[MP3/HDD] Het Creative Zen Vision:M topic

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.182 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Je bedoelt dat het menu van de iPod op die van de Vision:M lijkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat het menu van de Vision:M een 1:1 kopie van het iPod menu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dan is het menu van de iPod een 1:1 kopie van de Zen Vision:M, want zoals eerder al gemeldt heeft Creative hier het patent op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creative heeft patent op de manier van sortering, niet op de GUI of de looks. Dus ja, het is een kopie van de iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Tsja, het is toch vooral de manier van sorteren wat er bijzonder is aan die manier van browsen. Verder heeft bijna elke hdd mp3speler wel zon soort menu, dus als het een kopie van de iPod is, dan is het een kopie van zo'n beetje alle andere mp3spelers die er zijn.

Zoveel valt er ook niet te variëren als je een lijst met artiest, album, genre ed moet hebben, dan krijg je gewoon een soort lijst, simpel. En qua looks/kleuren zit er nog wel wat verschil in, en bovendien heeft de Vision:M nog een soort zoekbalkje aan de rechterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:52

Piggen

Lekker bakkie

Dit patent dus

"A method, performed by software executing on the processor of a portable music playback device, that automatically files tracks according to hierarchical structure of categories to organize tracks in a logical order. A user interface is utilized to change the hierarchy, view track names, and select tracks for playback or other operations."

Wat mij betreft zo prior art als maar zijn kan, maar als iPod-bashend Nederland er gelukkig van wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.buyshit.nl/fok/nuff_said.png

Well done "creative" :)

Dit is overigens de iPod Photo, de overeenkomsten met de iPod video zijn nog veel groter. Daar is de volgorde in het menu bijna 100% hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 17:19
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 23:32:
[afbeelding]

Dit is overigens de iPod Photo, de overeenkomsten met de iPod video zijn nog veel groter. Daar is de volgorde in het menu bijna 100% hetzelfde
dat klopt, maar op de iPod heb je geen achtergrondjes. Dus het is geen kopie!(niet 100% iniedergeval :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 23:32:
[afbeelding]

Beter goed gejat dan slecht verzonnen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebuch
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-05 15:07
Ze hebben het bijna samen bedacht. Creative het patent. Apple nog wat verbeteringetjes. En zo over en weer een aantal keer.
Maarja het schijnt goed te werken. (Ookal vind ik een mapstructuur ook niet vervelen, niet al m'n mp3's hebben tags.) Het zal wel even wennen zijn.

Die Invisibleshield ziet er goed uit zeg. Het maakt de speler nog mooier (wat meer glimmend). Maar is dat glimmende niet hinderlijk met de zon.
Dat is overigens wel te overkomen als je dan geen krassen hebt.
Wat ik wel jammer vind is dat de ruimte om de knop heen nog best wel groot is. Da's een klein puntje, maar weegt niet op tegen de voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, gelukkig kan ik blijmoedig terugkomen op m'n eerste indruk op mijn aanschaf van de Vision M :)
Dus ik ga mezelf even quoten:
Maar.. direct toen ik hem opstartte liep hij al vast. power uit power aan, toen deed ie 't, strak menu, strak ding alles prachtig zonder meer, ik heb er niet voor niets zo lang op gewacht dus dat was geen verassing meer, maar toen hing ik hem aan de computer..
Mp3 erop gooien ging opzich prima, en ik kon ze gelijk spelen, moet even wennen aan het playlist principe wat ik allemaal nogal traag vind werken (kan je niet gewoon mappen slepen en droppen?) maar dat is ok.
Playlists bijwerken doormiddel van de Software werk erg prettig gelukkig, alleen jammer dat je geen mappen in de playlists kan zetten.
Nog steeds vind ik het jammer dat je niet gewoon mappen kan slepen, want 't probleem wat je krijgt bij Artists: als er iets bij staat van ft. die en die of wat dan ook, dan word daar gelijk een aparte map voor aangemaakt.
Ben bang dat ik maar een keer een hele avond moet besteden aan het ordenen van m'n collectie, en zo langzaam alles naar m'n vision paste, maargoed, geen groot probleem opzich.
Toen ging ik video's ernaar toe slepen, want ik las overal dat ie zó veel soorten veelgebruikte videoformaten kan spelen, en dat ie daar dus perfect voor is, niks ipod video, de Vision M is wat je moet hebben!
Van alle films die ik er heb geprobeerd op te gooien doet tot nu toe nog geen één het, steeds 'this file is not a compatible video file for the vision M' oid. en dan moet ik hem dus cancellen.
Had ik er eindelijk een opstaan, draait ie die resolutie niet.
Waarscheinlijk heb ik me er niet goed genoeg in verdiept, perhaps m'n eigen schuld, maar leuk is 't niet.
Gelukkig :) mijn grootste zorgen zijn weg, de meeste video's doen het tot nu toe wél, maar zijn alleen over te zetten via de meegeleverde software, anders geeft windows een melding dat de speler het bestandtype niet ondersteund.
Ik had het probleem dat ik de software niet kon installeren (en op internet is de software nog niet eens te krijgen!) uiteindelijk heb ik alle drivers en troep handmatig opgezocht op de cd, en nu werkt alles wel.
Filmkwaliteit is echt fantastisch, en hapert geen moment, en als je een goeie snelle Encoder hebt is 't omzetten van de films die 't niet doen ook niet zo'n probleem.
'T enige jpegje wat ik erop heb gegooit deed het ook gelijk al niet, lekkere eerste kennismaking dan wil ik daarna terug gaan naar het hoofdmenu, ja hoor, loopt ie helemaal vast, zo vast dat ie niet meer reageert op de power slide en dus genoodzaakt was hem te resetten.
Kon ik eerst nog 5 minuten zoeken naar iets dat klein genoeg is om hem te kunnen resetten (fijn als je in de trein zit en niks binnen berijk hebt!)
Ook het jpegprobleem is verholpen, tenminste, ik heb verder geen problemen meer gehad, toch raar dat die ene het niet deed, maar ook dit is prima voor elkaar.

Moet ik alleen nog wachten tot ik de invisible shield kan bestellen want man o man wat krast dat ding snel, tot die tijd maar niet gebruiken ben ik bang anders is 't simpelweg te laat, ik raad anderen aan die een bestelling hebben geplaatst, tot die tijd de sticker te laten zitten die standaard op de speler zit, gelukkig had ik die niet weggegooit, die zit er nu dus weer vrolijk overheen (vol bobbeltjes hehe).
En voor degenen die nog geen bestelling hebben staan, ik houd me nog steeds hoog aanbevolen 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2006 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al met ZenCast gespeeld? Hij loopt hier nu en dan vast maar over het algemeen gaat het wel.

Het enige echte probleem wat ik ermee heb is dat ie oude afleveringen download. Hij sorteert ze niet goed.

Ik heb ingesteld bij settings: update, all new items en onder tabblad player: this week items.

Maar wat ik ook verder instel hij lijkt helemaal niet te kijken naar de release-date van een item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Invisible shieldje besteld, speler zelf nog niet, dus als ik later alsnog besluit het niet te doen, komt er hier eentje beschikbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 20:30:
Invisible shieldje besteld, speler zelf nog niet, dus als ik later alsnog besluit het niet te doen, komt er hier eentje beschikbaar..
Waarom bestel je er dan een, als je niet zeker weet dat je de speler gaat kopen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de speler koop, moet ik eerst een week zonder shield overleven. Maar ik ben wel vrij zeker dat ik hem ga kopen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookstar
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-06-2016

Rookstar

Rookt niet....

Weet iemand of de witte al ergens in NL verkrijgbaar is (en waar hij uberhaupt op voorraad is, aangezien hij overal uitverkocht schijnt te zijn)

Gadgeteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Is er nog iemand die de invisible shield niet besteld heeft? ik wil hem héél graag ook bestellen, maar heb geen beschikking over een CC.
Ben best bereid wat extra te lappen voor de moeite uiteraard, ik moet nu zó voorzichtig doen, en zelfs dat blijkt niet goed genoeg.. zelfs na 1 dag in bezit te zijn al helaas..
Als iemand nog besteld, HEEL graag, ik kan direct geld overmaken dmv internetbankieren.

Negeert iedereen m'n post hierboven btw ik zou toch wel graag willen weten wat ik fout doe met die videofiles en wat ik er het best aan kan doen.

Alvast bedankt voor beiden vragen.
Zelfde hier!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ben ik hier eigelijk de enigste die zich ongelovelijk ergerd aan steeds terugkeerende posts die weer gaan over iets met iPod kloon, kopie en :r

dat weten we nu wel dat sommigen dat vinden...

ik search nu het topic na en vind nog deze mod-break :)
DeeD2k2 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 17:07:
Modbreak:Dames en heren, Dit topic gaat over de Creative Zen Vision:M. Wat je van dit apparaatje ten opzichte van de iPod vind, mag je zelf bepalen. Jouw mening kan je niet aan een ader opleggen. Blijf dus redelijk en vergelijk alleen als het zinnig en objectief kan.

Nu weer veder over de Zen Vision:M... ;)
:)

verder vind ik het nogsteeds een erg mooie speler
en vraag ik me af, krijg je hier de zelfde doppen bij als bij bijv. de Zen Sleek? of andere en zoja geven ze hem dan eindelijk fatsoenlijke oordoppen mee?

[ Voor 69% gewijzigd door GoldenSample op 08-02-2006 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
GoldenSample schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 19:37:
ben ik hier eigelijk de enigste die zich ongelovelijk ergerd aan steeds terugkeerende posts die weer gaan over iets met iPod kloon, kopie en :r

dat weten we nu wel dat sommigen dat vinden...

ik search nu het topic na en vind nog deze mod-break :)
Eensch, vergelijkingen met de iPod mogen nu wel ophouden ja.
:)

verder vind ik het nogsteeds een erg mooie speler
en vraag ik me af, krijg je hier de zelfde doppen bij als bij bijv. de Zen Sleek? of andere en zoja geven ze hem dan eindelijk fatsoenlijke oordoppen mee?
Imo zijn bijgeleverde oordoppen nooit fatsoenlijk genoeg. Misschien zijn ze bij de ene speler wat beter dan de andere, maar om het geluid echt tot zn recht te laten komen heb je betere doppen nodig.
Verder weet ik het antwoord op je vraag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een idee om deze screen protector te kopen en dan op 'maat' te knippen als tijdelijk vervanging totdat ik die gepaste protector kan bestellen? of eventuele andere, als je iets weet, let me know.
http://www.pdashop.nl/product/12516/15215/14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dat kan, en die beschermen je scherm prima, maar zo krijg je dus wel krassen op de body. Dus daar moet je ook nog iets voor vinden. Ik zou je speler gewoon met rust laten totdat je een Invisible Skin hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascoa341
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05:26
Hoe zit het met de voice recorder, zowel qua geluidskwaliteit als gebruiksgemak. Ik weet dat Creatives geen directe mp3-encodering hebben. i.t.t. sommige Irivers en de Iaudio's. Is de kwaliteit wel goed. Verder en nog belangrijker. Ik wil met dit ding interviews gaan voice-recorden en dan in de trein ze alvast uitwerken. Hiervoor is het nodig dat je op een gemakkelijke wijze kan vooruit en terugspoelen (dus niet dat hij telkens naar het begin/einde van een nummer gaat als je even wil terug/vooruit spoelen). Kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
En de prijzen zijn weer gestegen, nu vanaf 339 :{
Elke week een prijsverhoging ofzo? :X

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Vraag en aanbod he. Veel vraag, weinig aanbod en dan worden de prijzen weleens omhoog gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Ja klopt ja, nog maar even wachten met aanschaffen dan, dom om voor een paar weekjes eerder een paar tientjes extra uit te geven natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Laatst online: 11-08 21:16
bij www.mp3shop.nl wordt ie wel steeds duurder, maar hij is steeds ook niet leverbaar...
dus als hij langere tijd gewoon goed leverbaar is, zal de prijs vanzelf zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg.Focker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-08 20:22
Is één (of meer) van de eigenaren geinteresseerd in deze skin?

http://www.i-nique.co.uk/showdetails.asp?id=358

Die standaard zeemlap die erbij zit als bescherming voor m'n ZVM vind ik maar niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookstar
  • Laatst online: 02-06-2016

Rookstar

Rookt niet....

Die skin lijkt me ook wel wat ja...

Gadgeteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me invisible shield binnen, nu nog wachten tot de internet winkels hem weer goedkoop gaan aanbieden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascoa341
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05:26
*kick* Hoe zit het met de voice recorder, zowel qua geluidskwaliteit als gebruiksgemak. Ik weet dat Creatives geen directe mp3-encodering hebben. i.t.t. sommige Irivers en de Iaudio's. Is de kwaliteit wel goed. Verder en nog belangrijker. Ik wil met dit ding interviews gaan voice-recorden en dan in de trein ze alvast uitwerken. Hiervoor is het nodig dat je op een gemakkelijke wijze kan vooruit en terugspoelen (dus niet dat hij telkens naar het begin/einde van een nummer gaat als je even wil terug/vooruit spoelen). Kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Greg.Focker schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 09:06:
Is één (of meer) van de eigenaren geinteresseerd in deze skin?

http://www.i-nique.co.uk/showdetails.asp?id=358

Die standaard zeemlap die erbij zit als bescherming voor m'n ZVM vind ik maar niks...
Ik doe mee,
Check mijn profiel voor mail/msn
(Let op mail is niet hetzelfde als msn)

[ Voor 7% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 13-02-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorMachine
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 09:09

TerrorMachine

- Down For Life -

Ik heb nog niet het hele topic doorgelezen maar is er/komt er ook een mogelijkheid om de Vision:M
in de auto aan te sluiten.
zoals de Ipod wel heeft, dus een kabeltje tussen je I-pod en je autoradio zodat de i-pod als "CD-Wisselaar" wordt gezien.

Als die mogelijkheid er is ben ik om :)

Ik mag niet klagen......dat mag dan weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Je kunt em natuurlijk altijd via de line in van je autoradio aansluiten.
Als je dat niet hebt dan zul je af moeten wachten, of Creative even mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
is er trouwens al iemand die heeft gekeken of de aansluiting "toevallig" niet exact dezelfde is als die van de ipod? bijvoorbeeld door even een usb-kabel aan te proberen sluiten? zou wel lol zijn als dat zou werken... :P

[ Voor 4% gewijzigd door hellboy123 op 17-02-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorMachine

TerrorMachine

- Down For Life -

Ik heb gehoord (uit redelijk betrouwbare bron) dat zo'n kabeltje voor je autoradio
incl inbouw rond de 300 Eur kost....
( was wel in een Audi A4 met ingebouwde radio )
Zal voor een VW Golf wel niet veel anders zijn, komt een RCD300 Radio in...

dus wil graag iets Ipod-erigs in mijn nieuwe auto maar de Vision:Spreekt me meer aan
DivX ondersteuning e.d. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebuch
TerrorMachine schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:53:
Ik heb gehoord (uit redelijk betrouwbare bron) dat zo'n kabeltje voor je autoradio
incl inbouw rond de 300 Eur kost....
( was wel in een Audi A4 met ingebouwde radio )
Zal voor een VW Golf wel niet veel anders zijn, komt een RCD300 Radio in...

dus wil graag iets Ipod-erigs in mijn nieuwe auto maar de Vision:Spreekt me meer aan
DivX ondersteuning e.d. 8)
Ik zou het internet even goed afstruinen. Wij hebben heel lang gezocht in onze Mondeo naar een line-in kabel. Achterop de radio was het geen doen om dat te vinden en aan te sluiten. Stuiten we op het internet opeens op een of ander Ford-forum. Staat daar dat bij onze versie (2005) er in het dashboardkastje gewoon een 3,5 jackplug aansluiting zit voor de line-in. Hele probleem in een keer opgelost.

Een mp3-speler op je auto aan te sluiten hoeft echt geen 300 euro te kosten. Ze zetten je gewoon af bij die garages. Als je zelf een beetje creatief bent en wat consessies wil doen dan kan het al voor 10 euro. Het enige wat wel echt een benodigde is, is een radio met line-in. Als je dat niet hebt kan je het vergeten, of een nieuwe radio kopen.

Edit:
Alleen bij het invullen van het radio type op Google:
www.langzeittest.de/vw-touran/faq/anlagen/connects2.pdf
Iemand die hetzelfde in zijn Touran gedaan heeft.
Dat is snel 300 euro besparen :9

[ Voor 9% gewijzigd door Nebuch op 17-02-2006 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

DAPreviews review van de Vision:M.

Wat mij betreft de beste site voor reviews en ook deze is weer erg uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorMachine

TerrorMachine

- Down For Life -

Nebuch schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 18:19:
[...]

Edit:
Alleen bij het invullen van het radio type op Google:
www.langzeittest.de/vw-touran/faq/anlagen/connects2.pdf
Iemand die hetzelfde in zijn Touran gedaan heeft.
Dat is snel 300 euro besparen :9
Ziet er goed uit maar helaas het is een Lease auto die ga ik niet zelf open schroeven.
de touran man had alleen het geluid op de line in
ik bedoel een kabeltje die de Vsion:m oplaad en de menu gegevens op de display van de Radio laat zien, (tenminste dat doet de I-pod variant wel)

Hoe lang duurde het voordat er voor de I-Pod een heel scala aan accesoires kwam. dat was waarschijnlijk ook niet in de eerste week ;)

laat ik nog maar wat afwachten.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
TerrorMachine schreef op maandag 20 februari 2006 @ 11:58:
[...]

Ziet er goed uit maar helaas het is een Lease auto die ga ik niet zelf open schroeven.
de touran man had alleen het geluid op de line in
ik bedoel een kabeltje die de Vsion:m oplaad en de menu gegevens op de display van de Radio laat zien, (tenminste dat doet de I-pod variant wel)

Hoe lang duurde het voordat er voor de I-Pod een heel scala aan accesoires kwam. dat was waarschijnlijk ook niet in de eerste week ;)

laat ik nog maar wat afwachten.. :z
Je moet niet zoveel accesoires voor de Vision:M verwachten als voor de iPod...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorMachine

TerrorMachine

- Down For Life -

TheTMC schreef op maandag 20 februari 2006 @ 12:36:
[...]

Je moet niet zoveel accesoires voor de Vision:M verwachten als voor de iPod...
Heb je gelijk in
Voor de I-pod is het ook wel bij de beesten af wat je daar allemaal voor kunt krijgen (lees kopen)
ik sta elke keer weer versteld als in reclame drukwerk alle nieuwe gadgets zie voor je I-Pod...

Maar als Creative niet meegaat (gedeeltelijk) in het hypen van het product zullen veel mensen toch misschien eerder vaan de I-Pod kiezen...

edit:
check: http://www.dension.com/icelink_info.htm
dit bedoelde ik (maar dan voor de vision:m) deze site maar even in de gaten houden

[ Voor 12% gewijzigd door TerrorMachine op 20-02-2006 13:57 . Reden: aanvulling op bericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Er komt waarschijnlijk een 60GB Vision:M
The guy at AnythingButiPod.com found something unusual when he bought the desktop docking station for his Creative Zen Vision:M. It comes in two peices, a solid chunk for the base of the dock, and plastic insert that you stick on top. This system allows players of various thicknesses to fit in the same dock. A player with a hard drive is thicker than a players that uses flash memory for storage, and a player with a high-capacity hard drive (2 platters, 40/60/80gb) is thicker than a player with a standard capacity drive (single platter, 10/20/30gb).

So, it's just like the iPod's docking system, which works with the iPod nano, the 30gb iPod, and the 60gb iPod.

The only insert that comes with the dock for the ZVM, is made for the 30gb version. Which is fine considering the 30gb ZVM is the only one on the market right now. However, it stands to reason that they made a flexible dock design because they intend to release a higher capacity model at some point. A 60gb version, most likely, since that's the top-end standard among 1.8-inch hard drives right now. Toshiba does have an 80gb drive in this size but we haven't seen a single player with one of these yet. I would assume that Apple will get the first batch of 80gb drives just based on their track history.

As to when a 60gb ZVM might be available... your guess is as good as ours.
http://www.dapreview.net/comment.php?comment.news.2978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik hoop niet dat ze em veel dikker maken, ik vind em zo al dik genoeg eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
RoD schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:03:
Ik hoop niet dat ze em veel dikker maken, ik vind em zo al dik genoeg eigenlijk.
Idd, hij is nog niet te dik, maar met een 60GB versie zou hij dat best wel eens kunnen worden. Verder heb ik ook niet echt 60GB nodig, de 30GB versie bevalt prima :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik vind 60GB wel handig, vooral als je veel films, foto's én muziek hebt, dan kom je (ik in ieder geval) al snel boven die 30GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Ik zag deze speler nu ook op de site van de Informatique staan, helaas voor een duurdere prijs, en niet voorradig, maar daar krijg je wel 24 maanden garantie..
Bij mp3shop krijg je maar 1 jaar garantie. (ook niet leverbaar)
Hoe zit dit?
Houdt dit in dat Informatique voor 10 euro meer, 1 jaar garantie meer geeft???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Euh ja, dat staat er toch? :?
Overigens heb je in de EU sowieso recht op 2 jaar garantie, maar dat is vaak erg lastig te claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:38

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Ik wil deze speler al 2 weken erg graag kopen maar hij is zo goed als nergens te krijgen.
Is dit bewust gedaan om een hype te creeëren (wat niet al te best lukt moet ik zeggen) of zijn ze latijd zo laks met leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Een hype creeëren door een speler niet te leveren? :P Lijkt me financieel gezien niet al te handig. Hij is inderdaad slecht verkrijgbaar, misschien omdat hij populairder is dan men had gedacht, en dat er dus simpelweg te weinig zijn. Het zal wel weer opgelost worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Hmm ja je ziet het bij consoles wel is gebeuren dus vandaar, ik vind het alleen een beetje opmerkelijk dat een speler die in bijna alle reviews opgehemeld wordt zo slecht leverbaar is.
Eigenlijk kan ik gewoon niet wachten tot ik er één kan kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat ie nu beter leverbaar zou zijn. Zon bedrijf als Creative, die er op gebrand is om een "iPod-killer" te maken (zijn imo de meeste spelers, magoed) zou toch er zeker voor moeten zorgen dat hun product verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quicksilvernet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06-2023
HIDMAN-X schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 22:54:
Ik wil deze speler al 2 weken erg graag kopen maar hij is zo goed als nergens te krijgen.
Is dit bewust gedaan om een hype te creeëren (wat niet al te best lukt moet ik zeggen) of zijn ze latijd zo laks met leveren?
je kunt hem bij de mediamarkt halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

quicksilvernet schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:09:
[...]

je kunt hem bij de mediamarkt halen
En welke om precies te zijn?
Ik vind het niet erg om een stukje te reizen, aangezien hij bij de MM in Utrecht niet leverbaar is en ze ook niet weten wanneer hij wel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
HIDMAN-X schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:57:
[...]

En welke om precies te zijn?
Ik vind het niet erg om een stukje te reizen, aangezien hij bij de MM in Utrecht niet leverbaar is en ze ook niet weten wanneer hij wel komt.
en een prijs zou ook wel leuk zijn, ik ga er geen 360 voor betalen als ik door even te wachten tot ie beter leverbaar is opeens nog maar 330 of goedkoper is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dapreview heeft een artikel over de ingewanden van deze speler, bijzonder interessant :)

Mocht je em open willen maken, staat hier een how-to :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Ik kom net van de Mediamarkt (Zoetermeer), en daar mogen ze het niet eens meer over deze speler hebben. Hij is volgens hun erg goed (uhuh, dat wisten we al) maar ze zeggen dat hij waarschijnlijk door de Mediamarkt pas weer in juli/augustus te leveren is... :? :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
TheTMC schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 17:10:
Ik kom net van de Mediamarkt (Zoetermeer), en daar mogen ze het niet eens meer over deze speler hebben. Hij is volgens hun erg goed (uhuh, dat wisten we al) maar ze zeggen dat hij waarschijnlijk door de Mediamarkt pas weer in juli/augustus te leveren is... :? :( :'(
WTF dat is wel erg laat... of gaat creative de scratch problemen aanpakken? naja dat zou ik zelfs dit lange wachten niet waard vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
hellboy123 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:31:
[...]

WTF dat is wel erg laat... of gaat creative de scratch problemen aanpakken? naja dat zou ik zelfs dit lange wachten niet waard vinden...
Ik vind het ook nergens op slaan. Creative had wel kunnen verwachten dan deze speler redelijk zou verkopen. Als ze dan nu tekorten hebben omdat ie te veel gevraagd wordt is ook te begrijpen, maar om er dan weer een half jaar op te moeten wachten.. Onzin als je het mij vraag.. Maar het blijft een feit dat hij nergens leverbaar is. Volgens MP3shop:
Op dit moment hebben we helaas geen indicatie van de leverdatum voor de Zen
Vision M. Onze leverancier kan ons hier nog geen zekerheid over geven.
Dus afwachten maar.. (ik heb ook nog Informatique gemailt, maar ik verwacht ook geen verdere info)

[ Voor 5% gewijzigd door TheTMC op 22-02-2006 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Ik had toen de laatste bij informatique.
En dat was 21-01-2006.
Dus ja. Ik hoop voor jullie dat hij snel komt.
Dapreview heeft een artikel over de ingewanden van deze speler, bijzonder interessant

Mocht je em open willen maken, staat hier een how-to
Laten we hopen dat er nu aangepaste firmwares komen :P

[ Voor 53% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 22-02-2006 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Bij de buitenlandse winkels MP3-player.de en AMP3.co.uk staat hij op respectievelijk 10-14 dagen en op voorraad (wel voor een stevige €357). Misschien interessant voor sommigen. Ik geloof ook dat er wereldwijde garantie voor geldt ("Produkten gekocht binnen een bepaalde regio komen mogelijk in aanmerking voor reparatie onder garantie binnen andere regio's/territoria."), dus dat hoeft geen nadeel te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Bij de MM in Utrecht zei de verkoper dat hij €329 was, wat een mooie prijs is.
Hij moet er in ieder geval voor eind maart zijn aangezien ik in april 2 weken op vakantie ga.
Anders wordt het toch een ander spelertje, zodra hij leverbaar is, is er misschien alweer een betere speler :r

Als het juli/augustus is zoal hierboven gezegd wordt dan hebben ze bijvoorbaat al hun eigen product gekilled. Way to go creative 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door HIDMAN-X op 22-02-2006 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
HIDMAN-X schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:46:
Bij de MM in Utrecht zei de verkoper dat hij €329 was, wat een mooie prijs is.
Hij moet er in ieder geval voor eind maart zijn aangezien ik in april 2 weken op vakantie ga.
Anders wordt het toch een ander spelertje, zodra hij leverbaar is, is er misschien alweer een betere speler :r

Als het juli/augustus is zoal hierboven gezegd wordt dan hebben ze bijvoorbaat al hun eigen product gekilled. Way to go creative 8)7
329euro is wel erg weinig voor de MM, hebben ze m soms verward met de iPod 8)7 :+

[ Voor 7% gewijzigd door hellboy123 op 22-02-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mycom utrecht heeft ze ook
dixons
enzo

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Nog even terugkomend op de AV kabel.. De AV kabel van de Cowon iAudio A2 werkt ook op de Zen Vision:M. Die van Cowon is een stuk goedkoper, dus misschien is het handiger om die te kopen :)

• shuogg
hellboy123 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:31:
[...]

Ik heb eigenlijk nog helemaal geen last van scratch problemen, alleen vegen, maar die gaan er met een tissue direct weer vanaf. Snap de ophef over krassen dan ook niet echt.

• TheTMC
RoD schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 14:38:
Nog even terugkomend op de AV kabel.. De AV kabel van de Cowon iAudio A2 werkt ook op de Zen Vision:M. Die van Cowon is een stuk goedkoper, dus misschien is het handiger om die te kopen :)
Je kon toch ook gewoon een normale 2 euro kabel kopen, en die er niet helemaal indoen (stukje karton of rubber ertussen) en dan werkt hij ook..

heb trouwens een reactie van Informatique:
Helaas is de levertijd van deze MP3 speler niet bekend. De indicaties zijn dat de levering in maart of april plaats zou moeten vinden. Dit is echter niet bevestigd dus nog onzeker.

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Klopt, maar ik heb liever een kabel die er gewoon op een normale manier in kan, in plaats van gepriegel met er een beetje uit beetje in enzo :P
Maargoed, dat moet iedereen ook voor zichzelf weten :)

• TheTMC
RoD schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 22:56:
Klopt, maar ik heb liever een kabel die er gewoon op een normale manier in kan, in plaats van gepriegel met er een beetje uit beetje in enzo :P
Maargoed, dat moet iedereen ook voor zichzelf weten :)
Ckrs, dat is helemaal waar :P
waar en voor welke prijs is die andere kabel te leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebuch
En zoiezo. Die truc met een kabel er een stukje uitlaten is ook niet ideaal. Je hebt dan namelijk mono geluid. En dat is ook niet echt wat je wil. Het beste lijkt mij nog steeds gewoon een kabel van twee euro kopen en dan je eigen tulp stekkers eraan zetten. Is wat meer werk, maar dan heb je wel gewoon stereogeluid en kan je de stekkers er helemaal in doen.

Het wachten is nog op de kabel layout van creative. Dat is met een multimeter en een originele kabel best uit te vinden. Dan kan je je eigen kabel in elkaar knutselen. Die is dan net zo goed maar veel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Mwa, ik koop dan liever voor wat meer geld een kabel die gewoon werkt in plaats van dat ik zelf moet gaan knutselen.

Leuke video is dit trouwens :9~ zeker leuk voor degenen die em niet hebben en overwegen om hem te kopen.

[ Voor 45% gewijzigd door RoD op 24-02-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
RoD schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:58:
Mwa, ik koop dan liever voor wat meer geld een kabel die gewoon werkt in plaats van dat ik zelf moet gaan knutselen.

Leuke video is dit trouwens :9~ zeker leuk voor degenen die em niet hebben en overwegen om hem te kopen.
Moet je wel ergens een goede kabel kunnen kopen. Ik heb geen moeite om een euro of 10 a 20 te betalen, en dan een goede kabel te hebben. Maar als die nergens te koop zijn.... dan wordt het toch klooien met een eigen kabel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
Jongens ik snap het niet hoor, werkt zo'n kabel niet gewoon, kost maar een paar euro:
Afbeeldingslocatie: http://www.alifax.fr/_images/alifax-sony/img_prod/001349_g.jpg

En dan gewoon de volgorde van de plugjes wijzigen? (Cowon en iPod kabel zijn namelijk precies hetzelfde)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Hoedje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:43:
Jongens ik snap het niet hoor, werkt zo'n kabel niet gewoon, kost maar een paar euro:
[afbeelding]

En dan gewoon de volgorde van de plugjes wijzigen? (Cowon en iPod kabel zijn namelijk precies hetzelfde)
Er waren eerder in dit topic mensen die dat geprbeerd hadden, en het werkte niet. Je moet dan de kabel er op 1 of 2 mm na, helemaal indoen..
Nebuch schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:31:
En zoiezo. Die truc met een kabel er een stukje uitlaten is ook niet ideaal. Je hebt dan namelijk mono geluid. En dat is ook niet echt wat je wil. Het beste lijkt mij nog steeds gewoon een kabel van twee euro kopen en dan je eigen tulp stekkers eraan zetten. Is wat meer werk, maar dan heb je wel gewoon stereogeluid en kan je de stekkers er helemaal in doen.

Het wachten is nog op de kabel layout van creative. Dat is met een multimeter en een originele kabel best uit te vinden. Dan kan je je eigen kabel in elkaar knutselen. Die is dan net zo goed maar veel goedkoper.
Hoezo heb je dan mono geluid???

[ Voor 3% gewijzigd door TheTMC op 25-02-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
TerrorMachine schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:11:
Ik heb nog niet het hele topic doorgelezen maar is er/komt er ook een mogelijkheid om de Vision:M
in de auto aan te sluiten.
zoals de Ipod wel heeft, dus een kabeltje tussen je I-pod en je autoradio zodat de i-pod als "CD-Wisselaar" wordt gezien.

Als die mogelijkheid er is ben ik om :)
Op de site van Creative staat wel dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
TheTMC schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:04:
[...]

en laat dat in Nederland nou net verboden zijn :P al denk ik niet dat de politie het ooit door krijgt, want deze dingen gebruiken echt de randjes van het frequentiebereik, waar verder niemand zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorMachine

TerrorMachine

- Down For Life -

TheTMC schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:04:
[...]

En daar komt nog eens bij dat de Vision:M niet als wisselaar wordt gezien
Ik had deze zelf ook al gevonden... De site van de maker is toch de eerste site waar je op kijkt om zoiets te vinden ;)

maar goed op deze site staat wat ik wil (alleen is deze voor de Ipod)
http://www.dension.com/icelink.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Is de achterkant van de Vision:M ook erg krasgevoelig?
Ik zag namelijk op die site van de invisible shield ook een voor de voor en achterkant.. (dus voor de hele speler :P ). ik vroeg me af of dat egt nodig is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebuch
Omdat je de contactjes verplaatst als je em er een of twee mm uithaalt. Het is met woorden vrij vervelend uit te leggen. Maar de jackplug heeft 4 contacten. Door em er 1 a 2 mm uit te halen maakt de diepste contact van de ingang en het verste contact van de plug geen contact meer. de middelste 3 doen dit nog wel. Maar daarvan is 1 ground, 1 video en 1 links of rechts geluid. De volgorde is dan toevallig goed. En als je em er helemaal indoet niet. Dan komt je contact van video op geluid of zit de ground op de verkeerde plek. En dan werkt het niet.

Mmh eigenlijk zou ik dit verhaal van iemand anders ook niet snappen als die het op deze manier zou uitleggen :X

Maarja. Dit las ik op een andere site. Hierdoor is het dus zoiezo nodig een aantal contacten intern om te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Nebuch schreef op maandag 27 februari 2006 @ 22:15:
[...]

Omdat je de contactjes verplaatst als je em er een of twee mm uithaalt. Het is met woorden vrij vervelend uit te leggen. Maar de jackplug heeft 4 contacten. Door em er 1 a 2 mm uit te halen maakt de diepste contact van de ingang en het verste contact van de plug geen contact meer. de middelste 3 doen dit nog wel. Maar daarvan is 1 ground, 1 video en 1 links of rechts geluid. De volgorde is dan toevallig goed. En als je em er helemaal indoet niet. Dan komt je contact van video op geluid of zit de ground op de verkeerde plek. En dan werkt het niet.

Mmh eigenlijk zou ik dit verhaal van iemand anders ook niet snappen als die het op deze manier zou uitleggen :X

Maarja. Dit las ik op een andere site. Hierdoor is het dus zoiezo nodig een aantal contacten intern om te wisselen.
Je hebt het goed uitgelegd hoor, ik snap hem in ieder geval. Nu dus maar uitkijken of ze die kabel van Creative, of van de Cowon iAudio A2, ergens kunnen leveren...

De officiele kabel is te leveren via de creative webshop, voor een prijs van €17,99 + verzendkosten.

[ Voor 9% gewijzigd door TheTMC op 28-02-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pootdegekste
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-06-2021
Ik heb dus ook sinds een paar weken de creative zen vision:m alleen ik vroeg me af of er niet andere programma's zijn om met het apperaat te syncen en de video's dan gelijkertijd te sorteren in mappen, want nu moet ik hem syncen met wmp 10 (en dat werkt niet egt super snel, vooral niet als je maar 1 nummer wil toevoegen) en ik moet de video's los toevoegen met creative media explorer.

En dat vind ik dus allemaal niet zo geweldig werken :) .
Ik heb al op google gezocht maar kon niks vinden, hebben jullie misschien een paar ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 09:44
pootdegekste schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:29:
Ik heb dus ook sinds een paar weken de creative zen vision:m alleen ik vroeg me af of er niet andere programma's zijn om met het apperaat te syncen en de video's dan gelijkertijd te sorteren in mappen, want nu moet ik hem syncen met wmp 10 (en dat werkt niet egt super snel, vooral niet als je maar 1 nummer wil toevoegen) en ik moet de video's los toevoegen met creative media explorer.

Ik heb al op google gezocht maar kon niks vinden, hebben jullie misschien een paar ideeën?
Ik heb een Zen Micro en gebruik MediaMonkey om te syncroniseren. Het werkt perfect. Ik weet alleen niet of hij ook werkt met de Vision en of hij ook video's kan syncen. Je zou even in het Zen Micro topic moeten kijken.

Je hebt ook betaalde software speciaal voor Creative mp3-spelers: http://www.redchairsoftware.com/notmad/featjb.php . Schijnt goed te werken maar nog nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Er is nieuwe firmware uit:

This download contains an improved version of the firmware originally found on your ZEN VISION:M™. It improves WMV video and ZENcast content playback.

Enhancements:
Adds the ZENcast menu option under the Video menu
Improves ZENcast content playback
Improves playback quality of WMV video
Improves menu content for all supported languages
Speeds up synchronization of protected tracks

Fixes:
Resolves the issue of your player not responding when you delete certain WMV files

[ Voor 6% gewijzigd door Tony Vroon op 01-03-2006 10:40 ]

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Klinkt erg goed en nuttig. Zal em even aan de TS toevoegen.

Al iemand ervaringen met deze firmware? Loopt het goed? Is de kwaliteit van WMV video echt verbeterd? Misschien leuk om even een testje te doen. Eerst een WMV file bekijken met de oudere firmware, daarna upgraden en het filmpje weer kijken voor het verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
pootdegekste schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:29:

Zit er bij de speler zelf niet standaard software van creative, die je kan gebruiken voor het versturen van video en audio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
Zijn er hier ook mensen die samen de "i-nique" silicone hoesjes willen bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg.Focker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-08 20:22
_AuToMaTiC_ schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:59:
[...]

Ik doe mee,
Check mijn profiel voor mail/msn
(Let op mail is niet hetzelfde als msn)
Deze meneer hierboven en ik dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pootdegekste
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-06-2021
TheTMC schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:05:
[...]

Zit er bij de speler zelf niet standaard software van creative, die je kan gebruiken voor het versturen van video en audio?
Jawel, maar het werkt niet echt geweldig, video's syncen en goed organiseren werkt niet geweldig vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Er is een nieuwe site verschenen voor Creative-nieuws. Met forum.
www.epizenter.net, een satellietsite van DAPreview.net.

Het is nu nog een beetje mager allemaal qua leden, maar de wordt ongetwijfeld beter de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

En nog steeds nergens te krijgen deze speler, heeft iemand enig idee wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joker
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Joker

Wellicht interessant voor de (potentiële) Vision:M eigenaren hier: BSE (Best Skin Ever) biedt een goedkoper alternatief (US$ 4,99) voor de Invisible Shield: http://www.bestskinsever....n-Vison-cln-M-Skin/Detail

Een vergelijking van deze skin en Invisible Shield vind je hier:
http://www6.head-fi.org/forums/showthread.php?t=164200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
HIDMAN-X schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 12:44:
En nog steeds nergens te krijgen deze speler, heeft iemand enig idee wat er aan de hand is?
Ik heb 'm via ebay gekocht in Singapore (nieuw, sealed box).
Alles aangekomen, perfecte staat en goed ingepakt. En dat voor maar 317,777 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Hierdoor heb je dus wel kans op gezeik met garantie mocht ie kapot gaan.

[ Voor 43% gewijzigd door RoD op 04-03-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Joker schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:53:
Wellicht interessant voor de (potentiële) Vision:M eigenaren hier: BSE (Best Skin Ever) biedt een goedkoper alternatief (US$ 4,99) voor de Invisible Shield: http://www.bestskinsever....n-Vison-cln-M-Skin/Detail

Een vergelijking van deze skin en Invisible Shield vind je hier:
http://www6.head-fi.org/forums/showthread.php?t=164200
In die 'review' wordt wel gezegt dat die BSE niet helemaal past.. houd je dan niet alsnog stukjes over die kunnen krassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
RoD schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:16:
Hierdoor heb je dus wel kans op gezeik met garantie mocht ie kapot gaan.
Helemaal niet. Ik heb gewoon garantie op mijn speler. De algemene Creative garantie. Dus opsturen naar creative wanneer er problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ow, ik wist niet dat Creative internationale garantie gaf. :) Dat is wel handig dan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Jack3770 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 23:58:
Zijn er hier ook mensen die samen de "i-nique" silicone hoesjes willen bestellen?
Ja heel graag!
Voeg me anders toe op msn oid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Sorry voor de dubbelpost!

Ik denk dat we voor de sillicon hoesjes maar eens moeten kijken hoeveel animo er is!
Het probleem is alleen dat ik ze niet kan bestellen omdat ik geen CC heb!
Mar als je intresse hebt meld dat dan. Misschien dat er dan iemand een actie voor NL/BE kan starten.
...
Ik hoop dat meerder mensen intresse hebben!

[ Voor 9% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 09-03-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Eh, het is hier niet de bedoeling om een AC of een IE te starten hoor. Maak gewoon even een AC op inkoopacties.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
Er zijn toch nog al mensen die naar andere ge¨¨interesseerden gezocht hebben in deze topic.
Het betrof in dat geval zo'n invisble shield.
Waarom zou je nu niet mogen vragen.

Ik zou alleszins mee willen doen als er iemand er meerdere wil aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Hebben de mensen die deze speler al hebben hem al een tijd geleden gekocht, of hebben jullie hem allemaal via internet (in het buitenland) gekocht?

Ik begin hem nu toch wel een beetje te knijpen moet ik zeggen.
Over 4 weken ga ik namelijk 2 weken op vakantie en voor die tijd wil ik een waardige vervanger hebben voor mijn trouwe ibead 100 mp3-speler.
Ik heb nog wel 2 andere alternatieven (de Iaudio 5xl of de aloude ipod g5) maar mijn voorkeur gaat toch uit naar deze speler, maar als ie niet leverbaar is voor die tijd gaat het toch over ben ik bang.
Sowieso stemt deze situatie mij niet echt vrolijk als ik kijk naar de populariteit van deze speler (aangezien bijna niemand hem kán kopen) dit weer ivm met de service op de lange termijn van zowel speler als firmware en natuurlijk accesoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
HIDMAN-X schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 20:01:
Hebben de mensen die deze speler al hebben hem al een tijd geleden gekocht, of hebben jullie hem allemaal via internet (in het buitenland) gekocht?

Ik begin hem nu toch wel een beetje te knijpen moet ik zeggen.
Over 4 weken ga ik namelijk 2 weken op vakantie en voor die tijd wil ik een waardige vervanger hebben voor mijn trouwe ibead 100 mp3-speler.
Ik heb nog wel 2 andere alternatieven (de Iaudio 5xl of de aloude ipod g5) maar mijn voorkeur gaat toch uit naar deze speler, maar als ie niet leverbaar is voor die tijd gaat het toch over ben ik bang.
Sowieso stemt deze situatie mij niet echt vrolijk als ik kijk naar de populariteit van deze speler (aangezien bijna niemand hem kán kopen) dit weer ivm met de service op de lange termijn van zowel speler als firmware en natuurlijk accesoires.
Ik had een internet winkel gevonden waar ze hem volgens mij volgende maand weer binnen krijgen. Verder is hij overal erg moeilijk leverbaar, en verwachten ze hem overal pas over een half jaar weer binnen te krijgen. Het zal toch afwachten worden wanneer ie weer komt..

hier een Levertijdindicatie: 1 tot 10 werkdagen

en hier zijn er 34 stuks verwacht op voorraad 2006-03-29.

Dus afwachten maar...

[ Voor 12% gewijzigd door TheTMC op 10-03-2006 20:27 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.