[MP3/HDD] Het Creative Zen Vision:M topic

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.180 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 09:46
Geen idee, moet nog eens goed testen.. Volgens mij stond de vraag er al vrij snel (lees: letter B ofzo :P) dus de snelheid zal best hoger gelegen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:11

Emiel1984

Made in NL

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:10:
Ben zeer tevreden met de Zen M.

Voor degenen die het nog niet weten, op deze site kun je podcasts downloaden en syncen naar je Zen: www.zencast.com

Succes!
Werkt die site alleen als je de drivers van de zen hebt geinstalleerd ? Hij is namelijk wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg traag. de hoofdpagina overigens niet maar de rest wel namelijk.
Ik heb nog geen link kunnen openen.. :S

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:16:
[...]

Spijtig, de MP3-interface is niet het enige wat ze geript hebben.
Die hebben ze niet geript. Creative heeft hier zelfs het patent op.
BobR13 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:18:
Lol... Ik met mn trage review, alles is al gezegd :P
Om dan toch even een persoonlijke mening te gooien: Kleiner dan verwacht, mooi scherm, 30 gig in zo'n 1.5 uur gekopieërd (en dan heeft ie ook nog even stil gestaan met een vraag terwijl ik aan het eten was). Enige nadeel vind ik toch die drukknoppen, bevallen me niet.. Maarja, niks is perfect :P Wel bijna perfect O+
Je mag best een uitgebreide review geven hoor :) Het is interessant om de meningen van verschillende mensen te horen.
Vind jij ook dat je die drukknoppen te hard in moet drukken? Dat is nu al een paar keer voorbij gekomen. Spijtig, is toch wel een minpuntje dan.
emiel1984 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:04:
[...]

Werkt die site alleen als je de drivers van de zen hebt geinstalleerd ? Hij is namelijk wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg traag. de hoofdpagina overigens niet maar de rest wel namelijk.
Ik heb nog geen link kunnen openen.. :S
Ik denk dat die site gewoon traag is. Dat je er de drivers voor de mp3speler voor nodig hebt, heb ik nog nooit van gehoord.

Overigens heb ik even een stukje over Zencasts aan de TS toegevoegd :)

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 23-01-2006 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-07 15:19
Ik bekeek net mijn scherm, maar er zitten allemaal heel kleine veegjes/krasjes op.. Het is alleen hinderlijk als je hem schuin in het licht houd, maar ik ben er echt voorzichtig mee geweest en bezit hem minder dan 5 dagen. Ik hou mijn hart een beetje vast hoe dit er uit moet zien na 5 maanden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
B1tchwax schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:05:
Ik bekeek net mijn scherm, maar er zitten allemaal heel kleine veegjes/krasjes op.. Het is alleen hinderlijk als je hem schuin in het licht houd, maar ik ben er echt voorzichtig mee geweest en bezit hem minder dan 5 dagen. Ik hou mijn hart een beetje vast hoe dit er uit moet zien na 5 maanden ;(
Mja, daar hebben reviews het ook al over. Creative heeft enkele dingen iets te letterlijk van Apple afgekeken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg.Focker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-08 20:22
Inderdaad, ik heb hetzelfde. Toch erg voorzichtig met mijn nieuwe speeltje, maar volgensmij zie ik ook al wat minimale krasjes :(
Nog een andere vraag die de Vision:M eigenaars mij wellicht kunnen beantwoorden.
Laadt het apparaat op als je hem via de usb hebt aangesloten en dus niet op het lichtnet?
Ik zit nu namelijk op m'n werk en heb hem op de usb aangesloten, maar ik zie wel dat m'n batterij indicator zakt.
Ik vind het wel een minpuntje als het alleen maar met de bijgeleverde adapter is op te laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar, de grote vraag blijft... koop je nu apple of creative?

Persoonlijk wil ik mijn hd-mp3 speler gebruiken om:
  • als externe opslag te gebruiken
  • muziek te luisteren
  • foto's te bekijken (ook op tv)
De video optie van Creative lijkt me super maar hoe zit dit met de framerate? Kan ik het vergelijken met het afspelen van een divx via een kiss dvd speler? Of is het zo'n houterige 15 fps voorstelling?

En het scherm. Is dat echt zo slecht? Als dat wel zo is hebben ze dat waarschijnlijk ook afgekeken van apple, die hebben op het moment ook een rechtzaak aan hun broek hangen vanwege de slechte lak op het scherm van de ipod nano, ook bij voorzichtig gebruik is een op den duur onleesbaar scherm niet te voorkomen.

Wat ik dus eigenlijk graag zou willen weten:

Ipod V.S. Vision:M --> who wins?

googlefight zegt het volgende: doe eens klik

Het geld brand me in de zak en ben al lang op zoek naar een coole mp3 player... dus wat zeggen de mensen met ervaring met beide apparaten??? apple of creative?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
Het is aan jezelf welke je koopt, ik denk dat als je het vraagt in het Vision M topic of in het iPod topic je waarschijnlijk niet echt objectieve meningen krijgt. Alleen dat krasargument ben ik het niet mee eens, zo zijn er genoeg screenprotectors-tot-full-body-wraps te krijgen, die je nieuwe speeltje goed beschermen.

Als je slim bent dan zet je voor jezelf op een rijtje wat je belangrijk vindt...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:50
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:32:

Hoe bedoel je loze vergelijking 8)7 . Tis net alsof je google fight houdt tussen "America" en "Nederland". De iPod is nou eenmaal marktleider op het gebied van mp3spelers, en dan kom je hiermee aanzetten. Ik zou zeggen, waar ga je voor.

Uit bijna elke conclusie komt hetzelfde naar voren. Ga je voor design en wil je legaal muziek kopen ( :+ ), dan moet je voor de iPod gaan. Wil je echter video's kunnen bekijken zonder al te veel moeite, ga je voor extra functie's zoals een fm-tuner en zit je niet zo in over design (en dan voornamelijk dikte), ga dan voor de Vision:M.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
Hoedje schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:48:
Het is aan jezelf welke je koopt, ik denk dat als je het vraagt in het Vision M topic of in het iPod topic je waarschijnlijk niet echt objectieve meningen krijgt. Alleen dat krasargument ben ik het niet mee eens, zo zijn er genoeg screenprotectors-tot-full-body-wraps te krijgen, die je nieuwe speeltje goed beschermen.

Als je slim bent dan zet je voor jezelf op een rijtje wat je belangrijk vindt...
Het is toch niet je bedoeling om een ipod of vision:m te kopen en deze weer in een hoesje te stoppen.
als ik er een zal kopen wil ik er wel een die gewoon in me broek/jas zak past zonder beschermhoes.
en weet iemand of je de vision:M ook aan je nek kan hangen? ik heb nu een philips hdd 060. deze bevalt goed, ookal is hij zwaar. hangt hij altijd aan me nek waar je eigelijk geen last van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:19
even een vraagje voor de eigenaars, hoe voelt het bijgeleverde hoesje aan? en van welke stof is dit gemaakt. En is het makkelijk om m er in te doen en mee te nemen? en is ie goed beschermd?

[ Voor 8% gewijzigd door hellboy123 op 24-01-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Taarmen schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:50:
[...]

Het is toch niet je bedoeling om een ipod of vision:m te kopen en deze weer in een hoesje te stoppen.
als ik er een zal kopen wil ik er wel een die gewoon in me broek/jas zak past zonder beschermhoes.
en weet iemand of je de vision:M ook aan je nek kan hangen? ik heb nu een philips hdd 060. deze bevalt goed, ookal is hij zwaar. hangt hij altijd aan me nek waar je eigelijk geen last van heb.
Nee, je kan em niet om je nek hangen. Althans, daar is hij niet voor gemaakt. En met een reden :P Overigens hoef je er geen hoesje om te doen. Je kunt er ook een beschermend plasticje voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of er voor deze speler een screen protector beschikbaar is (of eventueel een universele die op maat te knippen is)? Mij lijkt het het beste om vanaf het begin het scherm te beschermen met zo'n ding. Heeft iemand dit gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Er zijn sowieso wel screenprotectors te krijgen die je op maat kunt knippen. Die hebben ze vaak in PDA shops wel. Die dingen werken prima, ik heb ze ook gebruikt voor mijn mp3speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:32:
Maar, de grote vraag blijft... koop je nu apple of creative?

Persoonlijk wil ik mijn hd-mp3 speler gebruiken om:
  • als externe opslag te gebruiken
  • muziek te luisteren
  • foto's te bekijken (ook op tv)
De video optie van Creative lijkt me super maar hoe zit dit met de framerate? Kan ik het vergelijken met het afspelen van een divx via een kiss dvd speler? Of is het zo'n houterige 15 fps voorstelling?

En het scherm. Is dat echt zo slecht? Als dat wel zo is hebben ze dat waarschijnlijk ook afgekeken van apple, die hebben op het moment ook een rechtzaak aan hun broek hangen vanwege de slechte lak op het scherm van de ipod nano, ook bij voorzichtig gebruik is een op den duur onleesbaar scherm niet te voorkomen.

Wat ik dus eigenlijk graag zou willen weten:

Het geld brand me in de zak en ben al lang op zoek naar een coole mp3 player... dus wat zeggen de mensen met ervaring met beide apparaten??? apple of creative?
Kijk dan ook eens naar deze link
http://www.googlefight.co...word1=ipod&word2=creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dit zegt dus echt helemaal niks. Ik weet ook niet wat je nou precies probeert te zeggen. Maar laten we nou maar eens ophouden met die vergelijkingen met de iPod. Dat is nou al zó uitgekauwd. Iedereen kan nu wel voor zichzelf beslissen wat hij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tchwax
Mmzz, krassen zijn dus erger dan ik dacht.. heel de knoppen zitten er ook onder. Het lijkt wel alsof er spirograph met mini-krasjes op mijn scherm is gespeeld. Tip aan iedere bezitter -> neem de vingers voor lief, want zelfs zacht laptopscherm doekjes krassen!

Ik ben rond wezen zoeken en het is een bekend probleem. Mensen zijn nu al aan het kijken naar polish producten zoals apple sauce en displex.

Omdat ik daar nog niet zo'n zin in heb, heb ik mp3shop.nl gemailed met de situatie. Er zijn nog geen beschermingscase-jes te krijgen. En als ik een invisibleSHIELD wil bestellen mag ik daar 63 dollar transport voor lappen :( De heren bij mp3shop.nl waren sneller met mailen toen ze me wat konden verkopen trouwens.. Toen had ik binnen 2 uur antwoord. Nu heb ik een hele dag gewacht en nog niets gehoord..

Mijn advies: wacht nog even met kopen tot er een goede case voor te krijgen is... to be continued.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Kijk is goed op de site, je kunt een invisibleshield gewoon gratis laten versturen, dan kost het maar 25 dollar!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tchwax
Hoedje schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:25:
Kijk is goed op de site, je kunt een invisibleshield gewoon gratis laten versturen, dan kost het maar 25 dollar!
Aha dank voor het spotten -> zelfs maar 14,95 dollar.. dat is best een koopje.. Daar wil ik wel een gokje voor wagen.. zit ik alleen nog met het verwijderen van de huidige krassen. In NL kan je voor een redelijk bedrag aan displex komen.. maar om hier al na een week aan te beginnen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik zou het wel doen. Krassen verwijderen, invisible shield erom, en je hoeft je er geen zorgen meer om te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee vraagjes aan de mensen die de Zen:M al hebben:

- Blijft bij jullie het schermpje tijdens het afspelen van muziek ook gewoon aan? Het is weliswaar gedimd en niet zo fel als in de normale stand maar het had toch handiger geweest als het schermpje op zwart kon tijdens het afspelen van muziek.

-Je kunt muzieknummers waarderen (Rating -> de bekende vijf sterrren). Wat kun je hiermee op de Zen aanvangen? Heeft het alleen nut als je het synct met de software (mediasource) ? Ik had verwacht dat je b.v. alle nummers die je gewaardeerd hebt met pakweg vijf sterren af kon spelen etc. Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Volgens mij werkt dat net als bij de iPod (alweer :X ) dat liedjes met een hogere rating vaker afgespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
RoD schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:09:
[...]

Je mag best een uitgebreide review geven hoor :) Het is interessant om de meningen van verschillende mensen te horen.
Vind jij ook dat je die drukknoppen te hard in moet drukken? Dat is nu al een paar keer voorbij gekomen. Spijtig, is toch wel een minpuntje dan.
Ik vind dat wel meevallen. Eerst dacht ik ook "tering, hard rammen" maar nu ik er een paar dagen mee gespeeld heb ben ik er al aan gewend. Dat over die krasjes vind ik wel een minpunt :(

Nog een vraagje, misschien heeft iemand anders het al ontdekt.. Is het mogelijk om (zoals bv op mn oude mp3speler) 1 song te selecteren, via de artist > album > song manier, deze af te spelen, en de speler daarna weer op "shuffle all" te laten gaan? Kan wel via de shortcut-toets, maar dat is vrij omslachtig (wachten tot het nummer is afgelopen, en dan weer shuffle all doen..)
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 20:03:
Twee vraagjes aan de mensen die de Zen:M al hebben:

- Blijft bij jullie het schermpje tijdens het afspelen van muziek ook gewoon aan? Het is weliswaar gedimd en niet zo fel als in de normale stand maar het had toch handiger geweest als het schermpje op zwart kon tijdens het afspelen van muziek.
Schermpje dimt als je niks doet, en als de Zen op hold staat, gaat het schermpje ook uit/op zwart :)

[ Voor 23% gewijzigd door AlterMann op 25-01-2006 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
BobR13 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 20:09:
[...]

[...]

Schermpje dimt als je niks doet, en als de Zen op hold staat, gaat het schermpje ook uit/op zwart :)
oke dat is handig, aangezien ik mn mp3-speler nu ook al altijd op hold heb staan als ik m gebruik, bevorderd de batterijduur dus! en nog een vraagje, hoe is dat bijgeleverde hoesje? beetje goed materiaal of een onzinnig ding dat je niet meer gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
RoD schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:56:
[...]

Dit zegt dus echt helemaal niks. Ik weet ook niet wat je nou precies probeert te zeggen. Maar laten we nou maar eens ophouden met die vergelijkingen met de iPod. Dat is nou al zó uitgekauwd. Iedereen kan nu wel voor zichzelf beslissen wat hij wil.
Nee het zegt ook helemaal niks.
Dat was ook m'n bedoeling, slimmerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tchwax
hellboy123 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 20:28:
[...]

oke dat is handig, aangezien ik mn mp3-speler nu ook al altijd op hold heb staan als ik m gebruik, bevorderd de batterijduur dus! en nog een vraagje, hoe is dat bijgeleverde hoesje? beetje goed materiaal of een onzinnig ding dat je niet meer gebruikt?
Hoesje is een beetje zeem-achtig spul. Het beschermt niet goed tegen krassen. Ik zou dus doorkijken naar een betere oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b1tchwax, zou jij een foto kunnen maken van de krasjes?
bijvoorbaat dank
Jordi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Invisble shields zijn er toch voor de Vision:M? Imo zijn dat geweldige dingen, je ziet ze nauwelijks zitten, maar ze beschermen perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tchwax
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.j.havekotte/visionM.jpg

Foto's maken is nog best lastig -> het is net een spiegel!

Niet alles is daarom ook goed te zien van de krassen.. aan de linkerkant zie je redelijk hoe het krassen op het scherm en de toetsen is. Helaas is dit in het echt nog iets erger en over de hele speler..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En je bent er gewoon normaal mee om gegaan? Hmm ik heb op het moment een sony discman(jij voor deze ook las ik) welke ik vrij ruw behandel, en hij kan het ook gewoon aan!
Heb je dat invisible shield al besteld? Misschien zou je er 2 kunnen bestellen? Zie je PM.
edit: PMen kan blijkbaar niet op tweakers.net.. foutje. Ik mail je morgen er even over. Ik heb namelijk helemaal geen zin in dat gezeur met geld overmaken naar het buitenland, dus als ik dat met/via jou zou kunnen regelen, graag!
Gr,
Jordi

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
Dat ziet er leuk uit, maar.. Wat is het precies? En misschien kunnen we er massaal een stuk of wat bestellen, scheelt weer verzendkosten enzo.

Is het gewoon zo'n plasticje wat je over je Zen heen kunt plakken, zonder dat het opvalt? If yes, dan wil ik er ook een :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dat is het ja :) Van een heel sterk soort plastic dat ook gebruikt wordt om rotorbladen van helikopters mee te beschermen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BobR13 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 06:44:
[...]

Dat ziet er leuk uit, maar.. Wat is het precies? En misschien kunnen we er massaal een stuk of wat bestellen, scheelt weer verzendkosten enzo.

Is het gewoon zo'n plasticje wat je over je Zen heen kunt plakken, zonder dat het opvalt? If yes, dan wil ik er ook een :P
En wat voor een plasticje, zie voor de lol dit filmpje eens: (wel met een ipod maar is het zelfde principe)
http://www.untenohana.com/archives/videos/ipod_scratch_test/
met een sleutel inhakken op het schermpje *drool*
edit: En count me in bij een massa-inkoop!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:51:
[...]

En wat voor een plasticje, zie voor de lol dit filmpje eens: (wel met een ipod maar is het zelfde principe)
http://www.untenohana.com/archives/videos/ipod_scratch_test/
met een sleutel inhakken op het schermpje *drool*
edit: En count me in bij een massa-inkoop!
Whahaha wat een droog filmpje.
Het is wel erg handig, maar vind 't op de voorkant van die ipod er niet zo mooi uitzien.. alsof 't een nep star wars ding is ofzo. Het glimt zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tchwax
Ik heb mijn invisibleSHIELD besteld. Meer nieuws daarover zodra ik die binnen heb. Verzenden is gratis en hij is maar 14,95 dollar. Voor dat geld is het haast de moeite niet waard een gezamelijke inkoopactie te houden... Tegen de tijd dat hij er dan eindelijk is, heb je te veel krassen.

Ik denk er trouwens over om met displex mijn schermpje te polijsten en daarna mijn invisiSHIELD te plakken.. Mensen met ervaringen/tips/alternatieven?

[edit]
Voor garnaal -> Ik bestel niet graag mee voor mensen.

1) Het is niet mijn creditcard
2) Het is free shipping met de risico's van dien die ik wel wil nemen, maar als het misgaat maak ik geen vrienden ;)
3) Het is maar 12 euro zoveel. Je bespaart geen shipping... Hell, als je hem ophaald hier ben je al zoveel kwijt aan transport ;)
4) En misschien nog wel de belangrijkste: Geregistreerd op 25 januari 2006

:9 No offense uiteraard ;)

[ Voor 35% gewijzigd door B1tchwax op 26-01-2006 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
MrsRossi schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:21:
[...]

Whahaha wat een droog filmpje.
Het is wel erg handig, maar vind 't op de voorkant van die ipod er niet zo mooi uitzien.. alsof 't een nep star wars ding is ofzo. Het glimt zo!
Bij foto's/filmpjes valt het altijd meer op, in het echt schijnt het veel minder op te vallen. Zal wel komen door de lichtinval denk ik.

Trouwens, ik zet even een stukje over bescherming van de speler in de TS, als er mensen nog tips/opmerkingen hebben hoor ik het graag.
Zouden de mensen die een Vision:M hebben icm een Invisible Shield hier ns een paar pics van kunnen posten? :9 Ben erg benieuwd hoe het eruit ziet (en leuk voor de TS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B1tchwax schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:34:
Ik heb mijn invisibleSHIELD besteld. Meer nieuws daarover zodra ik die binnen heb. Verzenden is gratis en hij is maar 14,95 dollar. Voor dat geld is het haast de moeite niet waard een gezamelijke inkoopactie te houden... Tegen de tijd dat hij er dan eindelijk is, heb je te veel krassen.

Ik denk er trouwens over om met displex mijn schermpje te polijsten en daarna mijn invisiSHIELD te plakken.. Mensen met ervaringen/tips/alternatieven?

[edit]
Voor garnaal -> Ik bestel niet graag mee voor mensen.

1) Het is niet mijn creditcard
2) Het is free shipping met de risico's van dien die ik wel wil nemen, maar als het misgaat maak ik geen vrienden ;)
3) Het is maar 12 euro zoveel. Je bespaart geen shipping... Hell, als je hem ophaald hier ben je al zoveel kwijt aan transport ;)
4) En misschien nog wel de belangrijkste: Geregistreerd op 25 januari 2006

:9 No offense uiteraard ;)
Valt me van je tegen, :( ;).. Misschien dat ik hem met iemand kan 'meebestellen' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tchwax
Ik heb nu een foto die wat beter de ernst van het krassen laat zien... ouch :(

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.j.havekotte/visionkras.jpg

Displex blijkt goed te werken bij ipod nano's... hopen dat het mijn zen ook gaat redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verschrikkelijk zeg, hele speler geruineerd :/
Blijkt dus wel dat een Invisible Shield een absolute must is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat geen "sun burst" achtig effect? De schade ziet er wel erg rond uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tchwax
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 20:35:
Is dat geen "sun burst" achtig effect? De schade ziet er wel erg rond uit..
I wish... wel worden de krasjes vervormd door de lichtval, dus vandaar de sunburst achtige uitwerking..

Eerlijkheidshalve -> met het scherm aan en er recht voor zijn de krasjes niet eens heel hinderlijk.. maar ik stoor me er toch enorm aan :S

[ Voor 21% gewijzigd door B1tchwax op 26-01-2006 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tchwax
Ik heb net ook maar een Applesauce Polish iPod - Scratch Removal Kit besteld. Ik wil hem eigelijk helemaal krasvrij hebben voordat ik ga plakken.

Ik verwacht beiden volgende week zo rond woensdag/donderdag in huis te hebben. Gebruikers ervaringen volgen nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Laatst online: 11-08 21:16
B1tchwax schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 20:45:
[...]

I wish... wel worden de krasjes vervormd door de lichtval, dus vandaar de sunburst achtige uitwerking..

Eerlijkheidshalve -> met het scherm aan en er recht voor zijn de krasjes niet eens heel hinderlijk.. maar ik stoor me er toch enorm aan :S
ken ik me voorstellen, als je voor ruim 300 pleuro een mp3-speler koopt, en hij ziet er na een paar dagen niet meer uit is gewoon bale, en zonde :(

Als je zo'n invisible shield wil bestellen, moet dat met creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg.Focker
Kan ook met paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 10:33
Ik ben benieuwd naar de ervaringen. Maar is het echt zo dat de verzending van InvisibleShield gratis is?? Hoe kunnen ze dat nou gratis doen vanuit Amerika?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ja het is "echt" zo. Hoe het komt weet ik niet, maar dat is niet relevant voor dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft toch idioot dat je je Zen of Ipod moet voorzien van allerlei lagen om de boel een beetje krasvrij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dat is waar. Imo is het onnodig, ze hadden net zo goed een ander materiaal kunnen nemen die krasbestendiger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de Vision:M dan ook zo'n soort glasplaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:34

Piggen

Lekker bakkie

Je bedoelt zoals de Olympus MR-100? Nee, de Vision:M is plastic zover het oog reikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een f*cking onzin, wat hierboven ook al wordt gezegd, je gaat toch geen 300+ euro uitgeven aan een mp3 speler die je vervolgens alleen kan gebruiken als je thuis achter je bureau zit.

Voordat je een product gaat ontwerpen ga je toch eerst nadenken over wat de gebruiker er mee zal gaan doen. Waarom maak je je speler dan niet 10 euro duurder en stop je er een krasbestendige display in!

Dit kan echt niet! Ik zou als ik jou was contact opnemen met creative nederland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg.Focker
En wat ga je ze vervolgens zeggen/eisen? Ik ben het met je eens dat het gebruikte materiaal k met p is. Maar ik verwacht geen actie van Creative hierop.
Je kan dan 2 dingen doen. Je kan klagen bij Creative en zo goed als zeker nul op het rekest krijgen of je kan zo'n protector kopen. Ik heb voor het laatste gekozen omdat ik voor de rest erg tevreden ben met de speler.

Wat betreft de 'gratis' verzending van zo'n protector. Wat zal de kostprijs van zo'n ding zijn? In elk geval geen $15. De verzending zit gewoon al in de prijs. Ze hoeven het alleen maar in zo'n bubbelenvelopje over de post te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Jij koopt dat ding, dus dan heb je pech. Als je het erg vindt dat ie krast, moet je em niet kopen. Dat ie toevallig behoorlijk erg krast, is dan jammer.
Ik zou er niet moeilijk over doen nu er zon Invisble Shield is. Die dingen zijn echt geweldig. Sowieso zou ik zulke dingen in hoesjes stoppn, los van het feit of ze krassen of niet. Zon Invisible Shield beschermd perfect, en je ziet em nauwelijks, dus je hebt dan geen last meer van het feit dat ie erg krast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Gaat zo'n invisible shield ook mooi over die touchstrip, aangezien je die ook opzij kan indrukken?
Verder vind ik het wel jammer van Creative dat ze die speler niet wat beter krasbestendig hebben gemaakt, maar met zo'n shield erom heen kan je hem als nog mooi houden. En die $15,- extra op een speler van al ruim €300,- is tog ook eigenlijk niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheTMC schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 14:10:
Gaat zo'n invisible shield ook mooi over die touchstrip, aangezien je die ook opzij kan indrukken?
Verder vind ik het wel jammer van Creative dat ze die speler niet wat beter krasbestendig hebben gemaakt, maar met zo'n shield erom heen kan je hem als nog mooi houden. En die $15,- extra op een speler van al ruim €300,- is tog ook eigenlijk niks
Der zit een opening voor het touchgedeelte in uitgesneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Voor wie nog niet overtuigd is, nog 3 reviews.

Cnet
PCMag
ExtremeMHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet mij er een goed apparaat uit behalve van de krassen :( .
Maar ik nog een vraag.
Kan je de zen vision m ook gebruiken als tekstviewer, om bv een song lyrics te bekijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Ik heb hem dus sinds donderdag.
En hij bevalt super.
Ik ga denk ik ook maar een invisible shield bestellen.

Weet iemand of er al wat meer accesoires te koop zijn ergens?
Kan je eigenlijk bij paypal ook via andere manieren zorgen dat er geld op komt.
Dus zegmaar niet via credit card.

[ Voor 27% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 28-01-2006 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
De v:m is ook schokbestendig.. Flikkerde vandaag uit mn borstzakje :X

Maaaar hij doet het nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
BobR13 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 23:56:
De v:m is ook schokbestendig.. Flikkerde vandaag uit mn borstzakje :X

Maaaar hij doet het nog :D
En hoe zit het met deuken?
_AuToMaTiC_ schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 20:53:
Ik heb hem dus sinds donderdag.
En hij bevalt super.
Ik ga denk ik ook maar een invisible shield bestellen.

Weet iemand of er al wat meer accesoires te koop zijn ergens?
Kan je eigenlijk bij paypal ook via andere manieren zorgen dat er geld op komt.
Dus zegmaar niet via credit card.
Heb je zelf al rondgezocht? Bij MP3Shop zie ik in ieder geval al de remote te koop staan.
Of het ook op een andere manier kan bij PayPal moet je even op de site nazoeken. En anders stuur je gewoon een mailtje om het ze te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
ja, ik heb zelf al gezocht,
Die remote kan je over krijgen.
Maar ik zoek goede hoesjes enzo.
Ik ga nu uit engeland een sillicone hoesje halen.

Ik vind het assortiment van mp3shop rond de vision:m slecht.
Creative zelf verkoopt ook alleen bijna maar assesoires voor de gewone vision en niet voor de :M

[ Voor 36% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 29-01-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
_AuToMaTiC_ schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:24:
ja, ik heb zelf al gezocht,
Die remote kan je over krijgen.
Maar ik zoek goede hoesjes enzo.
Ik ga nu uit engeland een sillicone hoesje halen.

Ik vind het assortiment van mp3shop rond de vision:m slecht.
Creative zelf verkoopt ook alleen bijna maar assesoires voor de gewone vision en niet voor de :M
Misschien komt dat nog wel.. :) ding is natuurlijk vrij nieuw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Misschien komt dat nog wel.. ding is natuurlijk vrij nieuw..
Ja dat zeker,
Ik had gister een site uite Engeland waar ze een Silicone hoesje hadden, Maar die kan ik niet meer vinden. Dus als iemand een link heeft graag. (Ebay is ook goed, maar was weinig silicone voor vision:m)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Waarom geen Invisible Shield?

Hmpf, die review op ExtremeMHZ:
Pros

* Spectacular Screen
* Outstanding video support and playback
* Excellent overall sound quality
* Built-in FM Tuner
* Impressive battery life
* Excellent playlist options
* Recording capabilities
* Can be setup as a true portable storage device
* Works very well with WMP 10

Cons

* New on-the-fly playlist feature not as user-friendly as their previous models
* Only available with 30GB
* No lyric support
* The color white...why?
Die cons vind ik echt belachelijk. De eerste zal misschien wel kloppen, maar de andere 3... wat een onzin zeg. Vooral dat lyric support ontbreekt. Dat is geen nadeel als je het niet hebt, alleen een voordeel als je het wel hebt. Net alsof 99% van de spelers lyric support heeft :/

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 29-01-2006 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Waarom geen Invisible Shield?
Die wil ik ook,
Eigenlijk wil ik ze alle 2.

Mischien zou er een IA of SK actie kunnen georganiseerd voor deze 2 producten.
Mischien niet voor de prijs maar omdat het voor veel mensen moeilijk is omdat ze geen credit card hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 29-01-2006 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Ik heb 2 vraagjes:
Kan je de kleuren van het menu bij de speler zelf kiezen, of kan het alleen maar volgens vast schema, en zal het dan nog uitmaken voor de batterijduur of je als kleur voor het menu zwart of bv wit kiest? (lijkt me niet, maar toch :P )

En heeft er iemand die een Zen Vision:M heeft ook toevallig zo'n AV-kabel, of is bereid om 2 euro op te offeren om er een te kopen O-) , om te testen of hij werkt. Dit omdat er een stukje terug gemeld werd dat alleen de kabel van Creative werkte, maar miss werkt een gewone als je bv de rode kabel in de gele aansluiting doet enz.

Ik hoor het wel, alvast bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Menu's kan je kiezen volgens de kleurschema's
Van die batteryduur weet ik niet.
En ik had een standart av kabel maar die deet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
_AuToMaTiC_ schreef op zondag 29 januari 2006 @ 21:45:
Menu's kan je kiezen volgens de kleurschema's
Van die batteryduur weet ik niet.
En ik had een standart av kabel maar die deet het niet.
Ook niet met de kabels door elkaar aangesloten? :(
Dat is dan zeker wel matig van Creative, dan moet je dus de kabel van Creative gaan kopen, terwijl die nog nergens te koop is :( |:( zal dus wel wachten worden tot die kabel dan nog uitkomt in NL, als ie hier überhaupt wel uitkomt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de A/V kabel een klein stukje eruit trekt werkt hij perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Ow dat ga ik proberen.
Ja je hebt gelijk, Ongeveer 1 mm.

Als je nou nog eenb klein rubber ringetje hebt, dan kan je die mooi op dijackplug van die av kabel doen.
Is hij presies goed. Heb ik ook gedaan

[ Voor 102% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 29-01-2006 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
_AuToMaTiC_ schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:07:
Ow dat ga ik proberen.
Ja je hebt gelijk, Ongeveer 1 mm.

Als je nou nog eenb klein rubber ringetje hebt, dan kan je die mooi op dijackplug van die av kabel doen.
Is hij presies goed. Heb ik ook gedaan
En dan ken je dus alsnog met een kabeltje van 2 euro ofzo je zen op de tv aansluiten, geweldig :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Precies.
Echt super. iid een kabeltje van 2 euro is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Your welcome :)
Is hij makkelijk te besturen als hij in je zak zit? volume veranderen zeker niet? En zit er AVLS (oid) op? Dus dat hij niet harder dan een bepaald volume kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Elke speler die in de EU verkocht wordt moet nu volgens mij voldoen aan een bepaalde Franse wet, dus het lijkt me dat er hier ook een volumebepekering op zit ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, wat ik bedoel is een optie die je aanzet waardoor je het geluid maar tot de helft van wat hij normaal kan doet. Als hij bijvoorbeeld tot '25' kan, en je zet dat AVLS aan, hij maar tot '12' kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ow zoiets, je hebt gelijk, dan heb ik het verkeerd begrepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Noreve cases O+ Jammer dat je em niet kunt bedienen vanuit het hoesje, maar Noreve maakt altijd erg degelijk spul, en ze geven ook bijzonder veel support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tchwax
Gisteren is mijn Applesauce binnen gekomen die ik woensdag besteld heb. Ik heb eerder die dag ook een invisibleSHIELD besteld via dezelfde verzendwijze, dus die verwacht ik vandaag.

Als ik alles binnen heb post ik mijn ervaringen. Ben zelf vooral benieuwd of Applesauce mijn beeldschermpje krasvrij krijgt, de knoppen kunnen me iets minder schelen :P

Zal ik foto's maken van beide zaken zodat deze opgenomen kunnen worden in de TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Absoluut :) Ben erg benieuwd hoe dat eruitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
RoD schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:21:
[...]

En hoe zit het met deuken?
Niks van te zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al wat je nu precies met die 'rating' kunt doen van de muzieknummers op de player?

Leuk dat je ze kunt waarderen maar op de player zelf kun je er verder weinig tot niets mee. Heb je hier alleen wat aan in combinatie met de software (lees=mediasource)?

Had gedacht dat er een mogelijkheid zou zijn om alle gewaardeerde nummers af te spelen. Van die optie 'meest populair' word ik niet zo vrolijk in ieder geval. Er staan nummers in die ik nog nooit heb afgespeeld, en nummers die ik vaak speel verschijnen er maar niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
Er zijn meerdere mensen die wilde weten of je buiten de zwarte en witte versie ook nog andere kleuren kon kopen kopen in nederland. wel hier het antwoord. bij alternate kan je de zwarte/witte/GROENE/roze/blauwe versie kopen voor €349 maar ik neem aan dat deze prijs binnen anderhalve maand gezakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie.
  • Laatst online: 28-08 20:20
Taarmen schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:23:
Er zijn meerdere mensen die wilde weten of je buiten de zwarte en witte versie ook nog andere kleuren kon kopen kopen in nederland. wel hier het antwoord. bij alternate kan je de zwarte/witte/GROENE/roze/blauwe versie kopen voor €349 maar ik neem aan dat deze prijs binnen anderhalve maand gezakt is.
Heel leuk, maar de levertijd is onbekend bij Alternate (behalve vd zwarte) dus je hebt er niets aan om daar nu te bestellen. Als eenmaal de versies met kleurtje (wit is inmiddeld ook te koop, zie kieskeurig.nl) in Nederland komen, dan zijn deze ook bij andere (goedkopere) webshops te halen.

Owja en wat ben ik blij dat een normaal AV kabeltje van 2 euro gewoon werkt als je hem aansluit op de TV _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Nog een review van de Zen Vision:M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik heb een boel pics van de ZV:M met de Invisble Shield gevonden.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
If you've all seen the videos of the InvisibleShield and its protective capabilities, you'd think it'd be completely invincible... No? Well, based on usage so far while carrying around the ZVM for the past few days, I haven't gotten any scratches. This is despite having the ZVM in my jeans pocket with mobile phone and thumb drive, having it passed around at work for people to oogle at AND having tried using the bundled suede-like case (which leaves so much fibre-residue on the player that it looks as if my player is shedding or something).

Anyhow, when I was first applying the shield, I was using my MasterCard to squeegee out the bubbles. There were some bubbles which I couldn't get out so I resorted to using my thumbnail. I regretted doing that as it seemed to leave some sort scratch-bubble like thing on the shield (can be seen as three bubbles in the 2nd of the 2 shots above to the right of the touch strip). These can't be gotten rid off, and after having gotten the shield to align in the center of the buttons after about 10 mins of applying soapy water on the player, my hands and on the shield, I wasn't going to repeat that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af wanneer B1tchwax zijnes binnen krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Het ziet er prachtig uit moet ik zeggen.
Beter als bij die iPod van laatst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net bij de Dixons gehaald, kon niet meer wachten op de witte, en die 30 euro verschil met via internet bestellen vond ik de moeite niet meer waard hehehe..

Maar.. direct toen ik hem opstartte liep hij al vast. power uit power aan, toen deed ie 't, strak menu, strak ding alles prachtig zonder meer, ik heb er niet voor niets zo lang op gewacht dus dat was geen verassing meer, maar toen hing ik hem aan de computer..
Mp3 erop gooien ging opzich prima, en ik kon ze gelijk spelen, moet even wennen aan het playlist principe wat ik allemaal nogal traag vind werken (kan je niet gewoon mappen slepen en droppen?) maar dat is ok.

Toen ging ik video's ernaar toe slepen, want ik las overal dat ie zó veel soorten veelgebruikte videoformaten kan spelen, en dat ie daar dus perfect voor is, niks ipod video, de Vision M is wat je moet hebben!
Van alle films die ik er heb geprobeerd op te gooien doet tot nu toe nog geen één het, steeds 'this file is not a compatible video file for the vision M' oid. en dan moet ik hem dus cancellen.
Had ik er eindelijk een opstaan, draait ie die resolutie niet.
Waarscheinlijk heb ik me er niet goed genoeg in verdiept, perhaps m'n eigen schuld, maar leuk is 't niet.

'T enige jpegje wat ik erop heb gegooit deed het ook gelijk al niet, lekkere eerste kennismaking dan :( wil ik daarna terug gaan naar het hoofdmenu, ja hoor, loopt ie helemaal vast, zo vast dat ie niet meer reageert op de power slide en dus genoodzaakt was hem te resetten.
Kon ik eerst nog 5 minuten zoeken naar iets dat klein genoeg is om hem te kunnen resetten (fijn als je in de trein zit en niks binnen berijk hebt!)

Kortom, kan iemand me vertellen over die videofiles wat het probleem is? ik baal als een malle en heb deze juist gekocht zodat ik niet al m'n videoshit hoef te converteren..

Thanks in advance..

Edit: de software was trouwens ook al gelijk een probleem, die wou niet installeren.. is dit noodzakelijk voor videofiles ofzo?

Edit 2: ik heb trouwens ook gelijk de firmware geupdate, daar ligt 't ook niet aan (lijkt me.).

Edit 3 dan ook maar.. nog even lopen spelen met 't ding en wow, 't is wel echt een ASOmooi dingetje hoor, dat scherm, echt way nice, mooi menu, heb hem op de witte layout gezet, is wat overzichtelijker als de zwarte vind ik persoonlijk, en 't werkt allemaal gewoon goed, nu maar hopen dat de videoopties wat duidelijker worden dan, en dat die jpeg's 't wel gewoon doen verder.
En dat ik die playlists onder de knie krijg.. dat kan je ook bijhouden door middel van software ofzo? of is er wel een optie om mappen te slepen? (je kan wel mappen slepen, maar dat worden niet opzich staande playlists..)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
RoD schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:39:
Ik heb een boel pics van de ZV:M met de Invisble Shield gevonden.
[...]
Mmmh ik vind het aanbrengen van zo'n Invisible Shield wel erg moeilijk klinken zeg. Iemand die daar ervaring mee heeft? (mogelijk bij een andere speler). En is zo'n Invisible Shield echt nodig bij de ZV:M? (ergo krast het scherm ook snel of alleen de rest van de speler)

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de invisible shield aangebracht en moet zeggen dat het me makkelijker ging dan ik had gedacht. Echter, ik heb van invisible shield alleen protectors gekregen voor de voorzijde van het toestel, terwijl ik op de filmpjes (weliswaar iPod) zie dat er ook voor de achterzijde protectors zijn. Heb ik te weinig gekregen van invisible shield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 13:52:
Ik heb net de invisible shield aangebracht en moet zeggen dat het me makkelijker ging dan ik had gedacht. Echter, ik heb van invisible shield alleen protectors gekregen voor de voorzijde van het toestel, terwijl ik op de filmpjes (weliswaar iPod) zie dat er ook voor de achterzijde protectors zijn. Heb ik te weinig gekregen van invisible shield?
Nee bij de Zen krijg je alleen een connector voor de voorkant. Daarom ook het prijsverschil 15 vs. 25 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg.Focker
Ik heb m'n invisible shield ook binnen en moet zeggen dat ik er erg blij mee ben. Ik hoef niet meer overdreven voorzichtig met de Vision:M om te gaan en kan nu lekker met m'n vingers het scherm beet pakken :)
Het aanbrengen is nog wel een klusje op zich als je het nog nooit gedaan hebt, maar gelukkig kan je de shield er zo weer vanaf halen als je vindt dat ie niet helemaal goed zit en begin je gewoon weer opnieuw. Wat erg belangrijk is, is dat je je handen wast en zorgt dat alles wat je beetpakt goed schoon is totdat je klaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Hoe duur was de verzending voor jullie? Als ik kijk krijg ik te zien dat verzenden 67 dollar moet kosten? Dat vind ik echt veel te veel. Kijk ik verkeerd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
ik heb net mn iPod na een week terug gebracht, door zeer brakke geluidsweergave en vooral kraken bij de drums. Nu wil ik toch deze vision gaan kopen maar wil dan wel eerst weten of het geluid goed is. En dan vooral de bass. Ik luister vooral metal, en dat werd dus zeer slecht weergegeven op de ipod...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Dan staat hij vast op een duurdere methode.

"If you do not see the option for FREE SHIPPING during the checkout process, click on the link titled "ADDITIONAL SHIPPING - CLICK HERE FOR RATES." This will take you to the option where you can choose "Free Shipping."

Helpt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg.Focker
Voor mij was het inderdaad ook $15 en free shipping. Je krijgt het gewoon in een envelop thuis gestuurd.

Nog even iets anders. Ik heb nu ook de A/V kabel gekocht (niet de officiele, maar een cheapo versie).
Zoals eerder in het topic werd aangegeven zijn de aansluitingen bij de plug omgedraaid en werkt het dus alleen als je de plug er een klein stukje uittrekt.
Maar... hebben degenen die ook zo'n kabel hebben ook alleen maar geluid aan de linkerkant? En is daar nog wat aan te doen? Afgezien van een dure originele kabel kopen?

*edit*
Hier een uitleg over de AV output met een cheapo kabel.
http://forums.creative.co...rd.id=pmc&message.id=6413

[ Voor 13% gewijzigd door Greg.Focker op 04-02-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
MPmad schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 15:03:
Dan staat hij vast op een duurdere methode.

"If you do not see the option for FREE SHIPPING during the checkout process, click on the link titled "ADDITIONAL SHIPPING - CLICK HERE FOR RATES." This will take you to the option where you can choose "Free Shipping."

Helpt dit?
jep, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog iemand die de invisible shield niet besteld heeft? ik wil hem héél graag ook bestellen, maar heb geen beschikking over een CC.
Ben best bereid wat extra te lappen voor de moeite uiteraard, ik moet nu zó voorzichtig doen, en zelfs dat blijkt niet goed genoeg.. zelfs na 1 dag in bezit te zijn al helaas..
Als iemand nog besteld, HEEL graag, ik kan direct geld overmaken dmv internetbankieren.

Negeert iedereen m'n post hierboven btw :'( ik zou toch wel graag willen weten wat ik fout doe met die videofiles en wat ik er het best aan kan doen.

Alvast bedankt voor beiden vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 16:16
Mooi ding, maar lijkt wel veel op de iPod...vooral het menu.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.