Heb vandaag die invisible shield binnen gekregen, echt een superchill ding! m'n buttons zitten helaas al onder de krassen, ook al boeit 't me vrij weinig.. op m'n screen had ik tijdelijk een ipod g5 protector, die al helemaal los zat, maar hij is goed als krasloos.. enige probleem nu, heb echt tijd uitgetrokken voor die nieuwe protector, zelfs een spuitje gemaakt apart voor de protector met die 'babyshampoo+water' substance om de protector aan te brengen.. nu zit ie erop, de buttons zien er slick uit, maar op 't scherm lijken allemaal vegen te zitten, aan de onderkant van de protector.. die zal ik er wel niet af kunnen krijgen

of verdwijnt dat nog een beetje na verloop van tijd? ziet er iig niet echt lekker uit, oogt nog een beetje nat ook eronder.. normaal? probleem?
Wel nep dat je maar 1 protector krijgt, als er stof/zand whatever opzit kan je em wel vergeten.
EDIT: @ Taab:
Ik zou zeker voor de ZVM gaan, ben echt onwijs blij met 't ding, en zorg dat je die invisible shield in huis hebt voordat je de zen aanschaft of iig gaat gebruiken! ik heb hem een dikke anderhalve maand zonder gebruikt, en de buttons zijn echt vrij leip geworden in die tijd, maar 't doet voor mij niks af aan de pret die ik van 't ding heb, en zeker nu ie beschermd is kan ik pas echt los met 't ding, video playback is perfect, divx ondersteuning is erg goed, en voor die films die niet werken kan je snelle software downen, no problem, geluidskwaliteit is opzich erg sterk, al had ik toch wat meer verwacht, (heb er sony EX71's aan hangen) ik kan me niet voorstellen dat ie de X5l op dat gebied overtreft, maar die staat er dan ook om bekend..
'T beeldscherm is gewoon superstrak, de speler zelf is redelijk licht, maar voelt niet goedkoop, 't is gewoon een mad ding, en eigelijk niet te vergelijken met die archos, das echt een mediaspeler, de ZVM kan mooi in je broekzak, dat zie ik die archos niet doen, de ZVM licht precies op 't randje van mp3spelers naar mediaspelers, kortom van de mp3spelers van dit moment is ie 't meest uitgebreid en uitgewerkt! (vergeet de superb fm-radio niet!)
[
Voor 47% gewijzigd door
Verwijderd op 13-03-2006 21:19
]