Ben zelf een die-hard GW speler, maar om eens een keer een kijkje te nemen in een meer open wereld heb ik Silkroad op mijn pc staan. Nu een paar keer aangelogged en het is druk, erg druk. Niet dat dat de pret mag drukken, moet zelfs zeggen dat dat mij wel aanspreekt, echter deze drukte heeft ook een nadeel. Als ik ff een uurtje wil spelen dan kom ik niet op de server.

Ik weet dat het gratis is, dus echt raar is het niet, maar hoe gaan jullie daar nu mee om? Gewoon de hele tijd online blijven? Of is er een ander trucje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131087 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:07:
Ben zelf een die-hard GW speler, maar om eens een keer een kijkje te nemen in een meer open wereld heb ik Silkroad op mijn pc staan. Nu een paar keer aangelogged en het is druk, erg druk. Niet dat dat de pret mag drukken, moet zelfs zeggen dat dat mij wel aanspreekt, echter deze drukte heeft ook een nadeel. Als ik ff een uurtje wil spelen dan kom ik niet op de server.

Ik weet dat het gratis is, dus echt raar is het niet, maar hoe gaan jullie daar nu mee om? Gewoon de hele tijd online blijven? Of is er een ander trucje?
's avonds 's nachts en 's morgens kom ik der meestal makkelijk op, alleen 's middags is het wel eens een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het verschilt heel erg bij mij in hoe snel ik op de server ben. De ene keer direct andere keer duurd het (maar) 10minuten. En zodra ik erop ben blijf ik er ook een poosje op, ghehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Het ergste wat er kan gebeuren is een keiharde disconnect van de server. Als een login niet lukt, dan rustig met tussenpozen op connect drukken. Resultaat is dat je minder vaak die disconnect krijgt. Silkroad werkt niet zoals Rose, waarbij er op een gegeven moment een loginscript was om er doorheen te komen.

Dit is meer een kwestie van geluk hebben, de enige tactiek die ik gebruik is geduld hebben en volhouden. Meestal kom ik meteen binnen, in het ergste geval duurt het een minuut of 5 voordat ik binnen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145261

Nou nou nou ? Geen log-in script voor Silk ? |:( . Echt wél . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163828

lievie maffje heeft een beetje overdreven :X :D :*

Ik ben dus die gast die "24/7" speelt, kugh kugh :D

Nja ik speel dus ook silkroad, op troy, ben een lvl 17 pure mage archer, dus nix op str alles op int.

Handig voor partys ;-)

Maar ik zou dus graag willen joinen in de guild!!! lijkt me gaaf :D en inderdaad : en over teamspeak/skype en andere meuk... beter gebruik je Ventrilo! liefst oude versie _/-\o_ als het goed is heb ik dan wel een ventrilo server!

Mijn character heet btw : guillermo

Adios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Het moet niet gekker worden hier :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D'er zijn nog 2 plekken over in Reborn , liefst 20 + members . We spelen in Aege :) , dus als je interesse hebt laat maar een berichtje achter .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

nouja uiteraard, ik heb alleen geen geld, en ben slechts level 13

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
ik ben lvl 19 26% op dit moment, pure strengt.
ik zou graag willen joinen :D
ik heb deze week nog wel school maar daarna heb ik anderhalve week vakantie :9~

mijn IGN: future_

ik speel op Aege

[ Voor 19% gewijzigd door SOEFuture op 21-12-2005 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163828 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:57:
[...]
Maar ik zou dus graag willen joinen in de guild!!! lijkt me gaaf :D en inderdaad : en over teamspeak/skype en andere meuk... beter gebruik je Ventrilo! liefst oude versie _/-\o_ als het goed is heb ik dan wel een ventrilo server!
Tof tuurlijk mag je joinen, gaaf zelfs :) zelf heb ik ook een vent server opgezet alleen wel de nieuwste versie oude versie heb ik zo niet, dus als jij die wel hebt goeie zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Anoniem: 163828 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:57:
[...]

lievie maffje heeft een beetje overdreven :X :D :*

Ik ben dus die gast die "24/7" speelt, kugh kugh :D

Nja ik speel dus ook silkroad, op troy, ben een lvl 17 pure mage archer, dus nix op str alles op int.

Handig voor partys ;-)

Mijn character heet btw : guillermo

Adios
owja?! en ik dan!?! :D

ik wil ook! nu op level14 geloof ik...

speel niet zo heel veel nog, maar als ik weer wat tijd heb, ben ik wel veel online te vinden :)

en die ventrillo server die guillermo kan regelen, gaat niet door, da's namelijk een servertje die bij mij op mn werk staat, en daar zitten we niet op veel dataverkeer te wachten!
(ding is er neergezet voor af en toe een potje CS in de avonduren)

edit:
owja, ingame name is: Dwergster_NL

[ Voor 4% gewijzigd door GeleFles op 21-12-2005 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

mm en toen wilde opeens silkroad online niet meer starten (prog reageert niet meer bij starten) en is de website ook onbereikbaar geworden......zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad :/

Ik helemaal in de stress net met die foutmelding *my precious silkroad*
Dacht dat het aan men pc lag of dat er een fucked update was binnengekomen oid.
ik 2x reinstall maarnee...site idd ook down :-P

Silkroad was stiekem gewoon een 6 maanden hoax? en kost nu 30 euro per maand ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Anoniem: 145261 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:12:
D'er zijn nog 2 plekken over in Reborn , liefst 20 + members . We spelen in Aege :) , dus als je interesse hebt laat maar een berichtje achter .
bonzz.netninja schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:15:
nouja uiteraard, ik heb alleen geen geld, en ben slechts level 13
SOEFuture schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:28:
ik ben lvl 19 26% op dit moment, pure strengt.
ik zou graag willen joinen :D
ik heb deze week nog wel school maar daarna heb ik anderhalve week vakantie :9~

mijn IGN: future_

(moet nu sporten, ben rond 10 uur weer terug)
Met het werven van mensen heb ik geen problemen, alleen misschien handig voor de mensen die bij een clan willen om even te laten weten op welke server ze spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
ik speel op Aege :+ en ik ga nu proberen online to komen... 8)7 :X

IGN future_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo1987
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-03 10:05
Anoniem: 161376 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:50:
500.000 goud met zijn allen?

dat is het een eitje, want ik heb zelf alleen al 420.000 en als ik nog wat verkoop kom ik makkelijk aan de 500.000. :9

geld moet dus geen probleem zijn >:)

als je me zoekt: kijk op TROY
IGN: Crazy_Ivan
cardinal808 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:25:
[...]

1.Hobsie (level 17)
2.ZypherNL
3.Polo1987 (level 21)
4.Stellios
5.ViperXGT
6.Cardinal808 (level 20)
7.Mafferik (level 15)

Laten we stellen dat de gene met het hoogste level niet de leader hoeft te zijn. Ik weet namelijk zeker dat polo1987 geen zin heeft in dat gezeur. :p
en dat klopt, ik heb ook nog een gewoon (druk) leven, en speel voornamelijk voor de lol.

[ Voor 51% gewijzigd door polo1987 op 21-12-2005 23:15 ]

Systems Specs

wel geteld hebben we dan 9 man voor een GoT guild op troy, geld was ook geen probleem polo betaald :+

Verder zal ik asap een vent server online zetten aangezien daar de voorkeur voor was, morgen zal ik het wel ergens gefixed hebben. Dan rest ons alleen nog een naampje :9

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Ok ik heb even zitten debuggen, en ik ben er achter gekomen hoe jer weer online kan..

Gooi deze entry in je system32\drivers\etc\hosts file:
222.111.150.111 gwgt1.joymax.com

En start silkroad met deze executable:
http://www.rainbowfox.com/temp/hook.exe

:)

• SOEFuture
  • Niet online
Goed nieuws!!
kom er net achter dat silkroad het weer doet!!! :D
vanmiddag weer spelen, moet nu eerst naar school 8)7

Hey TheFrozen

mag ik ook ff in de lijst van de begin post? :) zou ik leuk vinden

Anoniem: 95617 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 09:27:
Hey TheFrozen

mag ik ook ff in de lijst van de begin post? :) zou ik leuk vinden
Moet je wel even zeggen op welke server je speelt en je IGN :), ik weet dan dat je op troy speelt maar je IGN weet ik niet helemaal precies.

Anoniem: 103718

Anoniem: 145261 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:48:
Nou nou nou ? Geen log-in script voor Silk ? |:( . Echt wél . :)
idd autohotkey werkt erg goed :D

voor diegene waarbij skillroad crashed bij het starten...:
The crash problem at launcher start is a DNS resolving problem.

Caution : When they will change the DNS or update silkroad.exe, you will need to undo this.

This works for lots of people, but NOT everybody.

Windows XP fix :
With C:\WINDOWS\NOTEPAD.EXE
Open C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts
Add in the file 222.111.150.111 gwgt1.joymax.com
Save it and retry the launcher.
Notepad may not save it directly. If it doesn't, save your updated files as "host.txt", move the original host file to another folder, and remove the ".txt" on your updated file.

And no more crash on Silkroad.exe!

Ik was gister ff in thief town geweest en heb daar zo'n mooi zorro pakje gekocht :D Kzie ook dat veel mensen hier al aardig wat cash hebben. bij mij vliegt het geld er net zo hard weer uit als het erin komt :/. kzal vanaf nu eens mij cash flow beter in de gaten houden, en af en toe een stalletje opzetten. gister was ik beetje met de trader job aan stoeien, en ben 2x gekilled door die gekke beesten in de woestijn ;(. volgende keer toch maar wat mensen meenemen op de trip :P

• Ilya
  • Niet online
Anoniem: 145261 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:12:
Add Clitoris en kick CuteRukia aub.

Voortaan iedereen graag ook de server die hij speelt erbij zetten... bv Dwergster_NL..

[ Voor 15% gewijzigd door Ilya op 22-12-2005 12:46 ]

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

TheFrozen schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:45:
[...]

Add Clitoris en kick CuteRukia aub.

Voortaan iedereen graag ook de server die hij speelt erbij zetten... bv Dwergster_NL..
ik, guillermo en maff spelen op troy server...

• SOEFuture
  • Niet online
sinds kort heb ik enorme lag op Aege, ik word er helemaal gek van 8)7

is dat op Troy ook zo? anders ga ik op die server opnieuw beginnen :9

Frozen , Rukia is der al een lange tijd uit , als je me ff pmt ingame invite ik je wel :) ben nu in donwhang aant afken .

Anoniem: 36835

Die lag is vreselijk...het is een soort bug sinds de xmas update.
Gister avond was alles weer goed, en dan vandaag na server check weer attack speed-lag :(

SOEFuture schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:03:
sinds kort heb ik enorme lag op Aege, ik word er helemaal gek van 8)7

is dat op Troy ook zo? anders ga ik op die server opnieuw beginnen :9
ik heb echt geen last van constante lag. uiteraard in de stad loopt het niet 100% soepel maar dan kan ik mee leven. Tijdens beestje slachten heb je afentoe dat ie blijft hangen, af en toe zwaar klote momenten, maar verder draait prima @ hier.

• SOEFuture
  • Niet online
Anoniem: 158573 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:43:
Hey , ik kan niet in die servers komen ik wil in Xian .
Er staat Cannot connect due to server traffic, wat kan ik daar aan doen ??
niks, gewoon blijven proberen :P je komt er na een paar keer proberen wel in
Anoniem: 161376 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:39:
ik heb echt geen last van constante lag. uiteraard in de stad loopt het niet 100% soepel maar dan kan ik mee leven. Tijdens beestje slachten heb je afentoe dat ie blijft hangen, af en toe zwaar klote momenten, maar verder draait prima @ hier.
dat heb ik ook, dat ie blijft hangen, maar het gebeurd nu veeel vaker dan vorige week :?
Daarnet toen duurde het ook lang voordat mijn character ging aanvallen. ook de snelheid van mijn characters aanvallen was erg verlaagd 8)7

Zoals ik al eerder zei :P

IGN: Viperian
server: Troy

:) plz zet me ff bij die startpost

dan hoor ik er eindelijk bij B) :D :P

volgens mij ligt nu alles plat. als ik de game start geeft hij het bericht: "the server is in examination or out of working time"

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
ik log zonder enkel probleem in op eage

Heb net een snake spear gevonde met een gele naam. er komt ook een paarse gloed vanaf. weet iemand mischien wat dit speartje mij kan opleveren?

Afbeeldingslocatie: http://img511.imageshack.us/img511/7353/sro20051222193626574uu.th.jpg

Ja zet mij ook maar bij de startpost

IGN : guillermo
Server : Troy

Geld is geen probleem.

Lijkt me leuk als de guild er is :)

Anoniem: 36835

Anoniem: 138411 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 19:42:
Heb net een snake spear gevonde met een gele naam. er komt ook een paarse gloed vanaf. weet iemand mischien wat dit speartje mij kan opleveren?

[afbeelding]
Nice... ik denk wel meer dan 300-400k :)

hmm het is wel maar een lvl16 en deze chars hebben nog niet zoveel geld dus denk niet dat je er een hoog bedrag voor zal krijgen. Misschien iemand die wapens spaard ofzo :+, of je mag hem natuurlijk aan mij uitlenen :Y)

• SOEFuture
  • Niet online
Anoniem: 161376 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:09:
[...]

hmm het is wel maar een lvl16 en deze chars hebben nog niet zoveel geld dus denk niet dat je er een hoog bedrag voor zal krijgen. Misschien iemand die wapens spaard ofzo :+, of je mag hem natuurlijk aan mij uitlenen :Y)
lvl16..... waarom doet die spear dan veel meer damage dan mijn lvl 18 spear :?
ik denk dat als mensen van rond de lvl 20 deze spear zien (en dan vooral de stats + het mooie effect) ze hem wel kopen... :9 ik zou um in iedergeval graag willen :9~ maar heb helaas niet genoeg geld :'(
wanneer ik eenmaal genoeg geld heb heb ik vast wel een betere spear/glavie :+

SOEFuture schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:12:
[...]

lvl16..... waarom doet die spear dan veel meer damage dan mijn lvl 18 spear :?
ik denk dat als mensen van rond de lvl 20 deze spear zien (en dan vooral de stats + het mooie effect) ze hem wel kopen... :9 ik zou um in iedergeval graag willen :9~ maar heb helaas niet genoeg geld :'(
wanneer ik eenmaal genoeg geld heb heb ik vast wel een betere spear/glavie :+
hmm daar zit wat in, ik wist zo niet wat de damage stats van mijn wapen was (heb de zelfde lvl16 zonder extra troep). Maar dan kan stellios er nog wel wat voor goud voor vangen, nijse vondst stel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Ik weet ook niet wat dat "Seal of Star" moet voorstellen, heb er zelf een iron shield van. Ziet er wel leuk uit, maar daar houd het al snel mee op ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

had vannacht een stalletje gedraait en die spear erin gezet voor 300k. ik vanmorgen meteen toen ik wakker werd ff kijken, en hij is gewoon verkocht _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

wat krijgen mensen zo gemm. voor zo;n jewel box? ik heb hem gisteren maar verkocht voor 20k maar ik zie ook mensen er 100k of meer voor vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bonzz.netninja schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:00:
wat krijgen mensen zo gemm. voor zo;n jewel box? ik heb hem gisteren maar verkocht voor 20k maar ik zie ook mensen er 100k of meer voor vragen...
je moet wel erg met je geld smijten als je 100k voor zo'n jewel box over hebt. zo zeldzaam zijn die dingen ook weer niet. vind er altijd wel een paar tijdens een hunt. denk dat je voor 20k een mooie deal hebt gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

ja ik verbaasde me er ook over. Zeker omdat het ding eigenlijk gene ruk waard is, tenminste. De so-ok troela gaf me er niks voor...de $#%$%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bonzz.netninja schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:00:
ik heb tot nu toe drie keer een jewel box gehad en het volgende gekregen: santa gloves, scroll waarmee ik voor 30min 500hp erbij had en 2500gold. Dus 20k lijkt me prima bedrag om er voor te krijgen hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OK, ik ben een noob wat betreft dit spelletje.. aan de ene kant had ik geluk dat ik in 2 uur knokken 4 keer een jewel box heb gekregen. Dus voor het eerst een stalletje opgezet, 4 te koop aan geboden. Ik dacht dat ik ze voor 20K per stuk te koop aan. Ik activeer mijn stal en binnen 15 seconden verkocht.. Alle 4 voor 20K. :'(

Goede leerschool zal ik maar denken. (Had een redelijk rijke newbie kunnen zijn. Heb nu 40K op lvl6 met mijn eerste karakter. Te bedenken dat het 80-100K had kunnen zijn).

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 131087 op 23-12-2005 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je had ze alle 4 tegelijk voor 20k verkocht? je kan namelijk ook een stapeltje items splitten, door shift ingedrukt te houden en dan op het item te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
wow :D dan heb ik echt geluk gehad :P heb er 2 voor 90k verkocht :7

ik heb er één zelf gehouden en daar kreeg ik een scroll voor sneller lopen van :+ ook verkocht voor 35k

Wie farmen er trouwens? ik zelf farm een beetje (5lvls ertussen) maar ik lvl echt te traag... 8)7
Als jullie farmen, hoeveel lvls houden jullie ertussen?

[ Voor 3% gewijzigd door SOEFuture op 23-12-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SOEFuture schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:00:
Wie farmen er trouwens? ik zelf farm een beetje (5lvls ertussen) maar ik lvl echt te traag... 8)7
Ik heb in het begin heel erg gefarmd had er zelfs 9lvl tussen :Y) maar lvlen gaat dan uber traag idd, maar heb je wel rete veel sp. Nu verschilt het de ene keer heb ik er 3lvls tussen zitten de andere keer 1. (op dit moment 2). Het hangt er maar net vanaf waar je behoefte aan hebt. Bij hogere lvls heb je uber veel sp nodig en is handig dat je nu al vast wat spaart anders kom je later in de knup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
SOEFuture schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:00:
wow :D dan heb ik echt geluk gehad :P heb er 2 voor 90k verkocht :7

ik heb er één zelf gehouden en daar kreeg ik een scroll voor sneller lopen van :+ ook verkocht voor 35k

Ik niet *looks up*, is een oude screenshot, ik heb al 1100+ maar ik kom die @^!&!#*&$#@*@ server niet in!
Afbeeldingslocatie: http://img400.imageshack.us/img400/9283/sro20051222221846902dk.th.jpg
(Ja, daarom duurde het trainen zo lang Napstar :P )

Ik ben btw _wanhopig_ opzoek naar een rode santahat (female), die so-ok snol geeft me alleen maar crap :(

[ Voor 8% gewijzigd door Ilya op 23-12-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand wat de voordelen zijn van je jobs lvlen? mijn trader job gaat al aardig richting lvl2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheFrozen schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:35:
Ik ben btw _wanhopig_ opzoek naar een rode santahat (female), die so-ok snol geeft me alleen maar crap :(
en ik naar een rode male, kheb al wel 2 blauwe mutsen gekregen van die trien maar ik wil een rode! da snapt ze dan nie ofzo :?. oh en btw kan op het moment niemand op de server kome?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

nee en de website is wederom down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138411 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 11:20:
je had ze alle 4 tegelijk voor 20k verkocht? je kan namelijk ook een stapeltje items splitten, door shift ingedrukt te houden en dan op het item te klikken.
Dit wist ik dus niet.. helaas. Bedankt voor de tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
Aan iedereen die op Troy speelt,

Ik heb wat zitten praten met Viperian hobsie en Stellios en iedereen is het er mee eens dat de guild nu wel mag komen :D

Alleen zitten we nog met een aantal probleempjes:

1. We moeten we allemaal bij elkaar zien te komen voor het geld/de invites
- Nou had ik als voorstel dat we morgen op een afgesproken tijd bij elkaar komen in Jangan
ik had 7 uur in gedachten als iemand niet kan graag ff melden.

2. Communicatie we kunnen alles wel via het got forum doen maar dat wordt een hele rompslomp
aan berichten gericht aan een gelimiteerd aantal mensen/individuen.
- Hobsie heeft een ventrillo server opgezet voor ons (ip weet ik niet meer) en is bereid een Irc
kanaal op te zetten en een website te maken voor de guild.

3. Guildleader wie wil de leiding op zich nemen dit moet een persoon zijn die vaak ingame is en
er niet zomaar mee kapt en de rest van de clan niets meer kan omdat de leader spoorloos is.
- Ik zou de leiding wel op me willen nemen ben in verschillende Mmorpg’s 2nd leader geweest
maar regelde altijd meer dan de guildleader zelf lol.
Als er iemand is die zegt het lijkt mij heel erg leuk om de leader te zijn of wil heel graag leader
zijn dan moet hij/zij dat even melden ik wil mezelf zeker niet tot leader bombarderen dus als
iemand leader wilt worden spot is in principe nog vrij ik doe het alleen als er niemand anders is
die wilt.

4. Clan naam Wat wordt de naam van de clan? Na even met hobsie en stellios gebabbeld te
hebben kwamen we er alle 3 achter dat een we een tweakers/got naam niet echt origineel
vonden.
- We kunnen doen dat iedereen een clannaam post en dat we de leukste eruit pikken dmv stemmen ofzo.

Kortom morgen 19:00 uur meeten in jangan
Als er suggesties of opmerkingen zijn of als iemand een goed meeting point weet ingame laat het even weten laat ook even weten of je kunt of niet.
Ik hoop dat hobsie irc kanaal nog voor morgen kan regelen kunnen we daar ff fijn babbelen

Mijn clannaam suggestie is: Elysian knights

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ZyperNL

Ik weet niet of ik 19.00 red, het zal misschien iets later worden maar dat hoeft geen probleem te zijn lijkt mij. Voor morgen nemen we gewoon ff een tijdelijke channel op irc, pas als we een officiele naam hebben zal ik een vaste channel regelen.
Verder heb ik zelf al een aantal clans geleid als (co)leader, maar dat betreft dan FPSs en geen MMORPG. Zelf wil ik niet voor het leaderschap gaan maar voor co-leader wil ik wel naar soliciteren. Als guildleader wijs ik persoonlijk Zyper aan, en dit omdat hij in mijn ogen veel online/actief is en er ook zin in heeft.

Verder heb ik nog geen clannaam in gedachten, ik zal er eens over brainstormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156661

oke ik had een lvl 16 account op xian maar was reset naar een lvl 9.
die heb ik nog maar ben gestopt met die heb nu een lvl 13 char er bij gemaakt.
echt rijk ben ik niet 25k ofzo :p.

die jewel boxen willen maar niet verkope dus lever ik ze steeds maar in krijg alleen crap :(.

maar ik las dus nu net iets over farmen ...
kan iemand me hier iets meer uitleg over geven want ik heb hier dus nog niets over gehoord :p.

naam op xian > ThuGz

maar zover ik op de xian server heb gezien kanje de jewel box verkope voor 20-30k en de scrolls dieje krijgt voor 30k

als het mij ook nog lukt me hit scroll te verkope voor 30k ben ik weer wat rijker :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156661 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 04:21:
oke ik had een lvl 16 account op xian maar was reset naar een lvl 9.
die heb ik nog maar ben gestopt met die heb nu een lvl 13 char er bij gemaakt.
echt rijk ben ik niet 25k ofzo :p.

die jewel boxen willen maar niet verkope dus lever ik ze steeds maar in krijg alleen crap :(.

maar ik las dus nu net iets over farmen ...
kan iemand me hier iets meer uitleg over geven want ik heb hier dus nog niets over gehoord :p.

naam op xian > ThuGz

maar zover ik op de xian server heb gezien kanje de jewel box verkope voor 20-30k en de scrolls dieje krijgt voor 30k

als het mij ook nog lukt me hit scroll te verkope voor 30k ben ik weer wat rijker :p.
Hier is al een paar keer naar gevraagd, en het staat ook op de site die in de TS staat, hier een linkje: http://www.silkroad-oasis...?page=guides&guide=spfarm. Staat hier vrij duidelijk dus dat moet goed komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thnx voor het antwoord ik snap het nu totaal..
zit ik nu wel te baale dat me mastery level maar 1 level lager is dan me char lvl :p.

op dit moment ice ben ik bezig en force force heb ik staan > heal datje ook andere player kan healen..
en ergens de onderste als het goed is..

en ice heb ik de 1e de sword als het goed is..
shield..
en uhm datje van een afstand kan befriezen en dacht ook de onderste..

gaat verder wel goed krijg nog steeds aardig wat sp.

maar nu nog een vraag alsje voorbeeld een ice attack doet.

verandert dat de drops ?
in het begin kreeg ik aardig wat drops
nu krijg ik vaak niet eens geld of wat anders :(
en xian moet dan nog wel 200% meer geven :/

armor > garmen weet niet of dat iets uitmaakt :p.
maar ik baal er wel van armor laat het heel zelden droppen en die jewel box mja heb er 4 gehad..
nu een hele lange tijd niet een meer gezien terwijl ik zat mensen zie die ze gewoon opstapelen.

mischien is het gewoon bad luck ofzo ? :p. de random system mag me mischien niet eh :D.
maar is er dan iets wat dat controld ofzo ? of is het echt gewoon puur random watje krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@TheGhack

Lekker onoverzichtelijke post :P

anyway, dat overdat droppen dat gaat puur random, en het maakt volgens mij niet uit wat je draagt of met welke attack je aanvalt. Trouwens wat op die site staat dat als je max wil sp farmen je 9 lvls tussen je mastery en LoE moet hebben klopt wel maar dan gaat lvlen erg langzaam. Ik heb er nu steeds max 3 tussen zitten.

Verschil tussen armor is het volgende:
* Je kan armor en protector gemengt dragen, garment niet
* armor biedt beste bescherming tegen physical attack, garment tegen magical en protector zit er tussen in.
* full protector biedt 10% sneller lopen en 10% minder mana verbruik
* full garment biedt 20% sneller lopen en 20% minder mana verbruik

full armor weet ik zo niet O-)

@ZyperNL

Ik heb nog even nagedacht over guildnamen.
Jouwe vind ik opzich wel tof alleen ik vind dat "knight" gedoe altijd zo standaard, ik ben meer voor één woord ofzo :9. Gewoon los Elysian vind ik persoonlijk mooier staan en klinkt lekker, dat is ook belangrijk he :+

Hier mijn vondsten:
1. Levitation
2. Immortality
3. Mindhunters

Vooral Levitation vind ik gaaf :Y)

/edit
De channel op irc is: #got-sko @ quakenet
ik ben nu eerst werken, en hoop er vanavond optijd bij te zijn. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 161376 op 24-12-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

pfoe!

volgens mij moet ik mn mastery level maar eens in de gaten gaan houden....

zit nu op mastery level 34, terwijl mn char maar lvl 15 is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik dacht niet datje mastery lvl hoger kon danje gewoone lvl tog :-/

want bij mij komt er pas weer een lvl up knop als ik een lvl hoger ben bij de skills die ik op zelfde lvl heb als me char ....

erg strange :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
RonnieB82 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 13:14:
pfoe!

volgens mij moet ik mn mastery level maar eens in de gaten gaan houden....

zit nu op mastery level 34, terwijl mn char maar lvl 15 is!
Anoniem: 156661 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 14:34:
ik dacht niet datje mastery lvl hoger kon danje gewoone lvl tog :-/

want bij mij komt er pas weer een lvl up knop als ik een lvl hoger ben bij de skills die ik op zelfde lvl heb als me char ....

erg strange :|
Inderdaad en volgens mij kan je level ook niet hoger dan je gewone level, daarnaast zou het veel te veel SP kosten die je zeker niet hebt bij Level 15. Ik moet naar level 21 en daar ben ik meer dan 100 SP kwijt, dus het is grote Bull@#$% :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ZyperNL

19:00 is een beetje lastige tijd voor mij, aangezien ik om 20:00 een kerstetentje heb. ik kan in principe tot 20:00 aangezien het etentje bij ons thuis is :p. hobsie gaf aan dat hij er niet zeker van is of hij 19:00 gaat halen. mischien een idee om de meeting te verschuiven naar 22:00? dat is voor mij een prettigere tijd.

ik heb nog geen voorkeur voor een clannaam, als er in de loop van de dag nog iets leuks te binnen schiet dan laat ik het wel weten.

en nog ff over de leaderfunctie,
ik word zelf liever geen leader, maar co-leader zie ik wel zitte :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slowchat en geen offtopic replies.
Geen meldingen in de trant van 'server Y is down / ik kan niet connecten naar server X'.
Hou het nuttig, interessant en leuk voor elkaar.