WOW, dat was mijn eerste reactie toen ik de doos openmaakte
Daarna zocht ik of er een muuroplader bij was, en het witte ding was daar

(TOPPIE mp3shop.nl) Toen ik em in t stopcontact stopte, en het bovenste knopje naar links duwde ging het reusachtige beeldscherm aan. de 265 duizend kleuren schoten mijn ogen in. Ik probeerde gelijk wat dingen uit: de audio, fotos de video.
De muziek was door de bijgeleverde oordopjes, ondanks al het geklaag, erg mooi. Maar ik koop er nog wel andere bij.
De speler moet wel heel eventjes laden om de tumbtails van de fotos te laten zien, 2 sec schat ik zo in. het inzoomen ging gemakkelijk en de foto's kwamen veel beter tot hun recht als je het vergelijkt met mijn iriver h10.
Toen de video het verbaaste me hoe snel de zen de video afspeelt (de standaart van 1min of zo) ik weet niet of dit bij films (1,5 uur) ook zo snel gaat.
De radio viel me niet tegen, maar daarin was mijn iriver h10n wel beter, maar het geluid is wel goed. (en zo vaak gebruik je het toch niet) bij het namen van de radiozenders viel me op hoe snel het touchpad was. dit heb ik dan ook gelijk naar "laag" gezet.
Nu ben ik bezig om er muziek op te zetten, WOW, wat een snelheid daar kan iriver nog wat van leren! (ik sync met mediamonkey)
Wat ook een mooie functie is, waar (bijna) niemand wat over zegt: je het hoofdmenu veranderen
Owh ja vergeten te vertellen: op het beeldscherm zit zo'n beschermplastic ZONDER bubbels i.o.d. Die laat ik er dus mooi opzitten.
Minpunten (niks is perfect hea?)
touchpad vraagt wat gewening
dat blokje om usb connectie aan te gaan, en om op te laden.
De cd-rom zat niet in een hoesje, maar om daar nou een drama van te maken
ook een groot nadeel: geen ac3 support bij films.
en geen radio luisteren tijdens fotos kijken o.i.d.
Ps. ik heb de groene versie, en hij is minder fel dan op de fotos te zien is.
EDIT: nog een +punt van mp3shop.nl: 1 dag levertijd
EDIT2: Nu films erop zetten: 3,5GB in ongeveer 6min 30 sec: uitstekend!
[
Voor 23% gewijzigd door
Verwijderd op 07-07-2006 10:15
]