[MP3/HDD] Het Creative Zen Vision:M topic

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.185 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juntjen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-03-2021
TheTMC schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:43:
Ik las hier nu verhalen over het ontbreken van een AC-adapter. Ik zit daarom een beetje te twijfelen, want als ik hem mee wil nemen op vakantie heb ik zeker wel een AC-adapter nodig. Dus nu vroeg ik me af of deze niet los te verkrijgen is, als hij er niet meer bij de speler bij zit. Maar ik zie hem nergens op de Creative site staan....
Of misschien is een adapter van een andere speler te gebruiken (bv de Zen Micro, deze is wel los verkrijgbaar). Weet iemand hoe dit zit?
Ik heb na mijn opmerking dat er geen AC-adapter bij zat, van Progress een adapter van de Zen Micro gekregen, maar die laadt de speler niet op. Deze sluit je aan op de sync-adapter, in de opening waar je ook de USB kabel op aansluit. Ik ga er maandag langs om te vragen of ik een andere kan krijgen.

Voor zover ik snel even heb gezocht, kun je alleen bij mp3shop een AC-adapter kopen. Maar deze is dan wel meteen weer 35 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:04

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

De adapter heeft een standaardaansluiting, dus dat zal best gaan. Ik heb er hier nog een liggen met (helaas) 4.5V (i.p.v. de vereiste 5), dus straks maar eens kijken of dat wil.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Ik heb hier trouwens een geinige case gevonden voor deze speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Vision:M net besteld bij www.mp3shop.nl en er staat daar dat ze de AC adapter erbij leveren. Ik ben benieuwd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:12:
Ik heb de Vision:M net besteld bij www.mp3shop.nl en er staat daar dat ze de AC adapter erbij leveren. Ik ben benieuwd,
Had 't ze ook gevraagd, ze hebben nu de website aangepast. AC-adapter wordt blijkbaar bij de witte versie niet meer meegeleverd, bij de zwarte nog wel. Hangt er dus vanaf welke kleur je besteld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig de zwarte :)

Bespaard me toch weer een aantal euries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hillie schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:37:
Ik heb hier trouwens een geinige case gevonden voor deze speler.
Ik heb deze case.

Even een paar opmerkingen. Het ding trekt stof aan. Er staat op de site dat ze het behandelt hebben zodat die dat niet zou doen, en aan de buitenkant valt het nog mee, zit wel snel stof, is nog wel makkelijk weg te vegen, maar leg het hoesje niet leeg weg, je krijgt het stof er niet meer uit. Ik had een natte zeem nodig om het weg te kunnen vegen.
Het gat aan de onderkant voor het blokje is te klein. Ik heb het wat groter geknipt, dat ging op zich heel makkelijk.
En de afwerking bij het display is erg lelijk. De rest van de gaten zijn mooi afgewerkt. Maar bij het display lijkt het wel alsof ze handmatig met met een mesje het gat gesneden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Deeb schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 08:49:
...

Dit is handig want nu staat de ZVM lekker rechtop, zodat je alle info duidelijker kan zien. :)

Het apparaat klikt erin en staat dan zeer stevig vast en langs de achterkant zijn de aansluitingen die je ook vindt op dat connectieding dat meegeleverd werd met de ZVM.

Enig nadeel : er is geen aparte voedingsadapter meegeleverd, wat voor die prijs toch wel mocht, vind ik. :(

Weet jij soms hoe ik in een bericht een afbeelding zet, dan kan ik fotootje van de ZVM in het dockinstation posten.
Is het al gelukt met de foto's, ik ben wel erg benieuwd eigenlijk :P

[ Voor 8% gewijzigd door TheTMC op 18-06-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:45:
Gelukkig de zwarte :)

Bespaard me toch weer een aantal euries :)
Bij de zwarte zat 'ie ook niet, terwijl ik wel een product met adapter besteld heb. Ik krijg nog een reactie van mp3shop, dus ik wacht af. ;)

Overigens is het gelukkig gewoon een standaard connector, dus je kunt er iedere 4.5/5V adapter aanhangen, met het juiste plugje. Gelukkig geen exotisch connectortje, dus dat scheelt.

Hmm, die case is dus niet zo? Nou ja, ik gooi hem gewoon in het bijgeleverde zakje en dan zit 'ie redelijk goed beschermd in m'n tas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen tussen een ipod 20g of deze creative.. Welke zouden jullie me adviseren? Welke speler heeft het beste geluid?

Deze vraag is waarschijnlijk al wel ergens beantwoord maar ik kon het zo snel niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Hillie schreef op maandag 19 juni 2006 @ 08:31:
[...]

Bij de zwarte zat 'ie ook niet, terwijl ik wel een product met adapter besteld heb. Ik krijg nog een reactie van mp3shop, dus ik wacht af. ;)

Overigens is het gelukkig gewoon een standaard connector, dus je kunt er iedere 4.5/5V adapter aanhangen, met het juiste plugje. Gelukkig geen exotisch connectortje, dus dat scheelt.

Hmm, die case is dus niet zo? Nou ja, ik gooi hem gewoon in het bijgeleverde zakje en dan zit 'ie redelijk goed beschermd in m'n tas.
Ik denk dat we nu wel kunnnen concluderen dat ie er nergens bijgeleverd wordt. Maar kan je gewoon elke 5V adapter erop aansluiten? Dan is het nog wel te doen, dan kan je er gewoon een goedkope adapter bijkopen. Misschien is er iemand met deze speler die dat zou kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 08:51:
Ik zit te twijfelen tussen een ipod 20g of deze creative.. Welke zouden jullie me adviseren? Welke speler heeft het beste geluid?

Deze vraag is waarschijnlijk al wel ergens beantwoord maar ik kon het zo snel niet vinden..
In het kort de vergelijking:

Geluidskwaliteit: iPod=Vision:M
Equalizer: iPod < Vision:M << iAudio X5
Video: iPod < Vision:M < Archos
Design: iPod > Vision:M
Software: je eigen voorkeur

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

TheTMC schreef op maandag 19 juni 2006 @ 09:42:
Ik denk dat we nu wel kunnnen concluderen dat ie er nergens bijgeleverd wordt. Maar kan je gewoon elke 5V adapter erop aansluiten? Dan is het nog wel te doen, dan kan je er gewoon een goedkope adapter bijkopen. Misschien is er iemand met deze speler die dat zou kunnen proberen.
Ja, heb ik al gedaan. Ik had nog een adaptertje liggen van 4.5V met de juiste connector en daar laadt 'ie gewoon mee op. Niet nodig meer om dat stekkertje op het 5V adaptertje te schroeven, wat ik ook nog heb liggen.

Ik gebruik trouwens de MediaMonkey software, bevalt me erg goed. In combinatie met tag & rename o.i.d. om je mp3 tags op orde te krijgen ben ik in business. Uploaden gaat ook erg snel.

[ Voor 15% gewijzigd door Hillie op 19-06-2006 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo iedereen,
Ik heb nu de iriver h10 5gb anderhalf jaar, maar die kan geen videos afspelen (wat ik toen al jammer vond) en toen zag ik deze in de internetwinkels 'staan'. Ik een beetje surfen naar meer info en zo, maar ik had toch nog een paar vraagjes.

1: is het beeldscherm écht zo krasgevoelig?
2: kan ik iriver plus als synchorinisatieprogramma gebruiken? (wil iemand testen :p )
3: en word er serieus geen oplader meegeleverd? (of lees ik dit verkeerd)
4: bij mn iriver h10 kan ik niet 'inzoomen' op de foto's, ik zag op een site dat wel kon bij de vision m. Maar wil iemand dat bevestigen?

thanx

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2006 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 20:19:

1: is het beeldscherm écht zo krasgevoelig?
2: kan ik iriver plus als synchorinisatieprogramma gebruiken? (wil iemand testen :p )
3: en word er serieus geen oplader meegeleverd? (of lees ik dit verkeerd)
4: bij mn iriver h10 kan ik niet 'inzoomen' op de foto's, ik zag op een site dat wel kon bij de vision m. Maar wil iemand dat bevestigen?

thanx
1. Ja. Ik kan je BestSkinEver aanbevelen. Vergt wat geduld om het aan te brengen maar dan heb je ook wel een heel goede screen beschermer en de rest van de krasgevoelige voorkant is ook beschermd.
2. Lijkt me niet. Iemand anders mag het uit proberen. :p
3. Het ziet er naar uit dat dat sinds kort niet meer zo is... Hij laadt wel op via USB maar dat duurt twee keer zo lang.
4.Ja je kan inzoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankje voor de info!

ej even een opmerking over het krassen. ik heb wat research gedaan en ik zie op een paar sites dat de zwarte alleen erg snel bekrast word bron . En dat het met de andere kleuren wel meevalt... Heeft er iemand ervaring met de andere kleuren?

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Ik denk dat ze allemaal wel even snel bekrast worden maar dat je het bij de zwarte gewoon beter ziet. Maar je moet je gewoon niet druk gaan maken over die krasjes, gewoon direct zo'n stukje beschermfolie erbij bestellen en het probleem is verholpen.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:49:
[...]

1. Ja. Ik kan je BestSkinEver aanbevelen. Vergt wat geduld om het aan te brengen maar dan heb je ook wel een heel goede screen beschermer en de rest van de krasgevoelige voorkant is ook beschermd.
2. Lijkt me niet. Iemand anders mag het uit proberen. :p
3. Het ziet er naar uit dat dat sinds kort niet meer zo is... Hij laadt wel op via USB maar dat duurt twee keer zo lang.
4.Ja je kan inzoomen.
Even een toevoeging op -4-, je kunt idd inzoomen, maar maar tot een bepaald niveau :( Volgens mij zoomed hij iets van 4x in, weet niet meer precies de grote van het scherm, maar als het 200x200 is, zoomed hij in tot 800x800. (Als je dus een kaart van Nederland met alle spoorlijnen erin wilt zetten, zodat je tenminste weet waar je naar toe gaat, ga je nog niets kunnen zien ;) :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje over bestskinever of i-shield... Zorgt dat stukje plastic ook dat de speler beter tegen water kan. (waterafstotend?)

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, de openingen kiertjes worden er niet mee bedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 20:05
Ik heb de invisible shield besteld voor voor én achterkant. Hoe lang duurt levering ongeveer? Ik pak mn zen vision M niet uit voor ik dat ding heb!

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DKasemier schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:55:
Ik heb de invisible shield besteld voor voor én achterkant. Hoe lang duurt levering ongeveer? Ik pak mn zen vision M niet uit voor ik dat ding heb!
Bij mij was de levering exáct 10 werkdagen :-) Alleen moet ik een nieuwe kopen, omdat ik de mijne moet terugsturen naar de winkel, omdat er een defect aan het apparaat is... Ik vermoed een defect aan de accu :( ... iemand hier ervaring mee? Dan loopt de accu binnen een dag leeg, maar je weet zeker dat ie uitstaat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond deze link. En daar staan een zooi verdomd handige tips in over de bediening van de speler. Sommige had ik zelf ook nog niet ontdekt. Dus ik dacht ik post hem ff hier, wellicht hebben anderen er ook wat aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 00:50:
Ik vond deze link. En daar staan een zooi verdomd handige tips in over de bediening van de speler. Sommige had ik zelf ook nog niet ontdekt. Dus ik dacht ik post hem ff hier, wellicht hebben anderen er ook wat aan. :)
Thnx! Staan inderdaad een aantal dingetjes in die ik wel eens gezocht had maar nooit kon vinden of ze uberhaubt mogelijk waren. En die handleiding heb ik nog nooit open gehad. Die zit nog netjes in het doosje, en die ligt ergens in een kast weg te stoffen :P

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
weet iemand of je zo'n invinsible shield ook nog ergens kan bestellen, want met mijn credit card kan ik hem niet op www.shieldzone.com bestellen.
Of zou er iemand zijn die hem met zijn credit card zou willen betellen?
Groeten Ivo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juntjen
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 08:28:
Hallo,
weet iemand of je zo'n invinsible shield ook nog ergens kan bestellen, want met mijn credit card kan ik hem niet op www.shieldzone.com bestellen.
Groeten Ivo
Je kan hem o.a. ook bij I-Nique bestellen.

En vergeet de goedkopere (maar volgens mij niet slechtere) Bestskinsever niet.
Heb deze skin zelf, en hij bevalt perfect. Hij bedekt overigens wel alleen de voorkant, de Invisible Shield kun je ook voor de gehele speler krijgen, dus met zij- en achterkant erbij.

[ Voor 28% gewijzigd door Juntjen op 23-06-2006 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Juntjen schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 08:58:
[...]

Je kan hem ook o.a. bij I-Nique bestellen.
Ik zal daar ook maar even gaan kijken, ik moet ook nog een invisible shield gaan bestellen. Maar heb nog nooit met een creditcard besteld, dus maar eens uitvogelen hoe dat moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

DKasemier schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:55:
Pak dat ding gewoon uit man. Ik heb het oorspronkelijke velletje op het scherm laten zitten voor de zekerheid en gebruik het meegeleverde tasje. Werkt goed, geen krassen enzo. Alleen de voorkant is enigszins vatbaar voor krassen, de achterkant is veel ruwer.

Als ik het goed begrijp heb je dat ding dus klaarliggen, maar haal je hem niet uit de doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had geluk met mijn zen, mp3shop.nl heeft de ac adapter gewoon naar me toe gestuurd. Ze hadden het immers toch geadverteerd :)

Nu ff wachten totdat ik een werkende speler terug heb >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Same here, komt vandaag binnen.

Wat is er verder loos met je speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de groene (die wil ik dus hebben)? Ik wil graag weten of die ook zo krasgevoelig is..
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juntjen
Ik heb overigens uiteindelijk alsnog een AC-adapter erbij gekregen. Deden ze bij Progress verder ook helemaal niet moeilijk over, het stond immers ook op hun site.
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:02:
Heeft iemand de groene (die wil ik dus hebben)? Ik wil graag weten of die ook zo krasgevoelig is..
thnx
Ik denk dat de groene net zo krasgevoelig is, maar dat het bij de zwarte gewoon wat meer opvalt. Ik las ergens dat de witte ook kraste, maar dit door de kleur minder opviel. Een skin erop is denk ik bij elke kleur een must om je speler netjes te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebuch
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-05 15:07
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 08:28:
Hallo,
Groeten Ivo
Ik had hetzelfde probleem. Maar I-nique en Bestskinsever accepteren allebei paypal. En een paypal account kan je zo openen. Dan moet je met je bankrekening euro's naar je Paypal account sturen. En hiermee kan je dan die skins betalen. Voor zover ik weet heb je dan geen creditcard nodig (zo wel heb ik ook een probleem:P)
Verder zou ik voor Bestskinsever gaan. Bij I-nique ben je alles bij elkaar ongeveer 20 euro kwijt, Terwijl ik bij bestskinsever voor ruim 5 euro klaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een klein vraagje tussendoor....ik heb niet het hele forum doorgelezen maar is er ook een topic van de Creative Zen Vision 30 GB (dus zonder de M), zie http://www.creative.com/p...ategory=211&product=12985

En weet iemand waar je dat ding het goedkoopst kan bestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Daarvoor kun je gewoon in de Pricewatch kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 20:32:
Daarvoor kun je gewoon in de Pricewatch kijken.
Kweethet....maar je kan um misschien bijvoorbeeld ook in Duitsland of Luxemburg bestellen. Heb ik met mijn dSLR Canon 350D ook gedaan, scheelde een hoop met de Pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hillie schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:58:
Same here, komt vandaag binnen.

Wat is er verder loos met je speler?
Ding wilde niet opladen/software deed het niet/computer herkende het niet (niet eens mdf dingetje of hoe dat ook heet)

Gister was kennelijk de nieuwe hier naartoe gestuurd was alleen ik was helaas niet thuis, naja vandaag weer proberen dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juntjen
Wanneer er mensen zijn bij wie XP de speler niet herkent, ondanks dat ze alle updates etc. hebben geïnstalleerd, kan wellicht deze file uitkomst bieden. Gewoon uitpakken en instructies volgen. Het progje checkt iets in je apparaatbeheer waarna hij je vraagt de geïnstalleerde speler te verwijderen daaruit. Wanneer je daarna de speler aansluit herkent XP hem meteen.

Bij mij werkte het perfect. XP merkte eerder wel dat er wat was aangesloten, en de speler laadde ook op via USB, maar muziek op de speler zetten lukte niet. Vond de link trouwens hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nebuch schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:08:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Maar I-nique en Bestskinsever accepteren allebei paypal. En een paypal account kan je zo openen. Dan moet je met je bankrekening euro's naar je Paypal account sturen. En hiermee kan je dan die skins betalen. Voor zover ik weet heb je dan geen creditcard nodig (zo wel heb ik ook een probleem:P)
Verder zou ik voor Bestskinsever gaan. Bij I-nique ben je alles bij elkaar ongeveer 20 euro kwijt, Terwijl ik bij bestskinsever voor ruim 5 euro klaar was.
Ik zal ook voor de BestSkinEver gaan. Iemand op Head-Fi had beide vergeleken en kwam tot de conclusie dat er geen verschil zat tussen de twee.
Je moet wel wat tijd nemen voor het aanbrengen. Ik had het een beetje afgeraffeld en het niet bij goed licht gedaan en toen zat er een grote bubbel water op mijn display. Die ik heb geprobeerd door te prikken met een scherpe naald maar dat lukte dus echt niet. :D Tis echt heel stevig materiaal. Uiteindelijk het water naar de zijkant weten te drukken maar het is nog steeds niet helemaal netjes. Dus neem je tijd met aanbrengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kun je bij creative spelers gewoon mp3's op de speler zetten met windows explorer?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:13
Ik heb 2.5 jaar geleden een napa mp3 speler gekocht. Nu heb ik nieuwe oordopjes gekocht: sennheiser cx300, maar volgens mij kan het geluid veel mooier klinken. Kent iemand het merk napa en weet diegene of de geluidskwaliteit goed is t.o.v andere merken? Of kan ik beter een nieuwe creative kopen of iets dergelijks? Als de geluidskwaliteit niet zo erg verschilt tussen de mp3 spelers, en het bijvoorbeeld alleen maar gaat om hoe hard je de ruis hoort die bij je mp3 speler hoort, maakt het niet uit en houd ik deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja er zit een aardig geluidskwaliteitsverschil tussen verschillende mp3 spelers. Maar ik heb geen idee hoe de napa zich verhoudt ten opzichte van anderen. De vision:m heeft bv heel weinig ruis, maar mijn iriver klinkt wat voller (meer bass) en heeft bij gevoelige dopjes wat ruis, maar bij de koptelefoon die ik gebruik hoor ik het niet. Je kan ook verschil horen in detail enz. Als ik jou was zou ik met je mp3speler en je nieuwe dopjes naar een winkel gaan waar je verschillende spelers kan beluisteren en gewoon even de tijd nemen om te luisteren naar andere spelers en alles te vergelijken met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de vervanging gekregen van mn Vision:M.
Niet om reclame te maken maar ik kan mp3shop.nl zeer aanraden, dixons is d'r niks bij!

Mooi dingetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lobertje
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-08 23:21
gladiool schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 15:00:
Kun je bij creative spelers gewoon mp3's op de speler zetten met windows explorer?
Ja dat lukte bij mij wel. Windows herkent hem namelijk ook als media device. Overgens heeft creative wel een geining programma geleverd waar ook gelijk video conversie mogelijk is.

Ik heb na lang overwegen en te dubben voor de Ipod video en de Creative Zen Vision M. Toch voor de Creative Zen Vision M gekozen. Ten eerste vind ik als ik toch wil video wil kijken ook beetje normaal wil kijken en dan vallen de kleuren echt tegen bij de I-Pod. En ja De I-Pod is gewoon een rage, maar deze speler komt wel veel beter uit de bus. Het enige nadeel vind ik is dat hij aan de dikke kant is vergeleken met de Ipod Video.

Tot nu toe ben ik er heel er te vrede mee. Heb een mooi kinky groene en heb gelijk een goed Invisible shield gekocht bij "i-nique". Perfecte service werkte goed dat pay-pall. (voor mij ook eerste keer dat ik daar mee werkte). Trouwens over Kras bestendig ik heb de eerste paar dagen het folietje er oplaten zitten. werkte wel goed maar was toch bang dat op het groene ook krasjes opkwamen. Maar tot nu toe GEEN krasjes een topper. heb sinds gisteren het Invisible shield er om heen. En nu maar afwachten of ze het waar kunnen maken dat er geen krassen meer op kunnen komen.

Groeten,
Lobertje

Lobertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
hoe zit het nu met die aankondiging van creative? al wat van gehoord?
de V gok ik :)

[ Voor 15% gewijzigd door dafz0r op 26-06-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
dafz0r schreef op maandag 26 juni 2006 @ 10:02:
hoe zit het nu met die aankondiging van creative? al wat van gehoord?
de V gok ik :)
Het persbericht (ik dacht van Creative zelf) had het over 3 nieuwe spelers, en de enige nieuwe spelers zijn de Zen V, en de Zen V Plus.
Dus misschien is er nog een nieuwe speler (miss een 60GB Vision:M) te verwachten. Maar dat zal afwachten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja de derde speler is de 60gb versie van de zv:m maar ik ga toch maar voor de 30 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

TheTMC schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:24:
[...]

Het persbericht (ik dacht van Creative zelf) had het over 3 nieuwe spelers, en de enige nieuwe spelers zijn de Zen V, en de Zen V Plus.
Dus misschien is er nog een nieuwe speler (miss een 60GB Vision:M) te verwachten. Maar dat zal afwachten worden.
lijkt mij wel interresant om die gelijk te kopen als mijn Sleek na m'n vakantie met RMA gaat (krijg waarschijnlijk geld terug, word niet meer geproduceerd en een bekend probleem schijnt het)

anders voor de 30GB versie ;)

verder vraag ik me af van z'n invisable shield hoeveel zie je er nu echt van :? want vidn het zonde om met z'n laag plastic er op te lopen dan maar wat krasjes (als ik zie hoeveel het scherm van m'n Sleek an 4/6 jaar is gekrast denk ik bij me zelf mwah dat gaat best nog wel ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lo,

Ben geinterseerd in de Creative Zen Vision:M maar zit nog met een probleem :) .
Ik las hierboven dat men bij deze spelers geen AC adapter meer bijleverd (ik versta hieronder dat er geen kabel bijzit waarmee je je speler kan opladen via een gewoon stopcontact :D ).
Ik heb dit vooral nodig omdat ik binnekort op vakantie vertrek

Dus ik stuur een mail naar mp3shop.be en ze antwoorde me dat je best bij je speler dit kan kopen :
Creative Universal Power Adapter.
http://www.mp3shop.nl/product/26646/20880/5
Maar dit kost mij nog eens 38€ (en ik vind 280€ al meer dan genoeg :P ) .

Nu was mijn vraag of jullie geen goedkopere alternatieven wisten?

Grtz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:39:
ja de derde speler is de 60gb versie van de zv:m maar ik ga toch maar voor de 30 :P
Weet je dat zeker, ben je daar een bevestiging van, of een persbericht waarin dat bekend is gemaakt?
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:40:
Lo,

Ben geinterseerd in de Creative Zen Vision:M maar zit nog met een probleem :) .
Ik las hierboven dat men bij deze spelers geen AC adapter meer bijleverd (ik versta hieronder dat er geen kabel bijzit waarmee je je speler kan opladen via een gewoon stopcontact :D ).
Ik heb dit vooral nodig omdat ik binnekort op vakantie vertrek

Dus ik stuur een mail naar mp3shop.be en ze antwoorde me dat je best bij je speler dit kan kopen :
Creative Universal Power Adapter.
http://www.mp3shop.nl/product/26646/20880/5
Maar dit kost mij nog eens 38€ (en ik vind 280€ al meer dan genoeg :P ) .

Nu was mijn vraag of jullie geen goedkopere alternatieven wisten?

Grtz...
Ik las in dit topic dat een gewone adapter (4,5V dacht ik) het ook gewoon moet doen. Ik weet echter niet of dat goed voor de accu is, en of het erg aan te raden is. Misschien heeft iemand hier daar meer info over.
Maar die adapter van MP3shop is (nog) niet op voorraad

[ Voor 3% gewijzigd door TheTMC op 26-06-2006 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lobertje
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-08 23:21
TheTMC schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:46:
[...]

Weet je dat zeker, ben je daar een bevestiging van, of een persbericht waarin dat bekend is gemaakt?

[...]

Ik las in dit topic dat een gewone adapter (4,5V dacht ik) het ook gewoon moet doen. Ik weet echter niet of dat goed voor de accu is, en of het erg aan te raden is. Misschien heeft iemand hier daar meer info over.
Ik heb hem wel mee geleverd met een sync adapter nu kan ik hem via usb opladen
en ik heb een adapter mee geleverd voor in het stopcontact. volgens mij is het enige verschil welke niet/wel word meegeleverd het kabeltje voor je video output dus om films op je tv af te spelen met je zen. ik heb hier zo`n kabeltje van canon bij mij digitale camera en die doet het bij mij perfect.

Lobertje

Lobertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

TheTMC schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:46:
Dat was ik. Werkt goed hoor, er zal gewoon een spanningsregelaartje in het ding zitten. Die accu is nl. een 3.7V accu, dus dat zal ook wel z'n laadspanning zijn, gok ik. Anyway, werkt goed en anders kun je het ook via USB doen.

Ik heb van mp3shop die adapter gekregen. 35 euro is veel te veel geld voor zo'n dingetje. Het is gewoon een standaard adaptertje met standaard plugje. Regel gewoon zo'n universeel ding, zet spanning en polariteit goed en hang het juiste plugje eraan. Kun je tenminste ook op andere apparaten gebruiken, en is aanzienlijk goedkoper dan 35 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Hillie schreef op maandag 26 juni 2006 @ 18:09:
[...]

Dat was ik. Werkt goed hoor, er zal gewoon een spanningsregelaartje in het ding zitten. Die accu is nl. een 3.7V accu, dus dat zal ook wel z'n laadspanning zijn, gok ik. Anyway, werkt goed en anders kun je het ook via USB doen.

Ik heb van mp3shop die adapter gekregen. 35 euro is veel te veel geld voor zo'n dingetje. Het is gewoon een standaard adaptertje met standaard plugje. Regel gewoon zo'n universeel ding, zet spanning en polariteit goed en hang het juiste plugje eraan. Kun je tenminste ook op andere apparaten gebruiken, en is aanzienlijk goedkoper dan 35 euro!
Dus met een iniversiele adapter dan 4.5V moet hij werken. Maar wat is die polariteit?
En ik ben ook zeker niet van plan om bijna 40 euro te betalen voor een adapter. Bij een Handyman moet je voor 10 a 20 euo een universiele kunnen kopen. Maar ik wel zeker zijn dat ik er een bij kan vinden. Ik vind een adapter nogal belangrijk voor een vakantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheTMC schreef op maandag 26 juni 2006 @ 18:32:
[...]

Dus met een iniversiele adapter dan 4.5V moet hij werken. Maar wat is die polariteit?
En ik ben ook zeker niet van plan om bijna 40 euro te betalen voor een adapter. Bij een Handyman moet je voor 10 a 20 euo een universiele kunnen kopen. Maar ik wel zeker zijn dat ik er een bij kan vinden. Ik vind een adapter nogal belangrijk voor een vakantie ;)
Vind ik er ook van!!! :)
snap ook niet goed wat hun probleem is waarom leveren ze er niet gewoon zo een kabeltje bij :?
en dan nog eens 40 € vragen voor zo een ding ... schandalig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik heb nu ook een invisibleshield op een nieuwe aangebracht.. jammer dat het middenstukje van me op de tapijt viel toen ik 1 stofje eruit wou halen, n zitten er stuk of 10 haartjes tussen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Polariteit staat op het connectorblokje. Kern +, mantel -. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een enorm probleem met mijn vision m.
Ik heb er één gekocht via een online winkel in amerika.
Natuurlijk werkt de oplader hier niet, dus ik was van plan hem gewoon via usb op te laden.

Maar hier dus het probleem : als ik de speler aansluit zonder software te installeren begint hij niet op te laden; maar als ik dus eerst de sofware installeer, op het moment dat ik de speler moet aansluiten wordt hij niet herkend omdat hij niet is opgeladen! :'( :'( :'(

Ik zit gewoon vast in een cirkel!
Is het normaal dat hij niet oplaadt via usb wanneer de drivers niet geinstalleerd zijn ?

Alsjeblieft iemand, help mij ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem met mijn Vision:M maar ik had 'm gewoon hier uit NL.
Je computer hoort 'm gewoon te herkennen batterij of geen batterij.

Ik denk dat het tijd is voor een vroege RMA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:02:
Natuurlijk werkt de oplader hier niet, dus ik was van plan hem gewoon via usb op te laden.
Waarom niet? Is een switched supply, die het van 100-240V doet, dus dat gaat gewoon. Een Europese plug scoor je voor een eurootje of 2 bij een hobbywinkeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu laadde hij opeens wel via usb dus ik denk installeer de software... ik dus kabeltje uittrekken van usb, software installen, wil ik de speler terug aanzetten... nu gebeurd er gewoon niks meer! ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had precies hetzelfde probleem!

1 keer deed dat ding het, ik denken ff opnieuw proberen en we waren weer terug bij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GOLDENBOY
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2023
TheTMC schreef op zondag 18 juni 2006 @ 16:51:
[...]

Is het al gelukt met de foto's, ik ben wel erg benieuwd eigenlijk :P
Heb het even superdruk gehad.

Hierbij de beloofde afbeelding : Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/mars/ZVM%20in%20docking%20voor%20GOT%20forum.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GOLDENBOY
Ik heb zo'n audio/video-kabeltje van mijn fototoestel getest met de ZVM om aan te sluiten op mijn televisie.

Groot was mijn verbazing dat ik enkel een storend en trillend beeld kreeg op de tv. :(

Uiteindelijk bleek dat het kabeltje aan de kant van de ZVM niet helemaal ingestoken mag worden, vandaar de storing. Bizar eigenlijk.

Als je het enkele millimeters verplaatst, werkt het beeld op de tv wél perfect, maar mag je niet meer met de kabel bewegen of de storingen treden terug op.

Iemand weet van dit euvel ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GOLDENBOY
Hillie schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:32:
Polariteit staat op het connectorblokje. Kern +, mantel -. ;)
Binnenkort ga ik op reis en wil i.p.v. die dure netvoedingsadapter van Creative, een universeel model gebruiken.

Nu las ik hier in het forum dat een universele adapter op 4.5 V moet werken met de ZVM.

Ik heb dat geprobeerd met mijn universele adapter, maar de ZVM gaat dan niet beginnen laden en blijft enkel op batterij doorwerken, als ik hem aanzet.

Ik ben een beetje bang om de universele adapter op 6 V te zetten, is misschien té krachtig voor de ZVM ?? :? Ik ben niet zo goed op de hoogte van electriciteit, vandaar mijn vraag : kan dit kwaad of niet ?

Heeft dit iets te maken met de polariteit, zoals hierboven gequote ? Nochtans heb ik het pluggetje van de universele adapter ook omgekeerd geprobeerd, echter ook zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Hmmz invisibleshield zit er op op zich wel netjes gedaan hoop ik maar op het schermpje zie ik toch allemaal kleine dingetjes. Kan geen stof zijn want ik had m echt net uit de verpakking gehaald... hoop dat t nog weg gaat anders moet ik de voorkant nog een keer gaan bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Deeb schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 01:05:
Binnenkort ga ik op reis en wil i.p.v. die dure netvoedingsadapter van Creative, een universeel model gebruiken.

Nu las ik hier in het forum dat een universele adapter op 4.5 V moet werken met de ZVM.

Ik heb dat geprobeerd met mijn universele adapter, maar de ZVM gaat dan niet beginnen laden en blijft enkel op batterij doorwerken, als ik hem aanzet.

Ik ben een beetje bang om de universele adapter op 6 V te zetten, is misschien té krachtig voor de ZVM ?? :? Ik ben niet zo goed op de hoogte van electriciteit, vandaar mijn vraag : kan dit kwaad of niet ?

Heeft dit iets te maken met de polariteit, zoals hierboven gequote ? Nochtans heb ik het pluggetje van de universele adapter ook omgekeerd geprobeerd, echter ook zonder succes.
Sorry hoor, maar even het volgende:

ZUCHT

Ik snap het niet: Je kunt toch kijken naar het symbooltje op het aansluitblokje? Daar staat de polariteit op! Echt, zo moeilijk is het niet. En wat betreft het niet opladen: Misschien is je apparaat kapot, staat de polariteit van je adapter verkeerd (en heb je hem misschien wel gesloopt...), of misschien is het plugje wat je gebruikt hebt wel te klein. Daar zijn namelijk een aantal verschillende maten in.

Als je dan ook nog eens goed kijkt op het aansluitblokje, dan zie je naast die grappige tekeningetjes met plusjes en minnetjes (polariteitsverhaaltje) ook nog eens de cryptische combinatie "5V" staan. Helaas filosofen, dit beantwoordt niet de aloude vraag naar de zin van het leven, maar geeft gewoon aan dat de ingang in principe vijf Volt moet krijgen. De universele adapter "moet" dus helemaal niet op 4.5V werken, maar gewoon op 5. Helaas pindakaas, de meeste adapters hebben dat niet, en mijn 4.5V adaptertje geeft op m'n niet geeikte metertje 4.7V en daarop doet 'ie het dus.

Gewoon even logisch nadenken en anders maar gewoon geld uitgeven voor een overpriced onzinnig extraatje.

edit: Het geleverde adaptertje is trouwens niet eens van creative, maar een andere leverancier.

[ Voor 4% gewijzigd door Hillie op 27-06-2006 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben enkele weken geleden, dankzij Q-music, naar NY mogen gaan. Ginder de Zen Vision M gekocht... er zat een lader bij, wel een stekker voor 110V maar een klein opzetstukje verhielp dit probleem voor onze 220V.

Nu vroeg ik me af wat hebben jullie van extras en waar hebben jullie deze gehaald?
invisible shield is het beste?? 15 euro ?
docking station voor 38 euro ?

Verder zit ik met het ding dat ik graag dvd-films of dvd-extra films (zoals ze op de originele dvd's staan) zou willen zetten op mijn ZVM. Hoe kan ik dit doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

De creative online shop heeft veel spullen voor minder dan de meeste shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Deeb schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 00:46:
Ik heb zo'n audio/video-kabeltje van mijn fototoestel getest met de ZVM om aan te sluiten op mijn televisie.

Groot was mijn verbazing dat ik enkel een storend en trillend beeld kreeg op de tv. :(

Uiteindelijk bleek dat het kabeltje aan de kant van de ZVM niet helemaal ingestoken mag worden, vandaar de storing. Bizar eigenlijk.

Als je het enkele millimeters verplaatst, werkt het beeld op de tv wél perfect, maar mag je niet meer met de kabel bewegen of de storingen treden terug op.

Iemand weet van dit euvel ? :?
De originele kabel kopen, of er zelf 1 in elkaar zetten. Kijk hier anders maar even.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:20:
Hallo,

Ik ben enkele weken geleden, dankzij Q-music, naar NY mogen gaan. Ginder de Zen Vision M gekocht... er zat een lader bij, wel een stekker voor 110V maar een klein opzetstukje verhielp dit probleem voor onze 220V.

Nu vroeg ik me af wat hebben jullie van extras en waar hebben jullie deze gehaald?
invisible shield is het beste?? 15 euro ?
docking station voor 38 euro ?

Verder zit ik met het ding dat ik graag dvd-films of dvd-extra films (zoals ze op de originele dvd's staan) zou willen zetten op mijn ZVM. Hoe kan ik dit doen?
Misschien heb je hier wat aan?
Deeb schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 00:37:
[...]

Heb het even superdruk gehad.

Hierbij de beloofde afbeelding : [afbeelding]
Ziet er netjes uit, hij staat idd mooi op het Docking Station.

Is dit trouwens de adapter die er eerst standaard bij geleverd werd?

[ Voor 4% gewijzigd door TheTMC op 27-06-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik een iPaq lader als lader voor mijn Vision:M en die ziet er nogal uit als dat ding.

Ik had geluid want bij mij waren ze vergeten te vermelden dat de AC Adapter niet meer geleverd is.
Netjes zoals mp3shop is kreeg ik er 1 opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Mp3shop heeft mij ook een iPaq ladertje gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GOLDENBOY
Hillie schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 09:37:
[...]

Sorry hoor, maar even het volgende:

ZUCHT

Ik snap het niet: Je kunt toch kijken naar het symbooltje op het aansluitblokje? Daar staat de polariteit op! Echt, zo moeilijk is het niet. En wat betreft het niet opladen: Misschien is je apparaat kapot, staat de polariteit van je adapter verkeerd (en heb je hem misschien wel gesloopt...), of misschien is het plugje wat je gebruikt hebt wel te klein. Daar zijn namelijk een aantal verschillende maten in.

Als je dan ook nog eens goed kijkt op het aansluitblokje, dan zie je naast die grappige tekeningetjes met plusjes en minnetjes (polariteitsverhaaltje) ook nog eens de cryptische combinatie "5V" staan. Helaas filosofen, dit beantwoordt niet de aloude vraag naar de zin van het leven, maar geeft gewoon aan dat de ingang in principe vijf Volt moet krijgen. De universele adapter "moet" dus helemaal niet op 4.5V werken, maar gewoon op 5. Helaas pindakaas, de meeste adapters hebben dat niet, en mijn 4.5V adaptertje geeft op m'n niet geeikte metertje 4.7V en daarop doet 'ie het dus.

Gewoon even logisch nadenken en anders maar gewoon geld uitgeven voor een overpriced onzinnig extraatje.

edit: Het geleverde adaptertje is trouwens niet eens van creative, maar een andere leverancier.
Bedankt Hillie voor de duidelijke uitleg voor een leek.

Ik ga effe checken bij mijn electronicaboer of hij geen goedkoop adaptertje heeft dat wél 5V kan leveren, want dat van Creative is te prijzig naar mijn zin. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:46:
Ik gebruik een iPaq lader als lader voor mijn Vision:M en die ziet er nogal uit als dat ding.

Ik had geluk want bij mij waren ze vergeten te vermelden dat de AC Adapter niet meer geleverd is.
Netjes zoals mp3shop is kreeg ik er 1 opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Deeb schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:04:
Bedankt Hillie voor de duidelijke uitleg voor een leek.

Ik ga effe checken bij mijn electronicaboer of hij geen goedkoop adaptertje heeft dat wél 5V kan leveren, want dat van Creative is te prijzig naar mijn zin. 8)
Probeer het daar in de zaak anders even, dat scheelt een hoop heen en weer gefiets. ;)

In principe is 4.5V wel voldoende, maar je moet goed opletten hoe de polariteit zit (waar de plus en waar de min) en of het plugje contact maakt. Gelukkig maakt Creative wel gebruik van een standaard formaat.

Ik vind het eigenlijk wel jammer, want het standaard meeleveren van zo'n ding was wel een aanzienlijk pluspunt op die Appelboeren, maar ja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 22:37
Ik wil deze mp3 speler nu ook gaan kopen. (ik zag hem in het echt en hij is te mooi om hem te laten liggen)

Maar is het misschien een idee om een extra reis-accu te maken? Ik heb weinig verstand van elektronica maar als ik nu het volgende doe:

4 batterijen 1,2v 2000mah in serie. Aansluiten op een usb-plug.

Deze batterijen zouden op hun beurt de accu op moeten laden waardoor ik er langer mee kan. Maar zou dit werken? en hoe veilig is het?

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Zo'n dingetje heb ik al eens ergens gezien. Ik meen op een of andere Engelse winkelsite met Vision:M accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]TheTMC schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:46:
[...]

Weet je dat zeker (een 60gb zvm), heb je daar een bevestiging van, of een persbericht waarin dat bekend is gemaakt?

[...]

[quote]

ik had het ergens gelezen...
ik weet niet meer precies waar, maar hier staat er wat over en hier ook.

EDIT: http://epizenter.net/news.php ook
EDIT2: ik heb heel veel liedjes zonder een goede album id3tag, daar staat niks bij( de artiesnaam en liedjesnaam is wel goed) komt er dan 'unknown' te staan bij now playing screen waar de naam van het album staat?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GOLDENBOY
Ik heb gauw een universele voedingsadapter gaan kopen bij mijn electronicazaak voor de helft van de prijs van die van Creative. Werkt perfect ! :)
(ook al vind ik die van Creative mooier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:41:
[...]
ik had het ergens gelezen...
ik weet niet meer precies waar, maar hier staat er wat over en hier ook.

EDIT: http://epizenter.net/news.php ook
EDIT2: ik heb heel veel liedjes zonder een goede album id3tag, daar staat niks bij( de artiesnaam en liedjesnaam is wel goed) komt er dan 'unknown' te staan bij now playing screen waar de naam van het album staat?
Die sites dat zijn vermoedens, maar nog geen bevestigingen. Dus of er een 60GB variant komt is nog afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de ZEN:M-versie zonder lader. Wie weet welke universeellader ik hiervoor moet uitkiezen. Je hebt ze voor 12,- (een vreemd merk) maar ook voor 45,- (van Hama).

Volgens iemand van Mediamarkt kan het problemen geven wanneer ik een lader met een te laag amperage kies. Accu gaat dan minder lang mee?! Er is mij namelijk geen spec. bekend hoeveel mAh hiervoor benodigd is. Wel het voltage (=5V)

En wie weet of het dockingstation ook een lader bevat? Of is hier eveneens de besproken lader bij nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 13:50
Wat kost de Zen Vision M eigenlijk bij mediamarkt?

Op internet heb je hem voor rond de 275, maar ik vind de service bij mediamarkt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
peppie71 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:55:
Wat kost de Zen Vision M eigenlijk bij mediamarkt?

Op internet heb je hem voor rond de 275, maar ik vind de service bij mediamarkt wel goed.
Hangt er maar net vanaf welke. De prijzen zijn bij de MM's niet allemaal gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit in de doos van MM Den Haag tenminste nog wel een AC-lader bij. Kost daar 300,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:48:
Volgens iemand van Mediamarkt kan het problemen geven wanneer ik een lader met een te laag amperage kies. Accu gaat dan minder lang mee?! Er is mij namelijk geen spec. bekend hoeveel mAh hiervoor benodigd is. Wel het voltage (=5V)
De originele adapter biedt 5V 2.4A. Zoweee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Het ding wat mp3shop levert kan max 1A leveren. Volgens mij trekt 'ie dat niet, anders zouden die voedinkjes er wel mee ophouden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klik netvoedingen De NV69 kan bijna precies hetzelfde als de meegeleverde witte van creative. 100ma meer maakt niks uit. En de NV68 kan precies hetzelfde als die van mp3shop. Respectievelijk 21,55€ en 18€. Is toch een stuk goedkoper. Bij je plaatselijke elektronica boer moeten dit soort netvoedingen toch ook gewoon te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net de Ipouch binnen:

srry voor de wazige pics (camera van mobiel)

Afbeeldingslocatie: http://img235.imageshack.us/img235/7520/image0784so.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img235.imageshack.us/img235/7969/image0796va.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/5669/image0805yn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/930/image0818xk.jpg

mooi ding, past er precies omheen...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk programma is het snelst/gemakkelijkst om Films van je DVD's te rippen?

Grtz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer iriverter eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hillie schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 22:45:
Het ding wat mp3shop levert kan max 1A leveren. Volgens mij trekt 'ie dat niet, anders zouden die voedinkjes er wel mee ophouden. ;)
Deze bedoel je? http://www.mp3shop.nl/product/11558/20880/5
Werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Jep, die heb ik ook gekregen. Werkt inderdaad goed, maar 35 euro is wel ongeveer 27 euro te duur voor zo'n dingetje. Gelukkig kreeg ik hem voor noppes.

@FiReFS: Waar haal je die zakjes vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 22:37
Ik had mijn zen gekocht bij mp3shop, helaas zonder adapter.

Nu heb ik een adapter van 4,5v en die werkt. Nu zie ik dat veel mensen een 4.5v adapter gebruiken, maar die van mij levert maar 500mah terwijl de orginele 2,4ah levert. Wordt de batterij daar niet minder krachtig van? of moet hij dan gewoon langer opladen?

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Volgens mij dat laatste inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Ik heb nu ook een Vision:m, ik heb hem net opgehaald bij de informatique. Ik kreeg er daar nog wel gewoon een AC-adapter bij :*) Dus daar hoef ik verder niet naar op zoek :+ :)

Vanavond of morgen er maar muziek op gaan zetten.

[ Voor 14% gewijzigd door TheTMC op 01-07-2006 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hillie schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:25:
Jep, die heb ik ook gekregen. Werkt inderdaad goed, maar 35 euro is wel ongeveer 27 euro te duur voor zo'n dingetje. Gelukkig kreeg ik hem voor noppes.

@FiReFS: Waar haal je die zakjes vandaan?
www.laptopsupply.nl

niet bepaald goedkoop moet ik zeggen...

maarja, kheb het gewoon gehad met dat zakje van creative, maakt krasjes en is veel te groot...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2006 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

Dekaasboer schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 13:36:
Ik had mijn zen gekocht bij mp3shop, helaas zonder adapter.

Nu heb ik een adapter van 4,5v en die werkt. Nu zie ik dat veel mensen een 4.5v adapter gebruiken, maar die van mij levert maar 500mah terwijl de orginele 2,4ah levert. Wordt de batterij daar niet minder krachtig van? of moet hij dan gewoon langer opladen?
Zal volgens mij inderdaad langer gaan duren met opladen. Als je dat nog te langzaam gaat kan je hem natuurlijk altijd via de usb poort opladen.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga er nu ook een kopen, eerst wou ik het via ebay doen (Scheelt ong 40 euro) maar dat mag niet van mn ouders, dus nu koop ik em via een internetwinkel hier in NL. maar welke winkel(s) levert/leveren er een ac adapter bij (na contact opnemen). (en welke winkel raden jullie mij aan om de zen te kopen?)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 09:58:
ik ga er nu ook een kopen, eerst wou ik het via ebay doen (Scheelt ong 40 euro) maar dat mag niet van mn ouders, dus nu koop ik em via een internetwinkel hier in NL. maar welke winkel(s) levert/leveren er een ac adapter bij (na contact opnemen). (en welke winkel raden jullie mij aan om de zen te kopen?)
Bij Informatique stond hierboven dat je de lader erbij kreeg volgens mij...op hun website staat dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 10:25:
[...]

Bij Informatique stond hierboven dat je de lader erbij kreeg volgens mij...op hun website staat dit ook.
Bij informatique kreeg ik er nog een lader bij. Ze hebben ondertussen alweer een nieuwe bestelling binnen, dus het is niet zeker dat daar de lader nog bij zit. Maar je kan het daar proberen. Desnoods mail je naar ze en vraag je of hij er nog bij zit.
Als je hem daar hebt besteld en er zit er geen bij, dan kan je altijd nog zeggen dat ze op de site hebben staan dat je er wel een bij krijgt, en dat je er dus een bij wilt. Dus dat zij dan moeten zorgen dat jij er nog een lader bij krijgt. Ze moeten immers leveren wat op de site staat.
Nog een ander voordeel bij de Informatique is dat ze 2 jaar garantie leveren (dat zeggen ze iig), maar het is nog maar afwachten of je dat ook krijgt.

Verder kan je een aantal winkels van de pricewatch nagaan om te kijken of ze nog een adapter erbij leveren. Maar als je veel meer betaald voor die adapter kan je er beter een los bij kopen.

Verder weet ik dat ze bij de Mediamarkt in Zoetermeer (dus misschien ook nog bij andere) er nog adapters bij hadden van de week. Nadeel daar is echter dat ze wel €309,- voor de Vision:M vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mannen kan ik hier ook een ac adapter aanhangen met DC out 5V - 3.0A. Dit is de lader van mijn digicam.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.