Reg. datum: 13 oktober 2005
[MP3/HDD] Het Creative Zen Vision:M topic
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 13 oktober 2005
Reg. datum: 21 september 2001
quote:Nebuch schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:47:
Wat wel opmerkelijk is.
Mp3Shop en Mp3direqt.nl zijn alletwee onderdeel van Coolblue.nl. Maar direqt kan wel een levertijd geven en mp3shop niet. Dat is toch wel apart. Verder kosten de spelers wel hetzelfde bij beide winkels.
http://www.mp3shop.nl/product/20880
http://mp3.direqt.nl/product-show/20880
zeggen hetzelfde....
"Fuck The Mainstream" You Yell.. We Yell "Fuck The Mainstream, And Fuck The Mainstream Fuckers And Every Other Group That Thinks Like That."
"Fuck The Mainstream" You Yell.. We Yell "Fuck The Mainstream, And Fuck The Mainstream Fuckers And Every Other Group That Thinks Like That."
quote:RoD schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 00:57:
ZoAls je de speler icm remote en AV kabels neemt, kost je dat even zon 75 euro meer. Dat is wel belachelijk duur. Moesten ze zeker compenseren voor de goedkopere speler.
Waar heb je dat gevonden dan? En is dat dan de AV-kabel van creative die bij de speler hoort?
En weet iemand of zo'n docking station veel voordeel heeft, en hoe duur zo'n docking station is?
En dat is niet de AV kabel van Creative, maar dat maakt niet uit. Het is gewoon een standaard 3,5" naar S-video kabeltje. Tis van Belkin en die maken vaak prima producten
Reg. datum: 21 september 2001
quote:RoD schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 12:18:
Klik
En dat is niet de AV kabel van Creative, maar dat maakt niet uit. Het is gewoon een standaard 3,5" naar S-video kabeltje. Tis van Belkin en die maken vaak prima producten
Correctie: is een standaard 3,5 mm naar 2 keer tulp kabeltje. geen AV kabel dus, enkel A
http://www.mp3shop.nl/product/19539/20986
dat is gewoon een AV kabel om je speler aan te sluiten op de stereo, ik d8 dat je het had over zo'n kabel waarmee je hem op tv kan aansluiten. Dat zou ik wel relaxt vinden, een kabel om hem aan me stereo te gooien heb ik ook nog wel liggen, en zoniet kan je ze ook voor een paar euro kopen bij een mediamarkt. Hebben misschien iets maar kwaliteit, maar om 30 euro voor zo'n kabeltje te betalen vind ik wel erg veel.quote:RoD schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 12:18:
Klik
Ze hebben bij mp3shop ook een veel goedkopere "Stereo aansluitkabel 1,5m" die is maar 9 euro
TheTMC wijzigde dit bericht 14-01-2006 13:13 (10%)
quote:TheTMC schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 13:11:
[...]
dat is gewoon een AV kabel om je speler aan te sluiten op de stereo, ik d8 dat je het had over zo'n kabel waarmee je hem op tv kan aansluiten. Dat zou ik wel relaxt vinden, een kabel om hem aan me stereo te gooien heb ik ook nog wel liggen, en zoniet kan je ze ook voor een paar euro kopen bij een mediamarkt. Hebben misschien iets maar kwaliteit, maar om 30 euro voor zo'n kabeltje te betalen vind ik wel erg veel.
Ze hebben bij mp3shop ook een veel goedkopere "Stereo aansluitkabel 1,5m" die is maar 9 euro
Volgens mij is het toch echt een AV kabel. Ik zie 3 stekkers, 2 voor audio, en 1 voor video. Of ik moet me heel er vergissen
Er staat ook bij: AV kabel, dus een audio/video kabel.
RoD wijzigde dit bericht 14-01-2006 14:13 (5%)
quote:RoD schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 14:12:
[...]
Volgens mij is het toch echt een AV kabel. Ik zie 3 stekkers, 2 voor audio, en 1 voor video. Of ik moet me heel er vergissen
Er staat ook bij: AV kabel, dus een audio/video kabel.
Ze laten 3 stekkers zien, waarvan je 1 in je MP3-speler doet, en 2 in je stereo denk ik...
Of te wel op het plaatje zie je de 2 uiteinde van de kabel. Als je goed kijkt zie je ook dat je 3,5 mm jack connector (het stekkertje zelf) maar 2 zwarte streepjes heeft, en die van creative heeft er 3, dus daarvan zijn er 2 audio en 1 videoquote:Met deze kabel kunt uw MP3-speler of andere geluidsdrager met 3,5 mm jack connector aansluiten op praktisch iedere HiFi-installatie. Zo kunt u met meerderen van uw muziek genieten. De kabel is 2,1 meter lang.
TheTMC wijzigde dit bericht 14-01-2006 14:42 (38%)
Ik zie het, je hebt gelijkquote:TheTMC schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 14:40:
[...]
Ze laten 3 stekkers zien, waarvan je 1 in je MP3-speler doet, en 2 in je stereo denk ik...
[...]
Of te wel op het plaatje zie je de 2 uiteinde van de kabel. Als je goed kijkt zie je ook dat je 3,5 mm jack connector (het stekkertje zelf) maar 2 zwarte streepjes heeft, en die van creative heeft er 3, dus daarvan zijn er 2 audio en 1 video
Reg. datum: 01 oktober 2001
hhmm dan is ie zelfs nog duurder ook. Ook bijna voor het eerst dat je in duitsland duurder uit bent...quote:MPmad schreef op zondag 15 januari 2006 @ 15:30:
Bij mp3-player.de staat hij nog op 'eind januari' voor ¤340, dus nee.
Asus F3Sc: C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce Go 8400M - 160GB - Samsung 206bw 20"
Changelog:
quote:Other fixes/improvements include:
* Improves MP3 audio playback quality.
* Improves the smoothness of WMV and AVI video playback (fixes the buffer issue, perhaps?).
* Ensures proper functionality when pictures are deleted in thumbnail view.
* Ensures proper video playback functionality when a large number of video files are transferred to your Zen Vision:M player.
Klinkt goed
Niet dat iemand er nu al wat aan heeft, maar hier kun je em downloaden. (Ik zet het ook in de TS)
Reg. datum: 19 augustus 2002
baquelappe wijzigde dit bericht 16-01-2006 10:20 (5%)
Volgens mij niet. Als ik het goed heb noemen ze die optie USB-host bij www.mp3shop.nlquote:baquelappe schreef op maandag 16 januari 2006 @ 02:04:
Is de mogelijkheid er ook om hem als imagetank te gebruiken? aan de fototoestel knopen en de boel overzetten naar Zen
quote:Plug & Play Nee
USB Host Nee
TheTMC wijzigde dit bericht 16-01-2006 09:10 (4%)
volgens mij kan het standaard niet, maar het zou met niet verbazen dat er snel een apparaatje komt waardoor het wel mogelijk wordt(is volgens mij ergens anders ook al genoemd maar kon het ff niet vinden)quote:TheTMC schreef op maandag 16 januari 2006 @ 09:09:
[...]
Volgens mij niet. Als ik het goed heb noemen ze die optie USB-host bij www.mp3shop.nl
[...]
Gevonden:quote:hellboy123 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:13:
[...]
volgens mij kan het standaard niet, maar het zou met niet verbazen dat er snel een apparaatje komt waardoor het wel mogelijk wordt(is volgens mij ergens anders ook al genoemd maar kon het ff niet vinden)
quote:RoD schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:57:
Review van de strijd tussen de G5 en de Vision:M (gebablefished).
Samenvattingkje:
[...]
Belachelijke cons van de Vision:M -> Ze zeuren wat over het design (ik vind er niks mis mee, wel persoonlijk natuurlijk) en voor de rest zeggen ze dat er slechte UMS support is en geen USB Host. Wat is dit nou voor een vergelijking, de iPod heeft dit ook niet
Aces direct, centralpoint en takeit now hebben hem al op voorraad! Laagste prijs 348 euro, dit is nog wel wat boven de prijs vd 319.
It's a satanic drug thing..... You wouldn't understand!
hopelijk kunnen we dan ook de eerste gebruikers reviews lezen. Hoe ie dus is in dagelijks gebruik! maar ik wacht nog ff, de prijs zal nog wel dalen de aankomende wekenquote:B1tchwax schreef op maandag 16 januari 2006 @ 15:14:
Inmiddels op voorraad bij enkele webshops!
Aces direct, centralpoint en takeit now hebben hem al op voorraad! Laagste prijs 348 euro, dit is nog wel wat boven de prijs vd 319.
quote:RoD schreef op zondag 15 januari 2006 @ 21:34:
Er is nu al nieuwe firmware uit voor de Vision:M.
Changelog:
[...]
Klinkt goed
Niet dat iemand er nu al wat aan heeft, maar hier kun je em downloaden. (Ik zet het ook in de TS)
En die is er nog niet eens voor de Zen MicroPhoto...
Of iig niet iets boeiends, alleen iets met de Chinese taal en zo'n software achtig iets..
Slecht
Trouwens, op www.kieskeurig.nl heeft iemand een review geplaatst bij de Vison:M
MrsRossi wijzigde dit bericht 16-01-2006 18:54 (9%)
Quotes are nothing but inspiration for the uninspired
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.